l0l
l0l
:_schater
Wat heb ik gemist ??
:?
CiteerHenk, Jan en Sandor zijn net als de hele selectie ontzettend blij met de massale steun die wij als supporters zaterdag voor de wedstrijd tegen de Graafschap willen geven.
Henk heeft echter 1 verzoek aan een ieder die ons team een hart onder de riem wil steken.. Hij wil graag van 10:15 tot 11:00 nog even volop met de spelers bezig. Daarna is een ieder bereid om een goed gesprek en een dolletje aan te gaan met ons als supporters.
Dit wordt er bedoeld.
(https://pbs.twimg.com/media/BHkHKhdCcAMliJ9.jpg:large)
Wij bedoelen toch echt wat anders. :devil
Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 21:30:23
Wij bedoelen toch echt wat anders. :devil
Wat dan? Party party!