Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: doelpuntenmaker op maart 28, 2023, 14:54:25

Titel: Matchworn of gesigneerd shirt
Bericht door: doelpuntenmaker op maart 28, 2023, 14:54:25
Hallo allemaal,

Als fan van onze mooie club en voor een blijvende herinnering aan mooie momenten, ben ik ge?nteresseerd in voetbalshirts van Cambuur die door spelers zijn gedragen of gesigneerd. Als je zoiets hebt, aarzel niet om een berichtje achter te laten!

:scc
Titel: Re: Matchworn of gesigneerd shirt
Bericht door: zeewolde op maart 28, 2023, 16:04:50
Daarvoor meld je je hieraan?
Je hoort niet bij een groep die gesigneerde en gedragen shirts commercieel uitbuit?
Titel: Re: Matchworn of gesigneerd shirt
Bericht door: doelpuntenmaker op maart 28, 2023, 16:30:57
Citaat van: zeewolde op maart 28, 2023, 16:04:50
Daarvoor meld je je hieraan?
Je hoort niet bij een groep die gesigneerde en gedragen shirts commercieel uitbuit?

Nee hoor, zeker niet!  :thumbsup
Ik volg het forum al een tijdje en vond het nu wel eens tijd om een account aan te maken. Ik zal ook aanwezig zijn in andere topics. Komt goed!
Titel: Re: Matchworn of gesigneerd shirt
Bericht door: Naastismis op maart 28, 2023, 18:15:28
Citaat van: doelpuntenmaker op maart 28, 2023, 14:54:25
Hallo allemaal,

Als fan van onze mooie club en voor een blijvende herinnering aan mooie momenten, ben ik ge?nteresseerd in voetbalshirts van Cambuur die door spelers zijn gedragen of gesigneerd. Als je zoiets hebt, aarzel niet om een berichtje achter te laten!

:scc

Ik zal je een tip geven:
Shirtje kopen en bij een training laten signeren.  Graag gedaan!!!
Titel: Re: Matchworn of gesigneerd shirt
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 28, 2023, 21:02:57
Welkom hier doelpunt, dat de heren kritisch zijn heeft er alles , mee te maken dat we hier al wat vervelende incidenten hebben gehad met figuren die uit eigen winstbejag hier linkjes plaatsten met de mooiste aanbiedingen of vragen.
Daar doen we hier op dit forum zo gauw mogelijk de streep door natuurlijk.
Wens je hier alle plezier.
Trouwens de meesten hier doen echt geen SCC shirt weg, die zijn daat zelf veel te trots op, lol |:)