Vroeger was het forum een drukte van belang en kon je contact leggen met veel mede supporters.
Ik was vanaf Cambuur - AZ 3-2, (twee treffers voor AZ van Piet Keur) aanwezig op zuid.
Veel mensen zien gaan en komen. Bv Syb (Nijkerk) Hoe zal het met hem gaan?
Maar ik heb dit topic eigenlijk geopend omdat ik en een aantal mede leden van De Region Boys, heel benieuwd zijn waar de Voice Brothers uithangen.
Hoe gaat het met de twee grote beren met hun bomber jacket. De ene het haar strak achterover de ander su kaal als un biljartbal.
Weet iemand waar ze zijn en of ze nog bij Cambuur komen?
Mooie tijden. Shark (ook van het vroegere forum) uit Veenendaal was ook vaak met hen op pad. Wellicht is die nog actief en weet hij iets meer?
The Voice, is die niet sponsor bij Cambuur met dat vlaggenbedrijf? Zoiets staat me bij, of haal ik nu personen door elkaar.
Klopt idd Galdiano.
En eens met DIMC (al leek t toen ook wel eens op n chat-box :devil).
Wat dacht je van Mark uit Harlingen?
Dokkumer!! Waar bist?
Die mis ik ook...Dokkumer
Zit wel op Facebook en heb hem al eens een berichtje gestuurd over forum maar geen reactie
En wat te denken van de stokende "Hans" die altijd weer woorden had met het halve forum. Zover ik weet was hij (ernstig) ziek.
Citaat van: michello op oktober 03, 2019, 17:16:11
En wat te denken van de stokende "Hans" die altijd weer woorden had met het halve forum. Zover ik weet was hij (ernstig) ziek.
volgens mij ooit gelezen dat hij niet meer leeft.
Net als bugs overigens
Zijn wel veel meer scherpe tongen verdwenen helaas. Kon altijd wel van M zijn typische opmerkingen genieten.
Citaat van: Bolle op oktober 03, 2019, 17:01:16
Klopt idd Galdiano.
En eens met DIMC (al leek t toen ook wel eens op n chat-box :devil).
Wat dacht je van Mark uit Harlingen?
Mark inderdaad, waar is die gebleven. Die zie ik ook nooit meer.
Vaak met hem mee gereden
Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2019, 18:55:06
Zijn wel veel meer scherpe tongen verdwenen helaas. Kon altijd wel van M zijn typische opmerkingen genieten.
M. Haha is wel te vinden op twitter.
Volgens mij zit hij in de raad van Zaanstad
Citaat van: Galdiano op oktober 03, 2019, 16:55:44
The Voice, is die niet sponsor bij Cambuur met dat vlaggenbedrijf? Zoiets staat me bij, of haal ik nu personen door elkaar.
Klopt Faber vlaggen was een van de grootste sponsoren
Citaat van: dit is mien club op oktober 04, 2019, 11:05:29
M. Haha is wel te vinden op twitter.
Volgens mij zit hij in de raad van Zaanstad
Yep doet nu belangrijke dingen haha ;)