Maradona overleden op 60 jarige leeftijd
https://nos.nl/artikel/2358064-cnn-brazilie-diego-maradona-op-60-jarige-leeftijd-overleden-in-argentinie.html
Zeer verdrietig nieuws.
Voor mij de allerbeste voetballer ooit.
Van hem genoten op het WK van 1986. Tragisch hoe zijn leven verlopen is. Dat hij in vrede mag rusten.
RIP
R.i.P
Ongelofelijk goede voetballer, met een heel uniek karakter. RIP