Vanaf nu worden op verzoek van een aantal trouwe forumgangers de quotes in quotes -de geneste citaten- niet meer weergegeven.
Vaak werd het een enorme lap tekst waar nauwelijks iets aan toegevoegd werd en meestal op de laatste opmerking gereageerd is. Eerder gequote tekst was dan minder van belang.
Hiermee hopen we de leesbaarheid van het forum te vergroten.
Topper! :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 16:38:31
Vanaf nu worden op verzoek van een aantal trouwe forumgangers de quotes in quotes -de geneste citaten- niet meer weergegeven.
Vaak werd het een enorme lap tekst waar nauwelijks iets aan toegevoegd werd en meestal op de laatste opmerking gereageerd is. Eerder gequote tekst was dan minder van belang.
Hiermee hopen we de leesbaarheid van het forum te vergroten.
Top _O_
Prima :thumbsup
Wat betekend dit nou in de praktijk, dat je niet 3x kunt quote-en bijvoorbeeld ??
Alleen de laatste reactie wordt nu weergegeven.