Weet niet waar ik het neer kon zetten.
Maar het zou leuk zijn als je eens een foto kon plaatsen hier op het forum
Is dat mogelijk?
(https://www.suksawat.nl/wp-content/uploads/2014/06/Cambuur-Heerenveen.png)
Citaat van: speculeter op november 12, 2019, 08:51:28
Weet niet waar ik het neer kon zetten.
Maar het zou leuk zijn als je eens een foto kon plaatsen hier op het forum
Is dat mogelijk?
misschien moet je wat specifieker zijn?
Is wel mogelijk. Kan alleen niet rechtstreeks vanaf je telefoon of computer. Wel met linkje vanaf desbetreffende locatie waar de foto staat.