Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38

Titel: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: Lore op juni 05, 2017, 15:52:39
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!

Misschien is ie nog steeds bezig?
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: moodygrunn op juni 05, 2017, 15:55:55
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!

Was geloof ik al eens eerder gevraagd, was een technisch dingetje waardoor het niet kon. Althans zo staat het mij bij....
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: jeff op juni 05, 2017, 21:48:39
Rede staat hier :
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1340.0

En is hier ook al een keer gevraagd :
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1426.msg196365#new
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 05, 2017, 22:18:04
Ach, op het beginscherm van onze officiƫle website/app staat nog steeds EREDIVISIE ?
Wij zijn Cambuur?
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: Dokkumer op juni 05, 2017, 22:53:40
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Is gewoon een oud nieuwsbericht, zakt ooit wel eens weg, wanneer mijn collegae weer eens wat interessants te melden hebben.
Titel: Re: Forumavond 3 oktober 2016
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2022, 15:03:01
Ik doe het gewoon in dit topic.

Vanavond als verrassing dan maar spelersnieuw op forumavond?

Verlenging contract Stevens of nieuwe speler bv?