Live op Fox (evenals Volendam-De Graafschap).
RotterdamLeeuwarden is aanwezig !
Vrijdag mooi voor FOX!! (Cambuur ken beter deur ride naar Maastricht)
Heel aardig ploegje dat MVV, als je het zo ziet tegen AZ. Ze staan ook niet voor niets 2e in de JL. Wordt wel even andere koek dan Helmond ben ik bang.
Ik denk dat deze weds gaat laten zien waar we staan dit seiz. Mvv hele goede ploeg zag ik.Als je deze wint gaan we eerste 3 spelen
Citaat van: sunderland op september 20, 2017, 13:44:41
Ik denk dat deze weds gaat laten zien waar we staan dit seiz. Mvv hele goede ploeg zag ik.Als je deze wint gaan we eerste 3 spelen
En als we hem verliezen kan Marinus oprotten, wordt het niks meer met ons clubke en zijn we volgend jaar failliet. :proost
Citaat van: dizzhead op september 20, 2017, 14:45:11
En als we hem verliezen kan Marinus oprotten, wordt het niks meer met ons clubke en zijn we volgend jaar failliet. :proost
Hoppaaaa :y
MVV heeft Cambuur vorig seizoen uit de play-offs geknikkerd, we moeten iets recht zetten!!
Na deze 2 speelrondes maar eens kijken waar iedereen staat:
MVV-Cambuur
J PSV-N.E.C.
N.E.C. - MVV
Cambuur -RKC
Waarschijnlijk dezelfde opstelling als tegen Helmond, aldus de LC.
Gaat moeilijk worden. In verre uitwedstrijden hebben we het sowieso vaak lastig (al valt het dit seizoen mee) en MVV heeft een heel aardig ploegje. Op voorhand is een gelijkspel niet slecht, al weet je nooit hoe een wedstrijd precies gaat lopen. Halen we hier een punt of meer dan krijg je wat mij betreft écht een boost.
zeker een serieuze test dit. zou prachtig zijn een 3e zege in een week maar
een punt zou ook goed zijn.
Een punt in Maastricht en tegen rkc drie en we draaien mooi mee
thuis wordt het zelfs lastiger denk ik omdat je dan het spel moet maken
en de druk van het thuis publiek schijnt ook altijd mee te spelen. dan
zijn ze misschien bang om fouten te maken maar je moet altijd durven
te voetballen en acties maken als het met volle overtuiging is dan krijg
je echt wel de steun van het publiek.
Citaat van: denistel op september 21, 2017, 17:47:18
thuis wordt het zelfs lastiger denk ik omdat je dan het spel moet maken
en de druk van het thuis publiek schijnt ook altijd mee te spelen
MVV maakt thuis het spel ook niet hoor. Die spelen gewoon thuis alles voor de pot en loeren op de counter en op spelhervattingen.
Hoeveel mensen zitten er in Het uitvak vanavond?
Citaat van: Johan058... op september 22, 2017, 12:29:59
Hoeveel mensen zitten er in Het uitvak vanavond?
Hopelijk staan ze :zweep
meende een stuk of 30..
EDIT: 20!
Inmiddels al een kwartier stil aan het staan op de snelweg nabij Arnhem..redden we dit nog l8l
Streams voor de mensen zonder fox:
http://livetv.sx/enx/eventinfo/568766_mvv_cambuur/
http://it.rojadirecta.eu/goto/livestreamhd.me/watch4/foxnl3.php
http://it.rojadirecta.eu/goto/laliga-live.to/watch/mvv_vs_cambuur_live_football/stream17
In ieder geval een logische opstelling :y
Citaat van: speculeter op september 22, 2017, 19:21:39
In ieder geval een logische opstelling :y
Vind ik ook, lastig ploegje om tegen te voetballen. Cambuur dan he :proost
Jaap Martijn Barto? Weer wat geleerd vanavond :-)
Citaat van: 666 op september 22, 2017, 19:26:38
Vind ik ook, lastig ploegje om tegen te voetballen. Cambuur dan he :proost
Heb het idee dat er met dit ploegje nog meer valt te halen dan vorig jaar (klinkt wat raar maar zit erg veel potentie in als je het mij vraagt). Vorig jaar 'moesten' we elke wedstrijd het spel maken..tussen haakjes omdat we het WILDEN. Nu spelen we meer reactievoetbal en vooral in uitwedstrijd op de counter en daar hebben we een prima ploeg voor met vooral Kallon en ook Mathieu op de flanken met Rossi als diepe spits en Barto als pinchhitter. Verdediging zo goed als ongewijzigd dus nog steeds sterk, middenveld komt er wel.
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 18:03:37
Streams voor de mensen zonder fox:
http://livetv.sx/enx/eventinfo/568766_mvv_cambuur/
http://it.rojadirecta.eu/goto/livestreamhd.me/watch4/foxnl3.php
http://it.rojadirecta.eu/goto/laliga-live.to/watch/mvv_vs_cambuur_live_football/stream17
:thumbsup
Citaat van: Mp op september 22, 2017, 19:51:00
:thumbsup
Er doet er vast eentje van de 3 :)
Wij zijn overigens met zijn 20'en in het uitvak! Toch knap dat MVV even 150 meeneemt (geen play-off)
EDIT: de eerste doet het goed en dan de tweede uit het rijtje
Stink Limburgs lied, lijken die scheit boeren wel l0l
Toch niet best.. bah!
Ze lopen leuk te tikken
Vindt ze wel lekker ballen hoor
Oeeeii Mathieu
MVV nu ook gevaarlijk
Ze moeten het voornamelijk hebben van standaardsituaties en fysiek spel, MVV.
Spelen prima tot nu toe. Alleen nog weinig gecreëerd. Kippersluis valt me tot nu toe tegen, heeft veel balverlies
Citaat van: Yellow Army op september 22, 2017, 20:21:45
Spelen prima tot nu toe. Alleen nog weinig gecreëerd. Kippersluis valt me tot nu toe tegen, heeft veel balverlies
Valt mij idd ook tegen. Wermeskerken tot nu toe echt de beste aankoop!
Rossi schiet eens juh
Godverdomme man 1-0
Kutje
Gvd
En mazzel
Gvd!!!
Zonde, niks aan de hand en dan sta je toch weer achter
Door dit soort momenten ga ik me altijd ergeren aan de eerste wedstrijd tegen jong 020.. totaal onnodig verlies. Als je deze verliest...oke maar jong 020 komop man oprollen die lui!
Nu weer voetballen en er 2 maken verdomme!!!!
Steenvoorden.....ken niet opbouwen en moet dat in deze wedstrijd telkens doen......
Dat had de 2e kunnen zijn hoor.. pfff op de paal.
Peersman dramaaa
Jongejongejonge wat een dikke overtreding op Kallon... dat had zeker geel moeten zijn wat doet de scheids..juistem niks
Stond niet best bij t tegen doelpunt
Vind t ook maar niks die hele Steenvoorden niet..Kan Schilder niet op RCV en vd Laan als die fit is op LCV? Je mist dan natuurlijk wel de nodige lengte maarja...
Citaat van: Bernardo op september 22, 2017, 20:30:30
Peersman dramaaa
Dat Cambuur zijn contract heeft verlengd is een schande! Ik denk dat je m aan de amateurs nog niet kwijt raakt.
Die Rossi is ook niks man jezus
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 20:35:03
Die Rossi is ook niks man jezus
Nee,, in dit soort wedstrijden zeker niet!
We mogen blij zijn dat we 7 punten hebben na de eerste 6 wedstrijden. Had ik niet verwacht. ( is toch wat dat we blij mogen zijn met 7 uit 6 wedstrijden in de juup)
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 20:37:11
We mogen blij zijn dat we 7 punten hebben na de eerste 6 wedstrijden. Had ik niet verwacht. ( is toch wat dat we blij mogen zijn met 7 uit 6 wedstrijden in de juup)
Vorig jaar hadden we 11 uit 10. Waarschijnlijk hebben we dit seizoen meer punten uit 10 wedstrijden..be positive! :_schater
Hopelijk komt dat stadion echt 2020 en niet 2023 o.i.d. dan mogen we nog lang wachten op beter voetbal ;)
Steenvoorden laten ze vrij, had ik ook gedaan :(
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:39:49
Vorig jaar hadden we 11 uit 10. Waarschijnlijk hebben we dit seizoen meer punten uit 10 wedstrijden..be positive! :_schater
Hopelijk komt dat stadion echt 2020 en niet 2023 o.i.d. dan mogen we nog lang wachten op beter voetbal ;)
Je hebt helaas gelijk, als Cambuur zegt 2020 reken er dan maar op dat het veel langer gaat duren.
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:35:51
Nee,, in dit soort wedstrijden zeker niet!
Pijn aan de ogen.
Tsjah
Godsamme Rossi...die kan ik nog maken
Rossi en Peersman beide drama.
Denk ook dat mvv kampioen gaat worden dit seizoen ipv nec.
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 20:44:54
Denk ook dat mvv kampioen gaat worden dit seizoen ipv nec.
Niet op basis van wat ze nu laten zien
Citaat van: fred op september 22, 2017, 20:44:39
Rossi en Peersman beide drama.
Het verschil is dat Peersman dit al jaren laat zien, en het meest trieste is dat Cambuur gewoon zijn contract verlengt! Hoe durven ze dat te doen?
Hadden we maar een Okita o.i.d. i.p.v. Rossi... wat een wereld van verschil man!
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 20:46:14
Niet op basis van wat ze nu laten zien
Eens, voetballend zijn wij beter, maar het gaat om de doelpunten
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 20:46:14
Niet op basis van wat ze nu laten zien
Das waar. En nog winnen ze van ons, dat zegt wel weer veel natuurlijk.
En toch is het spel afgezien van de fase waarin de 1-0 valt en de 5 minuten daarna helemaal niet slecht. Ik heb het dit jaar wel minder verzorgd gezien. Probleem is alleen dat Rossi geen bal vast houdt voorin en dan de kans die hij krijgt ook nog eens niet afmaakt.
Citaat van: hobbes op september 22, 2017, 20:49:17
Eens, voetballend zijn wij beter, maar het gaat om de doelpunten
Meestal als wij voetballend beter zijn winnen we niet (in uitwedstrijden)
Te weinig kwaliteit in alle linies. Van Wermeskerken steekt er mijlenver bovenuit. Kippersluis ook wel aardig. Voorin veel te weinig stootkracht. Mathieu suurtsje, Rossi heel beperkt, Kallon heeft 2 man bij zich.
Barto inbrengen voor Rossi..hoe raar het ook klinkt denk dat Barto meer kan in deze wedstrijd dan Rossi
Onnodige achterstand, hopelijk goed maken in de tweede helft.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2017, 20:49:53
En toch is het spel afgezien van de fase waarin de 1-0 valt en de 5 minuten daarna helemaal niet slecht. Ik heb het dit jaar wel minder verzorgd gezien. Probleem is alleen dat Rossi geen bal vast houdt voorin en dan de kans die hij krijgt ook nog eens niet afmaakt.
Dat ie niet kon voetballen wist Cambuur al voordat ze m een contract aanboden.
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2017, 20:50:49
Te weinig kwaliteit in alle linies. Van Wermeskerken steekt er mijlenver bovenuit. Kippersluis ook wel aardig. Voorin veel te weinig stootkracht. Mathieu suurtsje, Rossi heel beperkt, Kallon heeft 2 man bij zich.
Als Kallon 2 man bij zicht heeft,, heeft er toch iemand veel meer ruimte? Ze moeten veel en veel slimmer zijn maar dat is mijn mening...
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:50:55
Barto inbrengen voor Rossi..hoe raar het ook klinkt denk dat Barto meer kan in deze wedstrijd dan Rossi
Ik denk eerlijk gezegd dat Barto sowieso meer kan dan Rossi
Tsja Rossi.. is bij allerlei clubs aangeboden kreeg nergens een contract...maar bij ons wel natuurlijk! En als we in de 88e minuut een penalty krijgen wilt ie hem nemen ook nog! :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Yellow Army op september 22, 2017, 20:52:28
Ik denk eerlijk gezegd dat Barto sowieso meer kan dan Rossi
Mee eens!
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 20:42:43
Je hebt helaas gelijk, als Cambuur zegt 2020 reken er dan maar op dat het veel langer gaat duren.
we spelen daar niet eerder dan in 2022 hoor. en ja peersman hij blijft steeds
de zelfde fouten maken en dat veranderd niet
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:51:58
Als Kallon 2 man bij zicht heeft,, heeft er toch iemand veel meer ruimte? Ze moeten veel en veel slimmer zijn maar dat is mijn mening...
Dat ligt ook veel aan de trainer vind ik.
Alle gevaar van Sai en kallon. Niets over de andere kant en bijna niets door het midden. Steenvoorden belabberd maar het middenveld ook matig.
Potver wat valt die Mathieu mij tegen zeg.. hoop dat hij beter kan. Die bal van Rossi had er natuurlijk in gemoeten. Speelt niet heel gelukkig. Barto er zo maar in? Ze spelen verder best aardig.
Citaat van: Yellow Army op september 22, 2017, 20:52:28
Ik denk eerlijk gezegd dat Barto sowieso meer kan dan Rossi
als basis speler toch oek niet of wel scoort alleen als invaller.
Tja....We staan achter en nu kunnen we er ineens niks meer van :_schater
Voetbal is best goed en verzorgd maar we missen inderdaad een killer voorin.
Citaat van: ruubmac op september 22, 2017, 20:53:59
Potver wat valt die Mathieu mij tegen zeg.. hoop dat hij beter kan. Die bal van Rossi had er natuurlijk in gemoeten. Speelt niet heel gelukkig. Barto er zo maar in? Ze spelen verder best aardig.
vorige week en dinsdag prima toch??
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 20:53:31
Dat ligt ook veel aan de trainer vind ik.
Zeker, dat ligt helemaal aan de trainer! Vandaar dat ik Dijkhuizen ook niet de ideale trainer vindt voor ons..
verder een prima kerel daar niet van maar wij hebben een echte baas nodig iemand met uitstraling!
Bij vlagen is er best aardig gecombineerd. Het is niet goed genoeg maar we worden met de week iets beter. Wedstrijd is met 1-0 ook nog niet gespeeld.
Kallon is ook een leuke speler om naar te kijken, gebeurt altijd wel wat.
leuk spelend Cambuur gezien dat helaas weinig kansen oplevert op 1 hele grote na dan die helaas niet aan een, tot nu toe, zeer matige Rossi was besteed.
MVV dat beter verdedigd en veel direkter is voor de goal van Bertrams staat wat dat betreft terecht voor.
Wat een speler is die V Wermeskerken.
Citaat van: Bankzitter op september 22, 2017, 20:56:55
Bij vlagen is er best aardig gecombineerd. Het is niet goed genoeg maar we worden met de week iets beter. Wedstrijd is met 1-0 ook nog niet gespeeld.
Kallon is ook een leuke speler om naar te kijken, gebeurt altijd wel wat.
Kallon is een heerlijke speler, veel fans van Emmen waren dolblij dat hij wegging en niet nog een seizoen werd verhuurd aan hun.. snapte het toen al niet maar goed.
Citaat van: denistel op september 22, 2017, 20:55:39
vorige week en dinsdag prima toch??
Ik ben nog geen fan..
Barto voor Boerlage. Van Deelen voor drama Peersman.
Citaat van: denistel op september 22, 2017, 20:55:39
vorige week en dinsdag prima toch??
Ja met 11 tegen 9 misschien, dan is het best een leuke speler ja!
Wordt fris gespeeld. Na doelpunt even kluts kwijt
Rossi heeft het vandaag niet. Wisselen en op naar de gelijkmaker.
Citaat van: ruubmac op september 22, 2017, 20:58:15
Ik ben nog geen fan..
dat is wat anders maar toen speelde hij toch goed.
Citaat van: carlo de leeuw op september 22, 2017, 20:58:02
leuk spelend Cambuur gezien dat helaas weinig kansen oplevert op 1 hele grote na dan die helaas niet aan een, tot nu toe, zeer matige Rossi was besteed.
MVV dat beter verdedigd en veel direkter is voor de goal van Bertrams staat wat dat betreft terecht voor.
Wat een speler is die V Wermeskerken.
Verreweg de beste aankoop dit seizoen! Als we Monteiro hadden kunnen behouden hadden we nu een erg goed en gebalanceerd team, helaas is dit natuurlijk niet mogelijk met ons financiële beperkingen..
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 20:58:49
Ja met 11 tegen 9 misschien, dan is het best een leuke speler ja!
Over wie gaat dit?
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:58:06
Kallon is een heerlijke speler, veel fans van Emmen waren dolblij dat hij wegging en niet nog een seizoen werd verhuurd aan hun.. snapte het toen al niet maar goed.
klopt wel maar zal oek meer goals mutte gaan maken
Boerlage eruit Van Deelen erin en Sai op 6.
Heb je controle op het middenveld.
Peersman heeft het ook weer moeilijk.
mathieu ongelukkig.
En Rossi geen bal controle.
Kippersluis en Schils spelen goed!
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2017, 20:58:29
Barto voor Boerlage. Van Deelen voor drama Peersman.
Kan v. Deelen ook op links dan? Dat zou wel heel mooi zijn.
Van Warmerskerken geblesseerd :|
v Deelen kan op links. Lever je wel wat lengte in, maar je moet wat risico nemen nu.
Sai loopt ook wat moeilijk.
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 20:51:58
Als Kallon 2 man bij zicht heeft,, heeft er toch iemand veel meer ruimte? Ze moeten veel en veel slimmer zijn maar dat is mijn mening...
Boerlage en Schils zien de ruimtes niet.
Ik had trouwens verwacht dat "MVV uit" veel lastiger zou zijn voor dit Cambuur.
Ze vallen mij eigenlijk best wel mee ondanks de achterstand en toch wel een paar zwakke(re) schakels.
Citaat van: Galdiano op september 22, 2017, 21:01:32
Boerlage eruit Van Deelen erin en Sai op 6.
Heb je controle op het middenveld.
Peersman heeft het ook weer moeilijk.
mathieu ongelukkig.
En Rossi geen bal controle.
Kippersluis en Schils spelen goed!
Mathieu kan beter
Citaat van: Bankzitter op september 22, 2017, 21:04:53
v Deelen kan op links. Lever je wel wat lengte in, maar je moet wat risico nemen nu.
Sai loopt ook wat moeilijkg
Haddee we net de oplossing om van Peersvrouw af te komen door voortaan v. Deelen op links te zetten raakt Sai weer geblesseerd natuurlijk. Ongelooflijk, hoop dat Sai niet echt geblesseerd is.
Volgens mij kan die Peersman goed zuigen ofzo want Cambuur (technische staf) schijnt nogal gek op m te zijn.
Dom figuur die Peersman niet te geloven maar dat zeg ik al 2 jaar
ik snap er ook niks van dat ie er toch steeds weer in staat
Hoelang heeft ie nog contract die Peersman?
Pfoeh Schilder op eigen lat......
Dit gaan we nooit een keer meer winnen
Wat een traptechniek heeft schilder he
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 21:10:45
Volgens mij kan die Peersman goed zuigen ofzo want Cambuur (technische staf) schijnt nogal gek op m te zijn.
Al € 100,- ingezet op MVV? :O
Lachwekkend volkje hier :_schater
Ineens kan niemand er meer wat van en Rossi moet maar weer de pispaal worden
Toen hij scoorde moest hij volle vertrouwen krijgen en nu dit :_schater
Peersman is idd niet best!
Nou billenlikkers, Daar is jullie Barto al :thumbsup
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 21:20:19
Wat een traptechniek heeft schilder he
haha, ja heerlijk en echt zo bedoeld!
Kippersluis zeer matig, speelde ie wel goed hadden we een paar keer goed kunnen counteren!! En ja ik ben in het stadion en dat ik zoveel kan typen zegt genoeg, MVV meer in de aanval dan ons!
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik al 136 keer onnodig balverlies heb gezien
Zie NEC nog steeds als titelkandidaat met MVV als runner-up of eventuele titelkanditaat!
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 21:22:40
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik al 136 keer onnodig balverlies heb gezien
Klopt, heb ook echt het gevoel dat als we hier met het elftal van vorig seizoen hadden gevoetbald dat we dan echt al gewoon 1-3 hadden gestaan. Zo goed is het allemaal ook weer niet aan MVV's zijde.
BARTOOOOO
|:) |:) |:) |:)
Yessssssss!!!!
BARTOOOOOOO
Kontenlikkers united!! Held
Schwalbe! Sukkeltje
Doet Rossi toch nog iets goed. Bart laat zien wél een echte spits te zijn.
Good old Barto
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 21:25:25
BARTOOOOO
En de assist was van.... l8l
Wel een prima goal |:)
keurig doelpunt
De boel dichthouden en in de 90+2 de goal maken BARTO!
bartoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 21:26:17
BARTOOOOOOO
Kontenlikkers united!! Held
:proost :_schater
:D
Citaat van: fred op september 22, 2017, 21:26:36
Doet Rossi toch nog iets goed. Bart laat zien wél een echte spits te zijn.
barto het voorbereiding en comp basis 8 wedstrijden niet scoort
als invaller nu alweer 2x mooi in die rol laten
Oefff mooie aanval
Rossi irritant ventsje
Doe Rossi er maar af, Kip op 10.
Klasse redding Bertrams
Vorig jaar in de competitie kansloos verlies daar, nu toch veel beter in dezelfde fase van de competitie (beginfase). Met gelijkspel tevreden!!
ROOD OPROTTEN EN 1-2 MAKEN
Wat een sukkel met geel op zak
jeetje wat een trap Kippersluis godverdomme man!!!!!!!!!!!!!!!
Leert die van Kippersluis vrije trappen nemen van Mannes? :(
Citaat van: zeewolde op september 22, 2017, 21:40:39
Leert die van Kippersluis vrije trappen nemen van Mannes? :(
Helaas wel..uit die positie kan je m toch niet op goal schieten.. of je moet Messi of Ronaldinho heten
Citaat van: zeewolde op september 22, 2017, 21:40:39
Leert die van Kippersluis vrije trappen nemen van Mannes? :(
Afgelopen week vergeten?
Citaat van: zeewolde op september 22, 2017, 21:40:39
Leert die van Kippersluis vrije trappen nemen van Mannes? :(
Al een goal en een assist uit een vrije trap maar goed...
Citaat van: hobbes op september 22, 2017, 21:41:53
Afgelopen week vergeten?
Die was toch recht voor het goal en niet vanaf de zijkant..deze was bijna vanaf de cornervlag man man man
Higler tot nu toe top. Die commentator op Fox is ook niet geheel objectief :R
Zo Rossi maakt plaats voor Barto rest van het seizoen.
Rossi is proffesioneel tijd aan het rekken (hoop ik).
Kan niemand die verzorger ff helpen. Duurt verdomme een minuut zo
Citaat van: fred op september 22, 2017, 21:44:00
Zo Rossi maakt plaats voor Barto rest van het seizoen.
Nou wat leuk niet? :zucht
Ik wou al zeggen; ''Onze nietsnut er af, Hoera voor velen''
Citaat van: Bankzitter op september 22, 2017, 21:44:09
Rossi is proffesioneel tijd aan het rekken (hoop ik).
Dit meen je niet serieus toch
DRUK DR OP MAN MET EEN MAN MEER
Citaat van: Drumfather SCC op september 22, 2017, 21:20:50
Al € 100,- ingezet op MVV? :O
Lachwekkend volkje hier :_schater
Ineens kan niemand er meer wat van en Rossi moet maar weer de pispaal worden
Toen hij scoorde moest hij volle vertrouwen krijgen en nu dit :_schater
Peersman is idd niet best!
Nou billenlikkers, Daar is jullie Barto al :thumbsup
Nee niet op ingezet. Als ik weer veel geld inzet zou ik het voor de wedstrijd aangeven heb ik beloofd. En onze Barto laat ons weer niet in de steek. |:)
Citaat van: Drumfather SCC op september 22, 2017, 21:20:50
Al € 100,- ingezet op MVV? :O
Lachwekkend volkje hier :_schater
Ineens kan niemand er meer wat van en Rossi moet maar weer de pispaal worden
Toen hij scoorde moest hij volle vertrouwen krijgen en nu dit :_schater
Peersman is idd niet best!
Nou billenlikkers, Daar is jullie Barto al :thumbsup
Btw E100.- doe ik niet aan, dan minstens E250.-
Tomme! Pak die bal eens af ju
Ist al aflopen? durf niet meer te kieken!
Willen we wel winnen? Kom op man
Hier viel zooo veel meer te halen.. zonde!!! Vooraf teken je wel voor een gelijkspel maar er viel echt veel en veel meer te halen.. Nu een leuke serie maken en op naar de top5! |:) :scc :zweep
Op naar volgende week
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 21:53:51
Hier viel zooo veel meer te halen.. zonde!!! Vooraf teken je wel voor een gelijkspel maar er viel echt veel en veel meer te halen.. Nu een leuke serie maken en op naar de top5! |:) :scc :zweep
Als je kampioen wilt worden moet je zulke wedstrijden winnen als de tegenstander niet goed speelt op zo'n dag.
Als je dan tegen 10 komt moet je toch uitstralen dat je in dat kwartier de winst wil pakken en ze vol op jagen..
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 21:53:51
Hier viel zooo veel meer te halen.. zonde!!! Vooraf teken je wel voor een gelijkspel maar er viel echt veel en veel meer te halen.. Nu een leuke serie maken en op naar de top5! |:) :scc :zweep
Achteraf gezien wel, maar ik ben blij met het spel. We hebben nu een lastige serie achter de rug en na 6 wedstrijden al meer punten dan vorig jaar na 10 wedstrijden. Nu thuis nog op het niveau "hier valt niets te halen" komen en dan kan het gewoon een leuk seizoen worden.
prima uitslag.
Is nog wankel maar zit stijgende lijn in deze ploeg.
mooi punt daar in maastrich 3 uitwedstrijden in 1 week en niet verloren das wel eens
anders weest.op naar rkc thuis.
Puntje had ik vooraf blij meegeweest. Grootse deel van de wedstrijd ook zeker niks minder.
Schils viel weer positief op.
Hele leuke wedstrijd trouwens voor de neutrale toeschouwer.
Citaat van: EdsjeSCC op september 22, 2017, 21:55:52
Als je dan tegen 10 komt moet je toch uitstralen dat je in dat kwartier de winst wil pakken en ze vol op jagen..
Misschien heb je gelijk, maar je zult maar op een counter lopen en tegen 10 man de bietenbrug op gaan. Dat zou ook weer typisch iets voor ons zijn :-)
Citaat van: Collingwood op september 22, 2017, 21:42:49
Al een goal en een assist uit een vrije trap maar goed...
ging om vrije trap van vandaag. Geen mogelijkheid om op doel te schieten. Zat ook geen idee achter wat hij wilde doen.
Maar belangrijkste is we hebben een punt gehaald.
Tevreden..
Resultaat waar op voorhand heel goed mee te leven zou vallen. Het spel was ook gewoon positief in zo'n lastige uitwedstrijd, met name het eerste halfuur (zeg maar tot de 1-0). Gelijkspel uiteindelijk wel terecht, met een beetje geluk (bal op de lat van Kippersluis) win je zelfs. Prima goal van Barto, goede assist van Rossi, die verder niet veel goed deed maar wel erg efficiënt blijft.
Had het idee dat de vermoeidheid duidelijk een rol speelde na de rode kaart en dat Cambuur de 1-1 ook wel best vond. In ieder geval niet alles uit de kast gehaald om nog te winnen met het risico tegen een counter aan te lopen. Hopelijk geen (zware) blessures voor Van Wermeskerken en Rossi.
Drie zware uitwedstrijden binnen zeven dagen, twee keer gewonnen, één keer gelijk. Van tevoren had ik ervoor getekend! Nu doorstomen!
Citaat van: ruubmac op september 22, 2017, 21:58:52
Tevreden..
Snel tevreden dan.
Gewoon ontzettend kut en onnodig puntverlies.
Enorm balen.
Toch zou ik nog graag een Narsingh erbij zien komen en dan Kallon en Narsingh op de vleugels. Sticht je veel meer gevaar dan nu
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:00:24
Snel tevreden dan.
Gewoon ontzettend kut en onnodig puntverlies.
Enorm balen.
beetje realistisch mag ook wel.. Spel is gewoon vele malen beter dan we met zijn allen 4 wedstijden geleden hadden verwacht. Jammer dat je hier niet wint, maar een punt uit tegen MVV is gewoon een goed resultaat.
Voetballend beter en dat is mooi.
Voorin en dan met name op links moet het beter maar ik ben tevreden.
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat we top 3 kunnen halen.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2017, 22:02:26
beetje realistisch mag ook wel.. Spel is gewoon vele malen beter dan we met zijn allen 4 wedstijden geleden hadden verwacht. Jammer dat je hier niet wint, maar een punt uit tegen MVV is gewoon een goed resultaat.
Kan mij realisme schelen. Je bent gewoon veel beter dan MVV en je speelt 1-1. Doodzonde en onnodig. Dat is de realiteit en je moet er veel meer uithalen.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2017, 22:02:26
beetje realistisch mag ook wel.. Spel is gewoon vele malen beter dan we met zijn allen 4 wedstijden geleden hadden verwacht. Jammer dat je hier niet wint, maar een punt uit tegen MVV is gewoon een goed resultaat.
Helemaal geliek. Ik vindt dat de ploeg aardig progressie maakt qua spel de laatste wedstrijden.
Punt is goed. Genoeg werk aan de winkel maar dit biedt perspectief! |:)
Volgende week lekker gas gevuh met sien allen
mooi puntje in maastricht.
voetbal word wat leuker om te zien,vooral de (bijna)kopie goal uit voorzet kallon is al een automatisme.
we staan er redelijk voor hoor in een zware beginfase van de competitie.
word nog wel wat.
|:)
Citaat van: AL op september 22, 2017, 22:03:11
Voetballend beter en dat is mooi.
Voorin en dan met name op links moet het beter maar ik ben tevreden.
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat we top 3 kunnen halen.
Niet met Mathieu (op dit moment)en Peersman.
Citaat van: zeewolde op september 22, 2017, 22:02:01
Toch zou ik nog graag een Narsingh erbij zien komen en dan Kallon en Narsingh op de vleugels. Sticht je veel meer gevaar dan nu
Hoop dat Kallon wel veeeel oefent op voorzetten want tot nu toe is het Lukoki 2.0, alleen die kreeg het op de rit met voorzetten , hopelijk Kallon ook. Qua actie is het een belangrijke , houdt steeds 2 man bezig.
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:04:47
Kan mij realisme schelen. Je bent gewoon veel beter dan MVV en je speelt 1-1. Doodzonde en onnodig. Dat is de realiteit en je moet er veel meer uithalen.
wedstrijden verlopen niet altijd zoals het zou moeten van buutn.
beter zijn dan een sterk mvv in maastricht is een goeie prestatie en zorgt voor zelfvertrouwen.
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:04:47
Kan mij realisme schelen. Je bent gewoon veel beter dan MVV en je speelt 1-1. Doodzonde en onnodig. Dat is de realiteit en je moet er veel meer uithalen.
Nou dat vind ik behoorlijk overdreven hoor. Spel was zeker goed, maar qua kansen/mogelijkheden was de wedstrijd behoorlijk in evenwicht. Als er iemand had gewonnen dan was dat de gelukkigste geweest.
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:06:43
Hoop dat Kallon wel veeeel oefent op voorzetten want tot nu toe is het Lukoki 2.0, alleen die kreeg het op de rit met voorzetten , hopelijk Kallon ook. Qua actie is het een belangrijke , houdt steeds 2 man bezig.
vorige pot alweer vergeten?
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:04:47
Kan mij realisme schelen. Je bent gewoon veel beter dan MVV en je speelt 1-1. Doodzonde en onnodig. Dat is de realiteit en je moet er veel meer uithalen.
Agree. En een keer zwaar onterecht winnen mag ook wel weer eens een keer :D
Citaat van: okkele op september 22, 2017, 22:05:15
mooi puntje in maastricht.
voetbal word wat leuker om te zien,vooral de (bijna)kopie goal uit voorzet kallon is al een automatisme.
we staan er redelijk voor hoor in een zware beginfase van de competitie.
word nog wel wat.
|:)
Hoe anders werd er nog na Graafschap uit gedacht! Spel ziet er verzorgd uit en positiespel redelijk in orde. Hopelijk gaat het voorin nog wat beter , dan kan het echt leuk worden!
Zit steeds meer voetbal in.Prima resultaat
Citaat van: Collingwood op september 22, 2017, 22:07:09
Nou dat vind ik behoorlijk overdreven hoor. Spel was zeker goed, maar qua kansen/mogelijkheden was de wedstrijd behoorlijk in evenwicht. Als er iemand had gewonnen dan was dat de gelukkigste geweest.
Dat bedoel ik ook met meer uithalen! Toch frustrerend hoe een Rossi de bal zovaak knullig aanneemt zodat kansen verkeken zijn of voorzetten totaal niet aankomen. Dat vond ik zo frustrerens omdat er zo veel ruimte lag.
Citaat van: okkele op september 22, 2017, 22:07:37
vorige pot alweer vergeten?
Nee hoor, maar rendement mag/moet hoger. Al zou ie dan snel weer naar een groningen ofzo verkassen :insane
Voorin is het mager bezet, maar daar kan Kippersluis ook nog wel terecht komen. Opbouw van Steenvoorden gaat ook nog niet goed. Verder staat het achterin en middenveld heel aardig.
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:04:47
Kan mij realisme schelen. Je bent gewoon veel beter dan MVV en je speelt 1-1. Doodzonde en onnodig. Dat is de realiteit en je moet er veel meer uithalen.
Op voorhand teken je voor een punt en achter af kun je denken, misschien had er meer ingezeten.
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:10:26
Dat bedoel ik ook met meer uithalen! Toch frustrerend hoe een Rossi de bal zovaak knullig aanneemt zodat kansen verkeken zijn of voorzetten totaal niet aankomen. Dat vond ik zo frustrerens omdat er zo veel ruimte lag.
Uiteraard is dat op momenten frustrerend, maar ik denk dat ze er bij MVV niet heel anders over denken...
Maar goed, het is al prachtig dat wij ons hierom (drie punten in plaats van één) druk kunnen maken. Had ik na Jong Utrecht-thuis nog niet verwacht op dit moment.
Is Nigel Robertha niet een optie om eens mee te beginnen?
Terechte uitslag denk. Qua positiespel en balbezit de bovenliggende partij, maar qua kansen gelijkwaardig. Kortom, tevreden met een puntje al hoop je natuurlijk op meer tegen 10 man.
Citaat van: Collingwood op september 22, 2017, 22:14:38
Uiteraard is dat op momenten frustrerend, maar ik denk dat ze er bij MVV niet heel anders over denken...
Maar goed, het is al prachtig dat wij ons hierom (drie punten in plaats van één) druk kunnen maken. Had ik na Jong Utrecht-thuis nog niet verwacht op dit moment.
Cambuurs verdienste dat MVV er niet in zat, als je doorhebt hoeveel ruimte er in de JL is en je positiespel goed verzorgd is ben je al een eind! Hoop dat ze dit kunnen voortzetten. Hopelijk dan voorin wat sterker. Moet top 5 weer kunnen !
Citaat van: Yellow Army op september 22, 2017, 22:15:16
Terechte uitslag denk. Qua positiespel en balbezit de bovenliggende partij, maar qua kansen gelijkwaardig. Kortom, tevreden met een puntje al hoop je natuurlijk op meer tegen 10 man.
6 gespeeld waarvan 5 hele moeilijke en 8 punten terwijl je 2x thuis en 4x uit hebt gespeeld. Dat is een mooie uitgangspositie voor ons natuurlijk. Ik ben er tenminste heel erg tevreden mee! |:)
Kun je nagaan als wij een echte spits hadden hoeveel meer wedstrijden we dan zouden winnen. Door E50.000.- te besparen op een echte spits kan Cambuur eventueel tonnen/miljoenen mislopen door kaartverkoop,sponsoren en promotie. Soms vraag ik me af of daar wel helemaal goed rekening mee wordt gehouden.
Moet wel zeggen, en dat gebeurd mij niet vaak met een JL wedstrijd(ere vaak ook niet) maar ik was echt 90 minuten geboeid. Was voor JL begrippen 2 goede teams en hoog niveau voetbal.
Citaat van: D.H.Skolten op september 22, 2017, 22:20:35
6 gespeeld waarvan 5 hele moeilijke en 8 punten terwijl je 2x thuis en 4x uit hebt gespeeld. Dat is een mooie uitgangspositie voor ons natuurlijk. Ik ben er tenminste heel erg tevreden mee! |:)
verdomd ik ben het steeds vaker met je eens Skolten, het moet niet gekker worden :). Gevoelsmatig hebben we ook een zwaarder programma gehad dan bv Go Ahead en Graafschap en staan we maar 5 puntjes van directe promotie.
Tevreden met een punt maar vooral met het steeds beter wordende spel.
Staat een leuke ploeg met kwaliteit en de juiste poppetjes op de juiste plek.
Denk als Rossi was blijven staan we zelfs hadden gewonnen
Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2017, 22:26:04
verdomd ik ben het steeds vaker met je eens Skolten, het moet niet gekker worden :). Gevoelsmatig hebben we ook een zwaarder programma gehad dan bv Go Ahead en Graafschap en staan we maar 5 puntjes van directe promotie.
Het mut niet gekker wudde nee. lol
Zit stijgende lijn in, dat is wel duidelijk. Toch een paar dissonanten. Peersman, Steenvoorden en Boerlage heel matig. Van Wermeskerken wat een fantastische speler. Kippersluis deed ook aardige dingen. Mathieu zit veel meer in. Kallon dreigend, niet altijd even effectief. Rossi oek niet best maar wel een nuttige assist. Van Deelen en Barto goed ingevallen. Mvv voetballend heel matig vond ik. Vielen mij erg tegen. Komende 4 wedstrijden 3 thuis. Punten pakken en op naar de top 5. Had 3 uit 6 voorspeld, dus 5 meer dan verwacht. Op naar rkc volgende week.
Citaat van: speculeter op september 22, 2017, 22:27:24
Tevreden met een punt maar vooral met het steeds beter wordende spel.
Staat een leuke ploeg met kwaliteit en de juiste poppetjes op de juiste plek.
Denk als Rossi was blijven staan we zelfs hadden gewonnen
Rossi was de zwakste voorin. 1 bal goed geraakt, de assist op Barto.
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2017, 22:38:20
Zit stijgende lijn in, dat is wel duidelijk. Toch een paar dissonanten. Peersman, Steenvoorden en Boerlage heel matig. Van Wermeskerken wat een fantastische speler. Kippersluis deed ook aardige dingen. Mathieu zit veel meer in. Kallon dreigend, niet altijd even effectief. Rossi oek niet best maar wel een nuttige assist. Van Deelen en Barto goed ingevallen. Mvv voetballend heel matig vond ik. Vielen mij erg tegen. Komende 4 wedstrijden 3 thuis. Punten pakken en op naar de top 5. Had 3 uit 6 voorspeld, dus 5 meer dan verwacht. Op naar rkc volgende week.
ook voor mvv de 3e wedstrijd he en die hebben dinsdag behoorlijk wat gegeven tegen az.
binne niet veel clubs die daar winnen denk ik
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2017, 22:24:39
Moet wel zeggen, en dat gebeurd mij niet vaak met een JL wedstrijd(ere vaak ook niet) maar ik was echt 90 minuten geboeid. Was voor JL begrippen 2 goede teams en hoog niveau voetbal.
Klopt, net als de pot tegen de eagles. Helaas hebben we thuis alleen nog maar zaadpotten gezien
Citaat van: ChantiSCC op september 22, 2017, 21:23:14
Zie NEC nog steeds als titelkandidaat met MVV als runner-up of eventuele titelkanditaat!
Fortuna Sittard doet ook leuk mee.
N.E.C.-MVV volgende week dus kans om weer wat in te lopen.
We hadden daar ook nog kunnen winnen als sommige aanvallen wat beter waren uitgespeeld. Ook al kwamen we op sommige momenten ook weer goed weg. Al met al blij met een punt.
Peersman Peersman wat een sloeg figuur. In het laatst bal steeds terug spelen. Hij maakt van de 10x wel 9x de foute keuze.En bij die goal staat ie ook te slapen, bal was wel 10 seconden onderweg en nog zat ie er finaal naast(lees2 meter)
Rossi en Steenvoorden in mijn ogen de slechtsten. Barto uitstekend en Kallon continu dreigend aan de flank. Vond boerlage niet eens zo slecht als wat wiekie zegt. Rossi zeer matig
Kallon nu twee wedstrijden achter elkaar voor een rode kaart gezorgd
En Peersman in het begin een bal willen aannemen terwijl hij um gewoon in 1 x moet schieten.Bij een half schot had ie nog gezeten :_spank
Balaanname op het middenveld (Kippersluis en Schils) erg matig. haalde steeds snelheid uit de actie. Een bal over de grond gaat nog maar iets hoger wordt het een probleem (net als Rossi)
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 01:23:26
En Peersman in het begin een bal willen aannemen terwijl hij um gewoon in 1 x moet schieten.Bij een half schot had ie nog gezeten :_spank
Sai speelt met gemak alles in een keer, een lust voor het oog
Zit wel duidelijk een stijgende lijn in. Denk met dit spel je de meeste andere ploegen vanavond had weggespeeld
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2017, 01:24:41
Sai speelt met gemak alles in een keer, een lust voor het oog
zet hem eens op 6 .
En een prachtige spannende wedstrijd, aardig stadion, goed publiek en weer echte spanning op de tribune. heerlijk
Mooi om te zien hoe schilder reageert op het doelpunt, draait zich om en juicht naar ons!! _O_ _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2017, 01:23:53
Balaanname op het middenveld (Kippersluis en Schils) erg matig. haalde steeds snelheid uit de actie. Een bal over de grond gaat nog maar iets hoger wordt het een probleem (net als Rossi)
Zal dat door 3 wedstrijden in 1 week komen? Vooral Rossi heeft niet veel wedstrijden in de benen...
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2017, 23:04:20
Fortuna Sittard doet ook leuk mee.
Dat kan ook niet anders met 4 "makkelijke" thuiswedstrijden en 2 uitwedstrijden en met veel hulp van de scheidsrechters..
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2017, 22:38:20
Zit stijgende lijn in, dat is wel duidelijk. Toch een paar dissonanten. Peersman, Steenvoorden en Boerlage heel matig. Van Wermeskerken wat een fantastische speler. Kippersluis deed ook aardige dingen. Mathieu zit veel meer in. Kallon dreigend, niet altijd even effectief. Rossi oek niet best maar wel een nuttige assist. Van Deelen en Barto goed ingevallen. Mvv voetballend heel matig vond ik. Vielen mij erg tegen. Komende 4 wedstrijden 3 thuis. Punten pakken en op naar de top 5. Had 3 uit 6 voorspeld, dus 5 meer dan verwacht. Op naar rkc volgende week.
Je hebt in een team ook slopers/beulen nodig,en dat kan je aan die 2 wel overlaten.. En Boerlage was niet slecht,Koolhof had niet veel te vertellen..en je vergeet dat hij jong is en dat 3 wedstrijden in 1 week,pittig is voor zo'n jongen..
Citaat van: Grijskijkert op september 23, 2017, 04:29:45
Je hebt in een team ook slopers/beulen nodig,en dat kan je aan die 2 wel overlaten.. En Boerlage was niet slecht,Koolhof had niet veel te vertellen..en je vergeet dat hij jong is en dat 3 wedstrijden in 1 week,pittig is voor zo'n jongen..
Boerlage doet het gewoon goed.
Tegen Eagles en Helmond erg goed en gisteren ook zeker niet slecht.
Aan de bal lekker rustig en de voortzetting over her algemeen goed.
Dit laatste mis ik bij Kippersluis. Die vind ik qua handelingssnelheid ook nog wat tekort komen om op 10 te spelen(zeker in kleine ruimtes).
Zou zelf Kippersluis naar linksbuiten doorschuiven voor meer power voorin en dan Smeets of Kip een aanvallende rol op middenveld.
Nog veel tekortkomingen maar wel een stijgende lijn. Als alles wat fit en gewend is kunnen er nog wel wat spelers op andere posities geprobeerd worden om de zwakke punten op te vangen.
Er speelden een paar niet goed genoeg maar zag bij alle 14 wel teamspirit.
Deze MVV'er kan wel voorspellen:
Mèt krampversjijsele vaan dinsdag in de bein: 0-2 veur Cambuur.
Zoonder kramp: 1-1.
Mer Barto geit score...
Citaat van: AL op september 23, 2017, 07:13:17
Boerlage doet het gewoon goed.
Tegen Eagles en Helmond erg goed en gisteren ook zeker niet slecht.
Aan de bal lekker rustig en de voortzetting over her algemeen goed.
Inderdaad een wereld van verschil in vergelijking met Jong Utrecht (geldt voor meer trouwens).
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 10:07:44
Inderdaad een wereld van verschil in vergelijking met Jong Utrecht (geldt voor meer trouwens).
Komt waarschijnlijk ook omdat ze meer ingespeeld raken, geeft meer rust in het hoofd en kom je aan voetballen. Qua voetbal zijn we verder dan MVV als ik dat zo bekijk. Die moeten het van het fysiek hebben.
Nog even de samenvatting gezien, maar beide overtredingen van die Pereira waren op zich al rood waard :rodekaart
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 01:18:38
Peersman Peersman wat een sloeg figuur. In het laatst bal steeds terug spelen. Hij maakt van de 10x wel 9x de foute keuze.En bij die goal staat ie ook te slapen, bal was wel 10 seconden onderweg en nog zat ie er finaal naast(lees2 meter)
De tegengoal was niet Peersman zijn schuld, hij stond tegen 2 man. Volgens mij was het Boerlage die zijn man liet lopen. Zie ook de reactie van Schilder richting (volgens mij) Boerlage. Voor de rest eens, tegen 10 man telkens bal onder voetje en vervlogens weer terug, haalde alle tempo eruit
Citaat van: Yellow Army op september 23, 2017, 11:40:10
De tegengoal was niet Peersman zijn schuld, hij stond tegen 2 man. Volgens mij was het Boerlage die zijn man liet lopen. Zie ook de reactie van Schilder richting (volgens mij) Boerlage. Voor de rest eens, tegen 10 man telkens bal onder voetje en vervlogens weer terug, haalde alle tempo eruit
Klopt, Peersman kneep naar binnen op de inlopende Koolhof. Toen die perfecte voorzet (helaas echt een geweldige bal) kwam moest hij dus snel weer terug naar zijn eigen man en was net te laat. Absoluut niet Peersman zijn schuld!
Dan had peersman beter moeten coachen
Absoluut Peersman zijn fout :_schater
Citaat van: speculeter op september 23, 2017, 11:49:24
Dan had peersman beter moeten coachen
Absoluut Peersman zijn fout :_schater
Daarom foeterde Schilder ook op Boerlage natuurlijk :_schater
De goal leek een copie van de laatste play off goal (alleen gespiegeld)
Overigens klagen de MVV fans over Higler, maar volgens mij was eerste helft overtreding op Rossi ook geel waard. Overtreding op Barto had al direct rood kunnen zijn. Waarom Rossi geel kreeg is mij ontgaan maar zal wel te fel geprotesteerd hebben. en de rode kaart had ook direct rood kunnen zijn. Dus als ze de wedstrijd nog eens realistisch terug kijken daar zal Higler ze nog wel meevallen.
Citaat van: zeewolde op september 23, 2017, 11:56:23
Overigens klagen de MVV fans over Higler, maar volgens mij was eerste helft overtreding op Rossi ook geel waard. Overtreding op Barto had al direct rood kunnen zijn. Waarom Rossi geel kreeg is mij ontgaan maar zal wel te fel geprotesteerd hebben. en de rode kaart had ook direct rood kunnen zijn. Dus als ze de wedstrijd nog eens realistisch terug kijken daar zal Higler ze nog wel meevallen.
Rossi liep mee met degene die de overtreding maakte en sprak hem aan. Stelde niet veel voor, maar was een optelsom, was al een paar keer gewaarschuwd voor zijn gedrag
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2017, 11:58:08
Rossi liep mee met degene die de overtreding maakte en sprak hem aan. Stelde niet veel voor, maar was een optelsom, was al een paar keer gewaarschuwd voor zijn gedrag
zoiets dacht ik al. Nogmaals MVV had niks te klagen met deze scheids.
Peersman speelde veel terug, maar houdt wel de bal in de ploeg. Steenvoorden leverde steeds in. Sai en Schilder wel sterk in de opbouw.
Mag ook wel eens gezegd worden....
Prima scheidsrechter die tempo in de wedstrijd hield en niet overal voor floot.
veel kritiek op deze Higler geweest maar doet het goed laatste tijd.
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 11:41:56
Klopt, Peersman kneep naar binnen op de inlopende Koolhof. Toen die perfecte voorzet (helaas echt een geweldige bal) kwam moest hij dus snel weer terug naar zijn eigen man en was net te laat. Absoluut niet Peersman zijn schuld!
was koolhof zijn man ? Hoelang was die bal onderweg? Heel lang om um goed te kunnen inschatten. waardeloos van
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 12:48:36
was koolhof zijn man ? Hoelang was die bal onderweg? Heel lang om um goed te kunnen inschatten. waardeloos van
Nee dat was het juist het probleem, die liet iemand anders (waarschijnlijk Boerlage) lopen. En een back leert in de F'jes als het goed is al dat je altijd moet knijpen en de gevaarlijkste man moet oppakken. In principe Koolhof dus want die stond recht voor de goal. Dus niet blind bij je eigen man blijven staan. Zo lang was die voorzet ook niet onderweg trouwens, was een geweldige strakke bal van die back van hun.
Verder zeg ik helemaal niet dat Peersman goed speelde. Aan de bal vooral erg matig. Maar die tegengoal kun je hem nou net niet verwijten, eerder degene die Koolhof liet lopen.
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 13:06:07
Verder zeg ik helemaal niet dat Peersman goed speelde. Aan de bal vooral erg matig.
Maar wel een mooie bal op Rossi, die daarna de assist op Barto geeft :thumbsup
In thuiswedstrijden maar eens vDeelen op links proberen!
Het valt me overigens op dat Dijkhuizen vaak zegt dat de tegenstander fysiek sterk is terwijl wij (naast Bertrams) toch Steenvoorden, Peersman, Kippersloot, Schils en Rossi hebben.Alleen Boelage, Kallon en Mathieu zijn wat kleiner en zeker Kallon redt zich prima.
Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 13:06:07
Nee dat was het juist het probleem, die liet iemand anders (waarschijnlijk Boerlage) lopen. En een back leert in de F'jes als het goed is al dat je altijd moet knijpen en de gevaarlijkste man moet oppakken. In principe Koolhof dus want die stond recht voor de goal. Dus niet blind bij je eigen man blijven staan. Zo lang was die voorzet ook niet onderweg trouwens, was een geweldige strakke bal van die back van hun.
Verder zeg ik helemaal niet dat Peersman goed speelde. Aan de bal vooral erg matig. Maar die tegengoal kun je hem nou net niet verwijten, eerder degene die Koolhof liet lopen.
wat een flauwekul, die bal ging ver over koolhof heen.Maar hou lekker vol.
En Oja dat betekent dus dat er geen enkele voorzet lang onderweg is als dat niet zo is als er vanaf halverwege de helft een voorzet komt
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 15:38:00
wat een flauwekul, die bal ging ver over koolhof heen.Maar hou lekker vol.
Dan verschillen we van mening, dat kan toch? Niet zo overspannen, joh.
Peersman en Boerlage liggen altijd onder een vergrootglas bij sommigen. Ik zag zeker drie anderen die echt onvoldoende waren, maar goed. Er stond wel een team en veel inzet en dat levert een leuke wedstrijd met een mooi punt op.
Citaat van: Bankzitter op september 23, 2017, 17:32:58
Peersman en Boerlage liggen altijd onder een vergrootglas bij sommigen. Ik zag zeker drie anderen die echt onvoldoende waren, maar goed. Er stond wel een team en veel inzet en dat levert een leuke wedstrijd met een mooi punt op.
je mag het gerust benoemen wie je minder vond. Ik vond Boerlage wel aardig. Persoonlijk vond ik Peersman, steenvoorden en van Kippersluis gisteren de minderen. Matthieu ook niet echt sterk.
Mathieu, Rossi (balverlies) en Steenvoorden (opbouw) vond ik de zwaksten. Kippersluis moet veel beter kunnen. Nogmaals, wel tevreden met de inzet en als team voldoende.
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 15:38:00
wat een flauwekul, die bal ging ver over koolhof heen.Maar hou lekker vol.
Goal net nog even teruggekeken, maar Steenvoorden dekt niemand, Schilder dekt Ylidirim en Peersman heeft Koolhof en Okita. Boerlage had de voorzet eruit moeten halen en Schils (dus niet Boerlage) had in mijn optiek met Koolhof mee moeten lopen.
Conclusie: Steenvoorden staat voor een voorzet positioneel verkeerd.
Boerlage had de voorzet eruit moeten halen.
Schils had met Koolhof mee moeten lopen.
Peersman knijpt naar binnen op het moment dat de voorzet wordt gegeven en is zodoende net een stap te laat bij Okita.
De schuld van 1 speler is het dus sowieso al niet, zowel Boerlage, Schils en Steenvoorden verzaken in dezen en Peersman is hoe dan ook geen hoofdschuldige van de tegengoal.
Kin mij wat schelen we hebben een mooi puntje volgende week tegen RKC eerste thuis overwinning |:)
Ik heb een prima wedstrijd van Cambuur gezien, sowiezo een aardig niveau voor JL begrippen.
Na de voorbereiding en eerste 2 wedstrijden kansloos, Jong Utrecht thuis, en dan nu deze 3 wedstrijden, ik ben echt positief verrast.
4-3-3 vaste basis spelers dan komt het van zelf,geen hocus pocus gedoe
Citaat van: denistel op september 24, 2017, 12:43:34
4-3-3 vaste basis spelers dan komt het van zelf,geen hocus pocus gedoe
ben ik met je eens volop de aanval.
Citaat van: DayDreamer op september 24, 2017, 11:59:50
Ik heb een prima wedstrijd van Cambuur gezien, sowiezo een aardig niveau voor JL begrippen.
Na de voorbereiding en eerste 2 wedstrijden kansloos, Jong Utrecht thuis, en dan nu deze 3 wedstrijden, ik ben echt positief verrast.
wie niet. En we worden alleen maar sterker. Vd laan en Vd deelen straks in het team en Kippersluis die alleen maar beter wordt.
Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2017, 13:12:47
ben ik met je eens volop de aanval.
dan hoeft nog niet eens altijd maar zo bouw je wel een team
Citaat van: sunderland op september 24, 2017, 13:14:26
wie niet. En we worden alleen maar sterker. Vd laan en Vd deelen straks in het team en Kippersluis die alleen maar beter wordt.
waar komt vd laan volgens jou dan te spelen??
.......................bertrams...................
v deelen...schilder...steenvoorden....peersman
............................schils.............................
....kallon.................kippersluis..............kip...
.....................daniels.............rossi...............
lijkt mij niks mis mee.
vd laan alleen maar inzetbaar als schilder doorschuift maar ten koste van wie?
dan heb je ook nog eens van wermeskerken die heel stabiel speelt.
rosheuvel zou ook nog wel kunnen verassen.
mathieu zit er tegenaan en we hebben supersub barto.
zo langzamerhand een luxe-probleem. _O_
|:)
Citaat van: denistel op september 25, 2017, 10:37:51
waar komt vd laan volgens jou dan te spelen??
dat ga jij wel zien. Vlgns mij zijn alleen schilder en v deelen beter.
Ze trainen 2 systemen: 4-3-3 en 3-5-2. Dus je kan achterin spelen met vd Laan, Schilder aangevuld met Steenvoorden, Sai of Peersman. v Deelen en Houtkoop als wingbacks, 2 snelle spitsen (Kallon/Daniels). In een 4-3-3 is vd Laan lastiger in te passen zonder met Schilder te schuiven. Voor de opbouw is vd Laan met Schilder wel de beste in de selectie.