Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Casuals-lwd op april 03, 2016, 21:44:31

Poll
Vraag: MotM NEC - Cambuur
Optie 1: Leonard Nienhuis stemmen: 5
Optie 2: Marvin Peersman stemmen: 1
Optie 3: Darrly Lachman stemmen: 1
Optie 4: Martijn van der Laan stemmen: 9
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius stemmen: 0
Optie 6: Sander van der Streek stemmen: 0
Optie 7: Jamiro Monteiro Alvarenga stemmen: 0
Optie 8: Tom Hiariej stemmen: 1
Optie 9: Jack Byrne stemmen: 0
Optie 10: Martijn Barto stemmen: 2
Optie 11: Jerge Hoefdraad stemmen: 7
Optie 12: Kevin van Veen stemmen: 8
Titel: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 03, 2016, 21:44:31
Zou mooi zijn als dit vak ook vol komt. |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Tukker op april 03, 2016, 22:06:41
Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2016, 21:44:31
Zou mooi zijn als dit vak ook vol komt. |:)
NEC trouwens wel een fysieke ploeg hoor. Vandaag de Gelderse derby gezien, maar die kletsen er wel op. Zou Cambuur ook wat meer moeten doen.

Wij gaan zeker en hopelijk idd een vol uitvak. Helaas wel weer een buscombi maar hopelijk tegen een schappelijke prijs.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 03, 2016, 22:37:07
zeiden we van de graafschap oek die waren oek niks gister,en thuis 3-1 wonnen van nec
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 03, 2016, 23:12:32
Citaat van: Tukker op april 03, 2016, 22:06:41
NEC trouwens wel een fysieke ploeg hoor. Vandaag de Gelderse derby gezien, maar die kletsen er wel op. Zou Cambuur ook wat meer moeten doen.

Wij gaan zeker en hopelijk idd een vol uitvak. Helaas wel weer een buscombi maar hopelijk tegen een schappelijke prijs.
Zou wel echt onnodig zijn.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 04, 2016, 13:35:41
Kom maar door met de kaartverkoop info
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 04, 2016, 15:22:48
Vol vak!!  |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 04, 2016, 17:27:42
N.E.C. Nijmegen – SC Cambuur op 17 april om 14:30 uur

Deze wedstrijd is een verplichte auto / buscombi

Autocombi:

Kaartprijs €10 euroToegestaan maximaal 40 auto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen zijn niet toegestaan)Omwisselen bij Parkeerplaats De Schaars A12, tussen 13.15 uur-13.45 uur
(routebeschrijving en parkeerkaart worden verstrekt bij omwisselen, zichtbaar op dashboard plaatsen)

Buscombi:

Prijs 25,00 euro leden KvC, 30,00 euro niet leden KvCVertrek 10.45 uur vanaf het parkeerterrein gastenvakSupporters dienen uiterlijk 10.30 uur aanwezig te zijnInstap op vertoon van uitkaart

 
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 04, 2016, 18:03:20
Is dat "zichtbaar op dashboard plaatsen" iets nieuws ofzo? Heb het volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen. Wat straks? Zorg voor een geheel schoon voorruit zodat de zichtbaar op het dashboard geplaatste routebeschrijving goed te zien is, gevolgd door het uitlezen van de TomTom om te kijken of je wel de exacte route hebt gevolgd?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Yellow Army op april 04, 2016, 18:26:14
Citaat van: Dokkumer op april 04, 2016, 18:03:20
Is dat "zichtbaar op dashboard plaatsen" iets nieuws ofzo? Heb het volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen. Wat straks? Zorg voor een geheel schoon voorruit zodat de zichtbaar op het dashboard geplaatste routebeschrijving goed te zien is, gevolgd door het uitlezen van de TomTom om te kijken of je wel de exacte route hebt gevolgd?

Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2016, 18:29:26
Citaat van: Yellow Army op april 04, 2016, 18:26:14
Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.

Elke keer volgens mij
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 04, 2016, 21:57:36
Citaat van: Yellow Army op april 04, 2016, 18:26:14
Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.
OK.. Heb geen uitkaart dus volg dat niet helemaal.. Vind het een beetje belachelijk. Straks naamkaartje op met alle voornamen en achternaam :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2016, 22:01:19
Citaat van: Dokkumer op april 04, 2016, 21:57:36
OK.. Heb geen uitkaart dus volg dat niet helemaal.. Vind het een beetje belachelijk. Straks naamkaartje op met alle voornamen en achternaam :R

Is alleen maar om de goede auto's in de speciale parkeerplaats bij het uitvak te laten.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: supporter01 op april 04, 2016, 22:02:54
Wanneer start de verkoop?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 04, 2016, 22:18:24
Citaat van: supporter01 op april 04, 2016, 22:02:54
Wanneer start de verkoop?
Morgen lijkt mij.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Thieske op april 04, 2016, 22:54:02
Morgen kaarten halen. +5.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 05, 2016, 11:27:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2016, 22:01:19
Is alleen maar om de goede auto's in de speciale parkeerplaats bij het uitvak te laten.
Kentekens worden toch ook altijd genoteerd? Waarom altijd die extra maatregelen. Supporters lijken wel TBS cliënten met proefverlof.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: de Schoot op april 05, 2016, 12:17:25
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:27:24
Kentekens worden toch ook altijd genoteerd? Waarom altijd die extra maatregelen. Supporters lijken wel TBS cliënten met proefverlof.

Breng Sarah niet op ideeën...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 05, 2016, 12:30:31
Citaat van: de Schoot op april 05, 2016, 12:17:25
Breng Sarah niet op ideeën...
Van wie denk je dat ik dat gevoel/idee heb? :devil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Tukker op april 05, 2016, 12:42:50
Die zichtbare route achter de voorruit moet inderdaad altijd. Dat is puur nodig om toegang tot de afgeschermde zone te krijgen. Is ook meer je gratis parkeerticket; bij de Arena bijvoorbeeld krijg je die niet en ben je tien euro kwijt voor het parkeren. Nu sta je mooi gratis en veilig bij het stadion en mag tussen de ME busjes weer vertrekken.

Maar alle ingrediënten voor een mooi vol uitvak. Niet duur, mooi tijdstip en met de auto er naar toe; er zal alleen wel geen  :grolsch :proost in het uitvak zijn



Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 05, 2016, 19:18:38
10:45 vetrekken voor een reisje van 2 uur? :_schater

Corretie we nemen natuurlijk weer een toeristische route van 30 min extra
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 05, 2016, 21:32:23
Ja natuurlijk. Ook even een tusenstop voor koffie met gebak.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 05, 2016, 22:02:02
Kaartje kost 10 euro pp. Dan betaal je dus 20 euro pp voor een retourtje met de bus ? :zucht

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: papier op april 05, 2016, 22:23:14
Citaat van: SCC-J op april 05, 2016, 22:02:02
Kaartje kost 10 euro pp. Dan betaal je dus 20 euro pp voor een retourtje met de bus ? :zucht

Lekker met de trein gaan! Kleine 50 euro ben je er.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 05, 2016, 22:44:19
Citaat van: papier op april 05, 2016, 22:23:14
Lekker met de trein gaan! Kleine 50 euro ben je er.
dan kijk je ook niet verder dan je neus lang is, maar goed. Even een zinvolle vergelijking: NEC kwam hierheen met de bus voor 11 pp. ( vervoerskosten) Vindt ik nog al een verschil.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: zandokan op april 06, 2016, 14:17:57
+ 4 Auto 14
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 06, 2016, 17:23:04
Citaat van: papier op april 05, 2016, 22:23:14
Lekker met de trein gaan! Kleine 50 euro ben je er.
Zijn altijd wel dagkaarten voor onder de 20 euro
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: papier op april 06, 2016, 19:43:30
Citaat van: SCC-J op april 05, 2016, 22:44:19
dan kijk je ook niet verder dan je neus lang is, maar goed. Even een zinvolle vergelijking: NEC kwam hierheen met de bus voor 11 pp. ( vervoerskosten) Vindt ik nog al een verschil.

Om maar even aan te geven dat pak hem beet 20 euro voor een retour Nijmegen geen gekke prijs is. Daarnaast staat de prijs voor de buscombi in principe vast, mocht je het duur vinden ga je lekker alleen naar Roda uit. Ben je spekkoper.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casual14 op april 07, 2016, 15:55:42
Iedereen gasgeven, 10 euro voor autocombi kaart! Is toch geen geld.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: nannenijpscc op april 07, 2016, 16:35:29
+4 ! :ams |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 08, 2016, 16:17:55
24 auto's nu. Die autocombi komt wel vol. Nu de rest van het vak nog!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 09, 2016, 23:28:47
Met een vol uitvak maken we zeker kans. Allemaal met!! :thumbsup
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
Wij hebben toch echt wel een heel groot voordeel met het programma.

Er vanuitgaand dat Groningen vandaag wint.

Resterende speelronden:

31: Vrijdag, Graafschap - Twente.       Zondag, NEC - Cambuur
32: Woensdag, Utrecht - Graafschap.  Donderdag, Cambuur - Willem II
33: Zondag, AZ - Graafschap       &      PSV - Cambuur
34: Zondag, Graafschap - Ajax     &     Cambuur - Excelsior

Het voordeel zit hem in de twee eerste speelronden.
Je speelt later dan De Graafschap, en weet daardoor precies wat je zelf zal moeten doen.

Daarnaast streep ik de punten door in ronde 33 & 34 voor de Graafschap.
Laatste speelronde tegen Excelsior kan de beslissende pot worden.

Met het spel van Cambuur tegen Ajax was weinig mis qua inzet. Wel moeten er meer kansen worden gecreeerd. Als dit de komende weken gerealiseerd gaat worden, spelen wij "gewoon" nog playoffs.  |:)

Hiermee ben ik geen optimist maar een realist, want is prima haalbaar.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 10, 2016, 09:57:56
Programma van ons is beter ja. En je zou zeggen moeten minstens nog wat punten kunnen pakken. Maar dan moet Keizer wel de juiste spelers gaan opstellen. Want met Barto voorin, maken wij nooit een goal!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 10, 2016, 10:17:52
Je moet ook wel zo eerlijk zijn, ook met 23 punten blijft het een beschamend laag aantal en verdien je eigenlijk niet om erin te blijven.
We moeten het geluk ook nu echt gaan afdwingen, want met elke week roepen dat er meer in had gezeten, blijf je achter De Graafschap staan.
Met overtuiging en zonder angst het veld op dus.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 10, 2016, 10:30:13
Eerst maar hopen dat de Graafschap niet wint vandaag, dan kunnen alle theorieen wel de kast in.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 10, 2016, 10:43:38
Dat word weer billetjes knijpen vanmiddag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 10, 2016, 11:46:43
Citaat van: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
Wij hebben toch echt wel een heel groot voordeel met het programma.

Er vanuitgaand dat Groningen vandaag wint.

Resterende speelronden:

31: Vrijdag, Graafschap - Twente.       Zondag, NEC - Cambuur
32: Woensdag, Utrecht - Graafschap.  Donderdag, Cambuur - Willem II
33: Zondag, AZ - Graafschap       &      PSV - Cambuur
34: Zondag, Graafschap - Ajax     &     Cambuur - Excelsior

Het voordeel zit hem in de twee eerste speelronden.
Je speelt later dan De Graafschap, en weet daardoor precies wat je zelf zal moeten doen.

Daarnaast streep ik de punten door in ronde 33 & 34 voor de Graafschap.
Laatste speelronde tegen Excelsior kan de beslissende pot worden.

Met het spel van Cambuur tegen Ajax was weinig mis qua inzet. Wel moeten er meer kansen worden gecreeerd. Als dit de komende weken gerealiseerd gaat worden, spelen wij "gewoon" nog playoffs.  |:)

Hiermee ben ik geen optimist maar een realist, want is prima haalbaar.

op papier wel he maar als ajax al binnen is of een punt nodig heeft wat dan.vorig seizoen verloren
ze op de laatste speeldag van het gedegradeerde dord,
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 10, 2016, 12:18:45
Citaat van: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
Wij hebben toch echt wel een heel groot voordeel met het programma.

Er vanuitgaand dat Groningen vandaag wint.

Resterende speelronden:

31: Vrijdag, Graafschap - Twente.       Zondag, NEC - Cambuur
32: Woensdag, Utrecht - Graafschap.  Donderdag, Cambuur - Willem II
33: Zondag, AZ - Graafschap       &      PSV - Cambuur
34: Zondag, Graafschap - Ajax     &     Cambuur - Excelsior

Het voordeel zit hem in de twee eerste speelronden.
Je speelt later dan De Graafschap, en weet daardoor precies wat je zelf zal moeten doen.

Daarnaast streep ik de punten door in ronde 33 & 34 voor de Graafschap.
Laatste speelronde tegen Excelsior kan de beslissende pot worden.

Met het spel van Cambuur tegen Ajax was weinig mis qua inzet. Wel moeten er meer kansen worden gecreeerd. Als dit de komende weken gerealiseerd gaat worden, spelen wij "gewoon" nog playoffs.  |:)

Hiermee ben ik geen optimist maar een realist, want is prima haalbaar.

Dan playoffs... Als de verdediging zo staat als gister winnen we die playoffs makkelijk! FORZA CAMBUUR!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 13:11:11
Citaat van: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
Er vanuitgaand dat Groningen vandaag wint.

Tsjaa laten we het hopen... :|
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 13:12:30
Citaat van: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
31: Vrijdag, Graafschap - Twente.       Zondag, NEC - Cambuur
32: Woensdag, Utrecht - Graafschap.  Donderdag, Cambuur - Willem II
33: Zondag, AZ - Graafschap       &      PSV - Cambuur
34: Zondag, Graafschap - Ajax     &     Cambuur - Excelsior

Het voordeel zit hem in de twee eerste speelronden.
Je speelt later dan De Graafschap, en weet daardoor precies wat je zelf zal moeten doen.

Graafschap kan zo winnen van twente, het is dan een flink nadeel als je onder druk voor je laatste kans bij NEC speelt
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 10, 2016, 16:21:56
Graafschap pakt nog max 3 punten, tegen Twente. Cambuur nog max 9. Lijkt me dat dit gaat lukken, en dan bikkelen in de nacompetitie!!!!!!! YES |:) |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Thieske op april 10, 2016, 16:24:06
Massaal heen!!!! Vol uitvak.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 10, 2016, 16:49:57
Nienhuis.
Mc intosh lachman vd laan vytas.

Monteiro     Overgoor
         Byrne
Narsingh  van veen   houtkoop of hoefdraad.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: piene hassus op april 10, 2016, 16:52:06
Wat sien jim toch in die Overgoor?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Vlampiep op april 10, 2016, 16:55:21
Citaat van: piene hassus op april 10, 2016, 16:52:06
Wat sien jim toch in die Overgoor?
Tsja ut is niet te geloven.
Hij mut lekker op de bank blieve  en volgend seizoen mar weer bekieke hoe die dur bijstaat.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Viper op april 10, 2016, 16:57:47
Citaat van: piene hassus op april 10, 2016, 16:52:06
Wat sien jim toch in die Overgoor?

Inderdaad. Die heeft ons zeker punten gekost.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 10, 2016, 17:06:44
Citaat van: Viper op april 10, 2016, 16:57:47
Inderdaad. Die heeft ons zeker punten gekost.
bakker is geschorst.
Wie wil je er dan neerzetten?
Nummer 24?....streek maar even op de bank.
Andere opties zie ik niet.
Dus vandaar Overgoor.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Vlampiep op april 10, 2016, 17:50:00
Citaat van: speculeter op april 10, 2016, 17:06:44
bakker is geschorst.
Wie wil je er dan neerzetten?
Nummer 24?....streek maar even op de bank.
Andere opties zie ik niet.
Dus vandaar Overgoor.
Ja want Zeinstra is oek geen optie. :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2016, 21:26:24
Dan Anderson maar :devil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: PePe op april 10, 2016, 22:52:46
Ik hoop dat Cambuur evenveel tegen NEC kan brengen als tegen Ajax.
Cambuur presteert tegen grotere clubs beter.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 23:29:00
Waarom denken zoveel mensen dat we kans maken tegen NEC, Willem II en Excelsior ok, maar NEC speelt gewoon mee om Europees voetbal?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Cor op april 11, 2016, 06:58:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 10, 2016, 23:29:00
Waarom denken zoveel mensen dat we kans maken tegen NEC, Willem II en Excelsior ok, maar NEC speelt gewoon mee om Europees voetbal?

Dat deden ze voor de winterstop toch ook al? Overigens verwacht ik er niet veel van masr we zullen zien.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 11, 2016, 07:09:22
De gebruikelijk cliche's, we beginnen met 0-0, de bal is rond en een kat in het nauw... .

Ik hoop al het hele seizoen al dat we een voorsprong met kunst en vliegwerk kunnen vasthouden,  het balletje al eens goed valt bij alles-of-niks in blessuretijd of een blunder/eigen goal van de tegenstander. Soms kansloos verloren maar ook genoeg wedstrijden waar meer ingezeten had maar het allemaal ook niet meezat. Natuurlijk moet je geluk ook zelf afdwingen door vaker in de 16 gevaarlijk te zijn, maar er zit meer tegen dan mee dit seizoen. Soms moet het balletje gewoon 1 keer toevallig voor iemands voeten te vallen voor de punten.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: De Gast op april 11, 2016, 07:49:58
Als je geen bonuspunten pakt ga je het niet opredden.. dan komt alle druk op Excelsior en Wilem II. Kortom, punten pakken zondag. Denk echter dat Keizer zichzelf al onmogelijk heeft gemaakt om het nog om te kunnen draaien.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: John Hiatt op april 11, 2016, 08:13:12
+ 5
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: okkele op april 11, 2016, 12:07:45
Citaat van: De Gast op april 11, 2016, 07:49:58
Denk echter dat Keizer zichzelf al onmogelijk heeft gemaakt om het nog om te kunnen draaien.
wat houd dit nou weer in?
volgens mij heeft keizer deze zeer beperkte selectie nu een beetje aan het voetballen.
in de media zie je nu weer"zeer matig ajax" maar het zou ook wel s de verdienste kunnen zijn van cambuur voor de verandering.
rotte appels zijn uit de picture,wat wil je nog meer?
niet rechtstreeks degraderen zou een wereldprestatie zijn en gezien het programma(mits twente zn plicht doet) is dat niet eens meer ondenkbaar.

dat keizer geen emotie toont is ook een onbelangrijk item.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 11, 2016, 12:08:54
Waarom zou het niet kunnen? Op basis van de 2 voorgaande wedstrijden kunnen we ze aan.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 11, 2016, 14:27:08
Hoe loopt de kaartverkoop?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Yellow Army op april 11, 2016, 15:18:28
Iemand enig idee hoeveel auto's er nu op papier staan.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Ollie op april 11, 2016, 15:18:58
+2 thuisvak
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 11, 2016, 16:48:09
Citaat van: okkele op april 11, 2016, 12:07:45
wat houd dit nou weer in?
volgens mij heeft keizer deze zeer beperkte selectie nu een beetje aan het voetballen.
in de media zie je nu weer"zeer matig ajax" maar het zou ook wel s de verdienste kunnen zijn van cambuur voor de verandering.
rotte appels zijn uit de picture,wat wil je nog meer?
niet rechtstreeks degraderen zou een wereldprestatie zijn en gezien het programma(mits twente zn plicht doet) is dat niet eens meer ondenkbaar.

dat keizer geen emotie toont is ook een onbelangrijk item.

misschien ben ik heel kritisch maar een beetje aan het voetballen?? ik hev
zaterdag amper een aanval zien waar een bal voor kwam en we er een kans door
kregen.
laat em nou eerst eens zorgen dat we bezetting aan de zij kanten hebben een spits
en een aanvallende niddenvelder er achter waardoor je gevaar kan stichten dan
kun je wedstrijden winnen. en dat betekent niet open huis houden maar gewoon
logisch voetballen en met de juiste mensen.niet lui niet op willen stellen omdat je
eigen ego belangrijker is.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2016, 17:16:35
Citaat van: Ollie op april 11, 2016, 15:18:58
+2 thuisvak
+7 thuis op de bank :devil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 11, 2016, 17:22:38
Citaat van: Galdiano op april 10, 2016, 09:27:18
Wij hebben toch echt wel een heel groot voordeel met het programma.

Resterende speelronden:

31: Vrijdag, Graafschap - Twente.       Zondag, NEC - Cambuur
32: Woensdag, Utrecht - Graafschap.  Donderdag, Cambuur - Willem II
33: Zondag, AZ - Graafschap       &      PSV - Cambuur
34: Zondag, Graafschap - Ajax     &     Cambuur - Excelsior

Het voordeel zit hem in de twee eerste speelronden.
Je speelt later dan De Graafschap, en weet daardoor precies wat je zelf zal moeten doen.


Wint DG van Twente, moet je van NEC winnen.
Willem II en Excelsior zullen er alles aan doen om de play offs te ontlopen.
PSV kan je wegstrepen.

Wanneer Ajax kampioen is en het moet naar De Graafschap dan is gaat het net als vorig seizoen tegen Dordt.

Ons doelsaldo is slechter.



Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: PePe op april 11, 2016, 17:34:44
De Graafschap - Twente is vrijdag, misschien is de uitslag van deze wedstrijd een stimulans voor Cambuur tegen NEC. (dur mut nou wel us een keer wat gebeure)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 11, 2016, 17:39:52
Citaat van: PePe op april 11, 2016, 17:34:44
De Graafschap - Twente is vrijdag, misschien is de uitslag van deze wedstrijd een stimulans voor Cambuur tegen NEC. (dur mut nou wel us een keer wat gebeure)

Weet je wat het is. Wanneer het moet geven ze niet thuis.

Voorbeeld is de sfeer bij 0-0. Spelers worden na voren geschreeuwd en het lijkt of men verlamd raakt. Binnen een minuut staat het 0-1.

Vuurwerk dkv, beide keren geven ze niet thuis.

Maar goed laat de spelers ons verrassen en de play offs halen, zien we dan wel verder. Maar ik heb er op basis van de wedstrijd tegen Ajax nog steeds geen vertrouwen in een goede afloop.

Het plezier ben ik al maanden kwijt door die lamzakken.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: papier op april 11, 2016, 18:38:17
Citaat van: Nightmarelwd op april 11, 2016, 17:39:52
Weet je wat het is. Wanneer het moet geven ze niet thuis.

Voorbeeld is de sfeer bij 0-0. Spelers worden na voren geschreeuwd en het lijkt of men verlamd raakt. Binnen een minuut staat het 0-1.

Ze gingen volle bak naar voren en dan heeft Ajax nog wel de kwaliteit om dan wel wat te creëren, daarna bleef Cambuur ook proberen zonder resultaat. Je zag toen ook dat het iets meer naar voren spelen resulteerde in gevaarlijke kansen uit de omschakeling van Ajax. Geen schande om zo van Ajax te verliezen, integendeel zelfs, al hadden we natuurlijk liever een punt of meer.

Tegen NEC gewoon lekker tranquilo spelen, kun je goed een puntje meenemen en dat is helemaal niet gek.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 11, 2016, 20:39:32
Graafschap moet ook nog naar Utrecht die vol voor de beker gaat, en inderdaad die laatste tegen Ajax, hopelijk is er dan nog niemand kampioen anders worden we genaaid waar we bijstaan.
We hebben 3 punten  nodig tegen exc en W2 en 1 of meer tegen Nec.
Pff als Twente maar wint van Graafschap...
We hebben het al te ver laten komen, bah :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 12, 2016, 11:11:43
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 11, 2016, 20:39:32
Graafschap moet ook nog naar Utrecht die vol voor de beker gaat, en inderdaad die laatste tegen Ajax, hopelijk is er dan nog niemand kampioen anders worden we genaaid waar we bijstaan.
We hebben 3 punten  nodig tegen exc en W2 en 1 of meer tegen Nec.
Pff als Twente maar wint van Graafschap...
We hebben het al te ver laten komen, bah :zucht
Als Utrecht vierde wordt gaan ze ook Europa in als ze de bekerfinale verliezen. Die hebben nog genoeg om voor te spelen. Ik vrees voor het laatste potje, wat hoop ik dat Ajax dan nog niet kampioen is...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: NRG op april 12, 2016, 11:18:33
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 12, 2016, 11:11:43
Als Utrecht vierde wordt gaan ze ook Europa in als ze de bekerfinale verliezen. Die hebben nog genoeg om voor te spelen. Ik vrees voor het laatste potje, wat hoop ik dat Ajax dan nog niet kampioen is...

Ik ga er van uit dat de strijd om zowel het kampioenschap als degradatie op de laatste dag beslist gaan worden.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 12, 2016, 11:31:35
Vrijdag avond wordt de degradatie strijd beslist verwacht ik
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Yellow Army op april 12, 2016, 11:38:22
Citaat van: sunderland op april 12, 2016, 11:31:35
Vrijdag avond wordt de degradatie strijd beslist verwacht ik

Alleen als wij zondag verliezen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: NRG op april 12, 2016, 11:41:15
Citaat van: Yellow Army op april 12, 2016, 11:38:22
Alleen als wij zondag verliezen.

Dan nog niet..
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 12, 2016, 12:12:19
utrecht gaat elke wedstrijd volle bak die trainer is daar veel te goed voor om duels te laten schieten.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Ollie op april 12, 2016, 14:40:10
Mochten er nog mensen zijn die interesse hebben in kaarten voor thuisvak, PB me.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Oosttribune op april 12, 2016, 15:17:42
Wat een angst zeg.. Nu is er ook weinig om op te vertrouwen maar laatste twee wedstrijden tonen wel aan dat het niet volledig kansloos meer is.

Ik hoop op een bonuspunt in Nijmegen. Thuis tegen W2 en Excelsior zal je twee keer moeten winnen en dat is best mogelijk.
De laatste wedstrijd van Ajax is natuurlijk hetzelfde voor excelsior als die al weten dat ze play offs moeten spelen en plek 16 is zeker gaan ze ook niet meer volle bak in Leeuwarden

We zullen het zelf moeten doen, loodzwaar maar het moet!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 12, 2016, 15:59:18
150 supporters staan ingeschreven zondag. Valt me tegen.

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Thieske op april 12, 2016, 16:05:05
Tegenvallend. 250/300 mag je toch zeker wel verwachten. Belangrijke pot, prima tijdstip en deels autocombi.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 12, 2016, 16:07:08
Kan me voorstellen wanneer de autocombi vol is er niet veel meer gaan.

Maar waarom 500 naar Doetinchem en nu dit...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2016, 16:07:59
Citaat van: Casuals-lwd op april 12, 2016, 15:59:18
150 supporters staan ingeschreven zondag. Valt me tegen.

Zoals altijd zijn er veel die pas laat beslissen of ze wel of niet gaan.




En dan zijn er mensen die janken dat ze geen kaarten meer konden halen :devil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2016, 16:08:41
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 12, 2016, 16:07:08
Kan me voorstellen wanneer de autocombi vol is er niet veel meer gaan.

Maar waarom 500 naar Doetinchem en nu dit...
Doetinchem was een familie uitje met gelukkig nog wel wat sfeermakers en natuurlijk lekker goedkoop.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 12, 2016, 16:10:33
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2016, 16:07:59
Zoals altijd zijn er veel die pas laat beslissen of ze wel of niet gaan.




En dan zijn er mensen die janken dat ze geen kaarten meer konden halen :devil
Oke dan gaan er ongeveer max 70 man meer mee.
Maar toch van 550 man per buscombi en nu is het een goedkope autocombi en staan we daar met een 1/3 gevuld uitvak dadelijk.  Beetje hypocriet allemaal
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 12, 2016, 16:13:45
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2016, 16:08:41
Doetinchem was een familie uitje met gelukkig nog wel wat sfeermakers en natuurlijk lekker goedkoop.

Nou wat ik zag was het weinig familie en veel sfeer, eigenlijk is een doorsnee wedstrijd (zeg Roda of Exelsior uit) meer familie dat ik dit keer zag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 12, 2016, 16:17:22
Kan me nog herinneren dat we voor Utrecht uit aan het zeiken waren over speeltijden wbt 18:30. Was tegen De Graafschap geen probleem.

Just Saying
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 12, 2016, 16:47:15
Citaat van: Casuals-lwd op april 12, 2016, 16:17:22
Kan me nog herinneren dat we voor Utrecht uit aan het zeiken waren over speeltijden wbt 18:30. Was tegen De Graafschap geen probleem.

Just Saying

Toen hebben voetbalteams vrije geregeld van spelen. Dat gaat niet altijd lukken. En als je het verschil niet ziet tussen NEC - Cambuur en Dtc - Cambuur tja dan zegt dat meer over jou.

En altijd dat gezeik dat er te weinig mee gaan... Neem zelf eens wat meer vrienden mee naar uitwedstrijden dan!

150 geen gek aantal. Autocombi dan toch bijna uitverkocht.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 12, 2016, 17:33:26
Bij dkv uit dit seizoen was er veel gezeik dat MI-side en CC geen eigen bus (voorrang) kregen. Waar zijn ze bij deze(en de rest van de wedstrijden op dtc na) dan?  Nu mogen ze in een eigen bus en gaan ze niet?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 12, 2016, 17:37:20
tis dinsdag dus nog 3 dagen voor opgave toch.worden zeker wel 200 das toch aardig aantal vind ik.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 12, 2016, 17:41:32
Citaat van: siepelsjeu op april 12, 2016, 17:33:26
Bij dkv uit dit seizoen was er veel gezeik dat MI-side en CC geen eigen bus (voorrang) kregen. Waar zijn ze bij deze(en de rest van de wedstrijden op dtc na) dan?  Nu mogen ze in een eigen bus en gaan ze niet?

Vraag effe aan een aantal hoe het tot stand komen van een eigen bus is gegaan voor DTC uit. 
Vooral de afspraken die waren gemaakt en op het laatste moment door ST van tafel werden geveegd.


Ik dacht na Ajax uit toen wij werden teruggestuurd, ik neem de gok en ga mee naar DTC in de bus. Was voor mij direct weer de laatste keer.






Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 12, 2016, 17:53:34
Citaat van: Nightmarelwd op april 12, 2016, 17:41:32
Vraag effe aan een aantal hoe het tot stand komen van een eigen bus is gegaan voor DTC uit. 
Vooral de afspraken die waren gemaakt en op het laatste moment door ST van tafel werden geveegd.
Daar wist ik idd niks vanaf, wanneer houdt het nou eens op met dat wijf..
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 12, 2016, 18:13:05
Citaat van: siepelsjeu op april 12, 2016, 17:33:26
Bij dkv uit dit seizoen was er veel gezeik dat MI-side en CC geen eigen bus (voorrang) kregen. Waar zijn ze bij deze(en de rest van de wedstrijden op dtc na) dan?  Nu mogen ze in een eigen bus en gaan ze niet?
Was er veel gezeik bij Dkv voor een Cc bus? Cambuur Culture wil wel met met bus maar dan alleen onder de zelfde voorwaarde als de auto's. Dat is ook al 10x kenbaar gemaakt.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 12, 2016, 18:47:22
Citaat van: SCC-J op april 12, 2016, 18:13:05
Was er veel gezeik bij Dkv voor een Cc bus? Cambuur Culture wil wel met met bus maar dan alleen onder de zelfde voorwaarde als de auto's. Dat is ook al 10x kenbaar gemaakt.

Ik begrijp niets van een buscombi waar een autocombi ook van kracht is, biertje drinken in een auto mag en een biertje in de bus mag niet  :? Wie bedenkt deze onzin.

Ze moeten eens gaan buurten in Engeland, daar reizen de uitsupporters met de trein en worden opgevangen op het station vanwaar ze naar het stadion lopen of met de bus naar het stadion worden gebracht. Ik heb zelfs gezien dat er een pub ter beschikking wordt gesteld voor de uitsupporters, alleen met je kaartje voor het uitvak kwam je daar binnen. Nee in Nederland moet het weer moeilijk (of makkelijk) er wordt hier ook wat gecreëerd wat er misschien niet zou zijn als ze eens wat soepeler met de regels zouden omgaan.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 12, 2016, 19:19:10
Citaat van: 666 op april 12, 2016, 18:47:22
Ik begrijp niets van een buscombi waar een autocombi ook van kracht is, biertje drinken in een auto mag en een biertje in de bus mag niet  :? Wie bedenkt deze onzin.

Ze moeten eens gaan buurten in Engeland, daar reizen de uitsupporters met de trein en worden opgevangen op het station vanwaar ze naar het stadion lopen of met de bus naar het stadion worden gebracht. Ik heb zelfs gezien dat er een pub ter beschikking wordt gesteld voor de uitsupporters, alleen met je kaartje voor het uitvak kwam je daar binnen. Nee in Nederland moet het weer moeilijk (of makkelijk) er wordt hier ook wat gecreëerd wat er misschien niet zou zijn als ze eens wat soepeler met de regels zouden omgaan.

dat must crone en dat soort figuren aan het verstand zien te brengen een hele opgave lijkt mij.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 12, 2016, 19:23:49
Laten we eerst maar eens bij de BVO beginnen door regels voor auto's en bussen gelijk te trekken.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Yellow Army op april 12, 2016, 19:51:06
Citaat van: 666 op april 12, 2016, 18:47:22
Ik begrijp niets van een buscombi waar een autocombi ook van kracht is, biertje drinken in een auto mag en een biertje in de bus mag niet  :? Wie bedenkt deze onzin.

Ze moeten eens gaan buurten in Engeland, daar reizen de uitsupporters met de trein en worden opgevangen op het station vanwaar ze naar het stadion lopen of met de bus naar het stadion worden gebracht. Ik heb zelfs gezien dat er een pub ter beschikking wordt gesteld voor de uitsupporters, alleen met je kaartje voor het uitvak kwam je daar binnen. Nee in Nederland moet het weer moeilijk (of makkelijk) er wordt hier ook wat gecreëerd wat er misschien niet zou zijn als ze eens wat soepeler met de regels zouden omgaan.
weg van de minste weerstand...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Montana op april 12, 2016, 21:00:18
Kvc heeft iig aangegeven/gevraagd dat een potje bier in de bus moet kunnen.

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: okkele op april 13, 2016, 08:46:14
Directe rode kaart voor NEC'er Golla geseponeerd

De rode kaart van Wojciech Golla, die hij kreeg tijdens het duel met FC Utrecht (3-1), is geseponeerd. Zodoende is de verdediger dit weekend gewoon inzetbaar voor NEC.

In de slotfase van het duel tussen FC Utrecht en NEC haalde Golla Timo Letschert neer. De scheidsrechter gaf een vrije trap net buiten de zestien, maar gaf de verdediger van de Nijmegenaren ook een rode kaart. Hij vond dat Letschert doorgebroken was en vond het daarom een rode kaart. De daaropvolgende vrije trap werd gemist. De rode kaart vond plaats in de slotfase van het duel toen Utrecht al met 3-1 voor stond.
De website van NEC meldt dat de rode kaart nu is geseponeerd. Hierdoor is Golla inzetbaar in het duel met Cambuur. De Pool is een belangrijke speler in het team van Ernest Faber. Hij speelde dit seizoen 27 Eredivisie-duels. Hij kwam daarin niet tot scoren.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 09:18:41
Citaat van: 666 op april 12, 2016, 18:47:22
Ik begrijp niets van een buscombi waar een autocombi ook van kracht is, biertje drinken in een auto mag en een biertje in de bus mag niet  :? Wie bedenkt deze onzin.

Ze moeten eens gaan buurten in Engeland, daar reizen de uitsupporters met de trein en worden opgevangen op het station vanwaar ze naar het stadion lopen of met de bus naar het stadion worden gebracht. Ik heb zelfs gezien dat er een pub ter beschikking wordt gesteld voor de uitsupporters, alleen met je kaartje voor het uitvak kwam je daar binnen. Nee in Nederland moet het weer moeilijk (of makkelijk) er wordt hier ook wat gecreëerd wat er misschien niet zou zijn als ze eens wat soepeler met de regels zouden omgaan.
In Nederland is bij elke club een klein groepje supporters die over de rooie raakt als ze iemand met een andere kleur shirt of sjaaltje zien. Ik denk dat je dat juist niet oplost door de uitsupporters te isoleren en af te schermen, maar een situatie te creëeren dat het normaal wordt dat supporters van de uit- en thuisclub door elkaar lopen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: NRG op april 13, 2016, 09:28:11
Citaat van: 666 op april 12, 2016, 18:47:22
Ik begrijp niets van een buscombi waar een autocombi ook van kracht is, biertje drinken in een auto mag en een biertje in de bus mag niet  :? Wie bedenkt deze onzin.

Ze moeten eens gaan buurten in Engeland, daar reizen de uitsupporters met de trein en worden opgevangen op het station vanwaar ze naar het stadion lopen of met de bus naar het stadion worden gebracht. Ik heb zelfs gezien dat er een pub ter beschikking wordt gesteld voor de uitsupporters, alleen met je kaartje voor het uitvak kwam je daar binnen. Nee in Nederland moet het weer moeilijk (of makkelijk) er wordt hier ook wat gecreëerd wat er misschien niet zou zijn als ze eens wat soepeler met de regels zouden omgaan.

In Engeland is er over het algemeen nog wat meer respect voor elkaar.  Maar de belangrijkste reden is de veel strengere voetbalwet. Als je daar iets flikt rond een stadion heb je pas echt een probleem. Hier moeten de goeden altijd onder de kwaden lijden. In Nederland moeten ze niet soepeler met de regels omgaan. De regels moeten juist veel strenger!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 13, 2016, 10:28:12
Citaat van: okkele op april 13, 2016, 08:46:14
Directe rode kaart voor NEC'er Golla geseponeerd

De rode kaart van Wojciech Golla, die hij kreeg tijdens het duel met FC Utrecht (3-1), is geseponeerd. Zodoende is de verdediger dit weekend gewoon inzetbaar voor NEC.

In de slotfase van het duel tussen FC Utrecht en NEC haalde Golla Timo Letschert neer. De scheidsrechter gaf een vrije trap net buiten de zestien, maar gaf de verdediger van de Nijmegenaren ook een rode kaart. Hij vond dat Letschert doorgebroken was en vond het daarom een rode kaart. De daaropvolgende vrije trap werd gemist. De rode kaart vond plaats in de slotfase van het duel toen Utrecht al met 3-1 voor stond.
De website van NEC meldt dat de rode kaart nu is geseponeerd. Hierdoor is Golla inzetbaar in het duel met Cambuur. De Pool is een belangrijke speler in het team van Ernest Faber. Hij speelde dit seizoen 27 Eredivisie-duels. Hij kwam daarin niet tot scoren.

Wat een onzin, was toch gewoon een doorgebroken speler?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC-J op april 13, 2016, 10:42:53
Citaat van: NRG op april 13, 2016, 09:28:11
In Engeland is er over het algemeen nog wat meer respect voor elkaar.  Maar de belangrijkste reden is de veel strengere voetbalwet. Als je daar iets flikt rond een stadion heb je pas echt een probleem. Hier moeten de goeden altijd onder de kwaden lijden. In Nederland moeten ze niet soepeler met de regels omgaan. De regels moeten juist veel strenger!
Die opmerking doet het altijd leuk in media maar waarin is de voetbalwet in Engeland strenger dan in Nederland?

In Nederland zijn er zelfs veel meer mogelijkheden dan in Engeland.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 13, 2016, 11:23:01
Citaat van: Bernardo op april 13, 2016, 10:28:12
Wat een onzin, was toch gewoon een doorgebroken speler?
zelfs hiermee wil de knvb aangeven wie er dit jaar moet degraderen :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Collingwood op april 13, 2016, 11:26:18
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Overgoor lijkt geschorste Bakker te vervangen en Mac-Intosch wrs op rechtsback bij #Cambuur tegen #NEC #NECCAM

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 13, 2016, 11:42:11
En wederom barto? ?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 13, 2016, 11:51:04
Citaat van: speculeter op april 13, 2016, 11:42:11
En wederom barto? ?
Met deze 'vedette' kunnen we het wel schriftelijk afdoen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: NRG op april 13, 2016, 11:52:09
Citaat van: SCC-J op april 13, 2016, 10:42:53
Die opmerking doet het altijd leuk in media maar waarin is de voetbalwet in Engeland strenger dan in Nederland?

In Nederland zijn er zelfs veel meer mogelijkheden dan in Engeland.


Toch een kwestie van respect dus..
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 13, 2016, 12:08:44
Citaat van: Collingwood op april 13, 2016, 11:26:18
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Overgoor lijkt geschorste Bakker te vervangen en Mac-Intosch wrs op rechtsback bij #Cambuur tegen #NEC #NECCAM

Knap van Macintosch. In een week tijd wendbaarder geworden.  :X
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Ronnie tng op april 13, 2016, 12:11:55
Citaat van: Montana op april 12, 2016, 21:00:18
Kvc heeft iig aangegeven/gevraagd dat een potje bier in de bus moet kunnen.

Poeh poeh waarschijnlijk kom je met een voorzitter die niet drinkt en weet wat er speelt niet serieus over met dit onderwerp?, Er iis vanuit CC zo ontzettend veel voorgesteld bij Sarah die overal open voor staat om  over in gesprek te gaan, maar als het dan puntje bij paaltje komt veranderd ze helemaal niets. Nu hoorde ik bij de administratie dat de huidige uitkaart wordt vervangen, dat we straks online kaarten kunnen kopen. Allemaal leuk en aardig, maar gaat dit niet in overleg met de KVC? Waarom nooit meer een forum avond, waarom wordt de (vanuit supporters geïntroduceerde) uitkaart niet eerst onder de loep genomen enz. 

In beginsel is de uitkaart in het leven gebracht om meer vrijheden te krijgen omdat iedereen persoonlijk staat geregistreerd. Het enige is dat we meer auto combi's hebben, wat een landelijke trend is geworden. Verder veranderd er maar bitter weinig, en helaas worden dit soort dingen niet meer geëvalueerd met supporters. Misschien met de KVC, maar helaas is dat niet meer wat het geweest is  ;(

v
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2016, 12:36:00
Citaat van: Bernardo op april 13, 2016, 12:08:44
Knap van Macintosch. In een week tijd wendbaarder geworden.  :X

Training hé, keiharde training!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 12:49:23
Citaat van: Bernardo op april 13, 2016, 12:08:44
Knap van Macintosch. In een week tijd wendbaarder geworden.  :X
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Viper op april 13, 2016, 13:17:50
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 12:49:23
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?

Snelheid.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 14, 2016, 16:54:40
Hoeveel man nu op papier?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 14, 2016, 18:55:05
Citaat van: Casuals-lwd op april 14, 2016, 16:54:40
Hoeveel man nu op papier?

150 man toch?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2016, 19:44:30
Citaat van: AL op april 14, 2016, 18:55:05
150 man toch?
Dinsdag ja. Het is nu op het moment van schrijven donderdag. Zal ongetwijfeld nog wel iemand bijgekomen zijn ;)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 14, 2016, 20:06:44
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2016, 19:44:30
Dinsdag ja. Het is nu op het moment van schrijven donderdag. Zal ongetwijfeld nog wel iemand bijgekomen zijn ;)
Zo moeilijk is het dan toch niet?!

151 souls  l8l |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: siepelsjeu op april 14, 2016, 20:22:56
Gister middag was er 1 bus vol en 50 auto's (ik dacht dat er 40 mochten?)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 14, 2016, 22:50:40
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 12:49:23
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?

en limbombe dan :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 15, 2016, 11:09:55
@SCCambuurLwd: De autocombi voor #NECCAM is met 50 auto's helemaal uitverkocht. Inschrijven voor de bus naar Nijmegen kan nog wel tot 12.00 uur. #Cambuur
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 11:10:35
Citaat van: denistel op april 14, 2016, 22:50:40
en limbombe dan :_schater
Het was mijn uitleg niet he ;) Hopelijk wil Keizer nu meer uitgaan van eigen kracht.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 11:38:24
Nienhuis; Peersman, Lachman*, Vd Laan, Vytas; Monteiro, Nummer 24, Byrne*, Vd Streek; Barto, Hoefdraad

Verwachte opstelling volgens Albers. Kies nou eens voor twee buitenspelers! En nummer 24 is een aanfluiting.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: HilversumOnTour op april 15, 2016, 11:50:18
+3  :0= |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: moodygrunn op april 15, 2016, 11:54:31
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 11:38:24
Nienhuis; Peersman, Lachman*, Vd Laan, Vytas; Monteiro, Nummer 24, Byrne*, Vd Streek; Barto, Hoefdraad

Verwachte opstelling volgens Albers. Kies nou eens voor twee buitenspelers! En nummer 24 is een aanfluiting.
* = op scherp
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: De Gast op april 15, 2016, 11:59:20
Keizer heeft het blijkbaar al opgegeven. Valt niks meer over te zeggen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: DayDreamer op april 15, 2016, 12:04:18
Man man man, wat een opstelling weer godverdomme. Weer die Peersman, weer die Barto, en dan die HiarieJ die er helemaal niks van kan opstellen.
Daarnaast weer een 4-4-2, die vent wil niet winnen, die wil afgekocht worden zodat hij niet hoeft te werken voor zijn geld  :P
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 15, 2016, 12:04:34
Vanavond is vreselijk belangrijk. Vanavond word de competitie beslist...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 15, 2016, 12:05:30
Citaat van: DayDreamer op april 15, 2016, 12:04:18
Man man man, wat een opstelling weer godverdomme. Weer die Peersman, weer die Barto, en dan die HiarieJ die er helemaal niks van kan opstellen.
Daarnaast weer een 4-4-2, die vent wil niet winnen, die wil afgekocht worden zodat hij niet hoeft te werken voor zijn geld  :P
Nee wel. Wat is het toch een bende. Die hiriaje mogen ze niet
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2016, 12:07:19
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 11:38:24
Nienhuis; Peersman, Lachman*, Vd Laan, Vytas; Monteiro, Nummer 24, Byrne*, Vd Streek; Barto, Hoefdraad

Verwachte opstelling volgens Albers. Kies nou eens voor twee buitenspelers! En nummer 24 is een aanfluiting.
Waarom niet
Nienhuis; MacIntosch, Lachman, vd Laan, Vytas/Peersman; Monteiro, Overgoor, Byrne; Narsingh*/Hoefdraad, van Veen, Hoefdraad/Houtkoop?

*Mits fit anders Hoefdraad
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: DayDreamer op april 15, 2016, 12:09:55
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2016, 12:07:19
Waarom niet
Nienhuis; MacIntosch, Lachman, vd Laan, Vytas/Peersman; Monteiro, Overgoor, Byrne; Narsingh*/Hoefdraad, van Veen, Hoefdraad/Houtkoop?

*Mits fit anders Hoefdraad

Iedereen wil het zo Dokkumer, alleen ziet die kale het niet, wanneer trekt die andere kale of Bruin zijn bek eens open.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: TopperM op april 15, 2016, 12:20:57
iemand enig idee waarom Boutzamar nooit eens speelt in het eerste? speelt bij jong cambuur altijd geweldige wedstrijden, en slechter dan overgoor/hiareij kan bijna niet.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: michello op april 15, 2016, 12:23:48
Marcel Keizer Kansloos. Wat valt hij mij ontiegelijk tegen.  :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 15, 2016, 12:25:45
Citaat van: michello op april 15, 2016, 12:23:48
Marcel Keizer Kansloos. Wat valt hij mij ontiegelijk tegen.  :zucht
mij ook.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 15, 2016, 12:27:15
Citaat van: TopperM op april 15, 2016, 12:20:57
iemand enig idee waarom Boutzamar nooit eens speelt in het eerste? speelt bij jong cambuur altijd geweldige wedstrijden, en slechter dan overgoor/hiareij kan bijna niet.

omdat ze dat niet aandurven schijnbaar. echt onbegrijpelijk.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Montana op april 15, 2016, 12:48:52
Ik hoop dat dit zand in de ogen strooien is...  ;(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 15, 2016, 12:51:14
Dat zand in de ogen strooien hoopte ik vorige week ook op.
Maar toen klopte de opstelling ook.
Vreselijke opstelling dit.
Ook goed voor het vertrouwen van mc intosh Overgoor en van veen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: TopperM op april 15, 2016, 13:15:43
Citaat van: speculeter op april 15, 2016, 12:51:14
Dat zand in de ogen strooien hoopte ik vorige week ook op.
Maar toen klopte de opstelling ook.
Vreselijke opstelling dit.
Ook goed voor het vertrouwen van mc intosh Overgoor en van veen.
dat van overgoor was al niet zo hoog meer denk ik
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 15, 2016, 13:21:23
Keizer mag van mij wel oprotten. Het liefst per direct.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Drumfather SCC op april 15, 2016, 13:48:12
 :zucht Alfons Keizer  :zucht
Kom maar efkes wisselen jonge!
Jij kan ècht niks he Marcel?
Marcel; "Nee"  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Cor op april 15, 2016, 13:51:44
En als er zondag gewonnen wordt loopt iedereen hier weer de polonaise  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 13:54:58
Citaat van: Cor op april 15, 2016, 13:51:44
En als er zondag gewonnen wordt loopt iedereen hier weer de polonaise  :_schater
Logisch toch? Iedere Cambuursupporter die het een waardeloze opstelling vindt (mijzelf incluis) hoopt van harte dat hij ongelijk krijgt natuurlijk.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 15, 2016, 13:55:18
Citaat van: Bernardo op april 15, 2016, 13:21:23
Keizer mag van mij wel oprotten. Het liefst per direct.

_O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 15, 2016, 13:59:14
Kan iemand mij uitleggen waarom weer peersman....nummer 24 er in en weer geen van veen en weer met anderhalve spits erin.
En weer met Barto en van der streek?
Zou er iets onderling in de groep spelen waardoor sommige mensen ALTIJD mogen spelen en Anderen NOOIT mogen spelen.
En dit is een serieuze vraag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Vlampiep op april 15, 2016, 14:13:40
Ik heb het idee dat Keizer het elftal volledig afstemt op de 2 super buitenspelers van NEC.
Dat heeft wel tot gevolg dat Cambuur vleugellam is en dat Barto niet kan worden aangespeeld  in de zestien. Dus wederom een tandloos hertje wat niet kan bijten.
Het is Keizer die bepaalt, maar wij kunnen pas na het laatste fluitsignaal beoordelen wie gelijk heeft gehad in opstelling en tactiek.
En as Twente ut fanavond af wete laat ist al over.
Ik geloof nog steeds in sprookjes en hef tegen alle realiteit tot 21.45 uur nog hoop op handhaving. |:)

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 15, 2016, 14:45:00
Citaat van: Cor op april 15, 2016, 13:51:44
En als er zondag gewonnen wordt loopt iedereen hier weer de polonaise  :_schater

ik niet hoor omdat er totaal niet logisch nagedacht wordt...en als zegge we al weken
lang..jongen met zulk behoudend gedoe is het wachten op de 1-0 en dan zal het nog eens
even.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 14:47:25
Citaat van: denistel op april 15, 2016, 14:45:00
ik niet hoor omdat er totaal niet logisch nagedacht wordt...en als zegge we al weken
lang..jongen met zulk behoudend gedoe is het wachten op de 1-0 en dan zal het nog eens
even.
Je krijgt liever gelijk dan dat Cambuur wint?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 15, 2016, 15:31:08
Wat wil Keizer nu bewijzen... :? Denk nou eens niet te moeilijk na, gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en dan komt er wel een logische opstelling. Dit kan toch niet, je speelt met 3 man minder. Peersman,  nummer 24 en Barto. Als tegenstander ga je met een goed gevoel de wedstrijd in, NEC staat al met 1-0 voor.

Twente in normale doen rolt De Graafschap op, maar met zoveel mutaties in het elftal hou ik mijn hart vast voor vanavond.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 15, 2016, 15:33:00
Oh ja.... Kut seizoen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Gasgeve op april 15, 2016, 16:03:26
Hiariej of Overgoor op 6 is allemaal één pot nat. Hij kan niet veel anders doen. Barto moet er nu wel echt uit, kan niet meer.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 15, 2016, 16:12:10
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 14:47:25
Je krijgt liever gelijk dan dat Cambuur wint?

dat zeg ik toch niet ik heb liever dat ze winnen natuurlijk maar er staan er steeds
3 of 4 in die geen bal raken en daar stoor ik mij aan.het ken dus beter dan we hebben
en dus doen we ons zelf te kort.

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 15, 2016, 16:16:57
Citaat van: Gasgeve op april 15, 2016, 16:03:26
Hiariej of Overgoor op 6 is allemaal één pot nat. Hij kan niet veel anders doen. Barto moet er nu wel echt uit, kan niet meer.

lekker boutzamar daar neer zetten leeftijd is minder belangrijk het gaat er om of
je lekker staat te ballen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: maikcambuur op april 15, 2016, 16:39:50
Citaat van: denistel op april 15, 2016, 16:16:57
lekker boutzamar daar neer zetten leeftijd is minder belangrijk het gaat er om of
je lekker staat te ballen.

Goed spelen bij de beloften hoeft denk ik nog niet te betekenen dat hij er ook in de eredivisie direct staat. Zo'n jongen moet je rustig brengen, en niet direct in de wedstrijden die er echt toe doen voor de leeuwen gooien. Maak je zo'n jongen kapot mee als hij door de mand zakt.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Collingwood op april 15, 2016, 17:09:54
Opstelling die ook ik anders zou doen. Desondanks hopen (tegen beter weten in) dat Keizer gelijk krijgt!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 15, 2016, 17:16:04
Citaat van: maikcambuur op april 15, 2016, 16:39:50
Goed spelen bij de beloften hoeft denk ik nog niet te betekenen dat hij er ook in de eredivisie direct staat. Zo'n jongen moet je rustig brengen, en niet direct in de wedstrijden die er echt toe doen voor de leeuwen gooien. Maak je zo'n jongen kapot mee als hij door de mand zakt.

klopt maar overgoor of anderen staan er ook niet althans is mijn mening.
waanneer moet je zo,n jongen dan brengen? elke wedstrijd is deze competitie
1 die er toe doet.
gewoon aanmodderen met wie er nu staan daarom ben ik alle hoop kwijt
geraakt de laatste weken.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: vialli op april 15, 2016, 17:33:13
 :0= Ut is en blieft fechten teugen de bierkaai!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Harry L. op april 15, 2016, 18:09:11
Dit wordt weer een kansloze nederlaag ;(. Zul je zien dat de graafschap wint vanavond, en is het over en uit.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 15, 2016, 18:18:27
Citaat van: Harry L. op april 15, 2016, 18:09:11
Dit wordt weer een kansloze nederlaag ;(. Zul je zien dat de graafschap wint vanavond, en is het over en uit.

Met al die mutaties bij Twente ben ik ook bang voor een nederlaag van Twente. Ik hoop het niet, maar vrees met grote vrezen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC op april 15, 2016, 18:39:52
Citaat van: denistel op april 15, 2016, 17:16:04
klopt maar overgoor of anderen staan er ook niet althans is mijn mening.
waanneer moet je zo,n jongen dan brengen? elke wedstrijd is deze competitie
1 die er toe doet.
gewoon aanmodderen met wie er nu staan daarom ben ik alle hoop kwijt
geraakt de laatste weken.

Op zich heb je gelijk, maar dit seizoen is el Baad (en in iets mindere mate Anderson), wel als onervaren jongen gewogen en direct afgebrand. Niet helemaal fair, want als speler die niet op z'n natuurlijke positie speelt (althans, nog niet seizoenen lang), is het lastig staande houden in ons huidig, totaal zonder vertrouwen spelend, eerste elftal.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: De Gast op april 15, 2016, 18:44:13
In een seizoen vol ellende en afzien ontbrak het nog aan een trainer die de boel saboteert. Het past in het plaatje. Ben er wel klaar mee  :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: twingo op april 15, 2016, 18:52:00
Kansloze opstelling kansloze nederlaag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 15, 2016, 19:40:30
Als de Graafschap verliest, dan MOET Keizer 4-3-3 gaan spelen.
Als het 4-4-2 gaat worden is het wat mij betrefd per direct exit van deze nietsnut!

En als de Graafschap wint of gelijk speelt MOET er ook 4-3-3 gespeeld worden!  :devil

Van Veen rap in de basis!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Shar op april 15, 2016, 19:50:02
Citaat van: 666 op april 15, 2016, 18:18:27
Met al die mutaties bij Twente ben ik ook bang voor een nederlaag van Twente. Ik hoop het niet, maar vrees met grote vrezen.
Zoals Henk de Jong in het kampioensjaar zei: wat de concurrentie doet hebben we geen invloed op, alleen naar ons zelf kijken. Daar hebben we wel invloed op ( maar ik geef toe, vanavond zit ik met een Twente pet op voor de tv). Hopelijk zelfde scenario, op de laatste dag op de gewenste plaats, alhoewel iets eerder voor mijn hart wel beter is.

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: gewoon een fan op april 15, 2016, 20:22:45
Citaat van: Shar op april 15, 2016, 19:50:02
Zoals Henk de Jong in het kampioensjaar zei: wat de concurrentie doet hebben we geen invloed op, alleen naar ons zelf kijken. Daar hebben we wel invloed op ( maar ik geef toe, vanavond zit ik met een Twente pet op voor de tv). Hopelijk zelfde scenario, op de laatste dag op de gewenste plaats, alhoewel iets eerder voor mijn hart wel beter is.

Zou wel heel bijzonder zijn, de promotie op de laatste speelronde tegen Excelsior, nu misschien wel nacompetitie met mogelijk nog een jaar eredivisie op de laatste speelronde tegen Excelsior  :thumbsup
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 15, 2016, 20:32:42
Twente voor!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: maikcambuur op april 15, 2016, 21:18:16
Citaat van: 058-4life op april 15, 2016, 20:32:42
Twente voor!

En inmiddels rood voor de Graafschap..
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2016, 21:18:59
En dtc met 10 man.. Tesselaar in 4 minuten 2x geel
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: JurjenS7 op april 15, 2016, 21:24:15
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2016, 21:18:59
En dtc met 10 man.. Tesselaar in 4 minuten 2x geel
Was direct rood de laatste.. waarschijnlijk 2/3 wedstrijden schorsing
Peters had ook al rood moeten krijgen, scheidsrechter zag niet hoe hij iemand agressief naar de grond pushte
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Shar op april 15, 2016, 21:27:49
Citaat van: JurjenS7 op april 15, 2016, 21:24:15
Was direct rood de laatste.. waarschijnlijk 2/3 wedstrijden schorsing
Peters had ook al rood moeten krijgen, scheidsrechter zag niet hoe hij iemand agressief naar de grond pushte
Volgens mij heeft de scheids dat wel gezien. Hij sprak hem toch vermanend toe? Als hij het inderdaad gezien heeft is dat trouwens zwak van die scheids dat hij hem er mee weg laat komen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: JurjenS7 op april 15, 2016, 21:42:41
ongelofelijk, nouja zolang ze niet winnen maakt het niet superveel uit. Doelsaldo is toch te groot
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Scc01 op april 15, 2016, 21:50:50
Geloof je toch gvd niet. 1-1.... Nou we moeten gewoon winnen want anders is het exit....
Maar Barto moet natuurlijk spelen...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mindra op april 15, 2016, 21:53:59
Winnen moesten we ook bij 0-1.
Of het nu 0-1 of 1-1 is beide keren moeten je eerst maar eens zelf winnen in plaats van naar een ander te kijken.....
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2016, 21:57:04
Vind het ernstiger dat dtc hier vertrouwen uit put en zo nog eens kan stunten de komende weken.
Gelijkspel maakt op dit moment voor ons verder weinig uit. Komendecweken worden crucialer
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mindra op april 15, 2016, 22:07:18
Als wij de 2 thuiswedstrijden nou eens zouden winnen halen we het gewoon.  Hoop dat dat bij de spelers ook in het hoofd zit.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mario op april 15, 2016, 22:11:10
Schade valt heel erg mee. Van hun 4 resterende wedstrijden was deze op papier het eenvoudigst. Deze moesten ze echt winnen. Teleurstelling zal daar toch enorm zijn. Vanaf vandaag alles weer zelf in de hand  :thumbsup
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 15, 2016, 22:14:37
Ik ben helemaar klaar met ons bestuur, spelers en ts.
Ga er vanuit dat we degraderen, Graafschap vecht voor elke meter.
Wij hebben een wijven team, en niemand grijpt in.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: legeips op april 15, 2016, 22:42:07
Als keizer zondag in zijn kale knikker haalt om Barto in de basis 11 te zetten, dan kunnen we de potjes schriftelijk afdoen..

Geldt trouwens ook voor vd Streek..

Dat die 2 mogen door prutsen is meer dan ontzettend bijzonder...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: carlo de leeuw op april 15, 2016, 22:47:42
bijna ondenkbaar, maar als je,per ongeluk, wint dit weekend, sta je volgens mij al met anderhalf been in de nacompetitie.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 07:27:24
tuurlijk laat die juichen om een punt het maakt weinig verschil.

utrecht en az uit en ajax thuis zou bijzonder zijn als ze nog een punt halen
en idd die lui vechten zich helemaal kapot maar voetbal zit er niet in.wel een
verschil met een maand geleden want toen voetbalden ze ook nog knap.
normaal worden ze op voetbal gebied verslagen door hun komende tegenstanders.

dus moeten we 1x winnen en ja welke dat is maakt niet uit liefst zsm.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 16, 2016, 07:30:38
Dit was tevens hun laatste punt. Het enige wat wij moeten doen is een keer 3 punten  :_spank Niks aan t handje  :_schater VEEN IN DE SPITS!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: zeewolde op april 16, 2016, 07:49:01
Citaat van: carlo de leeuw op april 15, 2016, 22:47:42
bijna ondenkbaar, maar als je,per ongeluk, wint dit weekend, sta je volgens mij al met anderhalf been in de nacompetitie.
juist door dit punt wordt het lastiger voor ons. Utrecht denkt woensdag al aan de bekerfinale. Als ze nog 1 punt halen moeten wij er nog minimaal 4 halen door ons geweldige doelsaldo.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: De Gast op april 16, 2016, 09:12:48
Keizer zwamt ook maar een eind heen in zn wekelijkse praatje met Geert.. alles ziet er goed uit alleen de resultaten moeten nu een keer komen. Nou die komen er niet oetlul als je zo blijft spelen. Kan iemand die plaat voor zn harses eens weghalen :(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 16, 2016, 09:54:53
Citaat van: denistel op april 16, 2016, 07:27:24
tuurlijk laat die juichen om een punt het maakt weinig verschil.

utrecht en az uit en ajax thuis zou bijzonder zijn als ze nog een punt halen
en idd die lui vechten zich helemaal kapot maar voetbal zit er niet in.wel een
verschil met een maand geleden want toen voetbalden ze ook nog knap.
normaal worden ze op voetbal gebied verslagen door hun komende tegenstanders.

dus moeten we 1x winnen en ja welke dat is maakt niet uit liefst zsm.

Juust, als wij1 keer winnen binne ze fut. Of we nu 1 of 2 punten achter staan maakt niet meer uut.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 16, 2016, 09:56:28
Citaat van: De Gast op april 16, 2016, 09:12:48
Keizer zwamt ook maar een eind heen in zn wekelijkse praatje met Geert.. alles ziet er goed uit alleen de resultaten moeten nu een keer komen. Nou die komen er niet oetlul als je zo blijft spelen. Kan iemand die plaat voor zn harses eens weghalen :(

Het grote verschil tussen Henk de Jong en Keizer is dat Henk speelde om te winnen en deze arrogante kale clown speelt om niet te verliezen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: runner 1 op april 16, 2016, 10:15:05
Weer geen punten dit weekend deze  eigenwijze Amsterdammer heeft er plezier in om de 9600 man  die om de twee weken op komen draven te kwellen .
Als je met nummer 24 en met Barto gaat beginnen weet je dat je met 9 man staat te ballen .
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 16, 2016, 10:40:53
Als je als ts zijnde na 30 wedstrijden nu nog niet weet wie er in moeten staan dan ben je het spoor volledig bijster.

Hoe kan McIntosh nou wissel zijn en Hiariej in de basis-11? Ut is gewoon beschamend.

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: runner 1 op april 16, 2016, 10:45:19
Wiekie weet jij het nu nog wat we moeten doen om hem te overtuigen .
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 16, 2016, 11:12:42
Citaat van: runner 1 op april 16, 2016, 10:45:19
Wiekie weet jij het nu nog wat we moeten doen om hem te overtuigen .
niemand die het weet toch??
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Chris Cambuur op april 16, 2016, 11:15:26
Ik wel? wij gaan winnen  morgen  |:) |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Unknown op april 16, 2016, 11:21:22
1 voordeel na gisteren, we hebben het weer in eigen hand!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 16, 2016, 11:28:46
Citaat van: Unknown op april 16, 2016, 11:21:22
1 voordeel na gisteren, we hebben het weer in eigen hand!
laat ik het positief inzien.
Nog drie keer niet verliezen zijn ook 3punten.
MS dat Keizer ook zo redeneert.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 16, 2016, 11:48:19
Iedereen blij met een gelijkspel van De Graafschap. 
De Graafschap is een punt uitgelopen. Wij moeten eerst nog maar ergens een keer winnen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: hobbes op april 16, 2016, 11:52:08
Citaat van: Nightmarelwd op april 16, 2016, 11:48:19
Iedereen blij met een gelijkspel van De Graafschap. 
De Graafschap is een punt uitgelopen. Wij moeten eerst nog maar ergens een keer winnen.

Blij dat ze niet gewonnen hebben iig. Natuurlijk hadden ze beter kunnen verliezen maar winst gisteren was dodelijk voor ons geweest
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 12:09:14
Citaat van: Nightmarelwd op april 16, 2016, 11:48:19
Iedereen blij met een gelijkspel van De Graafschap. 
De Graafschap is een punt uitgelopen. Wij moeten eerst nog maar ergens een keer winnen.

moesten we zo wie zo al dus maakt geen verschil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 12:13:58
Citaat van: wiekie1969 op april 16, 2016, 10:40:53
Als je als ts zijnde na 30 wedstrijden nu nog niet weet wie er in moeten staan dan ben je het spoor volledig bijster.

Hoe kan McIntosh nou wissel zijn en Hiariej in de basis-11? Ut is gewoon beschamend.

idd als ik lees dat als vervanger voor bakker gekozen kan worden tussen hiariej of
Monteiro een linie laten zakken dan snap ik er niks meer van daarmee zegt hij dus dat
Monteiro een aanvaller is of dat hij tegen ajax als aanvaller speelde??
man man man niet te geloven toch die jongen is gewoon middenvelder dus een linie terug
slaat nergens op.
wat ik al weken zeg ze maken het allemaal veel te moeilijk en praten elkaar na en als
je het er niet mee eens bent dan heb je geen verstand van voetbal zoals ze dan zeggen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 16, 2016, 12:15:46
Citaat van: denistel op april 16, 2016, 12:13:58
idd als ik lees dat als vervanger voor bakker gekozen kan worden tussen hiariej of
Monteiro een linie laten zakken dan snap ik er niks meer van daarmee zegt hij dus dat
Monteiro een aanvaller is of dat hij tegen ajax als aanvaller speelde??
man man man niet te geloven toch die jongen is gewoon middenvelder dus een linie terug
slaat nergens op.
wat ik al weken zeg ze maken het allemaal veel te moeilijk en praten elkaar na en als
je het er niet mee eens bent dan heb je geen verstand van voetbal zoals ze dan zeggen.
Volgens mij bedoelt Keizer dat hij van middelste middenvelder terugzakt naar verdedigende middenvelder. Iedereen heeft kunnen zien dat Monteiro niet als aanvaller speelde.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 12:22:34
zou kunnen maar das geen linie toch.ik ken er de laatste tijd geen touw aan
vast knopen en daar erger ik mie enorm aan.maar  we zullen zien de komende
weken.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 16, 2016, 12:46:06
Ik ga vanzelfsprekend voor de 3 punten morgen, maar ben bang dat we er maximaal een punt aan overhouden. Maar dat geeft niet, want dat wordt tegen Willem2 thuis met 3 punten weer rechtgezet. ;)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Spine op april 16, 2016, 12:49:11
Citaat van: Nightmarelwd op april 16, 2016, 11:48:19
Iedereen blij met een gelijkspel van De Graafschap. 
De Graafschap is een punt uitgelopen. Wij moeten eerst nog maar ergens een keer winnen.
Precies en mochten wij ergens drie punten halen mag de Graafschap niet per ongeluk nog ergens een punt halen, zijn we alsnog het bokje.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: NRG op april 16, 2016, 13:21:36
Citaat van: Spine op april 16, 2016, 12:49:11
Precies en mochten wij ergens drie punten halen mag de Graafschap niet per ongeluk nog ergens een punt halen, zijn we alsnog het bokje.

Zal wel op de laatste dag aan komen. Ik hoop één ding, dat het kampioenschap ook op de laatste dag beslist wordt.



Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: piene hassus op april 16, 2016, 13:38:37
De nacomp. hewwe oek nog niet wonnen!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 13:50:35
klopt maar als je dat niet redt dan verdien je ook niks.gister nog wedstrijden
daar van zien maar het houdt niet over hoor.
nac en eagles lijken mij het gevaarlijkst mede om hun aanhang maar
als teams zijn zei niet beter dan ons.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: John Hiatt op april 16, 2016, 14:00:02
Winnen van Willem 2 en Excelsior volstaat voor nacompetitie! En dan blijven we erin!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 16, 2016, 14:14:20
Citaat van: John Hiatt op april 16, 2016, 14:00:02
Winnen van Willem 2 en Excelsior volstaat voor nacompetitie! En dan blijven we erin!
NEC morgen uit 1 punt, thuis tegen Willem 2 3 punten, PSV uit 0 punten en tegen Excelsior thuis 3 punten. Dat is een totaal van 7 punten en dat moet genoeg wezen dacht ik zo, om in ieder geval straks de nacompetitie te kunnen spelen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 16, 2016, 14:21:59
NEC, Willem II en Excelsior winnen. WII en Excelsior alles verliezen en we worden 15de.  :devil
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Spine op april 16, 2016, 14:46:59
Citaat van: Bernardo op april 16, 2016, 14:21:59WII en Excelsior alles verliezen en we worden 15de.  :devil
Vergeet dat maar, kijk maar even tegen wie Excelsior speelt morgen. Die tegenstander heeft vast per ongeluk weer een off day morgen.  :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 16, 2016, 14:57:20
Citaat van: denistel op april 16, 2016, 13:50:35
klopt maar als je dat niet redt dan verdien je ook niks.gister nog wedstrijden
daar van zien maar het houdt niet over hoor.
nac en eagles lijken mij het gevaarlijkst mede om hun aanhang maar
als teams zijn zei niet beter dan ons.
idd zo zie ik het ook
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 16, 2016, 15:14:30
Citaat van: Bernardo op april 16, 2016, 14:21:59
NEC, Willem II en Excelsior winnen. WII en Excelsior alles verliezen en we worden 15de.  :devil
NEC gaan we uit niet winnen. Maximaal een gelijkspel.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 16, 2016, 16:32:28
Citaat van: Spine op april 16, 2016, 14:46:59
Vergeet dat maar, kijk maar even tegen wie Excelsior speelt morgen. Die tegenstander heeft vast per ongeluk weer een off day morgen.  :R

zeiden we tegen de graafschap oek en wonnen ze gewoon.ze willen ook gewoon alles winnen
hoor.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 16, 2016, 17:00:15
Citaat van: denistel op april 16, 2016, 16:32:28
zeiden we tegen de graafschap oek en wonnen ze gewoon.ze willen ook gewoon alles winnen
hoor.

k moet zeggen dat het dit weekend onwaarschijnlijk is dat W II en Excelsior geen punten halen, maar als dat gebeurt zou het niet vreemd zijn in de volgende rondes.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: De Gast op april 16, 2016, 19:58:31
Citaat van: CamLeeuw op april 16, 2016, 14:14:20
NEC morgen uit 1 punt, thuis tegen Willem 2 3 punten, PSV uit 0 punten en tegen Excelsior thuis 3 punten. Dat is een totaal van 7 punten en dat moet genoeg wezen dacht ik zo, om in ieder geval straks de nacompetitie te kunnen spelen.

Theoretisch wel ja. 1 uit 4 is reeeler met deze hapsnurker aan het roer.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2016, 21:41:38
Citaat van: Spine op april 16, 2016, 14:46:59
Vergeet dat maar, kijk maar even tegen wie Excelsior speelt morgen. Die tegenstander heeft vast per ongeluk weer een off day morgen.  :R
Die varkentjes hopen na het gelijkspel van Vitesse en het verlies van Zwolle ineens weer op PO Europees. Die hebben echt geen offday morgen.

Alhoewel, vorig jaar hadden ze dat daar wel.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 00:05:11
Wedstrijddag  |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 17, 2016, 07:19:54
gas geven en eindelijk die laatste plaats weer verlaten al zal het lastig genoeg worden. :scc :proost
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Destroyer op april 17, 2016, 08:23:48
Gaan voor de drie punten, donderdag de genadeslag geven.  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: PePe op april 17, 2016, 09:35:02
Juist vandaag de joker inzetten voor dubbele punten!!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 10:30:12
Geen van veen bij de selectie? ?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: John Hiatt op april 17, 2016, 10:31:56
Citaat van: speculeter op april 17, 2016, 10:30:12
Geen van veen bij de selectie? ?

Serieus?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: zeewolde op april 17, 2016, 11:16:44
Citaat van: John Hiatt op april 17, 2016, 10:31:56
Serieus?
1 persoon leest maar de helft in het van veen topic en verbind daar verkeerde conclusies aan.

zoals iedereen weet gaat het in het van veen topic over jeugdspelers, in het keizer topic gaat het over van veen in het bestuurstopic over keizer en in het barto topic over hetbestuur.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bill Shankly op april 17, 2016, 11:26:51
Citaat van: zeewolde op april 17, 2016, 11:16:44
1 persoon leest maar de helft in het van veen topic en verbind daar verkeerde conclusies aan.

zoals iedereen weet gaat het in het van veen topic over jeugdspelers, in het keizer topic gaat het over van veen in het bestuurstopic over keizer en in het barto topic over hetbestuur.
Is ook logisch :_schater :
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: JurjenS7 op april 17, 2016, 11:33:41
Tis zondagochtend hoor en was ondertussen GP aan het kijken  :proost
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 17, 2016, 12:12:09
Tis zondagmiddag en ik ben er net uit  :O
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 12:15:56
Gisteren mijn verjaardag gevierd.
Dus met de kop er nog niet helemaal bij.
Hij staat dus zelfs in de basis?? :_schater :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 13:16:12
Citaat van: speculeter op april 17, 2016, 12:15:56
Gisteren mijn verjaardag gevierd.
Dus met de kop er nog niet helemaal bij.
Hij staat dus zelfs in de basis?? :_schater :_schater

Gisteren de ramen gelapt en ik ben even uit eten geweest, dus ik ben er met de kop nog niet helemaal bij  8)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 13:26:22
@SCCambuurLwd: Onze elf: Nienhuis; Peersman, Lachman, Van der Laan, Vytas; Hiariej, Monteiro, Van de Streek, Byrne; Barto en Hoefdraad #NECCAM #Cambuur

;(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 13:27:26
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 13:26:22
@SCCambuurLwd: Onze elf: Nienhuis; Peersman, Lachman, Van der Laan, Vytas; Hiariej, Monteiro, Van de Streek, Byrne; Barto en Hoefdraad #NECCAM #Cambuur

;(
:rodekaart
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 13:28:19
Deze wedstrijd kunnen we gvd schriftelijk afdoen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Harry L. op april 17, 2016, 13:33:59
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 13:26:22
@SCCambuurLwd: Onze elf: Nienhuis; Peersman, Lachman, Van der Laan, Vytas; Hiariej, Monteiro, Van de Streek, Byrne; Barto en Hoefdraad #NECCAM #Cambuur

;(

:_schater 8P :_spank ;( :O :R  :rodekaart

Sterkte allemaal voor straks

Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2016, 13:35:25
Ik tel er 4 die hadden moeten banken. Al zijn de alternatieven ook niet heel veel beter, ik heb dan toch meer vertrouwen in Mac Intosh, Overgoor, Narsingh en v Veen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 13:37:44
Opstelling zoals verwacht.
Zelf niet willen of kunnen scoren.
Die 1-0 valt vanzelf en dan mag van veen de boel weer komen redden.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 13:38:24
Wordt een leuke middag voor de NEC supporters.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Moira op april 17, 2016, 13:38:54
vooral de keuze voor Hiariej vind ik opvallend. Waarom geen Overgoor?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 17, 2016, 14:09:35
Aaaah komt wel goed allemaal juh. De TS heeft alle vertrouwen!  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 14:48:57
Uitvak heeft in elk geval de overhand, nu de spelers van Cambuur nog |:) |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 14:53:27
Barto. Doet je echt zeer aan de ogen. Nog geen duel gewonnen of bal vastgehouden
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 14:55:10
Het valt niet mee om naar deze wedstrijd te kijken...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 17, 2016, 14:56:59
NEC speelt ook laf! Net zoals ons!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 14:59:47
Citaat van: Galdiano op april 17, 2016, 14:56:59
NEC speelt ook laf! Net zoals ons!

Precies... met deze opstelling van ons probeer je de 0 te houden. Je komt ook niet met meer dan 1 speler in de 16. Het ziet er gewoon niet uit.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Johan058... op april 17, 2016, 15:03:45
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 14:53:27
Barto. Doet je echt zeer aan de ogen. Nog geen duel gewonnen of bal vastgehouden
ik ben inmiddels blind
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:04:13
Pffffff Hoefdraad!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: hobbes op april 17, 2016, 15:06:28
Citaat van: AL op april 17, 2016, 15:04:13
Pffffff Hoefdraad!!!!

Goede actie, nu de afronding nog
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:08:15
Citaat van: hobbes op april 17, 2016, 15:06:28
Goede actie, nu de afronding nog

Kans moet gewoon hangen!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 17, 2016, 15:12:33
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 14:53:27
Barto. Doet je echt zeer aan de ogen. Nog geen duel gewonnen of bal vastgehouden
Hoe lang roepen we dat al? Gewoon de slechtste spits in de eredivisie.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 15:18:50
Het staat op zich wel goed.
Maar volgens mij zul je toch een doelpunt moeten maken om te winnen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 15:19:17
En van veen voor barto graag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 17, 2016, 15:19:24
weer totaal geen stootkracht voorin straks 1 kans voor die lui en dan weet je het wel weer

v veen er in dat snapt iedereen toch wel
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC op april 17, 2016, 15:19:51
Barto werkt als een paard, maar het is geen eredivisie (basisspeler) spits. Verdedigd goed mee, maar zet dan hem op aanvallende middenvelder. Overgoor gauw erin voor Hieraij, die is te angstig. Wellicht omdat z'n nieuwe trainer bij NEC op de bank zit?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 15:19:55
Een goal maken we echt niet. Dan maar tegen beter weten in hopen op geen tegengoal
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Collingwood op april 17, 2016, 15:20:05
Aardige eerste helft. De hier (ook door mij) veel bekritiseerden (Peersman, Barto en Hiariej) doen het ook niet slecht. Al blijft het een ergernis dat Peersman werkelijk helemaal niks met rechts kan.

In de tweede helft op een gegeven moment Van Veen erin voor de moegestreden Barto en dan hopen op een goaltje!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2016, 15:20:23
Loopt zich al warm
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Drumfather SCC op april 17, 2016, 15:20:36
Peersman, De nieuwe Manolev  :zucht
Verder moet je toch kunnen overleven met dit team en spel
Is best aardig en met wat meer rust en zonder Marvin en Martijn moet t best lukken nog met 2x thuis
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 17, 2016, 15:22:31
Citaat van: Collingwood op april 17, 2016, 15:20:05
Aardige eerste helft. De hier (ook door mij) veel bekritiseerden (Peersman, Barto en Hiariej) doen het ook niet slecht. Al blijft het een ergernis dat Peersman werkelijk helemaal niks met rechts kan.

In de tweede helft op een gegeven moment Van Veen erin voor de moegestreden Barto en dan hopen op een goaltje!

v veen mut er meteen in man.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:27:39
Citaat van: Drumfather SCC op april 17, 2016, 15:20:36
Peersman, De nieuwe Manolev  :zucht
Verder moet je toch kunnen overleven met dit team en spel
Is best aardig en met wat meer rust en zonder Marvin en Martijn moet t best lukken nog met 2x thuis

Peersman doet het prima vandaag.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 15:29:03
Van veen komt erin
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2016, 15:29:29
Meer lef! NEC scoort er vast nog wel een dus niet zo afwachtend. Het klokje tikt door, er moet gescoord worden.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mindra op april 17, 2016, 15:29:50
Barto doet het aardig?   :_schater :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 15:31:11
Willem 2 achter.
Als wij nou eens 3 punten pakken?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 15:32:55
Van Veen come on!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Collingwood op april 17, 2016, 15:33:35
Citaat van: denistel op april 17, 2016, 15:22:31
v veen mut er meteen in man.

Van mijn part mag hij in de basis, maar daar denkt Keizer anders over! Mooi dat hij er nu wel in komt.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 15:41:19
 :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Cambuur Groningen op april 17, 2016, 15:41:26
Och wat is die Peersman lekker wendbaar ;( :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 15:41:38
 :( :( :( :( :( :(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:41:43
Over en uit deze wedstrijd.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Drumfather SCC op april 17, 2016, 15:42:46
Citaat van: AL op april 17, 2016, 15:27:39
Peersman doet het prima vandaag.
Net als net bij de goal zeker  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Johan058... op april 17, 2016, 15:43:18
wat een slap zooitje. kut kut kut klote tering hoerenzooi
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 15:44:42
Wat moet je ook met zo'n zooitje in de Eredivisie? Helemaal niets blijkt dus!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: twingo op april 17, 2016, 15:44:55
Bedankt Peersman en Keizer
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 15:45:04
Citaat van: AL op april 17, 2016, 15:27:39
Peersman doet het prima vandaag.

:X
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:47:56
Probleem ligt toch echt voorin.
Amateur niveau.
En die Goal? Je weet dat Limbombe pijlsnel is.
Fout ligt meer dat de pass niet gegeven mag worden.

Houtkoop voor Barto aub.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 15:48:31
Cambuur till i die!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 15:49:17
Barto rechtsbuiten  :rodekaart
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Johan058... op april 17, 2016, 15:49:55
Citaat van: scc-aaron op april 17, 2016, 15:48:31
Cambuur till i die!!
dat sowieso. Alleen kan dit niet meer aanzien
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 15:50:24
Kan iemand de sterke punten van de rechterkant benoemen? Ik zie ze op dit moment niet met Barto en Peersman.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:51:31
Zet Houtkoop op links, Hoefdraad naar rechts.
Wie zet Barto op rechts zeg???

Keizer rot op!!!!!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 15:54:07
Extra aanvaller, hij durft  :_spank
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 17, 2016, 15:55:52
Citaat van: scc-aaron op april 17, 2016, 15:54:07
Extra aanvaller, hij durft  :_spank
Pfff, een appel voor een peer.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Dokkumer op april 17, 2016, 15:56:45
Tis gedaan. Tot donderdag maar weer
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 15:58:42
Citaat van: Dokkumer op april 17, 2016, 15:56:45
Tis gedaan. Tot donderdag maar weer

Donderdag is degradatie een feit.
Kan het stadion alvast afgebroken worden.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 17, 2016, 15:59:22
Wat een onbenul die Keizer. Lekker bezig jongen, en dat nog twee jaar. Hoe haal je het in de kop.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 17, 2016, 15:59:26
Wat een tachtische onbenul die Keizer!  :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Unknown op april 17, 2016, 16:00:23
Het is echt niks. Ben er klaar mee. Volgend jaar op vrijdag. We zijn gewoon niet goed genoeg, klaar. Kut seizoen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: legeips op april 17, 2016, 16:00:48
Zoals ik al flink wat pagina's ervoor had gezegd... Start je met Barto dan kun je de wedstrijd op papier afschrijven...

Ik leg me neer bij degradatie... De graafschap verdiend het het om een 2e kans te krijgen.. Dit was weer niet om aan te gluren..

Een trainer die nmr 24 en Barto gewoon laat starten, ambieert om een niveau lager te spelen.. Nou gefeliciteerd Keizer, het is je gelukt...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: TopperM op april 17, 2016, 16:00:53
Wat is die Lachman ook een lachertje niet te geloven
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: maikcambuur op april 17, 2016, 16:01:33
Citaat van: TopperM op april 17, 2016, 16:00:53
Wat is die Lachman ook een lachertje niet te geloven

En wat denk je van Peersman en Hiariej... Niet te filmen.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 1992SCC op april 17, 2016, 16:02:57
Die Keizer! Wat een gast op de verkeerde plaats hee! Die snapt er werkelijk geen BAL van. Wat is dat voor voorhoede ook? BARTO IS VOOR DE JUPILER NOG TE SLECHT! JEZUS
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 17, 2016, 16:03:59
Volgend jaar opnieuw beginnen. Afscheid nemen van een heleboel jongens en vooral Keizer.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:05:40
Ik dacht dat we hier minimaal een punt uit konden slepen, maar met deze ploeg is het niet waard om in de Eredivisie te spelen en dat is een feit. Jammer maar helaas. Meer zit er gewoon niet in. Uithuilen in de JL en de boel weer proberen op gang te krijgen met andere spelers dan die lapzwansen die er nu rondlopen. :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:07:22
Nou Hoefdraad scoort. Zal allemaal niets meer uitmaken.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: legeips op april 17, 2016, 16:07:26
Citaat van: TopperM op april 17, 2016, 16:00:53
Wat is die Lachman ook een lachertje niet te geloven

Als lachman een lachertje is dan binne een aantal anderen hilarisch..
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 058-4life op april 17, 2016, 16:08:56
Citaat van: legeips op april 17, 2016, 16:07:26
Als lachman een lachertje is dan binne een aantal anderen hilarisch..
HILAriej?!  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 16:12:01
Barto mag weer de 90 minuten vol maken  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 16:13:50
Ach 80% komt gewoon tekort.
Waarom dan niet met 2 snelle buitenspelers spelen?

Nu creëer je helemaal niets.
Dit kun je Keizer verwijten.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 16:19:13
Goh laatste 10 min op aanval. En meteen veel meer dreiging als eerste 80 min. Laffe KEIZER
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: twingo op april 17, 2016, 16:20:30
Nec-Peersman 2-0
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: legeips op april 17, 2016, 16:21:29
Citaat van: AL op april 17, 2016, 16:13:50
Ach 80% komt gewoon tekort.
Waarom dan niet met 2 snelle buitenspelers spelen?

Nu creëer je helemaal niets.
Dit kun je Keizer verwijten.

Omdat Barto 90 min vol moet maken...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:21:45
Deze ploeg heeft het gewoon niet in zich op voetballend vermogen en qua mentaliteit en doorzettingsvermogen. Dat blijkt nu wel. Ik besef nu eindelijk ook waarom we onderaan staan, ook al wilde ik dat niet accepteren. Nu eindelijk heerst er bij mij nu een berusting.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Geelblauwstiens op april 17, 2016, 16:21:51
Citaat van: 058-4life op april 17, 2016, 16:08:56
HILAriej?!  :_schater

_O_

Als die donderdag weer in de omgeving van ons stadion wordt waargenomen dan wil ik niet eens kijken!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: scc-aaron op april 17, 2016, 16:22:13
kutzooi, donderdag maar weer proberen
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Treb op april 17, 2016, 16:23:12
Zou Keizer een bonus krijgen bij degradatie?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: DK op april 17, 2016, 16:24:02
nog 30 seconden te spelen, Cambuur in balbezit.. en vervolgens niemand die het idee heeft om de 16 in te gaan???  8P 8P 8P
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: maikcambuur op april 17, 2016, 16:24:47
Citaat van: DK op april 17, 2016, 16:24:02
nog 30 seconden te spelen, Cambuur in balbezit.. en vervolgens niemand die het idee heeft om de 16 in te gaan???  8P 8P 8P

Idd.. Ongeloof
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: carlo de leeuw op april 17, 2016, 16:25:03
Citaat van: speculeter op april 17, 2016, 13:37:44
Opstelling zoals verwacht.
Zelf niet willen of kunnen scoren.
Die 1-0 valt vanzelf en dan mag van veen de boel weer komen redden.
precies mijn gedachte.
Als die v Veen volgende wedstr weer op bank begint weet ik genoeg
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: SCC op april 17, 2016, 16:25:31
Lachman staat op ruim 3 meter te dekken bij die tweede goal en stapt nadat die gast aanneemt en draait, nog steeds niet in..... Wat een draak
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 16:30:29
Ze geven de 1-0 aan Santos. Dan was het buitenspel.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 16:32:30
Citaat van: SCC op april 17, 2016, 16:25:31
Lachman staat op ruim 3 meter te dekken bij die tweede goal en stapt nadat die gast aanneemt en draait, nog steeds niet in..... Wat een draak

Onvoorstelbaar dat hij dit laat gebeuren. Dit NEC had gewoon verslagen kunnen worden. Maar ja als je deze 11 opstelt wordt het de laatste 2 wedstrijden waarin je punten kan halen ook niets.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Harry L. op april 17, 2016, 16:33:16
Draak van een wedstrijd weer. De zwakkere schakels waren natuurlijk al bekend maar wat mij betreft kunnen we Hoefdraad ook wel in dat rijtje zetten. Behoudens die goal is het ook helemaal niets. Kan op zijn linker ook nog net staan maar verder ook helemaal niets.
Hopen op een wonder tegen w2, anders is het over
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:33:38
Wat een ongeinspireerd stelletje slappe zakken zeg! En een emotieloze clown langs de kant. :R :R :R

Je kunt wel elke week roepen van "het kan nog", maar op een gegeven moment zijn de wedstrijden op. Aldus Leo Driessen.

Emotieloos en zielloos elftal, het hele seizoen al.

:0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:34:39
Citaat van: 666 op april 17, 2016, 16:32:30
Onvoorstelbaar dat hij dit laat gebeuren. Dit NEC had gewoon verslagen kunnen worden. Maar ja als je deze 11 opstelt wordt het de laatste 2 wedstrijden waarin je punten kan halen ook niets.
Natuurlijk had bijna iedere Eredivisieclub van NEC kunnen winnen, maar alleen wij niet. En je weet nu waarom.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 16:35:38
Zeiden het wel treffend bij FOX.

Geen overlevingsdrang.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:36:34
Citaat van: Unknown op april 17, 2016, 16:00:23
Het is echt niks. Ben er klaar mee. Volgend jaar op vrijdag. We zijn gewoon niet goed genoeg, klaar. Kut seizoen.


Je kijkt 93 minuten lang naar helemaal niks, nadat Henkie en Sandor zijn vertrokken zit er helemaal geen greintje bezieling meer in. DIEP TRIEST!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: legeips op april 17, 2016, 16:38:07
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 16:35:38
Zeiden het wel treffend bij FOX.

Geen overlevingsdrang.

Klopt... Spelers en TS...

Ach volgend jaar hebben we weer iets aan het weekend na de vrijdag avond...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 16:39:00
Citaat van: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:34:39
Natuurlijk had bijna iedere Eredivisieclub van NEC kunnen winnen, maar alleen wij niet. En je weet nu waarom.
Wist ik eigenlijk al,  maar ja ik hoop iedere x tegen beter weten in.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Moira op april 17, 2016, 16:40:55
we kunnen beter 11 supporters opstellen, dan weten we tenminste dat er gevochten zal worden voor onze club.
Ze spelen alsof we veilig op de 14e plek staan. Vreselijk dit
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: 666 op april 17, 2016, 16:42:44
Citaat van: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:36:34

Je kijkt 93 minuten lang naar helemaal niks, nadat Henkie en Sandor zijn vertrokken zit er helemaal geen greintje bezieling meer in. DIEP TRIEST!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Idd je kijkt naar niks.. Er gebeurd ook gewoon niks op het veld. Onherkenbaar Onvoorstelbaar en onsamenhangend.

Het ergste is dat er bij iedere spaarzame mogelijkheid er niemand in de 16 staat of komt, zo verdedigend spelen maak je nooit meer een goal.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:43:13
Laten we aub rechtstreeks degraderen, want in de playoffs hewwe we helemaal niks te zoeken. Dan komt het op strijd aan.  Dus dan wut het leed alleen maar groter. We stappen vanmiddag gvd met nul gele kaarten vh veld. De dood of de gladiolen? Hou toch op man.  :( :( :( :(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 17, 2016, 16:44:43
Wie had dat gedacht. Twee seizoen een team dat voetbalt met passie en inzet, naar een team dat voetbal niet belangrijk vindt en zich alleen vermaakt in club Red.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:45:52
Om te janken Nightmare ;( ;( ;( ;(
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2016, 16:46:30
Dat afwachtende... vreselijk.... het past niet bij de club en mag niet in deze fase in competitie. We lopen iedere wedstrijd achter de feiten aan.
Speel met lef, pak de tegenstander bij de strot en dwing het geluk af. Als je dan toch verliest, heb je tenminste het gevoel dat je er alles aan gedaan hebt.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Nightmarelwd op april 17, 2016, 16:47:11
Ik kom sinds 1975 bij de club, maar zo'n slecht team heb ik in die jaren nooit gezien.
Zelfs niet onder Boer en Wesseling.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:47:21
Citaat van: wiekie1969 op april 17, 2016, 16:43:13
Laten we aub rechtstreeks degraderen, want in de playoffs hewwe we helemaal niks te zoeken. Dan komt het op strijd aan.  Dus dan wut het leed alleen maar groter. We stappen vanmiddag gvd met nul gele kaarten vh veld. De dood of de gladiolen? Hou toch op man.  :( :( :( :(
Tja geen strijd en ook geen kaarten dachten ze. :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: drg op april 17, 2016, 16:47:44
Citaat van: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:34:39
Natuurlijk had bijna iedere Eredivisieclub van NEC kunnen winnen, maar alleen wij niet. En je weet nu waarom.

Daarom staan ze ook mooi in het midden...
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 16:50:17
Citaat van: drg op april 17, 2016, 16:47:44
Daarom staan ze ook mooi in het midden...
Een ploeg die beseft dat ze in nood zijn wel, ook al staat NEC in het midden.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mario op april 17, 2016, 16:53:44
@SCCambuurLwd: Martijn Barto: "Zware teleurstelling in de kleedkamer, hopelijk pakken we nog 7 punten in resterende duels". #neccam http://twitter.com/SCCambuurLwd/status/721709356924956672/photo/1

Het is toch wel typerend dat sommige mensen niet in deze wereld schijnen te leven....
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 17:00:03
De cijfers na de winterstop spreken toch boekdelen: 12 vd 14 verloren, doelsaldo 8-27. 4 schamele puntjes gepakt .

Ut ken nog wel lullen de spelers en de ts. Of je bent zo blind als een paard of zo dom als olie. Of beide.

Man man man, er zit helemaal geen enkele vechtlust in dit elftal.  :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: zeewolde op april 17, 2016, 17:21:13
Citaat van: Nightmarelwd op april 17, 2016, 16:44:43
Wie had dat gedacht. Twee seizoen een team dat voetbalt met passie en inzet, naar een team dat voetbal niet belangrijk vindt en zich alleen vermaakt in club Red.
dit lees ik steeds weer.Tijd om ze er uit te rammen. Als het echt zo is......vlak voor of direct na de wedstrijd.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 17, 2016, 18:05:30
je kunt het van te voren al schrijven het wedstrijdverloop maar ja de ts denkt dat elke keer
dat het anders zal gaan. gewoon niet te geloven.

gewoon vanaf het begin alles op de aanval en verlies je dan jammer maar dit slappe
afwachtende gedoe..dan krijg je de supporters zeker niet achter ju.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: PePe op april 17, 2016, 18:11:56
Nu moeten wij weer aan de bak: de longen uit ons lijft schreeuwen!!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Vlampiep op april 17, 2016, 18:17:31
Citaat van: PePe op april 17, 2016, 18:11:56
Nu moeten wij weer aan de bak: de longen uit ons lijft schreeuwen!!
Ik zie liever dat de spelers  met veel venijn de wedstrijd beginnen, want alleen met hartstochtelijk aanmoedigen komen we er niet.
Dit ademt geen strijdlust en wilskracht uit, maar oogt als een stel apathisch lam gelulde voetballers, die plichtmatig de opgelegde spelwijze proberen uit te voeren.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: denistel op april 17, 2016, 18:21:07
ze menen het ook nog serieus


Leonard Nienhuis kan moeilijk verkroppen dat SC Cambuur met lege handen uit Nijmegen vertrok (2-1), waardoor de club laatste blijft in de Eredivisie.


'We hebben vandaag niet slecht gespeeld en kansen gecreëerd, maar we nemen de punten niet mee', baalde Nienhuis in gesprek met FOX Sports. Met nog drie wedstrijden te gaan dringt de tijd voor de club uit Leeuwarden. 'Dan heb je ook niet het geluk mee dat je de kansen die je wél creëert niet afmaakt. Dit mag niet gebeuren en het gebeurt wel', aldus de keeper.

'Het zou heel gek zijn als we nu vrolijk rondliepen', keek trainer Marcel Keizer terug op de vertoning van zijn eftal. 'Iedereen weet dat we in een moeilijke situatie zitten, maar ook dat we nog steeds een kanshebber zijn.'

'Na de 2-0 was het geloof even weg', merkte Keizer, iets wat volgens hem tegen Willem II absoluut niet mag gebeuren. In de midweekse speelronde hopen de Leeuwarders wat te kunnen doen aan het gaatje met nummer voorlaatst De Graafschap, dat nu twee punten bedraagt. 'We moeten donderdag weer en dan moeten we echt drie punten halen', benadrukte Nienhuis de penibele situatie nog maar eens.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: CamLeeuw op april 17, 2016, 18:53:14
Tja we zijn ook geen Ajax, want anders waren we er wel doorheen geloodst door de KNVB maffia. :R
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Harry L. op april 17, 2016, 18:57:42
Citaat van: denistel op april 17, 2016, 18:21:07
ze menen het ook nog serieus


Leonard Nienhuis kan moeilijk verkroppen dat SC Cambuur met lege handen uit Nijmegen vertrok (2-1), waardoor de club laatste blijft in de Eredivisie.


'We hebben vandaag niet slecht gespeeld en kansen gecreëerd, maar we nemen de punten niet mee', baalde Nienhuis in gesprek met FOX Sports. Met nog drie wedstrijden te gaan dringt de tijd voor de club uit Leeuwarden. 'Dan heb je ook niet het geluk mee dat je de kansen die je wél creëert niet afmaakt. Dit mag niet gebeuren en het gebeurt wel', aldus de keeper.

'Het zou heel gek zijn als we nu vrolijk rondliepen', keek trainer Marcel Keizer terug op de vertoning van zijn eftal. 'Iedereen weet dat we in een moeilijke situatie zitten, maar ook dat we nog steeds een kanshebber zijn.'

'Na de 2-0 was het geloof even weg', merkte Keizer, iets wat volgens hem tegen Willem II absoluut niet mag gebeuren. In de midweekse speelronde hopen de Leeuwarders wat te kunnen doen aan het gaatje met nummer voorlaatst De Graafschap, dat nu twee punten bedraagt. 'We moeten donderdag weer en dan moeten we echt drie punten halen', benadrukte Nienhuis de penibele situatie nog maar eens.

Hij snapt het geloof ik niet helemaal. Hij denk dat als er een speler van ons in de zestien komt dat dit een kans is 8P
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: PePe op april 17, 2016, 20:10:54
Angsthazen voetbal, ipv de mouwen opstropen, zoals DG.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mario op april 17, 2016, 20:23:46
Kunnen we MotM ook veranderen in WotM  (Worst of the Match)?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 20:25:12
Citaat van: denistel op april 17, 2016, 18:21:07
ze menen het ook nog serieus


Leonard Nienhuis kan moeilijk verkroppen dat SC Cambuur met lege handen uit Nijmegen vertrok (2-1), waardoor de club laatste blijft in de Eredivisie.


'We hebben vandaag niet slecht gespeeld en kansen gecreëerd, maar we nemen de punten niet mee', baalde Nienhuis in gesprek met FOX Sports. Met nog drie wedstrijden te gaan dringt de tijd voor de club uit Leeuwarden. 'Dan heb je ook niet het geluk mee dat je de kansen die je wél creëert niet afmaakt. Dit mag niet gebeuren en het gebeurt wel', aldus de keeper.

'Het zou heel gek zijn als we nu vrolijk rondliepen', keek trainer Marcel Keizer terug op de vertoning van zijn eftal. 'Iedereen weet dat we in een moeilijke situatie zitten, maar ook dat we nog steeds een kanshebber zijn.'

'Na de 2-0 was het geloof even weg', merkte Keizer, iets wat volgens hem tegen Willem II absoluut niet mag gebeuren. In de midweekse speelronde hopen de Leeuwarders wat te kunnen doen aan het gaatje met nummer voorlaatst De Graafschap, dat nu twee punten bedraagt. 'We moeten donderdag weer en dan moeten we echt drie punten halen', benadrukte Nienhuis de penibele situatie nog maar eens.


Hest Barto oek zien op Studio Sport, onvoorstelbaar. Die lui hewwe ECHT een plaat voor de hasses.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: DayDreamer op april 17, 2016, 20:27:11
Citaat van: wiekie1969 op april 17, 2016, 20:25:12

Hest Barto oek zien op Studio Sport, onvoorstelbaar. Die lui hewwe ECHT een plaat voor de hasses.

Lachwekkend toch, 17 punten, en dan denken dat je in de laatste 3 wedstrijden wel even 7 of 9 punten gaat halen  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: wiekie1969 op april 17, 2016, 20:46:45
Citaat van: DayDreamer op april 17, 2016, 20:27:11
Lachwekkend toch, 17 punten, en dan denken dat je in de laatste 3 wedstrijden wel even 7 of 9 punten gaat halen  :_schater

Ze menen het oek nog, tis te schandalig voor woorden, echt.

Die Van Veen zei 2 weken geleden dat we in alle linies betere spelers dan Graafschap hewwe en dat we niet gaan degraderen.

Waar baseert die man dat op? Graafschap heeft14 punten gepakt na de winterstop, wij 4.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2016, 21:14:45
Dat is ook nog het allerergste. Voor de winter was het nog wat pech en naiviteit maar was het nog niet kansloos met 13 punten.
Met een normale 2e seizoenshelft was je richting 30 punten gegaan en dat is dit jaar genoeg om veilig te spelen.
Maar dan moet je niet je spits verkopen.

En dan nog: 4 punten is een schande. Zelfs voor dit materiaal.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: John Hiatt op april 17, 2016, 21:57:47
Vandaag toch naar Nijmegen geweest, ik hoopte op een punt. Helaas, weer een nederlaag. Lees een hoop negatieve berichten, toch hebben we het in eigen hand. Winnen tegen Willem 2 en Excelsior volstaat. En tegen Pisvee moet je misschien wel met dikke cijfers gaan verliezen.

Donderdag met 4 3 3! Hoefdraad, van Veen en Rosheuvel! Barto kan echt niet meer. Ik vond Peersman vandaag redelijk goed spelen, hij schakelde Limbombe aardig uit. Een back hoeft meer ook niet te doen. Monteiro loopt als een kip zonder kop over het veld, Byrne speelde zeer matig. En dan krijg je geen greep op het middenveld. En volgens mij is er een ijzeren wet voor een keeper: een bal binnen de 5 meter is voor de keeper!
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 17, 2016, 21:59:16
Tegen PSV moet je sowieso iedereen er naast zetten die op scherp staat. Geen enkel risico.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: speculeter op april 17, 2016, 22:07:36
Wie staan er op scherp wat betreft geel?
"Gewoonte pakken aankomende donderdag.
Dan mis je psv.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: AL op april 17, 2016, 22:09:17
Citaat van: Bernardo op april 17, 2016, 21:59:16
Tegen PSV moet je sowieso iedereen er naast zetten die op scherp staat. Geen enkel risico.

Tegen W2 geel halen!
Tegen PSV dan geschorst.
Byrne en nog een toch?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 17, 2016, 22:23:39
Citaat van: AL op april 17, 2016, 22:09:17
Tegen W2 geel halen!
Tegen PSV dan geschorst.
Byrne en nog een toch?

lachman
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: rudie op april 17, 2016, 22:42:19
Alleen de samenvatting gezien, maar begrijp dat de 1-0 aan Santos wordt gegeven door de scheidsrechter. Lag die dan niet gewoon buitenspel toen hij op Nienhuis lag?
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Galdiano op april 17, 2016, 22:48:00
Citaat van: rudie op april 17, 2016, 22:42:19
Alleen de samenvatting gezien, maar begrijp dat de 1-0 aan Santos wordt gegeven door de scheidsrechter. Lag die dan niet gewoon buitenspel toen hij op Nienhuis lag?

Vytas bleef op lijn staan. Geen buitenspel dus.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Cor op april 17, 2016, 23:09:36
Citaat van: Galdiano op april 17, 2016, 22:48:00
Vytas bleef op lijn staan. Geen buitenspel dus.

Vlgs mij wel. Zat zelf op 1 lijn, kon het aardig zien. Scrimmage was onduidelijk maar Santos lag buitnspel.
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: hulk33 op april 18, 2016, 08:40:37
1 woord op zien leeuwarders :SKROOOOOOT
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: sunderland op april 18, 2016, 08:48:22
Citaat van: hulk33 op april 18, 2016, 08:40:37
1 woord op zien leeuwarders :SKROOOOOOT
die bal ging via de paal en zijn rug. Weer een onvoorstelbare goal
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: mscc op april 18, 2016, 23:56:46
Lekker sfeertje wel in dat uitvak daar. Beste tot  dusver dit seizoen
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Casuals-lwd op april 19, 2016, 11:05:09
Citaat van: mscc op april 18, 2016, 23:56:46
Lekker sfeertje wel in dat uitvak daar. Beste tot  dusver dit seizoen
We are Cambuur, the mighty Cambuur we never win away  |:)
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Bernardo op april 19, 2016, 11:15:22
Had beter kunnen zeggen: We never win a game.  8P
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2016, 13:55:03
Citaat van: Casuals-lwd op april 19, 2016, 11:05:09
We are Cambuur, the mighty Cambuur we never win away  |:)

Telstar, Telstar, Cambuur komt er aan...... :| :|
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: thankyou op april 19, 2016, 19:09:06
Er begonnen zelfs 2 te zingen onder het mom van ''zelfspot'' Cambuur degradeert jalalala  :wall :wall :wall
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Yellow Army op april 19, 2016, 23:30:44
We lose every week, we lose every week. You're nothing special, we lose every week
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Johan058... op april 19, 2016, 23:47:27
Citaat van: thankyou op april 19, 2016, 19:09:06
Er begonnen zelfs 2 te zingen onder het mom van ''zelfspot'' Cambuur degradeert jalalala  :wall :wall :wall
tja dat mompel ik de laatste weken ook wel inmezelf. (als ik de opstelling bekijk)  :_schater
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2016, 23:49:54
Volgend jaar gaan we weer......
Titel: Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
Bericht door: Johan058... op april 19, 2016, 23:55:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2016, 23:49:54
Volgend jaar gaan we weer......
DKV op en neer :zweep