Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: nee,wel? op oktober 11, 2024, 16:41:37

Titel: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: nee,wel? op oktober 11, 2024, 16:41:37
maar voordat iedereen naar excelsior vliegt hewwe we nog even een tussenstopke in ons eigen kooi stadion,maandagavond 21-10-24 spele we om 20:00 tegen fc eindhoven wat su ut mooi weze om 6 punten bij te kenne schrieven aan het huidige punten totaal in een tiedbestek van vier dagen |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 18, 2024, 23:21:19
Dit wordt hem! _O_

4-0
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:24:52
1-3

11000 man.

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 02:46:34
Weer verlies vrees ik. Het is echt overleven tot de winterstop en dan hopen dat er wat bij komt...
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 09:32:32
Citaat van: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:24:52
1-3

11000 man.
Eindhoven was gisteren ook niet best?.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 12:03:18
Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
dan moet er wel een spits staan en geen Balk in de spits graag.
En Diemers als spelbepaler en daarom Diemers heen Nartey en Souren.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: NRG op oktober 19, 2024, 12:24:42
Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!

Om te winnen moet je wel scoren. We cre?ren weinig tot niets. En als er al iets wordt gecre?erd staat er niemand om het af te maken. Ik zie het omslagpunt helaas nog niet dichterbij komen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 19, 2024, 13:13:25
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?

Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:35:23
Citaat van: michello op oktober 19, 2024, 13:13:25
Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost
daar drinken we een paar op  :proost :proost :proost
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?

Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..


Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 14:52:06
Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Inderdaad. Dadelijk wordt de trainer (deels terecht) geslachtofferd terwijl het eigenlijk veel dieper zit
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 15:13:00
Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
was het een andere trainer geweest dan had die allang ontslag gekregen.
Maar het is Henk ja vertel het maar?..
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 20, 2024, 11:43:39
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??

Nee, kies gewoon voor logische dingen. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Een spits in de spits. En geef spelers enkele wedstrijden het vertrouwen om meer vastigheden te krijgen. Dus wat mij betreft speen we op dit moment met Jansen, Mercera, V Mullem, Nieling, Poll, Kieftenbelt, Diemers, Nartey, Balk, De Leeuw en Pauwels. Waarbij ik wel zou willen dat we De Leeuw in de spits hebben, Balk op rechts en Nartey op hetm iddenveld aand e rechterkant.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:56:55
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??
Misschien even de app gebruiken die ik ook gebruik, maakt het stuk makkelijker voor je. :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2024, 12:11:33
Ik zou zo weinig mogelijk omgooien ook al is dit niet de perfecte opstelling.
De angst en slordigheid moet eruit en daarvoor moet je vertrouwen geven en automatismen bouwen.
En laten leren van de dingen die verkeerd gingen in de eerste helft tegen Volendam.
'
Souren voor R?lke, de rest hetzelfde.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 20, 2024, 12:47:50
Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..

Cambuur is een volksclub met een kritisch, maar trouw publiek. Na vorig seizoen mag je toch wel verwachten dat de club iets meer aan ambitie uitspreekt? Overigens is het allemaal wat vaag en heeft Henk na de zoveelste tegenslag e.e.a. toegelicht voor de camera over de doelstellingen.
Je mag best kritisch zijn op het aankoopbeleid en Henk is geen trainer voor de lange termijn. Uit de wedstrijdanalyses wordt constant aangegeven dat we niet scoren en dat we hoger hadden kunnen staan, logisch want we hebben geen spits en het ontbreekt aan spelers met scorend vermogen. Verder is het veldspel zeer matig en worden we tactisch overmeesterd

Het is allemaal tam en we spelen te weinig met dezelfde samenstelling. Uiteindelijk vallen we weer terug op ervaren spelers. Het aantrekken van Alhaft en Afolabi komt ook niet overeen met de weg die we willen inslaan.







Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 20, 2024, 13:07:18
Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.

balk weer in de spits oh oh
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: justremco op oktober 20, 2024, 13:13:39
Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.

Alhaft gaat morgen starten en afgaande op de training van vanochtend speelt de Leeuw niet. Dus dan gaat Nartey naar het middenveld en Alhaft op de buiten
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: YellowBlue op oktober 20, 2024, 13:21:41
Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 20, 2024, 13:37:40
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??

Klopt hoor maar ik heb liever een linkspoot opklinkt en een rechtspoot op rechts. Als ze eroverheen gaan kunnen ze een voorzet geven ipv terug te kappen. Daarbij denk ik dat met de koppels Mercera Balk, Poll Pauwels dit ook moet kunnen maar dat een voorwaarde wel is deze koppels een paar wedstrijden te laten staan.

Dan souren voor Kieftenbelt, die is idd er nog niet bij.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2024, 13:59:20
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2024, 14:03:45
Citaat van: YellowBlue op oktober 20, 2024, 13:21:41
Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Vlampiep op oktober 20, 2024, 14:27:49
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 14:03:45
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden
Ook Van Mullem loopt niet over met gogme hoor ondanks zijn ervaring in het voetbal. Leuke bankzitter, maar absoluut niet geschikt voor basisplaats tussen de jonkies.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: De Gast op oktober 20, 2024, 14:36:21
Ik heb het idee dat sommige spelers maar eens een kaart pakken om maar een kaart te pakken omdat we dat tegen Emmen niet deden. Of een onnodige overtreding in de hoek zoals Mullem vrijdag.

Als je geen spits hebt waarom 4-4-3 spelen. Zinloos. Maarja Cambuur voetbal he.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 20, 2024, 15:17:26
Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2024, 15:42:32
Eens, zoveel mogelijk laten staan de komende tijd. Misschien soms eens eentje, en natuurlijk als iemand geschorst is.
Je kan wel blijven wisselen maar vaak is het ook lood om oud ijzer. Wie er nu naast staat heeft gewoon even pech.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2024, 17:43:59
Citaat van: papier op oktober 20, 2024, 15:17:26
Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 20, 2024, 18:45:41
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 17:43:59
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.

Is zo hoor maar ik zie Casas straks ook fouten maken, en ons voldoende reden geve. Om een wissel van hem te willen. Dan blijven we bezig, zie ook de linksback positie. Nu Mullem wisselen dan geef je hem ook geen ruimte om te verbeteren. Laat het dus maar even staan, want we hebben geen uitgesproken beter alternatief.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 20, 2024, 19:34:45
Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..

laatste 30 wedstrijden 7 wonnen denk daar maar eens over na.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft

Wat is het alternatief?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: V-man op oktober 20, 2024, 21:07:33
>Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt. Dit verhaal heeft Henk naar voren gebracht. Volgens mij werden er bij aanvang heel andere berichten ons supporters voorgehouden.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: V-man op oktober 20, 2024, 21:13:20
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup
Jazeker maar dit is een bitsie ut verkeerde podium denk ik. Iedereen hier het toch een seizoenkaart!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2024, 21:20:08
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.

_O_
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2024, 21:22:55
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?

Gewoon alles afbellen en niet meer ballen dit seizoen!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: V-man op oktober 20, 2024, 21:30:22
Nee vechten voor je club!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 21:49:19
Is er iemand die dit artikel in zijn geheel kan plaatsen?

https://lc.nl/sport/We-kunnen-niet-steeds-blijven-zeggen-dat-het-wel-komt-29252209.html

Alvast bedankt.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:54:03
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2024, 21:20:08
_O_
ik moet toch wat bedenken Holwerd  :D
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:54:59
Citaat van: V-man op oktober 20, 2024, 21:13:20
Jazeker maar dit is een bitsie ut verkeerde podium denk ik. Iedereen hier het toch een seizoenkaart!
haha ik zal het op X zetten is dat goed :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:57:01
Ik zal er alles aan doen om het vol te krijgen?..verdomme je moet er niet aan denken morgen winnen  van Eindhoven en je bent er niet bij  :( :( :( mis je eerste overwinning?..
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: V-man op oktober 20, 2024, 21:59:08
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:54:59
haha ik zal het op X zetten is dat goed :thumbsup
Goed bezig kerel!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stanley op oktober 20, 2024, 22:02:58
De eerste overwinning is alweer dichterbij. Zorg dat je erbij bent!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:05:32
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:57:01
Ik zal er alles aan doen om het vol te krijgen?..verdomme je moet er niet aan denken morgen winnen  van Eindhoven en je bent er niet bij  :( :( :( mis je eerste overwinning?..

Mooi man. Voel het wel kriebelen. Moet gvd toch een keer lukken. 
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:07:28
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?

Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen, misschien eens een uitdraaiende voorzet krijgt.

Middenveld met Diemers als passer, Nartey als loper en normaliter Kieftenbelt als controleur
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 20, 2024, 22:16:33
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:07:28
Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen.


Juist!  |:) De Leeuw in de punt zolang de Ier niet kan spelen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:28:45
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:07:28
Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen, misschien eens een uitdraaiende voorzet krijgt.

Middenveld met Diemers als passer, Nartey als loper en normaliter Kieftenbelt als controleur

Ik las hier dat De Leeuw waarschijnlijk niet speelt morgen?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:30:54
Nogmaals, iemand die dit artikel kan plaatsen?

https://lc.nl/sport/We-kunnen-niet-steeds-blijven-zeggen-dat-het-wel-komt-29252209.html

Ik hoop hierin iets nieuws te lezen...
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:32:45
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:28:45
Ik las hier dat De Leeuw waarschijnlijk niet speelt morgen?

Volgens Jonathan Ploeg start ie
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:55:34
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:32:45
Volgens Jonathan Ploeg start ie

Dat zou goed nieuws zijn!

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bernardo op oktober 20, 2024, 22:56:28
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:32:45
Volgens Jonathan Ploeg start ie

Dan snap ik de keuze voor.Balk in de spits ook niet nee.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2024, 23:19:31
Ik ook niet. Als De Leeuw speelt, dan Nartey dus ernaast.

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 23:33:58
Heb het artikel nu gelezen. Ben maar abonnee geworden van die krant.
Zie hieronder.



Henk de Jong ziet bittere noodzaak in van zege op FC Eindhoven: 'We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 19:17 ? Sport


Henk de Jong: 'Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben'


In aanloop naar het duel met FC Eindhoven verlegt trainer Henk de Jong een aantal accenten bij SC Cambuur. Zo krijgt Ilias Alhaft een basisplaats en verandert de rol van Mark Diemers.

Cambuur zit al maanden in de hoek waar de klappen vallen. Soms een kwestie van ongeluk, vaak een kwestie van onvermogen. De nederlaag tegen Volendam viel overwegend in die laatste categorie. Ja, de tegenstander had al in de eerste helft een rode kaart moeten hebben. De Leeuwarders slaagden er evenwel niet in om voldoende kansen te cre?ren. En de kansen die ze wel kregen? Die gingen er - niet voor het eerst dit seizoen - niet in.

Het bezorgt Henk de Jong regelmatig hoofdbrekens. ?Het is wat het is?, zei de trainer na afloop van het duel met de Volendammers. Als in: dit is onze ploeg en hiermee moeten we het doen. De Jong kan ze er tenslotte niet zelf in schieten. Hoe graag hij dat ook zou willen, want als eindverantwoordelijke straalt het onvermogen ook op hem af. ?Ik kan daar zielig over doen, maar dan beschadig ik de jongens. Ik kom liever voor ze op?, zegt hij nu.

?Ik wil beter voetballen?

Uitgerekend degene die volgens De Jong de ballen er w?l in zou kunnen schieten, Jonathan Afolabi, is niet fit. Al weken niet. Maanden zelfs. Hij zou naar verluidt de achillespezen van een oude man hebben. ?Niets ten nadele van de andere spelers, maar Jonathan is z? doelgericht, dat is niet normaal joh. Het liefst zet ik hem tegen FC Eindhoven in de basis, maar dat wordt mij ?cht afgeraden. Dan ben je hem waarschijnlijk weer voor lange tijd kwijt.?

Afolabi kan tegen Eindhoven maximaal een half uur spelen en dus start Remco Balk wederom in de punt van de aanval. De Jong voert verder slechts ??n wijziging door in zijn basiself. Ilias Alhaft krijgt de voorkeur op de rechterflank, waardoor Matthias Nartey doorschuift naar het middenveld. Het ziet er naar uit dat Mark Diemers daardoor een andere rol krijgt. De aanvallende middenvelder zal de meest defensieve middenvelder worden.

Ilias Alhaft krijgt tegen FC Eindhoven een basisplaats.


?Ik wil beter voetballen?, verklaart De Jong, die weinig kwijt wil over het tactische aspect. Diemers zal dus vanuit die positie het spel moeten verdelen, iets dat hem wel is toevertrouwd. Maar wat als de spelmaker onschadelijk wordt gemaakt? Het is de vraag of de ploeg het vermogen heeft om dat op andere vlakken te compenseren. De Jong: ?Het gaat er dan om dat we niet altijd in de bal komen, maar ook in de diepte gaan lopen.?

Door de nederlaag tegen Volendam is Cambuur vooralsnog blijven hangen in de kelder van de eerste divisie. Een bedroevend resultaat voor een club die de ambitie heeft binnen drie jaar een vaste klant in de middenmoot van de eredivisie te worden. Dat vrijwel wekelijks na afloop wordt geconcludeerd dat de oorzaak van de teleurstelling een repeterend verhaal is, voorziet de situatie toch enigszins van een vrij uitzichtloos karakter.

?Ben verder gelukkig in het leven?

Al is De Jong het daar niet mee eens. ?We krijgen iedere wedstrijd kansen en hadden de topscoorder van de eerste divisie kunnen leveren.? Zo uitzichtloos is de situatie volgens hem dus niet. ?Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben. Het is namelijk niet normaal hoe er wordt getraind. Er is beleving en plezier. Het is een kunst dat we ondanks de tegenvallende resultaten nog op deze manier trainen en werken.?

?Maar het moet nu wel gebeuren?, doelt de trainer op het duel met Eindhoven. ?We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt. Het komt namelijk niet vanzelf. Je kunt nog zo goed je best doen of een goede sfeer hebben. Het gaat er uiteindelijk om dat je punten pakt. Houd dat gelijkspel maar eens vast als er niet meer in lijkt te zitten. Ram bijvoorbeeld maar eens een bal het stadion uit. Dat soort dingen.?

De Eindhovenaren draaien tot nu toe een redelijk seizoen onder Maurice Verberne. De trainer laat zijn ploeg aanvallender voetballen dan zijn voorganger, vooralsnog resulterend in vier overwinningen en plek acht op de ranglijst. Een geduchte tegenstander dus, erkent ook De Jong. Of de Drachtster voelt dat de houdbaarheid van zijn positie in het geding is? ?Wat mij betreft zijn er geen problemen. Ik ben verder heel gelukkig in het leven.?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: fred op oktober 21, 2024, 06:41:31
 :0= MATCHDAY !!!!

VANDAAG GAAT HET GEBEUREN  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 07:11:36
Diemers heeft wel vaker op 6 gespeeld, bij De Graafschap on 16/17 een seizoen.
Mischien ook beter te zien of het taktisch goed staat en te coachen.

En de ballen diep te leggen op de aanvallers. Laat vMullem dat maar niet meer doen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 21, 2024, 07:43:23
Waarvoor had Volendam in de eerste helft rood moeten hebben? Die schop op Diemer? Daar had ik wel geel voor gegeven maar rood wellicht wat teveel. Kan me geen ander moment heugen?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 21, 2024, 07:55:57
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft

Dat idee krijg je er inderdaad wel van. Balk in de spits kan goed als er ruimte achter ontstaat, alleen in de KKD zal dat in 99% van de gevallen niet zo zijn. Dus moet je met iemand spelen die wel de bal kan vasthouden en het spel kan verleggen. De Leeuw kan dat wel maar die zet hij doodleuk weer op het middenveld. En geen enkele journalist die die vraag stelt?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 08:17:25
Diemers word ook vaak overlopen door middenvelders van de tegenstander. Tegen Volendam ook paar x. Heb dan weer van kaam gevoel. Begrijp die keuze niet. Laat je beste speler nu doen waar hij goed in is.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 08:28:08
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 08:23:53
LEEUWARDEN In aanloop naar het duel met FC Eindhoven verlegt trainer Henk de Jong een aantal accenten bij SC Cambuur. Zo krijgt Ilias Alhaft een basisplaats en verandert de rol van Mark Diemers.
Jonathan Ploeg
Cambuur zit al maanden in de hoek waar de klappen vallen. Soms een kwestie van ongeluk, vaak een kwestie van onvermogen. De nederlaag tegen Volendam viel overwegend in die laatste categorie. Ja, de tegenstander had al in de eerste helft een rode kaart moeten hebben. De Leeuwarders slaagden er evenwel niet in om voldoende kansen te cre?ren. En de kansen die ze wel kregen? Die gingen er ? niet voor het eerst dit seizoen ? niet in.

Het bezorgt Henk de Jong regelmatig hoofdbrekens. ?Het is wat het is?, zei de trainer na afloop van het duel met de Volendammers. Als in: dit is onze ploeg en hiermee moeten we het doen. De Jong kan ze er tenslotte niet zelf in schieten. Hoe graag hij dat ook zou willen, want als eindverantwoordelijke straalt het onvermogen ook op hem af. ?Ik kan daar zielig over doen, maar dan beschadig ik de jongens. Ik kom liever voor ze op?, zegt hij nu.

Uitgerekend degene die volgens De Jong de ballen er w?l in zou kunnen schieten, Jonathan Afolabi, is niet fit. Al weken niet. Maanden zelfs. Hij zou naar verluidt de achillespezen van een oude man hebben. ?Niets ten nadele van de andere spelers, maar Jonathan is z? doelgericht, dat is niet normaal joh. Het liefst zet ik hem tegen FC Eindhoven in de basis, maar dat wordt mij ?cht afgeraden. Dan ben je hem waarschijnlijk weer voor lange tijd kwijt.?

Afolabi kan tegen Eindhoven maximaal een half uur spelen en dus start Remco Balk wederom in de punt van de aanval. De Jong voert verder slechts ??n wijziging door in zijn basiself. Ilias Alhaft krijgt de voorkeur op de rechterflank, waardoor Matthias Nartey doorschuift naar het middenveld. Het ziet er naar uit dat Mark Diemers daardoor een andere rol krijgt. De aanvallende middenvelder zal de meest defensieve middenvelder worden.

?Ik wil beter voetballen?, verklaart De Jong, die weinig kwijt wil over het tactische aspect. Diemers zal dus vanuit die positie het spel moeten verdelen, iets dat hem wel is toevertrouwd. Maar wat als hij onschadelijk wordt gemaakt? Het is de vraag of de ploeg het vermogen heeft om dat op andere vlakken te compenseren. De Jong: ?Het gaat er dan om dat we niet altijd in de bal komen, maar ook in de diepte gaan lopen.?

Door de nederlaag tegen Volendam is Cambuur vooralsnog blijven hangen in de kelder van de eerste divisie. Bedroevend voor een club die de ambitie heeft binnen drie jaar een vaste klant in de middenmoot van de eredivisie te worden. Dat vrijwel wekelijks na afloop wordt geconcludeerd dat de oorzaak van de teleurstelling een repeterend verhaal is, voorziet de situatie toch enigszins van een vrij uitzichtloos karakter.

Al is De Jong het daar niet mee eens. ?We krijgen iedere wedstrijd kansen en hadden de topscoorder van de eerste divisie kunnen leveren.? Zo uitzichtloos is de situatie volgens hem dus niet. ?Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben. Het is namelijk niet normaal hoe er wordt getraind. Er is beleving en plezier. Het is een kunst dat we ondanks de tegenvallende resultaten nog op deze manier trainen en werken.?

?Maar het moet nu wel gebeuren?, doelt de trainer op het duel met Eindhoven. ?We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt. Het komt namelijk niet vanzelf. Je kunt nog zo goed je best doen of een goede sfeer hebben. Het gaat er uiteindelijk om dat je punten pakt. Houd dat gelijkspel maar eens vast als er niet meer in lijkt te zitten. Ram bijvoorbeeld maar eens een bal het stadion uit. Dat soort dingen.?

De Eindhovenaren draaien tot nu toe een redelijk seizoen onder Maurice Verberne. De trainer laat zijn ploeg aanvallender voetballen dan zijn voorganger, vooralsnog resulterend in vier overwinningen en plek acht op de ranglijst. Een geduchte tegenstander dus, erkent ook De Jong. Of de Drachtster voelt dat de houdbaarheid van zijn positie in het geding is? ?Wat mij betreft zijn er geen problemen. Ik ben verder heel gelukkig in het leven.?
dit hadden we nog niet gelezen  :zucht
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sjaak op oktober 21, 2024, 08:51:41
Verbaast me niks dat die Afolabi de achillespezen van een ouwe man het. In werkelijkheid zal hij oek wel 53 weze of su.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 08:58:39
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 08:51:41
Verbaast me niks dat die Afolabi de achillespezen van een ouwe man het. In werkelijkheid zal hij oek wel 53 weze of su.

Denk je dat ze dat in Dublin niet goed bijhouden?
Zo achtergesteld is Ierland toch niet?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 09:15:53
Citaat van: papier op oktober 21, 2024, 07:43:23
Waarvoor had Volendam in de eerste helft rood moeten hebben? Die schop op Diemer? Daar had ik wel geel voor gegeven maar rood wellicht wat teveel. Kan me geen ander moment heugen?

Tweede helft. De kopstoot tegen Balk was 100% rood maar niet gezien in de mist.
Aan de ene kant moet je daar niet van afhankelijk zijn en gewoon zelf je kansen maken.
Aan de andere kant... het kost je dus wel een punt.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CaseP op oktober 21, 2024, 09:20:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 08:58:39
Denk je dat ze dat in Dublin niet goed bijhouden?
Zo achtergesteld is Ierland toch niet?

Heb er 5 jaar gewoond. Men stond in de pyama voor het postkantoor hun uitkering handje contantje te innen, zou mij niks verbazen dus  w:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 21, 2024, 09:55:16
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2024, 09:15:53
Tweede helft. De kopstoot tegen Balk was 100% rood maar niet gezien in de mist.
Aan de ene kant moet je daar niet van afhankelijk zijn en gewoon zelf je kansen maken.
Aan de andere kant... het kost je dus wel een punt.

Ja die is mij bekend, maar in het artikel staat: "Ja de tegenstander had in de eerste helft al een rode kaart moeten hebben". Vandaar.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 21, 2024, 10:23:51
Ik verwacht, net als tegen Volendam, maar 0 resultaat, dan kan het nooit tegenvallen, alleen maar mee
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 21, 2024, 11:20:06
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 21, 2024, 10:23:51
Ik verwacht, net als tegen Volendam, maar 0 resultaat, dan kan het nooit tegenvallen, alleen maar mee

Heerlijk die Oud-Liwwadder mentaliteit.  Altijd uitgaan van een nederlaag. ? Het wud toch niks?.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Teun Seun op oktober 21, 2024, 11:37:25
Citaat van: CaseP op oktober 21, 2024, 09:20:06
Heb er 5 jaar gewoond. Men stond in de pyama voor het postkantoor hun uitkering handje contantje te innen, zou mij niks verbazen dus  w:)

Beter als in Leeuwarden dus.. Daar blijven de meesten gewoon met hun luie reet op de bank liggen
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bristol City op oktober 21, 2024, 12:12:31
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 08:28:08
dit hadden we nog niet gelezen  :zucht
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 12:23:15
Citaat van: Bristol City op oktober 21, 2024, 12:12:31
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
werd hier gisteren ook geplaatst juh. Of heb je dat ook niet gelezen Bristol.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 21, 2024, 12:29:39
het is een kunst hoe we trainen en werken onder deze omstandigden zo hard wordt er
getraind ? gewoon hun werk toch. nou op het veld nog eens knallen en geen slappe
hap gedoe 90 min scherp dan pak je de 3 pt.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Beul B op oktober 21, 2024, 12:39:38
En trainen doe gedurende de week en niet in de rust of bij het warmlopen. ik stoor me toch zo aan die trainer die de oefeninkjes voordoet bij het warmlopen. Tegen Volendam stonden er zelfs twee trainers bij vier spelers die warm liepen. En dan dat onzinnig gespring vlak voordat de 2e helft begint. Spaar je energie voor de 2e helft denk ik dan. Misschien heeft die Alofabi ook wel een achillespeesblessure door al dat gespring. Is die jongen natuurlijk niet gewend.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 13:13:46
Citaat van: Bristol City op oktober 21, 2024, 12:12:31
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
heb jij alleen een account aangemaakt om constant negatief te doen tegen 1 persoon?

Lees je bijdragen maar eens terug ;)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: YellowBlue op oktober 21, 2024, 13:21:05
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?
De Leeuw
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Huizem op oktober 21, 2024, 13:38:18
Wat een lulverhaal weer in de LC van Henk. 13.500 man op de tribune voor de gek houden. Topscorer? andere wedstijden hadden gewonnen moeten worden? heb ik wel op de juiste tribune gezeten? De druk om te winnen in dit stadion lijkt veel te hoog, en met dit anti voetbal gaat het er ook niet komen. Vanaf minuut 1 dit seizoen zit er geen strijd in, en het vertrouwen is totaal weg. Vanavond Balk weer in de spits. Elke week een andere opstelling. Zo dramatisch zag ik het nog nooit.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:53:50
Ik denk dat we zo gaan spelen.

Pauwels, de Leeuw, Alhaft.

Souren , Diemers , Nartey .

Mercera,Nieling,V.Mullem, Ottesen.

Jansen
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 21, 2024, 14:01:19
Citaat van: Huizem op oktober 21, 2024, 13:38:18
Zo dramatisch zag ik het nog nooit.

Nou dan kom jij nog geen 20 jaar bij Cambuur denk ik? Man wat heb ik een dramatische seizoenen gezien tussen 2002 en 2009.

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 14:01:19
Nou dan kom jij nog geen 20 jaar bij Cambuur denk ik? Man wat heb ik een dramatische seizoenen gezien tussen 2002 en 2009.

binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:49:46
Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:53:50
Ik denk dat we zo gaan spelen.

Pauwels, de Leeuw, Alhaft.

Souren , Diemers , Nartey .

Mercera,Nieling,V.Mullem, Ottesen.

Jansen

Dus niet want Balk staat wederom in de spits
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:50:41
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune

En toen was het voetbal niet zo slecht als nu  :zucht
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 14:56:10
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
volgens mij 3 overwinningen dat seizoen...
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 21, 2024, 14:56:48
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:50:41
En toen was het voetbal niet zo slecht als nu  :zucht

De tijd heelt alle wonden, was ook niet best toen. Maar we speelden wel met een spits in de punt.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 15:11:15
Nou... Thomas Hauser, Tyrone Conraad, Karim Rossi.
Ook in de spits was het niet altijd feest.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Poetser op oktober 21, 2024, 15:12:02
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:50:41
En toen was het voetbal niet zo slecht als nu  :zucht

Asjeblieft zeg  :_schater

De periode van Kerst Hofman, Arnold Herder en Thijs houwing onder de bezielende leiding van Roy 'we worden steeds fitter' Wesseling waar iedere wedstrijd 2500 man op af kwamen is echt wel de zwartste periode uit de clubgeschiedenis.

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Poetser op oktober 21, 2024, 15:13:44
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..

En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 15:13:44
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..

En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.

waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 15:46:17
Puntje dan?

8P
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 21, 2024, 15:53:16
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald

Sterker nog, weer geen goals en witte zakdoekjes. Toch? Waarom zouden we nog gaan eigenlijk?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 15:56:39
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 15:13:44
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..

En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: fred op oktober 21, 2024, 15:59:10
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 15:53:16
Sterker nog, weer geen goals en witte zakdoekjes. Toch? Waarom zouden we nog gaan eigenlijk?

Omdat Cambuur onze mooie kutclub is.
Statement niks mis mee overigens.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 16:01:30
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 16:01:30
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt

Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: michello op oktober 21, 2024, 16:35:54
Citaat van: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 15:56:39
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.

Met een mentaliteit dat het weer een kutavond zal worden zal de sfeer vast beter worden.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Poetser op oktober 21, 2024, 16:56:59
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald

Koren op de molen voor je.

Kun je je negatieve shit hier weer heerlijk kwijt.

Ik sta gelukkig anders in het leven.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Poetser op oktober 21, 2024, 16:57:50
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.

1000x nog wel..

Maar het is echt onzin. Maar goed.. vroeger was alles beter.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 16:59:38
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
Klopt, toen ook heel ander volk op de tribunes
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 17:01:48
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 16:35:54
Met een mentaliteit dat het weer een kutavond zal worden zal de sfeer vast beter worden.
Wat is daar gek aan dan? Kijk even hoe vaak we hebben gewonnen dit jaar en hoeveel dit seizoen thuis. Ik ben niet van dat correcte gewauwel, dat doen ze in de Randstad maar.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 17:07:34
Citaat van: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 15:56:39
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.

Niemand neemt genoegen met een 16e plek.
Tegen VVV stond er een een getergt team dat vocht. Tweede helft tegen Volendam ook veel beter na een matige eerste helft.
Dat vind ik wel een verschil met vorig seizoen waarin iedereen accepteerde dat er niet meer inzat.
Nu zie ik wel dat staf en spelers alles eraan doen het om te draaien.

Het is geen gelatenheid, wel wisselvalligheid en onzekerheid.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:27:39
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
Ken ik mie nog heel goead herinnere, want toen ik nar ut stadion belde hoe laat de wedstried begint, sei die man an de telefoon, hoe laat had u het wenst. Fooraf an de wedstried werden we oek nog bij naam welkom heten. Dus wij wete wel dat dur feul beroerder tieden waren. :clint
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:32:02
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 16:01:30
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt
We kwamen omdat de koffie en het crocetje zo lekker smaakte :_schater
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:35:49
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 21, 2024, 17:51:37
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.

toen was er nog geen mobiele rotzooi ja wel mobiele politie :_schater
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:07:14
We gaan winnen vanavond. Dat voelst in de hele stad.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:08:34
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 16:56:59

Ik sta gelukkig anders in het leven.

Koffie en een Bastogne koek
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:14:16
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune

Simon Kistemaker
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 18:14:45
Citaat van: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:35:49
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.
Vlampiep  :proost daar drink ik alvast een op :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 18:15:36
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:07:14
We gaan winnen vanavond. Dat voelst in de hele stad.
top wiekie hebe je het tegen iedereen verteld :y
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:19:23
Citaat van: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:35:49
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.

Gvd ik verbleek erbij
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 18:21:39
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:19:23
Gvd ik verbleek erbij
:_schater
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 18:23:45
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2024, 13:13:46
heb jij alleen een account aangemaakt om constant negatief te doen tegen 1 persoon?

Ja, dat valt op he?

Het is ook niet dat Bristol en Sunderland nou zo dichtbij elkaar liggen :insane
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 18:26:38
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:19:23
Gvd ik verbleek erbij

:D
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:49:12
Mensen, disse pot winnen we. Ut mut zo zijn.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 18:52:56
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:49:12
Mensen, disse pot winnen we. Ut mut zo zijn.
wattan
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: PePe op oktober 21, 2024, 18:54:42
Ik hoop dat morgen de vlag uit kan.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 18:58:18
Citaat van: PePe op oktober 21, 2024, 18:54:42
Ik hoop dat morgen de vlag uit kan.
morgen bist te laat
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 19:01:44
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 18:52:56
wattan

Ruukst de winst in de hele stad. GELOOF
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 19:08:54
Ik GELOOF dei wiekie
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 19:29:21
OPstelling zoals verwacht. En iedereen is fit  en zit in ieder geval op de bank( met uitzondering van Gabi & Schaapman).
Jonker en vVeen daarom niet in de wedstrijdselectie.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: nee,wel? op oktober 21, 2024, 20:37:23
Nou we staan voor maar daar is het ook wel weer mee gezegd te laag tempo en te hoog tikkie breed tikkie terug gehalte.....iets met deksel op de neus krijgen....
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Leeuwarder94 op oktober 21, 2024, 20:40:33
Het is niet veel, maar ben al lang blij met de voorsprong. Aan Pauwels gaan we nog een hoop plezier beleven trouwens. Valt wekelijks positief op.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 20:48:03
Dan denk je dat er bij 1-0 een last van de schouders van, maar er sluipt alleen maar meer angst in?

Maar wel knap hoor, in deze 4-2-1 opstelling
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 20:59:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 20:48:03
Dan denk je dat er bij 1-0 een last van de schouders van, maar er sluipt alleen maar meer angst in?

Maar wel knap hoor, in deze 4-2-1 opstelling
dat is het ,gewoon beginnen met 10 man. Ik niemand dat je 4 2 1 plussen keeper bedoelt.

Dan gewoon altijd met 10 man beginnen :insane
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:01:01
2-0 maken gvd dan hest de drie punten binnen
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:01:22
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 19:08:54
Ik GELOOF dei wiekie

Tuurlijk juh
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stiens op oktober 21, 2024, 21:11:27
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:01:01
2-0 maken gvd dan hest de drie punten binnen

Was 'ie al  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:16:01
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Destroyer op oktober 21, 2024, 21:22:59
Pauwels lekker op dreef man
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:49:34
Terechte winst.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: R058 op oktober 21, 2024, 21:59:31
Citaat van: Destroyer op oktober 21, 2024, 21:22:59
Pauwels lekker op dreef man
Dat moet de nieuwe recordverkoop worden. Er zijn maar weinig spelers die zo makkelijk hun man voorbij komen en hij is ook nog maar 19.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stevske op oktober 21, 2024, 21:59:42
Afolabi ook prima. Goed aanspeelpunt en direct meer voetbal.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Trainert! op oktober 21, 2024, 22:02:51
Gefeliciteerd aan ieder die Cambuur een warm hart toedraagt.
Wederom de 0.

Pauwels! _O_
slechtste man van mullem.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 22:03:17
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
eindelijk gaf je vooraf je mening en direct blijkt dat je er niks van snapt.

Nu 4 weken niet hier trainert?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: zeewolde op oktober 21, 2024, 22:03:51
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 22:02:51
Gefeliciteerd aan ieder die Cambuur een warm hart toedraagt.
Wederom de 0.

Pauwels! _O_
slechtste man van mullem.
ik was te vroeg met mijn reactie :_schater

Wel je eerste redelijk positieve reactie in jaren...
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Trainert! op oktober 21, 2024, 22:07:29
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2024, 22:03:17
eindelijk gaf je vooraf je mening en direct blijkt dat je er niks van snapt.

Nu 4 weken niet hier trainert?

ik doelde op eindhoven. Niet direct zo happen :zweep
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 21, 2024, 22:15:56
Veel balverlies van onze verdedigers zodra dat ding naar voren moest. Maar goed, laat het maar even staan.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Zuid1991 op oktober 21, 2024, 22:19:03
Gefeliciteerd scc?ers!
Dit hadden we nodig, de eerste in ons nieuwe thuus!
Compliment aan de twaalfde man! |:) :0=
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: AL op oktober 21, 2024, 22:25:42
Mooie punten en weer aansluiting  met subtop.
Pauwels wederom de beste. Linkerkant vond ik sowieso sterk met ook Poll in goede doen.
Gaat nog wel heel veel mis, maar ach de 3 punten zijn binnen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 22:25:58
Zeker niet de laatste  overwinning thuis.
Hopelijk is de onwennigheid in thuiswedstrijden nu verleden tijd.
Het was te matig om te zeggen dat het lek nu boven is, het zal nog wel even wisselvallig blijven.
Heb wel het idee dat we door het diepste dal heen zijn nu.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:32:56
Die Afolabi, wat een topper. Aanspeelbaar en houdt het balletje vast waardoor het middenveld kan aansluiten. As die man nou eens fit wut dan wut het nog wel wat. Voor de rest een matige pot tegen een hele zwakke tegenstander.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 22:34:48
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:32:56
Die Afolabi, wat een topper. Aanspeelbaar en houdt het balletje vast waardoor het middenveld kan aansluiten. As die man nou eens fit wut dan wut het nog wel wat. Voor de rest een matige pot tegen een hele zwakke tegenstander.
is die echt fit is dan gaat ie nog veel betekenen
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Johan058... op oktober 21, 2024, 22:35:16
 :0= Heerlijke 3 punten.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: oost op oktober 21, 2024, 22:36:49
Als pauwels zo doorgaat zijn we die kwijt in de zomer.
Zelfs in de eredivisie zie je niet zo'n goede buitenspeler.
Ontzettend snel maar dodelijk effectief in combinatie met zijn technische bagage pfoe daar moeten we maar van gaan genieten  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 22:39:07
Vond ons centrum erg slecht in de opbouw. Keeper is erg goed. Alhaft minne eerste helft en prima 20 min in 2 e helft waarin je ziet dat hij echt goed kan voetballen. Balk werkt zich het skompus en er werd heel vaak een overtreding op hem gemaakt. Pauwels geweldig . De leeuw ook prima en erg hard werkend maar dan snapte de rest hem niet.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2024, 22:40:11
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 22:36:49
Als pauwels zo doorgaat zijn we die kwijt in de zomer.
Zelfs in de eredivisie zie je niet zo'n goede buitenspeler.
Ontzettend snel maar dodelijk effectief in combinatie met zijn technische bagage pfoe daar moeten we maar van gaan genieten  |:)
pauwels en Jansen zijn dan weg als ze zo doorgaan
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 21, 2024, 22:45:28
grootste winst punt vond ik toch wel dat er tot het gaatje werd
gegaan das een 1e vereiste dat slaat ook over naar het publiek.
dat het voetballend beter moet is duidelijk maar we moeten ergens
beginnen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 22:45:31
Ik kreeg het stadion niet vol maar ik heb er vanavond echt in gelooft in de overwinning.
Mannen gefeliciteerd op naar zaterdag.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:45:34
Heerlijk...eindelijk 3 punten
Tegen wel een zwakke tegenstander
Janssen prima gekeept
Nieling rots in branding achterin
Diemers voor de rust
Pauwels uitblinker!!
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:45:38
Iedereen deed eindelijk eens zijn stinkende best vanavond. Dat is dan wel heel mooi om te zien. Er gaat ontzettend veel fout met name in de opbouw. Worden heel erg vaak verkeerde keuzes gemaakt, vooral bij het kantelen naar de andere kant vh veld. Diemers deed dat paar keer geweldig met een crossbal over 40 meter. Su mut het. Alhaft ook wel aardig maar je kunt duidelijk zien dat hij nog  niet 100 procent fit is. Heeft hele goede trap. 
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 22:47:06
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:45:34
Heerlijk...eindelijk 3 punten
Tegen wel een zwakke tegenstander
Janssen prima gekeept
Nieling rots in branding achterin
Diemers voor de rust
Pauwels uitblinker!!
je vergeet Balk wat het die gast een paar longen  :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:48:36
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 22:45:28
grootste winst punt vond ik toch wel dat er tot het gaatje werd
gegaan das een 1e vereiste dat slaat ook over naar het publiek.
dat het voetballend beter moet is duidelijk maar we moeten ergens
beginnen.

Helemaal eens. Iedereen gaf eindelijk eens een keer alles. Nu doorgaan gvd.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:50:34
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 19:08:54
Ik GELOOF dei wiekie

Tuurlijk juh. Zit een hele hoop in. Geduld hewwe.  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:51:45
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:45:38
Iedereen deed eindelijk eens zijn stinkende best vanavond. Dat is dan wel heel mooi om te zien. Er gaat ontzettend veel fout met name in de opbouw. Worden heel erg vaak verkeerde keuzes gemaakt, vooral bij het kantelen naar de andere kant vh veld. Diemers deed dat paar keer geweldig met een crossbal over 40 meter. Su mut het. Alhaft ook wel aardig maar je kunt duidelijk zien dat hij nog  niet 100 procent fit is. Heeft hele goede trap.
Die Nieling legt ze soms ook van 40 Meter op de stropdas.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2024, 22:52:47
Bij vlagen zie toch wel de potentie in het team.
Volgende week Kieftenbelt weer op 6, kan Diemers terug op 10.
De Leeuw zou dan spits kunnen. De rest laten staan.

En dan voor de beker zou je eens de ideale 11 kunnen proberen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Destroyer op oktober 21, 2024, 22:53:56
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2024, 22:25:58
Zeker niet de laatste  overwinning thuis.
Hopelijk is de onwennigheid in thuiswedstrijden nu verleden tijd.
Het was te matig om te zeggen dat het lek nu boven is, het zal nog wel even wisselvallig blijven.
Heb wel het idee dat we door het diepste dal heen zijn nu.

Inderdaad maar tweede helft stuk beter
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sjaak op oktober 21, 2024, 22:54:19
Van Mullem en Alhaft  :zucht :zucht
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:56:45
We mutte 3 keer uit nu. Zaterdag Excelsior, dinsdag Ado uit voor de beker en volgende week  vrijdag Jong Az uit. Gewoon gas geven. Kest 3 keer verliezen maar ook 3 keer winnen. Beetje geluk hewwe want tegenstander heeft hetzelfde niveau.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 21, 2024, 22:57:08
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 22:54:19
Van Mullem en Alhaft  :zucht :zucht

Alhaft was de tweede helft erg sterk juist, maar meningen verschillen!

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:58:35
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 22:54:19
Van Mullem en Alhaft  :zucht :zucht

Dat hef ik met Poll :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sjaak op oktober 21, 2024, 22:59:43
Ja Poll oek. Loopt Pauwels gewoon in de weg en durft nooit in te spelen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:01:07
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:51:45
Die Nieling legt ze soms ook van 40 Meter op de stropdas.

Zit hele hoop in die knaap, maar nog te bleu.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 21, 2024, 23:03:11
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:01:07
Zit hele hoop in die knaap, maar nog te bleu.

hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:03:24
12.144 toeschouwers op de maandagavond, wat ist oek een geweldige club.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:04:05
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 23:03:11
hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch

Zeker maar dat doet van Mullem oek
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: V-man op oktober 21, 2024, 23:05:03
Eindelijk dit geeft de SCC supporter weer moed! Se kenne mar komme (hahaha)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Specuveter op oktober 21, 2024, 23:06:29
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 23:03:11
hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch
Hoort erbij Otto.
Mischien ook zijn verdedigende actie gezien na (weer eens) ??n fout van Van Mullem??
Hij gooide zich met hele ziel en zaligheid voor de bal
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 23:06:38
Speelde Alhaft in het verleden ook op de buiten? Lijkt me veel meer een 10.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 23:08:15
Nieling komt er wel hoor _O_

In tegenstelling tot Mullem. Waar ik vorig jaar bij vOsch het hart vasthield als hij de bal had, heb ik dat nu bij Mullem.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:18:48
Als ik ga dan weet ik waarvoor ik ga, als ik ga dan ga ik vol vuur.
Als ik juich dan weet ik waarvoor ik juich, want mien clubke heet CAMBUUR.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: anderszchristian op oktober 21, 2024, 23:18:52
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 23:08:15
Nieling komt er wel hoor _O_

In tegenstelling tot Mullem. Waar ik vorig jaar bij vOsch het hart vasthield als hij de bal had, heb ik dat nu bij Mullem.
Echt een beest achterin, ook prachtig om zijn reactie te zien na die tackle bij de achterlijn! Van Mullem kan prima verdedigen maar is het beste zonder bal. Zodra hij gaat opbouwen gaat het mis. Bal afpakken en direct inleveren bij Nieling of Diemers dan komt het wel goed.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:22:20
Eens
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:25:00
Eindhoven heeft 15 punten, jongens jongens wat hewwe wij dan al een zooitje punten laten liggen. Zonde zonde zonde
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: PePe op oktober 22, 2024, 00:10:45
Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan.  (Rechterrijtje)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 22, 2024, 00:15:47
Ik heb toch een zwak voor Balk. Hij heeft de nodige nuttige onderscheppingen gedaan, goede combinatie met Afolabi, was weer onvermoeibaar en scoorde vandaag ook weer eens.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 00:26:05
Wiekie Wiekie wat een hosanna. Waar komt dat opeens weg?  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 00:29:22
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:56:45
We mutte 3 keer uit nu. Zaterdag Excelsior, dinsdag Ado uit voor de beker en volgende week  vrijdag Jong Az uit. Gewoon gas geven. Kest 3 keer verliezen maar ook 3 keer winnen. Beetje geluk hewwe want tegenstander heeft hetzelfde niveau.
ik denk dat Exelcior voor het kampioenschap gaat. Dat word erg moeilijk. Jong Az is dit seizoen erg wisselvallig en je weet niet welke spelers je treft. ADO is een wedstrijd op zich.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: nee,wel? op oktober 22, 2024, 00:38:13
iedereen gefeliciteerd we mutte er mar even van geniete,want de volgende ken mar su weer een deceptie weze (al hoop ik dat niet)  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: nee,wel? op oktober 22, 2024, 00:40:15
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 00:26:05
Wiekie Wiekie wat een hosanna. Waar komt dat opeens weg?  |:)


Wiekie is in love hij het een leuk vrouwtsje ontmoet en die het teugen um seit nou houst op met zeuren en zanikken anders krijst van mij een stadionverbod en sist voortaan bij mij op de bank en gaan we gtst kieken
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 22, 2024, 04:00:52
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 23:06:29
Hoort erbij Otto.
Mischien ook zijn verdedigende actie gezien na (weer eens) ??n fout van Van Mullem??
Hij gooide zich met hele ziel en zaligheid voor de bal
zeker maar ze zegge hier dat ie ze op de stropdas leit maar niet altijd en hoeft ook niet
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: De Gast op oktober 22, 2024, 07:42:40
We kennen wel voetballen maar we kenne oek heel veel niet. Waarom nimt Diemers eigenlijk de corners, vrije trappen en, voorheen, penalty?s. Die jongen denkt dat hij dat kan maar kan dat helemaal niet.
Mooi overwinninkje maar ik hef ?t licht nog niet sien. Maar at ?t elke week su gaat teken ik er oek wel weer voor.

Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 22, 2024, 08:39:19
Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol. 

Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.

Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 22, 2024, 08:52:48
Citaat van: diekhuzen op oktober 22, 2024, 08:39:19
Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol. 

Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.

Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.

Er zit opbouwend echt heel erg weinig vertrouwen in de laatste linie. Het gros van de ballen gingen over de zijlijn of breed/achteruit. Het balverlies van Van Mullem enkele keren was gevaarlijk omdat hij wel risico nam en verbinding zocht met de linie voor hem, om het maar even positief te houden. Uiteindelijk moet je ook risico's nemen om verder te komen. Anders kijken we naar gebrei tot en met 90 minuten lang. Dat het beter moet dat lijkt me helder.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Huizen op oktober 22, 2024, 08:57:20
Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid  :D

Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.

Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!

PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion!  |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 09:04:51
Zowel van Mullem als Nieling spelen steeds op het allerlaatste moment Poll en Mercera aan terwijl ze in de dekking staan. Dan breng je steeds je medespelers in de problemen. Eindhoven had geen kwaliteit voorin maar tegen Exelcior hoef je dat niet te doen. Gebeurde wel 15 x gisteren
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Scc0511 op oktober 22, 2024, 09:11:32
 Wederom een matige pot gezien met een paar aardige fases. Vooral verdedigend elkaar constant in de problemen brengen en erg voorspelbaar allemaal. Maar die Pauwels, WAT een speler!!! |:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 10:19:14
Citaat van: Bussum op oktober 22, 2024, 08:57:20
Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid  :D

Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.

Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!

PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion!  |:)

Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.

Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: 666 op oktober 22, 2024, 10:27:44
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 10:19:14
Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.

Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.

|:)
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: HansKazan op oktober 22, 2024, 10:44:19
Half uur lang genoten van die nieuwe spits. Wat een beest.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment  :_schater

Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.

Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bernardo op oktober 22, 2024, 11:36:05
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment  :_schater

Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.

Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.

Opzich eens met vertrouwen geven, andere kant wil je beter gaan voetballen vooral van achteruit zal toch echt Casas erin moeten ipv v. Mullem.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Huizem op oktober 22, 2024, 11:39:42
Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 12:00:11
Citaat van: Huizem op oktober 22, 2024, 11:39:42
Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.

Hebben idd aardig wat kansen gehad. Maar gatenkaas vind ik niet. V Mullem verspeelde laatste halfuur alleen maar de bal inderdaad, maar vond het verdedigend erg sterk. Als je in 11 wedstrijden 5x de nul houdt, doet de verdediging niet veel verkeerd lijkt mij.

Probleem zit m mee in de variatie van het spel. Op het moment dat wij onder druk gezet worden, moeten we of goed er onderuit voetballen of de bal in de hoek leggen aangezien Balk geen luchtduel wint met zijn lengte. Met Afolabi kan je met een vallende bal er ook onderuit komen en kan je als team aansluiten. Zal voor wat rust in het spel gaan zorgen.


Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 22, 2024, 12:02:02
Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2024, 11:36:05
Opzich eens met vertrouwen geven, andere kant wil je beter gaan voetballen vooral van achteruit zal toch echt Casas erin moeten ipv v. Mullem.

Tegen Ado voor de beker kun je anderen een kans geven.
Competitie niet te veel meer rommelen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 12:56:31
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 12:02:02
Tegen Ado voor de beker kun je anderen een kans geven.
Competitie niet te veel meer rommelen.
klopt ik zou ook de Leeuw uit halen tegen ADO en Souren brengen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 13:02:04
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment  :_schater

Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.

Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Teun Seun op oktober 22, 2024, 13:05:46
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 13:02:04
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler

Casas moet op die plek en 10 wedstrijden de tijd krijgen. V Mullem kan alleen middenveld en nog beter achter de bar ergens
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 13:51:40
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 13:02:04
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler

Dat was niet alleen v Mullem zijn fouten hoor in de eerste 5 minuten. Speelde verdedigend in mijn optiek echt een sterke pot, kwam voor de man als het moest. Alleen aan de bal is het vaak te onrustig en daar kwamen de kansen tegen uit, niet per se door slecht verdedigen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 22, 2024, 14:15:54
de backs mutte gewoon verder terug blijven bij de opbouw
dan moet een vleugel kiezen en krijg je ruimtes de backs staan nu
hoog waardoor een vleugel tussen de lcv of rcv en de back gaat staan
en hij daardoor 2 man uitschakeld en je alleen een lange bal kan geven
want de middenvelders staan dan ook gedekt,


Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 14:22:18
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 13:51:40
Dat was niet alleen v Mullem zijn fouten hoor in de eerste 5 minuten. Speelde verdedigend in mijn optiek echt een sterke pot, kwam voor de man als het moest. Alleen aan de bal is het vaak te onrustig en daar kwamen de kansen tegen uit, niet per se door slecht verdedigen.
weet niet hoe jij kijkt. Het was onthutsend en waren in het begin duidelijk zijn fouten. Henk had hem gevraagd na afloop of ie misschien bij de tegenstander had gespeeld als grap?
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 14:24:58
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 14:22:18
weet niet hoe jij kijkt. Het was onthutsend en waren in het begin duidelijk zijn fouten. Henk had hem gevraagd na afloop of ie misschien bij de tegenstander had gespeeld als grap?

Even goed lezen Sunderland! Was aan de bal idd niet altijd goed, laatste half uur leverde ie bijna alles in. Maar dat heeft niets te maken met hoe je verdedigend speelt...
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2024, 14:52:10
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 14:24:58
Even goed lezen Sunderland! Was aan de bal idd niet altijd goed, laatste half uur leverde ie bijna alles in. Maar dat heeft niets te maken met hoe je verdedigend speelt...
ik lees dat jij schrijft dat hij verdedigend een sterke pot speelde en dat vind ik absoluut niet. Vooral eerste helft was het heel slecht. Vond hem veruit ons slechtste speler. Maar de statistieken met hem zijn nu beter want hij heeft 4x de 0 volgens mij.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 22, 2024, 15:13:41
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 14:52:10
ik lees dat jij schrijft dat hij verdedigend een sterke pot speelde en dat vind ik absoluut niet. Vooral eerste helft was het heel slecht. Vond hem veruit ons slechtste speler. Maar de statistieken met hem zijn nu beter want hij heeft 4x de 0 volgens mij.

Klopt. En ben het met je eens dat we verdedigend wel e.e.a. weggeven. Maar Henk doelde met zijn opmerking op het vele balverlies van V Mullem. En dat staat los van verdedigende keuzes m.b.t. organisatie en persoonlijke duels.

Soms heb je overigens ook een beetje geluk nodig, en dat hadden wij en V Mullem gisteren zeker. Ik vind niet dat wij veel vanuit voetballende situaties kansen tegen krijgen, ook gisteren niet. Allemaal door eigen balverlies.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Inferno-058 op oktober 22, 2024, 20:40:23
Dit geeft vertrouwen. De vloek is verbroken, en nu doorpakken en een mooie puntenserie neerzetten. Laten we het tij keren, gas geven.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Mattias op oktober 23, 2024, 14:02:11
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2024, 14:30:03
Citaat van: denistel op oktober 22, 2024, 14:15:54
de backs mutte gewoon verder terug blijven bij de opbouw
dan moet een vleugel kiezen en krijg je ruimtes de backs staan nu
hoog waardoor een vleugel tussen de lcv of rcv en de back gaat staan
en hij daardoor 2 man uitschakeld en je alleen een lange bal kan geven
want de middenvelders staan dan ook gedekt,
daar heb jij absoluut een punt. Het klopt niet maar er wordt ook niet iets aan gedaan. Doke bijvoorbeeld, kon niet opbouwen en bleef daar ook uit maar wist wel hoe hij moest staan door uit te zakken op dat soort momenten. Als het dan fout ging was hij uitgezakt om het op te lossen. Dat stuk klopt nu niet terwijl het zo simpel is.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.

Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstrijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Huizen op oktober 23, 2024, 16:17:43
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.

Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: beam op oktober 23, 2024, 16:25:44
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: janou op oktober 23, 2024, 16:44:15
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.

Feit is dat we niet heel veel kansen tegen krijgen uit voetballende situaties. Vooral uit onnodig balverlies. Henk zei dat wel goed doordat oa V Mullem te graag wil, worden er foute keuzes gemaakt. Op het moment dat er met wat meer vertrouwen gespeeld wordt, zullen deze keuzes denk ik ook beter worden. Net zoals dat we veeel rustiger aan de bal waren tweede helft.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2024, 17:30:52
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2024, 17:32:23
Citaat van: Bussum op oktober 23, 2024, 16:17:43
Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.
eens. We hadden mazzel dat de tegenstander heel weinig kwaliteit voorin had. Anders was het allang afgestraft
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: papier op oktober 23, 2024, 17:38:20
Wat mij betreft heet Casas verdedigend ook niet echt geimponeerd. Je kunt prima beargumenteren dat je Mullem eruit haalt, maar ben je consequent dan vrees ik dat we iedere week stuivertje kunnen wisselen. Idem dito met de linksback positie.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2024, 17:45:15
Het continu wisselen en vaak ook in de rust heeft niks opgeleverd. Gewoon laten staan en wie er nu naast staat moet geduld hebben.

Je had Nartey er bijvoorbeeld ook wel na een slechte helft af kunnen halen maar gewoon laten staan geeft vertrouwen voor de volgende pot.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2024, 17:57:16
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Wie maakt er geen fouten dat wil ik eens weten klopt Stanley op van Mullem na natuurlijk phoee wordt hier zo moe van.
Verdedigend weer de O ?..
Heeft Diemers geen fout gemaakt of Poll enz,enz.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2024, 17:58:09
Citaat van: beam op oktober 23, 2024, 16:25:44
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.
Amen :thumbsup
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2024, 19:13:22
Jansen doet heel erg weinig verkeerd. Ik kan echt genieten hoe hij ogenschijnlijk alles zo makkelijk oplost vanaf de eerste wedstrijden.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:18:05
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.

Ik ga niet over de opstelling en mag als seizoenkaarthouder gewoon kritisch zijn? Allereerst is het vreemd dat een van oorsprong middenvelder naar achteren is geschoven en we wel afscheid hebben genomen van twee CV's. 
Strijd leveren is de basis waar alles mee begint. Ik vind  zowel van Mullem als Ottesen verdedigend enorm kwetsbaar en daarbij voetballend erg beperkt en dan blijft er weinig positiefs over. Ook Casas heeft een lastige start gehad, maar als we bezig zijn met verjongen, dan zou ik zo'n jongen laten staan. Ik vind dat Casas meer potentie heeft dan van Mullem.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 23, 2024, 19:26:13
als v Mullem tegen Exelsior ook zo veel balverlies heeft wordt het afgestraft hoor.
maar het hele team zal scherp moeten zijn want die lui maken nogal wat goals.
2,5 gem
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:29:25
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2024, 17:30:52
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.

Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.



Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Trainert! op oktober 23, 2024, 20:57:34
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.

Dan heet het gebrek aan beter Stanleymes
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: denistel op oktober 24, 2024, 04:00:41
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:29:25
Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.

toen ie hier net was dacht ik van nou dit kan wel wat worden maar
is minder geworden ipv beter wat daar de oorzaak van is zou ik niet weten
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: SCC op oktober 24, 2024, 10:04:43
Dit had ik ook qua gevoel met Ottessen. Ik dacht nav zijn eerste wedstrijden: die is onhoudbaar en gaat na 6 maanden weg.

Bij Gabi heb je straks wel weer power en voetballend ook iets meer comfort. Al liet die verdedigend ook de nodige steekjes vallen, maar die compenseert enorm veel met inzet. Type Rick Hooiboer en Rudy Jansen.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stanley op oktober 24, 2024, 12:57:48
Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2024, 20:57:34
Dan heet het gebrek aan beter Stanleymes
Goh, daar had ik echt niet aan gedacht! Bedankt voor het inzicht.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: Stanley op oktober 24, 2024, 13:22:16
Citaat van: denistel op oktober 24, 2024, 04:00:41
toen ie hier net was dacht ik van nou dit kan wel wat worden maar
is minder geworden ipv beter wat daar de oorzaak van is zou ik niet weten
Vertrouwen en vorm is zoek denk ik. Kan echt beter lijkt mij.
Titel: Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
Bericht door: beam op oktober 26, 2024, 22:46:56
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:29:25
Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.
Deze Ottensen is idd niet de Ottensen zoals hij bij ons begon in zijn eerste wedstrijden. Echt uit vorm denk ik. Dat is wel jammer.