Ruststand goed -> 6 punten
Ruststand 1 van de teams goed -> 2 punten
Eindstand goed -> 12 punten
Eindstand 1 van de teams goed ->4 punten
Winnaar goed -> 2 punten
Aantal gele kaarten goed -> 3 punten
Per goede doelpuntenmaker Cambuur -> 6 punten*
Let wel, de doelpuntenmaker moet dan wel het JUISTE Cambuurdoelpunt gemaakt hebben. Dus als de speler de eerste maakt en je voorspelt hem als tweede doelpuntenmaker levert dit geen punten op!
1-3 (1-1)
Hemmen
Tighadouini
Hemmen
4x geel
|:)
Ronnie, als je nu de puntentelling én je ruststand ook even neerzet :devil
2-3 (1-2)
Schokker
Hemmen
Tighadouini
5x geel
1-2 (1-1)
Tighadouini
Bakker
6 x :gelekaart
1 x :rodekaart
:thumbsup
2-2 (1-0)
Tighadouini
Hemmen
3 x :gelekaart
1-2 (0-1)
Oepie
Hemmen
3X geel
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wederom een afgelaste wedstrijd.....
Citaat van: peter op februari 09, 2013, 11:02:12
Wederom een afgelaste wedstrijd.....
krijg je daar ook punten voor? :P
1-1 (1-0)
Schokker
2x geel
1-3 (0-1)
hemmen
el makrini
schokker
3x geel
1-2 (0-1)
bakker (pingel)
hemmen
2X geel
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
2-3 (1-1)
Hemmen
Adane
Hemmen
4x :gelekaart
5.734 toeschouwers
3-2 (1-0)
Hemmen
Bakker
5x :gelekaart
1 - 2 (0 - 0)
Hemmen
Oepie
:gelekaart :gelekaart :gelekaart :gelekaart
:rodekaart
2-1 (rust: 1-0)
3 x geel
Doelpuntenmaker: Hemmen.
2-2 (1-1)
Hemmen
Tighadouini
4 x geel
4-1 (1-0)
Tighadouini
2x geel
Uitslag: 1-3.
Ruststand: 0-2.
Doelpunten makers:
Schokker 3x
2x geel
MVV - Cambuur 2-1 (1-0)
Barto
4x geel
1x rood
MVV - Cambuur 1-4 (1-2)
Doelpunten:
MVV:
Veldmate
Cambuur:
Hemmen 3x
Bakker 1x (pengel)
8x geel
1x rood
0-1 (0-0)
Hemmen
5X geel :gelekaart
:thumbsup |:) |:) |:) |:)
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?
Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?
Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Ach het staat wel leuk :gelekaart :rodekaart :D
Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?
Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Was het niet zo dat een rode kaart als 2X geel werd gezien (als iemand een gele kaart had en daarna een directe :rodekaart= pakte werd dan dus gezien als 3 :gelekaart. Alleen een directe :rodekaart als 2 :gelekaart)?!
1-1
Ruststand 0-0
Hemmen maakt doelpunt
Geel.....makrini,dijkstra,bijker
Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?
Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Lief dat je het aan mij vraagt Ronnie, maar ik moet helaas het antwoord schuldig blijven ;)
Helaas, wellicht dat Roepieh hier antwoord op kan geven en anders dan tellen de rooie kaarten gewoon niet mee. Is het ook een mogelijkheid om de topic vlak voor de wedstrijd te sluiten?
Ik weet ook niet precies meer hoe dat zat. Anders doe je toch gewoon 3 punten per juiste gele kaart en 6 bij een rode. Volgens mij ging het toen ook zo ongeveer.
1-2 rust
2-2 (tegengoal in de 90e minuut)
Hemmen
Hemmen
3 x geel
0-1 hemmen
Rust
1-2 Hemmen
4 x geel
0-0 rust
1-1 eindstand
58e minuut goal Hemmen
Citaat van: clint op februari 15, 2013, 08:36:40
Ik weet ook niet precies meer hoe dat zat. Anders doe je toch gewoon 3 punten per juiste gele kaart en 6 bij een rode. Volgens mij ging het toen ook zo ongeveer.
Ja en wanneer je de rode kaart fout hebt dan? Want anders kan je toch beter standaard een rode kaart invullen, dan maak je altijd kans op extra punten zonder daar risico voor te lopen?
1-3 (1-1)
Keuntjes
Tighadouini
Hemmen
4 x :gelekaart
1 x :rodekaart
Der op en der over! 3 punten met terug!
Rust 0-1 Hemmen
Eind 0-2 Tighadouini
5x geel
Waar blieft de útslag Ronnie :devil
niet door hemmen gescoord zoals velen dachten :P