Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: DK op januari 29, 2016, 10:01:36

Titel: Rai Vloet
Bericht door: DK op januari 29, 2016, 10:01:36
ken m eigenlijk niet zo goed, maar hoop dat ie een goede aanvulling is. Welkom!  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: wiekie1969 op januari 29, 2016, 10:02:51
Welkom en gelijk 1 scoren zondag
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op januari 29, 2016, 10:03:10
Is dit rond? Is toch een middenvelder?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: JurjenS7 op januari 29, 2016, 10:03:14
welkom homo uit schijndel
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DK op januari 29, 2016, 10:04:25
scenario Ogbeche: scoren tegen DKV, dan ben je de rest van het seizoen de held...   :y
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DayDreamer op januari 29, 2016, 10:05:19
Is dit de verlosser ?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Jandehulk op januari 29, 2016, 10:07:03
Goeie speler man!... Ik zeg van harte welkom
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Oosttribune op januari 29, 2016, 10:07:37
Welkom en ik hoop dat je je onsterfelijk gaat maken maar dit is toch niet de versterking die ik had gehoopt en verwacht
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: ruubmac op januari 29, 2016, 10:07:43
Is nog maar een jochie, en geen spits (?)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op januari 29, 2016, 10:07:59
Welkom jongen
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op januari 29, 2016, 10:08:46
Citaat van: ruubmac op januari 29, 2016, 10:07:43
Is nog maar een jochie, en geen spits (?)
moet nog even wennen tot mei
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Oetseuuh op januari 29, 2016, 10:08:49
Welkom! Maak ons gek!  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: wiekie1969 op januari 29, 2016, 10:10:17
http://cambuur.nl/nieuws/aanvaller-rai-vloet-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: wiekie1969 op januari 29, 2016, 10:10:58
Citaat van: JurjenS7 op januari 29, 2016, 10:03:14
welkom homo uit schijndel


:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: ruubmac op januari 29, 2016, 10:11:22
Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 10:08:46
moet nog even wennen tot mei

Dan is hij mooi op tijd in vorm voor de nacompetitie mochten we dat halen
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: kickandrush op januari 29, 2016, 10:11:27
Verbaas ons! Succes in onze mooie kleuren.  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op januari 29, 2016, 10:11:56
Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: de Schoot op januari 29, 2016, 10:13:10
Citaat van: JurjenS7 op januari 29, 2016, 10:03:14
welkom homo uit schijndel

:_schater
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:13:55
Citaat van: zeewolde op januari 29, 2016, 10:11:56
Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: poelie-lwd op januari 29, 2016, 10:14:00
Een aanvaller?? Het is verdomme een aanvallende MIDDENVELDER!!!
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: speculeter op januari 29, 2016, 10:14:46
Nou daar was onze spits al.....
Lachwekkend dit l8
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op januari 29, 2016, 10:15:17
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:13:55
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?
henri kon via google niks anders vinden
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: poelie-lwd op januari 29, 2016, 10:15:37
Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is  :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...

Wat een onkunde...
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2016, 10:20:13
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...

Je mag minstens een spits verwachten als er een spits weggaat......en geen middenvelder.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op januari 29, 2016, 10:20:28
 _O_
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
een spits en geen middenvelder
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:20:37
Wel een van de weinige opties die direct inzetbaar zijn. Óf je krijgt een hakkekruk die niet fit is of een half jaar niet gespeeld heeft, of een jongen als Vloet. Laat het maar een Manu-scenario worden.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Scc01 op januari 29, 2016, 10:21:49
Concurenten voor degradatie kunnen het dubbele bieden aan salaris, en wij staan er erg slecht voor. Hoeveel spitsen met kwaliteit denk je dat hier willen komen spelen voor wat zakgeld
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Destroyer op januari 29, 2016, 10:25:31
 ;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup?  ;( ;( ;( ;(
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2016, 10:26:24
Welkom!  |:)

Goede speler, maar toch echt meer een middenvelder dan een spits. Wel veel scorend vermogen. We zullen zien hoe hij het gaat doen, is ten minste wedstrijdfit.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:26:56
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 10:15:37
Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is  :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...

Wat een onkunde...

Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.

Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Destroyer op januari 29, 2016, 10:27:00
Kunnen we hier wat mee? En welkom.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DayDreamer op januari 29, 2016, 10:28:36
Citaat van: Destroyer op januari 29, 2016, 10:25:31
;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup?  ;( ;( ;( ;(

Dat zijn wel mooie cijfers hoor. Jongen kan volgens mij ook wel voetballen, maar snap dat sommigen hun vraagtekens hier bij hebben, is namelijk geen spits.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:38:31
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:26:56
Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.

Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......

Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet  :)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:39:20
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:38:31
Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet  :)
:koffie
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: JurjenS7 op januari 29, 2016, 10:40:14
als ie al 7 uit 12 maakt als middenvelder, legt ie er hopelijk nog veel meer in als spits  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: okkele op januari 29, 2016, 10:46:47
ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.

|:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:53:13
Citaat van: okkele op januari 29, 2016, 10:46:47
ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.

|:)

We hopen er allemaal het beste van. Laat dat duidelijk zijn.  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.

Welkom jongen en even een tip. Gebruik niet hetzelfde spul als je vader, hier wordt wel gecontroleerd op stimulerende middelen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: NRG op januari 29, 2016, 10:56:13
Misschien moeten we zelf ook wat realistischer worden. We zijn met z'n allen supporter van de mooiste club ter wereld. Maar het is en blijft een club kleine kutclub waar niet genoeg budget is voor een landurig verblijf in de eredivisie.  We hebben nu eenmaal niet de budgetten van een Utrecht of Groningen. Zelfs het budget van Willem II kunnen we alleen maar van dromen. We hebben twee fantastische seizoenen eredivisie meegemaakt. Seizoenen die ik nooit zal vergeten. Maar nu is het wel terug naar de realiteit.  Cambuur is en blijft mijn club waar ze ook voetballen. En daar ben ik trots op!
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2016, 10:56:26
Succes! Kan best wel goed voetballen, alleen of het een spits is.....
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:56:36
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: oostside op januari 29, 2016, 10:57:01
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.


:_schater :_schater eerste keer in de afgelopen 2 weken dat ik bij het lezen op dit forum even heb moeten lachen. Bedankt!  :thumbsup
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Unify op januari 29, 2016, 10:57:17
Het kan alle kanten op gaan met deze jongen!
Wie weet speelt hij zich de laatste maanden van dit seizoen bij ons in de kijkers van buitenlandse clubs omdat hij het zo goed doet.
We moeten niet te snel oordelen vind ik! Geef hem een kans en wie weet bewijst hij zich dubbel en dwars! |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bankzitter op januari 29, 2016, 10:57:32
Juist, we misten iemand met body op het middenveld. En lijkt ook gedreven om zich te bewijzen. Maar het blijven allemaal
noodgrepen
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:58:20
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.

Welkom jongen en even een tip. Gebruik niet hetzelfde spul als je vader, hier wordt wel gecontroleerd op stimulerende middelen.

Wat voor spul heeft Wiljan Vloet gebruikt dan? En wanneer dan. Toen hij coach was?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: 666 op januari 29, 2016, 11:00:47
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:58:20
Wat voor spul heeft Wiljan Vloet gebruikt dan? En wanneer dan. Toen hij coach was?

Ogen verraden in dit geval veel..  :devil
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:01:42
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:56:36
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.
Maar wel de enige op het veld zondag die dit seizoen Champions League ervaring heeft :-)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 11:02:46
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:01:42
Maar wel de enige op het veld zondag die dit seizoen Champions League ervaring heeft :-)

Ken jij Ronnie Venema nog?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Tanjajeah op januari 29, 2016, 11:02:51
Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:56:36
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.

wie zegt dat dat dit de laatste versterking is? Misschien komt er nog wel een echte spits bij dit weekend.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2016, 11:04:25
Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 11:00:47
Ogen verraden in dit geval veel..  :devil

:_schater
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2016, 11:04:54
Citaat van: Tanjajeah op januari 29, 2016, 11:02:51
wie zegt dat dat dit de laatste versterking is? Misschien komt er nog wel een echte spits bij dit weekend.

Cambuur zegt dat hij een aanvaller is..
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: oostside op januari 29, 2016, 11:06:23
Citaat van: Bernardo op januari 29, 2016, 11:04:54
Cambuur zegt dat hij een aanvaller is..

Misschien wil de beste man zelf ook wel aanvaller zijn, maar kreeg hij die kans bij PSV niet.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 11:06:41
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 11:02:46
Ken jij Ronnie Venema nog?
Leuke quizvraag. Welke Cambuurspelers hadden Champions League-ervaring toen ze hier speelden? Vloet, Venema, Ogbeche, De Ron. Nog meer?


Edit: Lukoki
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: PePe op januari 29, 2016, 11:08:37
Multifunctionele speler, overal inzetbaar. (vd Streek staat ook overal, links buiten, rechts achter)
Als hij maar goals maakt, dit heeft hij reeds bewezen, maakt niet uit waar hij staat.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sjohan op januari 29, 2016, 11:09:00
Hoezo goedkope oplossing? Deze jongen is waarschijnlijk de bestbetaalde speler van de hele selectie maar salaris betaald PSV natuurlijk.. Weten we hoeveel we aan PSV betalen voor hem?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2016, 11:09:55
Aanvaller?
Cambuur presenteert hem als 'aanvaller', maar Vloet speelde de laatste drie duels van Jong PSV juist als aanvallende middenvelder. Technisch manager Marcel Brands van PSV zei afgelopen maandag dit over Vloet bij FOX Sports: "Als een Eredivisie-club hem een halfjaar lang op een bepaalde positie wil laten spelen, waardoor hij zich kan ontwikkelen, dan ziet hij dat zitten. Anders kan hij beter voor PSV kiezen. Dat vindt hij zelf ook. Hij weet hier precies wat hij heeft. In de laatste drie wedstrijden voor Jong PSV speelde hij ook uitstekend."
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 11:11:52
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 11:06:41
Leuke quizvraag. Welke Cambuurspelers hadden Champions League-ervaring toen ze hier speelden? Vloet, Venema, Ogbeche, De Ron. Nog meer?


Edit: Lukoki
Schuiteman?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!

Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.

Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt!  8P

Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?

Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden.  ;(
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Voorstopper op januari 29, 2016, 11:14:43
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.

En dat is misschien wel nodig om de andere spelers te laten renderen.....
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 29, 2016, 11:15:48
Verbaast me niks als hij gewoon als aanvallende middenvelder gaat spelen. Bartoooo in de spits.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Zwolsecambuurfan op januari 29, 2016, 11:15:58
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 11:11:52
Schuiteman?

Alflen?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: rudie op januari 29, 2016, 11:19:39
Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 11:20:19
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!

Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.

Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt!  8P

Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?

Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden.  ;(
Als Zeinstra ineens over scorend vermogen lijkt te beschikken, mogen ze hem van mij in de spits zetten hoor ;)
Het lijkt me niet dat Vloet als 10 is gehaald, daar hebben we Byrne en Streek al. Misschien ziet Cambuur hem wel anders dan PSV. Bij PSV zagen ze Bazoer ook als verdediger... Bovendien 7 goals in 12 wedstrijden als middenvelder, dat is gewoon goed. Als hij dan dichter bij de goal speelt, zou je zeggen dat hij nog vaker in scoringspositie komt.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: oostside op januari 29, 2016, 11:23:43
Citaat van: rudie op januari 29, 2016, 11:19:39
Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.

precies wie maakte er 2 tegen DKV de vorige thuis wedstrijd??? :)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2016, 11:29:33
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
De spits positie kan hij ook prima aan.... Een zeer goede versterking! Welkom Rai!
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:31:30
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!

Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.

Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt!  8P

Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?

Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden.  ;(
Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Scc01 op januari 29, 2016, 11:45:39
Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.

Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: kickandrush op januari 29, 2016, 11:54:23
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 11:45:39
Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.

Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.

Galdiano heeft toch ook gewoon gelijk? Hij plaatst het alleen in het verkeerde topic en vergeet hem succes te wensen.  :zweep
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:31:30
Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.

Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.

Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.

Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.

Er lopen ook genoeg spelers in het buitenland rond met meer ervaring (hoeft niet eens in ere te zijn)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op januari 29, 2016, 11:59:20
suc 6 en ram ze er in
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Johan058... op januari 29, 2016, 12:00:55
Jupiler league here we come
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:01:13
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.

Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.

Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.
Manu kan niet, heeft al wedstrijden bij verschillende teams gespeeld, Nijland is ook meer een middenvelder, van Duinen is een linksbuiten, Hoesen is een prutser volgens velen hier.

En mijn reactie is een beetje de gemiddelde reactie van de groep azijnzeikers hier. Samenvattend, het is nooit goed tenzij het Suarez of Messi is (alhoewel Messi eigenlijk ook geen echte spits is, dus doe die ook maar niet)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?


In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Vedetski op januari 29, 2016, 12:04:43
Succes bij de mooiste club van het land  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DayDreamer op januari 29, 2016, 12:05:01
Betekent dit dat hij positie van Byrne / Streek ( 10 ) komt te spelen, achter Barto / Berisha?

:0=  Cambuur verschaf eens duidelijkheid.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2016, 12:05:26
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?


In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!

Zo is het!  _O_

Desondanks succes.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:06:22
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 12:05:26
Zo is het!  _O_

Desondanks succes.
Wat is zo? Dat ik er geen reet van snap? :devil
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?


In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:18:38
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2016, 12:20:49
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)

Genoeg positiviteit in mijn voorgaande tweets. Maar de laatste tijd met dit wanbeleid op technisch gebied, kan je bijna niet anders. ;)

Dit wordt btw een top weekend, veel bier, derby en 3 punten  |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2016, 12:23:15
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.

Weet je wat daar goed tegen helpt? Een goed glas azijn bij elke maaltijd. Ben je zo verlost van je roze bril :)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cambuur058 op januari 29, 2016, 12:25:28
90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Vedetski op januari 29, 2016, 12:25:58
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:18:38
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)

:clint
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: EdsjeSCC op januari 29, 2016, 12:37:12
Citaat van: Cambuur058 op januari 29, 2016, 12:25:28
90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet

Ja lekker boeiend. De Leeuw van Groningen is ook niet een echte spits, als hij de ballen er maar in schiet
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: hobbes op januari 29, 2016, 16:48:37


Hij durft iig van afstand te schieten
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Vedetski op januari 29, 2016, 16:55:32


Training met 2 goals van hem.
Eerste goal maakt ie beheerst af.
Laatste is een goal waar Barto nog wel eens moeite mee heeft.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: hobbes op januari 29, 2016, 16:55:59
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:01:13
Manu kan niet, heeft al wedstrijden bij verschillende teams gespeeld, Nijland is ook meer een middenvelder, van Duinen is een linksbuiten, Hoesen is een prutser volgens velen hier.

En mijn reactie is een beetje de gemiddelde reactie van de groep azijnzeikers hier. Samenvattend, het is nooit goed tenzij het Suarez of Messi is (alhoewel Messi eigenlijk ook geen echte spits is, dus doe die ook maar niet)

plus dat hij gehuurd wordt en niet gekocht
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: scc-aaron op januari 29, 2016, 17:17:25
Welkom bij de mooiste club |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op januari 29, 2016, 17:24:05
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.

Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.

Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.

Er lopen ook genoeg spelers in het buitenland rond met meer ervaring (hoeft niet eens in ere te zijn)
hoesen is toch echt niks
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Moira op januari 29, 2016, 19:24:46
Succes Rai! Welkom bij de mooiste club |:)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: fred op januari 29, 2016, 19:42:09
Nooit van hoort maar dat was met B. Ook zo.

Welkom iig
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op januari 29, 2016, 20:06:26
Welkom  |:). 

Hopen op ogbeche scenario tijdens je debuut
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Harry L. op januari 29, 2016, 20:38:56
Welkom bij onze mooie club |:) dat we snel " de zwarte Thomas Hauser" mogen vergeten en dat we weer eens mee kunnen zingen met dat nummer over die boot, ik geloof de Harold of free enterprice .... :?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op januari 29, 2016, 23:13:06
dat sommigen zeggen nooit van hoort?? heeft ook al in het 1e gespeeld en zelf europees.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: brambo3004 op januari 29, 2016, 23:14:26
Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 23:13:06
dat sommigen zeggen nooit van hoort?? heeft ook al in het 1e gespeeld en zelf europees.

Ja, en? PSV boeit mij niet een cent.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op januari 29, 2016, 23:16:58
dat kan ik volg al het voetbal.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: AL op januari 29, 2016, 23:19:44
Overigens wel een goede voetballer. Fysiek ook sterk.
Is echter meer middenvelder dan spits.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op januari 31, 2016, 19:59:36
Eerste helft goed aanwezig
Tweede een stuk minder.

Wel grote kans.   Moet eigenlijk tussen de palen.

Vond het al met al een redelijk debuut
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op januari 31, 2016, 20:04:31
Ja dat lijkt mij ook.   
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2016, 20:06:04
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.

Van mij ook. Ik hoop dat hij het gaat maken.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2016, 20:26:58
Citaat van: Harry L. op januari 31, 2016, 20:06:04
Van mij ook. Ik hoop dat hij het gaat maken.

Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2016, 20:30:49
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:26:58
Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.

Dat zou best eens kunnen, die van Veen ken ik niet. Maar Vloet lijkt me een hele complete speler.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Destroyer op januari 31, 2016, 20:34:31
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.

Niks op toe te voegen
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: poelie-lwd op januari 31, 2016, 20:37:12
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:03:22
Mag van mij voorlopig de plek van Van de Streek op het middenveld overnemen. Die heeft het helaas al een tijdje niet.

Die heeft al een jaar ruzie met de bal. Mooi Vloet daar neerzetten samen met Byrne en Monteiro in een controlerende rol.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op januari 31, 2016, 20:55:27
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2016, 20:26:58
Kan naar mijn gevoel een mooie tandem gaan vormen met Van Veen.
ook fysiek sterke jongens
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op januari 31, 2016, 21:39:22
vond em een goeie indruk maken jammer dat ie die ene er niet in knalde.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2016, 21:42:28
Citaat van: denistel op januari 31, 2016, 21:39:22
vond em een goeie indruk maken jammer dat ie die ene er niet in knalde.


Mooi op de plaats van Streek neerzetten. Fysiek sterk en goede loopacties.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2016, 21:55:01
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2016, 20:37:12
Die heeft al een jaar ruzie met de bal. Mooi Vloet daar neerzetten samen met Byrne en Monteiro in een controlerende rol.

Ik ben voor! Monteiro is een klasse beter dan Overgoor.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: mario op februari 07, 2016, 17:05:00
Dramatisch
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op februari 07, 2016, 17:33:54
Weer grote kans gemist
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op februari 13, 2016, 09:33:44
Komt zwaar tekort.
Loopt er bij als een vedette maar komt niks uit
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: moodygrunn op februari 16, 2016, 16:46:06
Voor wie het gemist heeft:

https://www.youtube.com/watch?v=urb0QJ_Ywhs
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 16, 2016, 20:30:08
Ik mis t liever :zweep
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Vedetski op februari 17, 2016, 00:48:16
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 16, 2016, 20:30:08
Ik mis t liever :zweep

Je mist niks, eerlijk gezegd.

Dat kan zowel positief als negatief zijn  :clint
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Johnson op februari 17, 2016, 15:42:30
Ik had scepsis na afgelopen vrijdagavond. Zie op facebook dat hij traint met een personal trainer bij GO180 in het WTC. Dat is een goede zaak! Investeren in jezelf heet dat. Trainen op spieropbouw en toename in snelheid en acceleratie.

Met alle respect voor Cambuur, maar werden toch ook op fysiek weggezet op einde van de wedstrijd tegen Fc Utrecht. Tegengoal viel na wegzetten van Monteiro. Dit had iedereen kunnen overkomen, maar fysiek, slimheid en helaas gemeenheid zijn ook heel belangrijke factoren in topsport.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: De Gast op maart 19, 2016, 23:12:59
Is een middenvelder. Zegt ie zelf ook! Die zet je toch niet in een gelegenheids 4-4-2 opstelling  :zucht
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op maart 19, 2016, 23:19:19
Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:12:59
Is een middenvelder. Zegt ie zelf ook! Die zet je toch niet in een gelegenheids 4-4-2 opstelling  :zucht
nou en maakt niks uit, een skande dat ie speelt
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2016, 23:20:48
Deze mislukkeling wordt noit een basisspeler in de eredivisie
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: AL op maart 20, 2016, 00:15:52
Aub stop met voetballen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: scc-aaron op maart 20, 2016, 11:15:17
Wat een drama deze man :rodekaart
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: poelie-lwd op maart 20, 2016, 11:53:04
Waarom heb ik bij Vloet altijd het idee dat hij een bos brandnetels in zijn onderbroek heeft zitten  :_schater Doortje Dartel!
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op maart 20, 2016, 14:17:11
Ja lach maar.Wij waren gisteren al kwaad voor de weds dat hij speelde. Gelukkig hadden we een mooie sloot bier op
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cor op maart 20, 2016, 14:25:07
Citaat van: sunderland op maart 20, 2016, 14:17:11
Ja lach maar.Wij waren gisteren al kwaad voor de weds dat hij speelde. Gelukkig hadden we een mooie sloot bier op

Alcoholist word je van dit elftal
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op maart 20, 2016, 19:38:43
Graag spulletjes inleveren. 
Je kan er niks van maar je vind jezelf geweldig.
Toedeledokie.      Next........
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Casuals-lwd op maart 20, 2016, 20:24:34
De grootste irritatie van allemaal. Wedden dat dit de aanvoerder van de stapavonden is.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Cor op maart 21, 2016, 08:13:55
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.

Gelukkig fleur jij het met je vele positieve bijdrages dan weer op  :_schater
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DK op maart 21, 2016, 09:21:21
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.

ooohhh, dus als je op een andere positie speelt, kun je ineens geen bal meer onder controle krijgen en een passje over 5 meter geven??? dat verklaart een hoop, dank voor je heldere uitleg!  :thumbsup
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: SCCdrachten op maart 21, 2016, 09:29:55
Jezus kerel wat ben jij slecht...
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: hobbes op maart 21, 2016, 09:45:01
Citaat van: De Gast op maart 21, 2016, 07:46:29
Die jongen werkt keihard voor een basisplaats, krijgt 'm dan, wordt niet op zijn positie gezet en wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt. Wat een triest forum is dit ook.

Werd door het AD met een 3 beloond, dus niet alleen door dit forum
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op maart 21, 2016, 11:55:08
Citaat van: SCCdrachten op maart 21, 2016, 09:29:55
Jezus kerel wat ben jij slecht...
slecht is de gene die hem opstelt .Echt iedereen ziet dat hij tekort komt en Meneer Keizer stelt hem gewoon op .
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: De Gast op maart 21, 2016, 14:32:23
Citaat van: Cor op maart 21, 2016, 08:13:55
Gelukkig fleur jij het met je vele positieve bijdrages dan weer op  :_schater

Bedankt Cor  :proost
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: TopperM op april 10, 2016, 11:50:01
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Vlampiep op april 10, 2016, 12:55:12
Citaat van: TopperM op april 10, 2016, 11:50:01
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
Gewoon een speler waarbij de winnaars mentaliteit ontbreekt.

Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: sunderland op april 10, 2016, 12:59:02
Citaat van: TopperM op april 10, 2016, 11:50:01
Waar was dit kereltje gister mee bezig?? Had de 1-1 in kunnen tikken maar gewoon lekker apeleren voor een handsbal
gvd
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: speculeter op april 10, 2016, 13:00:34
Heb je hem wel van het veld zien lopen na de wedstrijd?
LACHEND nou dat zegt genoeg volgens mij.
Zal hem wat interesseren of wij degraderen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: PePe op april 10, 2016, 13:52:35
Vloet, had nota bene PSV ook nog kunnen helpen!! (en ons uiteraard)
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: DK op april 10, 2016, 13:54:48
heeft genoeg kansen gehad maar brengt helemaal niks. Samen met Hiariej mis(huur)koop.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op april 10, 2016, 14:08:03
bij cambuur zijn ze vergeten dat vloet bij psv in een aanvallend en zonder spanningen spelend team zat
en wij knokken tegen degradatie dan wordt er heel wat anders gevraagd en dan heeft ie niet.dus
verkeerd gehuurd.
bij psv scoorde ie regelmatig en liet ook goed voetbal zien.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: papier op april 10, 2016, 15:05:57
Daar geloof ik niks van want Rai Vloet kan er werkelijk waar geen pepernoot van.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Bill Shankly op april 10, 2016, 15:19:16
Graag zsm weg wezen
Wat een ergenis
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: speculeter op april 10, 2016, 15:30:45
Citaat van: Bill Shankly op april 10, 2016, 15:19:16
Graag zsm weg wezen
Wat een ergenis
nog 4 wedstrijden geduld
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: SaVaGe op april 18, 2016, 09:46:46
PSV-huurling baalt en woont in hotel: 'En na een week ken je de stad ook wel'
Maandag, 18 april 2016 om 09:31
Rai Vloet kwam bij PSV niet aan de bak en hij liet zich verhuren aan SC Cambuur. Daar hoopte hij zich op Eredivisie-niveau verder te ontwikkelen, maar veel minuten maakt hij niet in het noorden. Vloet kwam op voorspraak van Henk de Jong naar de provincie Friesland, maar De Jong is vertrokken.
/
"Het is zuur dat ik even niet in de plannen van de trainer pas", aldus Vloet in de Leeuwarder Courant. "Ik heb nog niet echt de kans gekregen om mezelf te bewijzen. Sinds Henk is opgestapt, heb ik geen basisplaats meer. Dat is jammer."
Ook privé heeft Vloet het niet makkelijk. Hij woont een halfjaar in een hotel en dat noemt hij 'lastig'. "Als je niet speelt, ga je je omgeving wel missen. En na een week ken je Leeuwarden ook wel."



Man man man man... direct weg wezen!  l0l
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2016, 10:28:38
Zeikerd. Ik heb zelf voor mijn werk anderhalf jaar in een hotel in Zaandam gewoond. Deal with it of ga lekker bij Jong PSV de bank warm houden.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: piene hassus op april 18, 2016, 12:37:53
miskien us wat oppe trening late sien?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Harry L. op april 18, 2016, 18:10:04
Wegwezen dan. Een groot talent...... :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Galdiano op april 18, 2016, 18:16:02
Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.

Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben  :R
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: 666 op april 18, 2016, 18:21:11
Citaat van: Galdiano op april 18, 2016, 18:16:02
Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.

Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben  :R

Vertel vertel.... Smeuïge verhalen willen we horen  :D
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op april 18, 2016, 19:00:51
Citaat van: papier op april 10, 2016, 15:05:57
Daar geloof ik niks van want Rai Vloet kan er werkelijk waar geen pepernoot van.

51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2016, 21:07:14
Citaat van: denistel op april 18, 2016, 19:00:51
51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: denistel op april 18, 2016, 22:55:10
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 21:07:14
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?

ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: twingo op april 18, 2016, 23:34:39
Gelukkig kunnen we van der Vegt hier niet de schuld van geven dat hij naar Leeuwarden kwam Henk de Jong heeft persoonlijk er voor gezorgd dat hij voor Cambuur speelt.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: Dokkumer op april 19, 2016, 06:09:59
Citaat van: denistel op april 18, 2016, 22:55:10
ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.
Hij heeft totaal geen ervaring met het spelen van degradatievoetbal, dus weet niet wat van hem verwacht wordt. Nee deze mishuur mag je Henk volledig aanrekenen.
Titel: Re: Rai Vloet
Bericht door: piene hassus op april 19, 2016, 13:11:07
Pleit niet foor um dattie nog niet weet dat de bal tussen de palen fanne tegenstanner mut en dattie de tegenstanner met de bal foor de poaten lope mut. Hoe moeiluk kent weze.