Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: speculeter op juni 01, 2013, 13:30:23

Titel: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op juni 01, 2013, 13:30:23
Even heel wat anders.....
Mijn vrouw en ik hebben een wooninitiatief waar mensen wonen met een verstandelijke beperking.
Dit doen we nu drie jaar.
Wij hebben nu vijf mensen bij ons wonen en die wonen hier naar volle tevredenheid.
Maar we hebben nog plek voor twee mensen..
voorwaarde is dat je minimaal 18jaar bent en een verstandelijke en/of lichaamelijke beperking.
Weet je toevallig iemand die op zoek is dan hoor ik dat graag!
Het grote voordeel is dat de zorgondernemer,ik dus,en zijn zoon grote Cambuursupporters zijn!

Dit is een serieuse vraag....dus graag geen grappen over we sturen Arts wel oid.....
Mocht je iets weten...ik hoor het graag,groet Peter.

Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: Dokkumer op juni 01, 2013, 14:47:50
Nee, ik ga geen grappen maken dat je hier keus hebt uit ruim 300 verstandelijk beperkten want ik vind het een mooi initiatief. Het zou mooi zijn dat de laatste 2 plekken gevuld kunnen worden door mensen die net zoals jullie een geel/blauw hart hebben.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op juni 01, 2013, 15:02:23
Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2013, 14:47:50
Nee, ik ga geen grappen maken dat je hier keus hebt uit ruim 300 verstandelijk beperkten want ik vind het een mooi initiatief. Het zou mooi zijn dat de laatste 2 plekken gevuld kunnen worden door mensen die net zoals jullie een geel/blauw hart hebben.
Wat ontzettend leuk om te horen!
Zo ben ik ook al aan het dagdromen hoor..
Mooi hier bij ons wonen en op de wedstrijddag met me mee
naar Cambuur toe!
Titel: Wooninitiatief
Bericht door: Taurus Jr op juni 01, 2013, 18:48:25
Even verplaatst naar Algemene Discussie :) en een sticky van gemaakt, hopelijk worden die plekken gevuld :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op juni 01, 2013, 19:12:10
Citaat van: Taurus Jr op juni 01, 2013, 18:48:25
Even verplaatst naar Algemene Discussie :) en een sticky van gemaakt, hopelijk worden die plekken gevuld :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
okee.....bedankt!
Groet Peter.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: poelie-lwd op juni 02, 2013, 11:10:27
Wees gerust Peter, Arts komt hier niet voor in aanmerking.  ;)

Goed initiatief man, heb veel respect voor de mensen die dit soort woonvormen opzetten en runnen!  :thumbsup
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: SCCRulez op juni 05, 2013, 19:07:34
Thomashuis of geheel particulier?
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op juni 05, 2013, 21:55:26
Wij hebben een Thomashuis!
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: Taurus Jr op augustus 05, 2013, 18:05:47
Hoe gaat het met het Thomashuis (dit wooninitiatief)? :)
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2013, 19:11:20
Hoi taurus
aardig dat je het vraagt!
we hebben weer nieuwe aanmeldingen!
Dus goede hoop....
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: Taurus Jr op augustus 05, 2013, 19:30:24
Citaat van: peter op augustus 05, 2013, 19:11:20
Hoi taurus
aardig dat je het vraagt!
we hebben weer nieuwe aanmeldingen!
Dus goede hoop....

No problem, en goed om te horen was benieuwd hoe het er mee ging ivm de sticky en al :)
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op maart 11, 2014, 10:51:37
Het gaat goed met ons Thomashuis.
We hebben nog plek voor een bewoner.
Dus weet je toevallig of er iemand met een verstandelijke
of lichamelijke beperking op zoek is naar een mooie
woonplek meld het me dan even!
Even op onze website kijken kan natuurlijk
ook.....Thomashuis Noordwolde.
Groet Peter.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: michello op maart 11, 2014, 15:10:27
Hoi Peter! Heb je een PB gestuurd;)
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op maart 21, 2014, 17:30:11
Citaat van: michello op maart 11, 2014, 15:10:27
Hoi Peter! Heb je een PB gestuurd;)
als goed is een pb terug.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 14:54:24
Even een update over ons Thomashuis.
Het gaat hier goed.
In principe hebben we nog een plekje over.
Dus ken je iemand met een verstandelijke beperking en die op zoek is naar een kleinschalige woonvoorziening dan hoor ik dat graag!
Groet: Peter.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: Louw op september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: Dokkumer op september 18, 2014, 15:01:59
Citaat van: Louw op september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
Dan zit hij wel dicht in de buurt natuurlijk. En kan hij meteen een klein beetje geherstructureerd worden :D
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 15:03:50
Citaat van: Louw op september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
als hij hier komt wonen is dat gauw gebeurd. :_schater
Ons Thomashuis staat in Noordwolde Louw dus dat is dichtbij.
Bovendien zijn de begeleidsters hier ook allemaal voor dkv..
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Groet Peter.
Titel: Re: Wooninitiatief
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 09:35:44
Veel aanmeldingen de laatste tijd en we zitten inmiddels helemaal vol met 9 bewoners.
Bedankt voor het meedenken ed!!