Welke spelers van andere KKD clubs vinden jullie goed? En eventueel geschikt voor Cambuur later? Er is veel talent aanwezig. Kan Foeke dit topic in zijn favorieten zetten 8)
Gisteren tegen Telstar viel mij erg op:
Benaissa Benamar
Citaat van: Diemen op december 05, 2020, 13:41:41
Welke spelers van andere KKD clubs vinden jullie goed? En eventueel geschikt voor Cambuur later? Er is veel talent aanwezig. Kan Foeke dit topic in zijn favorieten zetten 8)
Gisteren tegen Telstar viel mij erg op:
Benaissa Benamar
Dat is die centrale opkomende verdediger van gisteren toch? Nu is op één wedstrijd oordelen wel een beetje magertjes, maar hij speelde wel zoals Henk wil, en wat snelle dan Mac uitvoert.
Bruijn (NEC)
Tavsan (NEC)
Felida (Den Bosch)
Sambo (Jong PSV)
Acheffay (Jong Utrecht)
Oosting ( Jong AZ)
Wie vult aan? ;)
Citaat van: Lore op december 05, 2020, 17:33:50
Dat is die centrale opkomende verdediger van gisteren toch? Nu is op één wedstrijd oordelen wel een beetje magertjes, maar hij speelde wel zoals Henk wil, en wat snelle dan Mac uitvoert.
Dat laat hij het hele seizoen al zien.. echt een hele goeie
Die gaat naar FC Utrecht!
Tavsan NEC
Beukema GAE
Zullen heel veel tussen zitten die voor Cambuur onhaalbaar zijn maar in mijn ogen zijn dit grote talenten in de kkd:
DM:
Gorter - GAE
VRD:
Beukema - GAE
van Rooij - NEC
Elkarouani - NEC
v/d Ven - Volendam
Murkin - Volendam
MID:
Wieffer - Excelsior
Proper - NEC
Meerveld - Den Bosch
Felida - Den Bosch
AAN:
Tavsan - NEC
Zwarts - Excelsior
Yeboah - Almere
Mulatierri - Volendam
de Rooij - NAC
van Hooijdonk - NAC
Joey Jacobs(verdediger)
Marco Tol(verdediger)
Jeredy Hilterman(spits)
Kevin Felida(middenvelder)
Brem Soumaoro(centrale verdediger)
Shayne Pattynama(linksback)
Sven van Doorm(Middenvelder)
Ryan Trotman(Vleugelaanvaller)
Jaymillio Pinas(spits)
Anass Najah(middenvelder)
Redouan El Yaakoubi(centrale verdediger)
Ilias Bronkhorst(rechtsback/spits)
Tim Pieters(vleugelaanvaller)
Des Kunst(aanvaller)
Joey Sleegers(vleugelaanvaller)
Jort van der Sande(spits)
Nordin Bakker(keeper)
Odysseus Velanas(middenvelder)
Emmanuel Matuta(middenvelder)
Dhoraso Moreo Klas(middenvelder)
Ringo Meerveld(middenvelder)
Geens (keeper)
van Gassel(Keeper)
Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2021, 06:51:36
Joey Jacobs(verdediger)
Jeredy Hilterman(spits)
Kevin Felida(middenvelder)
Brem Soumaoro(centrale verdediger)
Shayne Pattynama(linksback)
Sven van Doorm(Middenvelder)
Ryan Trotman(Vleugelaanvaller)
Jaymillio Pinas(spits)
Anass Najah(middenvelder)
Redouan El Yaakoubi(centrale verdediger)
Ilias Bronkhorst(rechtsback/spits)
Tim Pieters(vleugelaanvaller)
Des Kunst(aanvaller)
Joey Sleegers(vleugelaanvaller)
Jort van der Sande(spits)
Nordin Bakker(keeper)
Odysseus Velanas(middenvelder)
Emmanuel Matuta(middenvelder)
Dhoraso Moreo Klas(middenvelder)
Ringo Meerveld(middenvelder)
Geens (keeper)
van Gassel(Keeper)
haha was ie weer
Meesten zijn aanvulling selectie. Met geluk kan er eens een goeie uitkomen. Slegers is een prima speler voor de kkd. Beter dan wat we hebben nee dat niet.
Broertje Jacobs ook hierheen?
Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 08:20:52
Broertje Jacobs ook hierheen?
Kwam op het VI forum voorbij, en hij was erg positief bij OF, zou mij niks verbazen, zou voor zijn broer een reden kunnen zijn om bij te tekenen ;)
Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 08:18:56
Meesten zijn aanvulling selectie. Met geluk kan er eens een goeie uitkomen. Slegers is een prima speler voor de kkd. Beter dan wat we hebben nee dat niet.
Zeg ook niet allemaal maar zitten een paar tieners bij die nu nog betaalbaar/haalbaar zijn, veel spelers die nu goed zijn(bv Beukema) gaan naar de nu subtop eredivisie dus je moet net even eerder zijn en een risicootje nemen met een speler. Sleegers heeft wel meer overzicht dan wat er nu rondloopt en is pas 25..
Die Hilterman is wel een goeie en dan Pouwels verkopen/verhuren.
Ook zul je nog een goeie rechtsback en rechter CV + reservekeeper nodig hebben.
Citaat van: zeewolde op maart 05, 2021, 08:49:12
Die Hilterman is wel een goeie en dan Pouwels verkopen/verhuren.
Ook zul je nog een goeie rechtsback en rechter CV + reservekeeper nodig hebben.
Linksback i.p.v. Sambissa en verder is het afhankelijk welke spelers blijven..
Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2021, 09:06:15
Linksback i.p.v. Sambissa en verder is het afhankelijk welke spelers blijven..
ook, die was ik vergeten. maar ipv ter Heide een back op eredivisienivo.
Verwacht weinig uitgaande transfers. Of het moeten spelers zijn die in de kkd een basisplek willen hebben zoals.bv Pouwels, Antonia, Ladan.
Die rechtsbuiten van Roda vind ik ook interessant, Goppel heet ie geloof ik
Is dit serieus de vijver waar we in gaan vissen?
Leuk lijstje voor bovenkant KKD, maar geen enkele garantie voor rechterrijtje Eredivisie.
Citaat van: Treb op maart 05, 2021, 09:39:21
Is dit serieus de vijver waar we in gaan vissen?
Leuk lijstje voor bovenkant KKD, maar geen enkele garantie voor rechterrijtje Eredivisie.
kom jij eens met namen dan....
In de ere zal er in iedere linie een goede bij moeten. In de ere gaat het ook vaak om situaties herkennen dus veel ervaring. Daar moeten we vooral naar kijken. En een goede van topclub huren. Een jonkie zoals Rusnak. Dat zal dan op het laatste moment zijn
Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 09:49:34
In de ere zal er in iedere linie een goede bij moeten. In de ere gaat het ook vaak om situaties herkennen dus veel ervaring. Daar moeten we vooral naar kijken. En een goede van topclub huren. Een jonkie zoals Rusnak. Dat zal dan op het laatste moment zijn
Of van een topclub 'kopen' een Taylor van Ajax bijvoorbeeld.. of transfervrij bijvoorbeeld Llansana en/of Pinas
Of een speler die naar een buitenlandse competitie gaat een seizoen huren.
Corona gaat wel veel inmpact op de transfermarkt hebben. Ik voorzie grote financiele problemen ook bij de concurentie.
Jeugopleiding en amateurs lagen stil dus daar hoef je buiten de 4 Jong teams geen "goedkope" talenten te scouten.
En of er budget is voor selecties van meer dan 25 man mag je je ook afvragen.
Mijn gevoel zegt toch om zoveel mogelijk met dezelfde groep door te gaan. Met name in de as. Er moet een 6 bij en voldoende backs en vleugelspelers en mischien moeten we op 1 of 2 spelers cashen om de gaten te dichten.
Een 6 bij en groep bijelkaar. En 2 verkopen. .....,? Een 6 voor de bank dus
Het belang van bankzitters in de selectie wordt vaak onderschat ;)
Het gevaar dat Hoedemakers weggaat is vrij groot dus een 6 moet hoog op het lijstje staan.
Ik doel meer op het doorselecteren bij spelers als Smidt, Bangura, Kramer, Korte ect.
Die zijn goed genoeg, daar hoef je niet te gaan zoeken of er misschien een betere in de KKD te vinden is.
Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2021, 12:03:36
Het belang van bankzitters in de selectie wordt vaak onderschat ;)
:_schater