Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Vragen & Opmerkingen => Topic gestart door: speculeter op november 12, 2016, 11:05:41

Titel: forum openen.
Bericht door: speculeter op november 12, 2016, 11:05:41
Weet niet wie zoiets moet doen.
Daarom post ik het hier even.
Elke dag kijk ik wel even op het forum.
En post regelmatig even wat.
Maar zou dat bericht van de Forum avond ook eens verwijderd kunnen worden.
Elke keer doe naam van rob maas er voor hoeft van mij niet!
Alvast bedankt.
Titel: Re: forum openen.
Bericht door: Dokkumer op november 12, 2016, 12:23:14
De geschiedenis maakt tot wat je bent :devil Zolang er geen nieuwe filmpjes van ruppppppppppert of andere nieuwsberichten vanuit de KvC en/of CC komen zal dit helaas blijven staan. We zijn zoals je weet geen nieuwssite puur omdat mijn collega's en ik de tijd niet hebben om à la Cambuurfront alles te lezen en te kopiëren/plakken.

Titel: Re: forum openen.
Bericht door: speculeter op november 12, 2016, 12:40:27
Nou vooruit maar??