Voor supportersmagazine 't Hertsje heb ik laatst een interview gehouden met onze linksback Martijn van der Laan. Het verhaal is tevens hier te lezen: http://renesmid.wordpress.com/2013/02/12/van-der-laan-op-amateurbasis-blijven-was-geen-optie/ (http://renesmid.wordpress.com/2013/02/12/van-der-laan-op-amateurbasis-blijven-was-geen-optie/)
Mooi verhaal en een geweldige verdediger. Mooi een nieuw contract aanbieden
:thumbsup
vasthouden deze jonge :0=