Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Tanjajeah op oktober 05, 2019, 09:53:19

Titel: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tanjajeah op oktober 05, 2019, 09:53:19
NAC komt niet in actie vanwege interlandweekend, winnen tegen MVV en je staat bovenaan.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Lore op oktober 05, 2019, 14:51:26
En de wedstrijd die zij niet spelen is tegen De Graafschap. 21 oktober.

Maar goed.....eerst zelf maar eens winnen!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2019, 15:27:20
Heb stuk van mvv- jong Ajax gezien. Het belangerijkste is dat je blijft voetballen. Ga je mee in het vechtvoetbal word het heel moeilijk. Jong Ajax scoorde paar x uit prima veldspel.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 05, 2019, 22:03:36
Ze zullen Kallon wel weer flink uitschelden in Maastricht volgende week. Hij is daar niet zo populair.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 05, 2019, 22:41:48
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 05, 2019, 22:03:36
Ze zullen Kallon wel weer flink uitschelden in Maastricht volgende week. Hij is daar niet zo populair.

Een mooi moment om de eerste goal te.maken. |:)
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 06, 2019, 01:00:34
Citaat van: Galdiano op oktober 05, 2019, 22:41:48
Een mooi moment om de eerste goal te.maken. |:)
idd skeld maar raak. Hij gaat um maken deze x dat kan niet anders. Of Antonia laat um scoren
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Inferno-058 op oktober 06, 2019, 17:11:54
Zonde dat de wedstrijd verschoven is naar vrijdag.
Was de animo heel wat groter geweest...
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: michello op oktober 06, 2019, 17:22:55
Citaat van: Inferno-058 op oktober 06, 2019, 17:11:54
Zonde dat de wedstrijd verschoven is naar vrijdag..


En dan ook nog om 20:45. Mensen die heengaan zullen pas na 2:00 thuis zijn  :zucht
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 06, 2019, 22:25:58
Enigste wedstrijd...
Zal dus wel live op tv komen?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: fred op oktober 07, 2019, 05:26:39
Citaat van: speculeter op oktober 06, 2019, 22:25:58
Enigste wedstrijd...
Zal dus wel live op tv komen?

Juist, foxsports 1
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: TM op oktober 07, 2019, 13:23:30
Citaat van: fred op oktober 07, 2019, 05:26:39
Juist, foxsports 1

Komt ook op het open kanaal van fox  :thumbsup
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 07, 2019, 13:49:25
Vrijdagavond om 20:45 in een interlandweekend  8P

KNVB denkt echt om zn clubs.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 07, 2019, 14:40:58
Was het niet zo dat je als club kon kiezen om tijdens interland weekenden niet te spelen?
Volgens mij hebben onder andere NAC en de Graafschap hier voor gekozen.
En wij ws niet?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2019, 15:03:28
We mutte et toch ergens over hebben... vrijdag 20.45 is klote maar ik ben juist blij dat we moeten spelen. De flow moet erin blijven en we hewwe geen blesures. Doorgaan is het beste!!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tukker op oktober 07, 2019, 16:15:36
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2019, 15:03:28
We mutte et toch ergens over hebben... vrijdag 20.45 is klote maar ik ben juist blij dat we moeten spelen. De flow moet erin blijven en we hewwe geen blesures. Doorgaan is het beste!!
Ik vind het niet eens zo verkeerd dat de wedstrijd 45 min. later begint. De wegen richting zuid vanuit tukkerland zitten vrijdag aardig dicht. Via Duitsland rijden is dan ook niet echt een optie.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: dit is mien club op oktober 07, 2019, 16:22:26
Ik ben benieuwd hoeveel er uit Leeuwarden mee gaan. Ik schat max 50
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2019, 17:44:50
Citaat van: Treb op oktober 07, 2019, 13:49:25
Vrijdagavond om 20:45 in een interlandweekend  8P

KNVB denkt echt om zn clubs.

Er is altijd wat te zeuren.
Voor werkenden is 20:45 toch beter dan 20:00 uur?
En ja je bent later thuis, maar voor de meesten toch weekend?

En nee ik ben er ook niet, maar de tijd is beter dan 20:00uur
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 07, 2019, 22:20:49
Ik bedoel een andere dag. Zaterdag of zondag.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Voorstopper op oktober 08, 2019, 15:54:36
Ik ga ook heen, mijn zoon woont in maastricht en heeft al kaartjes gekocht :)
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2019, 17:30:45
Citaat van: Voorstopper op oktober 08, 2019, 15:54:36
Ik ga ook heen, mijn zoon woont in maastricht en heeft al kaartjes gekocht :)
Ze hebben in Maastricht ook een voortreffelijk Omer biertje, klokt lekker weg, maar is wel 9%.
Fijne wedstrijd |:)
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 10, 2019, 03:42:22
Citaat van: Voorstopper op oktober 08, 2019, 15:54:36
Ik ga ook heen, mijn zoon woont in maastricht en heeft al kaartjes gekocht :)
Leuk man, veel plezier. (ik wou dat mijn vader nog leefde zodat ik ouderwets met hem naar Cambuur kon)
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Collingwood op oktober 10, 2019, 12:09:12
Opstelling blijft hetzelfde, dus Akoy er 'gewoon' weer in. Schmidt (sluit volgende week weer aan volgens de LC) en Korte ontbreken nog door blessures, Bouman is op pad met Australië-23.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 10, 2019, 13:22:46
Is geen slimme rode kaart van Maulun geweest. Akoy lijkt zijn kans te grijpen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 10, 2019, 15:01:59
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 05, 2019, 22:03:36
Ze zullen Kallon wel weer flink uitschelden in Maastricht volgende week. Hij is daar niet zo populair.

Waarom eigenlijk niet?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 10, 2019, 15:09:07
Citaat van: Treb op oktober 10, 2019, 15:01:59
Waarom eigenlijk niet?
Volgens mij was daar zijn eerste wedstrijd na zijn rechtzaak. Ze zongen daar over hem.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 10, 2019, 17:12:06
Ze vonden volgens mij ook dat hij een schwalbe maakte en zo zijn tegenstander een rode kaart aansmeerde.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 10, 2019, 18:23:13
Laat hem morgen maar mooi zijn gram halen!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 10, 2019, 18:32:52
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 10, 2019, 17:12:06
Ze vonden volgens mij ook dat hij een schwalbe maakte en zo zijn tegenstander een rode kaart aansmeerde.
Dat was het vooral
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Collingwood op oktober 10, 2019, 18:35:04
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 10, 2019, 18:32:52
Dat was het vooral

Volgens mij ook. Helemaal belachelijk omdat het gewoon duidelijk een overtreding was. Rood was inderdaad onterecht, maar daarvoor moet je dacht ik bij de scheids (volgens mij de bij ons ook niet zo populaire Siemen Mulder) zijn en niet bij Kallon.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 10, 2019, 19:49:59
Kallon heeft best vaak een rode kaart of penalty veroorzaakt.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: PePe op oktober 11, 2019, 00:12:03
Maastricht:

Pieter Nys (30) maakt geen deel uit van de MVV-selectie voor het duel tegen Cambuur, vrijdagavond.

De ervaren middenvelder kwam de afgelopen weken al nauwelijks in actie voor de Maastrichtenaren, maar mag vrijdag plaatsnemen op de tribune.
,,Om voetbaltechnische en -tactische redenen kies ik voor andere jongens op het middenveld", stelt MVV-trainer Fuat Usta. ,,We hebben een druk bezet middenveld. Iedereen moet nu knokken voor zijn plek. Vorige jaren was dat anders. Maar dat heb je met een brede selectie en zo gaat het in topsport. We zitten in een situatie dat iedereen in de spiegel moet kijken en bij zichzelf moet afvragen: 'Wat doe ik er voor en doe ik het allemaal goed?'."
Ook Maxime Gunst wordt opnieuw buiten de selectie gelaten. ,,Ik neem alleen spelers mee die ik kan gebruiken", zegt Usta over de Belgische linksback die dit seizoen nog geen minuten maakte voor MVV. ,,Op zijn positie heeft Maxime vier spelers voor zich."
MVV heeft een lange lijst afwezigen voor de strijd tegen de Friezen, die tweede staan op de ranglijst. De broers Shermar en Shermaine Martina zijn beiden op pad met het nationale team van Curaçao. Facundo Bonifazi is nog geblesseerd, Urho Nissilä heeft last van een liesblessure, Natanaël Frenoy is de afgelopen week ziek geworden en is in twee dagen vier kilo afgevallen. Joeri Schroijen is daarnaast geschorst. De Enes Mahmutovic en Lars van Meurs zijn al langer uit de roulatie en zijn nog steeds niet inzetbaar.
Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Vermijl, Van Acker, Mares, Last, Deom, Kot, Kostons, Goppel, Van den Hurk, Vlijter
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: PePe op oktober 11, 2019, 00:21:42
Leeuwarden

Henk de Jong: "Focussen op eigen strijdplan en speelwijze"

Hoewel Henk de Jong en zijn mannen vorige week vrijdag de periodetitel aan zich voorbij moesten laten gaan, is er geen moment sprake geweest van chagrijn binnen het Cambuur Stadion deze week. Sterker nog, dankzij de klinkende 4-0 overwinning op Excelsior is de sfeer uitstekend te noemen. Morgenavond is het alweer tijd voor het volgende duel, uit tegen MVV Maastricht, en met onze hoofdtrainer blikken we vooruit.
Ten opzichte van vorige week kan De Jong tegen MVV weer beschikken over middenvelder Robin Maulun, die terugkeert binnen de wedstrijdselectie na twee duels schorsing. Maulun zal morgenavond in Maastricht echter op de bank plaatsnemen. De Jong: "Wanneer je twee wedstrijden op rij met ruime cijfers wint, heb je geen enkele reden om wijzigingen aan te brengen binnen de basis. Robin heeft de wedstrijden tegen Volendam en Excelsior zelf gezien en reageerde dan ook begripvol op deze keuze."
"En als iedereen fit is, hebben we veel te kiezen", vervolgt de oefenmeester. "Als ik iemand dan toch noodgedwongen moet vervangen, weet ik zeker dat we er niet minder van worden binnen de lijnen." Het lijstje met afwezigen is dan ook erg klein momenteel. "Doke Schmidt en Giovanni Korte zijn op de weg terug van hun blessure en Daniel Bouman is met Australië Onder 23 op trainingskamp in Qatar."
Met ruim driehonderd kilometer voor de boeg wacht SC Cambuur morgen een lange reis richting Zuid-Limburg. Aan dit soort randzaken heeft De Jong echter geen boodschap. "We zijn bewust bezig dit soort dingen niet ter sprake te laten komen binnen de groep en focussen ons op hoe we als ploeg voor de dag komen morgen. We kijken dan ook niet naar de tegenstander, maar naar ons eigen strijdplan en speelwijze."
De aftrap van MVV – SC Cambuur is morgenavond op een iets later tijdstip dan gebruikelijk, namelijk om 20.45 uur. Voor de thuisblijvers is duel live te volgen via Fox (Sports 1), de radioverslagen van Omrop Fryslan
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: thankyou op oktober 11, 2019, 08:28:39
"We kijken dan ook niet naar de tegenstander, maar naar ons eigen strijdplan en speelwijze."
Zo mag ik het horen!!! ??? op naar de koppositie
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 11, 2019, 10:36:34
Aanwezig in Maastricht met 2.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Noordcambuur op oktober 11, 2019, 16:44:20
Nou dat Daniël Bouman op toernooi is in het buitenland krijgen we daar ook vergoeding voor weet iemand dat ook.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: moodygrunn op oktober 11, 2019, 18:39:43
Citaat van: Noordcambuur op oktober 11, 2019, 16:44:20
Nou dat Daniël Bouman op toernooi is in het buitenland krijgen we daar ook vergoeding voor weet iemand dat ook.

Voor A-interlands wel, dus ik denk dat er ook wel zoiets is voor U-23
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 19:31:39
Hou op joh.
We hebben geld zat :_schater
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Destroyer op oktober 11, 2019, 20:51:48
Ogenblik geduld aub  :_schater
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: zeewolde op oktober 11, 2019, 20:57:23
Wachten is op de 1=0 zo. Lekker slappe hap achterin en vooral Mac tot nu toe
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 11, 2019, 21:01:00
Onherkenbaar eerste kwartier
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Destroyer op oktober 11, 2019, 21:05:26
MVV weet rete goed wat hun taak moet zijn. Druk zetten. Op dit moment lukt dat aardig bij hun maar moet maar zien of ze dat volhouden. Cambuur onherkenbaar tot nu toe.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 21:06:31
Citaat van: Treb op oktober 11, 2019, 21:01:00
Onherkenbaar eerste kwartier
wel herkenbaar maar in veel te laag tempo, maar komt wel goed
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: oostside op oktober 11, 2019, 21:07:15
Is dit het 2de elftal van Cambuur??? Ik herken ze niet.... erg matig...
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: AL op oktober 11, 2019, 21:09:57
Zeer slordig Cambuur.
MVV gevaarlijker en wachten op 1-0
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 21:11:16
Het lijkt of ze er te makkelijk over denken.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Noordcambuur op oktober 11, 2019, 21:17:02
Citaat van: speculeter op oktober 11, 2019, 21:11:16
Het lijkt of ze er te makkelijk over denken.
het is niet best voorlopig.
Vorige week speel je Excelsior van de mat en nu zie je er niks meer van terug.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 21:17:15
Beide az ers erg matig en Kallon dom
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: zeewolde op oktober 11, 2019, 21:18:56
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 21:17:15
Beide az ers erg matig en Kallon dom
eens, maar ook steeds hoge ballen richting Kallon, ook niet erg handig
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 11, 2019, 21:19:45
Ak een neutrale kijker was ging ik op bed.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 21:20:01
Middenveld onzichtbaar en niet aanspeelbaar. Daarom steeds van die lange ballen die niets opleveren. Als we daar de oplossing voor vinden gaan we gewoon winnen
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 21:21:35
Alsof ik weer naar een wedstrijd van vorig seizoen zit te kijken.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 21:24:38
Er loopt al flink wat warm dacht ik te zien, in ieder geval Maulun en Antonia
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 21:25:15
Ach dit soort wedstrijden horen erbij.
5 uren in zo'n pleuris bus.

Gewoon een doelpunt meer maken, en punten mee in de bus.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bernardo op oktober 11, 2019, 21:28:49
Wat matig. Zit helemaal niks in vanavond. Rust Maulun en Antonia er maar bij
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tanjajeah op oktober 11, 2019, 21:32:07
Niemand die zn niveau haalt (behalve Stevens), erg slordig en veel onnodig balverlies. Hopen dat Henk het in de rust weer op de rails krijgt.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 21:32:56
Ik weet ook wel...we zijn verwend de laatste weken.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Collingwood op oktober 11, 2019, 21:33:24
Het wil gewoon totaal niet lukken tot nu toe. De goede wil zie ik wel, maar de simpelste passes en aannames gaan verkeerd, en dan vooral bij de voorste zes spelers. Ook krijgen we de druk er niet op bij MVV. 'Gelukkig' 0-0 bij rust, dan kun je wat omzetten, en we hebben nog het nodige achter de hand. Hopen op een betere tweede helft.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 21:33:52
Een brok ergernis. Zet dan voor verdomme
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 21:34:35
Denk dat Maulun erin gaat komen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 21:34:56
Citaat van: speculeter op oktober 11, 2019, 21:21:35
Alsof ik weer naar een wedstrijd van vorig seizoen zit te kijken.
eens, maar vorig jaar ging ik dan al uit van een nederlaag. Nu heb ik toch het gevoel dat als we even aanzetten we gewoon met 0-2 winnen. Niet gebaseerd op het spel overigens, puur op gevoel
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 21:35:07
Hoedemakers en Jacobs zijn niet best. Doet mvv goed
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tanjajeah op oktober 11, 2019, 21:35:16
Zou me niks verbazen als Henk 2x wisselt in de rust. Maulun en Antonia?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 21:35:56
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2019, 21:34:35
Denk dat Maulun erin gaat komen.
voor wie dan. Vind juist Akoy de beste van de 3
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 11, 2019, 21:37:12
Zo'n wedstijd zat er aan te komen... het ging haast vanzelf de vorige wedstrijden. Wissel kan helpen om weer kansen te krijgen. Jacobs vind ik de minste vandaag.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 21:39:38
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 21:35:56
voor wie dan. Vind juist Akoy de beste van de 3

Akoy eruit, ja speelt leuk maar te weinig creatief. Dat heeft Maulun wel. Die kan de juiste passes geven.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: V-man op oktober 11, 2019, 21:45:55
Ben je weer es rechtstreeks op tv (fox open kanaal) krijg je zoiets...grrrrr! Ok herpakken en laten zien wat we, werkelijk, kunnen!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 21:49:25
Ragnar kreeg niet een bal
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: CamLeeuw op oktober 11, 2019, 21:50:17
Drie punten mee naar huis en niet minder!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 11, 2019, 21:58:55
Mees er maar af. Heeft het totaal niet vandaag
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 21:59:49
Maulun er maar in voor Hoedemakers.
Akoy op 6.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 22:02:10
Ook begrijpelijk.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 22:03:24
Kallon kan niet scoren
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 22:03:27
Kallon die bal moet erin, lange hoek!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 22:05:02
Kallon en Antonia maar wat switchen
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bernardo op oktober 11, 2019, 22:08:39
Nou punt meenemen. Meer zit er echt niet in vanavond.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:08:54
Kallon waardeloos
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: AL op oktober 11, 2019, 22:10:31
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:08:54
Kallon waardeloos

Net als de rest op Stevens na.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: 666 op oktober 11, 2019, 22:16:41
Ik weet niet hoor.... onherkenbaar
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:21:12
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:08:54
Kallon waardeloos
as ie die bal gewoon simpel voorgeeft scoort Jacobs
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:22:32
Vind vooral Hoedemakers slecht vandaag
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bernardo op oktober 11, 2019, 22:23:28
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 22:22:32
Vind vooral Hoedemakers slecht vandaag

Er is niemand goed.  Ja Stevens. Gewoon complete offday.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 22:24:18
Als we nou nog even per ongeluk er 1 inschieten en lekker onverdiend winnen zou ik toch wel erg blij zijn maar inmiddels met een puntje ook tevreden. Het moest ook een keer slechter worden
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:26:16
Mvv doet het gewoon goed, knokken hard en dekken ons middenveld af
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 22:27:25
Citaat van: Bernardo op oktober 11, 2019, 22:23:28
Er is niemand goed.  Ja Stevens. Gewoon complete offday.
mees spant wel de kroon vandaag, werkelijk geen enkele pass die aankomt
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Destroyer op oktober 11, 2019, 22:27:35
Je mag in je handen knijpen met een puntje vandaag zeg
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:31:53
Typisch Cambuur dit.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Vlampiep op oktober 11, 2019, 22:33:04
Citaat van: Destroyer op oktober 11, 2019, 22:27:35
Je mag in je handen knijpen met een puntje vandaag zeg
Stevens houdt Cambuur in de wedstrijd, maar de rest weigert een stapje meer te maken dan MVV.
Wat een waardeloze instelling vooral naar de mee gereisde supporters, maar dit zat er natuurlijk ook eens aan te komen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:35:05
Hoe slecht mag je spelen, hoedemakers
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: zeewolde op oktober 11, 2019, 22:35:08
Wat een baggercorner ook :(
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: AL op oktober 11, 2019, 22:35:28
Gvd geef die bal gewoon in 1x voor man!!!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 11, 2019, 22:38:42
Wat een zaadpot, op naar volgende week dan maar
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Collingwood op oktober 11, 2019, 22:38:50
Collectieve offday vandaag, waaraan alleen Stevens zich (gelukkig) kon onttrekken. Wat dat betreft mooi dat je nog 'gewoon' een puntje meepikt. Reëel gezien heb je een paar van dit soort wedstrijden in een seizoen, zeker in (verre) uitwedstrijden is de kans daarop aanwezig. Moet wel een incident blijven als je bovenin mee wilt blijven doen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bernardo op oktober 11, 2019, 22:39:33
Nou snel vergeten deze wedstrijd, gelukkig niet verloren
Punt meegenomen op naar volgende week.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:39:38
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 22:35:05
Hoe slecht mag je spelen, hoedemakers
De rest was net zo slecht!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:40:28
Waardeloos !!! Maar wel een punt
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Inferno-058 op oktober 11, 2019, 22:40:42
Collectieve wanprestatie vandaag.

Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:41:14
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 11, 2019, 22:39:38
De rest was net zo slecht!
nee!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: 666 op oktober 11, 2019, 22:41:19
Ik schaam mij zelfs kapot voor deze wedstrijd... 1 wedstrijd op de vrijdagavond, geen kans gecreëerd. Bizar
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:43:53
Citaat van: Collingwood op oktober 11, 2019, 22:38:50
Collectieve offday vandaag, waaraan alleen Stevens zich (gelukkig) kon onttrekken. Wat dat betreft mooi dat je nog 'gewoon' een puntje meepikt. Reëel gezien heb je een paar van dit soort wedstrijden in een seizoen, zeker in (verre) uitwedstrijden is de kans daarop aanwezig. Moet wel een incident blijven als je bovenin mee wilt blijven doen.
geeft ook wel aan dat we het dus moeilijk hebben als de 8 niet word gevonden en de 6 compleet word weggespeeld. Mvv had dat heel goed staan
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tanjajeah op oktober 11, 2019, 22:44:01
Niet verwacht dat dit team zóver terug zou kunnen zakken in niveau.  Op Stevens en Maulun na iedereen zwaar onvoldoende, met als uitschieter Hoedemakers.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 22:44:14
Tsja....hoort erbij.
Denk dat NAC en Graafschap zulke wedstrijden ook nog wel gaan krijgen.
Hoedemakers echt de slechtste vandaag
Maulun lichtpuntje met invallen.
Stevens red punt voor ons.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Noordcambuur op oktober 11, 2019, 22:44:38
Vorig jaar nog gewonnen maar vandaag wat een DRAAK van een wedstrijd.
We hebben nog geluk gehad want MVV was beter maar gelukkig nog een puntje.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Vlampiep op oktober 11, 2019, 22:45:44
Hoe waardeloos gespeeld dan ook, maar weer niet verloren.
Henk en Sandor zullen hopelijk wel conclusies uit zo'n wedstrijd trekken en spelers hierop aanspreken, want ze verloren bijna alle duels. Maar nu staan we weer met beide voetjes op aarde.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Collingwood op oktober 11, 2019, 22:47:29
Citaat van: speculeter op oktober 11, 2019, 22:44:14
Denk dat NAC en Graafschap zulke wedstrijden ook nog wel gaan krijgen.

Sterker nog, NAC heeft al een paar van dit soort wedstrijden gehad maar helaas wel in de laatste minuten gewonnen...

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 22:43:53
geeft ook wel aan dat we het dus moeilijk hebben als de 8 niet word gevonden en de 6 compleet word weggespeeld. Mvv had dat heel goed staan

Wij waren erg slecht, maar MVV deed het inderdaad ook gewoon goed. Vielen me erg mee en gaan echt niet eindigen op de plek waar ze nu staan.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 11, 2019, 22:47:32
In een aflevering rail away zit meer tempo en spektakel, kolere waar hebben we naar zitten kijken
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 22:47:44
Iedere ploeg heeft dit soort dagen. Kut eind in de bus.

Puntje en volgende week weer thuis knallen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 11, 2019, 22:48:14
Hopelijk een negatieve uitschieter
Als het volgende week tegen Oss weer zo slecht is ga ik me pad echt zorgen maken.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Josli op oktober 11, 2019, 22:48:24
Muhren was ook echt heel erg slecht. Verder bijzonder matig van bijna iedereen. Helemaal niks terug gezien van van het spel van de afgelopen weken. Jammer...
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 22:49:02
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 22:48:24
Muhren was ook echt heel erg slecht. Verder bijzonder matig van bijna iedereen. Helemaal niks terug gezien van van het spel van de afgelopen weken. Jammer...

Werd hij bediend? Muhren heeft geen bal gekregen, ligt niet aan hem.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:49:22
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 22:48:24
Muhren was ook echt heel erg slecht. Verder bijzonder matig van bijna iedereen. Helemaal niks terug gezien van van het spel van de afgelopen weken. Jammer...
wat deed ie verkeerd dan?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Agy op oktober 11, 2019, 22:49:24
Diep door de ondergrens en toch nog een punt in de verste uitwedstrijd is dan het enige positieve voor vandaag en op het einde wellicht nog doorslaggevend.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:50:46
Zie net weer terug, als Kallon simpel die bal voorgeeft scoort Jacobs sowieso
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bernardo op oktober 11, 2019, 22:51:26
Laatste jaren verloren we zulke slechte wedstrijden altijd. Nu toch het maximale eruit gehaald. Zat gewoon niet meer in
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 11, 2019, 22:52:37
Slecht spelen en toch een punt... ik kan er vrede mee hebben. Zo'n wedstrijd zat er aan te komen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 11, 2019, 22:53:07
Citaat van: speculeter op oktober 11, 2019, 22:48:14
Hopelijk een negatieve uitschieter
Als het volgende week tegen Oss weer zo slecht is ga ik me pad echt zorgen maken.
tuurlijk juh. Alle wapens die we ook maar hebben kwamen niet uit de verf, Jacobs niet in positie, antonia nooit de diepte in. Vooral vrije man vinden was heel matig
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: carlo de leeuw op oktober 11, 2019, 22:54:48
Inderdaad niet best maar dit gebeurt vast nog wel vaker in met name de uitwedstrijden. Is misschien ook wel ergens goed voor. Ze weten in elk geval weer even dat het niet vanzelf gaat. Maulun viel me overigens positief op.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Inferno-058 op oktober 11, 2019, 22:56:13
Bizar dat MVV zo laag staat.
Fysiek sterke ploeg, hadden zich tactisch goed voorbereid op de wedstrijd tegen ons en wij konden er niks tegenover bieden. Helaas
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Agy op oktober 11, 2019, 22:56:22
Citaat van: sunderland op oktober 05, 2019, 15:27:20
Ga je mee in het vechtvoetbal word het heel moeilijk....

Helaas gebeurde dat wel.. kwamen veel te veel in de duels en als je die niet wint kom je dus totaal niet aan voetballen toe.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Josli op oktober 11, 2019, 22:56:32
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2019, 22:49:02
Werd hij bediend? Muhren heeft geen bal gekregen, ligt niet aan hem.

Tja... Ik vind dat je van een spits met zijn postuur meer mag verwachten. Hij heeft geen bal vastgehouden, geen 1 kopduel gewonnen. Niet 1 keer het spel goed verplaatst. In een wedstrijd als deze heb je dus niks aan hem. Ik had hem er dan ook absoluut uitgehaald en niet Ragnar. Domweg zeggen dat hij geen bal gekregen heeft en dat het daarom niet aan hem ligt is veel te makkelijk.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Walter op oktober 11, 2019, 22:56:41
collectief falen. Alleen Stevens was goed
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Walter op oktober 11, 2019, 22:59:12
Muhren was inderdaad slecht. Je zag niks terug van afgelopen weken
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2019, 23:02:05
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 22:56:32
Tja... Ik vind dat je van een spits met zijn postuur meer mag verwachten. Hij heeft geen bal vastgehouden, geen 1 kopduel gewonnen. Niet 1 keer het spel goed verplaatst. In een wedstrijd als deze heb je dus niks aan hem. Ik had hem er dan ook absoluut uitgehaald en niet Ragnar. Domweg zeggen dat hij geen bal gekregen heeft en dat het daarom niet aan hem ligt is veel te makkelijk.

Niet mee eens.

Een spits ala Barto stond vaak in de soort wedstrijden nooit op 9, als de bal er wel eens een keer kwam, was hij te laat. Hij was veel te veel bezig zich het schompes te werken.

Ik heb liever een spits ala Muhren, die er staat wanneer hij de bal wel eens goed krijgt, en er 20+ inlegt.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Josli op oktober 11, 2019, 23:06:18
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2019, 23:02:05
Niet mee eens.

Een spits ala Barto stond vaak in de soort wedstrijden nooit op 9, als de bal er wel eens een keer kwam, was hij te laat. Hij was veel te veel bezig zich het schompes te werken.

Ik heb liever een spits ala Muhren, die er staat wanneer hij de bal wel eens goed krijgt, en er 20+ inlegt.

Exact. En als dat dus niet gebeurd, dan heb je aan Muhren dus bitter weinig. En ik vind dan dat de wedstrijd soms ook om andere kwaliteiten vraagt. Kwaliteiten die Muhren niet heeft (of vandaag niet heeft laten zien).

Deze wedstrijd vroeg om een spits die een bal vasthoudt, zodat de mensen om hem heen kunnen bijsluiten.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: PePe op oktober 11, 2019, 23:22:16
Vorige week een TOP wedstrijd gespeeld, door ons de hemel in geprezen, en Cambuur is gaan zweven.
MVV deed een stap extra, want winnen van de potentiele koploper wil iedereen.
Samenloop van omstandigheden helaas, maar volgende week moet het weer beter!!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 11, 2019, 23:40:47
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 23:06:18
Exact. En als dat dus niet gebeurd, dan heb je aan Muhren dus bitter weinig. En ik vind dan dat de wedstrijd soms ook om andere kwaliteiten vraagt. Kwaliteiten die Muhren niet heeft (of vandaag niet heeft laten zien).

Deze wedstrijd vroeg om een spits die een bal vasthoudt, zodat de mensen om hem heen kunnen bijsluiten.

Hij kreeg de kans niet eens om een bal bij zich te houden omdat hij simpelweg de bal nooit kreeg
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Treb op oktober 11, 2019, 23:49:17
Ach ja kan gebeuren. Een incident.

Complete offday.

Op naar volgende week.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: richard op oktober 12, 2019, 00:45:55
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 23:06:18
Exact. En als dat dus niet gebeurd, dan heb je aan Muhren dus bitter weinig. En ik vind dan dat de wedstrijd soms ook om andere kwaliteiten vraagt. Kwaliteiten die Muhren niet heeft (of vandaag niet heeft laten zien).

Deze wedstrijd vroeg om een spits die een bal vasthoudt, zodat de mensen om hem heen kunnen bijsluiten.

Het probleem was dat akoy en jacobs te ver weg stonden en geen druk zetten, dat was niet muhren zijn schuld!!
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: richard op oktober 12, 2019, 00:48:41
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 22:53:07
tuurlijk juh. Alle wapens die we ook maar hebben kwamen niet uit de verf, Jacobs niet in positie, antonia nooit de diepte in. Vooral vrije man vinden was heel matig

Precies, vrije man vinden was 1 van problemen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: denistel op oktober 12, 2019, 07:16:49
zal vaker gaan gebeuren want de tegenstanders zien ook hoe we willen spelen natuurlijk.
wat mij opviel was dat we toch 90 min lang het zelfde spelletje bleven spelen wat totaal
niet lukte deze keer dus dan zou ik iets anders proberen maar zo ver zijn we misschien
nog niet.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 07:29:14
Citaat van: Josli op oktober 11, 2019, 22:56:32
Tja... Ik vind dat je van een spits met zijn postuur meer mag verwachten. Hij heeft geen bal vastgehouden, geen 1 kopduel gewonnen. Niet 1 keer het spel goed verplaatst. In een wedstrijd als deze heb je dus niks aan hem. Ik had hem er dan ook absoluut uitgehaald en niet Ragnar. Domweg zeggen dat hij geen bal gekregen heeft en dat het daarom niet aan hem ligt is veel te makkelijk.
dou snapst er niet een pepernoot van
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 12, 2019, 07:56:50
Citaat van: denistel op oktober 12, 2019, 07:16:49
zal vaker gaan gebeuren want de tegenstanders zien ook hoe we willen spelen natuurlijk.
wat mij opviel was dat we toch 90 min lang het zelfde spelletje bleven spelen wat totaal
niet lukte deze keer dus dan zou ik iets anders proberen maar zo ver zijn we misschien
nog niet.

Henk heeft vaak niet echt een plan B. Er ontbreekt een fysiek sterke spits of een 6 die duels wint op de bank. MVV speelde fel in de duels, wij brengen dan meer voetbal met Antonia en Ladan ipv meer duelkracht.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Galdiano op oktober 12, 2019, 08:36:18
In dit soort wedstrijden is Hoedemakers (nog) te licht.
Met een type El Makrini had je veel meer duels gewonnen, waardoor je al veel meer aan het voetballen was gekomen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Destroyer op oktober 12, 2019, 08:43:50
Citaat van: PePe op oktober 11, 2019, 23:22:16
Vorige week een TOP wedstrijd gespeeld, door ons de hemel in geprezen, en Cambuur is gaan zweven.
MVV deed een stap extra, want winnen van de potentiele koploper wil iedereen.
Samenloop van omstandigheden helaas, maar volgende week moet het weer beter!!

Vergeet niet dat MVV moest winnen anders kwam de positie van de trainer wellicht nu al onder druk te staan bij hun. Ze hebben het goed gedaan om behoorlijk druk te zetten op cambuur die totaal niet wist hier mee om te gaan. Middenveld geen schijn van vorige week. Alle tweede ballen verliezen en spelers compleet de kluts kwijt. Op Stevens na haalde niemand zijn niveau. Goed leer moment om hier om op te anticiperen en inderdaad zal de TS ook een plan b moeten bedenken om in dit soort situaties om te schakele6naar ander voetbal. Volgende week op eigen veld maar weer knallen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: denistel op oktober 12, 2019, 08:54:09
Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2019, 08:36:18
In dit soort wedstrijden is Hoedemakers (nog) te licht.
Met een type El Makrini had je veel meer duels gewonnen, waardoor je al veel meer aan het voetballen was gekomen.

niet alleen hoedemakers toch hele team was onzichtbaar wonnen geen duels en kwamen niet langs
hun tegenstander.kan eens gebeuren maar we zullen weer een stap moeten zetten om ook deze
wedstrijden naar onze hand te kunnen zetten.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: speculeter op oktober 12, 2019, 08:59:00
Citaat van: Destroyer op oktober 12, 2019, 08:43:50
Vergeet niet dat MVV moest winnen anders kwam de positie van de trainer wellicht nu al onder druk te staan bij hun. Ze hebben het goed gedaan om behoorlijk druk te zetten op cambuur die totaal niet wist hier mee om te gaan. Middenveld geen schijn van vorige week. Alle tweede ballen verliezen en spelers compleet de kluts kwijt. Op Stevens na haalde niemand zijn niveau. Goed leer moment om hier om op te anticiperen en inderdaad zal de TS ook een plan b moeten bedenken om in dit soort situaties om te schakele6naar ander voetbal. Volgende week op eigen veld maar weer knallen.
Dan maar wat oppertunistoscher met lange ballen op Muhren en bijsluitende middenvelders
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: De Gast op oktober 12, 2019, 09:03:15
Citaat van: sunderland op oktober 12, 2019, 07:29:14
dou snapst er niet een pepernoot van

sunderland weer met z'n welbekende quote  :O

Kansen niet benut, jammer. Maar als je dit soort wedstrijden niet verliest ben je wel goed bezig.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: AL op oktober 12, 2019, 09:35:33
Citaat van: speculeter op oktober 12, 2019, 08:59:00
Dan maar wat oppertunistoscher met lange ballen op Muhren en bijsluitende middenvelders

Daar is Muhren totaal niet geschikt voor.
Als er nog een potje is zou ik in de winterstop graag een type vd Hurk erbij willen. Dan kun je ook eens de lange bal spelen en vanuit daar aansluiten.
.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 10:51:45
Citaat van: De Gast op oktober 12, 2019, 09:03:15
sunderland weer met z'n welbekende quote  :O

Kansen niet benut, jammer. Maar als je dit soort wedstrijden niet verliest ben je wel goed bezig.
en dat laatste ben ik het mee eens. Maar dat verhaal van muhren slaat gewoon nergens op. Zou jij je topscorer er uithalen?  :zucht
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 10:54:04
Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2019, 08:36:18
In dit soort wedstrijden is Hoedemakers (nog) te licht.
Met een type El Makrini had je veel meer duels gewonnen, waardoor je al veel meer aan het voetballen was gekomen.
en de bal sprong steeds van zijn voet, heb al eerder gezegd dat zijn balbehandeling en zijn handelingsnelheid omhoog moet
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: oost op oktober 12, 2019, 10:55:46
Was gisteren veruit het zwakste duel van het seizoen.
Maar we hebben niet verloren (met heel veel mazzel)
Dat murhen  onzichtbaar was net als de rest komt simpel weg omdat er geen aanvoer was. Toen maulun  inviel zag je wel dat de ballen gelijk aan kwamen. Duel snel vergeten en op naar de volgende 3 punten
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 10:57:22
Citaat van: Bankzitter op oktober 12, 2019, 07:56:50
Henk heeft vaak niet echt een plan B. Er ontbreekt een fysiek sterke spits of een 6 die duels wint op de bank. MVV speelde fel in de duels, wij brengen dan meer voetbal met Antonia en Ladan ipv meer duelkracht.
het hele elftal ontbreekt het aan dat maar wij gaan uit van voetballen en als de bal steeds van de voet afspringt kun je je er ook niet onderuit voetballen. De vrije man vinden wat ons handelsmerk is lukte niet. En lukte dat wel hadden ze ruzie met de bal( Jacobs)
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 12, 2019, 11:02:58
De goals bij Jacobs zijn een wapen maar tegen J PSV en gisteren zie je dat hij nog takstisch en in duels nog veel moet verbeteren. Eigenlijk rijp voor een wissel, maar De Jong gokt dan op zijn scorend vermogen. Snapte alleen niet dat Paulissen dan niet erin komt bij die blessure, maar Ladan.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 12, 2019, 11:52:28
Hoe is het met die blessure
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: hobbes op oktober 12, 2019, 13:02:34
We zijn weer snel verwend geraakt. Vorig seizoen waren we tevreden geweest met een gelijk spelletje bij Mvv en hadden we hem waarschijnlijk ook nog verloren. Henk heeft steeds gezegd, we zijn in opbouw ze moeten nog veel leren. Ik hoop dat ze gisterenavond iig geleerd hebben dat ze er nog lang niet zijn en dat ze vrijdag tegen Top er weer vol op klappen om ons een mooie avond te bezorgen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Lore op oktober 12, 2019, 13:10:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 12, 2019, 11:52:28
Hoe is het met die blessure

Schijnt een soort van kramp te zijn geweest. Niets serieus
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Bankzitter op oktober 12, 2019, 13:48:11
Zou goed kunnen dat 'ie zichzelf wat voorbij gelopen heeft toen alles lekker liep. Dan kun je blijven gaan... .
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 14:10:52
Citaat van: Bankzitter op oktober 12, 2019, 11:02:58
De goals bij Jacobs zijn een wapen maar tegen J PSV en gisteren zie je dat hij nog takstisch en in duels nog veel moet verbeteren. Eigenlijk rijp voor een wissel, maar De Jong gokt dan op zijn scorend vermogen. Snapte alleen niet dat Paulissen dan niet erin komt bij die blessure, maar Ladan.
en als Kallon um gewoon simpel voorschuift gebeurd dat ook. Kijk maar eens terug wie in de midden helemaal vrijkomt.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 14:13:58
Citaat van: hobbes op oktober 12, 2019, 13:02:34
We zijn weer snel verwend geraakt. Vorig seizoen waren we tevreden geweest met een gelijk spelletje bij Mvv en hadden we hem waarschijnlijk ook nog verloren. Henk heeft steeds gezegd, we zijn in opbouw ze moeten nog veel leren. Ik hoop dat ze gisterenavond iig geleerd hebben dat ze er nog lang niet zijn en dat ze vrijdag tegen Top er weer vol op klappen om ons een mooie avond te bezorgen.
ik denk dat je hier gewoon niks mee kan. Als je ziet hoevaak de bal bij Hoedemakers Jacobs v deelen sambrissa Kallon Ragnar van de voet afspringt dan houd het gewoon op. Daar kun je niet tegen voetballen wat je ook wilt. Dus een punt en mazzel.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: okkele op oktober 12, 2019, 15:46:18
Citaat van: sunderland op oktober 11, 2019, 22:26:16
Mvv doet het gewoon goed, knokken hard en dekken ons middenveld af
precies dit.
waarom altijd maar zoeken naar zwakke schakels bij scc?
je zag het ook bij nederland-noord ierland, daar was het een prima prestatie van de ieren.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: okkele op oktober 12, 2019, 15:48:14
Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2019, 08:36:18
In dit soort wedstrijden is Hoedemakers (nog) te licht.
Met een type El Makrini had je veel meer duels gewonnen, waardoor je al veel meer aan het voetballen was gekomen.
definieer dit soort wedstrijd?
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Destroyer op oktober 12, 2019, 15:50:59
Citaat van: okkele op oktober 12, 2019, 15:48:14
definieer dit soort wedstrijd?

Waardeloos cambuur?  :P
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tukker op oktober 12, 2019, 16:08:41
MVV liep gewoon een stapje harder dan Cambuur. Waren feller in de duels en pakten (vooral in de 2e helft) ook meer de tweede bal. Iedereen was ondermaats (Schouten viel me erg tegen) en alleen Stevens verdient het om MotM te worden. Jammer dat de wissels ook geen verandering brachten maar na de wissel van Maulun liep het wel beter. Helaas ook een vrij sfeerloze wedstrijd in een redelijk troosteloze ambiance en dat nodigt dan ook niet uit voor dat stapje harder. MVV verdiende ook wel een puntje maar ik had er toch liever onverdiend 3 gehad op zijn nacs
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: moodygrunn op oktober 12, 2019, 16:27:09
Citaat van: Tukker op oktober 12, 2019, 16:08:41
MVV liep gewoon een stapje harder dan Cambuur. Waren feller in de duels en pakten (vooral in de 2e helft) ook meer de tweede bal. Iedereen was ondermaats (Schouten viel me erg tegen) en alleen Stevens verdient het om MotM te worden. Jammer dat de wissels ook geen verandering brachten maar na de wissel van Maulun liep het wel beter. Helaas ook een vrij sfeerloze wedstrijd in een redelijk troosteloze ambiance en dat nodigt dan ook niet uit voor dat stapje harder. MVV verdiende ook wel een puntje maar ik had er toch liever onverdiend 3 gehad op zijn nacs

Het leek wel wat of iedereen helemaal murw was van de busreis. Meest positieve uitleg aan de uitslag van gisteren, 0 gehouden (6e keer dit seizoen). Daarnaast zag ik ook een statistiekje dat Cambuur en MVV de ploegen waren met de minste doelpogingen tegen tot nu toe. Dat zou het resultaat deels kunnen veklaren. Verder staan we na 10 potjes op 22 punten, als we dat volhouden kom je aan het einde van het seizoen uit rond 84 punten > dan doe je mee om de bovenste 2 a 3 plekken.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2019, 16:57:18
Citaat van: okkele op oktober 12, 2019, 15:46:18
precies dit.
waarom altijd maar zoeken naar zwakke schakels bij scc?
je zag het ook bij nederland-noord ierland, daar was het een prima prestatie van de ieren.
tis idd zo wat mvv deed maar dat kwam ook door die zwakke schakels. Als je steeds maar de bal bij aanname voor de 2 en 3 e keer onder controle moet krijgen word de bal afgepakt en kom je dus ook nooit in je eigen spel. Dat gebeurde continu.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Tukker op oktober 12, 2019, 17:17:44
Citaat van: moodygrunn op oktober 12, 2019, 16:27:09
Het leek wel wat of iedereen helemaal murw was van de busreis.
Dan hoop ik dat ze straks voor Roda uit een dag eerder vertrekken, fris op het veld staan en de meegereisde supporters laten juichen  |:)

Want er is niks erger dan verliezen van Roda  :devil
O ja verliezen van die strontboeruh
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: denistel op oktober 12, 2019, 21:27:30
Citaat van: okkele op oktober 12, 2019, 15:46:18
precies dit.
waarom altijd maar zoeken naar zwakke schakels bij scc?
je zag het ook bij nederland-noord ierland, daar was het een prima prestatie van de ieren.

waardeloos man die noord ieren 1 van de saaiste ploegen die er is, op wk ook al
van de 4 wedstrijden die ze speelden 3 verloren en zelfs de poule nog door komen,
nu zakten ze de laatste 10 min door de hoeven en verlies je als nog eigen schuld
die lui wilden totaal niet voetballen.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 13, 2019, 00:02:41
Citaat van: Tukker op oktober 12, 2019, 16:08:41
MVV liep gewoon een stapje harder dan Cambuur. Waren feller in de duels en pakten (vooral in de 2e helft) ook meer de tweede bal. Iedereen was ondermaats (Schouten viel me erg tegen) en alleen Stevens verdient het om MotM te worden. Jammer dat de wissels ook geen verandering brachten maar na de wissel van Maulun liep het wel beter. Helaas ook een vrij sfeerloze wedstrijd in een redelijk troosteloze ambiance en dat nodigt dan ook niet uit voor dat stapje harder. MVV verdiende ook wel een puntje maar ik had er toch liever onverdiend 3 gehad op zijn nacs
We hebben wel vaker last van mvv gehad....... playoffs.
Titel: Re: MVV-Cambuur 11-10
Bericht door: Josli op oktober 15, 2019, 21:15:44
Citaat van: sunderland op oktober 12, 2019, 07:29:14
dou snapst er niet een pepernoot van

Dat klopt... Sowieso zijn tactische discussies hier bij voorbaat kansloos. Zal het niet weer doen...