ken m eigenlijk niet zo goed, maar hoop dat ie een goede aanvulling is. Welkom! |:)
Welkom en gelijk 1 scoren zondag
Is dit rond? Is toch een middenvelder?
welkom homo uit schijndel
scenario Ogbeche: scoren tegen DKV, dan ben je de rest van het seizoen de held... :y
Is dit de verlosser ?
Goeie speler man!... Ik zeg van harte welkom
Welkom en ik hoop dat je je onsterfelijk gaat maken maar dit is toch niet de versterking die ik had gehoopt en verwacht
Is nog maar een jochie, en geen spits (?)
Welkom jongen
Citaat van: ruubmac op januari 29, 2016, 10:07:43
Is nog maar een jochie, en geen spits (?)
moet nog even wennen tot mei
Welkom! Maak ons gek! |:)
http://cambuur.nl/nieuws/aanvaller-rai-vloet-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Citaat van: JurjenS7 op januari 29, 2016, 10:03:14
welkom homo uit schijndel
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 10:08:46
moet nog even wennen tot mei
Dan is hij mooi op tijd in vorm voor de nacompetitie mochten we dat halen
Verbaas ons! Succes in onze mooie kleuren. |:)
Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.
Citaat van: zeewolde op januari 29, 2016, 10:11:56
Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?
Een aanvaller?? Het is verdomme een aanvallende MIDDENVELDER!!!
Nou daar was onze spits al.....
Lachwekkend dit l8
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:13:55
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?
henri kon via google niks anders vinden
Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...
Wat een onkunde...
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
Je mag minstens een spits verwachten als er een spits weggaat......en geen middenvelder.
_O_
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
een spits en geen middenvelder
Wel een van de weinige opties die direct inzetbaar zijn. Óf je krijgt een hakkekruk die niet fit is of een half jaar niet gespeeld heeft, of een jongen als Vloet. Laat het maar een Manu-scenario worden.
Concurenten voor degradatie kunnen het dubbele bieden aan salaris, en wij staan er erg slecht voor. Hoeveel spitsen met kwaliteit denk je dat hier willen komen spelen voor wat zakgeld
;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup? ;( ;( ;( ;(
Welkom! |:)
Goede speler, maar toch echt meer een middenvelder dan een spits. Wel veel scorend vermogen. We zullen zien hoe hij het gaat doen, is ten minste wedstrijdfit.
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 10:15:37
Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...
Wat een onkunde...
Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.
Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......
Kunnen we hier wat mee? En welkom.
Citaat van: Destroyer op januari 29, 2016, 10:25:31
;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup? ;( ;( ;( ;(
Dat zijn wel mooie cijfers hoor. Jongen kan volgens mij ook wel voetballen, maar snap dat sommigen hun vraagtekens hier bij hebben, is namelijk geen spits.
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:26:56
Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.
Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......
Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet :)
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:38:31
Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet :)
:koffie
als ie al 7 uit 12 maakt als middenvelder, legt ie er hopelijk nog veel meer in als spits |:)
Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.
|:)
Citaat van: okkele op januari 29, 2016, 10:46:47
ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.
|:)
We hopen er allemaal het beste van. Laat dat duidelijk zijn. |:)
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.
Welkom jongen en even een tip. Gebruik niet hetzelfde spul als je vader, hier wordt wel gecontroleerd op stimulerende middelen.
Misschien moeten we zelf ook wat realistischer worden. We zijn met z'n allen supporter van de mooiste club ter wereld. Maar het is en blijft een club kleine kutclub waar niet genoeg budget is voor een landurig verblijf in de eredivisie. We hebben nu eenmaal niet de budgetten van een Utrecht of Groningen. Zelfs het budget van Willem II kunnen we alleen maar van dromen. We hebben twee fantastische seizoenen eredivisie meegemaakt. Seizoenen die ik nooit zal vergeten. Maar nu is het wel terug naar de realiteit. Cambuur is en blijft mijn club waar ze ook voetballen. En daar ben ik trots op!
Succes! Kan best wel goed voetballen, alleen of het een spits is.....
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.
:_schater :_schater eerste keer in de afgelopen 2 weken dat ik bij het lezen op dit forum even heb moeten lachen. Bedankt! :thumbsup
Het kan alle kanten op gaan met deze jongen!
Wie weet speelt hij zich de laatste maanden van dit seizoen bij ons in de kijkers van buitenlandse clubs omdat hij het zo goed doet.
We moeten niet te snel oordelen vind ik! Geef hem een kans en wie weet bewijst hij zich dubbel en dwars! |:)
Juist, we misten iemand met body op het middenveld. En lijkt ook gedreven om zich te bewijzen. Maar het blijven allemaal
noodgrepen
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.
Welkom jongen en even een tip. Gebruik niet hetzelfde spul als je vader, hier wordt wel gecontroleerd op stimulerende middelen.
Wat voor spul heeft Wiljan Vloet gebruikt dan? En wanneer dan. Toen hij coach was?
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:58:20
Wat voor spul heeft Wiljan Vloet gebruikt dan? En wanneer dan. Toen hij coach was?
Ogen verraden in dit geval veel.. :devil
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:56:36
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.
Maar wel de enige op het veld zondag die dit seizoen Champions League ervaring heeft :-)
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:01:42
Maar wel de enige op het veld zondag die dit seizoen Champions League ervaring heeft :-)
Ken jij Ronnie Venema nog?
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:56:36
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.
wie zegt dat dat dit de laatste versterking is? Misschien komt er nog wel een echte spits bij dit weekend.
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 11:00:47
Ogen verraden in dit geval veel.. :devil
:_schater
Citaat van: Tanjajeah op januari 29, 2016, 11:02:51
wie zegt dat dat dit de laatste versterking is? Misschien komt er nog wel een echte spits bij dit weekend.
Cambuur zegt dat hij een aanvaller is..
Citaat van: Bernardo op januari 29, 2016, 11:04:54
Cambuur zegt dat hij een aanvaller is..
Misschien wil de beste man zelf ook wel aanvaller zijn, maar kreeg hij die kans bij PSV niet.
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 11:02:46
Ken jij Ronnie Venema nog?
Leuke quizvraag. Welke Cambuurspelers hadden Champions League-ervaring toen ze hier speelden? Vloet, Venema, Ogbeche, De Ron. Nog meer?
Edit: Lukoki
Multifunctionele speler, overal inzetbaar. (vd Streek staat ook overal, links buiten, rechts achter)
Als hij maar goals maakt, dit heeft hij reeds bewezen, maakt niet uit waar hij staat.
Hoezo goedkope oplossing? Deze jongen is waarschijnlijk de bestbetaalde speler van de hele selectie maar salaris betaald PSV natuurlijk.. Weten we hoeveel we aan PSV betalen voor hem?
Aanvaller?
Cambuur presenteert hem als 'aanvaller', maar Vloet speelde de laatste drie duels van Jong PSV juist als aanvallende middenvelder. Technisch manager Marcel Brands van PSV zei afgelopen maandag dit over Vloet bij FOX Sports: "Als een Eredivisie-club hem een halfjaar lang op een bepaalde positie wil laten spelen, waardoor hij zich kan ontwikkelen, dan ziet hij dat zitten. Anders kan hij beter voor PSV kiezen. Dat vindt hij zelf ook. Hij weet hier precies wat hij heeft. In de laatste drie wedstrijden voor Jong PSV speelde hij ook uitstekend."
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 11:06:41
Leuke quizvraag. Welke Cambuurspelers hadden Champions League-ervaring toen ze hier speelden? Vloet, Venema, Ogbeche, De Ron. Nog meer?
Edit: Lukoki
Schuiteman?
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
Lachwekkend!
Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.
Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt! 8P
Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?
Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden. ;(
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
En dat is misschien wel nodig om de andere spelers te laten renderen.....
Verbaast me niks als hij gewoon als aanvallende middenvelder gaat spelen. Bartoooo in de spits.
Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!
Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.
Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt! 8P
Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?
Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden. ;(
Als Zeinstra ineens over scorend vermogen lijkt te beschikken, mogen ze hem van mij in de spits zetten hoor ;)
Het lijkt me niet dat Vloet als 10 is gehaald, daar hebben we Byrne en Streek al. Misschien ziet Cambuur hem wel anders dan PSV. Bij PSV zagen ze Bazoer ook als verdediger... Bovendien 7 goals in 12 wedstrijden als middenvelder, dat is gewoon goed. Als hij dan dichter bij de goal speelt, zou je zeggen dat hij nog vaker in scoringspositie komt.
Citaat van: rudie op januari 29, 2016, 11:19:39
Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.
precies wie maakte er 2 tegen DKV de vorige thuis wedstrijd??? :)
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
De spits positie kan hij ook prima aan.... Een zeer goede versterking! Welkom Rai!
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!
Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.
Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt! 8P
Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?
Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden. ;(
Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.
Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.
Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 11:45:39
Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.
Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.
Galdiano heeft toch ook gewoon gelijk? Hij plaatst het alleen in het verkeerde topic en vergeet hem succes te wensen. :zweep
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:31:30
Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.
Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.
Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.
Er lopen ook genoeg spelers in het buitenland rond met meer ervaring (hoeft niet eens in ere te zijn)
suc 6 en ram ze er in
Jupiler league here we come
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.
Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.
Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.
Manu kan niet, heeft al wedstrijden bij verschillende teams gespeeld, Nijland is ook meer een middenvelder, van Duinen is een linksbuiten, Hoesen is een prutser volgens velen hier.
En mijn reactie is een beetje de gemiddelde reactie van de groep azijnzeikers hier. Samenvattend, het is nooit goed tenzij het Suarez of Messi is (alhoewel Messi eigenlijk ook geen echte spits is, dus doe die ook maar niet)
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?
In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!
Succes bij de mooiste club van het land |:)
Betekent dit dat hij positie van Byrne / Streek ( 10 ) komt te spelen, achter Barto / Berisha?
:0= Cambuur verschaf eens duidelijkheid.
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?
In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!
Zo is het! _O_
Desondanks succes.
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 12:05:26
Zo is het! _O_
Desondanks succes.
Wat is zo? Dat ik er geen reet van snap? :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?
In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Genoeg positiviteit in mijn voorgaande tweets. Maar de laatste tijd met dit wanbeleid op technisch gebied, kan je bijna niet anders. ;)
Dit wordt btw een top weekend, veel bier, derby en 3 punten |:)
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Weet je wat daar goed tegen helpt? Een goed glas azijn bij elke maaltijd. Ben je zo verlost van je roze bril :)
90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:18:38
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)
:clint
Citaat van: Cambuur058 op januari 29, 2016, 12:25:28
90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet
Ja lekker boeiend. De Leeuw van Groningen is ook niet een echte spits, als hij de ballen er maar in schiet
Hij durft iig van afstand te schieten
Training met 2 goals van hem.
Eerste goal maakt ie beheerst af.
Laatste is een goal waar Barto nog wel eens moeite mee heeft.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:01:13
Manu kan niet, heeft al wedstrijden bij verschillende teams gespeeld, Nijland is ook meer een middenvelder, van Duinen is een linksbuiten, Hoesen is een prutser volgens velen hier.
En mijn reactie is een beetje de gemiddelde reactie van de groep azijnzeikers hier. Samenvattend, het is nooit goed tenzij het Suarez of Messi is (alhoewel Messi eigenlijk ook geen echte spits is, dus doe die ook maar niet)
plus dat hij gehuurd wordt en niet gekocht
Welkom bij de mooiste club |:)
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.
Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.
Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.
Er lopen ook genoeg spelers in het buitenland rond met meer ervaring (hoeft niet eens in ere te zijn)
hoesen is toch echt niks
Succes Rai! Welkom bij de mooiste club |:)
Nooit van hoort maar dat was met B. Ook zo.
Welkom iig
Welkom |:).
Hopen op ogbeche scenario tijdens je debuut
Welkom bij onze mooie club |:) dat we snel " de zwarte Thomas Hauser" mogen vergeten en dat we weer eens mee kunnen zingen met dat nummer over die boot, ik geloof de Harold of free enterprice .... :?
dat sommigen zeggen nooit van hoort?? heeft ook al in het 1e gespeeld en zelf europees.
Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 23:13:06
dat sommigen zeggen nooit van hoort?? heeft ook al in het 1e gespeeld en zelf europees.
Ja, en? PSV boeit mij niet een cent.
dat kan ik volg al het voetbal.
Overigens wel een goede voetballer. Fysiek ook sterk.
Is echter meer middenvelder dan spits.
Eerste helft goed aanwezig
Tweede een stuk minder.
Wel grote kans. Moet eigenlijk tussen de palen.
Vond het al met al een redelijk debuut
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.
Ja dat lijkt mij ook.
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.
Van mij ook. Ik hoop dat hij het gaat maken.
Citaat van: Harry L. op januari 31, 2016, 20:06:04
Van mij ook. Ik hoop dat hij het gaat maken.
Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:26:58
Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.
Dat zou best eens kunnen, die van Veen ken ik niet. Maar Vloet lijkt me een hele complete speler.
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.
Niks op toe te voegen
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.
Die heeft al een jaar ruzie met de bal. Mooi Vloet daar neerzetten samen met Byrne en Monteiro in een controlerende rol.
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:26:58
Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.
ook fysiek sterke jongens
vond em een goeie indruk maken jammer dat ie die ene er niet in knalde.
Citaat van: denistel op januari 31, 2016, 21:39:22
vond em een goeie indruk maken jammer dat ie die ene er niet in knalde.
Mooi op de plaats van Streek neerzetten. Fysiek sterk en goede loopacties.
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2016, 20:37:12
Die heeft al een jaar ruzie met de bal. Mooi Vloet daar neerzetten samen met Byrne en Monteiro in een controlerende rol.
Ik ben voor! Monteiro is een klasse beter dan Overgoor.
Dramatisch
Weer grote kans gemist
Komt zwaar tekort.
Loopt er bij als een vedette maar komt niks uit
Voor wie het gemist heeft:
https://www.youtube.com/watch?v=urb0QJ_Ywhs
Ik mis t liever :zweep
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 16, 2016, 20:30:08
Ik mis t liever :zweep
Je mist niks, eerlijk gezegd.
Dat kan zowel positief als negatief zijn :clint
Ik had scepsis na afgelopen vrijdagavond. Zie op facebook dat hij traint met een personal trainer bij GO180 in het WTC. Dat is een goede zaak! Investeren in jezelf heet dat. Trainen op spieropbouw en toename in snelheid en acceleratie.
Met alle respect voor Cambuur, maar werden toch ook op fysiek weggezet op einde van de wedstrijd tegen Fc Utrecht. Tegengoal viel na wegzetten van Monteiro. Dit had iedereen kunnen overkomen, maar fysiek, slimheid en helaas gemeenheid zijn ook heel belangrijke factoren in topsport.
Is een middenvelder. Zegt ie zelf ook! Die zet je toch niet in een gelegenheids 4-4-2 opstelling :zucht
Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:12:59
Is een middenvelder. Zegt ie zelf ook! Die zet je toch niet in een gelegenheids 4-4-2 opstelling :zucht
nou en maakt niks uit, een skande dat ie speelt
Deze mislukkeling wordt noit een basisspeler in de eredivisie
Aub stop met voetballen.
Wat een drama deze man :rodekaart
Waarom heb ik bij Vloet altijd het idee dat hij een bos brandnetels in zijn onderbroek heeft zitten :_schater Doortje Dartel!
Ja lach maar.Wij waren gisteren al kwaad voor de weds dat hij speelde. Gelukkig hadden we een mooie sloot bier op
Citaat van: sunderland op maart 20, 2016, 14:17:11
Ja lach maar.Wij waren gisteren al kwaad voor de weds dat hij speelde. Gelukkig hadden we een mooie sloot bier op
Alcoholist word je van dit elftal
Graag spulletjes inleveren.
Je kan er niks van maar je vind jezelf geweldig.
Toedeledokie. Next........
De grootste irritatie van allemaal. Wedden dat dit de aanvoerder van de stapavonden is.
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.
Gelukkig fleur jij het met je vele positieve bijdrages dan weer op :_schater
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.
ooohhh, dus als je op een andere positie speelt, kun je ineens geen bal meer onder controle krijgen en een passje over 5 meter geven??? dat verklaart een hoop, dank voor je heldere uitleg! :thumbsup
Jezus kerel wat ben jij slecht...
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.
Werd door het AD met een 3 beloond, dus niet alleen door dit forum
Citaat van: SCCdrachten op maart 21, 2016, 09:29:55
Jezus kerel wat ben jij slecht...
slecht is de gene die hem opstelt .Echt iedereen ziet dat hij tekort komt en Meneer Keizer stelt hem gewoon op .
Citaat van: Cor op maart 21, 2016, 08:13:55
Gelukkig fleur jij het met je vele positieve bijdrages dan weer op :_schater
Bedankt Cor :proost
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
Citaat van: TopperM op april 10, 2016, 11:50:01
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
Gewoon een speler waarbij de winnaars mentaliteit ontbreekt.
Citaat van: TopperM op april 10, 2016, 11:50:01
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
gvd
Heb je hem wel van het veld zien lopen na de wedstrijd?
LACHEND nou dat zegt genoeg volgens mij.
Zal hem wat interesseren of wij degraderen.
Vloet, had nota bene PSV ook nog kunnen helpen!! (en ons uiteraard)
heeft genoeg kansen gehad maar brengt helemaal niks. Samen met Hiariej mis(huur)koop.
bij cambuur zijn ze vergeten dat vloet bij psv in een aanvallend en zonder spanningen spelend team zat
en wij knokken tegen degradatie dan wordt er heel wat anders gevraagd en dan heeft ie niet.dus
verkeerd gehuurd.
bij psv scoorde ie regelmatig en liet ook goed voetbal zien.
Daar geloof ik niks van want Rai Vloet kan er werkelijk waar geen pepernoot van.
Graag zsm weg wezen
Wat een ergenis
Citaat van: Bill Shankly op april 10, 2016, 15:19:16
Graag zsm weg wezen
Wat een ergenis
nog 4 wedstrijden geduld
PSV-huurling baalt en woont in hotel: 'En na een week ken je de stad ook wel'
Maandag, 18 april 2016 om 09:31
Rai Vloet kwam bij PSV niet aan de bak en hij liet zich verhuren aan SC Cambuur. Daar hoopte hij zich op Eredivisie-niveau verder te ontwikkelen, maar veel minuten maakt hij niet in het noorden. Vloet kwam op voorspraak van Henk de Jong naar de provincie Friesland, maar De Jong is vertrokken.
/
"Het is zuur dat ik even niet in de plannen van de trainer pas", aldus Vloet in de Leeuwarder Courant. "Ik heb nog niet echt de kans gekregen om mezelf te bewijzen. Sinds Henk is opgestapt, heb ik geen basisplaats meer. Dat is jammer."
Ook privé heeft Vloet het niet makkelijk. Hij woont een halfjaar in een hotel en dat noemt hij 'lastig'. "Als je niet speelt, ga je je omgeving wel missen. En na een week ken je Leeuwarden ook wel."
Man man man man... direct weg wezen! l0l
Zeikerd. Ik heb zelf voor mijn werk anderhalf jaar in een hotel in Zaandam gewoond. Deal with it of ga lekker bij Jong PSV de bank warm houden.
miskien us wat oppe trening late sien?
Wegwezen dan. Een groot talent...... :_schater :_schater :_schater
Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.
Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben :R
Citaat van: Galdiano op april 18, 2016, 18:16:02
Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.
Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben :R
Vertel vertel.... Smeuïge verhalen willen we horen :D
Citaat van: papier op april 10, 2016, 15:05:57
Daar geloof ik niks van want Rai Vloet kan er werkelijk waar geen pepernoot van.
51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.
Citaat van: denistel op april 18, 2016, 19:00:51
51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 21:07:14
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?
ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.
Gelukkig kunnen we van der Vegt hier niet de schuld van geven dat hij naar Leeuwarden kwam Henk de Jong heeft persoonlijk er voor gezorgd dat hij voor Cambuur speelt.
Citaat van: denistel op april 18, 2016, 22:55:10
ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.
Hij heeft totaal geen ervaring met het spelen van degradatievoetbal, dus weet niet wat van hem verwacht wordt. Nee deze mishuur mag je Henk volledig aanrekenen.
Pleit niet foor um dattie nog niet weet dat de bal tussen de palen fanne tegenstanner mut en dattie de tegenstanner met de bal foor de poaten lope mut. Hoe moeiluk kent weze.