|:) Welke spelers zitten in jullie beste elftal Cambuurspelers aller tijden? (8 bankzitters) |:)
| | | Grim | | |
| | van der vlag | | Stam | |
| Droste | | | | Erkelens |
| | | El Makrini | | |
| | de Leeuw | | Rusnak | |
| Narsingh | | | | H. de Groot |
| | | van der Laan | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| Bank: | | | | |
| Tukker (gk) | | | | |
| Kuzmanovic | | | | |
| van der Ark | | | | |
| Grootte | | | | |
| de Ridder | | | | |
Bijker | | | | |
| Klaus Roosenburg | | | | |
| Durovski | | | | |
| van der Laan | | | | |
Trainer Henk de Jong (thx drumfather)
Ooooh deze is zeer cool maar ook lastig om te doen!
Ik baseer me dan puur op spelers vanaf mijn eerste keer bij Cambuur in 1994
Formatie; 4-3-3
KP; Fred Grim
RB; Wout Droste
CB; Jaap Stam
CB; Gregg Berhalter
LB; Dave Rogers
RM; Sander van der Streek
CAM; Sandor van der Heide
LM; Mohamed El Makrini
RW; Leonard van Utrecht
CA; Robert Muhren
LW; Bartholomew Ogbeche
Bank;
Marco Bizot
Xavier Mous
Koen Brack
Martijn van der Laan
Erik Bakker
Jamie Jacobs
Mark de Vries
Harry van der Laan
Trainer; Henk de Jong
Met een ereplaats voor mijn vader Wico M. die in 1978 bij de selectie heeft gezeten |:) *RIP*
Grim
Bults Berhalter Stam Abma
Rusnak De Leeuw Mrkela
Maachi Ogbeche Rontberg
Stevens
Mark de Leeuwarder
Mc Intosch
Leeuwin
Hoefdraad
Sandor van der Heide
Payne
Roembiak
trainer Henk de Jong
Kan nog wel een elftal samenstellen, want er zijn zoveel goede spelers geweest. Ik denk nog aan Berghuis, De Ridder, Konterman, Crüden, enz.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2020, 17:09:28
|:) Welke spelers zitten in jullie beste elftal Cambuurspelers aller tijden? (8 bankzitters) |:)
Hoi Kuzma!
Even een bijzondere vraag (Jij bent tenslotte de bedenker |:)) maar is een dispensatiespeler ook mogelijk haha ;)
Mijn inmiddels overleden vader heeft in het seizoen 1978-1979 namelijk onder trainer Nol de Ruiter met onder andere Gerrie Schouwenaar, Johan Groote, Jos Pelzer, André en Claus Roosenburg en Gojko mogen voetballen! Dus voor mij hoort hij er bij |:)
Nu hoop ik ook dat iemand foto's of beelden uit het seizoen 78-79 heeft zodat ik kan zien in welk shirt hij mogelijk heeft gespeeld en hoe het team speelde
Zou mooi zijn!
Ik heb een link maar ik weet niet of deze link betrouwbaar is maar mijn vader staat er tussen in die lijst en hij heeft speelminuten in het eerste gehad maar vooral in het tweede en in de hoofdselectie van de Friese jeugd
Dus als iemand iets van het seizoen 78-79 heeft dan hoor ik het graag :)
Citaat van: Drumfather SCC op april 15, 2020, 15:13:56
Hoi Kuzma!
Even een bijzondere vraag (Jij bent tenslotte de bedenker |:)) maar is een dispensatiespeler ook mogelijk haha ;)
Mijn inmiddels overleden vader heeft in het seizoen 1978-1979 namelijk onder trainer Nol de Ruiter met onder andere Gerrie Schouwenaar, Johan Groote, Jos Pelzer, André en Claus Roosenburg en Gojko mogen voetballen! Dus voor mij hoort hij er bij |:)
Nu hoop ik ook dat iemand foto's of beelden uit het seizoen 78-79 heeft zodat ik kan zien in welk shirt hij mogelijk heeft gespeeld en hoe het team speelde
Zou mooi zijn!
Ik heb een link maar ik weet niet of deze link betrouwbaar is maar mijn vader staat er tussen in die lijst en hij heeft speelminuten in het eerste gehad maar vooral in het tweede en in de hoofdselectie van de Friese jeugd
Dus als iemand iets van het seizoen 78-79 heeft dan hoor ik het graag :)
Als hij in het eerste heeft gespeeld is het geen dispensatiespeler _O_
Misschien handig als je de naam er bij zet, was het Sytse Drumfather sr.
Ik zal mijn plakboeken er eens bij pakken
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2020, 17:18:34
Als hij in het eerste heeft gespeeld is het geen dispensatiespeler _O_
Misschien handig als je de naam er bij zet, was het Sytse Drumfather sr.
Ik zal mijn plakboeken er eens bij pakken
Bedankt |:) en ik heb je een PB gestuurd
Tsjee...nog niemand Michael Mols in zijn team geplaatst?
Citaat van: Tsjawat op april 16, 2020, 07:52:35
Tsjee...nog niemand Michael Mols in zijn team geplaatst?
Met Ogbeche en Mark de Leeuwarder........
Ik kan wel 2 elftallen samenstellen :devil
Keuze is te lastig
Mijn elftal aller tijden is deels gebaseerd op emotie, persoonlijke relaties en uiteraard voetballend vermogen.
Sierd vd Berg
Rudy Jansen - Ramon Leeuwin - Gregg Berhalter- Abma
El Makrini
Rusnak Sandor vd Heide
Harry vd Laan
Leonard van Utrecht Raymond de Waard
Wissels:
Grim
Vergoossen
Manuel Bostler
Mols
Pico
Arts
Hendriksen
Marbus
Manager: Rob Baan
Ik mis namen van Johan (Oeter) Zuidema, Jonny van Wensveen, Jaap Stam, Bert Konterman enz. |:)
Citaat van: Vlampiep op april 20, 2020, 09:29:46
Ik mis namen van Johan (Oeter) Zuidema, Jonny van Wensveen, Jaap Stam, Bert Konterman enz. |:)
Jaap Stam komt genoeg voor zie ik ;)
Ik heb mijn lijst puur gebaseerd op mijn eerste jaar tot nu
Ik hoop dat veel meer supporters dit gaan doen |:)
Dus ook jij Vlampiep haha :proost
Het zou mij echt tof lijken om zoveel mogelijk ''Best off'' elftallen te zien
Dus kom op mensen!
Ik houd het ook bij een elftal van spelers die ik zelf ooit heb zien voetballen en die >34 wedstrijden voor ons gespeeld hebben. Zoals je ziet zijn de meeste spelers van na 2000
K: Van der Vlag
RB: Ferrier
RCV: Brack
LCV: van der Laan
LB: Abma
LCM: van de Streek
CM: Bakker
RCM: Van der Heide
LB: Ogbeche
S: Bruin
RB: Narsingh
Alleen voor de spits positie al 4 namen.. Ik begin er niet eens aan ?