Welkom :proost
Welkom. Geld is dus echt op nu _O_
Versterking! |:) Welkom Tom
Knap werk van de TS.
Welkom ! |:)
Olé, olé, Tom Hiariej! Dit kan precies op de melodie van Olé, olé, Dennis van der Ree.
Verrassend en zeker een versterking. Welkom Tom!!
Meer details nog niet bekend? Heb namelijk verder nog niet gekoekeloerd en de info is hier ook summier :P
welkom bij de mooiste club en maak er wat van
Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:10:59
Verrassend en zeker een versterking. Welkom Tom!!
Meer details nog niet bekend? Heb namelijk verder nog niet gekoekeloerd en de info is hier ook summier :P
Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.
Middenvelder?
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 15:16:22
Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.
Zal hier wel niet heen komen voor een kop koffie?
Citaat van: PePe op januari 11, 2016, 15:18:50
Zal hier wel niet heen komen voor een kop koffie?
Nee, lijkt me wel dat hij hier gaat spelen. Gaat mij er om dat er verder nog geen details over de deal naar buiten zijn gebracht.
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 15:16:22
Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.
Mennenga van het DvhN ook niet? Die is anders altijd wel goed ingelicht. En anders onze eigen "pseudo" Henk A.
Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:22:34
Mennenga van het DvhN ook niet? Die is anders altijd wel goed ingelicht. En anders onze eigen "pseudo" Henk A.
Ja, Mennega meldde dat Cambuur hem wil huren en dat hij zelf ook wel wil. Maar hij zei ook dat de clubs er nog uit moeten komen. Henk A. nam het over van de LC die zich weer op de tweet van Ype Smid lijken te baseren.
(Maar nogmaals, ik trek niet in twijfel dat Hiariej hier gaat spelen, gaat mij om de details.)
Welkom! |:)
is nog niet afgerond toch?
niks voor dokkie om dit toe te staan.
Citaat van: okkele op januari 11, 2016, 15:38:54
is nog niet afgerond toch?
niks voor dokkie om dit toe te staan.
Als het niet doorgaat, krijgt Ype het te verduren haha
Welkom Tom!
Veel voetbal succes
hij twitter "hiariej onderweg naar leeuwarden"
er zijn wel meer mensen onderweg naar leeuwarden.
Blij mee. Goede voetballer met winnaarsmentaliteit
En ook vooral veel ervaring
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 15:25:08
Ja, Mennega meldde dat Cambuur hem wil huren en dat hij zelf ook wel wil. Maar hij zei ook dat de clubs er nog uit moeten komen. Henk A. nam het over van de LC die zich weer op de tweet van Ype Smid lijken te baseren.
(Maar nogmaals, ik trek niet in twijfel dat Hiariej hier gaat spelen, gaat mij om de details.)
Ik heb het net gelezen idd. Moet mijn twitteraccount echt even afstoffen :P
Heb inmiddels ook gelezen dat hij sinds vorige week wel weer volop met de groep meetrainde, dus wat de discussie over blessureleed betrof lijkt hij me fit.
Lees de verhalen van Groningen supporters even.
Die zijn allemaal wel positief over hem.
Maar het is wel een echte nummer 6.
Citaat van: speculeter op januari 11, 2016, 15:59:00
Lees de verhalen van Groningen supporters even.
Die zijn allemaal wel positief over hem.
Maar het is wel een echte nummer 6.
als je goed leest hebben ze het over dat hij is voorbijgestreefd door maduro, kappelhof en. Hateboer.ofwel rechtsvack en vm is hij.
En Tom : Welkom |:)
Citaat van: okkele op januari 11, 2016, 15:43:58
hij twitter "hiariej onderweg naar leeuwarden"
er zijn wel meer mensen onderweg naar leeuwarden.
Volgens mij rijdt er zelfs dagelijks na de training een heel zwikkie Cambuurspelers naar Groningen, dus hoeft op zich nog niet zoveel te zeggen (of we moeten ons zorgen gaan maken....)
Nu bevestigd door Cambuur. Komt op huurbasis tot het einde van het seizoen, geen optie tot koop.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FFHJ8640-new2.jpg&hash=d62e7254313d5cf2f430a5825f1d6f4baeab697f)
http://cambuur.nl/nieuws/tom-hiariej-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Zo te zien is hij blij met z'n transfer |:)
Mooi logo op de noordtribune. .
Goed stil gehouden van de club, voor de eerste comp. wedstrijd de defensieve versterkingen binnen.
Nu hopen dat ze het laten zien, dan kan het een mooi tweede seizoenshelft worden!
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 16:34:28
Nu bevestigd door Cambuur. Komt op huurbasis tot het einde van het seizoen, geen optie tot koop.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FFHJ8640-new2.jpg&hash=d62e7254313d5cf2f430a5825f1d6f4baeab697f)
http://cambuur.nl/nieuws/tom-hiariej-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Ben benieuwd of Wiekie wat te melden heeft over deze overenthousiaste foto :_schater
Citaat van: Treb op januari 11, 2016, 16:41:31
Mooi logo op de noordtribune. .
:_schater
't Is een wapen trouwens.
Citaat van: el haj op januari 11, 2016, 17:27:59
:_schater
't Is een wapen trouwens.
Haha inderdaad, zo met de vorm van een baksteen 8P
Mooie aanwinst overigens, prima back met een goede mentaliteit die we nodig hebben in de huidige situatie.
Hopen dat de verdediging met de 2 nieuwe aanwinsten een stuk verder is en we kunnen voortborduren op de laatste 2 gewonnen wedstrijden. Dan kan het nog wel eens een mooie 2de seizoenshelft worden! :y
Eerlijk gezegd is hij me nooit zo opgevallen, maar dit soort spelers wort ook vaak onderschat.
Lijkt me weer zo'n goedlachse vrolijk jongen als Vytas en Hooutkoop, dus in ieder geval goed voor de sfeer. Daarbij ook de nodige ervaring en op meerdere posities inzetbaar, allemaal postief. Eigenlijk een defensieve middenvelder die ook back kan spelen, dus ben benieuwd of we nog met een extra verdediger verrast worden de komende weken.
Wat voor type voetballer is het? Eentje die hard de duels aangaat met een goede basistechniek zoals El Makrini of meer positioneel/opbouwend zoals Bakker en Overgoor?
Welkom |:)
Zeer benieuwd naar deze halve aanwinst.
Welkom!
Overal waar ik lees of hoor zeggen dat hij niet goed is op de back, maar juist goed in de rol van Makrini.
Waarom niet een speler die van orgine een pure back is?m
Desondanks welkom Tom! Aan je inzet zal het niet liggen! |:)
Inderdaad, dat viel mij ook al op.
Welkom.
Ik verwacht er veel van
Citaat van: Galdiano op januari 11, 2016, 18:36:43
Overal waar ik lees of hoor zeggen dat hij niet goed is op de back, maar juist goed in de rol van Makrini.
Waarom niet een speler die van orgine een pure back is?m
Desondanks welkom Tom! Aan je inzet zal het niet liggen! |:)
Hij is juist van origine een verdediger (een centrale zelfs), later op de rechtsback beland en nog weer later als verdedigende middenvelder.
Prima verdedigende middenvelder.
Als back niet denderend, maar wel beter dan wat we nu hebben.
speelde 80% van zijn wedstrijden toch op de rechtsback bij groningen.
degelijke speler vrij fel en ook opkomend.die we hebben we nodig lijkt mij.
Hij heeft er in iedergeval wel zin in aan die foto te zien
Cambuur huurt met Hiariej back met overzicht
Albert Rusnák en Etiënne Reijnen gingen van SC Cambuur naar FC Groningen. Na Martijn van der Laan bewandelt ook Tom Hiariej de omgekeerde weg.
Van der Laan kwam aan het begin van het seizoen (op huurbasis) en wordt nu gevolgd door de 27-jarige Tom Hiariej (spreek uit als Hiejaariee). Eergisteren was hij nog met FC Groningen op trainingskamp in Zuid-Spanje. Gistermiddag maakte hij kennis met de mensen bij Cambuur. Hiariej wordt een half seizoen gehuurd.
Vorige week werd centrale verdediger Darryl Lachman al gehaald. ,,Een oude bekende, want ik heb bij FC Groningen nog twee seizoenen met hem gespeeld'', zegt Hiariej. Cambuur was ook nog op zoek naar een rechtsback en denkt die nu gevonden te hebben. Cambuurs nieuwe huurling liet zich onder meer door Reijnen bijpraten. ,,Etiënne heeft me wat dingen verteld en dat beviel me erg.''
Overzicht
,,Eigenlijk ben ik middenvelder, maar ik ben een multi-functioneel type. Mijn kracht ligt in het opkomen en het meevoetballen. Daarnaast heb ik een goed overzicht, ik zie het spelletje wel. Cambuur heeft een voetballende ploeg en dat spreekt me aan.'' Het eerste contact van Cambuur met Hiariej dateerde van tien dagen geleden. ,,En vorige week heb ik zelf nog even met Henk de Jong gebeld.''
Het is niet zo dat hij bij FC Groningen, waar Hiariej nog een contract tot de zomer van 2017 heeft, op dood spoor zat. De situatie is ook wezenlijk anders in vergelijking met het seizoen 2012-2013 toen hij een half jaar aan Emmen verhuurd werd. ,,Ik wil niet zeggen dat ik toen in paniek was, maar zat bij Groningen wel redelijk op dood spoor. Dat ligt nu anders, maar ik ben wel toe aan een nieuwe prikkel.''
Pech
Dit seizoen begon hij bij Groningen in de basis, belandde op de bank en liep daarna een enkelblessure op die hem drie maanden buitenspel zette. Ook het seizoen 2014-2015 bleef blessureleed Hiariej, die een Molukse vader en Nederlandse moeder heeft, niet bespaard.
,,Toen had ik alles gespeeld. In de laatste wedstrijd voor de winterstop, tegen FC Dordrecht, brak ik mijn arm. Dat kan je gerust pech noemen. Ik was toen een halfjaar uitgeschakeld. Er zat een gat in het bot en dat moest eerst weer dichtgroeien.'' Toch verlengde FC Groningen zijn contract toen met twee jaar. ,,Daar sprak wel vertrouwen uit.''
Welkom jongen en geef gas daar aan de rechterkant!!!!! |:)
Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 17:12:13
Ben benieuwd of Wiekie wat te melden heeft over deze overenthousiaste foto :_schater
Dit wut em, onze nieuwe held!!!! _O_
Citaat van: wiekie1969 op januari 13, 2016, 17:52:10
Dit wut em, onze nieuwe held!!!! _O_
Als zelfs jij positief wordt!
Contracteren die man, voor 5 jaar _O_ _O_ _O_
:_schater
Prima solide pot gespeeld vanavond. Graag basis zondag!
En wat is die Boutzamar een verademing zeg. Die heb ik bijna niks fout zien doen vanavond, heerlijke speler!
Pffffff!!!!
:_schater
Wisselen!
Spullen inpakken en wegwezen l8l
Tjonge jonge....ik zeg anderson er weer in :_schater
Is ook geen back. Man man deze is nog slechter dan Anderson.
Ze weten ook wel wat ze binnen halen zeg.
;( :wall :rodekaart ik mis anderson gewoon :_schater
Geef deze jongen wat meer tijd..
kreeg ook totaal geen steun hoor ,,hele achterhoede deed maar wat 1e helft,
en nienhuis dook in de verkeerde hoek bij de 1-0 en zo kun je wel door gaan.
Goed dat dit vanavond is gebeurt, en zorgen dat dit niet a.s. zondag voorkomt!!
zeer onder de maat 1e helft, maar dat was de hele verdediging. Enigszins herpakt in de 2e helft.
onder de maat?
de "passeerbeweging" waarna de 1ste goal viel was gewoon hardlopen !
je hoeft niet sneller te zijn als een aanvaller met verdedigen, positioneel goed staan en goede timing compenseert een hoop
Bij Groningen had hij altijd rugdekking van 1 of soms zelfs 2 verdedigers. Bij ons peert iemand de bal naar voren en staat de spits direct voor de keeper.
beelden bekieke van de derby !!!!!
vechte godver.
Lees net dat hij ook geblesseerd is uitgevallen tegen Jong AZ. Ernstiger dan Van Veen. Zou jammer voor hem zijn als hij de wedstrijd tegen Groningen moet missen.
Lachend van het veld gelopen. Leuk om zijn vrienden weer te zien.
Wat een schandalige invalbeurt juh. Geen woorden voor.
Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2016, 18:19:47
Lachend van het veld gelopen. Leuk om zijn vrienden weer te zien.
Wat een schandalige invalbeurt juh. Geen woorden voor.
Mooi drie puntjes voor zijn club
Citaat van: Geelblauwstiens op februari 07, 2016, 18:23:42
Mooi drie puntjes voor zijn club
Zal nog wel de wedstrijdpremie opstrijken :R
Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2016, 18:19:47
Lachend van het veld gelopen. Leuk om zijn vrienden weer te zien.
Wat een schandalige invalbeurt juh. Geen woorden voor.
Heb ik niet gezien, maar met die instelling tas inleveren en morgen
weer melden bij vd Looi.
Dieptepunt
Waarom hem gehaald?
Je wist dat hij geen rechtsback was.
Wanbeleid.
Als controleur kan jij nog wel belangrijk worden voor ons.
Met zo'n instelling? Dan durf ik hem niet eens bier te laten halen.
Ik heb me kapot geërgerd bij zijn verdedigen voor het tweede doelpunt van Groningen.
Die Idrissi van Groningen maakt 5 minuten voor de goal een actie waarbij hij vanaf links naar binnen trekt en met rechts uithaalt. Hiariej zou deze jongen (en dus zijn kwaliteiten) moeten kennen en hem fluitend uit kunnen schakelen (je hoeft alleen met je linker been naar voren gedraaid te staan en dan moet ie er omheen...). Dit doet hij echter niet, en Idrissi schiet net naast.
5 minuten later scoort hij zoals gezegd op precies die manier de tweede goal die Cambuur de das omdoet. Wat is dit toch? Je weet toch dat hij zulke acties maakt, al was het alleen na de eerste keer al? Waarom verdedig je twee keer zo slap en dek je zo ver weg? Onkunde of..?
Opzouten met al die huurspelers je bij elkaar geraapt stelletje eigenheimers.
hewwe dan speulers genoeg?
Citaat van: piene hassus op februari 09, 2016, 17:14:45
hewwe dan speulers genoeg?
Dr loopt ook nog wel wat in het 2e, wellicht nog wat van die pareltjes als Monteiro (vind ik dit seizoen echt een verademing) deze huurlingen bakken er ook niks van
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/16362/hiariej-baalt-van-reserverol-ik-ben-hier-naartoe-gekomen-om-veel-te-spelen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Dan moet je eerst anders spelen vriend, anders is betaald voetbal simpelweg een brug te ver voor je..
Citaat van: legeips op februari 09, 2016, 23:06:33
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/16362/hiariej-baalt-van-reserverol-ik-ben-hier-naartoe-gekomen-om-veel-te-spelen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Dan moet je eerst anders spelen vriend, anders is betaald voetbal simpelweg een brug te ver voor je..
Als het hem niet bevalt, mag ie net zo hard weer naar groningen. Alles leuk en aardig maar hij was in de afgelopen wedstrijden (mede door toedoen van Lachman) al debet aan minimaal 3 tegendoelpunten. En dan dit soort teksten....
Hier het bewuste interview:
Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 23:09:53
Als het hem niet bevalt, mag ie net zo hard weer naar groningen. Alles leuk en aardig maar hij was in de afgelopen wedstrijden (mede door toedoen van Lachman) al debet aan minimaal 3 tegendoelpunten. En dan dit soort teksten....
Hier het bewuste interview:
Dat hij baalt dat hij niet speelt snap ik. Het lijkt hem alleen geen reet te interesseren of wij degraderen of niet. Ik hou van positiviteit, maar als je zo kort na een kansloos verloren wedstrijd alweer half lachend voor de camera staat, verdien je geen basisplaats.
Stuur maar weer terug
Wederom zwaar door de mand gevalken. Denk zelf dat een mand van draadstaal hem niet houdt.
:zwaai
Bij die 0-1 zeg. Man man. Wat een waardeloze speler
Om te janken deze man. Leek hem ook.helemaal niks te doen.
Graag tas inleveren en meteen terug
Tom Hiariej niet weer opstellen, zeer zwakke speler.
Tom Tom Tom Tom Hiariej wat bist dou slecht!
Heeft Harrie meegedaan dan? Ik heb em niet gezien namelijk ;(
Tsja jongen, ook op je eigen positie bak je er maar weinig van.
Ik denk dat je je conclusie moet trekken en misschien eens wat harder moet gaan werken voor je poen in plaats van zulke arrogante interviews lopen geven.
Deze nummer 24 bakt er helemaal niets van .
En de winnaar is:
Naailand!
Wij geven dat achterlijke 050 geld voor deze jongeman, en hebben daardoor geen centjes meer voor een voetballer of trainer.
O ja. Ze krijgen ook nog geld voor vd Laan en hebben vast Henk al in de broekzak.
U bent een van de zwakste schakels, tot ziens!
Citaat van: Geelblauwstiens op februari 12, 2016, 23:59:26
En de winnaar is:
Naailand!
Wij geven dat achterlijke 050 geld voor deze jongeman, en hebben daardoor geen centjes meer voor een voetballer of trainer.
O ja. Ze krijgen ook nog geld voor vd Laan en hebben vast Henk al in de broekzak.
Wat zullen ze blij zijn met de samenwerking, denk je ook niet :| :zucht
Vond dat ie prima eerste helft speelde
Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 01:37:04
Vond dat ie prima eerste helft speelde
Ik vond ook dat ie in het begin toen het hele team (met Barto) nog mooie strijd leverde goed meeging, later wel ongelofelijke bloopers
Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 01:37:04
Vond dat ie prima eerste helft speelde
Jammer dat een wedstrijd 2 helften heeft. Is in zn eentje verantwoordelijk voor ten minste 5 tegengoals. Spulletjes inleveren en eerste trein naar Groningen aub. Met je arrogante interviews...
Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 01:42:28
Jammer dat een wedstrijd 2 helften heeft. Is in zn eentje verantwoordelijk voor ten minste 5 tegengoals. Spulletjes inleveren en eerste trein naar Groningen aub. Met je arrogante interviews...
Niet met de trein? lopen!
Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 01:42:28
arrogante interviews...
Het is meer stomzinnig, zoals al die jonge gastjes die geen idee hebben wat een echte club betekent, opfokke die lui
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:06:03
Het is meer stomzinnig, zoals al die jonge gastjes die geen idee hebben wat een echte club betekent, opfokke die lui
Dat interview op de vorige pagina met RTV Noord kan ik me zo aan ergeren. Zegt ie met een glimlachje "tja als je zo blijft spelen, dan degradeer je straks gewoon!". Alsof hij al tijden met deze groep speelt en de hoop langzamerhand verloren is.
Een echte vent had gezegd "vandaag speelden we kut, vrijdag tegen Utrecht moeten we 2x zo hard werken om dit goed te maken". Maar hij wijst liever met zijn vingertje.
Citaat van: Vedetski op februari 13, 2016, 02:13:16
Dat interview op de vorige pagina met RTV Noord kan ik me zo aan ergeren. Zegt ie met een glimlachje "tja als je zo blijft spelen, dan degradeer je straks gewoon!". Alsof hij al tijden met deze groep speelt en de hoop langzamerhand verloren is.
Een echte vent had gezegd "vandaag speelden we kut, vrijdag tegen Utrecht moeten we 2x zo hard werken om dit goed te maken". Maar hij wijst liever met zijn vingertje.
Ik vind dat Byrne anders is, en daar hou ik van!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:16:35
Ik vind dat Byrne anders is, en daar hou ik van!!
Eens, al zou hij in het veld soms minder moeten praten. Maar hij heeft in ieder geval de juiste instelling
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:16:35
Ik vind dat Byrne anders is, en daar hou ik van!!
Ik heb Byrne geen duel zien winnen vandaag, altijd pootje terugtrekken in een duel. Gevaarlijkste moment van de eerste helft kwam wel van zijn voet vlg mij.
Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 02:23:35
Ik heb Byrne geen duel zien winnen vandaag, altijd pootje terugtrekken in een duel. Gevaarlijkste moment van de eerste helft kwam wel van zijn voet vlg mij.
Ik zie hem geen pootje terug trekken, wel dat ie te laat komt. Ik vind hem de enige die openingen ziet en daar de bal ook kan krijgen. Maar hij heeft zijn hart op de goede plaats, en dat is nu het belangrijkste.
Net als Streek trouwens (met ook nog twee prachtige aannames)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:28:32
Ik zie hem geen pootje terug trekken, wel dat ie te laat komt. Ik vind hem de enige die openingen ziet en daar de bal ook kan krijgen. Maar hij heeft zijn hart op de goede plaats, en dat is nu het belangrijkste.
Net als Streek trouwens (met ook nog twee prachtige aannames)
Hij trok wel degelijk zijn voet x op x terug...! Hij rendeert beter als hij wat meer ruimte krijgt, het was heel erg druk op het middenveld.
Aannames waren mooi om te zien (waarom dan geen goede aannames over de grond).
Inderdaad, blauw geërgerd aan Byrne. Qua traptechniek verreweg de beste, maar ieder duel trekt hij zijn been terug. Was een verschrikkelijke pussy daarin, maar wel vol bravoure blijven roepen en misgebaren maken. Als deze jonge de inzet van Barto had, hadden ze hem daarentegen überhaupt nooit aan ons uitgeleend, dan was hij onhaalbaar.
Valt zwaar tegen .Ik snap niet hoe je met 150 wedstrijden achter je naam iedere wedstrijd als een kip zonder kop kunt rondlopen. Ik hoopte op een stukje routine maar brengt alleen maar meer onrust in het veld.
Byrne heeft inderdaad niet 1 keer een bal heroverd, maar is wel de enige die openingen ziet. Vlak achter de 2 spitsen is de beste positie op dit moment.
Harry j. Wakker worden. Tas pakken.
Snel terug naar groningen
Wat wil ik hier graag een slot op rammen, maar vooralsnog is hij hier nog steeds.
Verlos jezelf uit je lijden en ga gewoon lekker terug man, je bent het helemaal niet waard om het geel/blauw te dragen.
Valt me wel op dat er meer mensen zijn die zijn naam niet over de lippen kunnen krijgen .
Heeft nog niet zo lang geleden bij Groningen toch een uitstekende periode gehad, maar eens met alle criticasters dat het gisteren dramatisch was. Hopelijk weet hij zijn niveau nog wat op te krikken.
Citaat van: runner 1 op februari 13, 2016, 13:18:11
Valt me wel op dat er meer mensen zijn die zijn naam niet over de lippen kunnen krijgen .
Die proberen het tenminste :devil
Maar speciaal voor jou heb ik zijn rugnummer even aan zijn naam gekoppeld. Daarmee ben je wel iemand met een streepje voor :proost
Zijn naam is ten opzichte van de uitspraak gewoon verkeerd gespeld! :clint
<H-ie-jaar-jee>
Citaat van: Vedetski op februari 13, 2016, 14:06:00
Zijn naam is ten opzichte van de uitspraak gewoon verkeerd gespeld! :clint
<H-ie-jaar-jee>
Wat maakt dat uit, het is een verschrikking op voetbalschoenen. Fut met die man
Het is voor de meesten nog moeilijker om hem te zien voetballen (in ons prachtige shirt) dan om zijn naam uit te spreken.
Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 01:37:04
Vond dat ie prima eerste helft speelde
:_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Bill Shankly op februari 13, 2016, 09:30:28
Harry j. Wakker worden. Tas pakken.
Snel terug naar groningen
vandaag nog .......
Helemaal mee eens .
Zijn we niet sterker van geworden. :zucht
Sorry hoor, was toch echt de minst slechte tegen Twente. Had duidelijk als opdracht om Zyech het voetballen onmogelijk te maken. Dat lukte heel goed.
Viel me in zijn eerste wedstrijden inderdaad enorm tegen, had hier zeker een aanjager verwacht.
In Enschede vond ik hem juist eindelijk wel goed voetballen, deed het aan de bal nu niet onaardig (nog steeds te onrustig) en had Zyech redelijk in de tang, die bleek maar uitwijken en kwam weinig aan de bal. Dat is dus zijn verdienste.
Hopelijk heeft hij nu langzaam zijn vorm/ ritme te pakken, dan kan hij ons zeker nog goed helpen de laatste wedstrijden en hopelijk tijdens de play offs.
Werd, toen hij binnen gehaald werd, toch behoorlijk bejubeld door de meeste van ons en nu al afgeschreven? Kortzichtig en irreeel; iemand die binnen komt in een slecht lopend bedrijf moet ook eerst zijn draai vinden en zijn collega's leren kennen, voordat hij zijn stempel kan gaan drukken. Laten we hopen dat hij dat sinds afgelopen zaterdag doet en blijf deze jongen steunen!
Kortzichtig? Ik snap dat Hiariej niet de verlosser is, maar ik vond in zijn eerdere wedstrijden hem niet bepaald een geïnteresseerde indruk maken. Sterker nog, tegen Groningen zagen diversen hem lachend van het veld lopen.
Dát stoort me nog het allermeest.
Over zaterdag zal ik niks zeggen, heb niks gezien, gehoord of gelezen.
Citaat van: Dokkumer op februari 22, 2016, 19:16:32
Kortzichtig? Ik snap dat Hiariej niet de verlosser is, maar ik vond in zijn eerdere wedstrijden hem niet bepaald een geïnteresseerde indruk maken. Sterker nog, tegen Groningen zagen diversen hem lachend van het veld lopen.
Dát stoort me nog het allermeest.
Over zaterdag zal ik niks zeggen, heb niks gezien, gehoord of gelezen.
Na Grunn was idd gênant! Laten we het houden op zenuwtrekje.....
We hebben in deze fase iedereen hard nodig. Afbranden kan later wel.
Reageerde weer lekker attent bij de 1-0. Begon volgens mij met een voorsprong op Foor :zucht
Domme frommelgoal waarbij Santos buitenspel lag toen de bal via de paal en zijn rug erin ging
Deze jongen is me enorm tegengevallen. Had vooraf verwacht dat dit een typische "altijd een 6je" speler is op RB of CVM. Speelde met teveel arrogantie, volgens mij voortkomend uit eigen onzekerheid.
Overigens gisteren wel degelijk en met de juiste (pittige) drive, maar dat hij achteraf geen gelukkige keuze is, lijkt me duidelijk.