maar voordat iedereen naar excelsior vliegt hewwe we nog even een tussenstopke in ons eigen kooi stadion,maandagavond 21-10-24 spele we om 20:00 tegen fc eindhoven wat su ut mooi weze om 6 punten bij te kenne schrieven aan het huidige punten totaal in een tiedbestek van vier dagen |:)
Dit wordt hem! _O_
4-0
1-3
11000 man.
Weer verlies vrees ik. Het is echt overleven tot de winterstop en dan hopen dat er wat bij komt...
Citaat van: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:24:52
1-3
11000 man.
Eindhoven was gisteren ook niet best?.
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
dan moet er wel een spits staan en geen Balk in de spits graag.
En Diemers als spelbepaler en daarom Diemers heen Nartey en Souren.
Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
Om te winnen moet je wel scoren. We cre?ren weinig tot niets. En als er al iets wordt gecre?erd staat er niemand om het af te maken. Ik zie het omslagpunt helaas nog niet dichterbij komen.
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?
Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost
Citaat van: michello op oktober 19, 2024, 13:13:25
Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost
daar drinken we een paar op :proost :proost :proost
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P
Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.
Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...
Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..
Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Inderdaad. Dadelijk wordt de trainer (deels terecht) geslachtofferd terwijl het eigenlijk veel dieper zit
Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
was het een andere trainer geweest dan had die allang ontslag gekregen.
Maar het is Henk ja vertel het maar?..
Zo maar beginnen..
Janssen
Ottesen Van Mullem Nieling Mercera
Balk Pauwels
Souren
Narthy Diemers
De Leeuw.
Mee eens??
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
Janssen
Ottesen Van Mullem Nieling Mercera
Balk Pauwels
Souren
Narthy Diemers
De Leeuw.
Mee eens??
Nee, kies gewoon voor logische dingen. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Een spits in de spits. En geef spelers enkele wedstrijden het vertrouwen om meer vastigheden te krijgen. Dus wat mij betreft speen we op dit moment met Jansen, Mercera, V Mullem, Nieling, Poll, Kieftenbelt, Diemers, Nartey, Balk, De Leeuw en Pauwels. Waarbij ik wel zou willen dat we De Leeuw in de spits hebben, Balk op rechts en Nartey op hetm iddenveld aand e rechterkant.
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..
(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
Janssen
Ottesen Van Mullem Nieling Mercera
Balk Pauwels
Souren
Narthy Diemers
De Leeuw.
Mee eens??
Misschien even de app gebruiken die ik ook gebruik, maakt het stuk makkelijker voor je. :thumbsup
Ik zou zo weinig mogelijk omgooien ook al is dit niet de perfecte opstelling.
De angst en slordigheid moet eruit en daarvoor moet je vertrouwen geven en automatismen bouwen.
En laten leren van de dingen die verkeerd gingen in de eerste helft tegen Volendam.
'
Souren voor R?lke, de rest hetzelfde.
Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P
Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.
Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...
Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..
Cambuur is een volksclub met een kritisch, maar trouw publiek. Na vorig seizoen mag je toch wel verwachten dat de club iets meer aan ambitie uitspreekt? Overigens is het allemaal wat vaag en heeft Henk na de zoveelste tegenslag e.e.a. toegelicht voor de camera over de doelstellingen.
Je mag best kritisch zijn op het aankoopbeleid en Henk is geen trainer voor de lange termijn. Uit de wedstrijdanalyses wordt constant aangegeven dat we niet scoren en dat we hoger hadden kunnen staan, logisch want we hebben geen spits en het ontbreekt aan spelers met scorend vermogen. Verder is het veldspel zeer matig en worden we tactisch overmeesterd
Het is allemaal tam en we spelen te weinig met dezelfde samenstelling. Uiteindelijk vallen we weer terug op ervaren spelers. Het aantrekken van Alhaft en Afolabi komt ook niet overeen met de weg die we willen inslaan.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..
(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.
balk weer in de spits oh oh
Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..
(https://pbs.twimg.com/media/GaUyTYaX0AANvR3?format=jpg&name=medium)Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.
Alhaft gaat morgen starten en afgaande op de training van vanochtend speelt de Leeuw niet. Dus dan gaat Nartey naar het middenveld en Alhaft op de buiten
Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Klopt hoor maar ik heb liever een linkspoot opklinkt en een rechtspoot op rechts. Als ze eroverheen gaan kunnen ze een voorzet geven ipv terug te kappen. Daarbij denk ik dat met de koppels Mercera Balk, Poll Pauwels dit ook moet kunnen maar dat een voorwaarde wel is deze koppels een paar wedstrijden te laten staan.
Dan souren voor Kieftenbelt, die is idd er nog niet bij.
Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
?
Citaat van: YellowBlue op oktober 20, 2024, 13:21:41
Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 14:03:45
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden
Ook Van Mullem loopt niet over met gogme hoor ondanks zijn ervaring in het voetbal. Leuke bankzitter, maar absoluut niet geschikt voor basisplaats tussen de jonkies.
Ik heb het idee dat sommige spelers maar eens een kaart pakken om maar een kaart te pakken omdat we dat tegen Emmen niet deden. Of een onnodige overtreding in de hoek zoals Mullem vrijdag.
Als je geen spits hebt waarom 4-4-3 spelen. Zinloos. Maarja Cambuur voetbal he.
Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.
Eens, zoveel mogelijk laten staan de komende tijd. Misschien soms eens eentje, en natuurlijk als iemand geschorst is.
Je kan wel blijven wisselen maar vaak is het ook lood om oud ijzer. Wie er nu naast staat heeft gewoon even pech.
Citaat van: papier op oktober 20, 2024, 15:17:26
Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 17:43:59
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.
Is zo hoor maar ik zie Casas straks ook fouten maken, en ons voldoende reden geve. Om een wissel van hem te willen. Dan blijven we bezig, zie ook de linksback positie. Nu Mullem wisselen dan geef je hem ook geen ruimte om te verbeteren. Laat het dus maar even staan, want we hebben geen uitgesproken beter alternatief.
Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P
Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.
Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...
Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..
laatste 30 wedstrijden 7 wonnen denk daar maar eens over na.
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft
Wat is het alternatief?
>Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt. Dit verhaal heeft Henk naar voren gebracht. Volgens mij werden er bij aanvang heel andere berichten ons supporters voorgehouden.
Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup
Jazeker maar dit is een bitsie ut verkeerde podium denk ik. Iedereen hier het toch een seizoenkaart!
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
_O_
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?
Gewoon alles afbellen en niet meer ballen dit seizoen!
Nee vechten voor je club!
Is er iemand die dit artikel in zijn geheel kan plaatsen?
https://lc.nl/sport/We-kunnen-niet-steeds-blijven-zeggen-dat-het-wel-komt-29252209.html
Alvast bedankt.
Citaat van: V-man op oktober 20, 2024, 21:13:20
Jazeker maar dit is een bitsie ut verkeerde podium denk ik. Iedereen hier het toch een seizoenkaart!
haha ik zal het op X zetten is dat goed :thumbsup
Ik zal er alles aan doen om het vol te krijgen?..verdomme je moet er niet aan denken morgen winnen van Eindhoven en je bent er niet bij :( :( :( mis je eerste overwinning?..
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:54:59
haha ik zal het op X zetten is dat goed :thumbsup
Goed bezig kerel!
De eerste overwinning is alweer dichterbij. Zorg dat je erbij bent!
Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:57:01
Ik zal er alles aan doen om het vol te krijgen?..verdomme je moet er niet aan denken morgen winnen van Eindhoven en je bent er niet bij :( :( :( mis je eerste overwinning?..
Mooi man. Voel het wel kriebelen. Moet gvd toch een keer lukken.
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?
Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen, misschien eens een uitdraaiende voorzet krijgt.
Middenveld met Diemers als passer, Nartey als loper en normaliter Kieftenbelt als controleur
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:07:28
Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen.
Juist! |:) De Leeuw in de punt zolang de Ier niet kan spelen.
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:07:28
Ik zou dan altijd De Leeuw als spits opstellen.
Al helemaal als je verwacht dat Eindhoven in gaat zakken is er weinig ruimte voor het enige wat Balk nog een beetje kan, rennen...
Alhaft op links en Pauwels op rechts zodat de spits, die best aardig kan koppen, misschien eens een uitdraaiende voorzet krijgt.
Middenveld met Diemers als passer, Nartey als loper en normaliter Kieftenbelt als controleur
Ik las hier dat De Leeuw waarschijnlijk niet speelt morgen?
Nogmaals, iemand die dit artikel kan plaatsen?
https://lc.nl/sport/We-kunnen-niet-steeds-blijven-zeggen-dat-het-wel-komt-29252209.html
Ik hoop hierin iets nieuws te lezen...
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 20, 2024, 22:28:45
Ik las hier dat De Leeuw waarschijnlijk niet speelt morgen?
Volgens Jonathan Ploeg start ie
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:32:45
Volgens Jonathan Ploeg start ie
Dat zou goed nieuws zijn!
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 20, 2024, 22:32:45
Volgens Jonathan Ploeg start ie
Dan snap ik de keuze voor.Balk in de spits ook niet nee.
Ik ook niet. Als De Leeuw speelt, dan Nartey dus ernaast.
Heb het artikel nu gelezen. Ben maar abonnee geworden van die krant.
Zie hieronder.
Henk de Jong ziet bittere noodzaak in van zege op FC Eindhoven: 'We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt'
Jonathan Ploeg ? Vandaag, 19:17 ? Sport
Henk de Jong: 'Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben'
In aanloop naar het duel met FC Eindhoven verlegt trainer Henk de Jong een aantal accenten bij SC Cambuur. Zo krijgt Ilias Alhaft een basisplaats en verandert de rol van Mark Diemers.
Cambuur zit al maanden in de hoek waar de klappen vallen. Soms een kwestie van ongeluk, vaak een kwestie van onvermogen. De nederlaag tegen Volendam viel overwegend in die laatste categorie. Ja, de tegenstander had al in de eerste helft een rode kaart moeten hebben. De Leeuwarders slaagden er evenwel niet in om voldoende kansen te cre?ren. En de kansen die ze wel kregen? Die gingen er - niet voor het eerst dit seizoen - niet in.
Het bezorgt Henk de Jong regelmatig hoofdbrekens. ?Het is wat het is?, zei de trainer na afloop van het duel met de Volendammers. Als in: dit is onze ploeg en hiermee moeten we het doen. De Jong kan ze er tenslotte niet zelf in schieten. Hoe graag hij dat ook zou willen, want als eindverantwoordelijke straalt het onvermogen ook op hem af. ?Ik kan daar zielig over doen, maar dan beschadig ik de jongens. Ik kom liever voor ze op?, zegt hij nu.
?Ik wil beter voetballen?
Uitgerekend degene die volgens De Jong de ballen er w?l in zou kunnen schieten, Jonathan Afolabi, is niet fit. Al weken niet. Maanden zelfs. Hij zou naar verluidt de achillespezen van een oude man hebben. ?Niets ten nadele van de andere spelers, maar Jonathan is z? doelgericht, dat is niet normaal joh. Het liefst zet ik hem tegen FC Eindhoven in de basis, maar dat wordt mij ?cht afgeraden. Dan ben je hem waarschijnlijk weer voor lange tijd kwijt.?
Afolabi kan tegen Eindhoven maximaal een half uur spelen en dus start Remco Balk wederom in de punt van de aanval. De Jong voert verder slechts ??n wijziging door in zijn basiself. Ilias Alhaft krijgt de voorkeur op de rechterflank, waardoor Matthias Nartey doorschuift naar het middenveld. Het ziet er naar uit dat Mark Diemers daardoor een andere rol krijgt. De aanvallende middenvelder zal de meest defensieve middenvelder worden.
Ilias Alhaft krijgt tegen FC Eindhoven een basisplaats.
?Ik wil beter voetballen?, verklaart De Jong, die weinig kwijt wil over het tactische aspect. Diemers zal dus vanuit die positie het spel moeten verdelen, iets dat hem wel is toevertrouwd. Maar wat als de spelmaker onschadelijk wordt gemaakt? Het is de vraag of de ploeg het vermogen heeft om dat op andere vlakken te compenseren. De Jong: ?Het gaat er dan om dat we niet altijd in de bal komen, maar ook in de diepte gaan lopen.?
Door de nederlaag tegen Volendam is Cambuur vooralsnog blijven hangen in de kelder van de eerste divisie. Een bedroevend resultaat voor een club die de ambitie heeft binnen drie jaar een vaste klant in de middenmoot van de eredivisie te worden. Dat vrijwel wekelijks na afloop wordt geconcludeerd dat de oorzaak van de teleurstelling een repeterend verhaal is, voorziet de situatie toch enigszins van een vrij uitzichtloos karakter.
?Ben verder gelukkig in het leven?
Al is De Jong het daar niet mee eens. ?We krijgen iedere wedstrijd kansen en hadden de topscoorder van de eerste divisie kunnen leveren.? Zo uitzichtloos is de situatie volgens hem dus niet. ?Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben. Het is namelijk niet normaal hoe er wordt getraind. Er is beleving en plezier. Het is een kunst dat we ondanks de tegenvallende resultaten nog op deze manier trainen en werken.?
?Maar het moet nu wel gebeuren?, doelt de trainer op het duel met Eindhoven. ?We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt. Het komt namelijk niet vanzelf. Je kunt nog zo goed je best doen of een goede sfeer hebben. Het gaat er uiteindelijk om dat je punten pakt. Houd dat gelijkspel maar eens vast als er niet meer in lijkt te zitten. Ram bijvoorbeeld maar eens een bal het stadion uit. Dat soort dingen.?
De Eindhovenaren draaien tot nu toe een redelijk seizoen onder Maurice Verberne. De trainer laat zijn ploeg aanvallender voetballen dan zijn voorganger, vooralsnog resulterend in vier overwinningen en plek acht op de ranglijst. Een geduchte tegenstander dus, erkent ook De Jong. Of de Drachtster voelt dat de houdbaarheid van zijn positie in het geding is? ?Wat mij betreft zijn er geen problemen. Ik ben verder heel gelukkig in het leven.?
:0= MATCHDAY !!!!
VANDAAG GAAT HET GEBEUREN |:)
Diemers heeft wel vaker op 6 gespeeld, bij De Graafschap on 16/17 een seizoen.
Mischien ook beter te zien of het taktisch goed staat en te coachen.
En de ballen diep te leggen op de aanvallers. Laat vMullem dat maar niet meer doen.
Waarvoor had Volendam in de eerste helft rood moeten hebben? Die schop op Diemer? Daar had ik wel geel voor gegeven maar rood wellicht wat teveel. Kan me geen ander moment heugen?
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft
Dat idee krijg je er inderdaad wel van. Balk in de spits kan goed als er ruimte achter ontstaat, alleen in de KKD zal dat in 99% van de gevallen niet zo zijn. Dus moet je met iemand spelen die wel de bal kan vasthouden en het spel kan verleggen. De Leeuw kan dat wel maar die zet hij doodleuk weer op het middenveld. En geen enkele journalist die die vraag stelt?
Diemers word ook vaak overlopen door middenvelders van de tegenstander. Tegen Volendam ook paar x. Heb dan weer van kaam gevoel. Begrijp die keuze niet. Laat je beste speler nu doen waar hij goed in is.
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 08:23:53
LEEUWARDEN In aanloop naar het duel met FC Eindhoven verlegt trainer Henk de Jong een aantal accenten bij SC Cambuur. Zo krijgt Ilias Alhaft een basisplaats en verandert de rol van Mark Diemers.
Jonathan Ploeg
Cambuur zit al maanden in de hoek waar de klappen vallen. Soms een kwestie van ongeluk, vaak een kwestie van onvermogen. De nederlaag tegen Volendam viel overwegend in die laatste categorie. Ja, de tegenstander had al in de eerste helft een rode kaart moeten hebben. De Leeuwarders slaagden er evenwel niet in om voldoende kansen te cre?ren. En de kansen die ze wel kregen? Die gingen er ? niet voor het eerst dit seizoen ? niet in.
Het bezorgt Henk de Jong regelmatig hoofdbrekens. ?Het is wat het is?, zei de trainer na afloop van het duel met de Volendammers. Als in: dit is onze ploeg en hiermee moeten we het doen. De Jong kan ze er tenslotte niet zelf in schieten. Hoe graag hij dat ook zou willen, want als eindverantwoordelijke straalt het onvermogen ook op hem af. ?Ik kan daar zielig over doen, maar dan beschadig ik de jongens. Ik kom liever voor ze op?, zegt hij nu.
Uitgerekend degene die volgens De Jong de ballen er w?l in zou kunnen schieten, Jonathan Afolabi, is niet fit. Al weken niet. Maanden zelfs. Hij zou naar verluidt de achillespezen van een oude man hebben. ?Niets ten nadele van de andere spelers, maar Jonathan is z? doelgericht, dat is niet normaal joh. Het liefst zet ik hem tegen FC Eindhoven in de basis, maar dat wordt mij ?cht afgeraden. Dan ben je hem waarschijnlijk weer voor lange tijd kwijt.?
Afolabi kan tegen Eindhoven maximaal een half uur spelen en dus start Remco Balk wederom in de punt van de aanval. De Jong voert verder slechts ??n wijziging door in zijn basiself. Ilias Alhaft krijgt de voorkeur op de rechterflank, waardoor Matthias Nartey doorschuift naar het middenveld. Het ziet er naar uit dat Mark Diemers daardoor een andere rol krijgt. De aanvallende middenvelder zal de meest defensieve middenvelder worden.
?Ik wil beter voetballen?, verklaart De Jong, die weinig kwijt wil over het tactische aspect. Diemers zal dus vanuit die positie het spel moeten verdelen, iets dat hem wel is toevertrouwd. Maar wat als hij onschadelijk wordt gemaakt? Het is de vraag of de ploeg het vermogen heeft om dat op andere vlakken te compenseren. De Jong: ?Het gaat er dan om dat we niet altijd in de bal komen, maar ook in de diepte gaan lopen.?
Door de nederlaag tegen Volendam is Cambuur vooralsnog blijven hangen in de kelder van de eerste divisie. Bedroevend voor een club die de ambitie heeft binnen drie jaar een vaste klant in de middenmoot van de eredivisie te worden. Dat vrijwel wekelijks na afloop wordt geconcludeerd dat de oorzaak van de teleurstelling een repeterend verhaal is, voorziet de situatie toch enigszins van een vrij uitzichtloos karakter.
Al is De Jong het daar niet mee eens. ?We krijgen iedere wedstrijd kansen en hadden de topscoorder van de eerste divisie kunnen leveren.? Zo uitzichtloos is de situatie volgens hem dus niet. ?Eigenlijk is het een kunst hoe we het voor elkaar hebben. Het is namelijk niet normaal hoe er wordt getraind. Er is beleving en plezier. Het is een kunst dat we ondanks de tegenvallende resultaten nog op deze manier trainen en werken.?
?Maar het moet nu wel gebeuren?, doelt de trainer op het duel met Eindhoven. ?We kunnen niet steeds blijven zeggen dat het wel goedkomt. Het komt namelijk niet vanzelf. Je kunt nog zo goed je best doen of een goede sfeer hebben. Het gaat er uiteindelijk om dat je punten pakt. Houd dat gelijkspel maar eens vast als er niet meer in lijkt te zitten. Ram bijvoorbeeld maar eens een bal het stadion uit. Dat soort dingen.?
De Eindhovenaren draaien tot nu toe een redelijk seizoen onder Maurice Verberne. De trainer laat zijn ploeg aanvallender voetballen dan zijn voorganger, vooralsnog resulterend in vier overwinningen en plek acht op de ranglijst. Een geduchte tegenstander dus, erkent ook De Jong. Of de Drachtster voelt dat de houdbaarheid van zijn positie in het geding is? ?Wat mij betreft zijn er geen problemen. Ik ben verder heel gelukkig in het leven.?
dit hadden we nog niet gelezen :zucht
Verbaast me niks dat die Afolabi de achillespezen van een ouwe man het. In werkelijkheid zal hij oek wel 53 weze of su.
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 08:51:41
Verbaast me niks dat die Afolabi de achillespezen van een ouwe man het. In werkelijkheid zal hij oek wel 53 weze of su.
Denk je dat ze dat in Dublin niet goed bijhouden?
Zo achtergesteld is Ierland toch niet?
Citaat van: papier op oktober 21, 2024, 07:43:23
Waarvoor had Volendam in de eerste helft rood moeten hebben? Die schop op Diemer? Daar had ik wel geel voor gegeven maar rood wellicht wat teveel. Kan me geen ander moment heugen?
Tweede helft. De kopstoot tegen Balk was 100% rood maar niet gezien in de mist.
Aan de ene kant moet je daar niet van afhankelijk zijn en gewoon zelf je kansen maken.
Aan de andere kant... het kost je dus wel een punt.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 08:58:39
Denk je dat ze dat in Dublin niet goed bijhouden?
Zo achtergesteld is Ierland toch niet?
Heb er 5 jaar gewoond. Men stond in de pyama voor het postkantoor hun uitkering handje contantje te innen, zou mij niks verbazen dus w:)
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2024, 09:15:53
Tweede helft. De kopstoot tegen Balk was 100% rood maar niet gezien in de mist.
Aan de ene kant moet je daar niet van afhankelijk zijn en gewoon zelf je kansen maken.
Aan de andere kant... het kost je dus wel een punt.
Ja die is mij bekend, maar in het artikel staat: "Ja de tegenstander had in de eerste helft al een rode kaart moeten hebben". Vandaar.
Ik verwacht, net als tegen Volendam, maar 0 resultaat, dan kan het nooit tegenvallen, alleen maar mee
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 21, 2024, 10:23:51
Ik verwacht, net als tegen Volendam, maar 0 resultaat, dan kan het nooit tegenvallen, alleen maar mee
Heerlijk die Oud-Liwwadder mentaliteit. Altijd uitgaan van een nederlaag. ? Het wud toch niks?.
Citaat van: CaseP op oktober 21, 2024, 09:20:06
Heb er 5 jaar gewoond. Men stond in de pyama voor het postkantoor hun uitkering handje contantje te innen, zou mij niks verbazen dus w:)
Beter als in Leeuwarden dus.. Daar blijven de meesten gewoon met hun luie reet op de bank liggen
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 08:28:08
dit hadden we nog niet gelezen :zucht
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
Citaat van: Bristol City op oktober 21, 2024, 12:12:31
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
werd hier gisteren ook geplaatst juh. Of heb je dat ook niet gelezen Bristol.
het is een kunst hoe we trainen en werken onder deze omstandigden zo hard wordt er
getraind ? gewoon hun werk toch. nou op het veld nog eens knallen en geen slappe
hap gedoe 90 min scherp dan pak je de 3 pt.
En trainen doe gedurende de week en niet in de rust of bij het warmlopen. ik stoor me toch zo aan die trainer die de oefeninkjes voordoet bij het warmlopen. Tegen Volendam stonden er zelfs twee trainers bij vier spelers die warm liepen. En dan dat onzinnig gespring vlak voordat de 2e helft begint. Spaar je energie voor de 2e helft denk ik dan. Misschien heeft die Alofabi ook wel een achillespeesblessure door al dat gespring. Is die jongen natuurlijk niet gewend.
Citaat van: Bristol City op oktober 21, 2024, 12:12:31
Oh, je had het al in de krant gelezen? Oud Cambuur plaatst alleen wat vanochtend in de krant stond. Wat is daar nu weer mis mee?
heb jij alleen een account aangemaakt om constant negatief te doen tegen 1 persoon?
Lees je bijdragen maar eens terug ;)
Wat een lulverhaal weer in de LC van Henk. 13.500 man op de tribune voor de gek houden. Topscorer? andere wedstijden hadden gewonnen moeten worden? heb ik wel op de juiste tribune gezeten? De druk om te winnen in dit stadion lijkt veel te hoog, en met dit anti voetbal gaat het er ook niet komen. Vanaf minuut 1 dit seizoen zit er geen strijd in, en het vertrouwen is totaal weg. Vanavond Balk weer in de spits. Elke week een andere opstelling. Zo dramatisch zag ik het nog nooit.
Ik denk dat we zo gaan spelen.
Pauwels, de Leeuw, Alhaft.
Souren , Diemers , Nartey .
Mercera,Nieling,V.Mullem, Ottesen.
Jansen
Citaat van: Huizem op oktober 21, 2024, 13:38:18
Zo dramatisch zag ik het nog nooit.
Nou dan kom jij nog geen 20 jaar bij Cambuur denk ik? Man wat heb ik een dramatische seizoenen gezien tussen 2002 en 2009.
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 14:01:19
Nou dan kom jij nog geen 20 jaar bij Cambuur denk ik? Man wat heb ik een dramatische seizoenen gezien tussen 2002 en 2009.
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:53:50
Ik denk dat we zo gaan spelen.
Pauwels, de Leeuw, Alhaft.
Souren , Diemers , Nartey .
Mercera,Nieling,V.Mullem, Ottesen.
Jansen
Dus niet want Balk staat wederom in de spits
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
En toen was het voetbal niet zo slecht als nu :zucht
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
volgens mij 3 overwinningen dat seizoen...
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:50:41
En toen was het voetbal niet zo slecht als nu :zucht
De tijd heelt alle wonden, was ook niet best toen. Maar we speelden wel met een spits in de punt.
Nou... Thomas Hauser, Tyrone Conraad, Karim Rossi.
Ook in de spits was het niet altijd feest.
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 21, 2024, 14:50:41
En toen was het voetbal niet zo slecht als nu :zucht
Asjeblieft zeg :_schater
De periode van Kerst Hofman, Arnold Herder en Thijs houwing onder de bezielende leiding van Roy 'we worden steeds fitter' Wesseling waar iedere wedstrijd 2500 man op af kwamen is echt wel de zwartste periode uit de clubgeschiedenis.
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..
En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 15:13:44
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..
En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Puntje dan?
8P
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Sterker nog, weer geen goals en witte zakdoekjes. Toch? Waarom zouden we nog gaan eigenlijk?
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 15:13:44
En de tijden dat er overal lijken uit de kast kwamen en we door vier oude mannen op het nippertje zijn gered..
En kijk dan vanavond eens even om je heen in ons prachtig nieuw stadion.
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 15:53:16
Sterker nog, weer geen goals en witte zakdoekjes. Toch? Waarom zouden we nog gaan eigenlijk?
Omdat Cambuur onze mooie kutclub is.
Statement niks mis mee overigens.
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 16:01:30
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
Citaat van: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 15:56:39
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.
Met een mentaliteit dat het weer een kutavond zal worden zal de sfeer vast beter worden.
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Koren op de molen voor je.
Kun je je negatieve shit hier weer heerlijk kwijt.
Ik sta gelukkig anders in het leven.
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
1000x nog wel..
Maar het is echt onzin. Maar goed.. vroeger was alles beter.
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
Klopt, toen ook heel ander volk op de tribunes
Citaat van: michello op oktober 21, 2024, 16:35:54
Met een mentaliteit dat het weer een kutavond zal worden zal de sfeer vast beter worden.
Wat is daar gek aan dan? Kijk even hoe vaak we hebben gewonnen dit jaar en hoeveel dit seizoen thuis. Ik ben niet van dat correcte gewauwel, dat doen ze in de Randstad maar.
Citaat van: Inferno-058 op oktober 21, 2024, 15:56:39
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit groter. Omdat het vroeger zoveel slechter was nemen we hier maar genoegen mee, een 16e plek.
Niemand neemt genoegen met een 16e plek.
Tegen VVV stond er een een getergt team dat vocht. Tweede helft tegen Volendam ook veel beter na een matige eerste helft.
Dat vind ik wel een verschil met vorig seizoen waarin iedereen accepteerde dat er niet meer inzat.
Nu zie ik wel dat staf en spelers alles eraan doen het om te draaien.
Het is geen gelatenheid, wel wisselvalligheid en onzekerheid.
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
Ken ik mie nog heel goead herinnere, want toen ik nar ut stadion belde hoe laat de wedstried begint, sei die man an de telefoon, hoe laat had u het wenst. Fooraf an de wedstried werden we oek nog bij naam welkom heten. Dus wij wete wel dat dur feul beroerder tieden waren. :clint
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 16:01:30
toen kwamen wel de echten en wat hewwe wat aflachen in die tijd. Nu zie je veel jankers zoals Trainert die waarschijnlijk niet eens komt
We kwamen omdat de koffie en het crocetje zo lekker smaakte :_schater
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 16:25:02
Sfeer was toen 1000x beter dan nu.
Nu 5 x meer mensen maar qua geluid is het 4x minder geworden helaas.
toen was er nog geen mobiele rotzooi ja wel mobiele politie :_schater
We gaan winnen vanavond. Dat voelst in de hele stad.
Citaat van: Poetser op oktober 21, 2024, 16:56:59
Ik sta gelukkig anders in het leven.
Koffie en een Bastogne koek
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 14:11:57
binne ooit een keer laatste wudden dus minder ken het niet.soms met 2900 man
op de tribune
Simon Kistemaker
Citaat van: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:35:49
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.
Vlampiep :proost daar drink ik alvast een op :thumbsup
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:07:14
We gaan winnen vanavond. Dat voelst in de hele stad.
top wiekie hebe je het tegen iedereen verteld :y
Citaat van: Vlampiep op oktober 21, 2024, 17:35:49
Kreist stou nou niet de rilneuk fan die self. Dou kest meer asien sijke dan dan dat dur ooit produceerd wudde ken.
Gvd ik verbleek erbij
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2024, 13:13:46
heb jij alleen een account aangemaakt om constant negatief te doen tegen 1 persoon?
Ja, dat valt op he?
Het is ook niet dat Bristol en Sunderland nou zo dichtbij elkaar liggen :insane
Mensen, disse pot winnen we. Ut mut zo zijn.
Ik hoop dat morgen de vlag uit kan.
Citaat van: PePe op oktober 21, 2024, 18:54:42
Ik hoop dat morgen de vlag uit kan.
morgen bist te laat
Ik GELOOF dei wiekie
OPstelling zoals verwacht. En iedereen is fit en zit in ieder geval op de bank( met uitzondering van Gabi & Schaapman).
Jonker en vVeen daarom niet in de wedstrijdselectie.
Nou we staan voor maar daar is het ook wel weer mee gezegd te laag tempo en te hoog tikkie breed tikkie terug gehalte.....iets met deksel op de neus krijgen....
Het is niet veel, maar ben al lang blij met de voorsprong. Aan Pauwels gaan we nog een hoop plezier beleven trouwens. Valt wekelijks positief op.
Dan denk je dat er bij 1-0 een last van de schouders van, maar er sluipt alleen maar meer angst in?
Maar wel knap hoor, in deze 4-2-1 opstelling
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 20:48:03
Dan denk je dat er bij 1-0 een last van de schouders van, maar er sluipt alleen maar meer angst in?
Maar wel knap hoor, in deze 4-2-1 opstelling
dat is het ,gewoon beginnen met 10 man. Ik niemand dat je 4 2 1 plussen keeper bedoelt.
Dan gewoon altijd met 10 man beginnen :insane
2-0 maken gvd dan hest de drie punten binnen
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 21:01:01
2-0 maken gvd dan hest de drie punten binnen
Was 'ie al |:)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pauwels lekker op dreef man
Terechte winst.
Citaat van: Destroyer op oktober 21, 2024, 21:22:59
Pauwels lekker op dreef man
Dat moet de nieuwe recordverkoop worden. Er zijn maar weinig spelers die zo makkelijk hun man voorbij komen en hij is ook nog maar 19.
Afolabi ook prima. Goed aanspeelpunt en direct meer voetbal.
Gefeliciteerd aan ieder die Cambuur een warm hart toedraagt.
Wederom de 0.
Pauwels! _O_
slechtste man van mullem.
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 15:27:44
waar ook vanavond geen overwinning wordt behaald
eindelijk gaf je vooraf je mening en direct blijkt dat je er niks van snapt.
Nu 4 weken niet hier trainert?
Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2024, 22:02:51
Gefeliciteerd aan ieder die Cambuur een warm hart toedraagt.
Wederom de 0.
Pauwels! _O_
slechtste man van mullem.
ik was te vroeg met mijn reactie :_schater
Wel je eerste redelijk positieve reactie in jaren...
Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2024, 22:03:17
eindelijk gaf je vooraf je mening en direct blijkt dat je er niks van snapt.
Nu 4 weken niet hier trainert?
ik doelde op eindhoven. Niet direct zo happen :zweep
Veel balverlies van onze verdedigers zodra dat ding naar voren moest. Maar goed, laat het maar even staan.
Gefeliciteerd scc?ers!
Dit hadden we nodig, de eerste in ons nieuwe thuus!
Compliment aan de twaalfde man! |:) :0=
Mooie punten en weer aansluiting met subtop.
Pauwels wederom de beste. Linkerkant vond ik sowieso sterk met ook Poll in goede doen.
Gaat nog wel heel veel mis, maar ach de 3 punten zijn binnen.
Zeker niet de laatste overwinning thuis.
Hopelijk is de onwennigheid in thuiswedstrijden nu verleden tijd.
Het was te matig om te zeggen dat het lek nu boven is, het zal nog wel even wisselvallig blijven.
Heb wel het idee dat we door het diepste dal heen zijn nu.
Die Afolabi, wat een topper. Aanspeelbaar en houdt het balletje vast waardoor het middenveld kan aansluiten. As die man nou eens fit wut dan wut het nog wel wat. Voor de rest een matige pot tegen een hele zwakke tegenstander.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:32:56
Die Afolabi, wat een topper. Aanspeelbaar en houdt het balletje vast waardoor het middenveld kan aansluiten. As die man nou eens fit wut dan wut het nog wel wat. Voor de rest een matige pot tegen een hele zwakke tegenstander.
is die echt fit is dan gaat ie nog veel betekenen
:0= Heerlijke 3 punten.
Als pauwels zo doorgaat zijn we die kwijt in de zomer.
Zelfs in de eredivisie zie je niet zo'n goede buitenspeler.
Ontzettend snel maar dodelijk effectief in combinatie met zijn technische bagage pfoe daar moeten we maar van gaan genieten |:)
Vond ons centrum erg slecht in de opbouw. Keeper is erg goed. Alhaft minne eerste helft en prima 20 min in 2 e helft waarin je ziet dat hij echt goed kan voetballen. Balk werkt zich het skompus en er werd heel vaak een overtreding op hem gemaakt. Pauwels geweldig . De leeuw ook prima en erg hard werkend maar dan snapte de rest hem niet.
Citaat van: oost op oktober 21, 2024, 22:36:49
Als pauwels zo doorgaat zijn we die kwijt in de zomer.
Zelfs in de eredivisie zie je niet zo'n goede buitenspeler.
Ontzettend snel maar dodelijk effectief in combinatie met zijn technische bagage pfoe daar moeten we maar van gaan genieten |:)
pauwels en Jansen zijn dan weg als ze zo doorgaan
grootste winst punt vond ik toch wel dat er tot het gaatje werd
gegaan das een 1e vereiste dat slaat ook over naar het publiek.
dat het voetballend beter moet is duidelijk maar we moeten ergens
beginnen.
Ik kreeg het stadion niet vol maar ik heb er vanavond echt in gelooft in de overwinning.
Mannen gefeliciteerd op naar zaterdag.
Heerlijk...eindelijk 3 punten
Tegen wel een zwakke tegenstander
Janssen prima gekeept
Nieling rots in branding achterin
Diemers voor de rust
Pauwels uitblinker!!
Iedereen deed eindelijk eens zijn stinkende best vanavond. Dat is dan wel heel mooi om te zien. Er gaat ontzettend veel fout met name in de opbouw. Worden heel erg vaak verkeerde keuzes gemaakt, vooral bij het kantelen naar de andere kant vh veld. Diemers deed dat paar keer geweldig met een crossbal over 40 meter. Su mut het. Alhaft ook wel aardig maar je kunt duidelijk zien dat hij nog niet 100 procent fit is. Heeft hele goede trap.
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:45:34
Heerlijk...eindelijk 3 punten
Tegen wel een zwakke tegenstander
Janssen prima gekeept
Nieling rots in branding achterin
Diemers voor de rust
Pauwels uitblinker!!
je vergeet Balk wat het die gast een paar longen :thumbsup
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 22:45:28
grootste winst punt vond ik toch wel dat er tot het gaatje werd
gegaan das een 1e vereiste dat slaat ook over naar het publiek.
dat het voetballend beter moet is duidelijk maar we moeten ergens
beginnen.
Helemaal eens. Iedereen gaf eindelijk eens een keer alles. Nu doorgaan gvd.
Citaat van: sunderland op oktober 21, 2024, 19:08:54
Ik GELOOF dei wiekie
Tuurlijk juh. Zit een hele hoop in. Geduld hewwe. |:)
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:45:38
Iedereen deed eindelijk eens zijn stinkende best vanavond. Dat is dan wel heel mooi om te zien. Er gaat ontzettend veel fout met name in de opbouw. Worden heel erg vaak verkeerde keuzes gemaakt, vooral bij het kantelen naar de andere kant vh veld. Diemers deed dat paar keer geweldig met een crossbal over 40 meter. Su mut het. Alhaft ook wel aardig maar je kunt duidelijk zien dat hij nog niet 100 procent fit is. Heeft hele goede trap.
Die Nieling legt ze soms ook van 40 Meter op de stropdas.
Bij vlagen zie toch wel de potentie in het team.
Volgende week Kieftenbelt weer op 6, kan Diemers terug op 10.
De Leeuw zou dan spits kunnen. De rest laten staan.
En dan voor de beker zou je eens de ideale 11 kunnen proberen.
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2024, 22:25:58
Zeker niet de laatste overwinning thuis.
Hopelijk is de onwennigheid in thuiswedstrijden nu verleden tijd.
Het was te matig om te zeggen dat het lek nu boven is, het zal nog wel even wisselvallig blijven.
Heb wel het idee dat we door het diepste dal heen zijn nu.
Inderdaad maar tweede helft stuk beter
Van Mullem en Alhaft :zucht :zucht
We mutte 3 keer uit nu. Zaterdag Excelsior, dinsdag Ado uit voor de beker en volgende week vrijdag Jong Az uit. Gewoon gas geven. Kest 3 keer verliezen maar ook 3 keer winnen. Beetje geluk hewwe want tegenstander heeft hetzelfde niveau.
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 22:54:19
Van Mullem en Alhaft :zucht :zucht
Alhaft was de tweede helft erg sterk juist, maar meningen verschillen!
Citaat van: sjaak op oktober 21, 2024, 22:54:19
Van Mullem en Alhaft :zucht :zucht
Dat hef ik met Poll :zucht :zucht :zucht
Ja Poll oek. Loopt Pauwels gewoon in de weg en durft nooit in te spelen.
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 22:51:45
Die Nieling legt ze soms ook van 40 Meter op de stropdas.
Zit hele hoop in die knaap, maar nog te bleu.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 23:01:07
Zit hele hoop in die knaap, maar nog te bleu.
hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch
12.144 toeschouwers op de maandagavond, wat ist oek een geweldige club.
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 23:03:11
hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch
Zeker maar dat doet van Mullem oek
Eindelijk dit geeft de SCC supporter weer moed! Se kenne mar komme (hahaha)
Citaat van: denistel op oktober 21, 2024, 23:03:11
hij schoot ook 2 10 meter over de zijlijn toch
Hoort erbij Otto.
Mischien ook zijn verdedigende actie gezien na (weer eens) ??n fout van Van Mullem??
Hij gooide zich met hele ziel en zaligheid voor de bal
Speelde Alhaft in het verleden ook op de buiten? Lijkt me veel meer een 10.
Nieling komt er wel hoor _O_
In tegenstelling tot Mullem. Waar ik vorig jaar bij vOsch het hart vasthield als hij de bal had, heb ik dat nu bij Mullem.
Als ik ga dan weet ik waarvoor ik ga, als ik ga dan ga ik vol vuur.
Als ik juich dan weet ik waarvoor ik juich, want mien clubke heet CAMBUUR.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 23:08:15
Nieling komt er wel hoor _O_
In tegenstelling tot Mullem. Waar ik vorig jaar bij vOsch het hart vasthield als hij de bal had, heb ik dat nu bij Mullem.
Echt een beest achterin, ook prachtig om zijn reactie te zien na die tackle bij de achterlijn! Van Mullem kan prima verdedigen maar is het beste zonder bal. Zodra hij gaat opbouwen gaat het mis. Bal afpakken en direct inleveren bij Nieling of Diemers dan komt het wel goed.
Eens
Eindhoven heeft 15 punten, jongens jongens wat hewwe wij dan al een zooitje punten laten liggen. Zonde zonde zonde
Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan. (Rechterrijtje)
Ik heb toch een zwak voor Balk. Hij heeft de nodige nuttige onderscheppingen gedaan, goede combinatie met Afolabi, was weer onvermoeibaar en scoorde vandaag ook weer eens.
Wiekie Wiekie wat een hosanna. Waar komt dat opeens weg? |:)
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:56:45
We mutte 3 keer uit nu. Zaterdag Excelsior, dinsdag Ado uit voor de beker en volgende week vrijdag Jong Az uit. Gewoon gas geven. Kest 3 keer verliezen maar ook 3 keer winnen. Beetje geluk hewwe want tegenstander heeft hetzelfde niveau.
ik denk dat Exelcior voor het kampioenschap gaat. Dat word erg moeilijk. Jong Az is dit seizoen erg wisselvallig en je weet niet welke spelers je treft. ADO is een wedstrijd op zich.
iedereen gefeliciteerd we mutte er mar even van geniete,want de volgende ken mar su weer een deceptie weze (al hoop ik dat niet) |:)
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 00:26:05
Wiekie Wiekie wat een hosanna. Waar komt dat opeens weg? |:)
Wiekie is in love hij het een leuk vrouwtsje ontmoet en die het teugen um seit nou houst op met zeuren en zanikken anders krijst van mij een stadionverbod en sist voortaan bij mij op de bank en gaan we gtst kieken
Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 23:06:29
Hoort erbij Otto.
Mischien ook zijn verdedigende actie gezien na (weer eens) ??n fout van Van Mullem??
Hij gooide zich met hele ziel en zaligheid voor de bal
zeker maar ze zegge hier dat ie ze op de stropdas leit maar niet altijd en hoeft ook niet
We kennen wel voetballen maar we kenne oek heel veel niet. Waarom nimt Diemers eigenlijk de corners, vrije trappen en, voorheen, penalty?s. Die jongen denkt dat hij dat kan maar kan dat helemaal niet.
Mooi overwinninkje maar ik hef ?t licht nog niet sien. Maar at ?t elke week su gaat teken ik er oek wel weer voor.
Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol.
Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.
Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.
Citaat van: diekhuzen op oktober 22, 2024, 08:39:19
Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol.
Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.
Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.
Er zit opbouwend echt heel erg weinig vertrouwen in de laatste linie. Het gros van de ballen gingen over de zijlijn of breed/achteruit. Het balverlies van Van Mullem enkele keren was gevaarlijk omdat hij wel risico nam en verbinding zocht met de linie voor hem, om het maar even positief te houden. Uiteindelijk moet je ook risico's nemen om verder te komen. Anders kijken we naar gebrei tot en met 90 minuten lang. Dat het beter moet dat lijkt me helder.
Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid :D
Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.
Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!
PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion! |:)
Zowel van Mullem als Nieling spelen steeds op het allerlaatste moment Poll en Mercera aan terwijl ze in de dekking staan. Dan breng je steeds je medespelers in de problemen. Eindhoven had geen kwaliteit voorin maar tegen Exelcior hoef je dat niet te doen. Gebeurde wel 15 x gisteren
Wederom een matige pot gezien met een paar aardige fases. Vooral verdedigend elkaar constant in de problemen brengen en erg voorspelbaar allemaal. Maar die Pauwels, WAT een speler!!! |:)
Citaat van: Bussum op oktober 22, 2024, 08:57:20
Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid :D
Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.
Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!
PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion! |:)
Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.
Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 10:19:14
Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.
Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.
|:)
Half uur lang genoten van die nieuwe spits. Wat een beest.
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment :_schater
Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.
Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment :_schater
Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.
Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.
Opzich eens met vertrouwen geven, andere kant wil je beter gaan voetballen vooral van achteruit zal toch echt Casas erin moeten ipv v. Mullem.
Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.
Citaat van: Huizem op oktober 22, 2024, 11:39:42
Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.
Hebben idd aardig wat kansen gehad. Maar gatenkaas vind ik niet. V Mullem verspeelde laatste halfuur alleen maar de bal inderdaad, maar vond het verdedigend erg sterk. Als je in 11 wedstrijden 5x de nul houdt, doet de verdediging niet veel verkeerd lijkt mij.
Probleem zit m mee in de variatie van het spel. Op het moment dat wij onder druk gezet worden, moeten we of goed er onderuit voetballen of de bal in de hoek leggen aangezien Balk geen luchtduel wint met zijn lengte. Met Afolabi kan je met een vallende bal er ook onderuit komen en kan je als team aansluiten. Zal voor wat rust in het spel gaan zorgen.
Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2024, 11:36:05
Opzich eens met vertrouwen geven, andere kant wil je beter gaan voetballen vooral van achteruit zal toch echt Casas erin moeten ipv v. Mullem.
Tegen Ado voor de beker kun je anderen een kans geven.
Competitie niet te veel meer rommelen.
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 12:02:02
Tegen Ado voor de beker kun je anderen een kans geven.
Competitie niet te veel meer rommelen.
klopt ik zou ook de Leeuw uit halen tegen ADO en Souren brengen.
Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment :_schater
Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.
Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 13:02:04
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler
Casas moet op die plek en 10 wedstrijden de tijd krijgen. V Mullem kan alleen middenveld en nog beter achter de bar ergens
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 13:02:04
van Mullem had na 5 minuten al 3 grote fouten. Stond zo vaak verkeerd door voor de man te staan ipv de man voor je te houden. Dat ging op haren en snaren goed door of verkeerde bal behandeling tegenstander of door een slijding van een medespeler
Dat was niet alleen v Mullem zijn fouten hoor in de eerste 5 minuten. Speelde verdedigend in mijn optiek echt een sterke pot, kwam voor de man als het moest. Alleen aan de bal is het vaak te onrustig en daar kwamen de kansen tegen uit, niet per se door slecht verdedigen.
de backs mutte gewoon verder terug blijven bij de opbouw
dan moet een vleugel kiezen en krijg je ruimtes de backs staan nu
hoog waardoor een vleugel tussen de lcv of rcv en de back gaat staan
en hij daardoor 2 man uitschakeld en je alleen een lange bal kan geven
want de middenvelders staan dan ook gedekt,
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 13:51:40
Dat was niet alleen v Mullem zijn fouten hoor in de eerste 5 minuten. Speelde verdedigend in mijn optiek echt een sterke pot, kwam voor de man als het moest. Alleen aan de bal is het vaak te onrustig en daar kwamen de kansen tegen uit, niet per se door slecht verdedigen.
weet niet hoe jij kijkt. Het was onthutsend en waren in het begin duidelijk zijn fouten. Henk had hem gevraagd na afloop of ie misschien bij de tegenstander had gespeeld als grap?
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 14:22:18
weet niet hoe jij kijkt. Het was onthutsend en waren in het begin duidelijk zijn fouten. Henk had hem gevraagd na afloop of ie misschien bij de tegenstander had gespeeld als grap?
Even goed lezen Sunderland! Was aan de bal idd niet altijd goed, laatste half uur leverde ie bijna alles in. Maar dat heeft niets te maken met hoe je verdedigend speelt...
Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 14:24:58
Even goed lezen Sunderland! Was aan de bal idd niet altijd goed, laatste half uur leverde ie bijna alles in. Maar dat heeft niets te maken met hoe je verdedigend speelt...
ik lees dat jij schrijft dat hij verdedigend een sterke pot speelde en dat vind ik absoluut niet. Vooral eerste helft was het heel slecht. Vond hem veruit ons slechtste speler. Maar de statistieken met hem zijn nu beter want hij heeft 4x de 0 volgens mij.
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 14:52:10
ik lees dat jij schrijft dat hij verdedigend een sterke pot speelde en dat vind ik absoluut niet. Vooral eerste helft was het heel slecht. Vond hem veruit ons slechtste speler. Maar de statistieken met hem zijn nu beter want hij heeft 4x de 0 volgens mij.
Klopt. En ben het met je eens dat we verdedigend wel e.e.a. weggeven. Maar Henk doelde met zijn opmerking op het vele balverlies van V Mullem. En dat staat los van verdedigende keuzes m.b.t. organisatie en persoonlijke duels.
Soms heb je overigens ook een beetje geluk nodig, en dat hadden wij en V Mullem gisteren zeker. Ik vind niet dat wij veel vanuit voetballende situaties kansen tegen krijgen, ook gisteren niet. Allemaal door eigen balverlies.
Dit geeft vertrouwen. De vloek is verbroken, en nu doorpakken en een mooie puntenserie neerzetten. Laten we het tij keren, gas geven.
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.
Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.
Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
_O_ _O_ _O_
Citaat van: denistel op oktober 22, 2024, 14:15:54
de backs mutte gewoon verder terug blijven bij de opbouw
dan moet een vleugel kiezen en krijg je ruimtes de backs staan nu
hoog waardoor een vleugel tussen de lcv of rcv en de back gaat staan
en hij daardoor 2 man uitschakeld en je alleen een lange bal kan geven
want de middenvelders staan dan ook gedekt,
daar heb jij absoluut een punt. Het klopt niet maar er wordt ook niet iets aan gedaan. Doke bijvoorbeeld, kon niet opbouwen en bleef daar ook uit maar wist wel hoe hij moest staan door uit te zakken op dat soort momenten. Als het dan fout ging was hij uitgezakt om het op te lossen. Dat stuk klopt nu niet terwijl het zo simpel is.
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.
Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstrijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.
Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Feit is dat we niet heel veel kansen tegen krijgen uit voetballende situaties. Vooral uit onnodig balverlies. Henk zei dat wel goed doordat oa V Mullem te graag wil, worden er foute keuzes gemaakt. Op het moment dat er met wat meer vertrouwen gespeeld wordt, zullen deze keuzes denk ik ook beter worden. Net zoals dat we veeel rustiger aan de bal waren tweede helft.
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.
Citaat van: Bussum op oktober 23, 2024, 16:17:43
Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.
eens. We hadden mazzel dat de tegenstander heel weinig kwaliteit voorin had. Anders was het allang afgestraft
Wat mij betreft heet Casas verdedigend ook niet echt geimponeerd. Je kunt prima beargumenteren dat je Mullem eruit haalt, maar ben je consequent dan vrees ik dat we iedere week stuivertje kunnen wisselen. Idem dito met de linksback positie.
Het continu wisselen en vaak ook in de rust heeft niks opgeleverd. Gewoon laten staan en wie er nu naast staat moet geduld hebben.
Je had Nartey er bijvoorbeeld ook wel na een slechte helft af kunnen halen maar gewoon laten staan geeft vertrouwen voor de volgende pot.
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Wie maakt er geen fouten dat wil ik eens weten klopt Stanley op van Mullem na natuurlijk phoee wordt hier zo moe van.
Verdedigend weer de O ?..
Heeft Diemers geen fout gemaakt of Poll enz,enz.
Citaat van: beam op oktober 23, 2024, 16:25:44
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.
Amen :thumbsup
Jansen doet heel erg weinig verkeerd. Ik kan echt genieten hoe hij ogenschijnlijk alles zo makkelijk oplost vanaf de eerste wedstrijden.
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Ik ga niet over de opstelling en mag als seizoenkaarthouder gewoon kritisch zijn? Allereerst is het vreemd dat een van oorsprong middenvelder naar achteren is geschoven en we wel afscheid hebben genomen van twee CV's.
Strijd leveren is de basis waar alles mee begint. Ik vind zowel van Mullem als Ottesen verdedigend enorm kwetsbaar en daarbij voetballend erg beperkt en dan blijft er weinig positiefs over. Ook Casas heeft een lastige start gehad, maar als we bezig zijn met verjongen, dan zou ik zo'n jongen laten staan. Ik vind dat Casas meer potentie heeft dan van Mullem.
als v Mullem tegen Exelsior ook zo veel balverlies heeft wordt het afgestraft hoor.
maar het hele team zal scherp moeten zijn want die lui maken nogal wat goals.
2,5 gem
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2024, 17:30:52
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.
Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.
Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Dan heet het gebrek aan beter Stanleymes
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:29:25
Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.
toen ie hier net was dacht ik van nou dit kan wel wat worden maar
is minder geworden ipv beter wat daar de oorzaak van is zou ik niet weten
Dit had ik ook qua gevoel met Ottessen. Ik dacht nav zijn eerste wedstrijden: die is onhoudbaar en gaat na 6 maanden weg.
Bij Gabi heb je straks wel weer power en voetballend ook iets meer comfort. Al liet die verdedigend ook de nodige steekjes vallen, maar die compenseert enorm veel met inzet. Type Rick Hooiboer en Rudy Jansen.
Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2024, 20:57:34
Dan heet het gebrek aan beter Stanleymes
Goh, daar had ik echt niet aan gedacht! Bedankt voor het inzicht.
Citaat van: denistel op oktober 24, 2024, 04:00:41
toen ie hier net was dacht ik van nou dit kan wel wat worden maar
is minder geworden ipv beter wat daar de oorzaak van is zou ik niet weten
Vertrouwen en vorm is zoek denk ik. Kan echt beter lijkt mij.
Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 19:29:25
Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.
Deze Ottensen is idd niet de Ottensen zoals hij bij ons begon in zijn eerste wedstrijden. Echt uit vorm denk ik. Dat is wel jammer.