WELKOM :clint
Ook de transfervrije Maikel Kieftenbeld gaat worden vastgelegd door #Cambuur. Daarmee heeft Henk de Jong zijn o zo gewenste ervaring binnen.
De 34-jarige middenvelder trainde deze week mee.
Hiermee hebben de Leeuwarders de selectie rond, tenzij er nog spelers vertrekken.
Welkom
Welkom!
Citaat van: SaVaGe op augustus 08, 2024, 12:32:13
WELKOM :clint
Ook de transfervrije Maikel Kieftenbeld gaat worden vastgelegd door #Cambuur. Daarmee heeft Henk de Jong zijn o zo gewenste ervaring binnen.
De 34-jarige middenvelder trainde deze week mee.
Hiermee hebben de Leeuwarders de selectie rond, tenzij er nog spelers vertrekken.
voor hoelang tekent hij?
Welkom en veel succes |:)
Welkom |:)
Welkom en veel succes in Leeuwarden :thumbsup
Prima speler. Ik denk een hele mooie aanvulling op de selectie.
SaVaGe enig idee wanneer het interview komt? :zweep
Moet deze jongen nou ook weer fit worden?
Tegenvaller voor SC Cambuur. Club kan de komende weken niet beschikken over Maikel Kieftenbeld, liet Henk de Jong vandaag weten.
De middenvelder heeft in de afgelopen dagen een (spier)blessure opgelopen. Er werd gevreesd voor een ernstige, maar dat bleek mee te vallen
Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2024, 17:19:55
Tegenvaller voor SC Cambuur. Club kan de komende weken niet beschikken over Maikel Kieftenbeld, liet Henk de Jong vandaag weten.
De middenvelder heeft in de afgelopen dagen een (spier)blessure opgelopen. Er werd gevreesd voor een ernstige, maar dat bleek mee te vallen
Was tegen VVV, kreeg in de laatste minuten een tik tegen zijn bovenbeen.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 17:45:20
Was tegen VVV, kreeg in de laatste minuten een tik tegen zijn bovenbeen.
het zit ook wel gigantisch tegen. Zie je vaak als het minder gaat dat ook alles tegen zit.
Was te verwachten dat dit een keer ging gebeuren, is veel te oud. Zal straks met de leeuw ook wel eens gebeuren. Herstel zal ook langer zijn
Citaat van: sunderland op oktober 09, 2024, 18:02:20
het zit ook wel gigantisch tegen. Zie je vaak als het minder gaat dat ook alles tegen zit.
2 weekjes en hij sluit weer aan..
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:05:36
2 weekjes en hij sluit weer aan..
ja en dan weer minimaal een week nodig
Citaat van: sunderland op oktober 09, 2024, 18:06:50
ja en dan weer minimaal een week nodig
Hij is daar zelf positiever over.. maar we gaan het zien
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2024, 18:10:09
Hij is daar zelf positiever over.. maar we gaan het zien
jammer want het middenveld speelde een hele beste eerste helft
Wat mij betreft de belangrijkste man gisteren tegen ADO.
Hoe vaak hij goed het spel leest en daardoor de angel eruit haalt of het spel snel verplaatst (1x raken, op de juiste snelheid). Onopvallend goed, zeg maar.
Citaat van: SCC op oktober 30, 2024, 09:17:01
Wat mij betreft de belangrijkste man gisteren tegen ADO.
Hoe vaak hij goed het spel leest en daardoor de angel eruit haalt of het spel snel verplaatst (1x raken, op de juiste snelheid). Onopvallend goed, zeg maar.
eens. Bij Exelsior viel hij ook erg goed in. Hij lijkt zijn draai te hebben gevonden en de rest luistert ook naar hem. Zo zie je dat ervaring in een team zo belangrijk is
Speelde een super sterke pot! |:)
Wat mij betreft de man of the match. Zo slim voetballend. Continue het spel slim verplaatsen. En continue op de juiste plek om ballen te veroveren. Meer onder de indruk van Kieftenbeld dan Diemers op dit moment.
Zeer sterke pot. Motm wmb
Waarom is er geen MOTM verkiezing meer eigenlijk?
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers
Nope motm naar Polletje vandaag!
Kieftenbelt zeer goed 1ste helft.
2e helft Poll.
Balk de beste over 90 minuten.
Citaat van: denistel op november 09, 2024, 00:28:56
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers
Dat is zijn taak ook niet.
Zeer ervaren voetballer die alles ziet
Belangrijk op middenveld.
Citaat van: denistel op november 09, 2024, 00:28:56
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers
Daar speelt hij toch ook niet? Het is een controlerende middenvelder die de balans moet bewaken. En dat doet hij meer dan uitstekend.
Citaat van: Galdiano op november 09, 2024, 08:55:58
Daar speelt hij toch ook niet? Het is een controlerende middenvelder die de balans moet bewaken. En dat doet hij meer dan uitstekend.
idd. Hij speelde een fantastische wedstrijd. Je kunt niet met 3 middenvelders hoog gaan spelen. Iedere x als een back ging bleef hij hangen en als het kon speelde hij ook hoger op het middenveld. De eerste 20 minuten speelde hij steeds halverwege hun helft en hadden wij de druk er vol op. Net even interview gezien van hem en dan hoor je wat zijn ervaring is. We hebben gewerkt om zover te komen en dan moet er vanaf nu nog een tandje bij. Hij had het elftal toe gesproken toen het minder ging. Dat als het minder ging vaak iedereen voor hemzelf kiest maar dat ze vooral voorelkaar moesten blijven werken.
Citaat van: Bankzitter op november 09, 2024, 04:25:16
Kieftenbelt zeer goed 1ste helft.
2e helft Poll.
Balk de beste over 90 minuten.
helemaal eens.
alle 3 heel goed maar balk werkt zich ook nog eens een slag in de rondte.
Citaat van: denistel op november 09, 2024, 00:28:56
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers
hij is een verdedigende middenvelder, geen 10 toch??
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17365022/speech-van-maikel-kieftenbeld-was-de-ommekeer-voor-sc-cambuur-dat-is-wel-heel-veel-eer
Zijn contract loopt ook af. Zou hij niet volgend seizoen op de plek van van Mullem kunnen spelen? Desnoods voor een half jaar, terwijl je dan ook een jeugdspeler langzaam kan brengen. Kieftenbeld kan dan mooi zijn ervaring overbrengen. Ik weet ook wel dat het ervan af hangt of je kkd of eredivisie speelt.
Stel dat je niet ( heel) veel geld hebt te besteden. We weten allemaal wel, waar de topprioriteit ligt.
Te traag voor in het centrum van de verdediging.
Citaat van: Stiens op april 04, 2025, 09:17:04
Te traag voor in het centrum van de verdediging.
Absoluut niet mee eens. Positioneel kan hij zoveel compenseren.
Schouten was nog trager. Die mis ik nog steeds. Voetballend zo goed en rustig. En altijd op de juiste positie. Wel ben ik van mening dat er afscheid genomen moet worden. Puur kijkend maar de leeftijd.
IK vind hem echt prima in alle wedstrijden die hij meegedaan heeft.
Ik zou hem er lekker bijhouden als je niet een betere ervaren 12e man kan vinden. Het is een echte winnaar.
Gewoon op 6, dat wel.
Het zou niet onverstandig zijn Kieftenbelt nog een jaartje bij de selectie te houden, ongeacht KKD of Eredivisie.
Zeker weten proberen om nog een jaar aan boord te houden voordat hij definitief stopt.
Hij is tevreden in zijn rol als reserve en heeft een bak aan ervaring. Zo'n ideale 12e man met die ervaring gaan wij echt niet ergens anders vinden.
Ja mee eens lekker houden. Een vervanger in zijn rol vind je toch niet. En hij is fit genoeg om in te vallen en op het middenveld controle te pakken in wedstrijden als je het even moeilijk hebt.
Niet verlengen met Kieftenbelt en de Leeuw we moeten vooruit.
Er zit wel verschil in de fitheid van Kieftenbelt en van De Leeuw.
Prima als je een betere vind als kieftenbelt met zoveel ervaring maar dat zal niet zo eenvoudig zijn.