Ik lees hier dat echt iedereen klaar is met Arts .Opnokken met die vent
:_spank
Zal hem morgen wel ff wijzen op het topic, als ik op de training ben!
Ook ik ben klaar met Arts! Angsthaas!!
Bijna 1 juli!
Citaat van: John Hiatt op maart 06, 2013, 22:53:34
Bijna 1 juli!
Tsja, das te laat. Er is dit jaar echt meer mogelijk.....
Wegwezen en lekker in Emmen blijven eigenheimer!!
Geef die man nu niet zoveel eer om wéér een topic over hem te openen. :gelekaart