Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Misschien is ie nog steeds bezig?
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Was geloof ik al eens eerder gevraagd, was een technisch dingetje waardoor het niet kon. Althans zo staat het mij bij....
Rede staat hier :
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1340.0
En is hier ook al een keer gevraagd :
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1426.msg196365#new
Ach, op het beginscherm van onze officiƫle website/app staat nog steeds EREDIVISIE ?
Wij zijn Cambuur?
Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Is gewoon een oud nieuwsbericht, zakt ooit wel eens weg, wanneer mijn collegae weer eens wat interessants te melden hebben.
Ik doe het gewoon in dit topic.
Vanavond als verrassing dan maar spelersnieuw op forumavond?
Verlenging contract Stevens of nieuwe speler bv?