Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Websites => Topic gestart door: renesmidje op februari 12, 2013, 13:26:30

Titel: Interview Martijn van der Laan
Bericht door: renesmidje op februari 12, 2013, 13:26:30
Voor supportersmagazine 't Hertsje heb ik laatst een interview gehouden met onze linksback Martijn van der Laan. Het verhaal is tevens hier te lezen: http://renesmid.wordpress.com/2013/02/12/van-der-laan-op-amateurbasis-blijven-was-geen-optie/ (http://renesmid.wordpress.com/2013/02/12/van-der-laan-op-amateurbasis-blijven-was-geen-optie/)
Titel: Re: Interview Martijn van der Laan
Bericht door: Sonnema op februari 12, 2013, 13:50:51
Mooi verhaal en een geweldige verdediger. Mooi een nieuw contract aanbieden
:thumbsup
Titel: Re: Interview Martijn van der Laan
Bericht door: ace1974 op februari 13, 2013, 11:20:14
vasthouden deze jonge  :0=