Had echt hoop na maandag, maar is weer diep de grond ingeboord. Kansloze pot. Ben ook bang dat we niet beter kunnen. Daar liekt het wel op.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2024, 18:27:37
Had echt hoop na maandag, maar is weer diep de grond ingeboord. Kansloze pot. Ben ook bang dat we niet beter kunnen. Daar liekt het wel op.
Dat was ook mijn gedachte na de wedstrijd. Het is toch kwaliteit die je mist. Het is niet anders. We hebben al zo een lange tijd dat het voetbal en de resultaten slecht zijn. Dat je er ook steeds minder zin hebt om heen te gaan.
Elke keer hoop je dat het beter gaat en elke keer denk ik. Waar zit ik naar te kijken.