Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:00:38

Titel: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:00:38
 l0l
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:03:37
 l0l
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 16:36:46
 :_schater
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op april 12, 2013, 18:24:56
Wat heb ik gemist ??
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 18:54:51
 :?
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: TM op april 12, 2013, 18:56:19
CiteerHenk, Jan en Sandor zijn net als de hele selectie ontzettend blij met de massale steun die wij als supporters zaterdag voor de wedstrijd tegen de Graafschap willen geven.
Henk heeft echter 1 verzoek aan een ieder die ons team een hart onder de riem wil steken.. Hij wil graag van 10:15 tot 11:00 nog even volop met de spelers bezig. Daarna is een ieder bereid om een goed gesprek en een dolletje aan te gaan met ons als supporters.

Dit wordt er bedoeld.
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: SCCornjum op april 12, 2013, 20:49:06
(https://pbs.twimg.com/media/BHkHKhdCcAMliJ9.jpg:large)
Titel: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 21:30:23
Wij bedoelen toch echt wat anders.   :devil
Titel: Re: Re: Oproep HENK DE JONG
Bericht door: Don op april 13, 2013, 01:32:46
Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 21:30:23
Wij bedoelen toch echt wat anders.   :devil
Wat dan? Party party!