Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Holwerd voor Cambuur op mei 01, 2022, 19:23:41

Titel: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 01, 2022, 19:23:41
Kom maar op! |:)

Nog even een klappertje thuis aub: 5-0
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: mario op mei 01, 2022, 19:26:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 01, 2022, 19:23:41
Kom maar op! |:)

Nog even een klappertje thuis aub: 5-0
Graag wel iets scherper beginnen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 01, 2022, 19:26:50
En aub beginnen met Tol en Paulissen!!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: PePe op mei 01, 2022, 19:57:26
Citaat van: Specuveter op mei 01, 2022, 19:26:50
En aub beginnen met Tol en Paulissen!!

En Breij.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 01, 2022, 20:01:33
Winnen en we doen nog volop mee om plek 8. Heb wel het idee dat we het seizoen goed kunnen afsluiten.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Galdiano op mei 01, 2022, 20:17:57
Citaat van: michello op mei 01, 2022, 20:01:33
Winnen en we doen nog volop mee om plek 8. Heb wel het idee dat we het seizoen goed kunnen afsluiten.  |:)

Tuurlijk! Lekker vrijuit voetballen!
RKC en Willem II winnen en dan nog een mooienpot tegen Groningen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 01, 2022, 20:23:33
Citaat van: Specuveter op mei 01, 2022, 19:26:50
En aub beginnen met Tol en Paulissen!!
. Dacht ik ook, gewoon eens anders!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 01, 2022, 20:24:15
Citaat van: Galdiano op mei 01, 2022, 20:17:57
Tuurlijk! Lekker vrijuit voetballen!
RKC en Willem II winnen en dan nog een mooienpot tegen Groningen.

Waarom niet? Kan nog alle kanten uit!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Collingwood op mei 01, 2022, 20:44:53
Hele belangrijke wedstrijd vrijdag. In het positieve scenario natuurlijk om nog mee te doen om de play-offs voor Europees voetbal. Dat is zeker realistisch, aangezien Groningen nu waarschijnlijk gaat verliezen bij RKC.

Maar ook een negatief scenario is nog mogelijk. Ik heb even de programma's van de onderste drie bekeken, en ik acht het niet volledig uitgesloten dat Willem II (schema: Heracles-thuis, Cambuur-uit, Utrecht-thuis) nog 9 punten weet te pakken. Om te voorkomen dat er grote druk op onze wedstrijd tegen Willem II komt zou het dus wel lekker zijn om tegen RKC (minstens) een punt te pakken.

Bizar eigenlijk om drie wedstrijden voor het einde nog zo tussen hoop en vrees te zitten.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 01, 2022, 20:44:57
Mochten we vrijdag winnen staan we iig 24 uur op plek 8 |:)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 01, 2022, 20:46:51
Citaat van: Collingwood op mei 01, 2022, 20:44:53
Hele belangrijke wedstrijd vrijdag. In het positieve scenario natuurlijk om nog mee te doen om de play-offs voor Europees voetbal. Dat is zeker realistisch, aangezien Groningen nu waarschijnlijk gaat verliezen bij RKC



Je vergeet Fortuna nog even mee te nemen. Die zie ik niet zomaar 6 punten pakken om ons voorbij te gaan.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Collingwood op mei 01, 2022, 20:48:29
Citaat van: michello op mei 01, 2022, 20:46:51


Die hebben inderdaad een lastig schema met uitwedstrijden tegen Twente en NEC, en een thuiswedstrijd tegen Vitesse. En we staan 5 punten op ze voor met een behoorlijk beter doelsaldo. Dus dat lijkt inderdaad wel goed.

Maar goed, aangezien wij sinds de winterstop maar ??n wedstrijd hebben gewonnen ben ik er pas echt gerust op als het definitief en officieel is.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 01, 2022, 20:57:16
Jongens....gezien onze tweede helft gaan we gewoon winnen Vrijdag!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Vlampiep op mei 01, 2022, 20:58:04
Het is te hopen dat onze TS vrijdag start met Tol en Paulissen in de basis. Het zou mij echter ook niet verbazen dat ze toch weer starten als vanmiddag. Maar dat is mijn inziens vragen om de zoveelste draai om de oren en onrust binnen de selectie.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 01, 2022, 21:01:44
Met het spel van de 2e helft is het mogelijk nu 3 keer te winnen en dan speel je dus om Europees.
Hopelijk snappen ze dat we nu 3 finales spelen, waarvan 2 thuis tegen kwalitatief mindere teams.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:35:30
Tegen RKC win je niet zomaar hoor?..

Hoe gaat het met Bangura en Boere komen die ook weer terug van blessures.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 01, 2022, 21:45:42
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:35:30
Tegen RKC win je niet zomaar hoor?..

Hoe gaat het met Bangura en Boere komen die ook weer terug van blessures.
Bangura traint nog niet eens mee. Einde seizoen.
Boere sluit morgen weer aan denk ik.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:46:16
Citaat van: Specuveter op mei 01, 2022, 21:45:42
Bangura traint nog niet eens mee. Einde seizoen.
Boere sluit morgen weer aan denk ik.
oke bedankt voor de info  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 01, 2022, 21:48:34
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:35:30
Tegen RKC win je niet zomaar hoor?..

Hoe gaat het met Bangura en Boere komen die ook weer terug van blessures.

Dat zien we, staan 3-1 voor op Groningen. Maar denk met dezelfde instelling moet het lukken te winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:53:16
Citaat van: Destroyer op mei 01, 2022, 21:48:34
Dat zien we, staan 3-1 voor op Groningen. Maar denk met dezelfde instelling moet het lukken te winnen.
we moeten zeker niet verliezen.
Want denk goed om Willem 2 heeft makkelijk programma.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 01, 2022, 21:54:23
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:35:30
Tegen RKC win je niet zomaar hoor?..

Daarom moet je deze wedstrijd spelen als een finale. We hebben niks te verliezen en hebben een hoge eindklassering in eigen hand.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 01, 2022, 22:38:12
Citaat van: Collingwood op mei 01, 2022, 20:44:53
Hele belangrijke wedstrijd vrijdag. In het positieve scenario natuurlijk om nog mee te doen om de play-offs voor Europees voetbal. Dat is zeker realistisch, aangezien Groningen nu waarschijnlijk gaat verliezen bij RKC.

Maar ook een negatief scenario is nog mogelijk. Ik heb even de programma's van de onderste drie bekeken, en ik acht het niet volledig uitgesloten dat Willem II (schema: Heracles-thuis, Cambuur-uit, Utrecht-thuis) nog 9 punten weet te pakken. Om te voorkomen dat er grote druk op onze wedstrijd tegen Willem II komt zou het dus wel lekker zijn om tegen RKC (minstens) een punt te pakken.

Bizar eigenlijk om drie wedstrijden voor het einde nog zo tussen hoop en vrees te zitten.

3 ploegen op 8 pt dus die moeten alles winnen en wij niks meer pakken dat zie
ik niet gebeuren. heracles moet ook nog he winnen ze niet zo van en dan hier heen
dus je hebt het zelf in de hand
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: mario op mei 01, 2022, 22:39:33
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:53:16
we moeten zeker niet verliezen.
Want denk goed om Willem 2 heeft makkelijk programma.
WII heeft nog geen 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Waarom zouden ze nu wel 3x achter elkaar winnen?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 01, 2022, 22:39:48
Paulissen geschorst.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: PePe op mei 01, 2022, 23:36:41
RKC een tegenstander om heel serieus te nemen!!!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 02, 2022, 05:57:47
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:53:16
we moeten zeker niet verliezen.
Want denk goed om Willem 2 heeft makkelijk programma.

Willem 2 degradeert volgende week bij ons.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Ollie op mei 02, 2022, 08:41:38
Citaat van: denistel op mei 01, 2022, 22:38:12
3 ploegen op 8 pt dus die moeten alles winnen en wij niks meer pakken dat zie
ik niet gebeuren. heracles moet ook nog he winnen ze niet zo van en dan hier heen
dus je hebt het zelf in de hand
Die onderste 3 winnen echt geen 3 keer nee! maar toch... is het het lekkerst als je 100% veilig bent. Vrijdag minimaal 1 punt pakken!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 02, 2022, 10:32:00
Wij klagen wel eens over ons centrum maar dat van Willem 2 dat is pas slecht. Die Dammers wat een drama
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: EdsjeSCC op mei 02, 2022, 10:50:04
Citaat van: sunderland op mei 02, 2022, 10:32:00
Wij klagen wel eens over ons centrum maar dat van Willem 2 dat is pas slecht. Die Dammers wat een drama

Mij bekroop dat gevoel ook toen ik Fortuna tegen Feyenoord zag, wat een hopeloze achterhoede. Het was omdat Feyenoord het vizier niet op scherp had want het had wel 0-7 kunnen worden
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: ruubmac op mei 02, 2022, 16:11:10
Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:35:30
Tegen RKC win je niet zomaar hoor?..

Hoe gaat het met Bangura en Boere komen die ook weer terug van blessures.

Bangura liep gisteren het stadion de hooischuur uit met 1 kruk. Die speelt niet meer dit jaar.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 02, 2022, 19:10:08
Scheidsrechter Lindhout :wall
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: EdsjeSCC op mei 02, 2022, 19:51:40
Haha bij elke scheidsrechter is er wel 1 of meer aan het klagen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: moodygrunn op mei 02, 2022, 21:20:14
Nog 3 wedstrijden winnen en we spelen de play-offs voor Europees voetbal, en dat is echt niet onmogelijk gezien de tegenstanders
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Galdiano op mei 02, 2022, 22:22:35
Citaat van: Specuveter op mei 02, 2022, 19:10:08
Scheidsrechter Lindhout :wall

Ik lees toch echt Joey Kooij.  ;(  ;( ;( ;(
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 02, 2022, 23:02:26
Kooy fluit Willem2
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: hobbes op mei 03, 2022, 08:48:28
Volgens Cambuur is het Kooij. Tegen WillemII is het Blank
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: EdsjeSCC op mei 03, 2022, 09:12:23
https://www.knvb.nl/nieuws/scheidsrechters/aanstellingen/66185/serdar-gozubuyuk-heeft-de-leiding-over-feyenoord-psv
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Collingwood op mei 03, 2022, 09:18:11
Zelfs over de scheidsrechter wordt nu al verkeerd gespeculeerd  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 03, 2022, 09:48:37
Citaat van: Specuveter op mei 01, 2022, 19:26:50
En aub beginnen met Tol en Paulissen!!

paulissen geschorst
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 03, 2022, 09:50:36
Citaat van: ruubmac op mei 02, 2022, 16:11:10
Bangura liep gisteren het stadion de hooischuur uit met 1 kruk. Die speelt niet meer dit jaar.

dat dkv met 20 krukken :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 03, 2022, 09:52:58
--------------stevens--------------

doke-----tol-----schouten----sylla

------------hoedemakers------------

---breij-------------------maulun---

joosten-------uldrikis--------kallon

zo zou ik starten
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2022, 13:07:34
Hopelijk vanavond het besef bij spelers en supporters dat we een heel belangrijke wedstrijd spelen. Een kolkend Cambuurstadion met interactie tussen wat op het veld en wat op de tribunes gebeurt zou wel weer eens leuk zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 14:05:29
Ik hoop het "oude" Cambuur weer te zien, die het niet uitmaakt wie de tegenstander is en altijd wat extra's kan brengen in de wedstrijden waar druk op staat.

Voorbeelden genoeg maar denk aan een wedstrijd waarbij we Almere compleet van het veld veegden (de 7-2) of waarin we moesten winnen van Twente.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 14:39:22
RE?NIE KAMPIOENSTEAM SEIZOEN 1991/1992 TIJDENS SC CAMBUUR ? RKC WAALWIJK



Betekent dit dat er ook weer gezongen kan worden: Ze zijn gezien in Walhalla, richting Cruden en Roembiak :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: nee,wel? op mei 06, 2022, 17:35:15
iedereen een mooie wedstrijd en op naar de 4-2 overwinning |:)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 18:51:32
Toch weer Jacobs en Mac......

Jacobs dan ook maar als doelpuntenmaker in de pool
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: papier op mei 06, 2022, 18:53:14
Joosten speelde prima tegen Heerenveen. Tol mag van mij wel basis, ten koste van wie maakt me niet zoveel uit.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 18:53:45
Citaat van: papier op mei 06, 2022, 18:53:14
Joosten speelde prima tegen Heerenveen. Tol mag van mij wel basis, ten koste van wie maakt me niet zoveel uit.
vergiste me met Jacobs en heb het gewijzigd
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: papier op mei 06, 2022, 18:55:08
Citaat van: zeewolde op mei 06, 2022, 18:53:45
vergiste me met Jacobs en heb het gewijzigd

Wat weet die van Haar???
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2022, 19:00:14
Haar houd niet van veranderen blijkbaar.
Hopelijk moet hij niet weer na 60 minuten repareren.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 19:04:58
Ik moet het vanavond nog maar eens zien puntje ben ik tevreden  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 19:11:42
Nu eens een goed eerste kwartier en dan de eerste 3 van de 9 punten halen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 06, 2022, 19:17:54
Hoop dat Jacobs eens wat laat zien.
Zou zelf kiezen voor Breij.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: gobo op mei 06, 2022, 19:57:14
Wat heeft die Tol fout gedaan? Het lijkt wel of ze hem bewust passeren...geeft toch echt meer snelheid en dynamiek in het spel.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 20:38:40
Wat een dramatische wedstrijd. Sylla en Mac en Jacobs waardeloos
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 20:41:17
Tegenover die andere jongens kun je dit niet maken.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 20:48:22
Als ze blijven kiezen voor de spelers die nu spelen dan word et niks en dat is al heel lang zo
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2022, 20:49:48
Hoop dat ze in de rust geweldig op hun flikker krijgen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:50:20
Citaat van: sunderland op mei 06, 2022, 20:48:22
Als ze blijven kiezen voor de spelers die nu spelen dan word et niks en dat is al heel lang zo

Dan zijn die anderen dus nog slechter op de trainingen. Zegt ook wel weer genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:51:05
Citaat van: Specuveter op mei 06, 2022, 20:49:48
Hoop dat ze in de rust geweldig op hun flikker krijgen.

Suurtsje Haar durft het niet. Wat een dooien 1 is dat juh.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 20:52:20
Het is zo slordig en dat is frustreert omdat ze echt veel beter kunnen combineren dan dit.
Hte oogt ook weer te plichtmatig , zie het heilige vuur van vorige week niet terug.

RKC is ook niets bijzonders... goede tweede helft dan kan het nog.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:52:33
Kallon als enigste een voldoende. Jacobs hopeloos uit vorm. Zielloze eerste helft. Terecht fluitconcert
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:54:29
Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2022, 20:52:20
Het is zo slordig en dat is frustreert omdat ze echt veel beter kunnen combineren dan dit.
Hte oogt ook weer te plichtmatig , zie het heilige vuur van vorige week niet terug.

RKC is ook niets bijzonders... goede tweede helft dan kan het nog.

Gewoon 3-4-3 spelen net als in dkv de tweede helft
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 20:56:12
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:54:29
Gewoon 3-4-3 spelen net als in dkv de tweede helft

Juustum
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Vlampiep op mei 06, 2022, 20:56:47
Donder een stuk of wat naar de bank en ga strijd leveren.
Als er niet wordt ingegrepen winnen we niets meer en zit het seizoen wat mij betreft er op.
Paniek omdat Meulsteen niet staat zoals verwacht  8P,  de tactische vaardigheden laten zwaar te wensen over.
Als Haar hier geen antwoord op weet, mag hij wat mij betreft vanavond nog zijn biezen pakken.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 20:57:11
Ik denk zelf dat ze denken ??n punt erbij en we zijn veilig en rkc denk ook aan een punt?.dus klaar is kees
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 20:57:21
Joosten naast Jacobs en Mac ook niet best. Schaar onder voetje door en naar binnen heeft RKC wel door dat hij dat steeds weer probeert.
En Jacobs echt NU wisselen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Vlampiep op mei 06, 2022, 20:58:16
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:52:33
Kallon als enigste een voldoende. Jacobs hopeloos uit vorm. Zielloze eerste helft. Terecht fluitconcert
Waarom stelt Haar hem toch steeds op terwijl hij geen knikker weet te raken.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 20:58:27
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2022, 20:50:20
Dan zijn die anderen dus nog slechter op de trainingen. Zegt ook wel weer genoeg.
hoop niet dat je gelijk hebt, dat zou pas echt zorgelijk zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Trainert! op mei 06, 2022, 21:01:51
Wat een knudde 1e helft. En een dramatische rechterkant bij Cambuur.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 21:02:08
Waarom na 45 minuten pas met de sterkste 11 spelen? Het blijft bijzonder.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 21:02:12
Nou ze hewwe luistert
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: EdsjeSCC op mei 06, 2022, 21:24:26
Citaat van: sunderland op mei 06, 2022, 21:02:12
Nou ze hewwe luistert

Wel alleen 2 poppetjes gewisseld. Wel jammer dat er niks aan de formatie gedaan is
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Trainert! op mei 06, 2022, 21:25:50
Jezus wat is dit slecht zeg. Geen kans, en niet eens de bal van kleur naar kleur kunnen krijgen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 21:25:53
Ow Ow Ow wat is dit slecht
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:28:17
Wat een bagger eerlijk waar. Magneten in de schoenen?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:29:47
Jezus wat erg.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 06, 2022, 21:34:13
Om je kapot te schamen!!!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 21:37:04
Dooie boel oppe bank
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:40:30
Ja daar gaan alle sterspelers het veld af idd. Zegt genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: D.H.Skolten op mei 06, 2022, 21:43:22
Wat zijn wij ook slecht he. Volgend jaar zie ik ons niet eens meer dat 12 punten halen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:45:25
En het was hier zo positief allemaal we pakken nog punten  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:45:49
Citaat van: D.H.Skolten op mei 06, 2022, 21:43:22
Wat zijn wij ook slecht he. Volgend jaar zie ik ons niet eens meer dat 12 punten halen.

Jij kent de selectie al volgend jaar?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:47:00
Kom er maar in speculeter?. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: D.H.Skolten op mei 06, 2022, 21:50:51
Citaat van: Destroyer op mei 06, 2022, 21:45:49
Jij kent de selectie al volgend jaar?
Zonder Hoedemakers,  Kallon , Bangura en Stevens,  en wie wil nou naar Cambuyr volgend seizoen.  De betere spelers gaan naar Volendam,  Emmen , rkc  etc. etc.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:51:30
En Willem 2 schat ik nog hoger in dan RKC.
En tegen Groningen komen we helemaal tekort dus 0 punten uit de laatste 3 wedstrijden.

Schaam je diep en mijn woorden komen weer uit  :)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 21:51:50
Milan Smit  |:)

Lichtpuntje
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:56:33
Hele wedstrijd geen flikker aan laatste 10 minuten heerlijk  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2022, 21:56:53
Citaat van: D.H.Skolten op mei 06, 2022, 21:50:51
Zonder Hoedemakers,  Kallon , Bangura en Stevens,  en wie wil nou naar Cambuyr volgend seizoen.  De betere spelers gaan naar Volendam,  Emmen , rkc  etc. etc.

:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 21:58:11
Dramatisch slecht maar toch een punt en mooi dat Smit um maakt. Als je zo slecht speelt en dan een punt pakt is dat ook mazzel
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:58:21
Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2022, 21:51:50
Milan Smit  |:)

Lichtpuntje
phoeee we zijn veilig jeetje deze kwam uit de tenen  :y
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2022, 21:59:14
Einde seizoen met dit gelijkspel... het lukt niet meer om wat extra's te brengen. Dat zal ook met ontbreken van Henk te maken hebben.

Zegt natuurlijk niks over volgend seizoen... dat is aan Booij nu.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Trainert! op mei 06, 2022, 21:59:36
Mooi voor Milan Smit.
Toch nog een puntje maar wat slecht zeg
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 21:59:52
Citaat van: D.H.Skolten op mei 06, 2022, 21:43:22
Wat zijn wij ook slecht he. Volgend jaar zie ik ons niet eens meer dat 12 punten halen.
waar was je vorige week juh? Zeikerd
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Treb op mei 06, 2022, 22:00:53
Wat was dit slecht zeg. Puntje.. maar daar is alles mee gezegd
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 22:01:52
Citaat van: Treb op mei 06, 2022, 22:00:53
Wat was dit slecht zeg. Puntje.. maar daar is alles mee gezegd
samengevat
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 22:03:40
Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:51:30
En Willem 2 schat ik nog hoger in dan RKC.
En tegen Groningen komen we helemaal tekort dus 0 punten uit de laatste 3 wedstrijden.

Schaam je diep en mijn woorden komen weer uit  :)
:_schater lees dit terug en je woorden komen dus niet uit.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 06, 2022, 22:04:42
Smit enige lichtpunt met Maulun als enige voldoende.
Man man wat een werk aan de winkel.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 22:06:19
Citaat van: zeewolde op mei 06, 2022, 22:03:40
:_schater lees dit terug en je woorden komen dus niet uit.
ik was iets te snel kerel 8P
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 06, 2022, 22:07:32
Alles is al gezegd, voor mij belangrijkste dat we veilig zijn. Nog 1 jaar overleven en dan in het nieuwe stadion doorgroeien. En nou tegen Willem 2 meteen vol gas erop. Liever dat we op die manier het niet redden dan met deze instelling de wedstrijd in.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 22:12:28
Schouten gaf net ook wel iets aan, dat sommige al met volgend jaar bezig zijn en het voor de winterstop te goed ging waardoor het nu niet meer hoeft
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 06, 2022, 22:15:44
Doke maakte vorige week ook al zo,n soort opmerking met Mitchel. Dus der speelt ook wel iets in de groep dat ze niet begrijpen waarom Paulissen niet speelt. ( buiten vandaag)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2022, 22:24:01
Citaat van: sunderland op mei 06, 2022, 22:12:28
Schouten gaf net ook wel iets aan, dat sommige al met volgend jaar bezig zijn en het voor de winterstop te goed ging waardoor het nu niet meer hoeft
ben er helemaal klaar mee dat het ten koste gaat van wat ze nu presteren bij hun huidige club.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Zuid1991 op mei 06, 2022, 22:36:29
Voor deze keer de wedstrijd gezien op oost:
Compliment voor de sfeer, eerste helft en vooral tweede helft heeft Noord en de rest Cambuur geholpen aan een punt!
|:) Volksclub!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: J.v.G. op mei 06, 2022, 22:38:32
Citaat van: AL op mei 06, 2022, 22:04:42
Smit enige lichtpunt met Maulun als enige voldoende.
Man man wat een werk aan de winkel.
Vond Stevens en Tol meer dan prima, maar een avond om snel te vergeten, op naar woensdag en zondag er zijn nog 6 punten te halen!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: hobbes op mei 06, 2022, 22:40:36
Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2022, 21:51:30
En Willem 2 schat ik nog hoger in dan RKC.
En tegen Groningen komen we helemaal tekort dus 0 punten uit de laatste 3 wedstrijden.

Schaam je diep en mijn woorden komen weer uit  :)

Groningen verliest van dit RKC, die zitten er niet lekker in
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2022, 22:41:15
Raar interview met Schouten na de wedstrijd zeg. Zeg gewoon wat je denkt.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2022, 22:42:37
Citaat van: Bernardo op mei 06, 2022, 22:41:15
Raar interview met Schouten na de wedstrijd zeg. Zeg gewoon wat je denkt.
????
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: hobbes op mei 06, 2022, 22:43:24
Citaat van: Destroyer op mei 06, 2022, 21:28:17
Wat een bagger eerlijk waar. Magneten in de schoenen?

Teveel 5 mei sapjes
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2022, 22:43:49
Wat een slechte wedstrijd zeg.
En wat ik nog het ergste vind:Wat een stel dooien op de bank.
Je mag toch tenminste een beetje meeleven?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2022, 22:45:09
Citaat van: hobbes op mei 06, 2022, 22:43:24
Teveel 5 mei sapjes
Niet vergeten dat de mannen Zondag 96 minuten hebben gevoetbald h?  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 22:46:18
Was er al gezegd dat dit wel heeuul slecht was?

2 dramatische ploegen, maar 1 die wel de wil had om te winnen. Helaas waren wij dat niet.
Onbegrijpelijk dat de TS vasthoudt aan bepaalde spelers.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2022, 22:46:49
Puur op basis van kansenverhouding was een gelijkspel verdiend. Maar allemachtig wat voetbalden wij slecht. Gelukkig pak je nog een puntje, want ik waande me al billen kniepend volgend wat de onderste vier gingen doen dit weekend.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2022, 22:48:36
Citaat van: Specuveter op mei 06, 2022, 22:42:37
????

Kijk maar terug.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: R058 op mei 06, 2022, 22:49:11
Spelers die het niet meer op kunnen brengen, niet meer opstellen. Echt schandalig als dat het geval is.
En weer tegen dit systeem is Doke de vrije man, waardoor de opbouw altijd klote is. Ik snap er echt niks van dat ze elke keer weer hetzelfde doen qua tactiek.
Geluk gehad dat RKC er ook niks van kon vandaag.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 06, 2022, 22:49:23
Citaat van: J.v.G. op mei 06, 2022, 22:38:32
Vond Stevens en Tol meer dan prima, maar een avond om snel te vergeten, op naar woensdag en zondag er zijn nog 6 punten te halen!

Stevens vond ik erg matig.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 22:52:16
Milan Smit contract geven en rap. Neusje voor de goal die jongen. Terechte 1-1.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2022, 22:54:49
Er zal een hele hoop moeten gebeuren voor volgend seizoen. Anders gaan we er kansloos uit. Laten we in godsnaam hopen dat Henk er weer bij is in juli. Die Haar lijkt mij een hele sympathieke man, maar bij deze club heb je passie nodig als trainer zijnde. De man straalt helaas niet veel uit. Jammer. 
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: EdsjeSCC op mei 06, 2022, 22:56:12
Citaat van: AL op mei 06, 2022, 22:49:23
Stevens vond ik erg matig.

En Tol verdedige ook slecht bij de tegengoal.
Het was gewoon niks.

Foeke succes deze zomer, maak er wat moois van!!
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2022, 23:00:28
Citaat van: AL op mei 06, 2022, 22:04:42
Smit enige lichtpunt met Maulun als enige voldoende.
Man man wat een werk aan de winkel.
die kleine met nummer 7 op de linksbuiten niet gezien?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:00:52
Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: siepelsjeu op mei 06, 2022, 23:11:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:00:52
Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.

Die rode rook vanaf zuid was echt kansloos  levert Cambuur weer een boete op :( snap ook niet waarom je een rode rookbom afsteekt
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Galdiano op mei 06, 2022, 23:18:26
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:00:52
Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.

Floot echt veel te veel af. Zoals eigenlijk altijd. Schouderduw fluit hij al af...
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Scc4-ever op mei 06, 2022, 23:24:55
Citaat van: siepelsjeu op mei 06, 2022, 23:11:53
Die rode rook vanaf zuid was echt kansloos  levert Cambuur weer een boete op :( snap ook niet waarom je een rode rookbom afsteekt
de dader vertrok gelijk toen hij die fakkel op t veld gooide.  Dit soort onzin gebeurd tegenwoordig vaker. Levert alleen maar boetes op. Triest.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:25:04
Citaat van: Galdiano op mei 06, 2022, 23:18:26
Floot echt veel te veel af. Zoals eigenlijk altijd. Schouderduw fluit hij al af...

Ging mij puur over de blessuretijd :proost
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: V-man op mei 07, 2022, 00:41:18
?n de eerste helft had Jacobs moeten scoren en Kallon had moeten afleggen op Uldrikus. Nu was het echt een klote wedstrijd waarbij de laatste 10 minuten nog leuk waren.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: V-man op mei 07, 2022, 00:46:18
Die lui vochten voor lijfsbehoud maar bakten der eigenlijk ook niet veel van. SCC was ook niet best. Deze avond in gedachten houdend kan het woensdag alleen maar beter gaan! Laatste thuis  wedstrijd echt GASGEVUH :0=
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: De Gast op mei 07, 2022, 07:51:26
De verwachtingen van het publiek zijn duidelijk te hoog voor een club die de laatste 5 maanden ??n keer heeft gewonnen. Als je ook weer begint met Jacobs dan geef je een totaal verkeerd signaal af. En voor de zoveelste keer moet je het weer rechtzetten in de pauze. Daar begint het al. Nu was hij niet de enige die er weinig van bakte maar je kunt niet met dit soort zwakke schakels blijven spelen, Joosten idem. Het is te mager om tegenstand te kunnen bieden.

Vorige week begon het ook pas te lopen met Paulissen erbij. Die wordt dus blijkbaar node gemist.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 07, 2022, 08:45:38
Het probleem is dat onze rechterkant echt niet kan.
Doke, Jacobs en Joosten.
Op die 3 plekken moet je doorselecteren.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 07, 2022, 08:51:06
Linkerkant toch ook?
Sylla komt er wel maar is er nog niet
Kallon gaat weg.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:21:35
Sylla speelde gister ook ontzettend zwak. Vond hem in eerdere weds veel beter.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 07, 2022, 09:26:03
Citaat van: AL op mei 07, 2022, 08:45:38
Het probleem is dat onze rechterkant echt niet kan.
Doke, Jacobs en Joosten.
Op die 3 plekken moet je doorselecteren.

Het is nog steeds ongelofelijk dat er nooit een concurrent voor Doke is gehaald op de rechterkant.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: SCC op mei 07, 2022, 09:28:29
Sylla heeft de drive, snelheid en felheid. Maar aan z'n techniek zie je wel dat hij nog veel meters moet maken. Gisteravond zeer matig optreden van hem.

Ik vind het net nog te voorbarig om Haar de schuld te geven. Er werd mij bij zijn aanstelling net wat te vaak benadrukt dat hij verder ging op de ingeslagen weg en er geen aanleiding is om veel te wijzigen.
Nou, het blijkt dat dat wel nodig is. Vraag is of hij dat wel mag.
Anderzijds, als je hoofdtrainer bent en je merkt een aantal zaken op, dan pak je dat op. Althans, ik zou me in zijn schoenen niet laten piepelen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:30:59
Citaat van: michello op mei 07, 2022, 09:26:03
Het is nog steeds ongelofelijk dat er nooit een concurrent voor Doke is gehaald op de rechterkant.
iedere tegenstander laat hem aan de bal.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:34:16
Die terheide viel gisteren nog wel even goed in trouwens. En ik weet niet wat er met mees Hoedemakers is maar die speelt de laatste weken ook zwaar onder zijn nivo. Hij blijft wel altijd gaan en dat kan ik zeer waarderen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:35:53
Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.
als Zwolle het niet red dan gaan ze daar ook compleet opnieuw beginnen verwacht ik dus heb je wel kans
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: hobbes op mei 07, 2022, 09:36:04
Citaat van: sunderland op mei 07, 2022, 09:34:16
Die terheide viel gisteren nog wel even goed in trouwens. En ik weet niet wat er met mees Hoedemakers is maar die speelt de laatste weken ook zwaar onder zijn nivo. Hij blijft wel altijd gaan en dat kan ik zeer waarderen

Ter Heide is beter op het middenveld dan op de back.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:38:25
Citaat van: hobbes op mei 07, 2022, 09:36:04
Ter Heide is beter op het middenveld dan op de back.
hij kwam erin als middenvelder maar haalde achterin nog even 2 counters eruit omdat die goed stond want anders konden die lui zo doorlopen
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Treb op mei 07, 2022, 09:42:15
Die Kooij..  :_schater die is oek slecht. Fluit complete wedstrijden dood. Met als toppunt het laten nemen van een vrije trap 20 meter op onze helft na buitenspel  :_schater

Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Eewal op mei 07, 2022, 09:44:43
Ben benieuwd naar wat Schouten bedoelde in het interview op ESPN. Die was echt zwaar pissed.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: michello op mei 07, 2022, 09:45:38
Opdrachten/ afspraken die niet na worden gekomen, vermoed ik.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: hobbes op mei 07, 2022, 09:46:29
Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:42:15
Die Kooij..  :_schater die is oek slecht. Fluit complete wedstrijden dood. Met als toppunt het laten nemen van een vrije trap 20 meter op onze helft na buitenspel  :_schater

Ja, wat was dat? Dat was toch buitenspel?
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 09:46:44
Dat het in de groep niet meer goed zit geeft Schouten eigenlijk aan en dat mag omdat hij ons aanvoerder is.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: AL op mei 07, 2022, 09:50:35
Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.

Heeft bijgetekend ook als ze degraderen blijft hij.
Zou Paal, Nakayama, vd Belt wel willen zien.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Treb op mei 07, 2022, 09:51:33
Citaat van: AL op mei 07, 2022, 09:50:35
Heeft bijgetekend ook als ze degraderen blijft hij.
Zou Paal, Nakayama, vd Belt wel willen zien.

Jammer.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: moodygrunn op mei 07, 2022, 10:09:44
Verdorie wat was dit voor marteling van 95 minuten. Iedere speler/trainer die bij ons nog de mond opentrekt over playoffs moet verplicht deze pot in z'n geheel terugkijken. RKC kwam hier met een strijdplan zoals we al zoveel hebben gehad, een 352. Alleen had niemand vooraf gezien dat die Meulensteen in balbezit het middenveld in schuift. Weer hadden we geen antwoord op de bezetting op de vleugels waardoor die nr.22 de hele tijd vrij kwam op rechts en B?ttner op links. Sylla en Schmidt continu tegen 2 man. Het leek nergens op, met uitzondering van de laatste 10 min. Toen had ik het idee dat we ook echt een goal wilden maken. Was dan zo aan de wedstrijd begonnen, 1 op 1 op het hele veld. Ohja, Tol n Breij/Paulissen verdienen inmiddels echt een basisplaats, misschien vd Meer ook wel. Sylla mooi laten staan, was wat te druistig,  wil zich te graag bewijzen heb ik het idee.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Specuveter op mei 07, 2022, 10:23:40
Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2022, 10:09:44
Verdorie wat was dit voor marteling van 95 minuten. Iedere speler/trainer die bij ons nog de mond opentrekt over playoffs moet verplicht deze pot in z'n geheel terugkijken. RKC kwam hier met een strijdplan zoals we al zoveel hebben gehad, een 352. Alleen had niemand vooraf gezien dat die Meulensteen in balbezit het middenveld in schuift. Weer hadden we geen antwoord op de bezetting op de vleugels waardoor die nr.22 de hele tijd vrij kwam op rechts en B?ttner op links. Sylla en Schmidt continu tegen 2 man. Het leek nergens op, met uitzondering van de laatste 10 min. Toen had ik het idee dat we ook echt een goal wilden maken. Was dan zo aan de wedstrijd begonnen, 1 op 1 op het hele veld. Ohja, Tol n Breij/Paulissen verdienen inmiddels echt een basisplaats, misschien vd Meer ook wel. Sylla mooi laten staan, was wat te druistig,  wil zich te graag bewijzen heb ik het idee.
prima analyse.
Iedere voetbalkenner ziet dit.
Meulensteen die inschuift op middenveld.
En zo mannetje meer op middenveld.
En TD???Blijft als dood vogeltje op de bank zitten.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 07, 2022, 10:53:23
Citaat van: SCC op mei 07, 2022, 09:28:29
Sylla heeft de drive, snelheid en felheid. Maar aan z'n techniek zie je wel dat hij nog veel meters moet maken. Gisteravond zeer matig optreden van hem.

Ik vind het net nog te voorbarig om Haar de schuld te geven. Er werd mij bij zijn aanstelling net wat te vaak benadrukt dat hij verder ging op de ingeslagen weg en er geen aanleiding is om veel te wijzigen.
Nou, het blijkt dat dat wel nodig is. Vraag is of hij dat wel mag.
Anderzijds, als je hoofdtrainer bent en je merkt een aantal zaken op, dan pak je dat op. Althans, ik zou me in zijn schoenen niet laten piepelen

Softy eerste klas toch die Haar. Nog niet een pot gewonnen onder zijn leiding. Tactisch ook zwaar onder maat. Zit als een dood vogeltje in de dug-out met die 2 papagaaien naast hem. Uitstraling nul. Sinds Henk er niet meer is is de ziel uit het elftal. Na de winterstop 1 goede helft gezien en dat was in dkv vorige week. Wanprestatie gisteravond.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 07, 2022, 10:54:01
Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.

:_schater :_schater :_schater :_schater :0=
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Huizen op mei 07, 2022, 11:06:14
Citaat van: wiekie1969 op mei 07, 2022, 10:53:23
Softy eerste klas toch die Haar. Nog niet een pot gewonnen onder zijn leiding. Tactisch ook zwaar onder maat. Zit als een dood vogeltje in de dug-out met die 2 papagaaien naast hem. Uitstraling nul. Sinds Henk er niet meer is is de ziel uit het elftal. Na de winterstop 1 goede helft gezien en dat was in dkv vorige week. Wanprestatie gisteravond.

Softy. Dat is het juiste woord inderdaad.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Tanjajeah op mei 07, 2022, 11:11:59
Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Destroyer op mei 07, 2022, 11:43:56
Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2022, 11:11:59
Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.

Ik denk dat we nu echt zien wat Henk zijn grote kracht is en hoe zeer we hem missen. Het is echt te hopen dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer kan zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Bankzitter op mei 07, 2022, 11:45:05
Met de juiste instelling hadden we nu linkerrijtje eredivisie gespeeld... hoeveel hoger denken ze te spelen als basisspeler/sterkhouder?

Wellicht dat er spelers worden opgepikt voor buitenland / subtop, maar dan echt voor de breedte en niet als bepalende speler.
Hier was het systeem helemaal op hun kwaliteiten en zwaktes afgesteld... dat krijgen ze elders ook niet terug.
Kallon redt zich wel, maar bij de rest is het verval toch groot.

Wel meer salaris natuurlijk, maar sportief zitten de meesten hier op hun max.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: PePe op mei 07, 2022, 11:52:17
Door blessures en pech heeft Cambuur momenteel niet zijn beste periode.
Ook de opstelling kan en moet beter, en trein kwam ook heel laat opgang. (ze kunnen het wel)
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: piene hassus op mei 07, 2022, 12:11:11
de speulers moesten smiddags eerst sakken eerpels futsjouwe seker
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: sunderland op mei 07, 2022, 12:56:39
Zo lijkt ut wel idd met Jacobs voorop gevolgd door Mc intosch
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Inferno-058 op mei 07, 2022, 14:54:14
Mag heel wat gebeuren want dit was absoluut geen reclame voor het voetbal. Dat een jeugdspeler er nog een 1-1 uit haalt zegt ook wel alles. Wordt een drukke zomer voor de club. Qua spelopvatting valt het me ook tegen met dat reactievoetbal telkens.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: wiekie1969 op mei 07, 2022, 16:36:44
Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2022, 11:11:59
Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.

Het blijkt eens te meer dat Henk een toptrainer is die  werkelijk alles uit deze groep heeft gehaald de laatste 3 jaar. Het is bittere noodzaak dat hij volgend seizoen voor de groep staat. De huidige ts is veel te soft.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Vlampiep op mei 07, 2022, 17:23:33
We hebben 2 geweldige jaren meegemaakt waarin de selectie ons kostelijk heeft weten te vermaken,  maar als de sterkhouders denken een stap hoger aan te kunnen, komen ze bedrogen uit. Het lukt hun momenteel niet om hier het eredivisie niveau te etaleren, dit is tegen RKC toch wel gebleken. Als je als speler je zelf niet kunt opladen en hier de trainer voor nodig hebt, heb je wel enige tijd te gaan om een hoger niveau aan te kunnen.
Uldrikis is de speler die echt hoger op kan en als hier vleugelspelers liepen die hem de bal op de stropdas zouden kunnen leggen, had hij wel 10 tot 12 doelpunten weten te maken.
Spelers die weg willen en waar we echt geld  voor kunnen maken, strikje er om en bedankt voor de bewezen diensten.
Er is vvoor Foeke veel werk te doen de komende tijd en hopelijk weten ze talentvolle spelers vast te leggen die ons weer het komende seizoen gaan vermaken.

Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Eewal op mei 07, 2022, 18:27:26
Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2022, 17:23:33
We hebben 2 geweldige jaren meegemaakt waarin de selectie ons kostelijk heeft weten te vermaken,  maar als de sterkhouders denken een stap hoger aan te kunnen, komen ze bedrogen uit. Het lukt hun momenteel niet om hier het eredivisie niveau te etaleren, dit is tegen RKC toch wel gebleken. Als je als speler je zelf niet kunt opladen en hier de trainer voor nodig hebt, heb je wel enige tijd te gaan om een hoger niveau aan te kunnen.
Uldrikis is de speler die echt hoger op kan en als hier vleugelspelers liepen die hem de bal op de stropdas zouden kunnen leggen, had hij wel 10 tot 12 doelpunten weten te maken.
Spelers die weg willen en waar we echt geld  voor kunnen maken, strikje er om en bedankt voor de bewezen diensten.
Er is vvoor Foeke veel werk te doen de komende tijd en hopelijk weten ze talentvolle spelers vast te leggen die ons weer het komende seizoen gaan vermaken.
liefst goede mix van talent, maar ook een aantal met ervaring aub.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 07, 2022, 18:39:39
wat ik al jaren zeg ook met andere slecties veel meer aan spelers zelf
over laten dan moeten ze mee denken over situaties in het veld hoe
een tegenstander soms veranders of wat dan ook. alles wordt voor gekauwd
en geanalyseerd maar als je het dan in het veld niet ziet heb je er niks aan toch.
2e helft tactisch en fysiek helemaal weg gezet is mijn mening en niemand doet
er wat aan.

grootste winstpunt het doel punt van Milan Smit een beste goal die jongen
kan de komende jaren wel uitgroeien tot een basis speler
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 18:47:26
Citaat van: denistel op mei 07, 2022, 18:39:39
wat ik al jaren zeg ook met andere slecties veel meer aan spelers zelf
over laten dan moeten ze mee denken over situaties in het veld hoe
een tegenstander soms veranders of wat dan ook. alles wordt voor gekauwd
en geanalyseerd maar als je het dan in het veld niet ziet heb je er niks aan toch.
2e helft tactisch en fysiek helemaal weg gezet is mijn mening en niemand doet
er wat aan.

grootste winstpunt het doel punt van Milan Smit een beste goal die jongen
kan de komende jaren wel uitgroeien tot een basis speler

Maar moeten spelers daar niet vanaf de jeugd al mee bezig zijn en in opgeleid worden? Volgens mij is dat een van de kernpunten bij AZ.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 07, 2022, 22:36:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 18:47:26
Maar moeten spelers daar niet vanaf de jeugd al mee bezig zijn en in opgeleid worden? Volgens mij is dat een van de kernpunten bij AZ.

mijn inziens worden ze er te veel mee opgeleidt zodat ze zelf te weinig hoeven te
denken en situaties kunnen beoordelen.
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 22:42:14
Citaat van: denistel op mei 07, 2022, 22:36:08
mijn inziens worden ze er te veel mee opgeleidt zodat ze zelf te weinig hoeven te
denken en situaties kunnen beoordelen.
Ik bedoel juist dat ze zelfstandig moeten worden opgeleid, en dat ze dat niet als profvoetballer nog kunnen leren
Titel: Re: SC Cambuur - RKC Waalwijk
Bericht door: denistel op mei 07, 2022, 22:57:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 22:42:14
Ik bedoel juist dat ze zelfstandig moeten worden opgeleid, en dat ze dat niet als profvoetballer nog kunnen leren

_O_