'De Kleine' laat zich zomaar niet wegzetten
Bij Martijn van der Laan werden aan het begin van het seizoen vier liesbreuken geconstateerd. Nu is hij weer topfit. ,,Centrale verdediger, daar voel ik me veilig.''
Het is donderdag guur op het schitterende en nog hagelnieuwe sportcomplex Nieuwehorne, deze week de uitwijkplek voor de selectie van Cambuur. De zuidoostenwind is snijdend en de lucht is zwanger van een naderend sneeuwfront. Op het kunstgras werkt de groep een laatste training af, in aanloop naar de wedstrijd tegen MVV.
Alle spelers hebben zich dik ingepakt tegen de kou. De wind heeft vrij spel en de temperatuur ligt onder het vriespunt. Ook Martijn van der Laan, getooid met een grote haarband, heeft zich tegen de frisse omstandigheden gewapend. Na dik een uur dirigeert trainer Alfons Arts de spelers naar binnen. In de kantine worden even later soep en broodjes opgediend.
Martijn van der Laan, de 24-jarige Groninger, vindt Nieuwehorne een prima uitvalbasis nu het trainingsveld in Leeuwarden door sneeuw en vorst onbespeelbaar is. ,,Normaal gesproken heb ik het niet zo op kunstgras, maar dit is prima. Je hebt hier genoeg demping.''
In de groep wordt Van der Laan af en toe 'die kleine' genoemd. Hij is inderdaad klein van stuk, maar allerminst iemand die zich opzij laat zetten. Met die beperkte lengte wordt hij wel eens geplaagd. ,,Laatst hadden wij een oefenwedstrijd tegen de beloften van FC Twente. Ik speelde tegen Bulykin. 'Nou, zou je wel een kopduel winnen?' zeiden ze.''
Hij laat zoiets gelaten over zich komen. De van Veendam gehaalde verdediger is een introverte jongen. Gekkigheid hoeft van hem niet. Hij doet bijvoorbeeld niet mee aan dat internetfilmpje van de Harlem Shake, dat deze week door een speler op YouTube werd gezet.
In de Cambuur-kleedkamer voerden de spelers een wilde dans uit, een hype op internet. Van der Laan: ,,Zoiets is absoluut niet voor mij weggelegd. Ze zeiden: 'jij moet ook meedoen'. Nou, mooi niet.''
Vanavond vormt hij in Maastricht het centrale verdedigingsduo met Mart Dijkstra. Tweeënhalf jaar geleden werd hij als linksback gehaald, maar Van der Laan ontwikkelde zich daarna vooral als centrale verdediger. Het is onderhand zijn vaste positie geworden. ,,Ik voel me daar wel veilig en heb de rust om het goed op te lossen.''
Van der Laan begon dit seizoen met liesklachten, een uitvloeisel van vorig seizoen, toen hij met pijnstillers en injecties de laatste wedstrijden speelde. Rust gold als tovermiddel, maarwas het niet. Dat de medici aanvankelijk niks konden vinden, maakte de voetballer onzeker. Bij een kijkoperatie, eind juli, kwamen vier liesbreuken aan het licht.
Op14 september, tegen Almere City, maakte hij al weer zijn rentree. Datwas achteraf te snelwant er volgde een terugslag. Nu is hijweer fit en heeft hij weinig last meer van zijn liezen.
Zijn contract bij Cambuur loopt af. De club heeft een eenzijdige optie om zijn verbintenis te verlengen. ,,Ik hoop dat ze dat gaan doen of dat ze met een nieuw voorstel komen.''
Vanavond is een goed resultaat tegen MVV van het grootste belang. Van der Laan: ,,Als we deze winnen, kunnen we in een flow komen.''
LC
Terecht dat hij niet meedoet in zo'n onnozel filmpje. Wel een baas.
Mooi vast leggen voor de komende jaren.
Inderdaad altijd een toegevoegde waarde
toonbeeld van wat een cambuur supporter graag ziet
Karaktervolle speler die ik graag mag zien spelen.
Punt van kritiek is dat hij veels te onrustig is als centrale verdediger.
Citaat van: AL op februari 17, 2013, 10:06:41
Karaktervolle speler die ik graag mag zien spelen.
Punt van kritiek is dat hij veels te onrustig is als centrale verdediger.
absoluut niet mee eens.....straks samen met bakens in het centrum.
Ruimt veel op....en doet aanvallend ook zijn ding.
vd laan nog 2 jaar bij cambuur
|:) |:) |:)
Citaat van: ace1974 op mei 26, 2013, 13:50:51
vd laan nog 2 jaar bij cambuur
|:) |:) |:)
Waar heb je dat vandaan? Zie het verder nergens.
Als het klopt dan zeker mooi _O_ |:)
Zie het nog niet op de Cambuur site; maar die zijn wel vaker laat
Ik ga er maar vanuit dat Ace uit z'n nek lult.. :O
hmmmmm
we zullen zien :devil :devil :devil
Contract verlengd tot er met 2015, klasse! |:)
Citaat van: el haj op mei 28, 2013, 00:44:13
Ik ga er maar vanuit dat Ace uit z'n nek lult.. :O
lul ik nog steeds uit mijn nek ?? :rodekaart :0=
Citaat van: ace1974 op mei 28, 2013, 17:10:52
hmmmmm
we zullen zien :devil :devil :devil
told you sooooooooo |:) |:) |:)
Citaat van: ace1974 op juni 26, 2013, 12:03:19
lul ik nog steeds uit mijn nek ?? :rodekaart :0=
Hestou een lul ut dien nek hangen juh?
Citaat van: ace1974 op juni 26, 2013, 12:03:53
told you sooooooooo |:) |:) |:)
He martijn, jij ook op het forum?
Zoals verwacht, maar nu ook na 3 oefenwedstrijden geconcludeerd dat de Ere-divisie een maatje te groot is voor Martijn. Komt met name qua handelingssnelheid en voetballend vermogen veel te kort. Absolute vereiste dat er een directe versterking voor in het centrum van de verdediging moet worden gehaald!
Citaat van: 0517 op juli 23, 2013, 20:26:04
Zoals verwacht, maar nu ook na 3 oefenwedstrijden geconcludeerd dat de Ere-divisie een maatje te groot is voor Martijn. Komt met name qua handelingssnelheid en voetballend vermogen veel te kort. Absolute vereiste dat er een directe versterking voor in het centrum van de verdediging moet worden gehaald!
_O_ _O_
Citaat van: richard op juli 24, 2013, 00:16:35
_O_ _O_
verder gaat t goed met je ??????
:_spank 8P :rodekaart
Moet ook even zeggen dat ik Vd Laan vandaag Fantstisch vond spelen .Ook zeker 1 vd besten vh veld [moet zeggen gisteren]
Ik had mijn twijfels over Martijn, maar gisteravond :thumbsup Gedurfd gespeeld door veel op te komen waardoor Bakker ook weer dieper kwam te spelen. Groningen wist niet wat ze daarmee aan moesten _O_
martijn was voor mij ook zeker een van de besten gisteravond, stond ook verdedigend zijn mannetje en kwam weer ouderwets lekker op! |:)
grote complimenten voor je wedstrijd gister ga lekker zo door kerel
Wat was ie goed hè gister
Was nooit zo'n fan van hem, maar heeft gisteravond veel twijfels weggenomen door een bijna foutloze wedstrijd te spelen!
Hij was erg sterk! Heeft me heel erg positief verrast!
SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.
(bron; VI via Voetbalzone..)
Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.
(bron; VI via Voetbalzone..)
Dat zei hij in de rubriek 'Persoonlijk' in de laatste VI. Het is niet zo dat er sprake is van een overgang op korte termijn, hoor.
Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.
(bron; VI via Voetbalzone..)
Hij kan daar wel afbouwen aan het eind van z'n carriere, mooi hier nog even blijven! :devil
Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.
(bron; VI via Voetbalzone..)
Ach, voor de juiste prijs is iedereen te koop
Elftal vd week in telegraaf |:)
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2013, 09:37:45
Elftal vd week in telegraaf |:)
Terecht, deze jonge speelde ook een heerlijke wedstrijd. Ik ben ook zeker benieuwd naar het vi elftal van de week. :D
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2013, 09:37:45
Elftal vd week in telegraaf |:)
Dik verdiend, speelde een berepartij
Viel absoluut op in positieve zin van het woord
Vorige week was Jan van Halst ook al erg gecharmeerd van Martij vd Laan
Had die van Halst dat dan ergens opgeschreven want ik kan die vent nooit verstaan!
Nee was ergens in het na praatje van roda - cambuur
dijk van een wedstrijd gespeeld _O_ _O_ _O_
Superwedstrijd!
Sterkhouder |:)
Wederom zeer sterk. Deed Locadia ook mee trouwens?
Mooie plaag geest, locadia kwam er totaal niet aan te pas!
Uitstekend duo gevormd vandaag met Leeuwin. Hij de spits, Leeuwin alles wat er achter valt
Geweldenaar!
:0= DO I NEED TO SAY MORE?
:0= VERLENGEN
toppertje _O_ _O_ _O_
weer top gespeeld
10-jarig contract! :0= ;)
Beest _O_ _O_ |:) |:)
Pitbull :thumbsup
Heerlijk als hij opkomt met de bal aan de voet _O_
Ook v/d laan in het elftal van de week van de telegraaf. :thumbsup
En wat waren er veel die voorafgaande aan het seizoen hun twijfels hadden over Martijn.
En niet met kulsmoesjes komen dat jullie het over die andere Martijn hadden :devil
Citaat van: Unknown op september 16, 2013, 09:29:33
Ook v/d laan in het elftal van de week van de telegraaf. :thumbsup
Maakte wel een giga blunder waar bijna goal uit ontstond...aannemen op borst en doorlopen en bal verlies lijden... waren toen in ondertal...juiste momenten kiezen
Citaat van: pvanbuijtene op september 16, 2013, 12:55:51
Maakte wel een giga blunder waar bijna goal uit ontstond...aannemen op borst en doorlopen en bal verlies lijden... waren toen in ondertal...juiste momenten kiezen
daar heb je gelijk in .Dat zijn de momenten dat je moet aannemen en afspelen of in 1 x er weer inpompen .Verder was hij top
Citaat van: pvanbuijtene op september 16, 2013, 12:55:51
Maakte wel een giga blunder waar bijna goal uit ontstond...aannemen op borst en doorlopen en bal verlies lijden... waren toen in ondertal...juiste momenten kiezen
En koste Bakker een gele kaart (maar intentie was weer heel goed, actief na voren na een afgeslagen corner, het blijft een held)
Raakt Bakker hem,was het zelfs rood.
Martijn traint weer mee vandaag en is herstelt van z'n buikgriepje.
Citaat van: TM op september 19, 2013, 10:42:46
Martijn traint weer mee vandaag en is herstelt van z'n buikgriepje.
Top!
gelukkig maar,hele belangrijke man dit.
gaat ook in deventer weer zn tegenstander nutteloos maken.
Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?
Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 20:51:41
Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?
Hij krijgt minstens 3 wedstrijden.
Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 20:51:41
Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?
Dat wel. Maar hij krijgt minimaal 2 wedstrijden.
Wat een domme kaart, zo ver op hun helft.
Dom dom dom
Het is een domme overtreding. Niet onbezonnen, ik hou het op 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk
Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 21:02:39
Het is een domme overtreding. Niet onbezonnen, ik hou het op 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk
Als je zag dat die gast van Grunn al 2 wedstrijden kreeg, verwacht ik voor vd laan hetzelfde
Gelukkig is de schade beperkt gebleven ondanks dat Martijn weg moest.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wat een zonde. De mooiste wedstrijd van het jaar missen door een totaal overbodige onbezonnen actie. En we hadden hem zo goed kunnen gebruiken
Citaat van: De Gast op september 21, 2013, 09:22:48
Wat een zonde. De mooiste wedstrijd van het jaar missen door een totaal overbodige onbezonnen actie. En we hadden hem zo goed kunnen gebruiken
Dat klopt niet, de mooiste wedstrijd is als die stinkboeren hier komen :proost
Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2013, 09:40:01
Dat klopt niet, de mooiste wedstrijd is als die stinkboeren hier komen :proost
Nou, ik weet niet, als we komende zondag met die 0-3 in de binnenzak de bussen instappen, ga ik daar wel aan twijfelen denk ik. _O_ _O_ _O_
Al bekend hoeveel wedstrijden hij krijgt?
Citaat van: Bernardo op september 23, 2013, 10:43:22
Al bekend hoeveel wedstrijden hij krijgt?
Verwacht 4 wedstr .als het straks bekent word zullen er wel veel kwaaie gezichten zijn .Knjb kennende .
Ik verwacht twee wedstrijden. Vier zou belachelijk zijn.
Citaat van: Destroyer op september 23, 2013, 11:05:00
Ik verwacht twee wedstrijden. Vier zou belachelijk zijn.
Ik hoop op 2 met 1 wedstrijd voorwaardelijk...
maar het zou mij niets verbazen als het er 3 worden, met 1 wedstrijd voorwaardelijk
De KNVB wil Timo Letschert voor drie wedstrijden schorsen waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. De centrale verdediger kreeg tijdens de wedstrijd tegen Heerenveen na elf minuten een rode kaart. Scheidsrechter Makkelie is van oordeel dat hier sprake was van ernstig gemeen spel.
Deze was erger dan die van Martijn van der Laan, dus lijkt het mij dat de KNVB 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk gaat opleggen. Kan in mijn ogen zelfs wel met 1 wedstrijd af gedaan worden.
ja in mijn ogen ook :devil
Stef de Bont @stefdebont_vi
Schikkingvoorstel KNVB: Martijn van der Laan drie duels waarvan één voorwaardelijk. #vi #cambuur
Was te verwachten
RKC Waalwijk moet het de komende twee wedstrijden stellen zonder Jonas Ivens. De Belgische verdediger kreeg zaterdag in de wedstrijd tegen zijn werkgever FC Groningen, dat hem verhuurt aan RKC, rood voor een harde tackle op de achillespees van Genéro Zeefuik. De KNVB maakte maandag bekend dat Ivens het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal heeft geaccepteerd.
Martijn van der Laan van SC Cambuur hangt dezelfde schorsing boven het hoofd. Hij kreeg vrijdagavond rood in het duel met Go Ahead Eagles, nadat hij Xander Houtkoop hard onderuit had gehaald. Van der Laan moet echter nog reageren op het schikkingsvoorstel van de KNVB.
Henk Albers @HenkAlbers1970 5m
#CAMBUUR accepteert 3 wedstrijden schorsing (waarvan 1 voorwaardelijk) van @martynvdlaan21 #Geenberoepdus Thuis tegen Twente er weer bij.
ja valt wat van te zeggen.
Tja, ik vond Dijkstra niet eens zo slecht invallen tegen de Eagles dus ik maak me niet zo heel erg druk. Denk dat van der Laan vervolgens wel 2x zal denken voordat hij zo onbezonnen in gaat.
Cambuur.nl:
SC Cambuur heeft het schikkingsvoorstel van de KNVB naar aanleiding van de rode kaart van Martijn van der Laan in het duel tegen Go Ahead Eagles geaccepteerd. Het voorstel van 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk betekent dat Van der Laan het bekertreffen met VV Katwijk (dinsdag as) en de derby tegen sc Heerenveen (zondag as) zal moeten missen.
Wel logisch dat ze het accepteren. Als er wel beroep was aangetekend had je kans dat dit pas na de bekerwedstrijd behandeld zou worden. Dan mis je hem een extra competitiewedstrijd. Daarnaast verwacht ik niet dat je een kortere schorsing krijgt na beroep.
Prima toch? Martijn heeft "geluk" dat er een bekermatch tussen zit. Dijkstra is een prima vervanger a.s. zondag en daarna kan hij mooi Castaignos uit de wedstrijd spelen
|:)
Ik begrijp 1 ding niet de bekerwedstrijd gelde ook voor de schorsing, dus is hij er dan tegen Twente wel bij ? geld die wel voor de schorsing, want Rosales van Twente kreeg tegen DKV 2x geel donderdagavond dus 1 wedstrijd schorsing, maar speelde zondagmiddag gewoon met Twente mee, hij is dus alleen geschorst voor het bekertoernooi, hoop dat Cambuur niet een flater heeft gemaakt met afgelopen dinsdag mee te gaan tellen voor Martijn zijn schorsing.
Regels van de KNVB zijn wat dat betreft heel inconsequent.
2x geel in de beker = schorsing eerstvolgende bekerwedstrijd
direct rood = schorsing eerstkomende x competitie en bekerwedstrijden
Volgens mij komt het judas comite iedere maandag bij elkaar om te beslissen
Wat hebben we hem gisteren gemist....
Citaat van: peter op september 30, 2013, 09:52:48
Wat hebben we hem gisteren gemist....
Zekers, jammer dat hij er niet bij was, maar hij kan soms net zo onbezonnen inkomen als mindere verdedigers.
Vond Dijkstra niet de slechtste invaller voor van der Laan, maar het verschil is wel te merken, met Martijn is de verdediging gewoon helemaal af, dan hoeft Leeuwin niet alleen al het werk achterin te doen, kun je toch zien hoe belangrijk dat kleine ventje wel niet is.
Vrijdag weer opvegen die spitsen!
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 30, 2013, 08:54:59
Ik begrijp 1 ding niet de bekerwedstrijd gelde ook voor de schorsing, dus is hij er dan tegen Twente wel bij ? geld die wel voor de schorsing, want Rosales van Twente kreeg tegen DKV 2x geel donderdagavond dus 1 wedstrijd schorsing, maar speelde zondagmiddag gewoon met Twente mee, hij is dus alleen geschorst voor het bekertoernooi, hoop dat Cambuur niet een flater heeft gemaakt met afgelopen dinsdag mee te gaan tellen voor Martijn zijn schorsing.
Van der Laan was zeker geschorst afgelopen dinsdag en mag tegen Twente ook zeker weer meedoen. Als je een rode kaart krijgt dan ben je geschorst voor alle wedstrijden in Nederland, dus beker en competitie. Twee keer geel is een schorsing voor de volgende wedstrijd in hetzelfde toernooi. Het klinkt vreemd, maar dit zijn de regels.
Je zag gister dat Martijn een belangrijke speler is in de verdediging, niet alleen qua voetbal, maar ook coaching etc. Gelukkig is ie er vrijdag weer bij!
En het opkomen van Martijn werd ook zeker gemist gister, de diepgang van hem en de dreiging die daar vanuit gaat is erg belangrijk. Naar voren durven spelen, er moet dan een speler in spelen waardoor er een andere medespeler vrij komt (vaak op de flank) dit gebeurde gister vrijwel niet waardoor het moeilijk was de vrije man te vinden.
Citaat van: lunnie op september 30, 2013, 14:16:43
En het opkomen van Martijn werd ook zeker gemist gister, de diepgang van hem en de dreiging die daar vanuit gaat is erg belangrijk. Naar voren durven spelen, er moet dan een speler in spelen waardoor er een andere medespeler vrij komt (vaak op de flank) dit gebeurde gister vrijwel niet waardoor het moeilijk was de vrije man te vinden.
_O_ volkomen eens
laat dit zijn enige en laatste schorsing zijn :clint :clint :clint
Net als tegen Zwolle en nu ook weer tegen Twente schuldig aan de goal na terugkijken samenvatting, dat moet echt beter!!
Citaat van: richard op oktober 07, 2013, 15:25:40
Net als tegen Zwolle en nu ook weer tegen Twente schuldig aan de goal na terugkijken samenvatting, dat moet echt beter!!
Voorin moet het pas écht beter, de reden dat we dit soort wedstrijden geen punt(en) pakken ligt voornamelijk omdat we niet scoren doordat Feldballe en Lukoki veel te weinig brengen. Voor de 100 meter sprint prima jongens...
kest oek zegge als hemmen of bakker die ballen er in rammen he
Citaat van: richard op oktober 07, 2013, 15:25:40
Net als tegen Zwolle en nu ook weer tegen Twente schuldig aan de goal na terugkijken samenvatting, dat moet echt beter!!
achteraf "schuldigen" aanwijzen word niemand beter van.
ik ben blij dat een vent als vd laan acties durft te maken en daar horen fouten bij.
zodra je dat niet meer durft vallen we terug in het arts-niveau.
het ging daar vooraf al fout op het middenveld !!!!!!!
Citaat van: okkele op oktober 08, 2013, 08:46:54
achteraf "schuldigen" aanwijzen word niemand beter van.
ik ben blij dat een vent als vd laan acties durft te maken en daar horen fouten bij.
zodra je dat niet meer durft vallen we terug in het arts-niveau.
Tis maar net wat voor fout he .Stomme fouten of je man laten lopen daar heb ik wel problemen mee .Goal Dkv omdat lukoki compleet staat te dromen en zijn man laat lopen dan mag je duidelijk een schuldige aanwijzen .Verder ben ik het volledig met je eens .Vrijdag durfden we te weinig te voetballen
top wedstrijd gespeeld :proost :scc
Nou en of! "Martijntje Beton"
Gewapend beton!! Wat een buffel, en kan nog erg goed voetballen ook!!
Voor mij beste man op het veld gisteren, wat een geweldenaar!
Vechten voor elke meter en voor de duivel niet bang :devil
Heerlijk, om de kleinste man van het veld toch altijd weer al die duels en onderscheppingen zien uitvoeren alsof die al jaren in de eredivisie heeft gespeeld. Geen ontzag en blijft altijd overeind. _O_ :thumbsup
Citaat van: dizzhead op oktober 27, 2013, 20:31:51
Heerlijk, om de kleinste man van het veld toch altijd weer al die duels en onderscheppingen zien uitvoeren alsof die al jaren in de eredivisie heeft gespeeld. Geen ontzag en blijft altijd overeind. _O_ :thumbsup
Martijn beton van der Laan!
Wederom 1 van de uitblinkers. Toppertje!
weer een van de beteren.........
mag van mij vaker een vrije trap nemen!!!!!
_O_ _O_ _O_
even een opsomming van omschrijvingen in diverse media de laatste weken:
Mannetjesputter
Blokje beton
Blokje graniet
Vaatje buskruit
:thumbsup
zal hij zijn niveau weer halen |:) |:) |:)
de punten lkkr in Leeuwarden houden :proost :proost
Iedereen heeft het altijd maar over Vd laan en wat een beest het is maar in drie wedstrijden door dom verdedigen (lees niet verdedigen) 3x een goal tegen!!!!
Citaat van: richard op november 04, 2013, 09:03:01
Iedereen heeft het altijd maar over Vd laan en wat een beest het is maar in drie wedstrijden door dom verdedigen (lees niet verdedigen) 3x een goal tegen!!!!
beetje domme reactie Richard. ..
Citaat van: peter op november 04, 2013, 09:14:10
beetje domme reactie Richard. ..
Peter duels winnen en opbouw is prima.Maar zie de goals terug ,de man staat steeds volledig vrij . Daar gaat het toch om
Citaat van: richard op november 04, 2013, 09:03:01
Iedereen heeft het altijd maar over Vd laan en wat een beest het is maar in drie wedstrijden door dom verdedigen (lees niet verdedigen) 3x een goal tegen!!!!
Ik had vorige week eigenlijk de opmerking al willen maken, maar dacht zal wel veel shit over me heen krijgen.
Citaat van: DayDreamer op november 04, 2013, 09:28:25
Ik had vorige week eigenlijk de opmerking al willen maken, maar dacht zal wel veel shit over me heen krijgen.
Daar moet je nooit bang voor zijn, het is jouw mening en die mag jij uiten ;)
Hij speelde verder inderdaad een goede wedstrijd maar inderdaad ook weer dat foutje waar een doelpunt uit komt dus ik ben het met Richard eens.
Het eerste doelpunt is echt typisch gevalletje "niet professioneel" genoeg. Natuurlijk tikken ploegen als Ajax te lang door, maar wat Leeuwin deed was gewoon ontzettend dom.
Hij speelt als laatste man een bal cross op Ritzmaier (ingespeeld met z'n rechterbeen). Die verliest uiteraard dat kopduel, waardoor Feyenoord eruit komt.
Daarna staat die Immers inderdaad volledig vrij, maar toch mag Leeuwin niet in de extra tijd zo'n risico bal nemen. Gewoon uitspelen tot de rust en niet op de verkeerde man hoog inspelen met je verkeerde been (ik weet dat hij rechts is, maar in dit geval had hij met links moeten indraaien).
Vd Laan stond flakbij die Immers en had wel wat beter ingrype kennen
Citaat van: richard op november 04, 2013, 13:16:25
Leg uit....
vind het een prima voetballer...
net de samenvatting gezien.
hij stond wel erg ver weg bij immers.
dus een fout van hem!
Neem mijn woorden terug...acoord?
was el een fout maarw at hier ook al wordt gemeld inde 46e min moet je gewoon zorgen dat je met 0-0 naar binnen gaat
dus het balverlies was onnodig
het had hier vooraf al 2-0 moeten zijn ........
Onze verdedigers zijn niet de grootste, ook onze keeper niet. Dat maakt niet altijd wat uit maar dan moet je net iets slimmer zijn als speler. Het is wel erg frustrerend om te zien dat bijna alle tegen goals komen uit hoge ballen/voorzetten. Bij elke corner of voorzet hou ik mijn hart weer vast omdat het achterin dan totaal niet goed staat. Geklungel tot en met en Van der Laan draagt hier aan bij. 1 tegen 1 of opbouwend, prima verdediger. Toch is het zonde als je de goals ziet tegen een DKV, nu 2 van Feyenoord, Utrecht .. Zonde.
Citaat van: Scout op november 04, 2013, 15:12:26
Onze verdedigers zijn niet de grootste, ook onze keeper niet. Dat maakt niet altijd wat uit maar dan moet je net iets slimmer zijn als speler. Het is wel erg frustrerend om te zien dat bijna alle tegen goals komen uit hoge ballen/voorzetten. Bij elke corner of voorzet hou ik mijn hart weer vast omdat het achterin dan totaal niet goed staat. Geklungel tot en met en Van der Laan draagt hier aan bij. 1 tegen 1 of opbouwend, prima verdediger. Toch is het zonde als je de goals ziet tegen een DKV, nu 2 van Feyenoord, Utrecht .. Zonde.
Op dat moment had het al 2-0 moeten staan. Ons scorend vermogen is een veel groter probleem, onze defensie is notabene één van de minst gepasseerde van de hele eredivisie.
Citaat van: Collingwood op november 04, 2013, 15:16:40
Op dat moment had het al 2-0 moeten staan. Ons scorend vermogen is een veel groter probleem, onze defensie is notabene één van de minst gepasseerde van de hele eredivisie.
helemaal mee eens !!!!! _O_
Citaat van: Collingwood op november 04, 2013, 15:16:40
Op dat moment had het al 2-0 moeten staan. Ons scorend vermogen is een veel groter probleem, onze defensie is notabene één van de minst gepasseerde van de hele eredivisie.
Absoluut! Alleen als Leeuwin uitvalt maak ik mij ook zorgen!
Citaat van: Scout op november 04, 2013, 15:12:26
Onze verdedigers zijn niet de grootste, ook onze keeper niet. Dat maakt niet altijd wat uit maar dan moet je net iets slimmer zijn als speler. Het is wel erg frustrerend om te zien dat bijna alle tegen goals komen uit hoge ballen/voorzetten. Bij elke corner of voorzet hou ik mijn hart weer vast omdat het achterin dan totaal niet goed staat. Geklungel tot en met en Van der Laan draagt hier aan bij. 1 tegen 1 of opbouwend, prima verdediger. Toch is het zonde als je de goals ziet tegen een DKV, nu 2 van Feyenoord, Utrecht .. Zonde.
De tweede goal van Feyenoord vond ik wel typerend. Die viel heel gemakkelijk.
Citaat van: Tukker op november 04, 2013, 19:14:42
De tweede goal van Feyenoord vond ik wel typerend. Die viel heel gemakkelijk.
Droste liet zich wel heel makkelijk aftroeven inderdaad.... :rodekaart
Citaat van: Tukker op november 04, 2013, 19:14:42
De tweede goal van Feyenoord vond ik wel typerend. Die viel heel gemakkelijk.
Stonden op dat moment ook met 10 man.
Droste kon niet springe, hij werd naar beneden drukt met de hand opppe skouder door te Vrede. Droste had frije trap hewwe mutten ipf un goal teugen. Was gister bij VI oek te sien.
Citaat van: piene hassus op november 05, 2013, 13:50:04
Droste kon niet springe, hij werd naar beneden drukt met de hand opppe skouder door te Vrede. Droste had frije trap hewwe mutten ipf un goal teugen. Was gister bij VI oek te sien.
Volgens mij was dat alleen bij het neerkomen. Toen had ie goser al gekopt waarbij hij zonder zijn handen te gebruiken de lucht in ging.
Dan is het alsnog een onreglementaire handeling, dus een vrije trap voor Cambuur :zweep
Folges mij gaan je hannen de lucht in bij ut opspringen en niet bij ut neerkommen, Droste staat helemaal kroem omdat ie neerdrukt wudt
Citaat van: piene hassus op november 05, 2013, 17:05:39
Folges mij gaan je hannen de lucht in bij ut opspringen en niet bij ut neerkommen, Droste staat helemaal kroem omdat ie neerdrukt wudt
martijn vd laan ?????? :clint :clint :clint
niet
vd Laan stond erbij en keek erna
Goed gespeeld jongen.
Respect voor deze man. Hij was gisteren tegen ADO samen met Nienhuis het enige lichtpuntje! |:)
Martijn was ook niet best hoor, of hij gaf een lange bal of hij speelde naar Nienhuis die dan ook een lange bal gaf....
Citaat van: YellowBlue op november 10, 2013, 15:26:10
Martijn was ook niet best hoor, of hij gaf een lange bal of hij speelde naar Nienhuis die dan ook een lange bal gaf....
sorry hoor maar wat moet ie dan .Wat heeft dat nu met'' niet best hoor' te maken .Moet ie als laatste man dan 2 uitspelen ofzo'
@sunderland, meer naar voren inspelen! dit is nou net wat ons goed liet voetballen de laatste weken, de backs inspelen die opgeschoven zijn, El Makrini en Bakker inspelen enz.
Mutte die wel anspeulbaar weze en niet dekt staan
was de best van de 11 .......
leverde de meeste strijd in elk geval !!!!!!!!
_O_ _O_ _O_
Hopelijk is de KNVB consequent:
''4 februari 2013 – De gele kaart die verdediger Joris Mathijsen van Feyenoord zondag voorgehouden kreeg in het uitduel met Willem II (1-3), verdwijnt niet in de boeken. Dat heeft de aanklager betaald voetbal van de KNVB besloten.
Leidsman Richard Liesveld gaf na het duel in Tilburg al ronduit toe dat hij de verkeerde speler met geel had bestraft. Niet Mathijsen, maar Bruno Martins Indi maakte bij Feyenoord de overtreding op Aurélien Joachim waarvoor de arbiter een strafschop en een boeking uitdeelde. Virgil Misidjan scoorde vervolgens vanaf elf meter.
Martins Indi hoeft zich overigens geen zorgen te maken dat hij alsnog wordt bestraft. De kaart kan namelijk niet worden omgezet.''
Overigens verdient hij nog wel :gelekaart voor al die foute inspeelpasses. Ik ga er van uit dat het een gevalletje off-day was.
Citaat van: Goudvinger op december 08, 2013, 12:51:21
Overigens verdient hij nog wel :gelekaart voor al die foute inspeelpasses. Ik ga er van uit dat het een gevalletje off-day was.
De eerste helft alleen maar foute passes, de tweede helft speelde hij als een schijtluis, tikkie breed. Niks voor vdLaan.
"De KNVB heeft zojuist bekend gemaakt dat de gele kaart die Martijn van der Laan afgelopen zaterdag in het duel tegen RKC opliep komt te vervallen. Van der Laan kreeg deze kaart onterecht op zijn naam, na een overtreding van Lucas Bijker. Voor diezelfde Bijker heeft dit overigens geen consequenties, hij krijgt de gele prent niet alsnog achter zijn naam. Beide spelers zijn dus zondag in het duel tegen Ajax gewoon inzetbaar."
Bron: Cambuur.nl
Citaat van: Stiens op december 09, 2013, 15:40:38
"De KNVB heeft zojuist bekend gemaakt dat de gele kaart die Martijn van der Laan afgelopen zaterdag in het duel tegen RKC opliep komt te vervallen. Van der Laan kreeg deze kaart onterecht op zijn naam, na een overtreding van Lucas Bijker. Voor diezelfde Bijker heeft dit overigens geen consequenties, hij krijgt de gele prent niet alsnog achter zijn naam. Beide spelers zijn dus zondag in het duel tegen Ajax gewoon inzetbaar."
Bron: Cambuur.nl
Jezus, we hebben ook altijd geluk met die scheidsrechters...
zou ook niet best wezen wel.
Uit FD van vandaag:
Grotere zorgen had de verdediger over zijn spel tegen RKC. Van der Laan toonde gisteren zelfkritiek en was daarbij niet mals: ,,Bijna alles ging mis. Ik geloof niet dat ik ooit zo slecht heb gespeeld in zeven jaar betaald voetbal."
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 10, 2013, 23:41:21
Uit FD van vandaag:
Grotere zorgen had de verdediger over zijn spel tegen RKC. Van der Laan toonde gisteren zelfkritiek en was daarbij niet mals: ,,Bijna alles ging mis. Ik geloof niet dat ik ooit zo slecht heb gespeeld in zeven jaar betaald voetbal."
Goed dat hij dat zelf ook inziet. Het was niet om aan te zien.
Mag zo'n jongen ook eens.. een van de meest constante factoren
ook 1 van mijn favorieten maar de laatste tijd zorgt ie alleen maar voor hartkloppingen.
het is echt niet verplicht om op het allerlaatste moment een pass te geven met een tegenstander in je buurt.
een beetje meer zekerheid mag best.
Teugen Ajax mag je fale teugen RKC niet
wedstrijd gauw vergeten en er weer volop tegenaan !!!!!!
komt wel goed met hem :clint :clint :clint
Prima gespeeld. De vorige wedstrijden vergeven, wat een baas achterin vandaag.
Kuitenbijtertje ook vandaag weer. Zelfs in de lucht had sigthorson een kwaaie aan hem. Ik vind hem trouwens niet afgetraind ogen. Ik denk dat hij meer kan bereiken qua fysiek. Die kop wordt alsmaar rooier gedurende de wedstrijd haha. Ik vind het een prachtige speler, klasbak!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Goed gerevancheerd voor klotepot tegen RKC. Hele verdediging speelde vandaag trouwens niet onaardig (maar toch 2 van die flutgoals tegen :-(
Nu Utreg en NAC maar inpakken, vooral die Lurling helemaal uit de wedstrijd spelen, de naarling
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic2.ad.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F18%2F2%2F0%2F20131216091134%2Fmedia_xll_2000205.jpg&hash=02df2779f2d15679735dd0b53a89f169d5001888)
_O_ _O_ _O_
Citaat van: Stiens op december 16, 2013, 12:24:38
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic2.ad.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F18%2F2%2F0%2F20131216091134%2Fmedia_xll_2000205.jpg&hash=02df2779f2d15679735dd0b53a89f169d5001888)
Onze kleine ijzervreter haha _O_ |:)
Ook weer een lekkere partij gespeeld hoor :thumbsup
Deze man moet wel aan de kalmeringstabletten zitten, was is deze man altijd relaxt aan de bal :thumbsup
Citaat van: gewoon een fan op januari 19, 2014, 17:42:06
Deze man moet wel aan de kalmeringstabletten zitten, was is deze man altijd relaxt aan de bal :thumbsup
Mij soms een beetje te relaxt. Dan wacht hij wel heel erg lang met inspelen.
Prima pot.
hield aan eind vd wedstrijd bewust in.
bang voor gele kaart!
Citaat van: peter op januari 19, 2014, 18:49:37
Prima pot.
hield aan eind vd wedstrijd bewust in.
bang voor gele kaart!
dat had Ritzmaier ook moeten doen; domme gele kaart :zucht
Citaat van: Tukker op januari 19, 2014, 20:28:19
dat had Ritzmaier ook moeten doen; domme gele kaart :zucht
is ie nu geschorst?
de hekken in met die Finnbogasson!!!!!! l0l
Citaat van: Cambuur058 op januari 19, 2014, 20:29:04
is ie nu geschorst?
Volgens mij stond ie niet op scherp. Maar het blijft een domme gele kaart zo vlak voor je wissel
weer een topwedstrijd gespeeld
Had finboerelul in de tas!
EDIT: Verkeerde topic.
Zoals de meesten speelde jij ook een erg goede wedstrijd _O_
Begint eentonig te worden, maar weer een zeer sterk optreden.
BROK DYNAMIET!
Laatste linie staat als een hus!
Leeuwin en Van der Laan, da's andere koek dan Kum en Zomer.... |:)
is ie er zondag bij?????
met zn dikke enkel ?????
Hopen dat ie niet al te veel last heeft van de enkel.... :wall 8P :scc
Citaat van: Yellow Army op januari 26, 2014, 21:04:11
Begint eentonig te worden, maar weer een zeer sterk optreden.
zo zie je dat eentonig ook positief kan zijn |:)
iemand een idee hoe t met zn enkel is :? :? :?
Citaat van: ace1974 op februari 12, 2014, 10:29:03
iemand een idee hoe t met zn enkel is :? :? :?
Doet het rustig aan verwacht zelf zondag te spelen.
t'is ook n bikkel :proost :proost :proost
speelde prima ondanks zijn enkel !!!! :thumbsup :thumbsup :thumbsup
deze week maar lekker rusten jongen veel ijzen.
Wat een bikkel :camigo
Kijk zo mag ik het horen Martijn :thumbsup
heeft weer goed gespeeld gister :thumbsup
Absoluut een van meest constante spelers dit seizoen. Moet er echt bij blijven komend seizoen! Is ook niet een sterk vormafhankelijke speler, vind ik persoonlijk met Droste wel meer. Heeft wel 's mindere wedstrijd, maar dat is dan meer pech. herpakt zich altijd direct weer
toppertje !!!!
Bikkel, wat een verdediger. Bij hem komen ze er nooit langs
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:25:51
Bikkel, wat een verdediger. Bij hem komen ze er nooit langs
En een aardig koppertje daar op de lijn _O_ _O_
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:25:51
Bikkel, wat een verdediger. Bij hem komen ze er nooit langs
2e goal
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:20:54
2e goal
Van Moorsel laat zijn man toch lopen naar de achterlijn?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 02:24:38
Van Moorsel laat zijn man toch lopen naar de achterlijn?
hij staat lucht te dekken ,hij moet instappen
Blijft voor mij misschien wel de meest constante speler dit jaar. Ongelooflijk wat draait deze man een top seizoen. Had ik totaal niet verwacht! Chapeau!!!
Verdedigend gisteravond als vanouds, alleen de passing was helaas niet altijd even nauwkeurig als normaal...
Zeker een goede wedstrijd gespeeld. Vond hem na de winterstop wat timide maar het beest komt weer terug.
Gisteren 1 van de betere!
Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:27:36
hij staat lucht te dekken ,hij moet instappen
Ook een stuk communicatie. Droste staat tegenover een overtal, Leeuwin stapt in om de voorzet eruit te halen. Op dat moment moet Bijker (die in de rug van Martijn stond) coachen dat hij de inkomende man moet afstoppen.
voor mij motm |:) |:) |:)
Vd Laan stond (staat) in belangstelling van grunn. Die willen hem graag als lb of lm gebruiken. Vd laan ziet dat echter zelf niet zitten. Hij speelt liever elke wedstrijd dan zo nu en dan bij grunn.
Citaat van: sk13 op maart 31, 2014, 12:32:30
Vd Laan stond (staat) in belangstelling van grunn. Die willen hem graag als lb of lm gebruiken. Vd laan ziet dat echter zelf niet zitten. Hij speelt liever elke wedstrijd dan zo nu en dan bij grunn.
bron?
Laat ik het zo zeggen iemand die in de journalistiek werkt.
Onze Pseudo Journalist? :devil
Kloosterman toch? :devil
Citaat van: sk13 op maart 31, 2014, 12:43:52
Laat ik het zo zeggen iemand die in de journalistiek werkt.
Heb net met een aantal gesproken. Zij ontkennen in alle toonaarden.
mag van mij vaker een vrije trap nemen !!!!! :y :y :y
Citaat van: sk13 op maart 31, 2014, 12:43:52
Laat ik het zo zeggen iemand die in de journalistiek werkt.
noem een naam of zeg gewoon niks.
geruchten,roddel of stemmingmakerij hebben we niks aan.
Citaat van: okkele op april 03, 2014, 13:59:05
noem een naam of zeg gewoon niks.
geruchten,roddel of stemmingmakerij hebben we niks aan.
Als het wel zo is, heb ik liever dat hij het gewoon meldt. Een bronvermelding hoeft van mij niet, daarin begrijp ik het volledig als dat niet gebeurt. Dat kan het doorspelen van informatie voor de toekomst in de weg staan. Zo lang er geen bron is, moet je zelf gewoon inschatten wat er van waar is. We mogen er toch wel vanuit gaan dat iedereen hier op het forum geen onzin gaat lopen verkondigen die ons clubje weer in onrustig vaarwater kan doen geraken. De waarheid moet je zelf inschatten, een bronvermelding kan je ook uit je duim zuigen.
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:44:52
Als het wel zo is, heb ik liever dat hij het gewoon meldt. Een bronvermelding hoeft van mij niet, daarin begrijp ik het volledig als dat niet gebeurt. Dat kan het doorspelen van informatie voor de toekomst in de weg staan. Zo lang er geen bron is, moet je zelf gewoon inschatten wat er van waar is. We mogen er toch wel vanuit gaan dat iedereen hier op het forum geen onzin gaat lopen verkondigen die ons clubje weer in onrustig vaarwater kan doen geraken. De waarheid moet je zelf inschatten, een bronvermelding kan je ook uit je duim zuigen.
Als het waar is en naar buiten brengt dan gaan we weer met zijn allen gezellig naar de training toe. :devil
getypt met een knipoog en sarcastisch bedoeld. ;)
Citaat van: punkman op april 03, 2014, 16:49:00
Als het waar is en naar buiten brengt dan gaan we weer met zijn allen gezellig naar de training toe. :devil
getypt met een knipoog en sarcastisch bedoeld. ;)
vd Laan heeft 30 opgefokte kereltjes denk ik binnen 5 minuten de invalidentribune ingetrapt en zal daar persoonlijk de wacht houden totdat ze afgehaald worden door pa en ma. :y
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:56:56
vd Laan heeft 30 opgefokte kereltjes denk ik binnen 5 minuten de invalidentribune ingetrapt en zal daar persoonlijk de wacht houden totdat ze afgehaald worden door pa en ma. :y
:_schater
Ben blij dat we ook nog een beetje kunnen lachen en dollen hier, ondanks alle shit die nu weer onze kant op komt.
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:56:56
vd Laan heeft 30 opgefokte kereltjes denk ik binnen 5 minuten de invalidentribune ingetrapt en zal daar persoonlijk de wacht houden totdat ze afgehaald worden door pa en ma.
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:56:56
vd Laan heeft 30 opgefokte kereltjes denk ik binnen 5 minuten de invalidentribune ingetrapt en zal daar persoonlijk de wacht houden totdat ze afgehaald worden door pa en ma. :y
Sorry, mien moeke is niet meer su snel sinds se die rollator het :devil
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:56:56
vd Laan heeft 30 opgefokte kereltjes denk ik binnen 5 minuten de invalidentribune ingetrapt en zal daar persoonlijk de wacht houden totdat ze afgehaald worden door pa en ma. :y
:thumbsup :_schater :_schater
Deze man was gister ook weer lekker bezig, mooi duo ook met Dijkstra
Martijn van der Laan, kleine held.... :thumbsup
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 15:13:46
Martijn van der Laan, kleine held.... :thumbsup
Wat een passes speelde die!! 2x over de hele diagonaal naar rechts, precies op de rechterteen van Lukoki dacht ik!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2014, 15:21:32
Wat een passes speelde die!! 2x over de hele diagonaal naar rechts, precies op de rechterteen van Lukoki dacht ik!
Ja, mooi dom.....
Je moet toch nu wel weten dat dat balverlies is :devil :devil
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 15:13:46
Martijn van der Laan, kleine held.... :thumbsup
Ook maar een standbeeld! Wordt wel een klein standbeeldje van graniet :)
Samen met makrini boegbeeld van deze club. _O_
Deze grote kleine man heeft sinds kort ook een eigen website
http://martijnvanderlaan.nl/ (http://martijnvanderlaan.nl/)
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 22:11:54
Deze grote kleine man heeft sinds kort ook een eigen website
http://martijnvanderlaan.nl/ (http://martijnvanderlaan.nl/)
Een fansite ;)
Vroeger had je allemaal van dat soort sites. Volgens mij is die hype over! (Gelukkig)
Citaat van: Galdiano op april 07, 2014, 22:34:35
Een fansite ;)
Vroeger had je allemaal van dat soort sites. Volgens mij is die hype over! (Gelukkig)
Een eigen fansite ;) Ik weet namelijk uit zeeeeer betrouwbare bron dat hij zelf de site beheert ;)
Edit: correctie.. Medebeheert
Citaat van: Galdiano op april 07, 2014, 22:34:35
Een fansite ;)
Vroeger had je allemaal van dat soort sites. Volgens mij is die hype over! (Gelukkig)
DQ17 :D
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 08, 2014, 09:04:48
DQ17 :D
Toch is het wel eervol voor een speler. Ligt er ook aan wat er met een dergelijke website gedaan word.
toppertje :scc
Zal hem in de naam zitten Martijn en Martijn, helden van Cambuur, boegbeelden met een geel blauw hart. Koesteren deze mannen en beide langdurige zekerheid bieden, ze verdienen het!
Wat blijft deze man toch altijd rustig aan de bal, het gaat bij hem ook altijd net goed, het lijkt wel alsof hij echt geen zenuwen heeft :insane
Dit is echt een topper voor ons, het maakt hem echt niet uit wie tegenover hem staat _O_
Citaat van: gewoon een fan op april 13, 2014, 08:42:55
Wat blijft deze man toch altijd rustig aan de bal, het gaat bij hem ook altijd net goed, het lijkt wel alsof hij echt geen zenuwen heeft :insane
Dit is echt een topper voor ons, het maakt hem echt niet uit wie tegenover hem staat _O_
Volg wedstrijd Pelle.. ben benieuwd;)
Citaat van: pvanbuijtene op april 13, 2014, 08:43:34
Volg wedstrijd Pelle.. ben benieuwd;)
In de lucht zal het moeilijk worden maar over de grond kan hij hem hebben ben ik van mening.
Die ene actie van hem met allemaal scharen...geweldig.
kreeg daarna meteen een tik van een speler van vitesse.
was ws gefrustreerd.
Citaat van: peter op april 13, 2014, 09:46:31
Die ene actie van hem met allemaal scharen...geweldig.
kreeg daarna meteen een tik van een speler van vitesse.
was ws gefrustreerd.
Labyad schopte van der Laan inderdaad gelijk. Had rood kunnen zijn. Later op het middenveld deed hij het weer, bij Bakker geloof ik.
Citaat van: Galdiano op april 13, 2014, 09:59:24
Labyad schopte van der Laan inderdaad gelijk. Had rood kunnen zijn. Later op het middenveld deed hij het weer, bij Bakker geloof ik.
labyad :R :R :R
verdiende gister ook echt een dikke pluim hoor als leider van de verdedigingslinie! klein baasje maar heeft t geweldig gedaan als aanvoerder van ons team gister _O_
Prachtspeler maar moet wel in centrum blijven. Bij 2e goal Vitesse bleef hij aan rechterkant hangen, en konden die lui zo dwars door centrum combineren. En om bij een 4-3 voorsprong en in blessuretijd nog mee naar voren gaan was ook niet zo goochem. Maar verder niets dan lof voor deze mannetjesputter!
Citaat van: Delamere op april 13, 2014, 10:44:07
Prachtspeler maar moet wel in centrum blijven. Bij 2e goal Vitesse bleef hij aan rechterkant hangen, en konden die lui zo dwars door centrum combineren. En om bij een 4-3 voorsprong en in blessuretijd nog mee naar voren gaan was ook niet zo goochem. Maar verder niets dan lof voor deze mannetjesputter!
Als die in de laatste minuut die 5-3 gemaakt had dacht je er dan nog zo over? Haha
Labrat moest inderdaad donkerrood hebben.
Goeie pot van der Laan, je nam de verdediging op sleeptouw.
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/s526x395/1530463_690168501042161_1579042954303902903_n.jpg)
Fantastisch dit! En dan meenemen dat Zyiech gepasseerd is en Immers geschorst is tegen ons is de kans zeer aanwezig dat er gewoon 3 Cambuurspelers in de top 3 gaan eindigen |:)
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 11:22:44
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/s526x395/1530463_690168501042161_1579042954303902903_n.jpg)
Fantastisch dit! En dan meenemen dat Zyiech gepasseerd is en Immers geschorst is tegen ons is de kans zeer aanwezig dat er gewoon 3 Cambuurspelers in de top 3 gaan eindigen |:)
En terecht!!!!!
blijft hij _O_ of gaat hij ........ :_spank
uit welke krant komt dat
Citaat van: ace1974 op april 16, 2014, 15:59:05
blijft hij _O_ of gaat hij ........ :_spank
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat FC Groningen met hem bezig is..
Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 16:05:01
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat FC Groningen met hem bezig is..
klopt ;(
Citaat van: SCCdrachten op april 16, 2014, 16:50:08
klopt ;(
Niet te druk over maken. Als Groningen de juiste prijs wil betalen, dan vindt Cambuur wel weer een nieuwe centrale verdediger!
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 17:22:24
Niet te druk over maken. Als Groningen de juiste prijs wil betalen, dan vindt Cambuur wel weer een nieuwe centrale verdediger!
:rodekaart :rodekaart :rodekaart
Volgens mij heeft Groningen geen poen en moeten de Zivkovic en evt de Kostic miljoenen gebruikt worden om e.e.a. af te tikken.
Citaat van: poelie-lwd op april 17, 2014, 06:01:20
Volgens mij heeft Groningen geen poen en moeten de Zivkovic en evt de Kostic miljoenen gebruikt worden om e.e.a. af te tikken.
Kostic hoeft niet weg hoor.. Zo dringend hebben ze het geld ook weer niet nodig..
Geloof mij;-)
Citaat van: ace1974 op april 16, 2014, 23:05:33
:rodekaart :rodekaart :rodekaart
Ja? Serieus? Jij wordt 's nachts al zwetend wakker omdat er een speler mogelijk vertrekt. Het wordt een lange, lange zomer voor je!
Van der Laan wordt door de supporters nadrukkelijk genoemd in Groningen net als Bakker...
Maar ja zo gaat nou eenmaal
Heb je het al:
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3041:martijn-van-der-laan&catid=38:geruchten&Itemid=62
Citaat van: dit is mien club op april 17, 2014, 11:05:55
Van der Laan wordt door de supporters nadrukkelijk genoemd in Groningen net als Bakker...
Maar ja zo gaat nou eenmaal
Bij Groningen zijn ze erg gecharmeerd van Erik Bakker, en dat is niet zo gek ook!
Ketste op een haar na afgelopen winter af..
Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 11:18:35
Heb je het al:
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3041:martijn-van-der-laan&catid=38:geruchten&Itemid=62
Wel een leuke foto van Martijn :_schater
Voor een transfer naar Groningen spreekt:
Hij is een Groninger
Hij zal wel meer betaald krijgen.
Tegen:
Daar wordt hij linksback, wil hij dat?
Groningen moet zijn contract afkopen.
Bij Bakker zou nog een mogelijkheid zijn van een ruil met van Moorsel of de Leeuw. Bij vd Laan zal dat wel anders zijn.
Citaat van: zeewolde op april 17, 2014, 11:54:24
Wel een leuke foto van Martijn :_schater
Voor een transfer naar Groningen spreekt:
Hij is een Groninger
Hij zal wel meer betaald krijgen.
Tegen:
Daar wordt hij linksback, wil hij dat?
Groningen moet zijn contract afkopen.
Bij Bakker zou nog een mogelijkheid zijn van een ruil met van Moorsel of de Leeuw. Bij vd Laan zal dat wel anders zijn.
Ruilen met Ekong?! Wordt verhuurt aan Dordrecht. Prima verdediger.
Trainingen en wedstrijden van hem gezien. Niks mis mee voor ons..
Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 11:59:35
Ruilen met Ekong?! Wordt verhuurt aan Dordrecht. Prima verdediger.
Trainingen en wedstrijden van hem gezien. Niks mis mee voor ons..
Martijn gaat niet naar FC Groningen.
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 19:55:30
Martijn gaat niet naar FC Groningen.
hoe weet jij dat?
Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 20:42:25
hoe weet jij dat?
Ik kan het nooit met 100% zekerheid zeggen uiteraard. Wel kan ik je vertellen dat Martijn zijn voorkeur uitgaat naar Cambuur, maar dit is al vaker aangegeven.
Hij had laatst in een intervieuw aangegeven dat hij wel een 10 jarig contract wou? Of ben ik nu in de war met een ander?
Citaat van: jeff op april 17, 2014, 21:56:23
Hij had laatst in een intervieuw aangegeven dat hij wel een 10 jarig contract wou? Of ben ik nu in de war met een ander?
Klopt dat was inderdaad van der laan.
denk ook dat ie blijft. ......
ze willen hem voor de linksback positie.....
maar hij heeft t ontzettend naar zn zin bij cambuur centraal achterin....
of Groningen moet al met n heel goed salaris komen....
maar plezier komt bij hem op de eerste plaats :scc :scc :scc
Citaat van: jeff op april 17, 2014, 21:56:23
Hij had laatst in een intervieuw aangegeven dat hij wel een 10 jarig contract wou? Of ben ik nu in de war met een ander?
Dat klopt inderdaad.
Dirk Kuyt zegt ook altijd iets als hij bij een werkgever weggaat..;-)
In de voetbalwereld is niks zeker jongens.
Als hij twee/drie keer meer kan verdienen bij de FC, mooie positie.. Waarom niet?
Daarbij komt dat hij woont in Groningen en daar ook de jeugdopleiding heeft doorlopen..
Let op mijn woorden, die voetbalt komend seizoen bij de FC! Net als Bakker!
Ja tuurlijk joh.. Heeft helemaal geen zekerheid als basisspeler bij FCG. Daar lopen al 5 CV's rond. Kan me niet voorstellen dat VD Laan voor de backpositie wil komen. En dan moeten ze ook nog 5 ton gaan neerleggen zeker? Ze zullen wel gek zijn :_schater
Vd Laan op de back is ook geen succes geweest, wat een drama daar.
Citaat van: michello op april 18, 2014, 09:56:53
Ja tuurlijk joh.. Heeft helemaal geen zekerheid als basisspeler bij FCG. Daar lopen al 5 CV's rond. Kan me niet voorstellen dat VD Laan voor de backpositie wil komen. En dan moeten ze ook nog 5 ton gaan neerleggen zeker? Ze zullen wel gek zijn :_schater
Wie zegt dat hij zichzelf bij de FC niet in de basis speelt?!
Wie zegt dat Groningen concreet is? Allemaal gebaseerd op vage geruchten volgens mij. Iedereen praat elkaar na en zo hebben we een gerucht de wereld in. Vind het nogal onlogisch omdat Groningen totaal geen prioriteit heeft aan het aantrekken van een verdediger momenteel ( Alle huidige verdedigers blijven vooralsnog) en daar ook nog eens voor moet gaan betalen.
Citaat van: michello op april 18, 2014, 10:20:26
Wie zegt dat Groningen concreet is? Allemaal gebaseerd op vage geruchten volgens mij. Iedereen praat elkaar na en zo hebben we een gerucht de wereld in. Vind het nogal onlogisch omdat Groningen totaal geen prioriteit heeft aan het aantrekken van een verdediger momenteel ( Alle huidige verdedigers blijven vooralsnog) en daar ook nog eens voor moet gaan betalen.
Neem van mij aan, dit is geen gerucht!
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 10:21:47
Neem van mij aan, dit is geen gerucht!
Neem van mij aan dat Groningen (nog) niet concreet is.
Citaat van: dizzhead op april 18, 2014, 10:38:28
Neem van mij aan dat Groningen (nog) niet concreet is.
Hebben al aangeklopt..!
Citaat van: dizzhead op april 18, 2014, 10:38:28
Neem van mij aan dat Groningen (nog) niet concreet is.
Van der Laan blijft gewoon in Leeuwarden, let maar op mijn woorden. Bij de FC zal diet niet zeker zijn van een basis plaats. Hij is er toen niet voor niets vertrokken, ook omdat die er zelf weinig zin meer in had.
Citaat van: sccvl op april 18, 2014, 10:41:00
Van der Laan blijft gewoon in Leeuwarden, let maar op mijn woorden. Bij de FC zal diet niet zeker zijn van een basis plaats. Hij is er toen niet voor niets vertrokken, ook omdat die er zelf weinig zin meer in had.
Tijden veranderen! Ook meningen en situaties!
Van der Laan wil ooit nog eens in het eerste van Groningen spelen, dit zei hij ooit eens in een intervieuw.
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 10:40:13
Hebben al aangeklopt..!
Als ik een huis kom bekijken klop ik ook aan, maar ben ik nog niet concreet.
m.a.w. niemand die het weet, behalve de insiders.
En zo zal het nog maanden zo doorgaan :)
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3044:erwin-van-de-looi-noord-sport&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28
Citaat van: Cambuur058 op april 20, 2014, 12:31:20
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3044:erwin-van-de-looi-noord-sport&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28
:_schater :_schater Groningen wil ook met een beloftenelftal naar de Jupiler league!
http://www.soccernews.nl/news/247363/FC_Groningen_denkt_aan_komst_van_Cambuur-verdediger
Mooi hier blijven... (hoop ik)
SC Cambuur laat Martijn van der Laan niet zomaar naar FC Groningen gaan
Op woensdag 23 april 2014 komt Cambuur-trainer Henk de Jong in de papieren versie van Voetbal International aan het woord over de interesse van FC Groningen in Martijn van der Laan, die ook door VI wordt bevestigd. Volgens het blad is Van der Laan een serieuze optie om de defensie van FC Groningen komend seizoen te versterken, en dit zal zeker niet anders zijn mocht de knieblessure die Nick Bakker gisteren opliep ernstig blijken te zijn. Trainer Henk de Jong: "Martijn is een steunpilaar in ons elftal. Als het aan mij ligt, wordt zijn contract opengebroken en speelt hij nog jaren met Cambuur in de Eredivisie. Een voetballende verdediger én een publiekslieveling. Daar zijn er maar weinig van."
VI schrijft dat Gerald van den Belt, algemeen directeur van Cambuur, eerder al liet weten dat Cambuur komende zomer in principe geen spelers hoeft te verkopen. 'Bij een vertrek van Van der Laan zullen de Groningers dan ook aardig moeten betalen', aldus VI.
Bron: www.fcgonline.nl
Mooi zo....geef hem met henk maar een contract voor het leven! |:)
Hoop dat hij zondag mee kan doen. Vandaag en gisteren niet getraind wegens buikgriep verschijnselen
Niet janken. Wat bananen er in en hoppa zondag.
Citaat van: Clint op april 23, 2014, 11:32:50
Niet janken. Wat bananen er in en hoppa zondag.
:_schater
We zijn woensdag haha..
paar daagjes ziek en klaar ist weer
Citaat van: dit is mien club op april 23, 2014, 11:47:28
We zijn woensdag haha..
paar daagjes ziek en klaar ist weer
Maar gauw de prijsvraag invullen om zijn jubileumshirt te winnen! Haha! Misschien is die volgend jaar wel weg! Zou het wel heel erg jammer vinden, is toch een van de sterkhouders van het elftal. http://martijnvanderlaan.nl/prijsvraag/
Citaat van: sccvl op april 24, 2014, 11:06:51
Maar gauw de prijsvraag invullen om zijn jubileumshirt te winnen! Haha! Misschien is die volgend jaar wel weg! Zou het wel heel erg jammer vinden, is toch een van de sterkhouders van het elftal. http://martijnvanderlaan.nl/prijsvraag/
Moeten we dan Ogbeche zijn echte leeftijd nemen of de leeftijd op zijn paspoort?
:_schater :_schater :_schater
denk dat hij er zondag niet bij is :( :( :(
Citaat van: ace1974 op april 24, 2014, 11:22:16
denk dat hij er zondag niet bij is :( :( :(
Ik denk volgend seizoen ook niet.. Misschien één keertje..;-)
Citaat van: Voorstopper op april 24, 2014, 11:12:35
Moeten we dan Ogbeche zijn echte leeftijd nemen of de leeftijd op zijn paspoort?
:_schater :_schater :_schater
Hahahahaha! Ik heb een ruime schatting genomen voor het antwoord! :)
Citaat van: ace1974 op april 24, 2014, 11:22:16
denk dat hij er zondag niet bij is :( :( :(
Hij speelt al meer wedstrijden met deze kwetsuur waarom zou die nu ineens niet meedoen dan?
Citaat van: sccvl op april 24, 2014, 13:24:45
Hij speelt al meer wedstrijden met deze kwetsuur waarom zou die nu ineens niet meedoen dan?
Omdat hij er bij de laatste thuiswedstrijd misschien bij wil zijn?! Thuis, publiek, sfeer...
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:28:45
Omdat hij er bij de laatste thuiswedstrijd misschien bij wil zijn?! Thuis, publiek, sfeer...
Afscheid.
Citaat van: sccvl op april 24, 2014, 13:24:45
Hij speelt al meer wedstrijden met deze kwetsuur waarom zou die nu ineens niet meedoen dan?
Kan 2 redenen verzinnen:
1. Technische staf wil niet dat hij opvalt voor eventuele kopers
2. BVO wil hem heel houden om waarde op orde te houden
:devil
O ja. Misschien omdat het echt niet kan!
Citaat van: reisbureau op april 24, 2014, 13:31:29
Kan 2 redenen verzinnen:
1. Technische staf wil niet dat hij opvalt voor eventuele kopers
2. BVO wil hem heel houden om waarde op orde te houden
:devil
O ja. Misschien omdat het echt niet kan!
Goh, das ook een goeie inderdaad; het kan echt niet!
Haha! Mooi:) :thumbsup
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:36:04
Precies!
jij bent wel heel overtuigd dat hij weggaat
Citaat van: dit is mien club op april 24, 2014, 13:49:09
jij bent wel heel overtuigd dat hij weggaat
Klopt helemaal!
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:57:11
Klopt helemaal!
Als je Timmie zijn posts leest lijkt hij wel FC Groningen clubwatcher :_schater
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 24, 2014, 14:00:21
Als je Timmie zijn posts leest lijkt hij wel FC Groningen clubwatcher :_schater
Ja, zou wat zijn he.. ;-)
We wachten het maar rustig af..
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:57:11
Klopt helemaal!
Mag ik vragen waarop deze zekerheid gebaseerd is?
Citaat van: mario op april 24, 2014, 14:18:02
Mag ik vragen waarop deze zekerheid gebaseerd is?
Laat ik het zo zeggen; ik denk voor zoveel procent dat hij weg gaat. Mijn mening;)
Zolang het maar een beste zak geld oplevert.
Heb liever v/d Laan dan Leeuwin.
Met van der Laan wordt op korte termijn gesproken.
Cambuur wil hem behouden
hij blijft let maar op :scc :scc :scc
speelt alleen zondag niet :proost
Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back, altijd een top inzet. Én niet te vergeten, het is een echte Cambuurman! Denk dat ie blijft! :scc
Citaat van: Cambuur123 op april 24, 2014, 17:36:08
Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back, altijd een top inzet. Én niet te vergeten, het is een echte Cambuurman! Denk dat ie blijft! :scc
Ja maar hij is natuurlijk nog meer FC Groningen-man. als hij daar een kans krijgt + een financiële verbetering is hij natuurlijk vertrokken.
Citaat van: Cambuur123 op april 24, 2014, 17:36:08
Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back.
Back? Linker centrale verdediger volgens mij........... :O
Citaat van: wiekie1969 op april 24, 2014, 20:13:30
Back? Linker centrale verdediger volgens mij........... :O
Zeker, maar hij is ooit gehaald als stand-in voor op de back!
Voor Vosselman :_schater
Citaat van: Lore op april 24, 2014, 20:17:47
Zeker, maar hij is ooit gehaald als stand-in voor op de back!
Ja dat is ook gigantisch goed bevallen. Ik hield mijn hart vast bij iedere tegenaanval over onze linkerkant. Nee als back vond ik hem niet bijzonder, pakte ook veel domme kaarten. In mijn ogen CV met een inschuivende rol en laten ze daar in Groningen momenteel nog een stuk of 5 van hebben.
Citaat van: YellowBlue op april 24, 2014, 17:53:59
Ja maar hij is natuurlijk nog meer FC Groningen-man. als hij daar een kans krijgt + een financiële verbetering is hij natuurlijk vertrokken.
ben er ook bang voor.. dan maar goed cashen!
Citaat van: YellowBlue op april 24, 2014, 17:53:59
Ja maar hij is natuurlijk nog meer FC Groningen-man. als hij daar een kans krijgt + een financiële verbetering is hij natuurlijk vertrokken.
Dat bepaalt Cambuur he, of hij vertrekt, dus dat valt een beetje mee. Hij heeft per slot van rekening nog een contract van 2 jaar (incl. de optie van een jaar) en Cambuur heeft al aangegeven dat ze hem willen behouden omdat Leeuwin zeer waarschijnlijk vertrekt. Alleen bij een extreem bod zou vd Belt een transfer dus overwegen.
Gewoon blijven kerel! 3 jarig contract tekenen en je bent binnen no-time een boegbeeld hier |:)
Zoals ik al eerder zei....contract voor het leven samen met
henk.
Citaat van: Tanjajeah op april 24, 2014, 20:28:19
Dat bepaalt Cambuur he, of hij vertrekt, dus dat valt een beetje mee. Hij heeft per slot van rekening nog een contract van 2 jaar (incl. de optie van een jaar) en Cambuur heeft al aangegeven dat ze hem willen behouden omdat Leeuwin zeer waarschijnlijk vertrekt. Alleen bij een extreem bod zou vd Belt een transfer dus overwegen.
lastige blijft wel dat een speler erg ongelukkig wordt als je hem een mooie uitdaging onthoudt, zeker na een dienstverband van een aantal jaren. Ik hoop dat hij, zoals we hem kennen, gemotiveerd blijft knallen..
Citaat van: wiekie1969 op april 24, 2014, 20:13:30
Back? Linker centrale verdediger volgens mij........... :O
Ik dacht dat back gewoon stond voor verdediger, weer wat geleerd ;)
In die tijd waren we blij met backs als van der Laan en van der Wal ... pfff wat waren die gasten hard
Van der Wal.. Haha! Totaal vergeten! Flevo Boys nu toch?!
Citaat van: Timmie op april 25, 2014, 15:56:13
Van der Wal.. Haha! Totaal vergeten! Flevo Boys nu toch?!
Tja tijden zijn veranderd. Waar ooit de stap van telstar naar cambuur een kleine was, is dat nu een hele mooie stap. We zitten in de lift! |:)
Citaat van: Marc S op april 25, 2014, 16:22:51
Tja tijden zijn veranderd. Waar ooit de stap van telstar naar cambuur een kleine was, is dat nu een hele mooie stap. We zitten in de lift! |:)
Deed het hier zeker naar behoren!
Die stap is groter geworden inderdaad.
Deze stap zal alleen kleiner worden als Cambuur weer degradeert, Telstar zit geen toekomst in.
Maar niet te hard van de toren blazen, want het tweede jaar is lastiger he..;-)
Citaat van: Timmie op april 25, 2014, 16:46:11
Deed het hier zeker naar behoren!
Die stap is groter geworden inderdaad.
Deze stap zal alleen kleiner worden als Cambuur weer degradeert, Telstar zit geen toekomst in.
Maar niet te hard van de toren blazen, want het tweede jaar is lastiger he..;-)
Klopt maar het is een apart gevoel. Toen dat interview met Keizer ook; die interview zei van een club onderin de jupiler league naar een mooie club in de eredivisie. Het is meer dat ik zelf nog niet echt realiseer dat
op dit moment cambuur echt een mooie stap is geworden voor veel clubs in de juup. Als we degraderen is dat weer minder groot uiteraard.
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3058:lorenzo-burnet&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28 (http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3058:lorenzo-burnet&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28)
Hans Nijland bevestigt interesse Van der Laan
Citaat van: Tukker op april 26, 2014, 07:49:03
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3058:lorenzo-burnet&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28 (http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3058:lorenzo-burnet&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28)
Hans Nijland bevestigt interesse Van der Laan
Is al geregeld. Heb Hans laten weten dat hij dat kan vergeten en hem doorverwezen naar de transfervrije Kwakman.
Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2014, 10:10:10
Is al geregeld. Heb Hans laten weten dat hij dat kan vergeten en hem doorverwezen naar de transfervrije Kwakman.
Die heeft een hekel aan onze mat en voelt zich vast heerlijk thuis op het knollenveld aldaar.
Citaat van: de Schoot op april 26, 2014, 10:37:53
Die heeft een hekel aan onze mat en voelt zich vast heerlijk thuis op het knollenveld aldaar.
Martijn blijft ook volgend seizoen lekker bij Cambuur. De interesse van FC Groningen is er inderdaad, maar Martijn heeft ook zelf aangegeven dat zijn intentie er gewoon is om te gaan bijtekenen!
Doet hij morgen nog mee?
Citaat van: speculeter op april 26, 2014, 20:47:36
Doet hij morgen nog mee?
Begint op de bank dacht ik..;-)
Citaat van: sccvl op april 26, 2014, 20:34:13
Martijn blijft ook volgend seizoen lekker bij Cambuur. De interesse van FC Groningen is er inderdaad, maar Martijn heeft ook zelf aangegeven dat zijn intentie er gewoon is om te gaan bijtekenen!
Dat is mooi. Hij heeft nu toch nog twee jaar contract? Dat kan je in de loop van volgend seizoen wel met hem gaan zitten
Citaat van: Lore op april 27, 2014, 10:33:52
Dat is mooi. Hij heeft nu toch nog twee jaar contract? Dat kan je in de loop van volgend seizoen wel met hem gaan zitten
tuurlijk niet .Je moet hem nu verlengen ,niet wachten tot hij wat anders wil
Er ligt ook een verbeterde aanbieding voor hem klaar, toch? :0= TEKENEN!
Citaat van: sccvl op april 26, 2014, 20:34:13
Martijn blijft ook volgend seizoen lekker bij Cambuur. De interesse van FC Groningen is er inderdaad, maar Martijn heeft ook zelf aangegeven dat zijn intentie er gewoon is om te gaan bijtekenen!
nou ik moet het nog maar zien .Zijn zaakwaarnemer weet precies wat hij moet kosten en wat hij verdiend en dat weet hans nijland dan ook
Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 11:51:03
nou ik moet het nog maar zien .Zijn zaakwaarnemer weet precies wat hij moet kosten en wat hij verdiend en dat weet hans nijland dan ook
Klopt! Cambuur heeft inderdaad aangegeven ook graag met Martijn te willen verlengen. Martijn zelf heeft aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar het verlengen van zijn contract bij Cambuur. Hij is hier zeker van een basisplaats zoals die ook aangeeft.
Cambuur heeft inmiddels de eerste gesprekken met Martijn gevoerd, je weet uiteraard nooit zeker wat daar uit gaat komen. Maar zoals ik begrepen heb gaat het nog om een aantal kleine formaliteiten die bijna rond zijn.
Citaat van: Timmie op april 26, 2014, 21:00:12
Begint op de bank dacht ik..;-)
zit idd op de bank !!!!! :(
leeuwin ook niet helemaal fit :(
Cambuur heeft inmiddels de eerste gesprekken met Martijn gevoerd, je weet uiteraard nooit zeker wat daar uit gaat komen. Maar zoals ik begrepen heb gaat het nog om een aantal kleine formaliteiten die bijna rond zijn.
[/quote]
d8 t niet nog nix van bekend !!!!!
Citaat van: ace1974 op april 27, 2014, 13:16:02
Cambuur heeft inmiddels de eerste gesprekken met Martijn gevoerd, je weet uiteraard nooit zeker wat daar uit gaat komen. Maar zoals ik begrepen heb gaat het nog om een aantal kleine formaliteiten die bijna rond zijn.
d8 t niet nog nix van bekend !!!!!
Je hoeft het ook niet aan te nemen hoor! ... Dat is maar net hoe je het zelf ziet.
Citaat van: sccvl op april 27, 2014, 20:33:37
Je hoeft het ook niet aan te nemen hoor! ... Dat is maar net hoe je het zelf ziet.
Men is hier een beetje huiverig. Laat ze maar praten.
Als je iets hoort/weet, dan kun je het hier beter niet neerzetten hoor.
Ze geloven je toch niet..:)
Ik heb het volste vertrouwen dat Martijn blijft.
NIENHUIS
DROSTE - ? - VD LAAN - BIJKER houden we mooi in tact aankomend jaar!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:05:50
Ik heb het volste vertrouwen dat Martijn blijft.
NIENHUIS
DROSTE - ? - VD LAAN - BIJKER houden we mooi in tact aankomend jaar!
Het zou mij verbazen als Droste blijft. Rosales gaat weg bij Twente, ik denk dat hij die kant op gaat.
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:24:08
Het zou mij verbazen als Droste blijft. Rosales gaat weg bij Twente, ik denk dat hij die kant op gaat.
Droste? Zo goed is die nu ook weer niet, toch...
Citaat van: Lore op april 29, 2014, 14:00:51
Droste? Zo goed is die nu ook weer niet, toch...
Droste stond niet veel in de spotlights, en dat is in principe hartstikke prima!
Speelde degelijk en constant!
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:24:08
Het zou mij verbazen als Droste blijft. Rosales gaat weg bij Twente, ik denk dat hij die kant op gaat.
Droste is de zwakste schakel achterin al wekenlang, nog veel te vroeg voor een stap naar een topploeg.
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 14:01:40
Droste stond niet veel in de spotlights, en dat is in principe hartstikke prima!
Speelde degelijk en constant!
Ook in mijn ogen heeft hij een degelijk seizoen gespeeld. Ik denk alleen dat dit momenteel zijn niveau is en van de 4 achterin vond ik hem het minste. Nog steeds een voldoende hoor.
Tegen Feyenoord vond ik wel dat hij echt minder speelde trouwens!
dit is toch t topic MARTIJN VAN DER LAAN ;) ;) ;)
Citaat van: ace1974 op april 29, 2014, 16:01:32
dit is toch t topic MARTIJN VAN DER LAAN ;) ;) ;)
dit is toch cambuuronline :devil
:thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Lore op april 29, 2014, 15:30:52
Ook in mijn ogen heeft hij een degelijk seizoen gespeeld. Ik denk alleen dat dit momenteel zijn niveau is en van de 4 achterin vond ik hem het minste. Nog steeds een voldoende hoor.
Tegen Feyenoord vond ik wel dat hij echt minder speelde trouwens!
Denk dat dat ook te maken heeft met zijn vroege gele kaart;-)
Voor de rest van de vier wel de minste. Moet toch één zijn..
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 19:21:42
Denk dat dat ook te maken heeft met zijn vroege gele kaart;-)
Voor de rest van de vier wel de minste. Moet toch één zijn..
Speelde (niet voor de eerste keer) slecht terug op de keeper! Dat kunnen pijnlijke foutjes zijn.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2014, 19:27:08
Speelde (niet voor de eerste keer) slecht terug op de keeper! Dat kunnen pijnlijke foutjes zijn.
Speelde zeker niet goed, begrijp me niet verkeerd.
Had zelf wel de wissel Droste/Pereira verwacht in de rust..
Dat Droste naar Twente gaat lijkt me niet echt realistisch. Hij heeft voor ons een goed seizoen gespeeld, maar naar Twente is een stapje te hoog gegrepen. Ik zie Bijker misschien nog eerder vertrekken naar Twente
Topic vd laan jongens...
We zullen zien wat er met Droste gaat gebeuren. De tijd zal het leren.
Citaat van: speculeter op april 29, 2014, 22:59:07
Topic vd laan jongens...
je hebt gelijk, excuses dat ik mijn kunde in het verkeerde topic etaleer!
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 23:02:08
je hebt gelijk, excuses dat ik mijn kunde in het verkeerde topic etaleer!
Kunnen we reacties ook een groen randje geven?!...;-)
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 23:15:08
Kunnen we reacties ook een groen randje geven?!...;-)
Tis hier geen Voetbalzone ;)
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 19:21:42
Voor de rest van de vier wel de minste. Moet toch één zijn..
Dat zo'n topper de minste is, zegt wat mij betreft genoeg over onze achterhoede!!
Voor SCC-begrippen hadden we dit seizoen een briljante achterhoede (inclusief top-invaller)!
vanavond ff knallen !!!!!!!
en dan de gouden schoen !!!!!!!!!!!!!!
|:) |:) |:)
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van: ace1974 op mei 03, 2014, 11:20:25
vanavond ff knallen !!!!!!!
en dan de gouden schoen !!!!!!!!!!!!!!
|:) |:) |:)
Die gouden skoen mag van mij naar vd Laan. Speelde vanavond een zeer overtuigende partij!!
Citaat van: lunnie op mei 03, 2014, 21:58:34
Die gouden skoen mag van mij naar vd Laan. Speelde vanavond een zeer overtuigende partij!!
Die neuzenkrant zorgt er wel voor dat het Blind wordt. Mark my words :zweep
Hoop toch echt wel dat hij blijft. Want hoe hij z'n mannetje staat is toch wel uitzonderlijk!!
Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2014, 23:00:05
Die neuzenkrant zorgt er wel voor dat het Blind wordt. Mark my words :zweep
Juist. Precies dit is gebeurd dus. Maar wel 2 scc-ers op de 2e plek!
Citaat van: dizzhead op mei 05, 2014, 09:12:58
Juist. Precies dit is gebeurd dus. Maar wel 2 scc-ers op de 2e plek!
Had ook niet anders verwacht van die tyfusneuzen. Zelfs een cruciale eigen goal kon hier niks aan veranderen :R
Toch overheerst de trots dat er 2 van onze MANNEN op plek 2 staan |:)
Is het al bekend dan?
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:11:56
Is het al bekend dan?
Ja de Telegraaf van vandaag. Of is die nog niet in Franeker gearriveerd? Lijkt me stug want Dokkum loopt normaliter 2 jaar achter.
Had helaas geen telefoon bij me, anders had ik even het bewijs gefotografeerd en hier gepost
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2014, 11:14:06
Ja de Telegraaf van vandaag. Of is die nog niet in Franeker gearriveerd? Lijkt me stug want Dokkum loopt normaliter 2 jaar achter.
Had helaas geen telefoon bij me, anders had ik even het bewijs gefotografeerd en hier gepost
Heb jij een telefoon met camera dan? Dat Dokkum wordt nog eens een moderne stad :P
balen
Nog moderner:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22587467/__Eredivisie__elftal_v_h_jaar__.html
https://www.facebook.com/sccambuur/photos/pcb.604656256297419/604655976297447/?type=1&theater
Misschien heb je hier wat aan?
Die had ik net gelezen grijskijker. PRACHTIG toch? :D
Toch niet te geloven dat Blind, die verantwoordelijk is voor twee treffers van NEC, hem uiteindelijk nog wint :_schater
Telegraaf :_schater
Wat is deze jongen goed geworden zeg, niet normaal.. _O_
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2014, 11:30:00
Die had ik net gelezen grijskijker. PRACHTIG toch? :D
Prachtig is zacht uitgedrukt.. is er een beter woord te vinden?
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 12:06:37
Prachtig is zacht uitgedrukt.. is er een beter woord te vinden?
Subliem? :D
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2014, 12:09:40
Subliem? :D
U gaat door voor de telefoon met camera(smartphone) :D
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 12:16:26
U gaat door voor de telefoon met camera(smartphone) :D
Die heb ik al in mijn bezit. Had het toestel alleen niet bij me :P
Citaat van: Scout op mei 05, 2014, 11:24:18
Nog moderner:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22587467/__Eredivisie__elftal_v_h_jaar__.html
Jammer dat die Nienhuis geen keeper is :_schater :_schater :_schater
Hartstikke goed seizoen gedraaid keurig!
Absoluut 1 van belangrijkste pijlers van dit succesvolle seizoen. NIET laten vertrekken dus! Ik denk dat hij zelfs groot deel achter succes is van Leeuwin, heeft met zijn snelheid en acceleratie heel wat opgeknapt waardoor Leeuwin kon uitblinken op zijn sterke kanten (wat zeker niet zijn snelheid en acceleratie is..)
Citaat van: SCCRulez op mei 05, 2014, 13:44:36
Absoluut 1 van belangrijkste pijlers van dit succesvolle seizoen. NIET laten vertrekken dus! Ik denk dat hij zelfs groot deel achter succes is van Leeuwin, heeft met zijn snelheid en acceleratie heel wat opgeknapt waardoor Leeuwin kon uitblinken op zijn sterke kanten (wat zeker niet zijn snelheid en acceleratie is..)
Ik ben van mening dat van der Laan veel te veel in de schaduw gezet word van Leeuwin, denk inderdaad dat zei elkaar gewoon goed aanvullen.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/22589320/__Topseizoen_Cambuur-duo__verzilverd___.html (http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/22589320/__Topseizoen_Cambuur-duo__verzilverd___.html)
Blind een 7 voor zijn laatste wedstrijd...pffff
wat een kutkrant joh.
in het ad kreeg hij terecht maar een5.
maar ja dat kan natuurlijk niet een cambuurspeler
die dit klassement wint.
Nee. een niet Ajacied kan niet winnen ;)
V/d Laan en Leeuwin aan het woord:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22589608/__Pelle_trots_op_schoen_Immers__.html
Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2014, 15:33:34
V/d Laan en Leeuwin aan het woord:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22589608/__Pelle_trots_op_schoen_Immers__.html
Heel erg gaaf, ze mogen trots zijn! En zeker voor onze club is dit geweldig.
Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2014, 15:33:34
V/d Laan en Leeuwin aan het woord:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22589608/__Pelle_trots_op_schoen_Immers__.html
Heel merkwaardig weer, Blind een gouden schoen. Zijn Pa heeft zeker weer eens een goed woordje gedaan :R
Citaat van: EastSide058 op mei 06, 2014, 23:20:34
Heel merkwaardig weer, Blind een gouden schoen. Zijn Pa heeft zeker weer eens een goed woordje gedaan :R
Die heeft inmiddels wel bewezen dat die iemand lekker ver in de kont kan kruipen haha! ... Inderdaad een beetje discutabel!
SC Cambuur rekent op een transfer van Ramon Leeuwin naar FC Utrecht, dit heeft ook invloed op een eventuele transfer van Martijn van der Laan, een speler die de FC al een tijd volgt. Dit meldt Voetbal International woensdag.
'We hebben aangegeven dat één centrale verdediger verkocht mocht worden', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Eerst was er serieuze interesse voor Martijn, maar dat kwam niet rond. Nu Ramon lijkt te vertrekken, willen we Martijn behouden. De wil is groot dat we zijn contract proberen open te breken'.
Bron www.boerenmacht.nl
Ik zou heel erg blij zijn als v/d Laan blijft, 't belangrijkste kereltje achterin volgend seizoen! Ook goeie zaak dat v/d Belt duidelijke afspraken maakt.
Citaat van: drg op mei 07, 2014, 18:27:29
Ik zou heel erg blij zijn als v/d Laan blijft, 't belangrijkste kereltje achterin volgend seizoen! Ook goeie zaak dat v/d Belt duidelijke afspraken maakt.
Misschien niet de belangrijkste, maar ik denk wel de persoon waar het gros van de supporters het meest mee heeft. Ik hoop dat hij nog erg lang hier speelt iig |:)
Citaat van: sccvl op mei 06, 2014, 23:32:10
Die heeft inmiddels wel bewezen dat die iemand lekker ver in de kont kan kruipen haha! ... Inderdaad een beetje discutabel!
beetje... Ajaxkrant. Ik vraag mij af wanneer het voor het laatst is geweest dat een voorspelde 'degradatiekandidaat' in zoveel van dit soort klassementen spelers zo hoog zag eindigen. Topprestatie! Martijn is een beest, hoop echt dat ze hem kunnen behouden!
Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:26:46
beetje... Ajaxkrant. Ik vraag mij af wanneer het voor het laatst is geweest dat een voorspelde 'degradatiekandidaat' in zoveel van dit soort klassementen spelers zo hoog zag eindigen. Topprestatie! Martijn is een beest, hoop echt dat ze hem kunnen behouden!
Als Leeuwin vertrekt is het definitief dat Martijn blijft had ik begrepen toch?
Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:47:10
Als Leeuwin vertrekt is het definitief dat Martijn blijft had ik begrepen toch?
Dat heeft VD Belt iets genuanceerder gezegd, namelijk dat vd laan de in principe blijft of er moet een megabod komen.
Dacht lijkt mij ook normaal voir een club aldus Cambuur
Citaat van: Lore op mei 11, 2014, 12:32:20
Dat heeft VD Belt iets genuanceerder gezegd, namelijk dat vd laan de in principe blijft of er moet een megabod komen.
Dacht lijkt mij ook normaal voir een club aldus Cambuur
Groningen gaat echt geen hoofdprijs betalen, zit ook krap met de centjes. Zie v/d Laan ook om die reden niet zo snel vertrekken.
Citaat van: mario op mei 11, 2014, 13:19:06
Groningen gaat echt geen hoofdprijs betalen, zit ook krap met de centjes. Zie v/d Laan ook om die reden niet zo snel vertrekken.
Klopt! Ik ook niet, maar helemaal uitgesloten is het natuurlijk ook niet.
zal hij weer in het vizier komen nu dat groningen Europa in gaat........
:? :? :?
Citaat van: ace1974 op mei 19, 2014, 15:20:16
zal hij weer in het vizier komen nu dat groningen Europa in gaat........
:? :? :?
Dat zou kunnen, als Groningen de prijs wil betalen..... Zo niet, l0l
Citaat van: dizzhead op mei 19, 2014, 15:27:15
Dat zou kunnen, als Groningen de prijs wil betalen..... Zo niet, l0l
Inderdaad... Zo niet l0l l0l l0l
zal nog heel lastig worden om hem hier te houden .Grunn zou een wereld centrum hebben met hem en botteghin
Citaat van: sunderland op mei 20, 2014, 12:38:47
zal nog heel lastig worden om hem hier te houden .Grunn zou een wereld centrum hebben met hem en botteghin
Als Leeuwin verkocht werd zou Martijn blijven toch?
In principe wel, maar voor de juiste prijs is iedereen te koop natuurlijk.
Van Basten van az wil in elke linie een sterke speler erbij...
hoop niet dat zij aan vd laan denken.
Citaat van: speculeter op mei 21, 2014, 09:06:10
Van Basten van az wil in elke linie een sterke speler erbij...
hoop niet dat zij aan vd laan denken.
Man o man, er zijn meer goeie spelers. Volgens mij is vd Belt heel duidelijk geweest, Leeuwin weg, vd Laan blijft, er kan zelfs nog een optie voor een extra jaar gelicht worden
Citaat van: Cor op mei 21, 2014, 10:08:25
, Leeuwin weg, vd Laan blijft
of er moet een enorme bult geld komen,alles kan.
Citaat van: okkele op mei 21, 2014, 12:16:43
of er moet een enorme bult geld komen,alles kan.
Wat levert meer op: nog een jaar eredivisie of het transfergeld van Martijn?
Citaat van: PePe op mei 21, 2014, 14:45:50
Wat levert meer op: nog een jaar eredivisie of het transfergeld van Martijn?
Dat is een vergelijking van niks natuurlijk. Het is namelijk niet zo dat als Martijn ons verlaat dat wij gegarandeerd degraderen of dat als hij blijft dat wij er dan gegarandeerd in blijven!
+
Een jaar eredivisie levert natuurlijk centen op, maar kost ook meer vanzelfsprekend.
Met alle respect maar een goed jaar bij Cambuur is volgens vele clubs nog niet goed genoeg.
Bron VI
[verwijderd door de beheerder]
Liever Van der Laan én De Leeuw! Dan liever Bakker als wisselgeld.
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 21:48:12
Liever Van der Laan én De Leeuw! Dan liever Bakker als wisselgeld.
Groningen is ook niet gek!!! Ze willen bakker niet meer! De Leeuw voor Bakker gaat niet werken, de Leeuw is veel meer waard
Citaat van: Cambuur058 op mei 22, 2014, 21:49:40
Groningen is ook niet gek!!! Ze willen bakker niet meer! De Leeuw voor Bakker gaat niet werken, de Leeuw is veel meer waard
Het lijkt me een heel slechte zaak om zowel Leeuwin als Van der Laan weg te doen. Dit duo is moeilijk (niet onmogelijk natuurlijk) vervangbaar, want verzorgde voor een belangrijk deel de opbouw. Nieuwe spelers zullen aan deze spelopvatting moeten wennen.
Wel duidelijk dat de TS op zoek is naar een middenvelder met scorend vermogen, ook gezien de eerdere interesse in Falkenburg. Ook niet zo vreemd, aangezien in de winterstop al werd aangegeven dat Cambuur op zoek was naar een 'kerel' op het middenveld.
Ik zeg de Leeuw halen, van der Laan houden! :proost
Ik zeg van der laan houden.
Citaat van: Bernardo op mei 22, 2014, 21:58:38
Ik zeg de Leeuw halen, van der Laan houden! :proost
ik zeg de leeuw halen. ..van der laan houden
en nog een stuk of 7 versterkingen halen |:)
Ben ik weer, na een tijdje erg druk te zijn geweest..
Van der Laan gaat naar Groningen, altijd al gezegd... (ga nou niet zeggen dat dat niet zo is :_schater)
Vorige week al in Euroborg geweest!
FC Groningen heeft met De Leeuw troef in handen voor Van der Laan
Cambuur 'zeer gecharmeerd' van overbodige middenvelder
Nu de transfer van Ramon Leeuwin naar FC Utrecht definitief is, lijkt de kans klein dat Martijn van der Laan ook vertrekt bij SC Cambuur. De Leeuwarders hebben in principe laten weten niet beide centrumverdedigers kwijt te willen. Van der Laan wordt begeerd door FC Groningen, zijn oude club. Stef de Bont van Voetbal International schetst een scenario waardoor de 25-jarige linkspoot mogelijk alsnog terugkeert.
De clubwatcher van het voetbalmagazine meldt dat FC Groningen tot dusver tevergeefs meerdere pogingen heeft gewaagd om Van der Laan binnen te halen. Mogelijk heeft zij met Michael de Leeuw een troef achter de hand. SC Cambuur is volgens De Bont 'zeer gecharmeerd' van de aanvallende middenvelder, die in Groningen overbodig is geworden. FC Groningen zou De Leeuw als wisselgeld in kunnen zetten om alsnog Van der Laan in te lijven.
Een deal blijft echter ver weg. SC Cambuur wil zich eerst versterken met een vervanger voor Leeuwin. Bovendien zien de Leeuwarders in Van der Laan een steunpilaar voor volgend seizoen.
Vd Laan als linksback :') dat hebben we kunnen zien, is niks.
Dan gaat Groningen dus veel geld uitgeven aan een speler die ze vervolgens op zijn mindere positie laten spelen? Bijzonder.
Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 08:47:09
Ben ik weer, na een tijdje erg druk te zijn geweest..
Van der Laan gaat naar Groningen, altijd al gezegd... (ga nou niet zeggen dat dat niet zo is :_schater)
Vorige week al in Euroborg geweest!
ben jij zijn zaakwaarnemer of zo?
was het gezellig samen met martijn in de euroborg?
Citaat van: speculeter op mei 23, 2014, 09:06:20
ben jij zijn zaakwaarnemer of zo?
was het gezellig samen met martijn in de euroborg?
Gezellig ja. Lekker rood wijntje meegenomen voor Hansie, want die drinkt eigelijk alleen maar water en rode wijn..
Zeer gezellig dus.
Als je eens mee wil..........
Citaat van: papier op mei 23, 2014, 08:51:13
Vd Laan als linksback :') dat hebben we kunnen zien, is niks.
Ruil van der Laan maar voor de Leeuw + 200.000. Van dat geld + opbrengsten Leeuwin haal je een nieuwe Leeuwin op. Bijker op de plek van der Laan, Perreira op Bijker's plek, nieuwe Perreira en klaar is kees.....
Klinkt wel wat complex allemaa 8P
Denk dat hij vroeger of later wel naar Groningen vertrekt. Als hij dan toch weg gaat dan maar de Leeuw halen en snel afhandelen dan hebben we nog tijd om een vervanger te zoeken.
Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 09:11:18
Gezellig ja. Lekker rood wijntje meegenomen voor Hansie, want die drinkt eigelijk alleen maar water en rode wijn..
Zeer gezellig dus.
Als je eens mee wil..........
wat moet ik in dat stadion?
een keer per jaar om onze trots aan te moedigen.
maar hoe kom jij aan die informatie?
Dat vd laan in euroborg is geweest kan iedereen zeggen.
hij zal vast wel eens fifa 14 spelen op de ps.
Citaat van: speculeter op mei 23, 2014, 09:16:24
wat moet ik in dat stadion?
een keer per jaar om onze trots aan te moedigen.
maar hoe kom jij aan die informatie?
Dat vd laan in euroborg is geweest kan iedereen zeggen.
hij zal vast wel eens fifa 14 spelen op de ps.
Omdat je vraagt of het gezellig was. Dan hang ik deze vraag eraan vast:)
Zul je vast verbazen, maar hier ga ik niet op in:)
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 23, 2014, 09:14:42
Ruil van der Laan maar voor de Leeuw + 200.000. Van dat geld + opbrengsten Leeuwin haal je een nieuwe Leeuwin op. Bijker op de plek van der Laan, Perreira op Bijker's plek, nieuwe Perreira en klaar is kees.....
Klinkt wel wat complex allemaa 8P
nee hoor....klinkt wel interessant.
De Leeuw en Kostic + 1 mil. Anders flikkeren ze maar lekker op!
Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2014, 09:53:07
De Leeuw en Kostic + 1 mil. Anders flikkeren ze maar lekker op!
:_schater
Nu Etiënne Reijnen als vervanger van Leeuwin gehaald is het maar niet betekent dat van der Laan naar Groningen mag...
Is het bekend wat Martijn zelf wil?
Citaat van: PePe op mei 23, 2014, 23:02:36
Is het bekend wat Martijn zelf wil?
Die wil 10 jaar Cambuur... Voor wat dat waard is.
Ik zou de Leeuw hier graag zien maar NIET ten koste van vertrek van vd Laan!!
Hoe jammer het ook is,afscheid nemen en de Leeuw met een zak geld hier heen.. Want je hebt niks aan een teleurgestelde v/d Laan die op 70 a 80% voetbalt komend seizoen..
En linker centrale verdedigers als v/d Laan zijn wel te vinden maar een scorende middenvelder als de Leeuw vind je niet zo snel..
Citaat van: grijskijker op mei 24, 2014, 07:10:52
Hoe jammer het ook is,afscheid nemen en de Leeuw met een zak geld hier heen.. Want je hebt niks aan een teleurgestelde v/d Laan die op 70 a 80% voetbalt komend seizoen..
En linker centrale verdedigers als v/d Laan zijn wel te vinden maar een scorende middenvelder als de Leeuw vind je niet zo snel..
Dat zal deze jonger nooit doen !!!!! altijd 200 %
Citaat van: ace1974 op mei 24, 2014, 09:49:05
Dat zal deze jonger nooit doen !!!!!
Normaal gesproken niet,maar als hij een mooi contract,Europees voetbal en zijn droom club misloopt gaat het in het koppie zitten..
Maar goed we zullen het zien en mee maken.
Citaat van: 666 op mei 24, 2014, 00:47:19
Die wil 10 jaar Cambuur... Voor wat dat waard is.
Ja en in een interview vorig jaar gaf hij nog aan ooit in Groningen 1 te willen spelen, om te laten zien dat ze het destijds verkeerd hebben ingeschat.
Citaat van: Galdiano op mei 24, 2014, 09:57:48
Ja en in een interview vorig jaar gaf hij nog aan ooit in Groningen 1 te willen spelen, om te laten zien dat ze het destijds verkeerd hebben ingeschat.
Dat kan altijd nog, b.v over 10 jaar :_schater
FD:
Voor Martijn van der Laan bestaat nog steeds sluimerende interesse vanuit Groningen. Cambuur verklaarde eerder hem na het vertrek van Leeuwin niet meer te laten gaan. Gisteren liet Van den Belt weten wellicht alleen een uitzondering te maken als het bod op Van der Laan van recordhoogte is en de transfersom van Leeuwin overstijgt.
Citaat van: michello op mei 24, 2014, 10:33:31
FD:
Voor Martijn van der Laan bestaat nog steeds sluimerende interesse vanuit Groningen. Cambuur verklaarde eerder hem na het vertrek van Leeuwin niet meer te laten gaan. Gisteren liet Van den Belt weten wellicht alleen een uitzondering te maken als het bod op Van der Laan van recordhoogte is en de transfersom van Leeuwin overstijgt.
Jippie, hoger dan 275.000 ...lachertje zou dat zijn. 300.000 plus De Leeuw en we hebben het ergens over....
Zo'n geweldige speler is De Leeuw ook niet hoor, volgens mij is dat meer een momentenvoetballer.
Citaat van: papier op mei 24, 2014, 11:47:25
Zo'n geweldige speler is De Leeuw ook niet hoor, volgens mij is dat meer een momentenvoetballer.
Noem jij eens een speler(voor op de positie van de Leeuw), die beter is en betaalbaar voor Cambuur?
Citaat van: Eewal op mei 24, 2014, 10:40:02
Jippie, hoger dan 275.000 ...lachertje zou dat zijn. 300.000 plus De Leeuw en we hebben het ergens over....
Zijn wel twee verhalen bijdewee.. hoot ook van veel mensen bijna 5ton voor Leeuwin......
Citaat van: papier op mei 24, 2014, 11:47:25
Zo'n geweldige speler is De Leeuw ook niet hoor, volgens mij is dat meer een momentenvoetballer.
Dat was Sandor ook en die werd op handen gedragen. Sterker nog, als een bal van hem niet goed was was het de schuld van
- de medespelers
- de tegenstanders
- het veld
- de bal
- de wind
- de lichtmasten
- alle andere factoren die Sandor vrijpleitten
:devil
Niet dat ik Sandor geen fantastische voetballer vond overigens ;)
Citaat van: pvanbuijtene op mei 24, 2014, 11:56:24
Zijn wel twee verhalen bijdewee.. hoot ook van veel mensen bijna 5ton voor Leeuwin......
275K + 50K bij Europees voetbal is 325K. 10 of 15% bij doorverkoop kan ook al gauw 75K opleveren. Zit je dus al op 400K.
Henk aan Huis heeft in ieder geval wel bij meerdere bronnen navraag gedaan. Of die bronnen de juiste info verstrekt hebben is uiteraard een tweede ;)
Offfff.... de schuld van Menzo en Arts met hun opdrachten!!!!
Citaat van: Dokkumer op mei 24, 2014, 12:02:03
Dat was Sandor ook en die werd op handen gedragen. Sterker nog, als een bal van hem niet goed was was het de schuld van
- de medespelers
- de tegenstanders
- het veld
- de bal
- de wind
- de lichtmasten
- alle andere factoren die Sandor vrijpleitten
:devily
Niet dat ik Sandor geen fantastische voetballer vond overigens ;)
Citaat van: pvanbuijtene op mei 24, 2014, 12:05:16
Offfff.... de schuld van Menzo en Arts met hun opdrachten!!!!
Met van der Looi en Maaskant had de Leeuw ook geen geluk..
Citaat van: grijskijker op mei 24, 2014, 11:55:28
Noem jij eens een speler(voor op de positie van de Leeuw), die beter is en betaalbaar voor Cambuur?
Welke positie moet ik de Leeuw neerzetten dan? Aanvaller? Hebben we niet nodig... middenvelder? Daar kun je ook over discussiëren en met ons middenveld zie ik liever een ander type dan een type De Leeuw, die ik zie als een vlees noch vis speler. Kan het wel maar eigenlijk alleen op 9.5 en dat is een positie die niet echt bestaat.
Citaat van: papier op mei 24, 2014, 12:11:49
Welke positie moet ik de Leeuw neerzetten dan? Aanvaller? Hebben we niet nodig... middenvelder? Daar kun je ook over discussiëren en met ons middenveld zie ik liever een ander type dan een type De Leeuw, die ik zie als een vlees noch vis speler. Kan het wel maar eigenlijk alleen op 9.5 en dat is een positie die niet echt bestaat.
Hij is een aanvallende middenvelder,maar kan in een 2 spitsen systeem als spits spelen en kan als zwervende spits spelen.. Dus hij heeft nogal wat mogelijkheden en bovendien scorend vermogen..
Maar welke speler zie jij dan ipv de Leeuw?
Citaat van: grijskijker op mei 24, 2014, 12:21:15
Hij is een aanvallende middenvelder,maar kan in een 2 spitsen systeem als spits spelen en kan als zwervende spits spelen.. Dus hij heeft nogal wat mogelijkheden en bovendien scorend vermogen..
Stel hij zou komen, maar niet in een constructie waarbij vd Laan vertrekt. Dan zou de grote meerderheid hier toch lyrisch zijn?
Citaat van: Lore op mei 24, 2014, 12:23:24
Stel hij zou komen, maar niet in een constructie waarbij vd Laan vertrekt. Dan zou de grote meerderheid hier toch lyrisch zijn?
Zonder constructie is de Leeuw niet haalbaar(gezegd door v/d Belt). Maar ik denk dat de meerderheid lyrisch zal zijn met een constructie met v/d Laan.
Citaat van: papier op mei 24, 2014, 12:11:49
Welke positie moet ik de Leeuw neerzetten dan? Aanvaller? Hebben we niet nodig... middenvelder? Daar kun je ook over discussiëren en met ons middenveld zie ik liever een ander type dan een type De Leeuw, die ik zie als een vlees noch vis speler. Kan het wel maar eigenlijk alleen op 9.5 en dat is een positie die niet echt bestaat.
Henk gaat met de punt naar voren spelen, de Leeuw zou die rol uitstekend kunnen vervullen in combinatie met een balvaste spits. Die jongen heeft verschrikkelijk veel dreiging naar voren en een enorm loopvermogen. Daarnaast heeft hij bewezen goals te kunnen maken. In mijn optiek is de Leeuw ideaal in het beoogde systeem. Zet daar een box to box speler en Makrini achter en je hebt een fantastisch middenveld.
Het duivelse dilemma in dit verhaal is dat we met het aantrekken van de Leeuw wel een geweldenaar moeten laten gaan als we de verhalen mogen geloven. Persoonlijk denk ik dat de switch Leeuwin/Reijnen in ons voordeel gaat werken, met een move van vd Laan krijgen we meer problemen. Ik zou echt niet weten wie dat naar behoren zou kunnen invullen.
Een ideaal scenario zou kunnen zijn dat Keizer en co het voor elkaar krijgt om vd Laan toch te behouden en Bakker in deze tombola kan betrekken om de Leeuw binnen te hengelen. Begrijp me goed, Bakker hoeft van mij absoluut niet weg maar dit type spelers zijn meer voorhanden dan een type vd Laan. Ik denk zelfs dat van der Streek een prima alternatief kan zijn voor Bakker.
Hoe dan ook, het is razend spannend allemaal maar ik heb een grenzeloos vertrouwen jegens TM en de TS. Om dat vertrouwen kracht bij te zetten voorspel ik nu al dat SC Cambuur de successen van afgelopen jaar gaat overtreffen en eindigen we tussen plaats 5 en 9.
@Dokmans,
U slaat deze voorspelling even op? Bij voorbaat dank :proost
Ben bang dat een ruil de leeuw - v/d Laan met dichte beurzen gaat of hooguit kleine bijbetaling.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 24, 2014, 13:44:15
Ben bang dat een ruil de leeuw - v/d Laan met dichte beurzen gaat of hooguit kleine bijbetaling.
Dat gaat niet gebeuren(anders was het al snel rond geweest ) zou ook vreemd zijn een speler die wekelijks speelt en winnaar van de zilveren schoen ruilen tegen een bankzitter, daar moeten zeker wat centen bij lijkt me..
Van der Laan gaat weg, uit betrouwbare bron gehoord. Flinke aderlating.
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 09:58:54
Van der Laan gaat weg, uit betrouwbare bron gehoord. Flinke aderlating.
Dat is zeker een aderlating. Als we v/d belt dan mogen geloven wordt het de hoofdprijs. Als de Leeuw in dit
verhaal mee wordt genomen juich ik het zeker toe.
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 09:58:54
Van der Laan gaat weg, uit betrouwbare bron gehoord. Flinke aderlating.
Bron kan wel betrouwbaar zijn, maar als het laat was bij het jubileum moet je niet alles geloven.
Ben wel benieuwd want bij groningen blijven alle verdedigers. Beland hij daar ws op de bank.
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 10:07:06
Bron kan wel betrouwbaar zijn, maar als het laat was bij het jubileum moet je niet alles geloven.
Ben wel benieuwd want bij groningen blijven alle verdedigers. Beland hij daar ws op de bank.
Geloof het maar. De Leeuw krijgen we er voor terug.
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 10:17:08
Geloof het maar. De Leeuw krijgen we er voor terug.
We wachten af. De Leeuw erbij en dan vd Laan in de winterstop weer van de groningse bank verlossen door hem te huren:p
Kappelhof - Botteghin staat als een huis dus dan staat ie op de back of zit hij op de bank. Als het een ruil is met De Leeuw zullen we niet al te veel geld vangen vermoed ik.
En voor de linksback burnet en wijnaldum.
Hier geeft hij een zekere basisplaats op.
Citaat van: michello op mei 25, 2014, 10:33:49
Kappelhof - Botteghin staat als een huis dus dan staat ie op de back of zit hij op de bank. Als het een ruil is met De Leeuw zullen we niet al te veel geld vangen vermoed ik.
Die Kappelhof speelt hij zo uit de basis daar..
Klopt al is er de verwachting dat Burnet vertrekt. Maarr met Van der Laan weet je het nooit, pas voordat er een krabbel is gezet.. Kan me iets in Deventer herinneren :devil
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 10:43:44
En voor de linksback burnet en wijnaldum.
Hier geeft hij een zekere basisplaats op.
Staat niet meer onder contract, ze waren in onderhandeling maar die zijn volgens VI afgebroken..
Ok, ik meende dat er van beide kanten intentie was om te verlengen.
Wordt hij ws weer linksback
Citaat van: grijskijker op mei 24, 2014, 12:21:15
Hij is een aanvallende middenvelder,maar kan in een 2 spitsen systeem als spits spelen en kan als zwervende spits spelen.. Dus hij heeft nogal wat mogelijkheden en bovendien scorend vermogen..
Maar welke speler zie jij dan ipv de Leeuw?
Die posities ben ik mee bekend maar op beide posities vind ik het niet geweldig, ik denk dat Cambuur op dit moment (afhankelijk van of Ogbeche blijft) voorin klaar is. Dan ga je naar het middenveld waar je alleen Ritzmaier moet vervangen, De Leeuw is in mijn ogen een heel ander type dan Ritzmaier en dus niet geschikt om hem te vervangen. Wie er wel moet komen weet ik ook niet, maar De Leeuw halen voor (in mijn ogen dus) de positie van Ritzmaier is als Vd Laan als linksback halen. Niet slim.
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:09:38
Die posities ben ik mee bekend maar op beide posities vind ik het niet geweldig, ik denk dat Cambuur op dit moment (afhankelijk van of Ogbeche blijft) voorin klaar is. Dan ga je naar het middenveld waar je alleen Ritzmaier moet vervangen, De Leeuw is in mijn ogen een heel ander type dan Ritzmaier en dus niet geschikt om hem te vervangen. Wie er wel moet komen weet ik ook niet, maar De Leeuw halen voor (in mijn ogen dus) de positie van Ritzmaier is als Vd Laan als linksback halen. Niet slim.
voorin klaar?
Citaat van: Eewal op mei 25, 2014, 11:10:57
voorin klaar?
Voor de spitspositie dan, voor de buitens is De Leeuw al helemaal geen serieuze optie.
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:09:38
Die posities ben ik mee bekend maar op beide posities vind ik het niet geweldig, ik denk dat Cambuur op dit moment (afhankelijk van of Ogbeche blijft) voorin klaar is. Dan ga je naar het middenveld waar je alleen Ritzmaier moet vervangen, De Leeuw is in mijn ogen een heel ander type dan Ritzmaier en dus niet geschikt om hem te vervangen. Wie er wel moet komen weet ik ook niet, maar De Leeuw halen voor (in mijn ogen dus) de positie van Ritzmaier is als Vd Laan als linksback halen. Niet slim.
Wegvallen van Van Moorsel al aan gedacht?
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:09:38
Die posities ben ik mee bekend maar op beide posities vind ik het niet geweldig, ik denk dat Cambuur op dit moment (afhankelijk van of Ogbeche blijft) voorin klaar is. Dan ga je naar het middenveld waar je alleen Ritzmaier moet vervangen, De Leeuw is in mijn ogen een heel ander type dan Ritzmaier en dus niet geschikt om hem te vervangen. Wie er wel moet komen weet ik ook niet, maar De Leeuw halen voor (in mijn ogen dus) de positie van Ritzmaier is als Vd Laan als linksback halen. Niet slim.
Dus Feldballe en Bob basis en niks als back up voor hun :_schater
Zou henk vasthouden aan een 4 3 3 opstelling.
of ms wel overgaan naar een 4 4 2.
met een spits en een type de leeuw er om heen zwermend?
het is maar een idee hoor.
Citaat van: michello op mei 25, 2014, 11:14:33
Wegvallen van Van Moorsel al aan gedacht?
is die al definitief weg?
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:13:06
Voor de spitspositie dan, voor de buitens is De Leeuw al helemaal geen serieuze optie.
cambuur heeft meer scorend vermogen nodig t.o.v. afgelopen seizoen.De Leeuw is volgens mij een diepgaande middenvelder met loop/scorend vermogen en wat minder technisch vermogen.Voor Cambuur een prima aanvulling.
V.d Laan kwijtraken is wel een probleempje!
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:13:06
Voor de spitspositie dan, voor de buitens is De Leeuw al helemaal geen serieuze optie.
Ik ben nog steeds niet overtuigd van het mogelijke trio Hemmen, Barto en B. Vooral Hemmen maak ik me zorgen over. Vind hij het hier wel leuk? Ik weet dat ie veel wedstrijden halfgeblesseerd moest spelen, maar hij liep met een uitstraling over het veld alsof het hem allemaal niet uitmaakte. Barto heeft het naar vermogen gedaan dit jaar, maar heb niet het idee dat hij ons volgend seizoen winst in uitwedstrijden zal brengen en B; ja sorry, een aantal van jullie vinden hem geniaal, maar ik heb liever een domme voetballer die er 18 in legt....
Citaat van: papier op mei 25, 2014, 11:09:38
Die posities ben ik mee bekend maar op beide posities vind ik het niet geweldig, ik denk dat Cambuur op dit moment (afhankelijk van of Ogbeche blijft) voorin klaar is. Dan ga je naar het middenveld waar je alleen Ritzmaier moet vervangen, De Leeuw is in mijn ogen een heel ander type dan Ritzmaier en dus niet geschikt om hem te vervangen. Wie er wel moet komen weet ik ook niet, maar De Leeuw halen voor (in mijn ogen dus) de positie van Ritzmaier is als Vd Laan als linksback halen. Niet slim.
Een middenveld met Bakker, El Makrini en de Leeuw zou imo een zeer goed middenveld zijn..
Ik ben niet overtuigd van Bakker, zie liever een creatievere middenvelder er. Nog bij.
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 11:30:11
Ik ben niet overtuigd van Bakker, zie liever een creatievere middenvelder er. Nog bij.
Creativiteit kan je van de Leeuw verwachten, maar misschien een speler met meer power ipv Bakker(als hij vertrekt).
Een middenveld met makrini de leeuw en fledderus zou
helemaal geweldig zijn.
of een middenveld met makrini de leeuw en holla.
zal wel niet kunnen maar kijk even door een geel blauwe bril.
Citaat van: speculeter op mei 25, 2014, 11:35:08
Een middenveld met makrini de leeuw en fledderus zou
helemaal geweldig zijn.
of een middenveld met makrini de leeuw en holla.
zal wel niet kunnen maar kijk even door een geel blauwe bril.
Tom Van Hyfte ,El Makrini en de Leeuw zou ook prima kunnen en zeker haalbaar..
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 10:43:44
En voor de linksback burnet en wijnaldum.
Hier geeft hij een zekere basisplaats op.
Tsjah, Martijn is inmiddels bijna 26 jaar en heeft altijd in de JL gespeeld. Hij heeft nog maximaal een jaar op 7/8 om goed te verdienen. Zijn salaris bij Groningen zal ongetwijfeld veel hoger gaan liggen, dus ik kan mij het vanuit Martijn goed voorstellen!
Citaat van: speculeter op mei 25, 2014, 11:17:14
is die al definitief weg?
Net zo definitief als Manu, Lukoki en Ritzmeijer toch?
Citaat van: grijskijker op mei 25, 2014, 11:43:55
Tom Van Hyfte ,El Makrini en de Leeuw zou ook prima kunnen en zeker haalbaar..
Breinburg niet meer haalbaar 8)
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 12:02:41
Breinburg niet meer haalbaar 8)
Breinburg is meer een type El Makrini zou dus ook kunnen ook omdat hij linksbenig is,maar denk dat van Hyfte een betere keuze zou zijn..
Van hyfte heeft niet zo.n geweldig seizoen gedraaid
bij mvv...maar is wel een prima voetballer.
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 09:58:54
Van der Laan gaat weg, uit betrouwbare bron gehoord. Flinke aderlating.
Meer mensen die dit kunnen bevestigen.... zou een enorme aderlating zijn.
Een ruil met de Leeuw zie ik niet zo zitten... op het middenveld heb je een regisseur nodig, dat is hij niet.
Citaat van: mario op mei 25, 2014, 13:38:00
Meer mensen die dit kunnen bevestigen.... zou een enorme aderlating zijn.
Een ruil met de Leeuw zie ik niet zo zitten... op het middenveld heb je een regisseur nodig, dat is hij niet.
liever een middenvelder die er 15 in knalt...
Citaat van: Eewal op mei 25, 2014, 13:44:20
liever een middenvelder die er 15 in knalt...
Dat was hij bij Groningen niet.....
Citaat van: mario op mei 25, 2014, 13:46:27
Dat was hij bij Groningen niet.....
Ik vind 9 doelpunten in 24 wedstrijden ook niet slecht te noemen..
Denk dat de leeuw bij ons wel eens heel erg kan verrassen.
en waar vind je nou een middenvelder die er 15 inschiet?
vervanger voor vd laan zal een hele opgave zijn.
ms starten ze wel met droste en bijker op de back
en perreira in het centrum?
v/d laan is maar zo niet weg !!!!!!
nog nix van bekend.......
8P 8P 8P
10 voor een middenvelder is ook goed. Dan nog een spits die er 15 inschiet. Ogbeche?
Overigens is Groningen ook in Buijs van nac geinteresseerd. Als ze die halen zullen ze vd Laan niet nodig hebben.
Citaat van: ace1974 op mei 25, 2014, 14:02:33
v/d laan is maar zo niet weg !!!!!!
nog nix van bekend.......
8P 8P 8P
Toch heeft scclwd hier vaker zaken aangegeven die volgens mij bijna altijd kloppen.
Citaat van: speculeter op mei 25, 2014, 13:59:39
Denk dat de leeuw bij ons wel eens heel erg kan verrassen.
en waar vind je nou een middenvelder die er 15 inschiet?
vervanger voor vd laan zal een hele opgave zijn.
ms starten ze wel met droste en bijker op de back
en perreira in het centrum?
Menno Koch(huren van Pisvee)Nils Röseler (transfervrij)Christian Supusepa (transfervrij)Kai Ramsteijn (transfervrij) en er zullen nog wel een paar transfervrije of huurbare linkercentrale verdedigers zijn lijkt me...
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 14:02:57
10 voor een middenvelder is ook goed. Dan nog een spits die er 15 inschiet. Ogbeche?
Overigens is Groningen ook in Buijs van nac geinteresseerd. Als ze die halen zullen ze vd Laan niet nodig hebben.
10 doelpunten is het gemiddelde van de Leeuw in de eredivisie(laatste 3 jaar)
gewoon brutaal zijn en op van nieff inzetten. dan heb je power op het middenveld. die grunningers moeten niet denken dat ze alles voor een appel en een ei kunnen ruilen of kopen. dat doen ze bij sparta altijd wel. dus gaan voor mahi! v.d. laan. iedereen is vervangbaar.
Citaat van: whimpy op mei 25, 2014, 14:14:29
gewoon brutaal zijn en op van nieff inzetten. dan heb je power op het middenveld. die grunningers moeten niet denken dat ze alles voor een appel en een ei kunnen ruilen of kopen. dat doen ze bij sparta altijd wel. dus gaan voor mahi! v.d. laan. iedereen is vervangbaar.
Heb je daar ook duidelijke voorbeelden van?
falkenburg en strootman en viergever onlangs. mendez da silva ging ooit voor 75.000 nadat ze een bod van 10.000.000 van newcastle hadden afgeslagen.
Citaat van: grijskijker op mei 25, 2014, 14:13:01
10 doelpunten is het gemiddelde van de Leeuw in de eredivisie(laatste 3 jaar)
Ja, ik ben ook fan van de Leeuw, maar ook van vd Laan. Hoop niet dat we hem kwijtraken
Citaat van: whimpy op mei 25, 2014, 14:23:08
falkenburg en strootman en viergever onlangs. mendez da silva ging ooit voor 75.000 nadat ze een bod van 10.000.000 van newcastle hadden afgeslagen.
Die spelers zijn voor bedragen verkocht die door Cambuur niet betaald kunnen worden.. En dat Mendes da Silva verhaal had te maken met degradatie en een clausule in zijn contract..
het bod op mendez is echt afgeslagen hoor. gewoon snel dat nieuwe stadion uit de grond stampen dan is er meer poen!
Citaat van: speculeter op mei 25, 2014, 13:59:39
Denk dat de leeuw bij ons wel eens heel erg kan verrassen.
en waar vind je nou een middenvelder die er 15 inschiet?
vervanger voor vd laan zal een hele opgave zijn.
ms starten ze wel met droste en bijker op de back
en perreira in het centrum?
Perreira wil niet in het centrum spelen, gaat voor een positie op de back en blijft bij Cambuur voetballen. Heb gisteren een gesprek met hem hierover gehad. En V/d Laan is een kwestie van tijd
hopelijk komt er dan wel een vervanger voor martijn..
Reijen - Dijkstra gaat niet werken denk ik. Er moet toch sowieso nog een CV bij, aangezien Boxel ook al weg gaat
Citaat van: Cambuur058 op mei 25, 2014, 14:58:06
hopelijk komt er dan wel een vervanger voor martijn..
Reijen - Dijkstra gaat niet werken denk ik.
Reijnen en Dijkstra misschien wel :zweep
Maar er komen/moeten sowieso 2 centrale verdedigers bij komen..
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2014, 14:04:03
Toch heeft scclwd hier vaker zaken aangegeven die volgens mij bijna altijd kloppen.
Sorry mensen, moet even wat woorden terugnemen. Schijnt toch niet zeker te zijn. Heb te snel gepost.
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 15:15:32
Sorry mensen, moet even wat woorden terugnemen. Schijnt toch niet zeker te zijn. Heb te snel gepost.
Jij wil je reputatie niet verpesten he? :zweep
Citaat van: Cambuur058 op mei 25, 2014, 15:16:11
Jij wil je reputatie niet verpesten he? :zweep
Het schijnt toch niet zeker te zijn, dus ja, wil hier geen paniek veroorzaken. ;)
Twitter:
"Martijn van der Laan naar FC Groningen gaat zeer waarschijnlijk toch gebeuren. Groningen gaat vol voor Martijn, helaas"
Citaat van: mario op mei 25, 2014, 15:28:38
Twitter:
"Martijn van der Laan naar FC Groningen gaat zeer waarschijnlijk toch gebeuren. Groningen gaat vol voor Martijn, helaas"
zeer waarschijnlijk haha :0=
dus n heel klein kansje |:) |:) |:)
Twitter daar kan iedereen wat op zetten.
ik wacht eerst maar op meer officiële berichten.
maar dat is toch al een tijdje bekend, dat groningen er alles aan gaat doen om vd laan in te lijven.
Ruildeal in de maak
vd laan naar fcg
en micheal de leeuw naar scc waf vinden we hier van ? :scc
Zou zeggen...lees de reacties hierboven :_schater
Citaat van: liwwarder 19 op mei 25, 2014, 16:28:13
Ruildeal in de maak
vd laan naar fcg
en micheal de leeuw naar scc waf vinden we hier van ? :scc
achterin moet je het goed hebben staan dus hou liever vd laan .
Citaat van: sunderland op mei 25, 2014, 20:55:20
achterin moet je het goed hebben staan dus hou liever vd laan .
Juist
Er was een leven na Carlo de Leeuw, Stam, Brack, God, Big Mark etc
Dus is er ook een leven na vd Laan :proost
Het zou een fikse aderlating zijn maar ook dat komen we wel weer te boven. Wat me wel zeer tevreden stemt is de onderhandelingspositie van de club. Waar we vroeger geen recht van spreken hadden door zeer amateuristische en discutabele contracten aan te gaan kunnen we nu gewoon eisen stellen. Ik zal nooit meer vergeten dat RM :R mij met droge ogen vertelde dat DQ17 voor 50.000 mocht verkassen door een clausule in zijn contract ;(
Terugdenkend aan DQ17 realiseer ik me nu dat 50.000 meer als genoeg was :_schater
Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2014, 07:13:33
Terugdenkend aan DQ17 realiseer ik me nu dat 50.000 meer als genoeg was :_schater
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: grijskijker op mei 25, 2014, 13:56:44
Ik vind 9 doelpunten in 24 wedstrijden ook niet slecht te noemen..
Hij heeft ook wel eens in de spits gespeeld bij Groningen
Citaat van: scclwd op mei 25, 2014, 09:58:54
Van der Laan gaat weg, uit betrouwbare bron gehoord. Flinke aderlating.
Goh, wie zei dat een tijd terug ook al?! Even denken..
Kunnen jullie me even helpen?
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 08:53:02
Goh, wie zei dat een tijd terug ook al?! Even denken..
Kunnen jullie me even helpen?
"Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als Timmie" :zweep
Citaat van: Lore op mei 26, 2014, 08:55:51
"Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als Timmie" :zweep
Moet wel zeggen dat ik het grappig vind, dat er nu andere mensen zeggen dat het wel eens zou kunnen dat Martijn naar Groningen gaat. En dat wordt wel serieus genomen..
Dus mensen, als ik iets zeg, is het geen gebakken lucht..!
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 08:59:04
Moet wel zeggen dat ik het grappig vind, dat er nu andere mensen zeggen dat het wel eens zou kunnen dat Martijn naar Groningen gaat. En dat wordt wel serieus genomen..
Dus mensen, als ik iets zeg, is het geen gebakken lucht..!
http://youtu.be/8oJ8tXeUDP8?t=10s (http://youtu.be/8oJ8tXeUDP8?t=10s)
Citaat van: kapseltje op mei 26, 2014, 09:08:27
http://youtu.be/8oJ8tXeUDP8?t=10s (http://youtu.be/8oJ8tXeUDP8?t=10s)
Groene randjes kunnen niet he:) :proost
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 09:11:22
Groene randjes kunnen niet he:) :proost
ja hoor timmie je had gelijk.. :R
Citaat van: speculeter op mei 26, 2014, 09:18:36
ja hoor timmie je had gelijk.. :R
Nee joh! Geef die andere alle eer:)
Vissen naar complimenten... gatverdamme
Logische dat iedereen er nu wel over praat. Gewoon om het feit dat alle nieuws sites er al melding van hebben gemaakt
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 08:59:04
Moet wel zeggen dat ik het grappig vind, dat er nu andere mensen zeggen dat het wel eens zou kunnen dat Martijn naar Groningen gaat. En dat wordt wel serieus genomen..
Dus mensen, als ik iets zeg, is het geen gebakken lucht..!
Ik denk dat het niet het probleem is dat ik je niet serieus neem, maar meer dat jij het wel heel erg belangrijk vindt om serieus genomen te worden. :y
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 09:24:44
Nee joh! Geef die andere alle eer:)
wat maakt het uit?
Citaat van: Lore op mei 26, 2014, 09:37:28
Ik denk dat het niet het probleem is dat ik je niet serieus neem, maar meer dat jij het wel heel erg belangrijk vindt om serieus genomen te worden. :y
Naja, als ik word afgebekt omdat het niet kan dat vd Laan naar Groningen zal gaan.. Tja, dat hoeft ook niet toch?!
Citaat van: Cambuur058 op mei 26, 2014, 09:38:38
wat maakt het uit?
Joh, helemaal niks! Kan mij eigenlijk vrij weinig schelen.
Gaat meer om het idee dat als iemand iets zegt, dat dat niet serieus wordt genomen.
En niet alleen ik.. Pas als de grotere websites er zich mee gaan bemoeien wordt er over gepraat..
Misschien ook wel erg logisch hoor, maar houdt gewoon alle opties open. Iedereen is te koop in het voetbalwereldje!
Dus ook Leeuwin EN vd Laan!
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 09:43:05
Naja, als ik word afgebekt omdat het niet kan dat vd Laan naar Groningen zal gaan.. Tja, dat hoeft ook niet toch?!
Laat maar zien dan.... Dat zijn er 1 of 2 geweest. Of vind je dat ik je ook afbek?
Verder hulde (mocht het doorgaan) voor je gelijk.
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 09:34:47
Vissen naar complimenten... gatverdamme
Logische dat iedereen er nu wel over praat. Gewoon om het feit dat alle nieuws sites er al melding van hebben gemaakt
Zie mijn reactie hierboven. Gaat meer om het feit dat als iemand iets zegt(bron) dat dat niet serieus wordt genomen!;-)
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 09:43:05
Naja, als ik word afgebekt omdat het niet kan dat vd Laan naar Groningen zal gaan.. Tja, dat hoeft ook niet toch?!
Nope, nergens voor nodig! Maar maak het jezelf niet zo moeilijk. Als iemand je niet geloofd, lekker belangrijk!
Maar is het volgens jou al 100% zeker dat hij vertrekt? En zit in een eventuele deal al 100% zeker De Leeuw? En als de Leeuw daar in zit, is het dan met gesloten beurs?
Citaat van: Lore op mei 26, 2014, 09:48:19
Nope, nergens voor nodig! Maar maak het jezelf niet zo moeilijk. Als iemand je niet geloofd, lekker belangrijk!
Maar is het volgens jou al 100% zeker dat hij vertrekt? En zit in een eventuele deal al 100% zeker De Leeuw? En als de Leeuw daar in zit, is het dan met gesloten beurs?
Nee, heb je gelijk in.
Interesseert me ook niet zoveel, maar het is apart om nu te lezen dat mensen het wel serieus nemen..
Vd Laan zat vorige week al aan tafel, dat zegt natuurlijk nog niets over dat het contract al getekend is. Maar het zit er wel aan te komen. 100% is nooit 100% tot het getekend is natuurlijk!
Citaat van: Timmie op mei 26, 2014, 09:51:10
Nee, heb je gelijk in.
Interesseert me ook niet zoveel, maar het is apart om nu te lezen dat mensen het wel serieus nemen..
Vd Laan zat vorige week al aan tafel, dat zegt natuurlijk nog niets over dat het contract al getekend is. Maar het zit er wel aan te komen. 100% is nooit 100% tot het getekend is natuurlijk!
_O_
Overigens waren er toen ook een heleboel mensen die je serieus namen, en doorvroegen over een bron. Alleen was jij te druk met slachtoffertje spelen, althans je kwam nogal aangevallen over - terwijl dat er maar 2 waren...
Kan dit gezeik ook stoppen?
On:
Van der Laan lijkt een kwestie van tijd, dat hij gaat tekenen in Groningen.
De Leeuw is een speler die we hier goed kunnen gebruiken. Zal op dezelfde positie als Bakker komen neem ik aan, en dan is mijn inziens de Leeuw veel beter.
Kan ook een etter zijn, en dat missen we soms nog in het veld.
Narsingh zal één deze dagen wel gepresenteerd worden.
Hebben we eindelijk eens een buiten (mits fit) die een goede voorzet heeft.
Citaat van: dizzhead op mei 26, 2014, 09:53:25
_O_
Overigens waren er toen ook een heleboel mensen die je serieus namen, en doorvroegen over een bron. Alleen was jij te druk met slachtoffertje spelen, althans je kwam nogal aangevallen over - terwijl dat er maar 2 waren...
Ok!
Citaat van: Galdiano op mei 26, 2014, 09:57:24
Kan dit gezeik ook stoppen?
On:
Van der Laan lijkt een kwestie van tijd, dat hij gaat tekenen in Groningen.
De Leeuw is een speler die we hier goed kunnen gebruiken. Zal op dezelfde positie als Bakker komen neem ik aan, en dan is mijn inziens de Leeuw veel beter.
Kan ook een etter zijn, en dat missen we soms nog in het veld.
Narsingh zal één deze dagen wel gepresenteerd worden.
Hebben we eindelijk eens een buiten (mits fit) die een goede voorzet heeft.
en die kan scoren!! iets wat Lukoki niet kon...
Ik heb begrepen dat als Van der Laan vertrekt Cambuur een behoorlijke transfer vergoeding krijgt.
Ondanks de eventuele ruil met de Leeuw.
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 10:16:15
Ik heb begrepen dat als Van der Laan vertrekt Cambuur een behoorlijke transfer vergoeding krijgt.
Ondanks de eventuele ruil met de Leeuw.
Afhankelijk van wat "behoorlijke vergoeding" inhoudt, klinkt het toch niet als een slechte deal. Als je de supportersites van Groningen leest, dan zijn zij niet erg blij met deze constructie.
Zou De Leeuw hier definitief heen gaan of op huurbasis? Zou mooi zijn als wij iets minder huurspelers dan vorige seizoen in de selectie krijgen.
Geef maar gas en gvd wat duurt die zomerstop lang :(
Lore dat is één punt van de discussie. Definitief of huren.
Huren lijkt voor Groningen geen optie omdat ze dan veel geld voor Van der Laan moeten neerleggen.
(Na verluid zou dat € 800.000 moeten zijn)
Bij definitief overstap van de Leeuw wil Cambuur nog 2 a 3 ton hebben voor Van der Laan.
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 10:22:14
Lore dat is één punt van de discussie. Definitief of huren.
Huren lijkt voor Groningen geen optie omdat ze dan veel geld voor Van der Laan moeten neerleggen.
(Na verluid zou dat € 800.000 moeten zijn)
Bij definitief overstap van de Leeuw wil Cambuur nog 2 a 3 ton hebben voor Van der Laan.
Dat zou een enorm goede deal zijn, ondanks dat Van der Laan dan vertrekt. Wel een beetje afhankelijk van wie voor hem terug komt, maar met deze TS plus Van den Belt en Keizer heb ik daar alle vertrouwen in.
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 10:22:14
Lore dat is één punt van de discussie. Definitief of huren.
Huren lijkt voor Groningen geen optie omdat ze dan veel geld voor Van der Laan moeten neerleggen.
(Na verluid zou dat € 800.000 moeten zijn)
Bij definitief overstap van de Leeuw wil Cambuur nog 2 a 3 ton hebben voor Van der Laan.
Als dit klopt, zijn dat hele mooie constructies. |:)
Citaat van: dizzhead op mei 26, 2014, 10:24:09
Als dit klopt, zijn dat hele mooie constructies. |:)
Ja zeker weten. Nogmaals dit zijn constructies die ik via collega's krijg te horen.
Verschillende journalisten hebben bronnen binnen de club één van de drie journalisten noemde deze bedragen.
De ander twee weten wel te zeggen dat er een verschil zit tussen huren en definitief overnemen qua vraag prijs voor Van der Laan maar hadden geen concrete bedragen gehoord.
Maar alle drie zeggen. "Groningen wil ver gaan voor Van der Laan"
Citaat van: Cambuur058 op mei 26, 2014, 10:00:22
en die kan scoren!! iets wat Lukoki niet kon...
hij had het komend seizoen wel gedaan hoor.
a la machlas heeft hij een seizoen nodig gehad om te wennen.
ik persoonlijk vind het jammer dat ie weg is.
Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2014, 07:13:33
Terugdenkend aan DQ17 realiseer ik me nu dat 50.000 meer als genoeg was :_schater
was 250000 en dat weet ik zeker.nog droeviger
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 10:22:14
Lore dat is één punt van de discussie. Definitief of huren.
Huren lijkt voor Groningen geen optie omdat ze dan veel geld voor Van der Laan moeten neerleggen.
(Na verluid zou dat € 800.000 moeten zijn)
Bij definitief overstap van de Leeuw wil Cambuur nog 2 a 3 ton hebben voor Van der Laan.
Okay. Wat mij betreft zou mijn voorkeur naar definitief gaan. 800k lijkt mij trouwens wel erg veel voor Martijn.
denk dat het idd zo,n 5 ton zal zijn .Nu groningen europees speelt hebben ze meer geld te besteden .2x thuis wedst levert al zo,n 4-5 ton op .En niet te vergeten hebben ze zivkovic ook goed verkocht .Feit is dat cambuur ineen hele mooie onderhandelingspositie zit .Snap groningen ook wel ,zij hebben met vd laan en Botteghin dan misschien wel het beste centrum van Nederland vind ik
In het Leeuwin topic werden ook zulke mooie hoge bedragen genoemd, het werd 275k.
Citaat van: papier op mei 26, 2014, 10:50:46
In het Leeuwin topic werden ook zulke mooie hoge bedragen genoemd, het werd 275k.
haha, ja ik rekende de club al rijk. Eerst zien dan geloven.
Prima Timmie dat je met nieuws komt....
Maar dat je daarna komt met zie je wel dat ik gelijk heb
komt gewoon wat kinderachtig over.
maar goed...klaar.
Citaat van: speculeter op mei 26, 2014, 11:07:28
Prima Timmie dat je met nieuws komt....
Maar dat je daarna komt met zie je wel dat ik gelijk heb
komt gewoon wat kinderachtig over.
maar goed...klaar.
Het is kinderachtig dat oa jij het niet serieus nam:)
Maar goed... klaar.
Citaat van: papier op mei 26, 2014, 10:50:46
In het Leeuwin topic werden ook zulke mooie hoge bedragen genoemd, het werd 275k.
hij had een afspraak gemaakt met cambuur .Vd laan heeft nog 2 jaar
Citaat van: papier op mei 26, 2014, 10:50:46
In het Leeuwin topic werden ook zulke mooie hoge bedragen genoemd, het werd 275k.
Wie zegt dat dat bedrag klopt?
Citaat van: papier op mei 26, 2014, 10:50:46
In het Leeuwin topic werden ook zulke mooie hoge bedragen genoemd, het werd 275k.
5 ton heb ik begrepen. 275K gaat naar Cambuur en de rest naar het spelersfonds.
Klopt helemaal ;)
Zoals vd Belt al aangaf, we gaan onze huid duur verkopen |:)
Als Makrini vertrekt gaat dit een hele grote financiële klapper zijn. Echter hoeft Makrini niet perse weg, zoals hij zelf ook aangeeft.
Citaat van: Galdiano op mei 26, 2014, 12:05:09
Klopt helemaal ;)
Zoals vd Belt al aangaf, we gaan onze huid duur verkopen |:)
Als Makrini vertrekt gaat dit een hele grote financiële klapper zijn. Echter hoeft Makrini niet perse weg, zoals hij zelf ook aangeeft.
Hij hoeft zeker niet weg, maar dan wel eerst even zijn contract verlengen, anders loopt hij gratis de deur uit!
Citaat van: dit is mien club op mei 26, 2014, 10:22:14
Lore dat is één punt van de discussie. Definitief of huren.
Huren lijkt voor Groningen geen optie omdat ze dan veel geld voor Van der Laan moeten neerleggen.
(Na verluid zou dat € 800.000 moeten zijn)
Bij definitief overstap van de Leeuw wil Cambuur nog 2 a 3 ton hebben voor Van der Laan.
Dat betekent 5 á 6 ton voor een middenvelder die bij Groningen op de bank zit..... :?
Citaat van: mario op mei 26, 2014, 17:37:16
Dat betekent 5 á 6 ton voor een middenvelder die bij Groningen op de bank zit..... :?
Die zit daar op de bank omdat Groningen een systeem speelt waar hij niet lekker in kan spelen..
Citaat van: Galdiano op mei 26, 2014, 09:57:24
Van der Laan lijkt een kwestie van tijd, dat hij gaat tekenen in Groningen.
De Leeuw is een speler die we hier goed kunnen gebruiken. Zal op dezelfde positie als Bakker komen neem ik aan, en dan is mijn inziens de Leeuw veel beter.
Kan ook een etter zijn, en dat missen we soms nog in het veld.
Narsingh zal één deze dagen wel gepresenteerd worden.
Hebben we eindelijk eens een buiten (mits fit) die een goede voorzet heeft.
Zou aanvallend wel prachtig team worden. Helaas lijken mij Leeuwin en vd Laan moeilijk te vervangen. Flinke klus voor TS.
Ik ben van mening dat we met Reijnen al een goede vervanger voor Leeuwin in huis hebben ;)
Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2014, 19:21:31
Ik ben van mening dat we met Reijnen al een goede vervanger voor Leeuwin in huis hebben ;)
Dat denk ik persoonlijk ook, met Reijnen hebben we een waardig vervangen gevonden. Is die Jordy Buijs niet een leuke optie? Volgens mij heeft die ook al aanbiedingen uit het buitenland he?
Citaat van: sccvl op mei 26, 2014, 19:36:10
Dat denk ik persoonlijk ook, met Reijnen hebben we een waardig vervangen gevonden. Is die Jordy Buijs niet een leuke optie? Volgens mij heeft die ook al aanbiedingen uit het buitenland he?
Geen idee. Ik verdiep me niet in de hooiberg die transfermarkt heet. Ik laat de namen en eventuele haalbaarheid wel aan jullie over. Verder zit ik te smullen van alle zin en onzin die voorbij komt.
Buijs is anders wel een lekker vervelend kereltje toch? Of was dat die andere Buijs die al gestopt is?
Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2014, 20:54:16
Geen idee. Ik verdiep me niet in de hooiberg die transfermarkt heet. Ik laat de namen en eventuele haalbaarheid wel aan jullie over. Verder zit ik te smullen van alle zin en onzin die voorbij komt.
Buijs is anders wel een lekker vervelend kereltje toch? Of was dat die andere Buijs die al gestopt is?
Ene is idd gestopt (Danny Buijs: http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Buijs)
Andere Buijs (Jordy: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jordy_Buijs) is denk ik onhaalbaar, zeker omdat er meerdere kapers op de kust zijn. Dat kan niet gunstig zijn voor onze onderhandelingspositie>
Citaat van: moodygrunn op mei 26, 2014, 21:10:46
Andere Buijs (Jordy: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jordy_Buijs) is denk ik onhaalbaar, zeker omdat er meerdere kapers op de kust zijn. Dat kan niet gunstig zijn voor onze onderhandelingspositie>
Zou beter voor die jongen zijn als er meer
kappers op de kust waren. Man, wat een mafklapper. Niet dat ik er bijzonder op let maar ik heb nog nooit zulk achterlijk haar in het Cambuurstadion gezien als wat deze jongen op z'n kop draagt. 8P
Ter illustratie:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FRaYDpmN.jpg&hash=9deb5b223189ff7d736a4440d07747247cac6c78)
Van der Laan
De kans dat Van der Laan van Cambuur naar FC Groningen vertrekt is nihil. De Groningers deden tot twee keer een bod op de linksbenige centrumverdediger. 'Wij hebben twee keer nee gezegd', vervolgt Keizer. 'Er zijn nu geen onderhandelingen meer. Wat ons betreft speelt het niet meer.' Van der Laan, die tot 2015 vastligt, kan in Leeuwarden een verbeterd contract ondertekenen. (VI.nl)
Nog meer goed nieuws!
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 27, 2014, 11:13:00
Van der Laan
De kans dat Van der Laan van Cambuur naar FC Groningen vertrekt is nihil. De Groningers deden tot twee keer een bod op de linksbenige centrumverdediger. 'Wij hebben twee keer nee gezegd', vervolgt Keizer. 'Er zijn nu geen onderhandelingen meer. Wat ons betreft speelt het niet meer.' Van der Laan, die tot 2015 vastligt, kan in Leeuwarden een verbeterd contract ondertekenen. (VI.nl)
Nog meer goed nieuws!
Kom er maar in Timmie, klopt dit of niet?
Prima! Helaas zal dat wel betekenen dat de komst van De Leeuw moeilijk wordt.
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2014, 11:18:42
Prima! Helaas zal dat wel betekenen dat de komst van De Leeuw moeilijk wordt.
Ik zie liever vd Laan blijven. Mooi ingespeelde verdediging komend seizoen.
Elk voordeel heeft zijn nadeel.
zie de leeuw hier ook graag komen.
ms met ruil bakker?
of door verkoop van hemmen?
We zien het wel...tot nu toe allemaal mooi nieuws wb ons
clupke.
UPDATE dinsdag 27 mei 2014: "Martijn van der Laan gaat niet naar FC Groningen"
Volgens VI.nl is de komst van Martijn van der Laan naar FC Groningen van de baan. Het medium schrijft: "De kans dat Van der Laan van Cambuur naar FC Groningen vertrekt is nihil. De Groningers deden tot twee keer een bod op de linksbenige centrumverdediger. 'Wij hebben twee keer nee gezegd', vervolgt Keizer. 'Er zijn nu geen onderhandelingen meer. Wat ons betreft speelt het niet meer.' Van der Laan, die tot 2015 vastligt, kan in Leeuwarden een verbeterd contract ondertekenen."
Prima reactie en goed bericht van cambuur! Grunn wil de Leeuw nu gewoon kwijt en dat weet hijzelf en zijn zaakwaarnemer nu ook. Dus daar zit wel wat ruimte. Mooi Bakker aanbieden en dan iets bijbetalen voor de Leeuw en je hebt weer een goede deal!
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 27, 2014, 11:13:00
Van der Laan
De kans dat Van der Laan van Cambuur naar FC Groningen vertrekt is nihil. De Groningers deden tot twee keer een bod op de linksbenige centrumverdediger. 'Wij hebben twee keer nee gezegd', vervolgt Keizer. 'Er zijn nu geen onderhandelingen meer. Wat ons betreft speelt het niet meer.' Van der Laan, die tot 2015 vastligt, kan in Leeuwarden een verbeterd contract ondertekenen. (VI.nl)
Nog meer goed nieuws!
Uitstekend nieuws....
Denk dat het voor Groningen gewoon geen prioriteit heeft. Volgens veel Groningen volgers lijkt Burnet toch bij te tekenen en bij de FCGzien ze vd Laan toch als Linksback.
Centraal spelen ze met Kappelhof/Botteghin en hebben daar Ekong/Bakker en mogelijk Hateboer voor achter de hand.
Dus zodra Burnet verlengt zal vd Laan gewoon bij ons blijven.
Hoop stiekem dat Martijn blijft en dat we de Leeuw op een andere manier kunnen binnenhalen. Maar ik denk dat hij door onze nieuwe aanwinst verkocht wordt, met de Leeuw in de deal.
Martijn is een held! Contract verlengen tot 2018!
Op internet lees ik dat Groningen niet voor Martijn gaat! |:) Laat hem maar lekker bij ons blijven!
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 13:47:13
Martijn is een held! Contract verlengen tot 2018!
Absoluut! Dan zeer sterke verdediging komend jaar
Ach, de zomer duurt nog lang... maar dit is wel een signaal dat hij niet voor een appel en een ei te halen is. Hopen dat hij er 1 september nog is! :thumbsup
Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 20:30:39
Ach, de zomer duurt nog lang... maar dit is wel een signaal dat hij niet voor een appel en een ei te halen is. Hopen dat hij er 1 september nog is! :thumbsup
Mooi duo Martijn en Etienne achterin lijkt me niet verkeerd. Denk dat we met Mactintosh nog zeker een tweede goede verdediger achter de hand hebben.
Timmie? De transfer lijkt van de baan. Toen dit nog niet zo in de media was, was jij hier prominent aanwezig. Mag ik uit jouw afwezigheid afleiden dat de transfer niet doorgaat?
Citaat van: Lore op mei 29, 2014, 19:43:53
Timmie? De transfer lijkt van de baan. Toen dit nog niet zo in de media was, was jij hier prominent aanwezig. Mag ik uit jouw afwezigheid afleiden dat de transfer niet doorgaat?
Sorry, was paar dagen druk.
Ik heb het ook gelezen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Is redelijk stil!
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 22:40:35
Sorry, was paar dagen druk.
Ik heb het ook gelezen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Is redelijk stil!
[/quote
Dan zullen de berichten in de media waarschijnlijk kloppen en zal het de eerste tijd wel stil blijven. Misschien dat er aan het einde van de transferperiode nog wat gebeurd
Citaat van: Lore op mei 29, 2014, 22:54:02
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 22:40:35
Sorry, was paar dagen druk.
Ik heb het ook gelezen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Is redelijk stil!
[/quote
Dan zullen de berichten in de media waarschijnlijk kloppen en zal het de eerste tijd wel stil blijven. Misschien dat er aan het einde van de transferperiode nog wat gebeurd
Ik verwacht zeker nog wel wat. Maar wat eerder is gezegd; transferperiode is nog lang.
En mocht het niet doorgaan, ben ik de eerste die mijn 'fout' zal toegeven.. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit..;-)
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 22:55:57
Ik verwacht zeker nog wel wat. Maar wat eerder is gezegd; transferperiode is nog lang.
En mocht het niet doorgaan, ben ik de eerste die mijn 'fout' zal toegeven.. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit..;-)
Daar ga ik natuurlijk zeer zeker van uit (hoop er in ieder geval zeker op). Martijn erbij houden!
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 22:55:57
Ik verwacht zeker nog wel wat. Maar wat eerder is gezegd; transferperiode is nog lang.
En mocht het niet doorgaan, ben ik de eerste die mijn 'fout' zal toegeven.. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit..;-)
Ik heb helemaal geen contacten bij FCG, maar het lijkt er op dat je in eerste instantie gewoon gelijk had en dat Groningen daadwerkelijk dacht Martijn aan te kunnen trekken, maar dat Cambuur de rug recht heeft gehouden en niet voor het geld is gegaan.
Volgens FCGonline komt Van der Laan pas weer in beeld bij Groningen als Burnet niet verlengt of Wijnaldum vertrekt daar.
Citaat van: Lore op mei 30, 2014, 08:39:13
Ik heb helemaal geen contacten bij FCG, maar het lijkt er op dat je in eerste instantie gewoon gelijk had en dat Groningen daadwerkelijk dacht Martijn aan te kunnen trekken, maar dat Cambuur de rug recht heeft gehouden en niet voor het geld is gegaan.
Is goed van Cambuur. Martijn moet er gewoon bijblijven.
Maar ja, als er een enorm goed bod komt..
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 10:58:58
Volgens FCGonline komt Van der Laan pas weer in beeld bij Groningen als Burnet niet verlengt of Wijnaldum vertrekt daar.
Burnet zal wel verlengen denk ik. Speelde er sterk sinds hij er weer in kwam ten faveure van Wijnaldum.
Wijnaldum zal niet zomaar weggaan..
We zullen het wel zien! Ben erg benieuwd!
Ook naar Paco. Wat gaat Groningen met hem doen?!
Volgens mij las ik op hun forum dat burnet heeft verlengd toch?
Buijs naar DKV ipv naar Groningen. Zou dit nog invloed hebben op de interesse in Van der Laan? Of zagen ze Buijs als middenvelder (en Van der Laan puur als linksback)?
Citaat van: Collingwood op mei 31, 2014, 10:26:32
Buijs naar DKV ipv naar Groningen. Zou dit nog invloed hebben op de interesse in Van der Laan? Of zagen ze Buijs als middenvelder (en Van der Laan puur als linksback)?
volgens mij was de interesse in buys verzwakt
nadat kieftenbelt had bijgetekend.
Citaat van: Collingwood op mei 31, 2014, 10:26:32
Buijs naar DKV ipv naar Groningen. Zou dit nog invloed hebben op de interesse in Van der Laan? Of zagen ze Buijs als middenvelder (en Van der Laan puur als linksback)?
Ik denk dat het weer gaat beginnen.. Buijs is op meerdere plekken inzetbaar ,dus een ideale speler in je selectie, net als Martijn...
Citaat van: speculeter op mei 31, 2014, 10:28:56
volgens mij was de interesse in buys verzwakt
nadat kieftenbelt had bijgetekend.
Heeft niks met Kieftenbeld te maken,DKV heeft gewoon meer geld geboden..
Citaat van: grijskijker op mei 31, 2014, 10:33:23
Heeft niks met Kieftenbeld te maken,DKV heeft gewoon meer geld geboden..
ik kijk nog wel eens op groningen
forum...denk dat het rond vd laan wel stil blijft.
Citaat van: speculeter op mei 31, 2014, 10:36:11
ik kijk nog wel eens op groningen
forum...denk dat het rond vd laan wel stil blijft.
Nijland en consorten zullen vast niet op dat forum zitten...
Citaat van: speculeter op mei 31, 2014, 10:36:11
ik kijk nog wel eens op groningen
forum...denk dat het rond vd laan wel stil blijft.
Las net dat Van de Looi Buijs zag als breedteversterking voor de verdediging. Zou dus best zo kunnen zijn dat Van der Laan nu weer in beeld komt, al schijnen ze in hem een linksback ( :?) te zien.
Bij Groningen hebben ze toch al burnet en wijnaldum? Waarom hebben ze dan vd laan nodig? Laat hem maar lekker hier.
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Waarom hebben ze dan vd laan nodig?
Misschien gaan ze wel 5-3-2 spelen.. Dan is v/d Laan meer dan bruikbaar..
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
Ik hoefde maar 1 vraag te beantwoorden en toen was ik al klaar. Het is blijkbaar geen enqute voor 30+ ers.
Citaat van: Tukker op mei 31, 2014, 15:12:01
Ik hoefde maar 1 vraag te beantwoorden en toen was ik al klaar. Het is blijkbaar geen enqute voor 30+ ers.
Wij zijn te oud Tukker ;)
Citaat van: Tukker op mei 31, 2014, 15:12:01
Ik hoefde maar 1 vraag te beantwoorden en toen was ik al klaar. Het is blijkbaar geen enqute voor 30+ ers.
Whahah! Mooiste enquete ooit!
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
Als je vriendin nog meer hulp nodig hebt.. :y
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Bij Groningen hebben ze toch al burnet en wijnaldum? Waarom hebben ze dan vd laan nodig? Laat hem maar lekker hier.
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
Wat mogen we als tegenprestatie verwachten? 8)
Citaat van: MartD op mei 31, 2014, 17:05:07
Als je vriendin nog meer hulp nodig hebt.. :y
Citaat van: Yellow Army op mei 31, 2014, 17:29:42
Wat mogen we als tegenprestatie verwachten? 8)
Tja daar zijn Tukker, Kuzman en ik (net zoals vele andere forumspammers) te oud voor 8P
haha ik had het kunnen verwachten. Over de beloning zit m'n vriendin nog na te denken, alleen als jullie ze serieus invullen.
Sorry Martijn Van der Laan.. :_spank
http://www.fcgonline.nl/
Tinus niet naar groningen
Citaat van: okkele op mei 31, 2014, 22:47:23
IK NIET.
:y
Ik viel nog net in de doelgroep, weet alleen niet of ze daar nou blij van worden :_schater
Citaat van: ace1974 op mei 31, 2014, 23:28:47
http://www.fcgonline.nl/
Tinus niet naar groningen
Lijkt het op inderdaad,maar niet te vroeg juichen,er zijn nogal wat clubs nog op zoek naar spelers...
Citaat van: grijskijker op juni 01, 2014, 08:01:14
Lijkt het op inderdaad,maar niet te vroeg juichen,er zijn nogal wat clubs nog op zoek naar spelers...
precies .Wij hebben al wat gedaan maar de meeste clubs nog maar 1 speler of niks .Als we straks 2 weken in de competitie zitten kan er nog wel iets gebeuren
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Bij Groningen hebben ze toch al burnet en wijnaldum? Waarom hebben ze dan vd laan nodig? Laat hem maar lekker hier.
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
dat was een zeer korte onderzoekje :_schater
Veel success verder !
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
gedaan
FCG is wel aan het proberen nu bezig met conboy voor op de linksback plaats
Citaat van: scc-aaron op juni 01, 2014, 11:09:19
FCG is wel aan het proberen nu bezig met conboy voor op de linksback plaats
Dan neem ik aan dat ze definitief zijn afgehaakt om Martijn naar Groningen te halen?
ja dat lijkt er wel op .Dan zijn er ook nog maar weinig clubs die een speler voor rond de 5 ton kunnen kopen . :devil
Citaat van: sunderland op juni 01, 2014, 15:38:53
ja dat lijkt er wel op .Dan zijn er ook nog maar weinig clubs die een speler voor rond de 5 ton kunnen kopen . :devil
De hele subtop kan dat maar of ze dat ook doen...... De enige die linksbenige centrale verdedigers echt nodig zijn is AZ en Feijenoord als hun halve verdediging weg gekocht wordt..
ja dat klopt .Maar martijn heeft eigenlijk te weinig lengte voor een club als feyenoord
Citaat van: sunderland op juni 01, 2014, 16:52:03
ja dat klopt .Maar martijn heeft eigenlijk te weinig lengte voor een club als feyenoord
Maar Feyenoord kan natuurlijk ook een andere speler halen, waardoor die andere club bij Martijn uit komt!
Citaat van: Lore op juni 01, 2014, 16:56:22
Maar Feyenoord kan natuurlijk ook een andere speler halen, waardoor die andere club bij Martijn uit komt!
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid...
Citaat van: grijskijker op juni 02, 2014, 12:30:23
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid...
Net zoals bijtekenen. :proost
Citaat van: kickandrush op juni 02, 2014, 22:43:44
Net zoals bijtekenen. :proost
Dat zou ook mooi zijn..
Burnet verlengt dus groningen out off the picture !!!!
Citaat van: ace1974 op juni 06, 2014, 21:54:17
Burnet verlengt dus groningen out off the picture !!!!
Utrecht nu links back verkocht :(
Citaat van: ace1974 op juni 08, 2014, 09:33:52
Utrecht nu links back verkocht :(
Die zullen nu wellicht gaan voor Bijker.
Zij Bijker, wij Toornstra :)
Citaat van: AL op juni 08, 2014, 10:09:41
Die zullen nu wellicht gaan voor Bijker.
Nou.. er is gezegd dat het ook een linkercentrale verdediger kan zijn omdat ze 2 linksbacks in huis hebben en overgaan op 5-3-2 en in dat systeem in v/d Laan een hele goede.. Maar we zullen het zien..
Duo vd laan en leeuwin herenigd?
beste prijs dan kopen wij de leeuw van groningen.
Citaat van: speculeter op juni 08, 2014, 11:40:45
Duo vd laan en leeuwin herenigd?
beste prijs dan kopen wij de leeuw van groningen.
Eagles vissen ook al naar de Leeuw, in deal met Antonia..
Was volgens mij hier ook al eerder aangekaart.
Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2014, 11:57:01
Eagles vissen ook al naar de Leeuw, in deal met Antonia..
Was volgens mij hier ook al eerder aangekaart.
gaat niet door...
volgens goede bronnen gaat antonia pas als groningen
eventueel europa ingaat!
Maar de Leeuw speelt ook vaak in de spits, wij hebben een tien nodig die niet teveel naast de spits staat denk ik.
Van der Laan: 'FC Utrecht zie ik als goede nieuwe stap'
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/353185_van-der-laan-fc-utrecht-zie-ik-als-goede-nieuwe-stap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Citaat van: grijskijker op juni 12, 2014, 10:36:46
Van der Laan: 'FC Utrecht zie ik als goede nieuwe stap'
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/353185_van-der-laan-fc-utrecht-zie-ik-als-goede-nieuwe-stap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pffff :_schater
Citaat van: grijskijker op juni 12, 2014, 10:36:46
Van der Laan: 'FC Utrecht zie ik als goede nieuwe stap'
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/353185_van-der-laan-fc-utrecht-zie-ik-als-goede-nieuwe-stap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
l8l
GVD GVD zie je wel......
Toch herrenigd met Leeuwin!! :_schater :_schater
Citaat van: michello op juni 12, 2014, 10:39:38
l8l
Toch ff schrikken, als je alleen de eerste zin leest, of niet?
Nee, Integendeel.. Lijkt me onlogische stap op dit moment, dacht eerder aan volgend seizoen ;)
Citaat van: grijskijker op juni 12, 2014, 10:36:46
Van der Laan: 'FC Utrecht zie ik als goede nieuwe stap'
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/353185_van-der-laan-fc-utrecht-zie-ik-als-goede-nieuwe-stap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Dat was toch even schrikken.
Loos alarm
Citaat van: grijskijker op juni 12, 2014, 10:36:46
Van der Laan: 'FC Utrecht zie ik als goede nieuwe stap'
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/353185_van-der-laan-fc-utrecht-zie-ik-als-goede-nieuwe-stap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
loop naar dien moer je :(
groningen helemaal van de baan????? w:) w:) w:)
zyn anders wel flink bezig ..............
Zit verschil van 1,5 ton tussen. Maar van der laan wil niet op de lb positie.
Citaat van: sk13 op juni 23, 2014, 22:39:07
Zit verschil van 1,5 ton tussen. Maar van der laan wil niet op de lb positie.
als je zn salaris verdubbeld wel :P :P :P
''FC Groningen informeerde afgelopen maand bij SC Cambuur naar de beschikbaarheid van Martijn van der Laan. Nu Wijnaldum hoogstwaarschijnlijk naar Go Ahead Eagles vertrekt, lijkt Van der Laan opnieuw in beeld te komen, maar Nijland bestrijdt de eventuele komst van de Groninger. Volgens de sportbestuurder vraagt SC Cambuur een te hoge transfersom.''
Citaat van: Lwdscc op juni 25, 2014, 08:18:22
''FC Groningen informeerde afgelopen maand bij SC Cambuur naar de beschikbaarheid van Martijn van der Laan. Nu Wijnaldum hoogstwaarschijnlijk naar Go Ahead Eagles vertrekt, lijkt Van der Laan opnieuw in beeld te komen, maar Nijland bestrijdt de eventuele komst van de Groninger. Volgens de sportbestuurder vraagt SC Cambuur een te hoge transfersom die FC Groningen niet bereid is te betalen.''
Altijd dat oordelen op afstand. Er wordt gewoon gevraagd wat hij voor ONS waard is.
Stelling....wat zie je liever....
dat vd laan hier blijft.
of vd laan naar groningen en inruil daarvoor
de leeuw naar ons plus extra geld.
waar je ms een goede vleugelspits voor
kunt halen.
vd Laan houden. Een eventuele vleugelspits huren, wanneer Feldballe (waar ik toch vertrouwen in heb) toch tekort lijkt te komen.
Citaat van: speculeter op juni 25, 2014, 09:47:45
Stelling....wat zie je liever....
dat vd laan hier blijft.
of vd laan naar groningen en inruil daarvoor
de leeuw naar ons plus extra geld.
waar je ms een goede vleugelspits voor
kunt halen.
Van der Laan houden!
Citaat van: speculeter op juni 25, 2014, 09:47:45
Stelling....wat zie je liever....
dat vd laan hier blijft.
of vd laan naar groningen en inruil daarvoor
de leeuw naar ons plus extra geld.
waar je ms een goede vleugelspits voor
kunt halen.
Dat vd Laan hier blijft. Hoewel de Leeuw natuurlijk een geweldige aanwinst zou zijn, hebben wij vooralsnog Erik Bakker nog in onze selectie...
Citaat van: speculeter op juni 25, 2014, 09:47:45
Stelling....wat zie je liever....
dat vd laan hier blijft.
of vd laan naar groningen en inruil daarvoor
de leeuw naar ons plus extra geld.
waar je ms een goede vleugelspits voor
kunt halen.
vd Laan houden, Mühren bij Volendam weg en Manu van Feyenoord huren.
Ik zie vd laan alsnog vertrekken :?
Groningen wil Conboy (NEC) als opvolger van Wijnaldum. Als dat lukt hebben ze de selectie compleet, behalve als er spelers vertrekken (bron: VI). Hopen dat het doorgaat en dat Van der Laan met rust gelaten wordt!
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2014, 14:56:14
Groningen wil Conboy (NEC) als opvolger van Wijnaldum. Als dat lukt hebben ze de selectie compleet, behalve als er spelers vertrekken (bron: VI). Hopen dat het doorgaat en dat Van der Laan met rust gelaten wordt!
Dusan Tadic verkocht door Twente aan Southampton: €750.000 voor Groningen, daar kunnen ze Van der Laan toch 'gewoon' mee betalen?
Let op mijn woorden die gaat nog naar groningen !!!!!!!!!!!
Citaat van: Cambuur058 op juni 30, 2014, 21:16:49
Dusan Tadic verkocht door Twente aan Southampton: €750.000 voor Groningen, daar kunnen ze Van der Laan toch 'gewoon' mee betalen?
Dat kan zeker. Maar ik ga er niet vanuit dat ze twee spelers voor dezelfde positie halen.
Citaat van: ace1974 op juli 01, 2014, 21:42:42
Let op mijn woorden die gaat nog naar groningen !!!!!!!!!!!
Ik hoop het niet!
Citaat van: ace1974 op juli 01, 2014, 21:42:42
Let op mijn woorden die gaat nog naar groningen !!!!!!!!!!!
en als dst gebeurt kom je hier melden ik zei het toch :O
Citaat van: ace1974 op juli 01, 2014, 21:42:42
Let op mijn woorden die gaat nog naar groningen !!!!!!!!!!!
ALS dat gebeurt dan krijgt Cambuur de centen die ze willen en worden we er als het goed is beter van... Nog meer ruimte om de selectie verder te versterken..
Terwijl wij hier allemaal hopen dat hij blijft lees je op
het groningen forum alleen maar berichten dat ze hem
liever niet zien komen.
vooral over zijn lengte word veel gezeurd.
ze moesten eens weten wat voor kwaliteit je met
hem binnenhaalt.
Citaat van: speculeter op juli 02, 2014, 09:35:28
Terwijl wij hier allemaal hopen dat hij blijft lees je op
het groningen forum alleen maar berichten dat ze hem
liever niet zien komen.
vooral over zijn lengte word veel gezeurd.
ze moesten eens weten wat voor kwaliteit je met
hem binnenhaalt.
Graag houden zo.
Vrees nu met vreese....
Botteghin van Groningen staat in nadrukkelijke
belangstelling van psv en feijenoord.
als die weggaat weet ik wel wie hem gaat vervangen
in het hart vd verdediging.
Citaat van: speculeter op juli 02, 2014, 10:20:15
Vrees nu met vreese....
Botteghin van Groningen staat in nadrukkelijke
belangstelling van psv en feijenoord.
als die weggaat weet ik wel wie hem gaat vervangen
in het hart vd verdediging.
Jups, dan zullen we toch een aardig bedrag vangen lijkt me. Ze weten inmiddels de vraagprijs in Groningen ;)
Prima, maar dan willen wij De Leeuw. Met Reijnen en Mac-Intosh goede vervangers.
Als groningen hem wil hebben dan halen ze hem voor de linksback en niet als centrale man, daar vinden ze hem te klein voor. V/d Laan wil niet op de back spelen, maar tegen salaris kunnen wij ook niet op.
Linksom of rechtsom, mocht vd Laan richting Groningen gaan dan neem ik met minder dan de Leeuw geen genoegen. De hoop is dat Marcel en co hier ook zo inzitten.
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2014, 14:34:35
Linksom of rechtsom, mocht vd Laan richting Groningen gaan dan neem ik met minder dan de Leeuw geen genoegen.
Vd Belt en co moeten nu op hun tellen passen, begrijp ik?
Citaat van: brambo3004 op juli 02, 2014, 14:41:03
Vd Belt en co moeten nu op hun tellen passen, begrijp ik?
:y :y :_schater :_schater
Het hele verhaal is alweer gebaseerd op een gerucht dat heel misschien Botteghin weg zou gaan. Daar is op dit moment volgens een doorgaans betrouwbaar kanaal GEEN sprake van.
Timmie kan dat bevestigen cq. ontkrachten.
Citaat van: brambo3004 op juli 02, 2014, 14:41:03
Vd Belt en co moeten nu op hun tellen passen, begrijp ik?
Dat spreekt voor zich, als Cruijff of Beckenbauer eisen stellen wordt dat ook klakkeloos uitgevoerd zoals je weet.
Morgen vroeg word het bekend gemaakt .. Uit zeer betrouwbare bron. Heb dit gisteren al vernomen van bestuurslid!
Citaat van: sccvl op juli 02, 2014, 23:51:11
Morgen vroeg word het bekend gemaakt .. Uit zeer betrouwbare bron. Heb dit gisteren al vernomen van bestuurslid!
Vertrekt dus? Komt de Leeuw er voor terug?
Citaat van: sccvl op juli 02, 2014, 23:51:11
Morgen vroeg word het bekend gemaakt .. Uit zeer betrouwbare bron. Heb dit gisteren al vernomen van bestuurslid!
Als dit waar is, dan moet de kassa ook wel flink gaan rinkelen aangezien Cambuur al een hele tijd weigert mee te werken aan een transfer, tenzij er buitensporige bedragen op tafel komen...
Ik blijf er bij dat ik het heel jammer zou vinden als Martijn vertrekt, inmiddels zo'n vaste waarde geworden in de centrale verdediging achterin. Maar ik maak me eigenlijk helemaal niet druk om de directe vervanging, ik hoop 't beste voor hem want ik gun hem ook wel een stap omhoog!
Citaat van: drg op juli 03, 2014, 00:03:12
Ik blijf er bij dat ik het heel jammer zou vinden als Martijn vertrekt, inmiddels zo'n vaste waarde geworden in de centrale verdediging achterin. Maar ik maak me eigenlijk helemaal niet druk om de directe vervanging, ik hoop 't beste voor hem want ik gun hem ook wel een stap omhoog!
Mee eens. Voordeel is dat je wel zeker kunt weten dat Cambuur er niet met een fooi vanaf komt, gezien de zeer moeizame onderhandelingen. Hopen dat De Leeuw deze kant op komt, dan maar...
Maar ik zal Van der Laan wel gaan missen!
(PS: Als dit waar is, natuurlijk.)
Citaat van: Collingwood op juli 03, 2014, 00:08:36
Maar ik zal Van der Laan wel gaan missen!
Zeker.. Vd Laan is van ver gekomen (van de bank van Veendam naar een onmisbare schakel bij ons)en het is aan de TS te danken dat hij 2 fantastische jaren gespeeld heeft op een positie die hij ondanks z'n lengte heel goed aankan.
Zou mooi zijn, heb vertrouwen in de nieuwe aanwinsten en vd Belt zet hoog in na het vertrek van Leeuwin. Laat die zak met geld maar komen.
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2014, 20:20:32
Cruijff of Beckenbauer eisen stellen wordt dat ook klakkeloos uitgevoerd zoals je weet.
:_schater
5 ton voor vd laan
haring?
paling?
waar heb je het over?
is dit wat je hoopt,is dit een nieuwsbericht?
5 ton en de leeuw naar ons?
Zal wel gelijk om zijn ...
Valt mij tegen Cambuur komt de belofte niet na die ze naar de supporters hebben gemaakt. Er is duidelijk gezegd dat als leeuwin weggaat blijft vd Laan.
Als het goeden duo straks weg is hebben wij een groot probleem ! dit vang je zo 1.2.3 niet op !!
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:26:11
Valt mij tegen Cambuur komt de belofte niet na die ze naar de supporters hebben gemaakt. Er is duidelijk gezegd dat als leeuwin weggaat blijft vd Laan.
Als het goeden duo straks weg is hebben wij een groot probleem ! dit vang je zo 1.2.3 niet op !!
marco timmer @marcotimmer · 27m
#fcgroningen wil nog altijd martijn van der laan van #cambuur over nemen. De club laat hem niet graag gaan,
maar de speler wil zel wel graagDat kan er ook mee te maken hebben...
Citaat van: Collingwood op juli 03, 2014, 12:28:07
marco timmer @marcotimmer · 27m
#fcgroningen wil nog altijd martijn van der laan van #cambuur over nemen. De club laat hem niet graag gaan, maar de speler wil zel wel graag
Dat kan er ook mee te maken hebben...
Zou inderdaad prima kunnen !! Maar dat staat ook haaks op wat vd Laan zelf een half jaar geleden heeft gezegd (ik teken hier een contract voor het leven) maar goed het blijft toch 1 grootte poppenkast wat spelers en club tegen de supporters zeggen.
Mijn bron geeft trouwens niet veel los maar had het wel over we kunnen het geld wel gebruiken dus ik ga er vanuit dat we een flinke mep geld krijgen en dat ze dat direct nodig zullen hebben om goeie spelers aan te trekken!
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:26:11
Valt mij tegen Cambuur komt de belofte niet na die ze naar de supporters hebben gemaakt. Er is duidelijk gezegd dat als leeuwin weggaat blijft vd Laan.
Als het goeden duo straks weg is hebben wij een groot probleem ! dit vang je zo 1.2.3 niet op !!
Dat heeft Cambuur nooit gezegd!
Ze wouden niet verkopen, behalve als er een flink bedrag geboden wordt!
Citaat van: Sakas op juli 03, 2014, 12:37:29
Dat heeft Cambuur nooit gezegd!
Ze wouden niet verkopen, behalve als er een flink bedrag geboden wordt!
Klopt.
Het feit dat die Van Berkel mee traint geeft mijn inziens wel aan dat er zeker wat speelt omtrent Van der Laan!
Citaat van: Sakas op juli 03, 2014, 12:44:30
Het feit dat die Van Berkel mee traint geeft mijn inziens wel aan dat er zeker wat speelt omtrent Van der Laan!
Vind het ook erg 'toevallig'. Ik denk dat Mac-Intosch doorgeschoven wordt in het geval Van der Laan vertrekt, en Van Berkel is dan mogelijk de nieuwe back-up.
Citaat van: Dokkumer op juli 03, 2014, 12:40:58
Klopt.
Niet waar !! dat werd pas een maand later vertelt !! het eerste wat werd vertelt is 1 van de 2 weg !!!
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:47:44
Niet waar !! dat werd pas een maand later vertelt !! het eerste wat werd vertelt is 1 van de 2 weg !!!
Dat is zeker de insteek van Cambuur geweest. Maar iedereen weet dat de club niet kan weigeren als er bepaalde bedragen worden geboden.
Groningen wil Van der Laan en De Leeuw hebben/houden.
Cambuur wil De Leeuw en een som geld.
Ze gaan er vast uitkomen.
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2014, 12:52:52
Groningen wil Van der Laan en De Leeuw hebben/houden.
Cambuur wil De Leeuw en een som geld.
Ze gaan er vast uitkomen.
Komt ook nog bij wat De Leeuw zelf wil natuurlijk. Volgens mij heeft hij GAE afgewezen omdat hij graag een club wil die op hetzelfde niveau zit dan Groningen...
Citaat van: Collingwood op juli 03, 2014, 12:55:47
Komt ook nog bij wat De Leeuw zelf wil natuurlijk. Volgens mij heeft hij GAE afgewezen omdat hij graag een club wil die op hetzelfde niveau zit dan Groningen...
Hij wil graag met zijn maatjes voetballen (Hemmen, Droste, Dijkstra)
Alleen het salaris kan wel eens een probleem veroorzaken.
Gerucht: Botteghin in de belanstelling van Feyenoord bij vertrek van de Vrij. Dan zouden ze van der Laan misschien willen aantrekken als CV.
De Leeuw hier dan maar heen en vd Laan naar Groningen. Cambuur daarnaast nog een goede CV aantrekken naast Reijnen. Dan heb je Dijkstra en Mac-Intosh nog achter de hand.
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2014, 13:03:04
Hij wil graag met zijn maatjes voetballen (Hemmen, Droste, Dijkstra)
Alleen het salaris kan wel eens een probleem veroorzaken.
Hij zou hoe dan ook een enorme aanwinst zijn!
van der Laan zou zelf graag naar Groningen willen.. Hier als publiekslieveling en daar een van de vele spelers...
Als v/d Laan vertrekt maar snel met Ajax praten om Danzell Gravenberch hierheen te halen..
Citaat van: grijskijker op juli 03, 2014, 13:12:55
Als v/d Laan vertrekt maar snel met Ajax praten om Danzell Gravenberch hierheen te halen..
Dikke prima, wel als verdediger hoop ik? Anton Jansen dacht dat het een middenvelder was, gekkie :_schater
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2014, 12:52:52
Groningen wil Van der Laan en De Leeuw hebben/houden.
Cambuur wil De Leeuw en een som geld.
Ze gaan er vast uitkomen.
Martijn heeft zelf aangegeven graag te willen blijven bij Cambuur, echter is een vernieuwde aanbieding aan Martijn vooralsnog uitgebleven. Dit duidt dus op een eventuele verkoop van Martijn aan Groningen of een ruil deal. Vandaag komt er meer duidelijkheid omtrent vd Laan ... Rustig afwachten dus :-)
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2014, 13:31:16
Dikke prima, wel als verdediger hoop ik? Anton Jansen dacht dat het een middenvelder was, gekkie :_schater
Zeker als verdediger! Zal zeker nog het 1 en ander moeten leren maar talent en body heeft hij zeker... En niet te vergeten hij is linksbenig!
Citaat van: grijskijker op juli 03, 2014, 13:36:44
Zeker als verdediger! Zal zeker nog het 1 en ander moeten leren maar talent en body heeft hij zeker... En niet te vergeten linksbenig!
Hij doet mij denken aan die afrikaanse sloper die bij Anzhi en in de Premier League heeft gespeeld. Was volgens mij een Ghanees. Niet te filmen die gast, wat een dokwerker!
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2014, 13:39:53
Hij doet mij denken aan die afrikaanse sloper die bij Anzhi en in de Premier League heeft gespeeld. Was volgens mij een Ghanees. Niet te filmen die gast, wat een dokwerker!
Ja daar kan je hem mee vergelijken alleen is hij net 20 jaar... Alleen kan hij iets meer dan alleen slopen hij krijgt de bal ook nog naar de goede kleur... :_schater
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:26:11
Valt mij tegen Cambuur komt de belofte niet na die ze naar de supporters hebben gemaakt. Er is duidelijk gezegd dat als leeuwin weggaat blijft vd Laan.
Als het goeden duo straks weg is hebben wij een groot probleem ! dit vang je zo 1.2.3 niet op !!
Uiteindelijk is natuurlijk 'alles' te koop, zo realistisch moet je zijn. Als Groningen met een som geld komt die je als Cambuur simpelweg niet kunt weigeren..bovendien heeft de speler hier natuurlijk ook een stem in. vd Laan kan het hier bij Cambuur nog zo naar zn zin hebben, maar als hij bij FC Groningen 3 keer zoveel kan verdienen...wat zou jij dan doen? Dus als vd Laan aangeeft heel graag naar Groningen te willen en Cambuur krijgt het (grote) bedrag dat het wil dan is ie weg, simpel.
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:26:11
Valt mij tegen Cambuur komt de belofte niet na die ze naar de supporters hebben gemaakt. Er is duidelijk gezegd dat als leeuwin weggaat blijft vd Laan.
Als het goeden duo straks weg is hebben wij een groot probleem ! dit vang je zo 1.2.3 niet op !!
Volgens mij heeft vd Belt gezegd dat vd Laan dan in principe niet weg mag, tenzij er de hoofdprijs op tafel komt.
Citaat van: Collingwood op juli 03, 2014, 12:46:47
Vind het ook erg 'toevallig'. Ik denk dat Mac-Intosch doorgeschoven wordt in het geval Van der Laan vertrekt, en Van Berkel is dan mogelijk de nieuwe back-up.
Zouden ze niet gewoon een nieuwe CV aantrekken? Lijkt mij niet echt een upgrade van Leeuwin / Vd Laan naar Reijnen / McIntosch
Citaat van: Collingwood op juli 03, 2014, 12:55:47
Komt ook nog bij wat De Leeuw zelf wil natuurlijk. Volgens mij heeft hij GAE afgewezen omdat hij graag een club wil die op hetzelfde niveau zit dan Groningen...
Nou Meneer De Leeuw! Hier is uw kans
Cambuur - Groningen 4 -1
Groningen - Cambuur 1 -1
Het laatste gerucht is dat de clubs er onderling niet uit zijn gekomen, dat zou betekenen dat Martijn in Leeuwarden blijft!
Citaat van: sccvl op juli 03, 2014, 13:36:21
Martijn heeft zelf aangegeven graag te willen blijven bij Cambuur, echter is een vernieuwde aanbieding aan Martijn vooralsnog uitgebleven. Dit duidt dus op een eventuele verkoop van Martijn aan Groningen of een ruil deal. Vandaag komt er meer duidelijkheid omtrent vd Laan ... Rustig afwachten dus :-)
Cambuur hoeft Van der Laan nog geen verbeterde aanbieding te doen.
Zijn contract loopt nog door voor één jaar ÉN Cambuur kan nog een optie lichten voor een extra jaar.
In principe ligt Van der Laan dus nog twee jaar vast (incl. optie).
De reden waarom Cambuur de optie nog niet heeft gelicht is natuurlijk dat er dan ook meer salaris betaald moet worden.
Ik denk dat VD Laan te vervangen is en wij met De Leeuw een hele belangrijke pijler binnenhalen. Dubbel gevoel...
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2014, 14:27:28
Ik denk dat VD Laan te vervangen is en wij met De Leeuw een hele belangrijke pijler binnenhalen. Dubbel gevoel...
Wijze woorden. Braziliaanse zon heeft je goed gedaan zeker?! :D
Citaat van: de Schoot op juli 03, 2014, 14:30:28
Wijze woorden. Braziliaanse zon heeft je goed gedaan zeker?! :D
GENOT!! Wat een geweldig land, uitzinnige vreugde na de goals.... nu op naar het nieuwe Cambuur seizoen |:)
Het laatste gerucht wat ik hoor is dat de deal tussen cambuur en Groningen mbt van der laan niet doorgaat, omdat Groningen de leeuw niet kwijt wil middels een ruildeal.
Citaat van: Ronald op juli 03, 2014, 14:32:58
Het laatste gerucht wat ik hoor is dat de deal tussen cambuur en Groningen mbt van der laan niet doorgaat, omdat Groningen de leeuw niet kwijt wil middels een ruildeal.
Gerucht van SCCVL op vorige pagina zeker :_schater
Nee via WhatsApp kreeg ik een berichtje
Laat het maar snel klaar zijn deze soap, want volgens de geruchtenstroom zat Vd Laan nu al 3x in Groningen :_schater
Citaat van: michello op juli 03, 2014, 14:42:43
Laat het maar snel klaar zijn deze soap, want volgens de geruchtenstroom zat Vd Laan nu al 3x in Groningen :_schater
Inderdaad, dan meteen maar een nieuw contract rondmaken, zijn we af van dit geouwehoer.
Citaat van: Ronald op juli 03, 2014, 14:32:58
Het laatste gerucht wat ik hoor is dat de deal tussen cambuur en Groningen mbt van der laan niet doorgaat, omdat Groningen de leeuw niet kwijt wil middels een ruildeal.
Dan van Nieff en van Moorsel maar bij de deal betrekken.. Net zo makkelijk..
Citaat van: michello op juli 03, 2014, 14:42:43
Laat het maar snel klaar zijn deze soap, want volgens de geruchtenstroom zat Vd Laan nu al 3x in Groningen :_schater
Sterker nog, hij woont er :devil
Citaat van: Montana op juli 03, 2014, 14:46:19
Sterker nog, hij woont er :devil
Klopt is stadgenoot van me ;)
Mocht het doorgaan dan alleen in ruil met De Leeuw en anders mooi de poot stijfhouden, prima houding van Vd Belt en Co.
Citaat van: michello op juli 03, 2014, 14:50:43
Klopt is stadgenoot van me ;)
Mocht het doorgaan dan alleen in ruil met De Leeuw en anders mooi de poot stijfhouden, prima houding van Vd Belt en Co.
Zo denk ik er ook over. Benieuwd! De transfercarrousel gaat nu pas op storm komen
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2014, 13:39:53
Hij doet mij denken aan die afrikaanse sloper die bij Anzhi en in de Premier League heeft gespeeld. Was volgens mij een Ghanees. Niet te filmen die gast, wat een dokwerker!
Samba? haha. Verschrikkelijk langzaam, dat wel.
Citaat van: Lore op juli 03, 2014, 13:57:38
Volgens mij heeft vd Belt gezegd dat vd Laan dan in principe niet weg mag, tenzij er de hoofdprijs op tafel komt.
over leeuwin werd ook gezegd dat ze zo'n goede deal hadden. Van seumeren had het in de vi over een goedkope aaanwinst
Citaat van: zeewolde op juli 03, 2014, 15:42:40
over leeuwin werd ook gezegd dat ze zo'n goede deal hadden. Van seumeren had het in de vi over een goedkope aaanwinst
als je hoort dat leeuwin voor 300.000 weg gaat en dat types als steve de ridder voor 2 miljoen weg gaan was t idd een matige deal... maar anders hadden we een jaar later niks gehad.
Citaat van: Sakas op juli 03, 2014, 14:39:14
Gerucht van SCCVL op vorige pagina zeker :_schater
Wie mij geloven wil doet dat, en anders niet! Maar ik heb 100% informatie :)
Citaat van: Ronald op juli 03, 2014, 14:40:41
Nee via WhatsApp kreeg ik een berichtje
En ik zag datzelfde bericht net in rooksignalen boven de stad... l8l
O ja, en een koekje voor SCCVL..
Citaat van: Sander Scc op juli 03, 2014, 18:07:40
En ik zag datzelfde bericht net in rooksignalen boven de stad... l8l
O ja, en een koekje voor SCCVL..
Lekker!!!!
Maar het klopt wel ;)
Ik zie ook wel iets in een deal met v Nieff huren en de Leeuw overnemen .Zou v Moorsel ook gelijk oppakken
Citaat van: sunderland op juli 03, 2014, 19:33:27
Ik zie ook wel iets in een deal met v Nieff huren en de Leeuw overnemen .Zou v Moorsel ook gelijk oppakken
ben wel benieuwd naar je opstelling die je dan voor ogen hebt.
Linkshalf v nieff en de Leeuw achter ogbeche.
Die v Nieff heeft een geweldige trap en heeft ook een goed overzicht .De Leeuw weten we alles van .
Citaat van: sunderland op juli 03, 2014, 19:41:43
Linkshalf v nieff en de Leeuw achter ogbeche.
en van Moorsel?
Citaat van: sunderland op juli 03, 2014, 19:43:01
Die v Nieff heeft een geweldige trap en heeft ook een goed overzicht .De Leeuw weten we alles van .
Van Nieff is Ritzmaier 2.0, over de Leeuw zijn we het al lang eens....
Wat mij betreft kan het geregeld worden. :)
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2014, 09:02:17
Wat mij betreft kan het geregeld worden. :)
Van Nieff en van Moorsel met een bedrag erbij zodat Muhren gehaald kan worden.. Danzell Gravenberch huren van Ajax en Boban Lazić overtuigen om hierheen te komen en we zijn grootendeels klaar(als er niet meer spelers vertrekken)..
Groningen laat Van Nieff niet gaan. Als hij al verhuurt mag worden gaat hij naar Dordt (eigen woorden van Van Nieff)
Citaat van: grijskijker op juli 04, 2014, 09:56:35
Van Nieff en van Moorsel met een bedrag erbij zodat Muhren gehaald kan worden.. Danzell Gravenberch huren van Ajax en Boban Lazić overtuigen om hierheen te komen en we zijn grootendeels klaar(als er niet meer spelers vertrekken)..
Zit wat in. Ik ben overigens nog niet geheel overtuigd van Muhren, de keren dat ik hem heb zien spelen vond ik zijn actieradius wat aan de lage kant. Uiteraard kan die knaap wel voetballen, dat was wel duidelijk.
Is Erik Bakker overigens helemaal uit beeld bij FCG? Is een constructie Bakker en vd Laan tegen van Nieff, de Leeuw en van Moorsel ondenkbaar? Daarnaast, is het eigenlijk wel duidelijk of de Leeuw uberhaubt naar Leeuwarden wil komen? Lees wat tegenstrijdige berichten, vandaar.
En gaan de onderhandelingen nu nog door?
of is de stekker er voorlopig uit?
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2014, 10:10:02
Daarnaast, is het eigenlijk wel duidelijk of de Leeuw uberhaubt naar Leeuwarden wil komen? Lees wat tegenstrijdige berichten, vandaar.
Nee die wil alleen naar een grotere of gelijkwaardige club(stadion en begroting) als FCG..
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2014, 10:05:31
Groningen laat Van Nieff niet gaan. Als hij al verhuurt mag worden gaat hij naar Dordt (eigen woorden van Van Nieff)
Als ze v/d Laan willen ,zullen met iets moeten komen aangezien de Leeuw niet wil...
Als vd Laan gaat, kan dat beter nu maar, en niet op het laatste moment. Heeft Cambuur nog genoeg tijd om een (transfervrije) vervanger te zoeken.
Zou het zelf wel een enorme aderlating vinden, maar niemand is onvervangbaar! Brengt wel weer mooi wat geld in het laatje, wat ook belangrijk is.
Sportredactie LC @LC_Sport 4 min.
Martijn van der Laan speelt niet mee met Cambuur tegen DTD. Hij is in gesprek met FC Groningen over een transfer. #dtdcam
Cambuur is akkoord gegaan met bod Groningen.
Vd Laan zelf moet alleen nog rondkomen met Groningen, maar dat is slechts een formaliteit.
Iemand enig idee over de hoogte van het bod? Gezien het aantal transfers tussen onze clubs ga ik er maar vanuit dat er een fcg speler bij de deal betrokken wordt, maar De Leeuw is zeker te veel gevraagd? :p
;( ;( ;(
zal weer zo'n GIGANTISCHE klapper zijn als de 275.000 voor Leeuwin... pff
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2014, 19:23:15
;( ;( ;(
zal weer zo'n GIGANTISCHE klapper zijn als de 275.000 voor Leeuwin... pff
Als je de bedragen niet weet, kun je misschien beter geen bedrag noemen. Uit betrouwbare bron vernomen dat er voor Leeuwin flink meer is ontvangen dan die 275.000 die jij noemt.
Minimaal 450000 !!!!!
Citaat van: ace1974 op juli 04, 2014, 19:33:19
Minimaal 450000 !!!!!
Is dat een eis of weet je dat?
Citaat van: Delamere op juli 04, 2014, 19:31:47
Als je de bedragen niet weet, kun je misschien beter geen bedrag noemen. Uit betrouwbare bron vernomen dat er voor Leeuwin flink meer is ontvangen dan die 275.000 die jij noemt.
geen geloof in alle betrouwbare bronnen. Volgens van seumeren was leeuwin een koopje.
lekker geloofwaardig die vd belt met er mag maar 1 verdediger weg. Zal ws ook max 3 ton betaald worden nu
Goh, echt een donderslag bij heldere hemel. Verrassend...
Citaat van: zeewolde op juli 04, 2014, 19:34:41
geen geloof in alle betrouwbare bronnen. Volgens van seumeren was leeuwin een koopje.
lekker geloofwaardig die vd belt met er mag maar 1 verdediger weg. Zal ws ook max 3 ton betaald worden nu
Heeft hij nooit gezegd, hij heeft gezegd in principe verkopen we vd laan niet, tenzij er een bod komt dat we niet kunnen weigeren. Is nu waarschijnlijk dus gebeurd.
Citaat van: Timmie op juli 04, 2014, 19:38:43
Goh, echt een donderslag bij heldere hemel. Verrassend...
Weet jij ook of er een speler van fcg in de deal is betrokken?
Het is jammer, maar ook niet meer dan dat. Als we er een mooi bedrag voor kunnen krijgen gaan we mooi op weg naar een schuldenvrij bestaan. Ik heb er vervolgens alle vertrouwen in dat er een goede versterking voor terug komt.
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 04, 2014, 19:45:01
Het is jammer, maar ook niet meer dan dat. Als we er een mooi bedrag voor kunnen krijgen gaan we mooi op weg naar een schuldenvrij bestaan. Ik heb er vervolgens alle vertrouwen in dat er een goede versterking voor terug komt.
Die hebben we al: Calvin Mac Intosh
Onze verdediging was ons sterkste punt afgelopen seizoen.. Ik vind het heel erg jammer dat beide centrale verdedigers nu weg zijn. Ik hoop dat de nieuwe jongens er zullen staan.
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2014, 19:45:47
Die hebben we al: Calvin Mac Intosh
is die linksbenig?
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2014, 19:45:47
Die hebben we al: Calvin Mac Intosh
Je hebt gelijk, nou...inpakken en strikje erom dan maar :)
Citaat van: zeewolde op juli 04, 2014, 19:44:30
Weet jij ook of er een speler van fcg in de deal is betrokken?
Zoals eerder gezegd, ik kom niet meer met nieuwtjes en namen als je het niet erg vindt.
Heb wel geleerd dat dat niet bijzonder gewaardeerd wordt :proost
Citaat van: Timmie op juli 04, 2014, 19:50:46
Zoals eerder gezegd, ik kom niet meer met nieuwtjes en namen als je het niet erg vindt.
Heb wel geleerd dat dat niet bijzonder gewaardeerd wordt :proost
Dat vind ik behoorlijk kinderachtig: Het meerendeel vond het namelijk WEL interressant.
Als je bedenkt dat beide spelers voor € 0,00 kwamen, en ze zijn verkocht voor laat zeggen in totaal € 600.000,00 nou tel uit je winst. Dan heeft cambuur het prima gedaan. Weet zeker dat de TS een waardig opvolger zal vinden, net zoals ze dat voor Leeuwin hebben gedaan. Al is dat altijd maar weer afwachten hoe dat loopt.
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 19:52:22
Als je bedenkt dat beide spelers voor € 0,00 kwamen, en ze zijn verkocht voor laat zeggen in totaal € 600.000,00 nou tel uit je winst. Dan heeft cambuur het prima gedaan. Weet zeker dat de TS een waardig opvolger zal vinden, net zoals ze dat voor Leeuwin hebben gedaan. Al is dat altijd maar weer afwachten hoe dat loopt.
Haal daar 4 jaar salaris van van der Laan af en 1 jaar van Leeuwin, tuurlijk heb je nog wel winst gemaakt mar niet extreem veel.
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2014, 19:51:18
Dat vind ik behoorlijk kinderachtig: Het meerendeel vond het namelijk WEL interressant.
Oh, is dat zo? Misschien kinderachtig, kan ik inkomen..
Maar ja, als je pas serieus wordt genomen als de landelijke media van dit gerucht horen...
K**!
Citaat van: Timmie op juli 04, 2014, 19:54:05
Oh, is dat zo? Misschien kinderachtig, kan ik inkomen..
Maar ja, als je pas serieus wordt genomen als de landelijke media van dit gerucht horen...
het ging meer om hoe je het nieuws bracht. Maar je nieuws werd/ wordt serieus genomen.
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 19:52:22
Als je bedenkt dat beide spelers voor € 0,00 kwamen, en ze zijn verkocht voor laat zeggen in totaal € 600.000,00 nou tel uit je winst. Dan heeft cambuur het prima gedaan. Weet zeker dat de TS een waardig opvolger zal vinden, net zoals ze dat voor Leeuwin hebben gedaan. Al is dat altijd maar weer afwachten hoe dat loopt.
Als je bedenkt dat dit duo afgelopen jaar na international Daley Blind, de zilveren schoen wonnen in de ranglijst 'beste speler eredivisie', dan zijn 5 nulletjes echt weinig.. Ik zie mindere goden voor meer weggaan bij andere clubs..
Tegelijkertijd zijn dit direct de 2 beste transfers van Cambuur ooit, dus misschien moeten we niet zeuren.
Ik vind het jammer en hoop dat de nieuwe selectie erop vooruit gaat. We wachten af, hoe moeilijk ook.. 8)
Een bod wat we niet konden weigeren aldus vd belt.
ben benieuwd.
heb niet het idee dat er een speler van Groningen onze
kant opkomt.
Heb ook niet het idee dat cambuur het bedrag bekend gaat maken.
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 20:20:45
Heb ook niet het idee dat cambuur het bedrag bekend gaat maken.
Ik ook niet, maar hij heeft nog twee jaar contract (als je optie meetelt), das meer dan leeuwin en daarnaast wilde cambuur eigenlijk niet verkopen. Het lijkt mij dat dit meer dan 500k is?
Las ergens op groningenforum 560.000.
Tja, is niet heel erg slecht toch ?
Aangezien ze hem ook opgeleid hebben ...
Citaat van: punkman op juli 04, 2014, 20:42:08
Tja, is niet heel erg slecht toch ?
Aangezien ze hem ook opgeleid hebben ...
Wachten op het officiële bericht van Cambuur kant, maar ze zullen het bedrag vast niet openbaar maken denk ik. Zoals dat bij Leeuwin ook nooit officieel is gedaan!
Dit vind ik een hele slechte ontwikkeling. Dan zeker die jongen die bij Sparta mocht vertrekken een contract geven.
Ben hier niet blij mee....
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 04, 2014, 19:45:01
Het is jammer, maar ook niet meer dan dat.
Vind ik wel ;(
Citaat van: mario op juli 04, 2014, 22:51:17
Dit vind ik een hele slechte ontwikkeling. Dan zeker die jongen die bij Sparta mocht vertrekken een contract geven.
Ben hier niet blij mee....
Van Boxel?
Ik zou vd Hoorn huren!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 04, 2014, 22:56:15
Van Berkel.
Die ja.... goede centrale verdediger die opbouwend goed is en ook mee naar voren durft te komen..... dat wordt heel moeilijk. :zucht
Gaat dit over de Martijn die wel een contract voor het leven wilde bij Cambuur? Ik lees dat vd Belt zegt dat hij zelf ook graag de overstap wilde maken...... Laat maar weer eens zien dat het allemaal gelul is geweest. Martijn, succes maar je valt me flink tegen. En was het niet vd Belt die zei datals Leeuwin ging er niet nog een centrale verdediger zou gaan..... Gedraai en gelul, maar ach, de seizoenkaarten waren toch al uitverkocht. Ben benieuwd wat er straks staat.
Citaat van: Cor op juli 04, 2014, 23:02:22
Gaat dit over de Martijn die wel een contract voor het leven wilde bij Cambuur? Ik lees dat vd Belt zegt dat hij zelf ook graag de overstap wilde maken...... Laat maar weer eens zien dat het allemaal gelul is geweest. Martijn, succes maar je valt me flink tegen. En was het niet vd Belt die zei datals Leeuwin ging er niet nog een centrale verdediger zou gaan..... Gedraai en gelul, maar ach, de seizoenkaarten waren toch al uitverkocht. Ben benieuwd wat er straks staat.
Je moet niet vergeten dat Groningen zijn clupje is he. Hij is daar opgegroeid zat daar in de jeugdopleiding, en heeft altijd aangegeven dat hij daar ooit wilde spelen.
Soms kun je gewoon niet weigeren. Vergeet niet dat Cambuur nog steeds een hoog negatief eigen vermogen heeft.
Daarnaast heb je aan een gedemotiveerde speler ook niets.
Citaat van: Montana op juli 04, 2014, 23:24:28
Soms kun je gewoon niet weigeren. Vergeet niet dat Cambuur nog steeds een hoog negatief eigen vermogen heeft.
Daarnaast heb je aan een gedemotiveerde speler ook niets.
Snap ik allemaal. Maar hoe kun je een half jaar terug zeggen dat je hier wel een contract voor het leven wil hebben en nu gedemotiveerd raken wanneer je niet naar FCG kan? Ik vind dat raar en kan dat niet begrijpen. Waarom dan nog een contract voor een jaar met een optie. Vrij hypocriet allemaal
Moet heel snel kwaliteit bij. Zijn stukken minder dan eind vorig seizoen.
Ritzmaier, Manu, Lukoki, Leeuwin, Van der Laan, Paco. Werk aan de winkel. Vroeg vanavond Ype Smid naar Paco en hij zei resoluut nee. Snap ik niet, 3 klassen beter dan Bakker
Citaat van: De Raaf op juli 05, 2014, 00:43:49
Moet heel snel kwaliteit bij. Zijn stukken minder dan eind vorig seizoen.
Ritzmaier, Manu, Lukoki, Leeuwin, Van der Laan, Paco. Werk aan de winkel. Vroeg vanavond Ype Smid naar Paco en hij zei resoluut nee. Snap ik niet, 3 klassen beter dan Bakker
Zijn wij ook minder dan vorig jaar rond dezelfde tijd?
Nee ik snap je. We hebben nog ff, maar gaan nu teveel basisspelers weg
Citaat van: Lore op juli 05, 2014, 00:44:46
Zijn wij ook minder dan vorig jaar rond dezelfde tijd?
Precies.
EDIT: Net even op het Groningen forum gekeken. Over het algemeen zijn ze daar niet heel positief over de komst van Van der Laan (met name door het waarschijnlijk relatief hoge transferbedrag). Ze weten dus duidelijk niet wat ze binnen halen! :zucht
Ik zal hem zeker missen, een Cambuur-speler naar mijn hart!
Oprotten met die zakkenvullert, vieze smaak in mien freet. Lekker op de bank bij grunn, dikke lul!!!!!!!!! l0l l0l l0l
Je gaat lekker niet Wiekie, ook al bij het VdB topic ;)
Maar ik snap het wel.. Want och wat wilde Martijn bij Cambuur blijven! Wel 10 hele jaren en hij wil alles behalve LB spelen bij FCG!
Allemaal gezwam want VI meldt anders http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-raakt-van-der-laan-alsnog-kwijt-aan-groningen.htm (http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-raakt-van-der-laan-alsnog-kwijt-aan-groningen.htm)
Hij gaat dus én ons verlaten én waarschijnlijk LB spelen
Dit valt me van hem tegen.. Is niet de clubman die ik dacht dat hij was!
Face it; Échte clubliefde bestaat niet meer zodra geld en eigen belang kunnen winnen helaas!
Het ga je goed ouwe breker en wens je het allerbeste. Dat dan weer wel
Citaat van: Cor op juli 04, 2014, 23:48:18
Snap ik allemaal. Maar hoe kun je een half jaar terug zeggen dat je hier wel een contract voor het leven wil hebben en nu gedemotiveerd raken wanneer je niet naar FCG kan? Ik vind dat raar en kan dat niet begrijpen. Waarom dan nog een contract voor een jaar met een optie. Vrij hypocriet allemaal
Hij heeft ook gezegd dat hij ooit wil slagen bij FC Groningen. Vergeet dat niet.
Voor leeuwin is een uitstekende vervanger aangetrokken. Ik heb er vertrouwen in dat dit ook voor vd laan zal gebeuren. Cambuur wil weer een inschuivende cv.
die nieuw aan te trekken man moet dus kunnen voetballen en linksbenig zijn.
opties?
Citaat van: AL op juli 05, 2014, 08:17:46
Voor leeuwin is een uitstekende vervanger aangetrokken. Ik heb er vertrouwen in dat dit ook voor vd laan zal gebeuren. Cambuur wil weer een inschuivende cv.
die nieuw aan te trekken man moet dus kunnen voetballen en linksbenig zijn.
opties?
Danzell Gravenberch! Snel,zeer sterk,opbouwend ook goed maar wel jong en kan eens een foutje maken...
Heeft het hier prima gedaan, gun die jongen ook een beetje deze transfer. En wij krijgen een zakgeld.
Citaat van: De Raaf op juli 05, 2014, 00:47:18
Nee ik snap je. We hebben nog ff, maar gaan nu teveel basisspelers weg
Dat is de prijs die wij betalen voor ons succes!
Citaat van: SCC-J op juli 05, 2014, 09:05:02
Heeft het hier prima gedaan, gun die jongen ook een beetje deze transfer. En wij krijgen een zakgeld.
Eens. Hij heeft het uitstekend gedaan, maar ik denk dat afgelopen seizoen wel eens zijn beste jaar kan zijn geweest en dat de rek in zijn spel eruit is. Dan hebben wij hem op het hoogtepunt en tegen de hoogste waarde verkocht.
Wat een aderlating... Snap er ook geen bal van dat vdLaan naar die varkens vertrekt. Ze hebben 'm daar eerst op een zijspoor gezet en nu weer blij terug... Maar goed, eens te meer het bewijs dat voetballers kort van geheugen zijn en dat je de interviews van die gasten niet met een korrel, maar met een zak zout moet nemen. Het ga je goed, Martijn!
Verder is het leuk dat we nog wat poen voor deze speler vangen, kunnen we de financiele balans weer wat positief optrekken. Tenminste, als we niet net als met Leeuwin met een fooi worden afgescheept.
Ben zo nieuwsgierig als een aapje waar de heren Keizer en VDB mee op de proppen komen qua vervanging. Gelijkwaardige of betere spelers terughalen is een hele uitdaging......
Citaat van: Lore op juli 05, 2014, 10:10:35
Eens. Hij heeft het uitstekend gedaan, maar ik denk dat afgelopen seizoen wel eens zijn beste jaar kan zijn geweest en dat de rek in zijn spel eruit is. Dan hebben wij hem op het hoogtepunt en tegen de hoogste waarde verkocht.
Zo zie ik het ook. VD Laan heeft een geweldig seizoen gedraaid, misschien wel het beste uit zijn carrière. Voordat dit seizoen begon was ik juist bang dat hij vele fouten zou maken en een zwakke schakel zou zijn. Dit heeft hij bijna in alle potten met het tegendeel bewezen. Respect daarvoor!!
Martyn heel veel succes bij FC Groningen en het allerbeste in de 32 wedstrijden!
Ik kan er niet echt mee zitten. Ik gun vd Laan het allerbeste in Duitsland :devil
Linker centrale verdedigers zijn er genoeg, de kunst is om er eentje te pakken die durft te voetballen. In dat licht bekeken ga ik mee met grijskijker en zou ik kijken naar de mogelijkheden om Gravenbergh binnen te hengelen.
Wat mij meer zorgen baart is de nr 10 en nog een vleugelspits. Je mag er nu vanuit gaan dat de Leeuw niet komt, daarnaast geloof ik niet dat Lukoki nog een jaar naar Leeuwarden komt. Alternatieven op deze posities zou ik zo niet weten althans niet voor de bedragen die wij kunnen betalen.
Bekend talent is duur, onbekend talent kan tegen vallen maar hier kan je wel het meeste verdienen. Uiteraard is het belangrijkste dat we er in blijven, hoe dan ook!!
Nu officieel van de Cambuur site:
Centrale verdediger Martijn van der Laan maakt per direct de overstap van SC Cambuur naar FC Groningen. Beide clubs bereikten gister al overeenstemming over het afkopen van zijn contract en vandaag werden ook speler en (nieuwe) club het eens. Over de hoogte van de transfersom worden geen uitspraken gedaan.
De 25-jarige Van der Laan maakte in het seizoen 2010/2011 de overstap van SC Veendam naar SC Cambuur, waar hij de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde was in de basisopstelling en onder andere het kampioenschap van de Jupiler League en de handhaving in de Eredivisie meemaakte.
Van der Laan: "Ik heb een geweldige tijd gehad bij SC Cambuur. Vorig jaar het fantastische kampioenschap en afgelopen seizoen een geweldig eerste jaar in de Eredivisie. De club wilde me graag houden, maar uiteindelijk hebben ze toch meegewerkt aan een transfer, en daar ben ik ze dankbaar voor. Met de overstap naar FC Groningen keer ik terug bij mijn oude club en krijg ik ook nog eens de kans om Europees voetbal te spelen. Ik wil SC Cambuur en de supporters bedanken voor hun steun in de afgelopen onvergetelijke jaren."
SC Cambuur wil Martijn van der Laan enorm bedanken voor zijn inzet en verdiensten voor de club en wenst hem veel succes bij zijn nieuwe werkgever.
Waarom mogen we als supporters nooit het transferbedrag weten wat is dat voor onzin. Lekker transparant. Maar er zal wel weer een lekker goedkoop spelertje voor terug komen en wat geld in de kas. Martijn ik wens je geen succes bij grunnn.
Het is ontzettend jammer, maar begrijp die jonge wel. Hoop wel voor hem dat ze hem centraal gaan opstellen, want persoonlijk vind ik dat hij op de back niet op zijn plaats zal zijn.
Het ga je goed en veel succes bij de groen witten.
Martijn je liep gister met de ziel onder je arm .Je had het heel moeilijk .Ik gun je het allerbeste .Voetbal zit nu eenmaal zo inelkaar .We moeten dit ook positief zien ,we zijn een enorm in ontwikkeling als club en daar hoort dit ook bij .
Citaat van: sunderland op juli 05, 2014, 13:13:57
Martijn je liep gister met de ziel onder je arm .Je had het heel moeilijk .Ik gun je het allerbeste .Voetbal zit nu eenmaal zo inelkaar .We moeten dit ook positief zien ,we zijn een enorm in ontwikkeling als club en daar hoort dit ook bij .
:thumbsup niks aan toe te voegen..
Citaat van: sunderland op juli 05, 2014, 13:13:57
Martijn je liep gister met de ziel onder je arm .Je had het heel moeilijk .Ik gun je het allerbeste .Voetbal zit nu eenmaal zo inelkaar .We moeten dit ook positief zien ,we zijn een enorm in ontwikkeling als club en daar hoort dit ook bij .
That's football! Wellicht dragen we McIntosh en/of Reijen na 34 duels ook op handen. Martijn: all the best, je hebt je voor 110% ingezet voor onze club! |:)
Wat een schok, mijn favoriete spelertje die altijd 100% inzet liet zien. Ik zal je missen! Eens een Cambuurman, altijd een Cambuurman! |:)
Citaat van: Voetbal12 op juli 05, 2014, 13:09:54
Waarom mogen we als supporters nooit het transferbedrag weten wat is dat voor onzin. Lekker transparant.
Het zal met een ton of 3 wel weer zijn bekeken. Vandaar. :zucht
Van der Laan schijnt mondeling akkoord te zijn met Fc Groningen. Dat zegt dus nog niks. Dat is ie een paar jaar geleden ook al eens met GAE geweest maar brak hij zijn woord bleef hij uiteindelijk toch bij ons spelen.
En als het waar is dat hij 560.000 euro heeft opgebracht dan heeft Cambuur dat geweldig uitonderhandeld
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 13:34:24
560.000 euro
Is dit de zogenaamde hoofdprijs? Meer een doekje voor het bloeden..... Bij de Staatsloterij staat de hoofdprijs op 27 mio.
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 13:32:18
Van der Laan schijnt mondeling akkoord te zijn met Fc Groningen. Dat zegt dus nog niks. Dat is ie een paar jaar geleden ook al eens met GAE geweest maar brak hij zijn woord bleef hij uiteindelijk toch bij ons spelen.
wakker wudde
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 13:38:28
Is dit de zogenaamde hoofdprijs? Meer een doekje voor het bloeden..... Bij de Staatsloterij staat de hoofdprijs op 27 mio.
zal ong 4 ton + zijn
Citaat van: sunderland op juli 05, 2014, 13:42:03
wakker wudde
was cynisch bedoeld, ik wilde alleen maar aangeven dat mondeling akkoord was met GAE en bij Cambuur bleef, en dat hij heeft gezegd een contract voor het leven bij Cambuur te willen , en nu doodleuk naar Groningen gaat. Ik snap dat best hoor, als je salaris verviervoudigd wordt maar dat je Van der laan nooit op zijn woord moet geloven is ook wel duidelijk.
Citaat van: Drumfather SCC op juli 05, 2014, 04:04:07
Je gaat lekker niet Wiekie, ook al bij het VdB topic ;)
Maar ik snap het wel.. Want och wat wilde Martijn bij Cambuur blijven! Wel 10 hele jaren en hij wil alles behalve LB spelen bij FCG!
Allemaal gezwam want VI meldt anders http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-raakt-van-der-laan-alsnog-kwijt-aan-groningen.htm (http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-raakt-van-der-laan-alsnog-kwijt-aan-groningen.htm)
Hij gaat dus én ons verlaten én waarschijnlijk LB spelen
Dit valt me van hem tegen.. Is niet de clubman die ik dacht dat hij was!
Face it; Échte clubliefde bestaat niet meer zodra geld en eigen belang kunnen winnen helaas!
Het ga je goed ouwe breker en wens je het allerbeste. Dat dan weer wel
Hij zal gewoon op de plek van Kappelhof spelen.
Naast Botteghin dus.. Mocht hij niet vertrekken bij de FC!
Citaat van: sunderland op juli 05, 2014, 13:43:17
zal ong 4 ton + zijn
Dat zeg ik. Een fooi..... :wall
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 13:28:23
Het zal met een ton of 3 wel weer zijn bekeken. Vandaar. :zucht
Dat was bij Leeuwin het geval. Ook bij Martyn? Ik hoop (en verwacht) toch minimaal 5.
Anders hebben ze het niet over een niet te weigeren bod.
5 ton voor hem is toch prima?
Martijn van der Laan is een goede centrale verdediger maar wel in combinatie met Leeuwin.
Snap ook niet dat Utrecht die 2 niet samen heeft gekocht voor 1 miljoen. Ze zijn complementair aan elkaar,
denk dat vd Laan zonder een goede man naast hem, het moeilijk heeft in de eredivisie. Leeuwin alleen is goed,
Martijn niet voor de eredivisie!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 05, 2014, 14:35:00
Dat was bij Leeuwin het geval. Ook bij Martyn? Ik hoop (en verwacht) toch minimaal 5.
Anders hebben ze het niet over een niet te weigeren bod.
5 ton voor hem is toch prima?
Gezien de hoogdravende en stoere uitspraken vooraf, is en blijft dat bedrag een fooi.
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 14:40:17
Gezien de hoogdravende en stoere uitspraken vooraf, is en blijft dat bedrag een fooi.
Hoe kan je dat nou zeggen, je weet het bedrag niet.. Het zal binnenkort wel bekend worden want Nijland mag daar graag over praten.. dus wacht dat af voor je oordeelt :proost
500k voor een binnenlandse transfer is tegenwoordig een prima bedrag!
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 14:40:17
Gezien de hoogdravende en stoere uitspraken vooraf, is en blijft dat bedrag een fooi.
Inderdaad, voor een speler van bijna 1m.90 cm, met een geweldige techniek, die al 6 seizoenen eredivisie heeft gespeeld en met inmiddels 50 interlands achter zijn naam veel te weinig. Pffff!
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 15:03:45
Inderdaad, voor een speler van bijna 1m.90 cm, met een geweldige techniek, die al 6 seizoenen eredivisie heeft gespeeld en met inmiddels 50 interlands achter zijn naam veel te weinig. Pffff!
:_schater
Lezen! VDB roept dat de spelers niet weg mogen, mits er een financiële klapper voor de club kan worden gemaakt. Vervolgens schijten we de twee meest waardevolle spelers weg voor twee keer een paar ton. Dat bedoel ik.
Ik begin me ernstig zorgen te maken. Velen vertrekken. En niet de minsten. Wanneer komt er iets voor terug?
Vd Belt steekt iedereen de gek aan. Ik citeer de man:
"Als we Leeuwin verkopen, dan gaat Vd Laan niet weg want anders raken we beide centrumverdedigers kwijt".
Flikker op man :R :R :R
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 15:11:59
Ik begin me ernstig zorgen te maken. Velen vertrekken. En niet de minsten. Wanneer komt er iets voor terug?
Dit wordt ook werkelijk waar elk jaar geroepen! Wordt je daar zelf niet moe van?
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 15:11:59
Lezen! VDB roept dat de spelers niet weg mogen, mits er een financiële klapper voor de club kan worden gemaakt. Vervolgens schijten we de twee meest waardevolle spelers weg voor twee keer een paar ton. Dat bedoel ik.
Ik begin me ernstig zorgen te maken. Velen vertrekken. En niet de minsten. Wanneer komt er iets voor terug?
Wat nu lezen? Jij trekt allerlei conclusies, terwijl je geen idee hebt van de transferbedragen. Mag ik dat een beetje vreemd vinden?
Vorig jaar rond deze tijd had niemand verwacht dat vd Laan het zo goed zou doen. Moest er nog ene Jaliens komen die niet kwam. En toch kwam het goed.
Niet zo druk maken, er staat straks heus een representatieve verdediging.
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 15:11:59
Lezen! VDB roept dat de spelers niet weg mogen, mits er een financiële klapper voor de club kan worden gemaakt. Vervolgens schijten we de twee meest waardevolle spelers weg voor twee keer een paar ton. Dat bedoel ik.
Ik begin me ernstig zorgen te maken. Velen vertrekken. En niet de minsten. Wanneer komt er iets voor terug?
Die komen niet...............degradatievoetbal dit nieuwe seizoen vriend............ :thumbsup
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 15:30:13
Wat nu lezen? Jij trekt allerlei conclusies, terwijl je geen idee hebt van de transferbedragen. Mag ik dat een beetje vreemd vinden?
400.000 euro voor Leeuwin en 500.000 euro voor Vd Laan
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:25:34
Vd Belt steekt iedereen de gek aan. Ik citeer de man:
"Als we Leeuwin verkopen, dan gaat Vd Laan niet weg want anders raken we beide centrumverdedigers kwijt".
Flikker op man :R :R :R
Als je citeert, citeer dan volledig. Mits er grote bedragen geboden worden heeft v.d. Belt daar luid en duidelijk bij gezegd. En als ze meer dan 5 ton voor van der Laan hebben gevangen, dan houdt ie zich gewoon aan zijn woord.
Citaat van: SCC-J op juli 05, 2014, 15:26:40
Dit wordt ook werkelijk waar elk jaar geroepen! Wordt je daar zelf niet moe van?
Wel nee. Moe ben ik niet zo snel. Ben geen politicus of ambtenaar.... :devil
We zullen zien hoe het komt. Voorlopig baal ik nog even door dat het hele centrum weg is voor een paar ton....
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 15:30:13
Wat nu lezen? Jij trekt allerlei conclusies, terwijl je geen idee hebt van de transferbedragen. Mag ik dat een beetje vreemd vinden?
Hoe kom je er bij dat ik de bedragen niet weet?
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 15:36:15
Hoe kom je er bij dat ik de bedragen niet weet?
Dat blijkt wel uit de bedragen die je noemt, of roep je hier met opzet te lage bedragen?
Citaat van: Delamere op juli 05, 2014, 15:38:29
Dat blijkt wel uit de bedragen die je noemt, of roep je hier met opzet te lage bedragen?
Wiekie zit er dichter bij dan ik.
Citaat van: Len Cantello op juli 05, 2014, 15:41:37
Wiekie zit er dichter bij dan ik.
En daarmee wil je zeggen?Dat Wiekie bij de onderhandeling aanwezig was? :_schater
Citaat van: grijskijker op juli 05, 2014, 16:12:04
En daarmee wil je zeggen?Dat Wiekie bij de onderhandeling aanwezig was? :_schater
Dat niet iedereen zoveel verstand van voetbal heeft als jou denk ik
Citaat van: Cor op juli 05, 2014, 16:25:53
Dat niet iedereen zoveel verstand van voetbal heeft als jou denk ik
Dat was ook weer een waardevolle bijdrage...
Ah het dramapraat is weer begonnen. Geloof eens in de staf en kijk wat er vorig seizoen en in de winter binnen werd gehengeld. Of dachten jullie dat ze al klaar waren? Het begin van het seizoen is nog best ver weg.
Su verkope gewoon spelers (die dat zelf graag wille), t mut niet gekker wudden! T liekt hier GVD wel een BVO.
Jammer dat hij vertrekt, erg jammer. Maar zo gaat dat. Nu vertrouwen houden, we mogen blij zijn dat het nu al duidelijk is, komt vast goed. En anders maar niet, gaan we weer Telstar op en neer :zweep
Martyn bedankt! |:)
Hemmen is Vd laan al gepasseerd met doelpunten in 2 dagen (0-1 ONB) :zweep
Tja.. Paniekvoetbal eerste klasse.. Voor een afgeschreven speler bij Veendam naar een geweldige periode bij Cambuur. Transfersommen die te laag zijn, ja met zo'n topsalaris als de spelers hier verdienen moet er minstens 3 mio op het kleed komen...
Allemaal factoren die de moment huilers hier niet in ogenschouw nemen.
Martyn het ga je goed, ik baal als een stekker maar ik gun je de stap naar je eerste liefde van harte.
_O_
_O_
Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2014, 19:03:25
Tja.. Paniekvoetbal eerste klasse.. Voor een afgeschreven speler bij Veendam naar een geweldige periode bij Cambuur. Transfersommen die te laag zijn, ja met zo'n topsalaris als de spelers hier verdienen moet er minstens 3 mio op het kleed komen...
Allemaal factoren die de moment huilers hier niet in ogenschouw nemen.
Martyn het ga je goed, ik baal als een stekker maar ik gun je de stap naar je eerste liefde van harte.
_O_
Wat maakt iedereen zich druk, nergens voor nodig. Alle nieuwkomers vallen mij tot nu toe nog niet tegen. Vind die Markoutz ook niet slecht. Geduld en ALLES KOMT GOED!!! :y
Citaat van: de Schoot op juli 05, 2014, 20:59:09
Wat maakt iedereen zich druk, nergens voor nodig. Alle nieuwkomers vallen mij tot nu toe nog niet tegen. Vind die Markoutz ook niet slecht. Geduld en ALLES KOMT GOED!!! :y
Aldus henk de Jong
Citaat van: grijskijker op juli 05, 2014, 16:41:20
Dat was ook weer een waardevolle bijdrage...
Net zo zinvol als die van jou.....not
En even on topic. Het maakt mij niet zoveel uit dat Martijn weggaat, zo wordt het spel gespeeld. Word alleen schijtziek van de verhalen die dit soort voetballers uitbraken, de vermeende clubliefde die ze uitstralen. Er komt vast iemand voor terug die altijd al bij Cambuur wilde voetballen en hier wel een contract voor 10 jaar wil tekenen.
Beijk het ook eens van de positieve kant. Alweer een speler verkocht, iets wat voorheen amper lukte.
alleen op deze manier kun je je financiele positie verbeteren(zeker totdat nieuwe stadion er komt).
Jonge spelers aantrekken en met winst verkopen, prima beleid!
hoe doet van berkel het? Was 2 jaar geleden nog een van de grootste talenten voor de positie links centraal achterin.
Citaat van: Cor op juli 06, 2014, 08:37:57
En even on topic. Het maakt mij niet zoveel uit dat Martijn weggaat, zo wordt het spel gespeeld. Word alleen schijtziek van de verhalen die dit soort voetballers uitbraken, de vermeende clubliefde die ze uitstralen. Er komt vast iemand voor terug die altijd al bij Cambuur wilde voetballen en hier wel een contract voor 10 jaar wil tekenen.
En jij gaat dat weer allemaal geloven, zodat je bij verkoop van des betreffende speler weer kan janken..
Wanneer worden sommigen hier eens wakker, om te beseffen dat club liefde bijna (op Bijker na natuurlijk) niet meer bestaat en dat het alleen maar om geld gaat, en onder druk van die akelige zaakwaarnemers heb je als club weinig meer te vertellen..
Citaat van: AL op juli 06, 2014, 08:50:03
Beijk het ook eens van de positieve kant. Alweer een speler verkocht, iets wat voorheen amper lukte.
alleen op deze manier kun je je financiele positie verbeteren(zeker totdat nieuwe stadion er komt).
Jonge spelers aantrekken en met winst verkopen, prima beleid!
hoe doet van berkel het? Was 2 jaar geleden nog een van de grootste talenten voor de positie links centraal achterin.
Inderdaad mee eens!
Verwacht niet meteen dat van Berkel er staat, als die jongen komt heeft hij tijd nodig...
Citaat van: grijskijker op juli 06, 2014, 09:05:34
En jij gaat dat weer allemaal geloven, zodat je bij verkoop van des betreffende speler weer kan janken..
Wanneer worden sommigen hier eens wakker, om te beseffen dat club liefde bijna (op Bijker na natuurlijk) niet meer bestaat en dat het alleen maar om geld gaat, en onder druk van die akelige zaakwaarnemers heb je als club weinig meer te vertellen..
Ik geloof niks en ik jank niet. Beetje meer respect voor een ander zou je eens sieren. Verder, wat ik al erder zei hier, het zal mij aan de reet roesten dat Martijn weggaat, heb van hem genoten en wens hem het beste. We krijgen er vast iets goeds voor terug, en ik ben ervan overtuigd dat jij zo weer twintig namen kunt noemen die we dan toch weer niet halen :_schater
Citaat van: Cor op juli 06, 2014, 09:58:45
Ik geloof niks en ik jank niet. Beetje meer respect voor een ander zou je eens sieren. Verder, wat ik al erder zei hier, het zal mij aan de reet roesten dat Martijn weggaat, heb van hem genoten en wens hem het beste. We krijgen er vast iets goeds voor terug, en ik ben ervan overtuigd dat jij zo weer twintig namen kunt noemen die we dan toch weer niet halen :_schater
Kan hier nog zoveel over zeggen... Maar ik lach het weg,het is niet de moeite waard...
Citaat van: grijskijker op juli 06, 2014, 09:05:34
En jij gaat dat weer allemaal geloven, zodat je bij verkoop van des betreffende speler weer kan janken..
Wanneer worden sommigen hier eens wakker, om te beseffen dat club liefde bijna (op Bijker na natuurlijk) niet meer bestaat en dat het alleen maar om geld gaat, en onder druk van die akelige zaakwaarnemers heb je als club weinig meer te vertellen..
Ik denk ook dat hier bij komt dat vd Laan in groningen geboren is, de jeugdopleiding daar heeft doorlopen en misschien voor zichzelf wel revange wil omdat hij daar we moet. Ik denk dat het wat minder zwart wit is als sommigen hier misschien denken.
Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2014, 19:03:25
moment huilers
VDB en VDL moeten eerst eens nadenken voordat ze iets in de pers roepen, dat is alles. Dat scheelt een hoop moment gehuil, zoals jij dat noemt.
Citaat van: Marc S op juli 06, 2014, 10:47:20
Ik denk ook dat hier bij komt dat vd Laan in groningen geboren is, de jeugdopleiding daar heeft doorlopen en misschien voor zichzelf wel revange wil omdat hij daar we moet. Ik denk dat het wat minder zwart wit is als sommigen hier misschien denken.
Daar heb je een punt.. Zoiets kan mee spelen inderdaad..
Citaat van: Len Cantello op juli 06, 2014, 10:47:51
VDB en VDL moeten eerst eens nadenken voordat ze iets in de pers roepen, dat is alles. Dat scheelt een hoop moment gehuil, zoals jij dat noemt.
Je weet toch dat je uitspraken in de voetbal wereld met kilo(een korrel is te weinig) zout moet nemen?
Citaat van: grijskijker op juli 06, 2014, 10:53:57
Je weet toch dat je uitspraken in de voetbal wereld met kilo(een korrel is te weinig) zout moet nemen?
Dat weet iedereen maar betekent dat volgens jou dat je er niets van mag vinden?
Citaat van: grijskijker op juli 06, 2014, 10:53:57
Je weet toch dat je uitspraken in de voetbal wereld met kilo(een korrel is te weinig) zout moet nemen?
Ach ja. Wat VDL betreft, die neem ik niks kwalijk. VDB met z'n praatjes is voor mij wel een beetje door het ijs gezakt. Die had na het vertrek van Leeuwin gewoon moeten zeggen: "als VDL niet wil verlengen, verkopen we 'm, want voor goed geld is alles hier te koop".
Wat mij betreft: einde discussie. VDL komen we dit seizoen wel weer tegen................. Als bankzitter bij FCG.
Citaat van: grijskijker op juli 06, 2014, 10:17:42
Kan hier nog zoveel over zeggen... Maar ik lach het weg,het is niet de moeite waard...
Klopt, het is niet de moeite waard. Uiteindelijk heb jij, net als mij, toch niks te vertellen bij Cambuur en weet je net als alle Nederlanders hoe het moet.
Citaat van: Len Cantello op juli 06, 2014, 10:58:48
Ach ja. Wat VDL betreft, die neem ik niks kwalijk. VDB met z'n praatjes is voor mij wel een beetje door het ijs gezakt. Die had na het vertrek van Leeuwin gewoon moeten zeggen: "als VDL niet wil verlengen, verkopen we 'm, want voor goed geld is alles hier te koop".
Wat mij betreft: einde discussie. VDL komen we dit seizoen wel weer tegen................. Als bankzitter bij FCG.
na de winterstop staat hij hier weer op het veld
Citaat van: sunderland op juli 06, 2014, 12:02:39
na de winterstop staat hij hier weer op het veld
zeker weten van niet.
basisplaats bij tkv.
Citaat van: Cor op juli 06, 2014, 10:57:56
Dat weet iedereen maar betekent dat volgens jou dat je er niets van mag vinden?
Dat mag zeker..
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:25:34
Vd Belt steekt iedereen de gek aan. Ik citeer de man:
"Als we Leeuwin verkopen, dan gaat Vd Laan niet weg want anders raken we beide centrumverdedigers kwijt".
Flikker op man :R :R :R
Jij bent echt niet meer te redden hè? ;(
Ruim 500.000 euro voor een speler die het jaar er voor niets tot weinig waard was qua transfersom... Ik zeg dikke prima :thumbsup
Nu maar snel de selectie gaan versterken, wat ik lees komen er nog 5 of 6 spelers bij.... ben benieuwd.. |:)
Kan dit topic ook gesloten worden, die dweil is weg.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2014, 12:02:39
na de winterstop staat hij hier weer op het veld
zondag 14 september volgens mij.
Citaat van: wiekie1969 op juli 07, 2014, 10:24:41
zondag 14 september volgens mij.
Wakker wudde... Na de winterstop speult er weer in geel/blauw.
Citaat van: Dokkumer op juli 07, 2014, 11:08:26
Wakker wudde... Na de winterstop speult er weer in geel/blauw.
Mede dankzij van der Laan hebben we vorig jaar zo'n goed seizoen gedraaid. Prima achterhoede hadden we. Maar wie zegt mij dat hij dit seizoen weer zo goed in vorm is. Dus als ze er een half miljoen voor krijgen kunnen zeg ik grote strik erom en gauw meegeven aan FCG. geeft ons weer ruimte om te investeren in een nieuw team. En zo kan Cambuur zich elk seizoen weer door ontwikkelen en zo hopelijk een stabiele eredivisie club worden.
Nou nou wat n een geweldige deal 500. Ton voor van der laan. Een lachertje is het
Citaat van: Voetbal12 op juli 07, 2014, 12:20:32
Nou nou wat n een geweldige deal 500. Ton voor van der laan. Een lachertje is het
Lachertje?? jij volgt al een tijdje de transfers niet meer zeker? bedragen vanaf 500k voor binnenlandse transfers zijn schaars. En als ze er al zijn is het een groot talent of zitten er veel clubs achter ze aan.
Voor clubs als Cambuur is alles boven 350k een prima bedrag.
Citaat van: Voetbal12 op juli 07, 2014, 12:20:32
Nou nou wat n een geweldige deal 500. Ton voor van der laan. Een lachertje is het
Zanka Jørgensen van PSV wordt verkocht aan Kopenhagen voor 6 ton. Terwijl hij bij PSV een marktwaarde van 2,2 miljoen had. Dus is 5 ton voor van der Laan een hele goede deal.
Citaat van: YellowBlue op juli 07, 2014, 12:24:42
Lachertje?? jij volgt al een tijdje de transfers niet meer zeker? bedragen vanaf 500k voor binnenlandse transfers zijn schaars. En als ze er al zijn is het een groot talent of zitten er veel clubs achter ze aan.
Voor clubs als Cambuur is alles boven 350k een prima bedrag.
Zo is het!! |:)
Citaat van: wiekie1969 op juli 07, 2014, 10:22:24
Kan dit topic ook gesloten worden, die dweil is weg.
Doe normaal juh! ....
Martijn heel veel succes volgend seizoen bij FC Groningen! Het is je gegund, bedankt voor je super inzet de afgelopen jaren!
Citaat van: Voetbal12 op juli 07, 2014, 12:20:32
Nou nou wat n een geweldige deal 500. Ton voor van der laan. Een lachertje is het
Wat had jij verwacht dan? En zegt dat wat over de deal of over jouw verwachtingen?
vd Laan wil het ongelijk bewijzen van Grun, door dat die daar nooit is doorgebroken , maar natuurlijk is het geld het enige waarvoor die gaat.
Citaat van: Voetbal12 op juli 07, 2014, 12:20:32
Nou nou wat n een geweldige deal 500. Ton voor van der laan. Een lachertje is het
Op het forum van Groningen vinden ze het teveel...
5 ton schone winst? op een kleine verdediger die 1 seizoen, oveigens zeer verdienstelijk, eredivisie heeft gespeeld.
Dit geld ook een beetje voor leeuwin.
Benieuwd of ze het afzonderlijk van mekaar weer zo goed doen bij hun nieuwe clubs.
Uitstekend geld verdiend door Cambuur.
Ben benieuwd wat er voor nieuwe speler voor terug gaat komen.
Citaat van: carlo de leeuw op juli 07, 2014, 13:22:47
5 ton schone winst? op een kleine verdediger die 1 seizoen, oveigens zeer verdienstelijk, eredivisie heeft gespeeld.
Dit geld ook een beetje voor leeuwin.
Benieuwd of ze het afzonderlijk van mekaar weer zo goed doen bij hun nieuwe clubs.
Uitstekend geld verdiend door Cambuur.
Precies! Bij Cambuur mochten ze ook fouten maken (wat ze ook regelmatig hebben gedaan, o.a. rode kaart eagles, en uitglijders van Leeuwin) die ze bij GR en UT niet accepteren. Wij willen handhaven, zij Europa in. Ik vraag me af of ze het zo goed gaan doen. Ze hebben geprofiteerd van de flow bij onze mooie club (net als die trainer die is vertrokken), maar ik vraag me af of ze individueel zo geweldig zijn.
Mooi opnieuw investeren!!
(https://pbs.twimg.com/media/Br8YPRECQAAHhRU.jpg:large)
Officiële presentatie. Transfersom 460.000. Zojuist bekend gemaakt door de club, Martijn tekent een contract voor 4 seizoenen.
Zo'n enorm bedrag ontvangen we natuurlijk in een paar termijnen.
Citaat van: Bascambuur op juli 07, 2014, 15:15:03
Zo'n enorm bedrag ontvangen we natuurlijk in een paar termijnen.
:_schater :_schater en met verschillende voorwaarden!
Zonder bankgarantie!
Mooi bedrag! in 1x overmaken aub!
Mooi bedrag. :thumbsup
Zou Cambuur ook een (klein) deel van de transfersommen voor Leeuwin en Van der Laan herinvesteren in de selectie? Het geeft wel iets meer financiële armslag lijkt me.
Volgens mij hebben ze gezegd een deel in selectie en deel schulden
wegwerken.
Citaat van: Collingwood op juli 07, 2014, 15:50:38
Zou Cambuur ook een (klein) deel van de transfersommen voor Leeuwin en Van der Laan herinvesteren in de selectie? Het geeft wel iets meer financiële armslag lijkt me.
De helft wordt geïnvesteerd.
460.000 euro voor de Zilveren Schoen-winnaar van het Voetballer van het Jaar-klassement van de Telegraaf...
Tegelijkertijd gaat Jörgensen, die geen pepernoot bij PSV raakte, voor 6 ton terug naar Kopenhagen 8P
Citaat van: Montana op juli 07, 2014, 16:08:03
De helft wordt geïnvesteerd.
Lijkt mij ook het meest logische inderdaad, ben benieuwd naar zijn prestaties volgend seizoen bij FC Groningen! Mocht het daar misgaan kan die uiteraard altijd nog terugkeren naar Cambuur :) ...
Citaat van: Lwdscc op juli 07, 2014, 16:11:04
Tegelijkertijd gaat Jörgensen, die geen pepernoot bij PSV raakte, voor 6 ton terug naar Kopenhagen 8P
Die kwam daar transfervrij en had een leuk salaris en daardoor te duur voor de jupilerleague.. Ze zullen bij Pisvee erg blij zijn met deze transfer..
Citaat van: Montana op juli 07, 2014, 16:08:03
De helft wordt geïnvesteerd.
Aangenomen dat Leeuwin rond de 3 ton (kan ook meer zijn) heeft opgebracht zou het dus gaan om ongeveer 4 ton. Dat is toch een bedrag waar je best leuke dingen mee kunt doen.
Citaat van: Lwdscc op juli 07, 2014, 16:11:04
460.000 euro voor de Zilveren Schoen-winnaar van het Voetballer van het Jaar-klassement van de Telegraaf...
Tegelijkertijd gaat Jörgensen, die geen pepernoot bij PSV raakte, voor 6 ton terug naar Kopenhagen 8P
Dat heeft voornamelijk met het verschil in salaris te maken
ja helaas wordt een transfer niet al1 bepaald door prestaties maar ook door salaris en helaas was dat voor vd laan niet heel hoog.
maar 5 ton blijft toch een mooi bedrag hoor.vd laan suc 6 en bedankt voor je prima inzet voor onze club
Citaat van: denistel op juli 07, 2014, 22:34:19
ja helaas wordt een transfer niet al1 bepaald door prestaties maar ook door salaris en helaas was dat voor vd laan niet heel hoog.
Dat begrijp ik niet, hoe zit dat dan?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 22:52:43
Dat begrijp ik niet, hoe zit dat dan?
Een ploeg koopt als het ware het contract op, die is evenveel waard als het bedrag dat een speler nog zou kunnen verdienen.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Word voor een deel vast wel meegerekend, maar vd laan zou hier geen 230k per jaar verdienen ;)
Citaat van: justremco op juli 07, 2014, 23:11:17
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Word voor een deel vast wel meegerekend, maar vd laan zou hier geen 230k per jaar verdienen ;)
Loon afgelopen jaren?
Klopt niet helemaal. Salaris is wel een factor voor het bepalen van de transfersom, net zoals de resterende contractperiode. Net zoals leeftijd+potentie, populariteit en clubsuccessen.
Het blijft een koopje..... Net als Leeuwin.
Citaat van: Len Cantello op juli 08, 2014, 06:47:18
Het blijft een koopje..... Net als Leeuwin.
Als je miljardiar bent kan je dat vinden :insane
Citaat van: Len Cantello op juli 08, 2014, 06:47:18
Het blijft een koopje..... Net als Leeuwin.
In onze ogen zal zelfs 4 miljoen te weinig zijn geweest. Ik vind het voor een speler met een dikke 30 Eredivisiewedstrijden in de benen redelijk.
Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2014, 09:40:02
In onze ogen zal zelfs 4 miljoen te weinig zijn geweest. Ik vind het voor een speler met een dikke 30 Eredivisiewedstrijden in de benen redelijk.
Daar sluit ik mij bij aan, voor Cambuur een mooi bedrag. Het is buiten de afgelopen jaren om weinig voorgekomen dat we geld ontvingen voor een speler. Ze zijn hier jarenlang gratis de deur uitgelopen of gestopt.
Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2014, 06:45:19
Klopt niet helemaal. Salaris is wel een factor voor het bepalen van de transfersom, net zoals de resterende contractperiode. Net zoals leeftijd+potentie, populariteit en clubsuccessen.
Klopt, je kan vragen wat je wilt en een andere partij kan daar "nee" tegen zeggen. Het probleem is dat een speler hier een arbitragezaak tegen aan kan spannen en dan wordt er gekeken naar redelijkheid en billijkheid en daar is salaris een belangrijke factor is. Het is namelijk niet redelijk om een transfersom te vragen van 1 miljoen voor iemand met een salaris onder de ton. Dit is gewoon een hele goede deal voor Cambuur.
.Hij verdiende minder dan een ton .x 3.5 en wat waarde .4,6 ton is netjes .Als hij nu 2 ton zou verdienen bracht hij 7.5 ton op .Tis niet anders
Citaat van: sunderland op juli 08, 2014, 12:10:22
.Hij verdiende minder dan een ton .x 3.5 en wat waarde .4,6 ton is netjes .Als hij nu 2 ton zou verdienen bracht hij 7.5 ton op .Tis niet anders
Dik onder de ton!!
Citaat van: richard op juli 09, 2014, 09:25:27
Dik onder de ton!!
Ik vind het een prima (transfer)bedrag... Wat vind jij Richard?