Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Collingwood op september 03, 2017, 21:33:11

Titel: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 21:33:11
Vrijdag doorpakken, anders is de overwinning van vandaag meteen veel minder waard. Mits Utrecht geen spelers van het eerste meeneemt (dit weekend deden Troupée, Strieder, Robin van der Meer en Ould-Chick mee) zijn we het aan onze stand verplicht om te winnen.

Ik zou spelen met:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils, Kip, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Kallon/Mathieu.

Een aanvallend middenveld, maar nog fysiek en loopvermogen genoeg met Schils en Van Kippersluis. Mits ze met zijn drieën hard genoeg werken moet het kunnen. Voordeel is dat Kip dan op de positie staat waar hij denk ik het beste tot zijn recht komt.

Daniels laten staan omdat hij het die jonge gasten met zijn fysiek erg moeilijk kan maken denk ik. Rossi idem dito, en Barto is niet bepaald sterk in de kleine ruimte (waar hij naar verwachting anders wel in zou moeten spelen). Mathieu viel vandaag prima in, maar Kallon laten staan kan wat mij betreft ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 11:52:24
hun 1e speelt dit weekend ook weer dan zitten strieder en trouphee zo wie zo
daar bij.

gewoon zelf lekker aanvallend spelen en die lui aanpakken publiek er achter
en gas geven.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: ChantiSCC op september 07, 2017, 08:55:01
Wat een rust op het forum #stopdebeloften
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: DayDreamer op september 07, 2017, 09:05:55
Ja leeft wel deze wedstrijd  :O
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 07, 2017, 11:12:00
Volgens richard (op Twitter) wordt er met de volgende opstelling getraind:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Mathieu.

Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 07, 2017, 12:06:38
Citaat van: Collingwood op september 07, 2017, 11:12:00
Volgens richard (op Twitter) wordt er met de volgende opstelling getraind:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Mathieu.

Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.

Hij is weer heerlijk optimistisch lees ik wel weer

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bernardo op september 07, 2017, 12:26:09
Jordy van Deelen traint al wel weer mee met de groep maar is nog niet klaar om minuten te maken. Martijn Barto ontbreekt wegens een bovenbeenblessure. Zowel Van Deelen als Barto zijn volgende week – als alles meezit – inzetbaar. Marvin Peersman is nog altijd geschorst vanwege de rode kaart tegen Jong Ajax en is er eveneens vanaf volgende week weer bij. Darren Rosheuvel is langere tijd uitgeschakeld wegens een scheurtje in de hamstrings.

De opstelling

Bertrams, Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop, Schils, Boerlage, Van Kippersluis, Daniels, Rossi, Mathieu
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2017, 12:29:19
Citaat van: hobbes op september 07, 2017, 12:06:38
Hij is weer heerlijk optimistisch lees ik wel weer

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"

Zo zit Richard toch nog een beetje op het forum, mooi
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 07, 2017, 12:34:15
Erg benieuwd naar Rossi in ieder geval, wordt de eerste keer dat ik hem live in actie ga zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Delamere op september 07, 2017, 12:47:08
Citaat van: hobbes op september 07, 2017, 12:06:38
Hij is weer heerlijk optimistisch lees ik wel weer

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"
Hij is niet zo gecharmeerd van kritiek dus heeft hij mij geblockt op twitter. Heeeeeeeerlijk!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2017, 12:56:05
Citaat van: Collingwood op september 07, 2017, 11:12:00
Volgens richard (op Twitter) wordt er met de volgende opstelling getraind:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Mathieu.

Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.

en Kallon dan?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Delamere op september 07, 2017, 13:01:24
Citaat van: Collingwood op september 07, 2017, 11:12:00


Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.

IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 07, 2017, 13:01:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2017, 12:56:05
en Kallon dan?

Gepasseerd voor Mathieu.

Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 13:01:24
IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!

Ben ik ook bang voor, zou voor hem Kip laten spelen en dan Schils op 6... Maar misschien moet het tegen Jong Utrecht nog net kunnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 07, 2017, 13:01:54
Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 12:47:08
Hij is niet zo gecharmeerd van kritiek dus heeft hij mij geblockt op twitter. Heeeeeeeerlijk!!!!

Oei, heeft hij het alleenrecht op kritiek?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
Citaat van: hobbes op september 07, 2017, 12:06:38
Hij is weer heerlijk optimistisch lees ik wel weer

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"

trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2017, 13:51:24
Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Ben ik het helemaal mee eens
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 07, 2017, 13:52:01
Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.

O ja hoor, maar hij zit er morgen toch ook weer in het stadion. Het glas lijkt altijd halfleeg bij hem.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 666 op september 07, 2017, 15:20:35
Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.

Ik vind dat (bijna) alles gezegd mag worden  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 07, 2017, 19:25:44
Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 13:01:24
IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!

ts en alles er om heen is gek van hem als je er kritiek op hebt kijken
ze je met grote ogen aan. zei zien het allemaal heel anders dan wij denk ik,
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 08, 2017, 06:55:52
Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Moet gezegd worden zelfs, echter kan Richard niet zo goed kritiek incasseren van iemand anders.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: poelie-lwd op september 08, 2017, 10:54:31
Citaat van: Gasgeve op september 08, 2017, 06:55:52
Moet gezegd worden zelfs, echter kan Richard niet zo goed kritiek incasseren van iemand anders.

Wat een onzin. Ik ken hem al jaren en er zijn maar weinig waarmee je een goeie inhoudelijke discussie kunt voeren over voetbal als met Richard. En ik moet toegeven, voor een keeper heeft hij er aardig verstand van.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Dokkumer op september 08, 2017, 11:37:24
Citaat van: poelie-lwd op september 08, 2017, 10:54:31
Wat een onzin. Ik ken hem al jaren en er zijn maar weinig waarmee je een goeie inhoudelijke discussie kunt voeren over voetbal als met Richard. En ik moet toegeven, voor een keeper heeft hij er aardig verstand van.
Ik moet hem nageven, ondanks dat hij en ik het niet altijd met elkaar eens zijn, dat hij man en paard durft te benoemen.
Iedereen heeft zijn eigen kijk op het spelletje, dus wil ik niet meteen alles onder de definitie goed of fout neerzetten, maar op het gebied van training(sintensiteit), inzet en mentaliteit kan ik hem helaas maar al te vaak gelijk geven.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Dokkumer op september 08, 2017, 11:55:31
Citaat van: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.
Gelukkig is hij de enige met fouten en heb jij van je levensdagen nog nooit wat verkeerd gedaan.
Sommige mensen moet je gewoon op hun niveau aanspreken. Bij Angsthaas Arts was dat op die manier..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: gewoon een fan op september 08, 2017, 13:24:13
Citaat van: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.

Ik zou het zelf niet zo snel doen maar ik kan mij indenken dat als de liefde voor de club zo diep zit en je het gevoel hebt dat het helemaal verkeert gaat met de club dat je wel eens uit je slof kunt schieten en een dergelijke actie kunt uithalen.
Dit hoort ook een beetje bij een Leeuwarder en elkaar op duidelijke manier de waarheid zeggen is niets mis mee  :insane

Daarbij komt dat iedereen wel eens iets doet wat de schoonheidsprijs niet verdiend over dit voorval kan en wil ik geen oordeel vellen omdat ik er simpelweg geen getuige van ben geweest  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 08, 2017, 13:29:01
Citaat van: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.
waar was dat ? Als je wist wat die arts allemaal had gedaan dan begrijp ik dat.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 08, 2017, 13:30:52
 Vanavond voorafgaand aan #CamJUt gaan we afscheid nemen van Erik Bakker, Sander van de Streek, Jamiro Monteiro en Harm Zeinstra.

Volgens Twitter
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 13:32:56
Citaat van: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.

Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Agy op september 08, 2017, 13:43:49
Citaat van: richard op september 08, 2017, 13:32:56
Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!

Sinds ik jou een niet nader te noemen kleding stuk een bepaalde richting op zag bewegen al staande op de tribune neem ik jou al niet meer serieus..  :devil 8)

En nou ophouwe met die sabbatical en voeg u weer frequenter tot ons, dit selecte forum gezelschap..  ;) :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: piene hassus op september 08, 2017, 13:45:58
@ Hobbes: waarom Nienhuis en Hoefdraad niet?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 08, 2017, 13:50:34
Hoefdraad zal zelf wel aan de bak moeten, en misschien kon Nienhuis gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij niet uitgenodigd is.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 13:51:09
Citaat van: piene hassus op september 08, 2017, 13:45:58
@ Hobbes: waarom Nienhuis en Hoefdraad niet?

Hoefdraad speelt vanavond...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bernardo op september 08, 2017, 14:45:19
Van Nienhuis is sowieso al afscheid genomen aan einde van het vorige seizoen, en volgens mij ook van Hoefdraad.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:22:23
Citaat van: richard op september 08, 2017, 13:32:56
Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!
Dus een voorgeschiedenis geeft jouw het recht om je dusdanig te misdragen, wat niet de eerste keer is(ik zeg alleen VVV). En als je niet tegen gesproken wil worden of commentaar op je persoon wil hebben , is het misschien een idee om niets op social media te zetten...
En even een uitleg,op een forum is het gebruikelijk om een nickname te hebben,bijvoorbeeld picoberghuis  ;), dus waarom moet iemand zich aan jou voorstellen??? Of heb je er een andere bedoeling mee???

Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 15:26:49
Misdragen??????
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 15:30:34
Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:22:23
Dus een voorgeschiedenis geeft jouw het recht om je dusdanig te misdragen, wat niet de eerste keer is(ik zeg alleen VVV). En als je niet tegen gesproken wil worden of commentaar op je persoon wil hebben , is het misschien een idee om niets op social media te zetten...
En even een uitleg,op een forum is het gebruikelijk om een nickname te hebben,bijvoorbeeld picoberghuis  ;), dus waarom moet iemand zich aan jou voorstellen??? Of heb je er een andere bedoeling mee???

Stel je nou maar voor aan denistel in het Hertje, kunnen jullie het even over zijn uitspraak hebben van jaren terug??
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:34:37
Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:30:34
Stel je nou maar voor aan denistel in het Hertje, kunnen jullie het even over zijn uitspraak hebben van jaren terug??
En wat heeft dat met jou te maken? Of probeer jij de aandacht te verleggen?? Maar om jou gelukkig te maken,Otto weet wat ik bedoel....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 15:37:47
Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:34:37
En wat heeft dat met jou te maken? Of probeer jij de aandacht te verleggen?? Maar om jou gelukkig te maken,Otto weet wat ik bedoel....

Vind het allemaal wel prima, ik geef mijn mening en laat iedereen dat doen en jij ook vooral "Roland" Grijskijkert
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:49:48
Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:37:47
Vind het allemaal wel prima, ik geef mijn mening en laat iedereen dat doen en jij ook vooral "Roland" Grijskijkert
Wat een lastig mannetje is die "Roland" Grijskijkert toch voor de arme zielige Richard.. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 08, 2017, 15:51:53
Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:49:48
Wat een lastig mannetje is die "Roland" Grijskijkert toch voor de arme zielige Richard.. :_schater

Elke seconde vd dag denk ik eraan, heb het er echt moeilijk mee...prettige wedstrijd en denk erom wel positief zijn?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:55:41
Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:51:53
Elke seconde vd dag denk ik eraan, heb het er echt moeilijk mee...prettige wedstrijd en denk erom wel positief zijn?
Och gut wat vervelend voor je... Jij ook een prettige wedstrijd en wel realistisch blijven, want dat is niet negatief...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 08, 2017, 16:19:08
Soms wel hoor. Toch wil ik zeggen ga eens een praatje maken ipv dat schijnheilige gedoe. Ik spreek um vaak en wb voetbal ist meestal waar. Die Arts was trouwens een vreselijke vent. Een trainer die stiekem aan de deur van de kleedkamer luistert bijv
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 666 op september 08, 2017, 17:53:00
Ik zal de reuring even doorbreken, wat een scheit weer vanavond. Doet mij een beetje denken aan NEC thuis, wonnen we wel  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Treb op september 08, 2017, 18:29:26
Liekt t viva forum wel hier.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 666 op september 08, 2017, 18:34:34
Citaat van: Treb op september 08, 2017, 18:29:26
Liekt t viva forum wel hier.

Hoe weest stou hoe ut viva forum er uut ziet.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 08, 2017, 18:48:42
We gaan zeiken wat we willen.

We winnen sowieso!
|:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: D.H.Skolten op september 08, 2017, 20:53:25
Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Mag en moet gezegd worden, kritiek hoort erbij. (jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn, good luck boys |:))
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: legeips op september 08, 2017, 22:43:46
Knap! Puntje thuis tegen de beloftes van Utrecht... :_schater

Heb geen glazen bol nodig om dit seizoen te voorspellen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 058-4life op september 08, 2017, 22:49:23
Het was weer een leuk avondje..... allen een fijn weekend. :_spank
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 22:52:50
Pfff.... wat een vertoning... gooi die wedstrijd gewoon op slot als je alsnog 2-1 maakt???. En weer met zo'n instelling beginnen. Klets er nou eens vanaf minuut 1 bovenop. Geweldige scheids gezien, wat een complete aanfluiting die vent....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: michello op september 08, 2017, 23:01:08
Dit deed me vanavond weer sterk denken aan de magere jaren '00. Wát een armzalig niveau.  :zucht
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: De Raaf op september 08, 2017, 23:02:34
Bevestiging van wat sommigen al wisten. Bagger selectie met een angstige trainer
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Drumfather SCC op september 08, 2017, 23:06:44
Niks gemist dus...
2 voor gekomen ook zag ik  :zucht
Schils rood? Terecht?
Stiekem toch wel blij dat ik voor een eigen optreden gekozen heb als ik het zo lees
Gezien mijn nickname kunt u wel raden wat ik heb gedaan...

Godverju, wat is dit kut thuis komen  :wall
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:07:28
Citaat van: De Raaf op september 08, 2017, 23:02:34
Bevestiging van wat sommigen al wisten. Bagger selectie met een angstige trainer
en niet te vergeten baggerweer, baggerveld en een baggerrookbom
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bascambuur op september 08, 2017, 23:09:02
Kutveld.
Kutregen.
Kutscheids
Kutrookbom.
Kutwedstrijd.
Kutresultaat.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:09:53
Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2017, 23:06:44
Niks gemist dus...
2 voor gekomen ook zag ik  :zucht
Schils rood? Terecht?
Stiekem toch wel blij dat ik voor een eigen optreden gekozen heb als ik het zo lees
Gezien mijn nickname kunt u wel raden wat ik heb gedaan...

Godverju, wat is dit kut thuis komen  :wall
deze scheids was gestoord, 2 keer geel waarvan minstens 1 geen eaard was. Maar wat verwacht je van een scheids die 5 minuten blessuretijd aangeeft en dan na 4 minuten affluit...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Noordcambuur op september 08, 2017, 23:12:58
Er zat helemaal niks in deze wedstrijd wat een kut pot.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 08, 2017, 23:18:15
Wat een dramatische vertoning. Tegen Jong Utrecht man, niet best. Alleen Bertrams, Van Wermeskerken en Schilder haalden een voldoende. Je zult het mij niet vaak horen zeggen, maar na zo'n wanprestatie was een fluitconcertje te rechtvaardigen geweest.

Maar ja, op de tribune waren er ook andere prioriteiten. We kregen de 2-2 om de oren maar stonden te juichen omdat Ould-Chick (of zo) rood kreeg...

Man man, wat een klote avond. Als je wint heb je 6 punten en sta je er met een goed gevoel best aardig bij, en dan laat je het liggen tegen Jong Utrecht. Nu mag je naar Go Ahead en MVV :| .
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:23:57
Citaat van: Collingwood op september 08, 2017, 23:18:15
Wat een dramatische vertoning. Tegen Jong Utrecht man, niet best. Alleen Bertrams, Van Wermeskerken en Schilder haalden een voldoende. Je zult het mij niet vaak horen zeggen, maar na zo'n wanprestatie was een fluitconcertje te rechtvaardigen geweest.

Maar ja, op de tribune waren er ook andere prioriteiten. We kregen de 2-2 om de oren maar stonden te juichen omdat Ould-Chick (of zo) rood kreeg...

Man man, wat een klote avond.
ik kon niet goed zien of de tegendoelpunten door slecht verdedigen van Houtkoop kwamen, maar die vond ik verder ook nog wel redelijk
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 08, 2017, 23:24:52
Boerlage nooit weer opstellen svp.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 08, 2017, 23:25:04
Citaat van: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:23:57
ik kon niet goed zien of de tegendoelpunten door slecht verdedigen van Houtkoop kwamen, maar die vond ik verder ook nog wel redelijk

Nou ja, die kan op die positie inderdaad niet veel beter dan wat hij liet zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 08, 2017, 23:26:06
Oja die extra kwaliteiten van Kippersluis zie ik niet. Wat zijn die?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:27:47
Citaat van: Gasgeve op september 08, 2017, 23:26:06
Oja die extra kwaliteiten van Kippersluis zie ik niet. Wat zijn die?
alleen voor de keeper opduiken en verzuimen de wedstrijd te beslissen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: ruubmac op september 08, 2017, 23:28:21
Citaat van: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:09:53
deze scheids was gestoord, 2 keer geel waarvan minstens 1 geen eaard was. Maar wat verwacht je van een scheids die 5 minuten blessuretijd aangeeft en dan na 4 minuten affluit...

Al hadden we nog 3 dagen doorgespeeld, hadden we nog niet gescoord.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 08, 2017, 23:29:10
Citaat van: Gasgeve op september 08, 2017, 23:26:06
Oja die extra kwaliteiten van Kippersluis zie ik niet. Wat zijn die?

En.... hoppa!! Weer een nieuwe speler direct alweer geschoffeerd en afgeschreven.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:29:33
Citaat van: ruubmac op september 08, 2017, 23:28:21
Al hadden we nog 3 dagen doorgespeeld, hadden we nog niet gescoord.
dat is ook waar
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 08, 2017, 23:30:01
Citaat van: Gasgeve op september 08, 2017, 23:24:52
Boerlage nooit weer opstellen svp.

Vond ik vandaag beduidend beter dan de andere middenvelders van ons.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Tukker op september 08, 2017, 23:33:59
Je had nu gedeeld boven aan moeten staan in de periode.

Wat een kloteavond zeg.

Het voetbalplezier voor dit weekend is me al weer aardig door de neus geboord. Na zo'n pot ben ik weer twee dagen van slag en helemaal klaar met voetbal.

Wat was die scheids abominabel  :_spank

GVD  :O
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 08, 2017, 23:34:25
Probleem was toch vooral creativiteit op middenveld en voorin.
Mathieu en Rossi onder niveau.
Kippersluis was vandaag bedroevend en ook Schils was vooral 1e helft erg zwak.
Wat is er met Steenvoorden gebeurd? Niet best.

En ja dan krijg je het moeilijk tegen jong Utrecht.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:34:38
Citaat van: AL op september 08, 2017, 23:30:01
Vond ik vandaag beduidend beter dan de andere middenvelders van ons.

Boerlage was met afstand de slechtste man op het veld, handelingsnelheid lag veel te laag, ongelukkig in de passing. Ik vond Schils daarentegen wel verdienstelijk spelen. Veel dreiging naar voren, durfde tenminste op te dribbelen. Bertrams voldoende al hou ik nog steeds mijn hart. Adt bij hoge ballen. Beste man op het veld vanavond was in mijn ogen van Wermeskerken, als die zo doorgaat zie ik hem van Deelen nog wel uit de basis houden.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:35:17
Die rookbom, wie verzint zoiets? De actie tegen Jong Ajax vond ik ludiek, dit ging nergens over en zal wel weer een boete opleveren.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 08, 2017, 23:36:02
Citaat van: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:34:38
Boerlage was met afstand de slechtste man op het veld, handelingsnelheid lag veel te laag, ongelukkig in de passing. Ik vond Schils daarentegen wel verdienstelijk spelen. Veel dreiging naar voren, durfde tenminste op te dribbelen. Bertrams voldoende al hou ik nog steeds mijn hart. Adt bij hoge ballen. Beste man op het veld vanavond was in mijn ogen van Wermeskerken, als die zo doorgaat zie ik hem van Deelen nog wel uit de basis houden.

1e niet met jou eens.
Laatste zeker wel!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Delamere op september 08, 2017, 23:36:04
Citaat van: AL op september 08, 2017, 23:30:01
Vond ik vandaag beduidend beter dan de andere middenvelders van ons.
Heb je er kennelijk met de rug naar toe gezeten. Heb ze niet geteld maar zeker 70% (nog lage schatting) naar de verkeerde kleur gespeeld en nog geen 3 duels gewonnen. Wat een slechte speler op zo'n cruciale positie. Waarom deze jongen zoveel krediet bij de TS heeft is werkelijk onbegrijpelijk.
Van Wermeskerken viel positief op op deze verder verschrikkelijke avond!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: V-man op september 08, 2017, 23:36:26
Is er dan niemand die bij dergelijke regenval om het veld denkt? Jeetje wat een geklungel zeg. Ik dacht dat hooivorken alleen dkv materiaal was. Die scheids zat ook weer eens niet mee (understatement vh jaar). Bij het met de p-in naar buiten lopen was ook nog iemand lelijk gevallen (uitgang west en zuid). Snel vergeten deze avond. Anti beloften, anti beloften!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Marc S op september 08, 2017, 23:37:45
Ik dacht dat we met Peersman de domste rode kaart van het jaar al hadden gezien, maar toen kwam er Oudh Chick.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:39:43
Overigens hoop ik dat Dijkhuizen het nooit meer in zijn hoofdhaalt 4-4-2 te spelen met Kallon en Daniels. Rossi was niet geweldig maar na de omzetting mistten we echt stootkracht voorin. Ik had liever Kallon voor Daniels gezien in een 4-3-3.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bascambuur op september 08, 2017, 23:40:18
Citaat van: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:35:17
Die rookbom, wie verzint zoiets? De actie tegen Jong Ajax vond ik ludiek, dit ging nergens over en zal wel weer een boete opleveren.
Werd van buiten het stadion afgestoken, dus nee.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 08, 2017, 23:40:37
Citaat van: pvanbuijtene op september 08, 2017, 23:29:10
En.... hoppa!! Weer een nieuwe speler direct alweer geschoffeerd en afgeschreven.
Vertel mij die extra kwaliteiten dan?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:40:40
Citaat van: Delamere op september 08, 2017, 23:36:04
Heb je er kennelijk met de rug naar toe gezeten. Heb ze niet geteld maar zeker 70% (nog lage schatting) naar de verkeerde kleur gespeeld en nog geen 3 duels gewonnen. Wat een slechte speler op zo'n cruciale positie. Waarom deze jongen zoveel krediet bij de TS heeft is werkelijk onbegrijpelijk.
Van Wermeskerken viel positief op op deze verder verschrikkelijke avond!

Volkomen mee eens.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 08, 2017, 23:40:44
Citaat van: Delamere op september 08, 2017, 23:36:04
Heb je er kennelijk met de rug naar toe gezeten. Heb ze niet geteld maar zeker 70% (nog lage schatting) naar de verkeerde kleur gespeeld en nog geen 3 duels gewonnen. Wat een slechte speler op zo'n cruciale positie. Waarom deze jongen zoveel krediet bij de TS heeft is werkelijk onbegrijpelijk.
Van Wermeskerken viel positief op op deze verder verschrikkelijke avond!

Dat vond ik juist van Schils(zeker 1e helft) maar kan zijn dat ik teveel sapjes heb genomen haha.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 08, 2017, 23:41:18
Citaat van: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:39:43
Overigens hoop ik dat Dijkhuizen het nooit meer in zijn hoofdhaalt 4-4-2 te spelen met Kallon en Daniels. Rossi was niet geweldig maar na de omzetting mistten we echt stootkracht voorin. Ik had liever Kallon voor Daniels gezien in een 4-3-3.

Je hebt wel door dat we met 10 man speelden door de rode kaart van Schils?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:44:15
Citaat van: Collingwood op september 08, 2017, 23:41:18
Je hebt wel door dat we met 10 man speelden door de rode kaart van Schils?

Absoluut, al vond ik dat de omzetting erg ongelukkig uitpakte.

Overigens erg knullig dat Robertha doorging met de warming-up terwijl er al drienwissels waren gedaan..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 08, 2017, 23:48:22
Daniels, Mathieu en Boerlage doen hun best maar zijn (nog) veel te licht en voorspelbaar.
Schils wel aardig.
Rossi krijgt 1 kans en die schiet hij er in. Jammer genoeg buitenspel.
Wermeskerken, Schilder prima.
Steenvoorden zijn slechtste pot hier tot nu toe denk ik. Geen enkele vooruit gespeelde bal kwam aan.
Bertrams niks minder dan Zeinstra en Nienhuis denk ik.
Houtkoop kan niet beter op die positie.
Kippersluis 2x heel mooi het spel zien verplaatsen. Dus hij ziet het wel denk ik. Onzichtbaar verder.

Slechtste man op het veld was toch wel de scheids. Bij 1-0 een 100% penal moeten hebben. Na de rode kaart voor Schils, waar hij volgens mij zelf van schrok, was hij het helemaal kwijt.

Het wordt doorbijten tot de winterstop. Hopelijk vanaf januari versterking erbij, want anders wordt het een doodsaai seizoen ;(
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: SCC-J op september 09, 2017, 00:54:04
Citaat van: Cambuur Groningen op september 08, 2017, 23:35:17
Die rookbom, wie verzint zoiets? De actie tegen Jong Ajax vond ik ludiek, dit ging nergens over en zal wel weer een boete opleveren.
Elke aandacht tegen de beloften is welkom. Nu tijd dat andere clubs eens wat gaan doen! Overigens vond bvo, Ajax actie op zijn zachts gezegd ook niet leuk.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: wiekie1969 op september 09, 2017, 01:32:58
Sc Camping juh, hou toch op. Magst de handen stevig dichtknijpen met playoffs. Richard bezoekt de trainingen, zit geen enkele passie, bezieling en beleving in en die slappe ts doet maar wat.  :( :( :( :(
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: wiekie1969 op september 09, 2017, 01:50:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur link=topic=1497.msg205623#msg205623 date=150490
Bertrams niks minder dan Zeinstra en Nienhuis denk ik.

/quote]


:_schater :_schater :_schater :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: wiekie1969 op september 09, 2017, 01:53:58
Citaat van: Valeriuskwartier op september 08, 2017, 23:39:43
Overigens hoop ik dat Dijkhuizen het nooit meer in zijn hoofdhaalt 4-4-2 te spelen met Kallon en Daniels. Rossi was niet geweldig maar na de omzetting mistten we echt stootkracht voorin. Ik had liever Kallon voor Daniels gezien in een 4-3-3.

Robertha is een klasse beter dan Rossi en Kip hoort ook in de basis.

Boerlage hou toch op juh.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bolle op september 09, 2017, 02:19:26
Boerlage en Mannes... :zucht

Over de scheids en ons Utrechter irritante MF zal ik t maar niet hebben... (was zo'n beetje t enige wat de scheids wél goed aanpakte).
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 07:33:06
Citaat van: Collingwood op september 08, 2017, 23:41:18
Je hebt wel door dat we met 10 man speelden door de rode kaart van Schils?

waar hebben we het over we speelden tegen een belabberd jong utrecht
angst regeerd helaas.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 07:37:07
wakker worden met die hele club man zo wel op het veld als
op de tribunes slappe hap de gezappigheid waar ik het al tijden over heb

cambuur twitterd over een eneverend duel??? sorry totaal de weg kwijt
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 07:47:13
Je hebt al vaker zeer terrecht geroepen dat we tegen dit soort ploegen vol op de aanval moeten spelen , scoor je er altijd eentje meer. Leuk voor het publiek , lekker voor het zelfvertrouwen van de aanvallers. Met rust moet het al beslist zijn.

Waarschijnlijk heb je dan een ruime voorsprong waardoor zo'n 2e gele kaart ook niks uitmaakt.

Doodzonde en onnodig, we hadden weer mooi kunnen aanklampen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 09, 2017, 08:51:34
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 07:33:06
waar hebben we het over we speelden tegen een belabberd jong utrecht
angst regeerd helaas.

Heb ik het helemaal niet over... Hij had het over 4-4-2 en 4-3-3 en dat kan niet met 10 man... Of je moet de keeper er uit halen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Galdiano op september 09, 2017, 09:08:16
Dit soort kut wedstrijden verlies je de punten ala Cambuur.
En tegen Eagles en MVV pak je ala Cambuur de punten.

En uiteindelijk staan we weer "gewoon" plek 2-5.  |:)

Welkom bij de mooiste kutclub van Nederland!  8)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: justremco op september 09, 2017, 09:12:13
Citaat van: Galdiano op september 09, 2017, 09:08:16
Dit soort kut wedstrijden verlies je de punten ala Cambuur.
En tegen Eagles en MVV pak je ala Cambuur de punten.

En uiteindelijk staan we weer "gewoon" plek 2-5.  |:)

Welkom bij de mooiste kutclub van Nederland!  8)

Ben wel benieuwd waar dat optimisme/positivisme op gebaseerd is hoor. We hebben niet een geweldige selectie en gewoon te weinig scorend vermogen. Gister was in mijn ogen 1 van de slechtste wedstrijden van de afgelopen jaren. Slap, passieloos en bovenal moeite om de bal naar de goeie kleur te spelen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 09, 2017, 09:13:53
Niet om aan te gluren. Toch 1 positief pluspunt: van wermeskerken
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 666 op september 09, 2017, 09:20:14
Citaat van: sunderland op september 09, 2017, 09:13:53
Niet om aan te gluren. Toch 1 positief pluspunt: van wermeskerken

Als Van Deelen fit is, waar moet Wermeskerken dan spelen. 2 goede spelers voor dezelfde positie, wat een luxe.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 09:23:28
Citaat van: 666 op september 09, 2017, 09:20:14
Als Van Deelen fit is, waar moet Wermeskerken dan spelen. 2 goede spelers voor dezelfde positie, wat een luxe.

Wermeskerken sowieso laten staan!
Wat een goede speler is dat zeg!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 09, 2017, 09:31:24
De slimheid houd ook niet over bij Cambuur. Er worden ook zoveel domme keuzes gemaakt.Als je daniels ook ziet
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 09, 2017, 09:34:54
En houd aub op over systeem gelul hier, dat heeft er allemaal niks mee te maken
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Noordcambuur op september 09, 2017, 09:35:27
Deze scheids had vele fouten er werd regelmatig hands gemaakt en zeker Rossi had een strafschop moeten hebben.
Maar deze scheidsrechter heeft ook weer ballen om die speler van Utrecht 2 keer geel te geven en dus rood en vertrekken .
Er zijn veel scheidsrechters doen dat niet kijk naar vorig seizoen tegen jong Ajax.
Maar er zaten meer van die vreselijke spelers bij jong Utrecht die hadden ook wel een kaart kunnen krijgen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 09:38:01
Citaat van: sunderland op september 09, 2017, 09:13:53
Niet om aan te gluren. Toch 1 positief pluspunt: van wermeskerken
Van Wermeskerken is een groot talent wat we moeten koesteren.
Waar het volgens mij volledig mis gaat, is het middenveld.
Er ontbreekt een regisseur zodat we daar vaak overlopen worden.
Boerlage is zowel,verdedigend als aanvallend zwak en de andere middenvelders kwamen ook noet op een acceptabel niveau.
Wat mij in positieve zin opvalt zijn onze jonge spelers die zijn aangetrokken en waar volgens mij nog veel potentieel in zit.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 09, 2017, 09:39:11
Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2017, 09:35:27
Deze scheids had vele fouten er werd regelmatig hands gemaakt en zeker Rossi had een strafschop moeten hebben.
Maar deze scheidsrechter heeft ook weer ballen om die speler van Utrecht 2 keer geel te geven en dus rood en vertrekken .
Er zijn veel scheidsrechters doen dat niet kijk naar vorig seizoen tegen jong Ajax.
Maar er zaten meer van die vreselijke spelers bij jong Utrecht die hadden ook wel een kaart kunnen krijgen.

In de krant staat dat hij cambuur de corner waaruit het doelpunt komt kado geeft, maar op de tribune hoorde de bak de Utrecht speler raken.Goede beslissing dus.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 09:39:38
Citaat van: sunderland op september 09, 2017, 09:34:54
En houd aub op over systeem gelul hier, dat heeft er allemaal niks mee te maken
_O_
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: moodygrunn op september 09, 2017, 10:02:48
Citaat van: sunderland op september 09, 2017, 09:34:54
En houd aub op over systeem gelul hier, dat heeft er allemaal niks mee te maken

Volgens mij heeft dat er alles mee te maken. Ruimtes tussen de spelers is te klein, tussen de linies weer veel te groot. Bv onderlinge afstand van houtkoop naar schilder is in balbezit ongeveer 35 meter. Geen wonder dat hij in verdedigend opzicht dan steken laat vallen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 09, 2017, 10:09:19
Citaat van: justremco op september 09, 2017, 09:12:13
Ben wel benieuwd waar dat optimisme/positivisme op gebaseerd is hoor. We hebben niet een geweldige selectie en gewoon te weinig scorend vermogen. Gister was in mijn ogen 1 van de slechtste wedstrijden van de afgelopen jaren. Slap, passieloos en bovenal moeite om de bal naar de goeie kleur te spelen

En dan begint zo'n avond al niet optimaal en dan zijn er ook nog lieden die zonodig
een rookbom moeten gooien met als resultaat weer een kwartier in de kleedkamer zodat
men zich opnieuw moet opladen, en tel daarbij ook nog een scheidsrechter die
de situatie niet aanvoelt en mag je blij zijn met een punt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 10:10:49
Dus als de uitvoering niet goed is, dan maakt het niet uit welk systeem je speelt. Je kunt niet terugzien waarop getrained is. Er zou doorgeborduurd worden op vorig seizoen maar daar is niks van te zien. Ik hoop maar dat het komt door het grote aantal nieuwe spelers, maar we hadden al veel verder moeten zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cor op september 09, 2017, 10:23:45
Kutwedstrijd, niveau drol. verder analyse overbodig.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: richard op september 09, 2017, 10:45:29
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2017, 10:10:49
Dus als de uitvoering niet goed is, dan maakt het niet uit welk systeem je speelt. Je kunt niet terugzien waarop getrained is. Er zou doorgeborduurd worden op vorig seizoen maar daar is niks van te zien. Ik hoop maar dat het komt door het grote aantal nieuwe spelers, maar we hadden al veel verder moeten zijn.

Ze spelen zoals ze trainen, passieloos, tempoloos.....donderdag training gezien en het is uitgekomen zoals ik al dacht.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 10:55:55
Tuurlijk is er kwaliteit verloren gegaan.
Maar totaal geen lijn in het spel te ontdekken is niet best.
Juist nu hadden we een trainer nodig die een collectief kan smeden en jonge speler beter kan maken. 
Valt telkens spelers publiekelijk aan en daar erger ik me aan.
Ik heb er een hard hoofd in met deze trainer maar laat mij graag verrassen.

Ik denk namelijk dat van deze selecte echt nog wel wat leuks te maken valt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: okkele op september 09, 2017, 11:06:01
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 07:37:07
wakker worden met die hele club man zo wel op het veld als
op de tribunes slappe hap de gezappigheid waar ik het al tijden over heb

cambuur twitterd over een eneverend duel??? sorry totaal de weg kwijt
tja,trieste bende dit.
noord was dood met uitzondering van dat kinderachtige hazes-liedje.
wat wil je ook?op een koude vrijdagavond naar jong-utrecht kijken.
een golvend kut-veld.
regen in je snufferd.
een knvb-mannetje die de kas moet spekken.
.
hou dan je humeur maar eens goed.
weer een ervaring rijker.
misschien bedoelen ze dat met "enerverend".
:(
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: okkele op september 09, 2017, 11:08:29
Citaat van: sunderland op september 09, 2017, 09:13:53
Niet om aan te gluren. Toch 1 positief pluspunt: van wermeskerken
zeker weten.
was gewoon leuk om naar te kijken.
of leek hij zo geweldig omdat alle anderen speelden als dikke stront in december?
maar hopen dat het geen momentopname was.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: okkele op september 09, 2017, 11:10:32
Citaat van: richard op september 09, 2017, 10:45:29
Ze spelen zoals ze trainen, passieloos, tempoloos.....donderdag training gezien en het is uitgekomen zoals ik al dacht.
maar je was er wel !
:thumbsup
|:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Hendrikscc op september 09, 2017, 11:22:50
Citaat van: Marc S op september 08, 2017, 23:37:45
Ik dacht dat we met Peersman de domste rode kaart van het jaar al hadden gezien, maar toen kwam er Oudh Chick.
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 09, 2017, 11:26:47
Citaat van: AL op september 09, 2017, 10:55:55
Ik denk namelijk dat van deze selecte echt nog wel wat leuks te maken valt.

Er zit genoeg potentie in, maar het is duidelijk dat ze heel erg aan elkaar moeten wennen. Logisch, er stonden gisteren nog twee echte basisspelers van vorig seizoen op het veld. Toch wordt er iig te combineren en als je elkaar nog niet goed snapt dat lijkt het snel lullig. Het is alleen zonde dat je de 3 punten niet over de streep trekt gezien de andere uitslagen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Noordcambuur op september 09, 2017, 11:28:57
Citaat van: richard op september 09, 2017, 10:45:29
Ze spelen zoals ze trainen, passieloos, tempoloos.....donderdag training gezien en het is uitgekomen zoals ik al dacht.
klopt helemaal Richard het is niet aan te zien.
Spelers zweten niet eens na de trainingen :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 11:37:40
Citaat van: hobbes op september 09, 2017, 11:26:47
Er zit genoeg potentie in, maar het is duidelijk dat ze heel erg aan elkaar moeten wennen. Logisch, er stonden gisteren nog twee echte basisspelers van vorig seizoen op het veld. Toch wordt er iig te combineren en als je elkaar nog niet goed snapt dat lijkt het snel lullig. Het is alleen zonde dat je de 3 punten niet over de streep trekt gezien de andere uitslagen.

die punten op zich jammer maar nog niet eens het beklangrijkste ik wil leuk spel
zien en druk op de tegenstander en al helemaal op jong utrecht. niet 1 moment
was er volle druk kwam het publiek er achter en dat waren de wapens van de
1e jaren ere divisie.is helemaal verdwenen helaas.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Agy op september 09, 2017, 12:26:35
Citaat van: richard op september 09, 2017, 10:45:29
Ze spelen zoals ze trainen, passieloos, tempoloos.....donderdag training gezien en het is uitgekomen zoals ik al dacht.

Dat is het niet alleen... dat er, even los van de inzet, een te kort is aan automatismen en er veel fout gaat door miscommunicatie is begrijpelijk gezien de voorbereiding. Maar vindt het wel verontrustend dat er compleet geen spelsysteem te herkennen is. Dat een vKippersluis en Mathieu bijna een uur lang gezamenlijk op 10 spelen en elkaar voornamelijk voor de voeten lopen (ook geen bezetting is op de linkervleugel) eer er ingegrepen wordt. Dat niemand door heeft dat een Rossi in de voeten moet worden aangespeeld inplaats van door de lucht. Een Houtkoop die aanvallend dan nog wel aardige dingen laat zien maar verdedigend niet eens de ruimtes afdekt. Dat een Schils met zijn openingen vooral het veld breder wil maken maar dat een ieder gewoon maar weer het trechter voetbal opteert. Enige lichtpuntje vond ik Wermeskerken en de invalbeurt van Kip. Heb de laatste weken de ploeg toch wel stapjes zien maken maar gisteravond was niet om aan te gluren, al hadden we op basis van de kansen in de 2e helft wel gewoon moeten winnen. Verder denk ik dat je met een ploeg met zo veel nieuwelingen het vooreerst simpel moet houden en standaard 4-3-3 moet gaan spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 12:30:27
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 11:37:40
die punten op zich jammer maar nog niet eens het beklangrijkste ik wil leuk spel
zien en druk op de tegenstander en al helemaal op jong utrecht. niet 1 moment
was er volle druk kwam het publiek er achter en dat waren de wapens van de
1e jaren ere divisie.is helemaal verdwenen helaas.
Toch heb ik best kunnen genieten van een paar hele mooi uitgevoerde aanvallen, die overigens niet werden afgemaakt.
En wat het druk zetten betreft, heb je helemaal gelijk.
Hopelijk wordt Smeets de man op het middenveld om de regie te hebben om op het juiste moment druk uit te oefenen. Maar dat zal nog wel enige weekjes gaan duren.
Ook zouden ze kunnen proberen om Schilder naar het middenveld te laten opschuiven en Vd Laan op zijn plaats te laten spelen. Want volgens mij mist er een goede regisseur op,het middenveld.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Agy op september 09, 2017, 13:01:26
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 12:30:27
Ook zouden ze kunnen proberen om Schilder naar het middenveld te laten opschuiven en Vd Laan op zijn plaats te laten spelen. Want volgens mij mist er een goede regisseur op,het middenveld.

Dat is ook zeker een pijnpunt. Boerlage is in balbezit wel aardig maar zonder bal speelt hij voornamelijk verstoppertje en verdedigend zakt hij helemaal door het ijs.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 13:03:42
Citaat van: okkele op september 09, 2017, 11:10:32
maar je was er wel !
:thumbsup
|:)

tot de 1-1 he
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 13:06:39
Citaat van: Agy op september 09, 2017, 13:01:26
Dat is ook zeker een pijnpunt. Boerlage is in balbezit wel aardig maar zonder bal speelt hij voornamelijk verstoppertje en verdedigend zakt hij helemaal door het ijs.

de ts is gek van hem dus het zou een wonder wese als daar wat gaat veranderen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 13:14:11
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 13:06:39
de ts is gek van hem dus het zou een wonder wese als daar wat haat veranderen.
Maar wij worden er gek van.
Ik denk daartegen dat Smeets na een paar weken zijn plaats wel zal gaan innemen.
Die kan nooit slechter zijn en is opbouwend een stuk beter.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 13:24:23
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 13:14:11
Maar wij worden er gek van.
Ik denk daartegen dat Smeets na een paar weken zijn plaats wel zal gaan innemen.
Die kan nooit slechter zijn en is opbouwend een stuk beter.

Smeets is controlerend echt niet goed hoor.
Daarentegen vind ik al dat gezeik op Boelage wat overdreven.
Aan de bal vind ik hem zeker niet slecht.

Al ben ik eens dat hij eigenlijk geen basis hoort op dit moment.
Maar in mijn ogen zijn er 2 alternatieven: Rosheuvel en Schilder.
Probleem is dat dat voorlopig ook geen opties zijn(blessure Rosheuvel en vd Laan eerst fit worden).

Bakker missen wij echt enorm. Werd hier door velen echt ondergewaardeerd.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 13:55:19
Citaat van: AL op september 09, 2017, 13:24:23
Smeets is controlerend echt niet goed hoor.
Daarentegen vind ik al dat gezeik op Boelage wat overdreven.
Aan de bal vind ik hem zeker niet slecht.

Al ben ik eens dat hij eigenlijk geen basis hoort op dit moment.
Maar in mijn ogen zijn er 2 alternatieven: Rosheuvel en Schilder.
Probleem is dat dat voorlopig ook geen opties zijn(blessure Rosheuvel en vd Laan eerst fit worden).

Bakker missen wij echt enorm. Werd hier door velen echt ondergewaardeerd.
En waar was bakker dan goed in als mag vragen?
In penaltys was hij super, en tikkies breed wat elke jupiler speler kan!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 13:57:00
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 13:55:19
En waar was bakker dan goed in als mag vragen?
In penaltys was hij super, en tikkies breed wat elke jupiler speler kan!

Dit bedoel ik dus.......
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 14:08:21
Citaat van: AL op september 09, 2017, 13:57:00
Dit bedoel ik dus.......
Ik zie wat ik zie, en in die 5 jaar bakker, heeft hij altijd minimaal een zesje gescoord. Niet goed, en niet slecht.
Maar laten we nu niet bakker als dé ontbrekende schakel noemen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 14:12:37
middenvelders horen in mijn beleving ook bij de 16 van de tegenstander te komen
of ze moeten verdedigend zo sterk zijn als makrini dat de andere 2 meer hun gang kunnen
gaan. als dat niet zo is moet je het afwissen en dat gebeurd niet. boerlage speelt
nu meer in de rol die bakker vorig jaar had en das vlak voor de verdedigers die je
daardoor alleen maar in de weg loopt en de ruimtes heel klein zijn.
als de middenvelders dieper gaan trekken ze hun tegenstander mee waardoor
een verdediger als ie het lef heeft meer ruimte krijgt om op te komen.
1 van de wapens met vd laan in de ere div waardoor je een mannetje meer
kreeg.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 14:35:30
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 14:08:21
Ik zie wat ik zie, en in die 5 jaar bakker, heeft hij altijd minimaal een zesje gescoord. Niet goed, en niet slecht.
Maar laten we nu niet bakker als dé ontbrekende schakel noemen

Ik durf te wedden dat je met Bakker erbij het middenveld in handen had gehad.
Op zijn positie spelen geen betere spelers in Jupiler dan hem. Ik vind hem dus wel degelijk de ontbrekende schakel.
Zeker omdat de 6 positie kwalitatief niet goed ingevuld is dit jaar.
Maar ieder zijn mening.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 14:40:40
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 14:08:21
Ik zie wat ik zie, en in die 5 jaar bakker, heeft hij altijd minimaal een zesje gescoord. Niet goed, en niet slecht.
Maar laten we nu niet bakker als dé ontbrekende schakel noemen
.
Geinig dat PEC hem wel heeft gehaald om op een hoger niveau te spelen.
Hij kon soms ontzettend goed zijn zonder erg op te vallen, maar heeft inderdaad ook wel eens een off day gehad, maar is door sommigen altijd ondergewaardeerd.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 14:49:59
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 14:40:40
.
Geinig dat PEC hem wel heeft gehaald om op een hoger niveau te spelen.
Hij kon soms ontzettend goed zijn zonder erg op te vallen, maar heeft inderdaad ook wel eens een off day gehad, maar is door sommigen altijd ondergewaardeerd.
Hij kon soms ontzettend goed zijn zonder erg op te vallen...
Dus? Iemand is goed doordat hij niet opvalt?
Bakker was een simpele 6.
En ja, we missen een speler op middenveld die gif/strijd etc heeft.
Sinds Makrini weg Is, is dat ontbrekend.
Hopelijk geeft Smeets dat, alhoewel ik twijfel aan zijn handelingssnelheid
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 14:54:47
Positie kiezen, simpel spelen, dingen niet zo opvallen als een tackle of passeeractie maar wel het bindmiddel in een team kunnen zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 15:03:02
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2017, 14:54:47
Positie kiezen, simpel spelen, dingen niet zo opvallen als een tackle of passeeractie maar wel het bindmiddel in een team kunnen zijn.
Jij je mening, ik vindt het beperkte voetballer die allee breed tikte
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: 666 op september 09, 2017, 15:03:57
Ik mis het simpel uitspelen van de aanvallers. Driehoekjes zie je te weinig met de (verdedigende) middenvelders.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Huzumer op september 09, 2017, 15:07:36
Ludieke actie met lottoballetjes was origineel en duidelijk. Maar hoe haalt iemand het in zijn hoofd zo'n rookbom te gooien?!!  :zucht
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: De Raaf op september 09, 2017, 15:11:15
Op dit onsamenhangende sootje is geen enkele analyse op los te laten.
En met die dooie op de bank en beperkte kwaliteiten selectie voorzie ik ook geen vooruitgang.
Hopen dat de leiding volgend jaar hun fouten goedmaakt en dit seizoen kenne we afskriewe
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: De Raaf op september 09, 2017, 15:16:09
En wat betreft Boerlage
Om in een slecht elftal op te vallen door nog slechter te wezen is oek een kwaliteit
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Lore op september 09, 2017, 15:20:57
Citaat van: Huzumer op september 09, 2017, 15:07:36
Ludieke actie met lottoballetjes was origineel en duidelijk. Maar hoe haalt iemand het in zijn hoofd zo'n rookbom te gooien?!!  :zucht

Het leek niet of daar erg lang over na was gedacht, want ze gooiden hem aan de ingang van het gehandicaptenvak. Je mag toch hopen dat daar geen mensen tussen zaten met longaandoeningen!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 15:27:12
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 15:03:02
Jij je mening, ik vindt het beperkte voetballer die allee breed tikte

Eerste jaren zeker, maar groeide wel. Taktisch slim om te snappen hoe het middenveld moet staan,wat bijvoorbeeld Schils nog mist. Maar dat soort spelers horen inderdaad niet op te vallen of de beste te zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2017, 16:04:42
Citaat van: Huzumer op september 09, 2017, 15:07:36
Ludieke actie met lottoballetjes was origineel en duidelijk. Maar hoe haalt iemand het in zijn hoofd zo'n rookbom te gooien?!!  :zucht
Is maar een beetje rook. Zo maak je een statement, vond het een top actie. Stop de beloften!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 16:06:28
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 16:04:42
Is maar een beetje rook. Zo maak je een statement, vond het een top actie. Stop de beloften!

Doe het dan op Noord.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 16:37:07
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 15:03:02
Jij je mening, ik vindt het beperkte voetballer die allee breed tikte
Zou PEC Zwolle de afwijking hebben geïnteresseerd te zijn in beperkte voetballers?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: wiekie1969 op september 09, 2017, 16:46:06
Citaat van: De Raaf op september 09, 2017, 15:16:09
En wat betreft Boerlage
Om in een slecht elftal op te vallen door nog slechter te wezen is oek een kwaliteit

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 16:55:31
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 16:04:42
Is maar een beetje rook. Zo maak je een statement, vond het een top actie. Stop de beloften!
Zo maak je dus geen statement met het gooien van zo'n rookbom vlak bij de tribune voor mindervaliden die niet instaat zijn snel even uit de rookzone te komen.
Dit valt onder asociaal gedrag.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: sunderland op september 09, 2017, 17:08:23
Citaat van: 666 op september 09, 2017, 15:03:57
Ik mis het simpel uitspelen van de aanvallers. Driehoekjes zie je te weinig met de (verdedigende) middenvelders.
omdat ze niet goed staan! Daniels staat te vaak niet goed bij een uitbraak en Mathieu stond helemaal niet aan de lijn. Hij speelde als half of naar binnen om voor Houtkoop ruimte te maken.De ts dacht slim te zijn maar de uitvoering was dramatisch.Zet ze dan aan de lijn verdomme. En loopt het voor geen meter wordt er niks omgezet. Hadden we wat dat betreft Dwight nog maar. De beste ooit hier wat dat betreft
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 16:04:42
Is maar een beetje rook. Zo maak je een statement, vond het een top actie. Stop de beloften!

Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 17:16:12
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 16:37:07
Zou PEC Zwolle de afwijking hebben geïnteresseerd te zijn in beperkte voetballers?
Wat interesseert mij nu juh wat zij in bakker zien.
Mutten zij lekker weten.
Misschien omdat hij daar ook vandaan komt en altijd een 'zesje' scoort...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: piene hassus op september 09, 2017, 17:20:53
Haalde iedereen maar un zesje
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 17:22:50
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 16:37:07
Zou PEC Zwolle de afwijking hebben geïnteresseerd te zijn in beperkte voetballers?

Ja en Heracles in domme harddravers en Utrecht in spelers met zak aardappelen op de rug...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 17:25:43
Citaat van: AL op september 09, 2017, 17:22:50
Ja en Heracles in domme harddravers en Utrecht in spelers met zak aardappelen op de rug...
:_schater  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 09, 2017, 17:29:38
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 17:25:43
:_schater  :_schater

Haha.
Ik bedoel ermee te zeggen dat aantal hier alleen maar commentaar hadden op bepaalde spelers die toch een mooie stap hebben gemaakt.
Zien de kenners het dan toch niet goed??
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 09, 2017, 17:30:21
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 17:25:43
:_schater  :_schater
Kruup elkaar anders even in de kont  ;)
Ik hef t toch niet over monteiro en streek?
Het t over huis tuin en keuken voetballer, bakker
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 18:26:16
Citaat van: Zuid1991 op september 09, 2017, 17:30:21
Kruup elkaar anders even in de kont  ;)
Ik hef t toch niet over monteiro en streek?
Het t over huis tuin en keuken voetballer, bakker
Je had het over meningen, nou deze is van ons.
Als die mening jou niet past, jammer dan maar en jouw mening steken wij wel in een gat waar de zo'n niet schijnt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: ChantiSCC op september 09, 2017, 18:28:44
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....

Zo is dat! In actie komen, hopelijk gaan clubs als De Graafschap en de Eagles dit ook doen.. Wanneer is de volgende thuiswedstrijd tegen een jong team?  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 18:34:07
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....
Beste jongen, met dergelijke akties raak je alleen je eigen club. Er zijn maar weinig die hiervoor waardering kunnen opbrengen.
Het enige akties waarmee je een statement kunt maken is lege tribunes bij dergelijke wedstrijden. Maar probeer dat maar eens te realiseren.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: moodygrunn op september 09, 2017, 18:45:46
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 18:34:07
Beste jongen, met dergelijke akties raak je alleen je eigen club. Er zijn maar weinig die hiervoor waardering kunnen opbrengen.
Het enige akties waarmee je een statement kunt maken is lege tribunes bij dergelijke wedstrijden. Maar probeer dat maar eens te realiseren.
Als we zo blijven spelen hebben we snel genoeg lege tribunes
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 09, 2017, 18:49:07
Citaat van: moodygrunn op september 09, 2017, 18:45:46
Als we zo blijven spelen hebben we snel genoeg lege tribunes

Ja hoor, laat je club maar in de steek :R
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: moodygrunn op september 09, 2017, 18:52:20
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 18:49:07
Ja hoor, laat je club maar in de steek :R
Dat zeg ik toch niet? Ik geef alleen aan dat de minder fanatieke aanhanger, misschien wel eens een potje over zal slaan....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AliBombali op september 09, 2017, 18:56:13
Zonde.. gisteravond had niet gehoeven en gemoeten.. als het niveau qua trainingen en intensiteit zo laag is, dan moet dat toch gezegd worden tegen Marinus?! Ik denk dat we alsnog gewoon mee gaan doen om de bovenste plekken.. er is niet echt een club die er het hele seizoen bovenuit steekt, dus er kunnen rare ontwikkelingen plaats gaan vinden! Ik ben benieuwd! Ik blijf de club op alle mogelijke manieren steunen!

Kansloze actie met die rookbom trouwens.. de knvb zal nu vast wel denken dat ze dit terug
moeten draaien! Daarnaast dupeer je eigen club en supporters..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:10:25
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 18:34:07
Beste jongen, met dergelijke akties raak je alleen je eigen club. Er zijn maar weinig die hiervoor waardering kunnen opbrengen.
Het enige akties waarmee je een statement kunt maken is lege tribunes bij dergelijke wedstrijden. Maar probeer dat maar eens te realiseren.
De club noemt zich 'volksclub'. Dan hoor je een statement te maken tegen beloftes als club maar dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zullen ze ook niet doen. Verraad naar je eigen supporters toe, dan mogen ze ook wel incasseren bij de club!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 09, 2017, 19:28:15
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:10:25
De club noemt zich 'volksclub'. Dan hoor je een statement te maken tegen beloftes als club maar dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zullen ze ook niet doen. Verraad naar je eigen supporters toe, dan mogen ze ook wel incasseren bij de club!

Wat is dat eigenlijk, een volksclub.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 19:31:14
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:10:25
De club noemt zich 'volksclub'. Dan hoor je een statement te maken tegen beloftes als club maar dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zullen ze ook niet doen. Verraad naar je eigen supporters toe, dan mogen ze ook wel incasseren bij de club!
De club is ook niet gelukkig met de belofte teams en zij uitten hun ongenoegen via de daar voor geëigende wegen.
Aangezien de grote clubs binnen de KNVB tot nu de dienst uit maken, zullen hier voorlopig mee moeten dealen.
Met akties zoals afgelopen vrijdag duperen enkelen de club en supporters.
"Supporters" die overgaan tor dit soort akties mogen wat mij betreft een stadion en omgevingsverbod opgelegd krijgen.

Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Noordcambuur op september 09, 2017, 19:44:43
Citaat van: AL op september 09, 2017, 17:29:38
Haha.
Ik bedoel ermee te zeggen dat aantal hier alleen maar commentaar hadden op bepaalde spelers die toch een mooie stap hebben gemaakt.
Zien de kenners het dan toch niet goed??
zo zit het AL en die denken nog steeds dat ze het beter weten.
Vorig seizoen commentaar geven op spelers zoals Monteiro,Bakker,Zijnstra en onze luie Hoefdraad  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Noordcambuur op september 09, 2017, 19:47:05
Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2017, 18:28:44
Zo is dat! In actie komen, hopelijk gaan clubs als De Graafschap en de Eagles dit ook doen.. Wanneer is de volgende thuiswedstrijd tegen een jong team?  :_schater
iedere club moet actie gaan voeren tegen die kutbeloften voegen niks toe.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 09, 2017, 19:47:57
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....
tuurlijk joh, kinderen die in angst wegduiken omdat er plotseling gesis is en enorme rookontwikkeling. Niet over nagedacht deze actie, of in ieder geval niet door een slimmerik
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:49:48
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 19:31:14
De club is ook niet gelukkig met de belofte teams en zij uitten hun ongenoegen via de daar voor geëigende wegen.
Aangezien de grote clubs binnen de KNVB tot nu de dienst uit maken, zullen hier voorlopig mee moeten dealen.
Met akties zoals afgelopen vrijdag duperen enkelen de club en supporters.
"Supporters" die overgaan tor dit soort akties mogen wat mij betreft een stadion en omgevingsverbod opgelegd krijgen.
Waar heb je dat vandaan, dat zij zich hard maken tegen beloften? Zien we niks van.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 09, 2017, 19:52:42
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:49:48
Waar heb je dat vandaan, dat zij zich hard maken tegen beloften? Zien we niks van.

Oh, krijg je de notulen niet? Die delen altijd uit voor elke wedstrijd
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: justremco op september 09, 2017, 19:56:15
Citaat van: hobbes op september 09, 2017, 19:52:42
Oh, krijg je de notulen niet? Die delen altijd uit voor elke wedstrijd

Onnozele reactie weer. Ik ben ook wel benieuwd wanneer de club zich openlijk heeft uitgesproken tegen die niets toevoegende beloften. Dit staat overigens los van wel/niet goedkeuren van de rookbom.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 09, 2017, 20:00:47
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....

Dan promoveren we iig wel als beste "gewone" club :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Huzumer op september 09, 2017, 20:15:48
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....

Man, man, man, meerdere minder-validen afgevoerd met ademhalingsproblemen, omdat ze geen kant op konden. Echt heel goede actie!  :zucht Gelukkig is de dader opgepakt. Ik mag hopen dat hij dit niet had doordacht, maar nadenken is ook vast niet zijn sterkste punt ...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 20:32:20
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 19:49:48
Waar heb je dat vandaan, dat zij zich hard maken tegen beloften? Zien we niks van.
Klopt, staat ook niet regelmatig in de krant, maar in de bijeenkomsten in Zeist wordt dit met meerdere clubs aangegeven dat zij dit een vorm van competitie vervalsing vinden.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: SCC-J op september 09, 2017, 21:12:48
En waar valt dat te lezen?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Yellow Army op september 09, 2017, 21:36:47
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 20:32:20
Klopt, staat ook niet regelmatig in de krant, maar in de bijeenkomsten in Zeist wordt dit met meerdere clubs aangegeven dat zij dit een vorm van competitie vervalsing vinden.

Ja tuurlijk, Cambuur wil immers zelf met JC instromen in de voetbalpiramide, dus kun je als club geen statement maken tegen de beloftenteams aangezien je er zelf graag aan mee wil doen. Dag verhaal...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 22:39:41
je kunt wel acties plannen maar denk je dat de KNVB dan denkt we moeten die jong clubs
er uit halen ik denk het niet.

als je wat wilt dan zul je met alle andere teams de boel eens plat gooien maar ja de
competitie is nu al bezig dus ja zal nu niet helpen.

en zo,n actie als gister daar worden je eigen supporters de dupe van zei zijn toch
biet de uitvinders van de beloften in de jl.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 22:44:50
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 18:49:07
Ja hoor, laat je club maar in de steek :R

ik doe het oek niet maar gingen gister al lui in de rust weg of na de 1-1
ken je zeggen dat hoort niet maar de club mut zich eens afvragen hoe
dit komt is mijn mening.het gevoel bij de club neemt in ieder geval niet
toe tis slappe hap overal,hertje gister oek su rustig hek ut al jaren niet
mee maakt,
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 22:46:25
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 16:37:07
Zou PEC Zwolle de afwijking hebben geïnteresseerd te zijn in beperkte voetballers?

valt immers daar oek niet op gewone speler en meer niet,
1e 2 jaar ere divisie soms heel goed vooral in een aanvallendere rol
met als hoogtepunt groningen thuis.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Zuid1991 op september 10, 2017, 00:59:46
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 18:26:16
Je had het over meningen, nou deze is van ons.
Als die mening jou niet past, jammer dan maar en jouw mening steken wij wel in een gat waar de zo'n niet schijnt.
Heel mooi gesproken.....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Johan058... op september 10, 2017, 13:21:39
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 19:31:14
De club is ook niet gelukkig met de belofte teams en zij uitten hun ongenoegen via de daar voor geëigende wegen.
Aangezien de grote clubs binnen de KNVB tot nu de dienst uit maken, zullen hier voorlopig mee moeten dealen.
Met akties zoals afgelopen vrijdag duperen enkelen de club en supporters.
"Supporters" die overgaan tor dit soort akties mogen wat mij betreft een stadion en omgevingsverbod opgelegd krijgen.
Direct maar weer een stadion verbod? Bij andere acties waar rook/ pyro komt bij kijken wel vooraan staan zeker :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: gewoon een fan op september 10, 2017, 16:24:39
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 22:44:50
ik doe het oek niet maar gingen gister al lui in de rust weg of na de 1-1
ken je zeggen dat hoort niet maar de club mut zich eens afvragen hoe
dit komt is mijn mening.het gevoel bij de club neemt in ieder geval niet
toe tis slappe hap overal,hertje gister oek su rustig hek ut al jaren niet
mee maakt,

Ik doe het ook niet, veel te bang dat ik toch nog iets mis  :_schater
Maar ik moet eerlijk zeggen dat de afgelopen twee jaar bij mij het gevoel ook langzaam aan het afnemen is, ik had dit nooit verwacht maar langzaam sluipt dit erin.
Ik kom al iets van 37 jaar bij Cambuur en dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik schrik hier zelf van omdat ik dit nooit verwacht had  ;(
Normaal had ik de hele week alweer zin in de vrijdagavond voor een leuke wedstrijd, de hele week was ik ook met de wedstrijd bezig, nu denk ik soms op de donderdag "oh ja morgen Cambuur"
Vroeger was ik ook helemaal kapot na een nederlaag, dan was ik echt niet te genieten, nu baal ik natuurlijk ook nog wel maar dit gevoel is redelijk snel weer weg.
Hopelijk trekt het allemaal weer aan maar de vooruitzichten zijn erg slecht  ;(
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 10, 2017, 17:50:51
Citaat van: gewoon een fan op september 10, 2017, 16:24:39
Ik doe het ook niet, veel te bang dat ik toch nog iets mis  :_schater
Maar ik moet eerlijk zeggen dat de afgelopen twee jaar bij mij het gevoel ook langzaam aan het afnemen is, ik had dit nooit verwacht maar langzaam sluipt dit erin.
Ik kom al iets van 37 jaar bij Cambuur en dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik schrik hier zelf van omdat ik dit nooit verwacht had  ;(
Normaal had ik de hele week alweer zin in de vrijdagavond voor een leuke wedstrijd, de hele week was ik ook met de wedstrijd bezig, nu denk ik soms op de donderdag "oh ja morgen Cambuur"
Vroeger was ik ook helemaal kapot na een nederlaag, dan was ik echt niet te genieten, nu baal ik natuurlijk ook nog wel maar dit gevoel is redelijk snel weer weg.
Hopelijk trekt het allemaal weer aan maar de vooruitzichten zijn erg slecht  ;(

blijft verontrustend vind ik de club leest mee dus als ze er wat mee kunnen zoen zou ik snel
zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: V-man op september 10, 2017, 22:54:46
Wat een klote wedstrijd. Zelfs in het degradatie jaar was het nog niet eens zo beroerd! Maar goed nog maar 3 wedstrijdjes onderweg! Gae bakt er ook niet zoveel van. Op nr volgende week!!! Roberta maar es minuten gunnen! 
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Lore op september 11, 2017, 10:13:05
Het zal ook wel moeten, want die week erna kunnen wij naar Maastricht! Ik hou mijn hart vast, maar je hebt gelijk: wij zijn nog maar net onderweg en het zal nog wel beter worden.

P.S. Wel vier wedstrijden onderweg hoor!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: okkele op september 11, 2017, 11:46:07
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 19:28:15
Wat is dat eigenlijk, een volksclub.
dat is een club in een wijk en niet in een multimedia-arena.
dat is een club met matige spelers die "vechtvoetbal" o.i.d spelen.
dat is een club met een fanatieke aanhang.
dat is een club met spelers die je bij hun voornaam kan aanspreken.

we spelen in een wijk maar ook in een bouwval.
wij hebben matige spelers die onherkenbaar,lastig en moeilijk moeten spelen.
wij zingen andre hazes-liedjes  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 11, 2017, 11:52:42
"Nog veel kwalijker was echter de benarde positie waar een aantal van onze supporters (waaronder kinderen) en vrijwilligers in terecht zijn gekomen. Vanaf de openbare weg buiten het stadion werd namelijk een rookbom gegooid die voor veel paniek en ademhalingsproblemen zorgde. Het was zelfs zo erg dat meerdere supporters en vrijwilligers moesten worden geholpen door de EHBO. Ook de bezoekers in het mindervalide vak hebben hier veel hinder van ondervonden."

http://cambuur.nl/nieuws/statement-bvo-inzake-rookbom-sc-cambuur-jong-utrecht/

Tsja, dit kun je moeilijk goed praten lijkt me...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 11, 2017, 12:01:37
zeer slechte zaak natuurlijk maar hoe cambuur actie wil ondernemen tegen mensen die niet
in het stadion waren is mij een raadsel.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: justremco op september 11, 2017, 12:06:21
Citaat van: denistel op september 11, 2017, 12:01:37
zeer slechte zaak natuurlijk maar hoe cambuur actie wil ondernemen tegen mensen die niet
in het stadion waren is mij een raadsel.

Die kunnen ze gewoon toegang weigeren dmv een stadionverbod. Zodra de dader veroordeeld is natuurlijk
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 11, 2017, 12:28:40
Citaat van: denistel op september 11, 2017, 12:01:37
zeer slechte zaak natuurlijk maar hoe cambuur actie wil ondernemen tegen mensen die niet
in het stadion waren is mij een raadsel.

Na het gooien zijn ze de Cambuurbar ingegaan en de politie er achter aan, misschien hebben ze ze gepakt

En het was echt enorm kutspul die rook, heb de hele nacht last gehad van mijn keel. terwijl ik nog weg kon lopen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 11, 2017, 13:15:28
Citaat van: justremco op september 11, 2017, 12:06:21
Die kunnen ze gewoon toegang weigeren dmv een stadionverbod. Zodra de dader veroordeeld is natuurlijk

ze waren al niet in het stadion toch vriend?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: justremco op september 11, 2017, 13:26:33
Citaat van: denistel op september 11, 2017, 13:15:28
ze waren al niet in het stadion toch vriend?

Nee dat klopt, maar Cambuur kan in principe iedereen de toegang weigeren die ze er niet in willen hebben (zie het stadion als huis). Maar als de dader al een verbod had, dan zal die waarschijnlijk verlengd worden
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Ravnajuv op september 11, 2017, 13:39:12
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2017, 18:03:42
De club durft zelf geen statement te maken tegen de beloftes, dan verlies je eigenlijk altijd ondanks de eindstand. Veel te ja - knikkers binnen de club, dan moet het maar via deze weg. Hoe meer acties hoe groter de kans is dat de reserveteams verdwijnen en dat willen we toch neem ik aan? Of wil je over 10 jaar met alleen maar met beloften elftallen voetballen.....

Het maximum is 4 Belofteteams in de Juup. Maak je liever druk over iets wat erger is dan Belofteteams: Kunstgras. Of heet het bij Cambuur watergras  :_schater

Dus, eerst op gras gaan voetballen en dan moet je eerst even nadenken voordat je domme dingen (alleen maar beloftes) zegt, oké? Het kunnen wel meer dan 4 worden, maar zover zal zelfs Cambuur niet afzakken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Collingwood op september 11, 2017, 13:54:06
Citaat van: Ravnajuv op september 11, 2017, 13:39:12
Het maximum is 4 Belofteteams in de Juup. Maak je liever druk over iets wat erger is dan Belofteteams: Kunstgras. Of heet het bij Cambuur watergras  :_schater

Dus, eerst op gras gaan voetballen en dan moet je eerst even nadenken voordat je domme dingen (alleen maar beloftes) zegt, oké? Het kunnen wel meer dan 4 worden, maar zover zal zelfs Cambuur niet afzakken.

Je kunt volgens mij best tegen kunstgras (dat overigens bij Cambuur met het nieuwe stadion zal verdwijnen) én beloftenteams zijn. Dat moet zelfs iemand die voor Heerenveen is kunnen bedenken...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: SCC-J op september 11, 2017, 13:56:31
Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 13:54:06
Je kunt volgens mij best tegen kunstgras (dat overigens bij Cambuur met het nieuwe stadion zal verdwijnen) én beloftenteams zijn. Dat moet zelfs iemand die voor Heerenveen is kunnen bedenken...
:y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: piene hassus op september 11, 2017, 14:08:57
Met echt gras was de wetstryd waarskynluk aflast
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: hobbes op september 11, 2017, 14:24:20
Citaat van: Ravnajuv op september 11, 2017, 13:39:12
Het maximum is 4 Belofteteams in de Juup. Maak je liever druk over iets wat erger is dan Belofteteams: Kunstgras. Of heet het bij Cambuur watergras  :_schater

Dus, eerst op gras gaan voetballen en dan moet je eerst even nadenken voordat je domme dingen (alleen maar beloftes) zegt, oké? Het kunnen wel meer dan 4 worden, maar zover zal zelfs Cambuur niet afzakken.

Over domme dingen zeggen gesproken. Er wordt voor drie seizoenen niet meer een grasveld neergelegd. Als je evt promoveert moet dat er weer uit en moet je er ook nog veldverwarming inleggen. Plus zoals al eerder vermeld, dankzij het kunstgras ging het door, echt gras had deze hoeveelheid water niet in zo'n korte tijd kunnen verwerken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: okkele op september 11, 2017, 15:14:20
Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 13:54:06
H#@#@nveen ---------- bedenken...

lijkt mij een onmogelijke combinatie.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: ChantiSCC op september 11, 2017, 15:59:12
Citaat van: piene hassus op september 11, 2017, 14:08:57
Met echt gras was de wetstryd waarskynluk aflast

Ja, echt gras had deze hoeveelheid water (24mm in een uur) niet aangekund.

Wat doet een dkver hier? Weg met die vieze boer a.u.b. Hou je lekker bezig met je eigen stinkclub..zegt genoeg trouwens dat je op ons forum reageert..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 11, 2017, 17:42:55
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.

Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.

Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2017, 18:04:37
Citaat van: Nightmarelwd op september 11, 2017, 17:42:55
Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: justremco op september 11, 2017, 18:17:04
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2017, 18:04:37
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?

Als we een labiele selectie hebben wel, anders geloof ik niet in zulke onzin
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Dokkumer op september 11, 2017, 19:26:07
Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 13:54:06
Je kunt volgens mij best tegen kunstgras (dat overigens bij Cambuur met het nieuwe stadion zal verdwijnen) én beloftenteams zijn. Dat moet zelfs iemand die voor Heerenveen is kunnen bedenken...
Nee die kunnen maar 1 ding tegelijk..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 11, 2017, 19:58:59
Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 11:52:42
"Nog veel kwalijker was echter de benarde positie waar een aantal van onze supporters (waaronder kinderen) en vrijwilligers in terecht zijn gekomen. Vanaf de openbare weg buiten het stadion werd namelijk een rookbom gegooid die voor veel paniek en ademhalingsproblemen zorgde. Het was zelfs zo erg dat meerdere supporters en vrijwilligers moesten worden geholpen door de EHBO. Ook de bezoekers in het mindervalide vak hebben hier veel hinder van ondervonden."

http://cambuur.nl/nieuws/statement-bvo-inzake-rookbom-sc-cambuur-jong-utrecht/

Tsja, dit kun je moeilijk goed praten lijkt me...
Het had misschien niet bij West-Zuid mogen gebeuren. Maar laten ze bij de club nou ook eens opkomen voor de andere kant van dit verhaal. Juist, doen ze niet... 
"Als we één ding belangrijk vinden is het dat een Avondje Cambuur een vermakelijke en veilige ervaring moet zijn" zo geciteerd uit het statement van de club. Een avondje tegen Jong Utrecht vinden jullie een 'vermakelijke' avond.

Als je als (volks)club gewoon je gewoon kenbaar hard maakt tegen beloften dan zijn supportersacties niet nodig zo kan je het ook zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:07:10
Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 19:58:59
Het had misschien niet bij West-Zuid mogen gebeuren. Maar laten ze bij de club nou ook eens opkomen voor de andere kant van dit verhaal. Juist, doen ze niet... 
"Als we één ding belangrijk vinden is het dat een Avondje Cambuur een vermakelijke en veilige ervaring moet zijn" zo geciteerd uit het statement van de club. Een avondje tegen Jong Utrecht vinden jullie een 'vermakelijke' avond.

Als je als (volks)club gewoon je gewoon kenbaar hard maakt tegen beloften dan zijn supportersacties niet nodig zo kan je het ook zien.
ga het nou niet goedpraten: als mensen door de EHBO behandeld moeten worden is de actie gewoon een onnozele actie geweest.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:08:01
Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:07:10
ga het nou niet goedpraten: als mensen door de EHBO behandeld moeten worden is de actie gewoon een onnozele actie geweest.
Lees je wel?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:13:37
Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:08:01
Lees je wel?
ja hoor: je zegt' het had misschien niet bij West Zuid moeten gebeuren, maar....dat lees ik als: het had misschien beter een andere tribune kunnen zijn, maar hadden ze als club maar harder moeten protesteren tegen beloftenelftallen. Maar laat maar... ik zal het wel verkeerd hebben begrepen...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Destroyer op september 11, 2017, 20:20:29
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2017, 19:26:07
Nee die kunnen maar 1 ding tegelijk..

:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:27:20
Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:13:37
ja hoor: je zegt' het had misschien niet bij West Zuid moeten gebeuren, maar....dat lees ik als: het had misschien beter een andere tribune kunnen zijn, maar hadden ze als club maar harder moeten protesteren tegen beloftenelftallen. Maar laat maar... ik zal het wel verkeerd hebben begrepen...
Inderdaad als de club zich harder maakt tegen de beloften dan zijn er minder supportersacties nodig. De ligging van deze actie had beter gekund, dat de club een statement maakt: prima. Maar naar zoveel acties mag je toch ook wel eens verwachten dat je als 'volksclub' kenbaar opkomt tegen de beloften, en daar gaat het mij om.

Wel mooi zo'n 'Avondje Cambuur' oftewel Cambuur - tegen de beloften van Utrecht want dat zei de club....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Destroyer op september 11, 2017, 20:28:10
Citaat van: Nightmarelwd op september 11, 2017, 17:42:55
Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.

Ligt het nou aan mij dat ik dit het meest inspiratie loze elftal van de laatste decennia vindt en alle supporters op de tribune lam worden geslagen en je in plaats van een warm avondje Cambuur in het vooruitzicht naar een grauwe grijze wedstrijd gaat waarvoor je jezelf moet motiveren de deur uit te gaan? Ik heb op dit moment 'het' gevoel even niet meer. Alsof er iets uit je gezogen is. Alsof je loopt met lood in je schoenen. Gatver,  misselijkmakend gewoon dat je Cambuur hart aan het bloeden is. Sfeer? Waar? Niet bij ons... Ik hoop dat er een wonder gebeurt en dat mijn gevoel weer gaat bruizen zoals weleer! Ik ben niet pessimistisch maar er moet veel gebeuren anders is het nieuwe stadion wellicht het eerste hoogtepunt dat we weer gaan mee maken...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:31:51
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2017, 18:04:37
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?
Het voetbal was niet slechter dan daarvoor dus nee.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: AL op september 11, 2017, 21:01:02
Citaat van: Destroyer op september 11, 2017, 20:28:10
Ligt het nou aan mij dat ik dit het meest inspiratie loze elftal van de laatste decennia vindt en alle supporters op de tribune lam worden geslagen en je in plaats van een warm avondje Cambuur in het vooruitzicht naar een grauwe grijze wedstrijd gaat waarvoor je jezelf moet motiveren de deur uit te gaan? Ik heb op dit moment 'het' gevoel even niet meer. Alsof er iets uit je gezogen is. Alsof je loopt met lood in je schoenen. Gatver,  misselijkmakend gewoon dat je Cambuur hart aan het bloeden is. Sfeer? Waar? Niet bij ons... Ik hoop dat er een wonder gebeurt en dat mijn gevoel weer gaat bruizen zoals weleer! Ik ben niet pessimistisch maar er moet veel gebeuren anders is het nieuwe stadion wellicht het eerste hoogtepunt dat we weer gaan mee maken...

Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat we enorm verwend zijn de laatste seizoenen?

Ik heb toch jaren meegemaakt dat het echt veel slechter was.
En als je naar de historie kijkt van de club zie je ook dat we echt niet altijd (zeg maar regelmatig) bij de 1e 5 jupiler zijn geëindigd..

Denk toch dat het allemaal te maken heeft met verwachtingspatroon.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Destroyer op september 11, 2017, 21:09:09
Citaat van: AL op september 11, 2017, 21:01:02
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat we enorm verwend zijn de laatste seizoenen?

Ik heb toch jaren meegemaakt dat het echt veel slechter was.
En als je naar de historie kijkt van de club zie je ook dat we echt niet altijd (zeg maar regelmatig) bij de 1e 5 jupiler zijn geëindigd..

Denk toch dat het allemaal te maken heeft met verwachtingspatroon.

Misschien wel... maar ook tot seizoen 0809 ofwel de slechtere tijd was het gevoel en sfeer beter.  Het verwachtingspatroon ligt hoog maar dat is ook toch terecht met onze begroting? Dit was 10 jaar geleden wel anders ...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2017, 21:56:56
Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:27:20
Inderdaad als de club zich harder maakt tegen de beloften dan zijn er minder supportersacties nodig. De ligging van deze actie had beter gekund, dat de club een statement maakt: prima. Maar naar zoveel acties mag je toch ook wel eens verwachten dat je als 'volksclub' kenbaar opkomt tegen de beloften, en daar gaat het mij om.

Wel mooi zo'n 'Avondje Cambuur' oftewel Cambuur - tegen de beloften van Utrecht want dat zei de club....

Is het überhaupt bekend bij de club wat de reden was van de rookbom? Is de actie "opgeëist" oid?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 11, 2017, 22:42:02
Citaat van: Yellow Army op september 11, 2017, 21:56:56
Is het überhaupt bekend bij de club wat de reden was van de rookbom? Is de actie "opgeëist" oid?

Misschien binne ut wel DKV ERS om de boel te vestieren.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 11, 2017, 23:14:12
Citaat van: Destroyer op september 11, 2017, 21:09:09
Misschien wel... maar ook tot seizoen 0809 ofwel de slechtere tijd was het gevoel en sfeer beter.  Het verwachtingspatroon ligt hoog maar dat is ook toch terecht met onze begroting? Dit was 10 jaar geleden wel anders ...

juistum de sfeer en het hele gevoel lijkt weg te zijn en wat is daar de reden voor.
voor mij nog steeds het slappe hap gedoe altijd elkaar de hand boven het hoofd
houden geen kritiek op elkaar uitspraken die nergens op lijken en daar schijnbaar
steeds meer mensen zich aan ergeren en ik ben de 1e die zegt dit mut veranderen
en dat moet wel van uit de club gebeuren. we zijn een volks club en laat dat dan
ook zien als BVO zijnde en ook de supporters want als we zo door gaan zijn we weer
helemaal terug bij af en dat kan niet de bedoeling zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: vialli op september 11, 2017, 23:31:17
Citaat van: denistel op september 11, 2017, 23:14:12
juistum de sfeer en het hele gevoel lijkt weg te zijn en wat is daar de reden voor.
voor mij nog steeds het slappe hap gedoe altijd elkaar de hand boven het hoofd
houden geen kritiek op elkaar uitspraken die nergens op lijken en daar schijnbaar
steeds meer mensen zich aan ergeren en ik ben de 1e die zegt dit mut veranderen
en dat moet wel van uit de club gebeuren. we zijn een volks club en laat dat dan
ook zien als BVO zijnde en ook de supporters want als we zo door gaan zijn we weer
helemaal terug bij af en dat kan niet de bedoeling zijn.

D'r is mar 1 medicijn, we mutte af van dat ANGSTHAZEVOETBAL.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 12, 2017, 10:41:01
Citaat van: vialli op september 11, 2017, 23:31:17
D'r is mar 1 medicijn, we mutte af van dat ANGSTHAZEVOETBAL.

daar begint het het met we spelen jl dus ophouden met hocus pocus
gedoe en de korste weg naar de goal zoeken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: piene hassus op september 12, 2017, 11:00:03
Kortste weg naar de goal is deur ut sentrum en daar ist druk, je kenne dat oek afwissele met inspeulen fan fleugelspitsen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: denistel op september 12, 2017, 11:22:32
kortste weg is naar voren en niet tik tak achter in in een slap tempo dat bedoel
ik er mee.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 13, 2017, 19:57:30
Citaat van: denistel op september 12, 2017, 11:22:32
kortste weg is naar voren en niet tik tak achter in in een slap tempo dat bedoel
ik er mee.

Fel dr bovenop en aanvalle. Net as vroeger weg met die 1001 papieren en instructies.
Gewoon voetballe. Het spelletje het nog nooit su moeilijk weest.
Maak het dan ook niet zo moeilijk.
Je hebt volledig gelijk.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 14, 2017, 07:25:16
Wat een wijsheden hier, maar vooral clichés  :_schater

Fel er op, zo snel mogelijk naar de goal, aanvallen. Gewoon voetballen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Viper op september 14, 2017, 08:21:59
De bal is rond!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: speculeter op september 14, 2017, 08:52:46
Het blijft 11 tegen 11
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Lore op september 14, 2017, 11:15:01
Er zijn geen kleine clubs meer!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Gasgeve op september 14, 2017, 11:18:57
Dit is een wedstrijd op zich.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Hendrikscc op september 14, 2017, 16:06:22
We spelen nog 34 finales
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: dizzhead op september 14, 2017, 17:09:49
We moeten er nu voor zorgen dat we allemaal met de neus dezelfde kant op staan.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Josli op september 14, 2017, 20:49:38
Ze moeten meer trainen  :O
Titel: Re: SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september
Bericht door: Yellow Army op september 14, 2017, 21:36:42
We moeten vanaf nu alles eraan te doen om te winnen