Ha die Cambuur luitjes, Goblin is weer ff terug op het oude nest.
Ik heb ff een vraagje voor mijn stiefzoon, wie heeft op 09-09-2016 op de oost tribune een Samsung Galaxy S3 gevonden.
De jongen is helemaal in paniek en wil graag het toestel terug.
Het zou mooi zijn als velen dit bericht willen delen.
Gefeliciteerd met vanavond en op naar de volgende drie punten.
Jong geleerd en oud gedaan,
ons Cambuur, blijft altijd bestaan.
Hee Goblin, leuk dat je het forum weer weet te vinden.
Heb je de telefoon al terug en/of contact gehad met Cambuur?