Poll
Vraag:
MotM Cambuur - AZ
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 39
Optie 2: Marlon Pereira
stemmen: 0
Optie 3: Wessel Dammers
stemmen: 1
Optie 4: Marvin Peersman
stemmen: 2
Optie 5: Martijn van der Laan
stemmen: 1
Optie 6: Sander van der Streek
stemmen: 0
Optie 7: Jamiro Monteiro Alvarenga
stemmen: 0
Optie 8: Sjoerd Overgoor
stemmen: 1
Optie 9: Furdjel Narsingh
stemmen: 0
Optie 10: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 17
Optie 11: Martijn Barto
stemmen: 1
Optie 12: Xander Houtkoop
stemmen: 0
Het duurt nog even, op naar de eerste driepunter.
2-1. Moet lukken.
Sinds onze rentree in de Eredivisie is AZ de enige club waartegen we alle keren vrij kansloos verloren hebben. Tijd voor de ommekeer!
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 06, 2015, 14:29:24
Sinds onze rentree in de Eredivisie is AZ de enige club waartegen we alle keren vrij kansloos verloren hebben. Tijd voor de ommekeer!
In het eerste seizoen thuis 0-0 he.
Citaat van: marrumer op oktober 06, 2015, 14:55:09
In het eerste seizoen thuis 0-0 he.
Oja. En vorig seizoen uit ook bijna een punt gepakt. Ik moet minder zuipen op dinsdagmiddag.
Schade beperkt houden dacht ik want het wordt een kansloze nederlaag. Jonkjes tegen mannen.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 08, 2015, 21:49:40
Schade beperkt houden dacht ik want het wordt een kansloze nederlaag. Jonkjes tegen mannen grotere jonkjes.
Mannen zijn er niet meer in de eredivisie.
0-0
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 09, 2015, 17:43:09
Waar kan ik tekenen?
Hier http://www.schoolbordportaal.nl/schoolborden/catalogus.html?vakgebied=tekenen&categorie=online-tekenen (http://www.schoolbordportaal.nl/schoolborden/catalogus.html?vakgebied=tekenen&categorie=online-tekenen)
http://www.vi.nl/nieuws/blom-fluit-ajax-gozubuyuk-leidt-feyenoord.htm
Wedstrijd Scheidsrechter Tijdstip
SC Cambuur - AZ Siemen Mulder 18.30 uur
Citaat van: moodygrunn op oktober 13, 2015, 15:12:26
http://www.vi.nl/nieuws/blom-fluit-ajax-gozubuyuk-leidt-feyenoord.htm
Wedstrijd Scheidsrechter Tijdstip
SC Cambuur - AZ Siemen Mulder 18.30 uur
Hopelijk heeft 'ie wat sympathie voor ons, z'n eerste Eredivisiewedstrijd was immers hier in Leeuwarden. :)
Oranje pffff..Lekker focussen op CAMBUUR!! Kan niet wachten tot Zaterdag!! RAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Nog geen pagina vol voor deze wedstrijd, en dat met nog 2 dagen te gaan.
Twee dagen voor de wedstrijd, en het is nog niet eens duidelijk wie er gaat keepen. Ik vind dat je Zeinstra sowieso tot de winterstop het vertrouwen moet geven, hoewel Nienhuis zich redelijk hersteld heeft de laatste wedstrijden.
Zeinstra moet gewoon keepen, anders krijgt die jongen geen eerlijke kans.
Tekenend voor de besluiteloosheid binnen de technische staf. Continue die wisselingen in het elftal ( ok, mede door blessures) maar ik heb het idee dat ze nogal zoekende zijn wat nou het sterkste basiselftal is. Het zal wel dicht bij elkaar zitten, maar hebben ook geen spelers die er echt bovenuit steken. Proberen vastigheid te creëeren en punten gaan pakken de komende weken |:)
Dat onze selectiespelers redelijk goed kunnen voetballen is volgens mij de TS wel duidelijk.
Alleen de mix van spelers die elkaar goed in het veld aanvoelen is daartegen nog steeds niet geheel naar voren gekomen. Dit uiteraard ook vanwege de transfers en blessures.
Langzamerhand is met name door oefenpotjes wel duidelijk welke spelers elkaar goed aanvoelen.
Een goed voorbeeld daarvan is Montero en Nienhuis.
Zeinstra straalt veel onzekerheid uit, maar is wel een completere keeper.
Montero is een speler die dynamiek geeft aan het middenveld, altijd aanspeelbaar is zich ook niet schaamt een duel aan te gaan, dit ondanks zijn fragiele postuur.
Ik ben benieuwd wat de TS tegen AZ doet met Nienhuis en Montero en zou kiezen voor Montero en Jack de (G) Ier en in het doel Nienhuis.
Heb wat de TS ook doet het volste vertrouwen omdat zij de spelers veel beter kennen dan wij als fan van deze leuke club.
Ben ook wel nieuwsgierig naar de opstelling.
Verwacht toch Nienhuis in de goal.
Achterin de bekende namen.
Perreira. ..Dammers. .Peersman. .Vytas.
Middenveld....Streek en Overgoor. ..daarbij Byrne of Bakker.
Voorin....De meeste vraagtekens.
Ogbeche weer op de vleugel?
Of Houtkoop?
Of Narsingh en rosheuvel?
Of een kans voor Berisha?
Welke vleugelspeler moet die snelle Haps opvangen?
We zullen het zien.
Zaterdag de eerste driepunter! Achterin wordt het steeds beter, en byrne gaat vlammen!
Is het al bijna uitverkocht? |:)
3 punten, geen twijfel!!! |:)
Citaat van: Zuid1991 op oktober 15, 2015, 15:17:20
Zaterdag de eerste driepunter! Achterin wordt het steeds beter, en byrne gaat vlammen!
Is het al bijna uitverkocht? |:)
ik kreeg zelfs mail of ik kaartje wilde kopen.
Denk niet dat het uitverkocht raakt.
Citaat van: speculeter op oktober 15, 2015, 16:05:30
ik kreeg zelfs mail of ik kaartje wilde kopen.
Denk niet dat het uitverkocht raakt.
Hoe zo niet, morgen en zaterdag nog verkoop.
Zal heus wel volle bak worden
Noord en Oost zijn volgens Twitter iig uitverkocht
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2015, 16:56:19
Noord en Oost zijn volgens Twitter iig uitverkocht
Noord is uitverkocht en oost is
bijna uitverkocht.
:0= WE GAAN WINNEN!!!!
Zeinstra mot oppe goal. Nienhuis heeft zat kansen gehad. In potentie kan zeinstra betere keeper worden. En dat kan alleen Door wedstrijden te gaan spelen en vertrouwen te krijgen.
Citaat van: michello op oktober 15, 2015, 11:59:44
Tekenend voor de besluiteloosheid binnen de technische staf. Continue die wisselingen in het elftal ( ok, mede door blessures) maar ik heb het idee dat ze nogal zoekende zijn wat nou het sterkste basiselftal is. Het zal wel dicht bij elkaar zitten, maar hebben ook geen spelers die er echt bovenuit steken. Proberen vastigheid te creëeren en punten gaan pakken de komende weken |:)
Door die besluiteloosheid van de ts hebben we nog niet een pot gewonnen!!!!!!!!!
Het is toch lachwekkend dat de ts nog steeds niet weet wie er nou 1e keeper is? Durf oek wel te wedden dat Bakker zaterdag zal spelen, omdat ie al 2 weken niet gespeeld heeft. Pappen en nathouden noemen ze dat.
Er is helaas totaal verkeerd ingekocht bij de club, nieuwkomers zijn allemaal 13 in een dozijn voetballers. De beste man van de voorbereiding Masek staat er nooit in.
Enigste die er momenteel bovenuit steekt is Ogbeche. Valt die weg dan hewwe we helemaal een probleem.
Teken voor een punt zaterdag. Het allerbeste maar weer.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2015, 20:33:41
Er is helaas totaal verkeerd ingekocht bij de club, nieuwkomers zijn allemaal 13 in een dozijn voetballers. De beste man van de voorbereiding Masek staat er nooit in.
Volgens mij zei jij aan het begin iets totaal anders.
Citaat van: SCC-J op oktober 15, 2015, 21:06:48
Volgens mij zei jij aan het begin iets totaal anders.
Toen stond de wind in een andere hoek en was de azijn uitverkocht.
Citaat van: sk13 op oktober 15, 2015, 20:24:52
Zeinstra mot oppe goal. Nienhuis heeft zat kansen gehad. In potentie kan zeinstra betere keeper worden. En dat kan alleen Door wedstrijden te gaan spelen en vertrouwen te krijgen.
Ik snap de twijfel ook niet. Op basis van welke fouten zou Zeinstra nu ingewisseld moeten worden? Nienhuis maakte wekelijks grote fouten en mocht steeds blijven staan!
Aub geen Nienhuis! Zeinstra heeft het zo slecht niet gedaan, geef die jongen het vertrouwen. Nienhuis blundert al 2 jaar.
Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 09:53:11
Aub geen Nienhuis! Zeinstra heeft het zo slecht niet gedaan, geef die jongen het vertrouwen. Nienhuis blundert al 2 jaar.
Nienhuis is zeker niet de juiste keeper voor ons, maar nog altijd minder slecht als Zeinstra...
Citaat van: YellowBlue op oktober 16, 2015, 10:15:24
Nienhuis is zeker niet de juiste keeper voor ons, maar nog altijd minder slecht als Zeinstra...
eens.
hoe zeinstra eigen verdedigers in de problemen brengt lijkt haast wel met opzet te gebeuren.
ik zit in kamp nienhuis.
|:)
Zeinstra heeft mij niet overtuigd in de wedstrijden die hij heeft gekeept.
Dus nienhuis pakt zijn kans weer en gaat weer punten voor ons pakken!
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?
Dus ik zit in kamp Zeinstra! :devil w:)
Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 11:41:55
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?
welke keeper had die wereldgoal wel gepakt?
Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 11:41:55
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?
Je mag Nienhuis die goal niet aanrekenen, die had niemand kunnen stoppen. Verder heeft hij uit tegen Zwolle echt wel een punt voor ons gepakt.
Nienhuis weer doelman. Byrne op de bank, ( heeft ook twee interlands gespeeld dus niet geheel onlogisch) Monteiro basis.
En Barto weer spits en ogbeche op de vleugel.
Ik denk dat het een fout is om Nienhuis er weer in te zetten. Als hij nu weer een paar fouten maakt, kun je hem er niet wéér uithalen. Er was ook geen reden om Zeinstra te wisselen, heeft het redelijk gedaan. Ik zou in elk geval flink de pest in hebben als in Zeinstra was. Eindelijk een kans als eerste doelman, moet je er na een paar wedstrijdjes alweer uit omdat Nienhuis weer eens twee keer goed heeft gekeept.
Geen gemakkelijke keuze voor de TS. Dat Nienhuis eruit werd gehaald was begrijpelijk. Zeinstra is echter te licht bevonden (al is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat hij maar weinig wedstrijden de kans heeft gekregen), dus dan is Nienhuis de beste optie in de selectie.
Ik zit in kamp Nienhuis, voetbalt net iets beter mee dan sympathieke Zeinstra. :0= 3PNT morgen
Aan Barto heb je helemaal niets ,altijd ruzie met de bal .
Citaat van: runner 1 op oktober 16, 2015, 13:13:43
Aan Barto heb je helemaal niets ,altijd ruzie met de bal .
Waarvan akte.
Erg benieuwd naar Monteiro! Goede keuze ook om Ogbeche op de flank te laten, daar speelt hij nu al een paar wedstrijden prima. De keuze voor Barto in de spits is dan logisch, aangezien Berisha niet fit is.
De situatie Nienhuis-Zeinstra is erg vreemd, wat mij betreft. Zeinstra krijgt totaal geen kans om zich te laten zien. Hieruit moet je concluderen dat hij te licht is bevonden door de TS. Achteraf gezien (op dat moment leek het wel logisch) dus een fout om de contracten van zowel Nienhuis als Zeinstra te verlengen tot en met 2017. Ik mag aannemen dat Cambuur in de winter of aankomende zomer op zoek gaat naar een nieuwe doelman.
Citaat van: Collingwood op oktober 16, 2015, 13:26:53
aangezien Berisha niet fit is.
Blessure of nog steeds die achterstand
Ondanks ik de keuze voor Nienhuis wel snap, vind ik het ook weer onbegrijpelijk. Zeinstra is nou helemaal kapot gemaakt, wat een poppenkast is dit geweest
Ik zat in kamp Zeinstra, maar ben er achter gekomen dat deze keeper gewoon minder is als Nienhuis. Al vind ik het eigenlijk lood om oud ijzer, beide te zwak voor de eredivisie.
Dus is niets zo veranderlijk als een mens... ik zit in kamp Nienhuis l0l
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2015, 13:29:12
Blessure of nog steeds die achterstand
Volgens de HaH een blessure aan de onderrug.
In mijn beleving is het in het betaalde voetbal dat de spelers die hun vorm tonen ook spelen.
Als een speler een mindere periode kent, is het normaal dat hij op de bank komt en een andere die wel de vorm heeft speelt. Dit is voor iedere selectie speler, dus ook de keeper van toepassing.
Zeinstra heeft vorig jaar een paar goede wedstrijden gespeeld van Nienhuis aan het einde van 2014/2015 wat mindere.
Dit heeft zich in het begin van het seizoen doorgezet waarop de TS heeft besloten heeft de 2e keeper te laten spelen.
Zeinstra heeft in de periode dat hij Nienhuis heeft vervangen zich niet onderscheiden en het verschil gemaakt. Wat ik steeds weer bij hem zie, is dat zenuwen bij hem de boventoon hebben. Bij spelhervattingen mist hij het overzicht.
Nijenhuis is weer aardig bij de les en mag wat mij betreft laten zien dat hij eerste keeper is.
Opzich goede opstelling alleen jammer dat niemand snapt dat barto er niet inhoord. Niks tege de persoon barto hoor maar wat hij liet zien tegen roda en telstar. Lachwekkend ( al waren er meer).
Citaat van: mindra op oktober 16, 2015, 13:56:54
Opzich goede opstelling alleen jammer dat niemand snapt dat barto er niet inhoord. Niks tege de persoon barto hoor maar wat hij liet zien tegen roda en telstar. Lachwekkend ( al waren er meer).
Ogbeche excelleert momenteel aan de linkerkant. Hij speelt daar veel beter dan in de punt, dus waarom hem daar weghalen. De keuzes in de punt zijn dan Barto of Berisha. Berisha is geblesseerd, dus logische keuze Barto.
Citaat van: Bernardo op oktober 16, 2015, 13:29:37
Ondanks ik de keuze voor Nienhuis wel snap, vind ik het ook weer onbegrijpelijk. Zeinstra is nou helemaal kapot gemaakt, wat een poppenkast is dit geweest
Tegenover Zeinstra kun je dit niet maken vind ik, je zegt als coach: "jij mag nu in de basis. Laat het maar zien!" Om m vervolgens niet echt een kans te gunnen, want daarvoor had hij echt wel wat meer wedstrijden moeten spelen
Citaat van: mindra op oktober 16, 2015, 13:56:54
Opzich goede opstelling alleen jammer dat niemand snapt dat barto er niet inhoord. Niks tege de persoon barto hoor maar wat hij liet zien tegen roda en telstar. Lachwekkend ( al waren er meer).
en dit vind ik dan raar. Las het ook van anderen al. Er spelen veel spelers slecht tegen telstar, maar alleen barto hoort dan niet in de basis. Mede door zijn strijdlust kan middenveld beter aansluiten en scoort ogbeche weer.
o ja behoor ook tot kamp nienhuis. Maar vooral omdat zeinstra minder is. Hoop op nieuwe keeper in winterstop. BIzot?
Citaat van: SCC-J op oktober 15, 2015, 21:06:48
Volgens mij zei jij aan het begin iets totaal anders.
Dat klopt als een bus. Schatte cambuur dit seizoen bij de top 10. Had ook gedacht dat het elftal verder zou zijn dan nu momenteel het geval is. Mien verwachtingspatroon lag te hoog.
Met elk punt dat we nu pakken ben ik dik tevreden.
Citaat van: runner 1 op oktober 16, 2015, 13:13:43
Aan Barto heb je helemaal niets ,altijd ruzie met de bal .
Heeft met techniek dus kwaliteit te maken. Neemt niet weg dat deze jongen altijd 200 procent zijn best doet.
Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 09:53:11
Aub geen Nienhuis! Zeinstra heeft het zo slecht niet gedaan, geef die jongen het vertrouwen. Nienhuis blundert al 2 jaar.
Helemaal mee eens. Schandalige beslissing van de ts. Kost wederom punten de komende weken!!!
Citaat van: Collingwood op oktober 16, 2015, 13:26:53
Erg benieuwd naar Monteiro! Goede keuze ook om Ogbeche op de flank te laten, daar speelt hij nu al een paar wedstrijden prima. De keuze voor Barto in de spits is dan logisch, aangezien Berisha niet fit is.
De situatie Nienhuis-Zeinstra is erg vreemd, wat mij betreft. Zeinstra krijgt totaal geen kans om zich te laten zien. Hieruit moet je concluderen dat hij te licht is bevonden door de TS. Achteraf gezien (op dat moment leek het wel logisch) dus een fout om de contracten van zowel Nienhuis als Zeinstra te verlengen tot en met 2017. Ik mag aannemen dat Cambuur in de winter of aankomende zomer op zoek gaat naar een nieuwe doelman.
Volgens mij ligt HdJ op omrop Abe z`n keuze heel duidelijk toe. Nienhuis was en is z`n eerste keus, maar had een wake up call nodig zijn z`n woorden.
Citaat van: Cor op oktober 16, 2015, 15:46:34
Volgens mij ligt HdJ op omrop Abe z`n keuze heel duidelijk toe. Nienhuis was en is z`n eerste keus, maar had een wake up call nodig zijn z`n woorden.
Heb het ook gelezen op cambuur.nl. De uitleg is wel te volgen, maar blijft zeer pijnlijk voor Zeinstra. En als Cambuur een echt goede tweede doelman had gehad was Nienhuis naar mijn mening niet zo snel teruggekeerd onder de lat.
Citaat van: Collingwood op oktober 16, 2015, 15:56:52
Heb het ook gelezen op cambuur.nl. De uitleg is wel te volgen, maar blijft zeer pijnlijk voor Zeinstra. En als Cambuur een echt goede tweede doelman had gehad was Nienhuis naar mijn mening niet zo snel teruggekeerd onder de lat.
Dat ben ik met je eens, maar kan wel leven met de uitleg . Hoe pijnlijk ook voor Zeinstra
Citaat van: Cor op oktober 16, 2015, 16:05:07
Dat ben ik met je eens, maar kan wel leven met de uitleg . Hoe pijnlijk ook voor Zeinstra
Eens. Mijn 'kritiek' is ook niet zozeer gericht op deze specifieke beslissing van Henk, maar op het feit dat de contracten van zowel Nienhuis als Zeinstra vorig jaar verlengd zijn tot en met volgend seizoen. Natuurlijk is dat aan de ene kant achteraf gepraat. Aan de andere kant mag je van de technische staf toch wel verwachten dat zij het niveau van hun keepers beter kunnen inschatten.
Geef Zeinstra maar een vrije transfer heeft hij nu wel verdiend wat een onzalige gedachte om Nienhuis weer op de goal te zetten .De laatste wedstrijd was hij net zo slecht als in voorgaande duels de eerste de beste uittrap over links gaan weer kilometers over de zijlijn liet nog steeds de bal los totaal geen verbetering in.
Het is wel de manier om een keeper totaal de grond in te boren.
Het zelfde geldt voor Barto raakt geen knikker het enigste wat hij doet is hard werken maar zonder rendement.
Heeft Nienhuis al het krediet dat hij voorheen had verspeeld in één wedstrijdje (en Telstar) en op een paar trainingen teruggewonnen? Ik ben geen fan van beide keepers btw, maar deze beslissing kan ik niet plaatsen. De technische staf heeft duidelijk geen vertrouwen in Zeinstra en had veel eerder moeten anticiperen naar mijn mening.
Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 11:41:55
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?
De kans van Utrecht in de laatste seconde op de 4-3 :-)
Citaat van: Nightmarelwd op oktober 16, 2015, 17:18:50
De kans van Utrecht in de laatste seconde op de 4-3 :-)
De redding tegen PEC op het schot van Veldwijk bij een 2-0 stand waarna Cambuur nog terug komt tot 2-2.
Ik ben ook geen groot fan van Nienhuis (vind hem trouwens eerder middelmatig dan slecht), maar hij doet heus ook wel eens wat goed.
Zet dan Krul op doel.
Van Nienhuis en Zeinstra weten we dat ze matig zijn.
AZ heeft morgen niet de mogelijkheden om goed te voetballen en wij kunnen morgen niet. 0-0 logische uitslag. 8P
Die uitleg is nog lachwekkender en pijnlijker voor Zeinstra. Hij fungeert hier dus alleen als 'wake-up caller' en zal nooit een serieuze kans maken om 1e keeper te worden. Hoe slecht Nienhuis het ook zal doen.
Citaat van: Gasgeve op oktober 16, 2015, 17:58:02
Die uitleg is nog lachwekkender en pijnlijker voor Zeinstra. Hij fungeert hier dus alleen als 'wake-up caller' en zal nooit een serieuze kans maken om 1e keeper te worden. Hoe slecht Nienhuis het ook zal doen.
Zeinstra weet nu dat hij nooit eerste keeper zal worden zolang Henk de Jong trainer is. Heel pijnlijk voor hem inderdaad.
Henk is een beetje van het padje ben ik bang, die kun je blijkbaar niet serieus meer nemen. Ik hoorde hem na de wedstrijd waarin Nienhuis in de rust gewisseld werd zeggen "nu was het klaar" of iets in die context. Ik ben een voorstander van Zeinstra, deze jongen had er een tijdje moeten staan, vertrouwen krijgen en misschien had hij kunnen groeien. Nienhuis heeft wel bewezen alleen nog in de breedte te groeien. :0= SLAPPE HAP HENKIE
Masek was de beste man in de voorbereiding, maar nu al weken 'te licht'. Monteiro komt aanlopen, speelt paar leuke wedstrijden in Jong en is direct Masek voorbij in de hiërarchie. Ook een vreemde gang van zaken.
Citaat van: Gasgeve op oktober 16, 2015, 18:08:49
Masek was de beste man in de voorbereiding, maar nu al weken 'te licht'. Monteiro komt aanlopen, speelt paar leuke wedstrijden in Jong en is direct Masek voorbij in de hiërarchie. Ook een vreemde gang van zaken.
Ook zoiets inderdaad, die jonge had ook wel in een rusnak rol kunnen spelen vanaf de flank, nee hoor mooi met rosheuvel en narsingh aan blijven modderen. Ik had Henk net als bijna iedereen hier op een voetstuk, ik moet zeggen dat hij er bij mij aardig af begint te flikkeren en denk dat hij onderin de eredivisie zijn top heeft bereikt
Masek is een echte nummer 10 als je het mij vraagt. Dan is de keus niet Masek/Monteiro maar Masek/Van de Streek. Streek is onomstreden dus dan komt Masek op de bank. Wat ik van Monteiro heb gezien, is dat meer een verbindende speler dan Masek.
Citaat van: Cor op oktober 16, 2015, 15:46:34
Volgens mij ligt HdJ op omrop Abe z`n keuze heel duidelijk toe. Nienhuis was en is z`n eerste keus, maar had een wake up call nodig zijn z`n woorden.
:_schater :_schater wat een lulverhaal.
Citaat van: runner 1 op oktober 16, 2015, 13:13:43
Aan mij heb je helemaal niets ,altijd zeuren en zeiken over voetbal(Cambuur) .
Waarvan akte!
Citaat van: Harry L. op oktober 16, 2015, 18:25:17
:_schater :_schater wat een lulverhaal.
Daar staat die L in je naam voor.. Harry Lulverhaal is het l8l
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2015, 18:29:48
Daar staat die L in je naam voor.. Harry Lulverhaal is het l8l
:thumbsup klopt helemaal. Maar een slap verhaal blijft het
Citaat van: Harry L. op oktober 16, 2015, 18:16:18
Ook zoiets inderdaad, die jonge had ook wel in een rusnak rol kunnen spelen vanaf de flank, nee hoor mooi met rosheuvel en narsingh aan blijven modderen. Ik had Henk net als bijna iedereen hier op een voetstuk, ik moet zeggen dat hij er bij mij aardig af begint te flikkeren en denk dat hij onderin de eredivisie zijn top heeft bereikt
Heb Masek in de voorbereiding een paar keer op de flank zien spelen. Ik ben blij dat hij daar in de competitie niet speelt. Deed het daar ongeveer even goed als Steblecki. Is echt een pure middenvelder. Of hij beter is dan Monteiro, of andersom, moeten we nog afwachten.
Beste Harry L, Masek zal denk ik wel tot een leuke middenvelder kunnen uitgroeien, maar is helaas nog lang geen Rusnak.
Henk heeft spelers materiaal navenant de begroting en dat is roeien met de riemen die je hebt.
Daarom is het verdomt knap dat hij toch weer een selectie op het veld weet te brengen die in opgaande lijn is.
Narsingh en Rosheuvel zijn jammer genoeg spelers van momenten en hebben fysiek weinig te melden.
Dus dat jij vindt dat Henk zijn voetstuk begint af te brokkelen is jouw interpretatie, want dan heb je hem daar eerst ook op gezet.
Het is gewoon een goede trainer die zijn werk op een goede en ook leuke wijze ten uitvoer brengt.
Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2015, 19:05:00
Beste Harry L, Masek zal denk ik wel tot een leuke middenvelder kunnen uitgroeien, maar is helaas nog lang geen Rusnak.
Henk heeft spelers materiaal navenant de begroting en dat is roeien met de riemen die je hebt.
Daarom is het verdomt knap dat hij toch weer een selectie op het veld weet te brengen die in opgaande lijn is.
Narsingh en Rosheuvel zijn jammer genoeg spelers van momenten en hebben fysiek weinig te melden.
Dus dat jij vindt dat Henk zijn voetstuk begint af te brokkelen is jouw interpretatie, want dan heb je hem daar eerst ook op gezet.
Het is gewoon een goede trainer die zijn werk op een goede en ook leuke wijze ten uitvoer brengt.
Kijk Harry L. ,dit is nou
geen lulverhaal!
Altijd weer volop lol hier..
Zal ik er dan ook nog een paar leuke er in gooien??
In de winter Bizot en Fisher halen
-masek en berisha vaker laten spelen
-Barto alleen gebruiken voor de laatste 20 min en in godsnaam niet meer in de basis
-speelwijze in met name uit wedstrijden vaker aanpassen op de tegenstander.. We hebben prima middenvelders en snelle vleugel spelers om bv 4-4-2 te spelen
-vaste verdedigers vaste patronen.. Kon niet altijd, maar als het wel kan worden er weer vreemde keuzes gemaakt.
Su dat ben ik oek weer kwiet juh..
Citaat van: legeips op oktober 16, 2015, 19:18:33
Altijd weer volop lol hier..
Zal ik er dan ook nog een paar leuke er in gooien??
In de winter Bizot en Fisher halen
-masek en berisha vaker laten spelen
-Barto alleen gebruiken voor de laatste 20 min en in godsnaam niet meer in de basis
-speelwijze in met name uit wedstrijden vaker aanpassen op de tegenstander.. We hebben prima middenvelders en snelle vleugel spelers om bv 4-4-2 te spelen
-vaste verdedigers vaste patronen.. Kon niet altijd, maar als het wel kan worden er weer vreemde keuzes gemaakt.
Su dat ben ik oek weer kwiet juh..
Deze snap ik niet helemaal. Als iedereen beschikbaar is, is het toch duidelijk dat er wordt gespeeld met Pereira-Dammers-Peersman-Vytas?
Citaat van: legeips op oktober 16, 2015, 19:18:33
Altijd weer volop lol hier..
Zal ik er dan ook nog een paar leuke er in gooien??
In de winter Bizot en Fisher halen
-masek en berisha vaker laten spelen
-Barto alleen gebruiken voor de laatste 20 min en in godsnaam niet meer in de basis
-speelwijze in met name uit wedstrijden vaker aanpassen op de tegenstander.. We hebben prima middenvelders en snelle vleugel spelers om bv 4-4-2 te spelen
-vaste verdedigers vaste patronen.. Kon niet altijd, maar als het wel kan worden er weer vreemde keuzes gemaakt.
Su dat ben ik oek weer kwiet juh..
Deze snap ik dan weer niet helemaal. We hebben snelle vleugelspelers zeg je, maar 442 is juist zonder vleugelspelers?
Barto... :? :zucht
Citaat van: legeips op oktober 16, 2015, 19:18:33
Altijd weer volop lol hier..
Zal ik er dan ook nog een paar leuke er in gooien??
In de winter Bizot en Fisher halen
-masek en berisha vaker laten spelen
-Barto alleen gebruiken voor de laatste 20 min en in godsnaam niet meer in de basis
-speelwijze in met name uit wedstrijden vaker aanpassen op de tegenstander.. We hebben prima middenvelders en snelle vleugel spelers om bv 4-4-2 te spelen
-vaste verdedigers vaste patronen.. Kon niet altijd, maar als het wel kan worden er weer vreemde keuzes gemaakt.
Su dat ben ik oek weer kwiet juh..
Zo te lezen heb jij geld te veel en praat je veel met Harry L.(en we weten waar die L voor staat), maar betaal jij Fischer en Bizot even?
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2015, 21:02:01
Zo te lezen heb jij geld te veel en praat je veel met Harry L.(en we weten waar die L voor staat), maar betaal jij Fischer en Bizot even?
ik zie ook graag een bizot komen. Hoop dat cambuur ergens ruimte hiervoor kan vinden, door bv verhuur van steblecki of andere spelers.
Citaat van: runner 1 op oktober 16, 2015, 13:13:43
Aan Barto heb je helemaal niets ,altijd ruzie met de bal .
Opgeslagen in je Copy/Paste geschiedenis? Ik zie niet veel andere dingen dan je eeuwige gezever over Barto. En verder is er ook totaal geen inhoudelijke discussie met je mogelijk.
Ik blijf erbij, met Barto moet je hem als eindstation gebruiken en niet als aanspeelpunt. Want hij is voetballend inderdaad een mindere, maar wel altijd dreigend, slim lopend en zeker gevaarlijk voor de goal.
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 16, 2015, 19:35:02
Deze snap ik dan weer niet helemaal. We hebben snelle vleugelspelers zeg je, maar 442 is juist zonder vleugelspelers?
Rosheuvel, narsingh of houtkoop veel meer hangend laten spelen.. Byrne en overgoor, streek of masek als controlerende middenvelders..
Tja, als Barto op de 10 kan spelen, dan kun je ook met hangende vleugelspitsen spelen.. Het systeem is ook bedoeld om in bal bezit snel om te schakelen en de 2 spitsen te bedienen.. Maa als de druk en balbezit van de tegenpartij toeneemt, kun je het veld makkelijker kleiner maken en op het middenveld makkelijker onder de druk uit voetballen. Nu is ons middenveld kwetsbaar en neemt de druk op onze verdedigende linie te snel toe.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2015, 21:02:01
Zo te lezen heb jij geld te veel en praat je veel met Harry L.(en we weten waar die L voor staat), maar betaal jij Fischer en Bizot even?
Zal de spaarvarken eind december even omdraaien en leeg schudden... :proost
Ik kan alleen maar zeggen, ik heb er zin in. Ik hoop dat een ieder er ook zin in heeft. Raggen en tieren wat is er niet mooier dan dat. Ik heb een goed gevoel bij deze pot. Ze denken denk ik te licht over deze pot, wij zijn vanaf morgen de baas in eigen huis. Kom op zeg, John van der Brom is toch een lachertje. Henk de Jong is hem morgen te slim af |:)
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2015, 21:27:21
ik zie ook graag een bizot komen. Hoop dat cambuur ergens ruimte hiervoor kan vinden, door bv verhuur van steblecki of andere spelers.
Ik zie hun(Bizot en Fischer) ook graag bij Cambuur komen, maar is het realistisch?
Citaat van: 666 op oktober 17, 2015, 01:19:13
Ik kan alleen maar zeggen, ik heb er zin in. Ik hoop dat een ieder er ook zin in heeft. Raggen en tieren wat is er niet mooier dan dat. Ik heb een goed gevoel bij deze pot. Ze denken denk ik te licht over deze pot, wij zijn vanaf morgen de baas in eigen huis. Kom op zeg, John van der Brom is toch een lachertje. Henk de Jong is hem morgen te slim af |:)
vanaf morgen :? dan ben die kaasslepers al weer fut...
Vanavond mutte we die lui bij de strot pakken en niet meer los laten... :0= we mutte punten pakken
Citaat van: legeips op oktober 17, 2015, 09:18:06
vanaf morgen :? dan ben die kaasslepers al weer fut...
Vanavond mutte we die lui bij de strot pakken en niet meer los laten... :0= we mutte punten pakken
Jaja... Komma neuker l0l
We pakken ze ook bij de strot en knijpen hem helemaal dicht.
Die hendriksen goed in de gaten houden.
Die schopt ze er makkelijk in.
En wat me het meest zal benieuwen Hoe ze die linksback (haps) af willen stoppen.
Staat tegenover Narsingh. ..die houd niet echt van mee verdedigen.
1-5, dan kan t alleen maar meevallen.
Alles meer dan o punten zou geweldig zijn tegen een kwalitatief veel beter AZ.
Er vol op klappen en de 12e man erachter en wie weet wat er kan gebeuren.
Feit is dat er vanaf volgende week echt een aantal overwinningen moeten komen.
Ben benieuwd naar Monteiro. Vind wel dat hij het verdiend heeft om te starten.
Citaat van: legeips op oktober 16, 2015, 19:18:33
In de winter Bizot en Fisher halen
Fischer de afgelopen wedstrijden bekeken. Doet het niet beter dan Dammers of Peersman.
Citaat van: Nightmarelwd op oktober 17, 2015, 11:54:21
Fischer de afgelopen wedstrijden bekeken. Doet het niet beter dan Dammers of Peersman.
Maar is coachend wel zeer sterk; dat hebben wij op dit moment nodig achterin...
Mooi stukje van (Ooooooooh) Kenneth Goudmijn (maak die actie voor mij) over de wedstrijd van vanavond. http://www.rtvnh.nl/nieuws/172652/Goudmijn%3A%20%22Cambuur%20is%20een%20hele%20grote%20club%22
Mooie tijden, prachtige ambassadeur |:)
Helaas ziet de arbitrage het weer niet goed. :zucht
Muldertje had duidelijk last van een bijwerking die Hedel met zich meebrengt bij die 1e goal..
Wie nu nog na telstar en deze helft durft te zeggen dat barto moet spelen blijf dan maar thuis. Hele tribune hier op zuid ergert zich aan hem, dit kan niet. Maar ja hij doet zijn best dus dan hoor je er al snel in volgens velen, nou met alleen je best doen halen we het niet.
Barto inderdaad bepaald niet goed vandaag, ook Van der Laan niet. Voor de rest speelt Cambuur weer niet onverdienstelijk tegen een sterk AZ (dat de laatste vier wedstrijden won), en hebben we enkele aardige kansen gehad. Maar weer zo'n #%*#% goal tegen... Hopelijk kunnen we het in de tweede helft nog recht breien.
Ik wordt zo schijtziek van die arbitrage dat elke week maar weer fanatiek tegen Cambuur fluit. Nu ook weer, handsbal wordt over het hoofd gezien terwijl in de herhaling in het stadion duidelijk te zien dat het wel hands was van AZ.
Walgelijk :R :R :R :R
Zeik niet graag eigen spelers af, maar na telstar en deze helft hoop ik toch echt op geen barto meer
Heb je nog iets anders te melden? Ben onderhand wel spuugzat van je gezeik op alleen Barto. Hij speelt niet goed, maar dat doet van der Laan ook niet.
Zal je zien dat Cambuur straks een boete krijgt omdat de herhaling van het doelpunt op het grote scherm was te zien...
Argumentatie van Postbode Siemen vanavond, "bal ging naar de arm", of "de arm hing langs het lichaam"
Zal baro nu wel op middenveld komen en straks op laatste man want ja eruit homaar.. drama
Onbegrijpelijke wissel!!!!@
Dit begrijp ik ook niet. Maar hopelijk pakt het goed uit.
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 19:31:50
Zal baro nu wel op middenveld komen en straks op laatste man want ja eruit homaar.. drama
Wederom: Voor de rest nog wat te melden of kijk je alleen maar naar Barto?
We kunnen trouwens wel zeiken over die handsbal, het zag er verder verdedigend ook niet goed uit...
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 19:40:16
We kunnen trouwens wel zeiken over die handsbal, het zag er verder verdedigend ook niet goed uit...
Dat maakt natuurlijk niet uit. Hands is hands.
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 19:44:11
Dat maakt natuurlijk niet uit. Hands is hands.
Waar, maar ik vond het ook heel matig verdedigen om eerlijk te zijn.. Zonder armen had hij die bal ook nog wel binnen kunnen werken.
Nienhuis redt ons al een paar keer. Voor de rest is dit elftal onherkenbaar ten opzichte van vorig seizoen. Zoveel foute passes er gegeven worden, pff.
Tweede helft tot nu toe een stuk minder dan de eerste. AZ profiteert met het inbrengen van Hupperts van de zwakke wedstrijd van Van der Laan. Op het middenveld zijn we totaal onmachtig nu Barto daar staat. Het tempo ligt ook veel te laag. Er zal echt iets moeten gebeuren wil dit nog goed komen.
EDIT: Lichtpunt: Nienhuis keept ijzersterk.
Kan niet anders zeggen dan dat Nienhuis ons tot nu toe in de wedstrijd houdt. Na de 0-1 is het op de kans van Ogbeche na ook helemaal niks meer.
Byrne erin Barto eruit? Lijkt me beter voor de Balans :P
Ik zie ons niet boven de streep eindigen dit seizoen. Na twee prachtige seizoenen vrees ik het ergste.
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 19:53:58
Byrne erin Barto eruit? Lijkt me beter voor de Balans :P
Voor Narsingh, want die is niet fit. Anders neem ik aan dat'ie voor Barto zou zijn gekomen.
We hebben nog geen enkele "mede degradatiekandidaat" gehad, dus ik heb nog enige hoop. Plus hoop op een transferperiode in de winterstop.
Citaat van: scclwd op oktober 17, 2015, 19:54:24
Ik zie ons niet boven de streep eindigen dit seizoen. Na twee prachtige seizoenen vrees ik het ergste.
Vind ik nog te vroeg. We hebben nog steeds geen enkele 'zwakkere' tegenstander gehad, zeker niet thuis.
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 19:55:02
Voor Narsingh, want die is niet fit. Anders neem ik aan dat'ie voor Barto zou zijn gekomen.
Ja, ik zag het.. Narsingh moet zijn Hansaplast titel verdedigen, want hij staat nu ruim achter op Vytas.
Jaaaaaaaaaaaaaa
JAAAAAAAA!!!!
The one and only Ogbeche _O_
Ze moeten gewoon vertrouwen krijgen man!
Even druk zetten en het is snel raak, alhoewel Overgoor al had moeten scoren!
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:00:09
The one and only Ogbeche _O_
Nummertje 20 alweer
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 20:01:29
Even druk zetten en het is snel raak, alhoewel Overgoor al had moeten scoren!
Nummertje 20 alweer
Vind het toch weer een knappe goal, zo snel als hij op die bal reageert.
Dat zie je toch vaak bij hem. altijd dreigend richting dat doel
We bin los!
Tuurlijk, ook nog rood... Zeer dom van Dammers, vooral die eerste gele kaart.
Wat een dom figuur die Dammers.
Nou, uiteindelijk een puntje. Weer geen slecht resultaat als je kijkt naar de tegenstander, maar oh oh wat zouden we graag een keer winnen. Dan volgende week tegen ADO maar. Je ziet dat we, als we vertrouwen hebben, wel degelijk goed kunnen voetballen.
Wat een heerlijke, enerverende pot; veel spanning en twee (vooral wij) voetballende ploegen... Het had ook zomaar 4-4 kunnen worden... Dit moet toch vertrouwen voor de toekomst geven! Helaas enkele opstapelingen qua kansen, waarvan er sowieso toch wel 1 in mag... Wat mij vooral opviel was dat Dammers in de eerste helft op snelheid er een paar keer volledig uit gelopen werd en dat we steeds meer in vorm komen... Volgende week ADO van het veld blaffen!
Barto kan echt niet.
Citaat van: Treb op oktober 17, 2015, 20:30:19
Barto kan echt niet.
Je ziet het nut van Barto bij en na de 1-1.
Gebruik m als eindstation en hij kam wat voorcje betekenen.
Dat roepen wij al weken. Maar volgens velen werkt hij zo hard dus hij moet wel spelen. Nou als we hem blijven opstellen dan is het zeker dat we degraderen.
Byrne ook goed ingevallen, kwam veel meer voetbal in.
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 20:35:21
Dat roepen wij al weken. Maar volgens velen werkt hij zo hard dus hij moet wel spelen. Nou als we hem blijven opstellen dan is het zeker dat we degraderen.
Byrne ook goed ingevallen, kwam veel meer voetbal in.
Je laatste acht berichten gaan over Barto. Een beetje een obsessie?
(Vandaag speelde hij inderdaad zeer slecht.)
Wat zal de periode na de 1-1 een heel hoop verbloemen..
Maar het was bij vlagen echt heel erg slecht... echt veel van de inspeelpasses van achteruit waren vaak verkeerd, maar ook heel vaak genoeg dat die bal na aanname weer direct kwijt was, passes over paar meter verkeerd..
maar ook heb ik gezien wat we allemaal in oms mars hebben, ik hoop dat dit zo snel mogelijk eruit komt en dat we het goede spel langer kunnen volhouden..
Oja.. ogbeche _O_
Nee vorige week telstar en deze wedstrijd gezien zegt genoeg lijkt mij. Of jij moet wat anders zien. Maar de hele tribune bij ons snapte niet dat barto bleef staan.
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 20:39:48
Nee vorige week telstar en deze wedstrijd gezien zegt genoeg lijkt mij. Of jij moet wat anders zien. Maar de hele tribune bij ons snapte niet dat barto bleef staan.
Negende zeikbericht op een rij over Barto. Nog iets anders te melden over de wedstrijd?
Dik en dik en dik en dik verdiende MotM die Leo. Naar mijn ogen heeft hij ook hier weer gewoon een punt gepakt.
Citaat van: drg op oktober 17, 2015, 20:44:02
Dik en dik en dik en dik verdiende MotM die Leo. Naar mijn ogen heeft hij ook hier weer gewoon een punt gepakt.
Zeker, en Coutinho pakte een punt voor AZ. Wedstrijd van de keepers!
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 20:35:21
Dat roepen wij al weken. Maar volgens velen werkt hij zo hard dus hij moet wel spelen. Nou als we hem blijven opstellen dan is het zeker dat we degraderen.
Byrne ook goed ingevallen, kwam veel meer voetbal in.
volgens mij ben je stiekum een beetje verliefd op Barto, je hebt het erl heel vaak over hem
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 20:39:48
Nee vorige week telstar en deze wedstrijd gezien zegt genoeg lijkt mij. Of jij moet wat anders zien. Maar de hele tribune bij ons snapte niet dat barto bleef staan.
wie speelde er tegen telstar nog meer slecht?
Citaat van: drg op oktober 17, 2015, 20:44:02
Dik en dik en dik en dik verdiende MotM die Leo. Naar mijn ogen heeft hij ook hier weer gewoon een punt gepakt.
Mijn motm is B. Leo een hele goede tweede. Heeft zeker een punt gepakt maar maakte wel een fout bij de 0-1..
Zijn reddingen maakt wel een hoop goed.
Citaat van: drg op oktober 17, 2015, 20:44:02
Dik en dik en dik en dik verdiende MotM die Leo. Naar mijn ogen heeft hij ook hier weer gewoon een punt gepakt.
na utrecht en zwolle dus punt 3 die hij voor ons pakt. Wie segt dat hij geen punten voor ons pakt?
Opnieuw overeind gebleven tegen toch een goede ploeg. Met een beetje mazzel kun je ook winnen.
Met name eerste helft bij vlagen goed voetbal. Nienhuis weer op normaal niveau, Narsingh, vd Streek en Overgoor ook weer beter dan voorgaande wedstrijden. Er wordt wel veel met risico voorruit gepassed waardoor AZ levensgevaarlijk kon omschakelen. Byrne en Houtkoop vielen aardig in. Ogbeche en Monteirro speelden een klasse pot.
Het zat opnieuw niet mee. Onterecht toegekende goal AZ, 3 noodgedwongen wissels door blessures, lullige rode kaart. Dus volgende week weer een andere defensie.
Als we zo blijven spelen en het ook 's een keer eens een keertje overwinning hebt, kun je met de winter best op 17 punten komen.
Bepaalde mensen hebben een urineerzuil in hun huis staan met daar de spelersfoto van Barto op. Die zijn zo verblind door de persoonlijke aversie tegen Barto, dat ze het nergens anders meer over hebben.
Tegen die stumpers zeg ik "Get a fucking life" en ga wat anders doen met je leven.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2015, 20:50:10
Opnieuw overeind gebleven tegen toch een goede ploeg. Met een beetje mazzel kun je ook winnen.
Met name eerste helft bij vlagen goed voetbal. Nienhuis weer op normaal niveau, Narsingh, vd Streek en Overgoor ook weer beter dan voorgaande wedstrijden. Er wordt wel veel met risico voorruit gepassed waardoor AZ levensgevaarlijk kon omschakelen. Byrne en Houtkoop vielen aardig in. Ogbeche en Monteirro speelden een klasse pot.
Het zat opnieuw niet mee. Onterecht toegekende goal AZ, 3 noodgedwongen wissels door blessures, lullige rode kaart. Dus volgende week weer een andere defensie.
Als we zo blijven spelen en het ook 's een keer eens een keertje overwinning hebt, kun je met de winter best op 17 punten komen.
Ik kan me prima vinden in je verhaal, vind alleen Streek ver onder de maat.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2015, 20:50:10
Opnieuw overeind gebleven tegen toch een goede ploeg. Met een beetje mazzel kun je ook winnen.
Met name eerste helft bij vlagen goed voetbal. Nienhuis weer op normaal niveau, Narsingh, vd Streek en Overgoor ook weer beter dan voorgaande wedstrijden. Er wordt wel veel met risico voorruit gepassed waardoor AZ levensgevaarlijk kon omschakelen. Byrne en Houtkoop vielen aardig in. Ogbeche en Monteirro speelden een klasse pot.
Het zat opnieuw niet mee. Onterecht toegekende goal AZ, 3 noodgedwongen wissels door blessures, lullige rode kaart. Dus volgende week weer een andere defensie.
Als we zo blijven spelen en het ook 's een keer eens een keertje overwinning hebt, kun je met de winter best op 17 punten komen.
vond monteiro helemaal niet zo goed. Mist body en verdedigend niet erg sterk. Aan de bal wel leuke acties en verplaatst het spel goed.
Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2015, 20:53:41
Ik kan me prima vinden in je verhaal, vind alleen Streek ver onder de maat.
Zakte in toen het tegen zat, maar leefde weer op toen Cambuur zich terug in de wedstrijd knokte. Hij kan wel voetballen maar mist het zelfvertrouwen op het moment.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2015, 20:50:10
Opnieuw overeind gebleven tegen toch een goede ploeg. Met een beetje mazzel kun je ook winnen.
Met name eerste helft bij vlagen goed voetbal. Nienhuis weer op normaal niveau, Narsingh, vd Streek en Overgoor ook weer beter dan voorgaande wedstrijden. Er wordt wel veel met risico voorruit gepassed waardoor AZ levensgevaarlijk kon omschakelen. Byrne en Houtkoop vielen aardig in. Ogbeche en Monteirro speelden een klasse pot.
Het zat opnieuw niet mee. Onterecht toegekende goal AZ, 3 noodgedwongen wissels door blessures, lullige rode kaart. Dus volgende week weer een andere defensie.
Als we zo blijven spelen en het ook 's een keer eens een keertje overwinning hebt, kun je met de winter best op 17 punten komen.
Met een beetje mazzel??? Die keeper pakte alles. Prima eerste en laatste half uur. Mooi dat Jack lekker inviel
Mulder gaf in de rust zijn fout toe, dat waardeer ik ook al koop je er niks voor. Er zijn al teveel flierenfluiters die bij hun besluit blijven en er links of rechts omheen blijven lullen.
Citaat van: mindra op oktober 17, 2015, 20:39:48
Nee vorige week telstar en deze wedstrijd gezien zegt genoeg lijkt mij. Of jij moet wat anders zien. Maar de hele tribune bij ons snapte niet dat barto bleef staan.
Kleine tribune zeker waar je zat/stond :O
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:03:54
Met een beetje mazzel??? Die keeper pakte alles. Prima eerste en laatste half uur. Mooi dat Jack lekker inviel
Ja dan moet je wel een beetje mazzel hebben, Alkmaars voetje tegen een bal ofzo, zodat die bal er heel vies en schlemielig inrolt. Het leek wel of Warner Hahn van de bekerwedstrijd tegen Zwolle het laatste half uur in het doel stond.
Voor de rest bij vlagen een goed Cambuur gezien, na de 0-1 wel een tijd helemaal de weg kwijt en dankzij Nienhuis in de wedstrijd gebleven. Per saldo ben ik zeker niet ontevreden met een puntje
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:05:14
Kleine tribune zeker waar je zat/stond :O
Altijd leuk om je mening te versterken met mensen die niet op het forum komen ;)
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:13:59
Tuurlijk, ook nog rood... Zeer dom van Dammers, vooral die eerste gele kaart.
Ligt niet aan Dammers maar aan die sukkel van een scheids. En maar niet snappen waarom er in Nederland geen goede verdedigers zijn... Ik weet het wel, elke actie wordt meteen afgefloten of met een kaart bestraft. Wat gebeurde er nou helemaal met die tweede gele kaart, in mijn beleving kruist hij voor de aanvaller langs.
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 21:07:41
Altijd leuk om je mening te versterken met mensen die niet op het forum komen ;)
:proost :koffie
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:08:16
Ligt niet aan Dammers maar aan die sukkel van een scheids. En maar niet snappen waarom er in Nederland geen goede verdedigers zijn... Ik weet het wel, elke actie wordt meteen afgefloten of met een kaart bestraft. Wat gebeurde er nou helemaal met die tweede gele kaart, in mijn beleving kruist hij voor de aanvaller langs.
Vond vooral de eerste kaart dom, geel voor aanmerkingen op de scheids. Houd je gewoon rustig, de scheids draait zijn beslissing toch niet terug. Overgoor heeft er ook een handje van om van die domme 'praatkaarten' te pakken.
Vond Cambuur de eerste helft prima spelen. Alleen jammer dat AZ na Feyenoord en PSV hun eigen 12de man ( plus 13de en 14 de man) hadden meegebracht. Waarom krijgen wij regelmatig zulke sukkels voor de arbitrage? Jammer dat de drie punten niet gepakt konden worden. Nu wordt de druk op de wedstrijd tegen Den Haag wel erg groot. Had voor mijn gevoel meer ingezeten, dus overall teleurstellend gevoel. Wel blij dat we los staan van De Graafschap.
Was echt een wedstrijd van de keepers zeg. Zowel Nienhuis maar ook Couthino een aantal onvoorstelbare reddingen verricht. Oh en, die 0-1 had natuurlijk nooit goed gekeurd mogen worden.. wel extra pijnlijk dat het daarna nog op groot scherm te zien is
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 21:10:09
Vond vooral de eerste kaart dom, geel voor aanmerkingen op de scheids. Houd je gewoon rustig, de scheids draait zijn beslissing toch niet terug. Overgoor heeft er ook een handje van om van die domme 'praatkaarten' te pakken.
Voetbal is emotie. Als die scheidsrechters niet iedere week een evaluatie krijgen fluiten ze ook meer in de geest van de wedstrijd. Nu is bijna iedereen bang voor een slechte evaluatie en fluit daarom op zeker. Waardeloos.
Van de Streek spelde inderdaad niet geweldig maar in de voorgaande wedstrijden nog veel slechter. Het is dat hij veel meters maakt en rond de zestien zomaar kan scoren want Bakker is veel balvaster als je met twee controleurs speelt.
Als Ogbeche uitblinkt met Barto in de spits, dan snap ik wel dat er zo werd gestart. Barto bleef staan door de blessures en was gewoon nuttig in (lucht)duels, vooral ook na de rode kaart.
Ik vond Cambuur eerlijk gezegd maar matig, op een opleving na waar je ook nog de 3 punten kan pakken.
Ik hoop dat het hoofdzakelijk een gebrek aan zelfvertrouwen is i.p.v. kwaliteit.
Uiteindelijk dan ook blij met 1 puntje.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2015, 21:19:52
Van de Streek spelde inderdaad niet geweldig maar in de voorgaande wedstrijden nog veel slechter. Het is dat hij veel meters maakt en rond de zestien zomaar kan scoren want Bakker is veel balvaster als je met twee controleurs speelt.
Als Ogbeche uitblinkt met Barto in de spits, dan snap ik wel dat er zo werd gestart. Barto bleef staan door de blessures en was gewoon nuttig in (lucht)duels, vooral ook na de rode kaart.
Ik wil Berisha wel eens een aantal wedstrijden in de spits zien, zat volgens mij vandaag niet eens op de bank of was hij geblesseerd? Ik hoop dat hij de geest krijgt en gaat scoren.
Want wie moet de goals gaan maken als B. er niet is? We hebben maar weinig spelers in de selectie die een goal kunnen maken.
Berisha had een rugblessure. Ik zie Berisha toch nog als een pure afmaker en pinchhitter, Barto meer de afjager/rommelaar/targetman. Ogbeche scoort zijn meeste goals ook meestal dicht op de goal en is ook voetballend en in duels de beste. Ook de eerste in de selectie die zijn vorm terugpakte na een paar slechte wedstrijden. Ik denk trouwens niet dat veel concurrenten over drie spitsen van eredivisieniveau beschikken.
Heb die pislul van een Mulder, de scheidsrechter, vervloekt vanaf de tribunes, maar wat een oprechte houding achteraf over dat doelpunt van AZ.
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:03:18
Heb die pislul van een Mulder, de scheidsrechter, vervloekt vanaf de tribunes, maar wat een oprechte houding achteraf over dat doelpunt van AZ.
Mulder kon dat nooit zien. Speler stond met rug naar hem toe.. Grens staat er precies goed voor en op 1 lijn. Op Oost was het duidelijk te zien. Vond de scheidsrechter niet eens zo heel slecht. Grensrechter bij Oost heeft wel 5 fouten gemaakt waarvan 2 cruciaal. Ook een uitbraak van ons wat absoluut geen buitenspel was, was zo'n moment.
Verdediging volgende week? Byrne zal wel voor Monteiro spelen. Rechter centrale verdediger wordt een ander verhaal... Mac weer fit? Anders hebben we een probleem.
Citaat van: michello op oktober 17, 2015, 22:06:37
Mulder kon dat nooit zien. Speler stond met rug naar hem toe.. Grens staat er precies goed voor en op 1 lijn. Op Oost was het duidelijk te zien. Vond de scheidsrechter niet eens zo heel slecht. Grensrechter bij Oost heeft wel 5 fouten gemaakt waarvan 2 cruciaal. Ook een uitbraak van ons wat absoluut geen buitenspel was, was zo'n moment.
met ogbeche? Was wel buitenspel
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:03:18
Heb die pislul van een Mulder, de scheidsrechter, vervloekt vanaf de tribunes, maar wat een oprechte houding achteraf over dat doelpunt van AZ.
Op zich heb je natuurlijk wel gelijk maar ben er toch wel klaar mee. De één na de ander zien ze dingen niet. En dan ook nog steeds als het om een cruciaal moment gaat, nooit eens als de wedstrijd toch al beslist is.
Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2015, 22:12:39
met ogbeche? Was wel buitenspel
Zeker? Linksback van AZ heft buitenspel op volgens mij? Afijn die gast vlagde echt belabberd presteerde het zelfs bij duidelijke ingooien nog verkeerd te vlaggen.
Citaat van: michello op oktober 17, 2015, 22:22:12
Zeker? Linksback van AZ heft buitenspel op volgens mij? Afijn die gast vlagde echt belabberd presteerde het zelfs bij duidelijke ingooien nog verkeerd te vlaggen.
Ja, was buitenspel. Twijfelde zelf ook, maar uit herhaling bleek dat het wel buitenspel was.
Ik denk toch dat Barto een sextape heeft liggen van Henk. Anders weet ik niet waarom hij altijd mag blijven staan? Waarom haalt hij Montiero eruit en laat hij Barto zakken naar het middenveld?
Monteiro was geblesseerd
Citaat van: hobbes op oktober 17, 2015, 22:25:49
Ik denk toch dat Barto een sextape heeft liggen van Henk. Anders weet ik niet waarom hij altijd mag blijven staan? Waarom haalt hij Montiero eruit en laat hij Barto zakken naar het middenveld?
Monteiro geblesseerd volgens mij.
Ik geloof niet in complot theorieën, maar die arbitrale blunders worden zolangzamerhand wel heel erg irritant. Kost ook serieus punten.
Na zien van samenvatting wel weer idee dat we hier weer tot in extremis genaaid zijn, weet de arbitrage wel in dit land dat we voetbal spelen en niet american football? Ik weet dat Fox de boel overgenomen heeft maar dat ver-amerikaniseren hoeft niet hoor.
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:03:18
Heb die pislul van een Mulder, de scheidsrechter, vervloekt vanaf de tribunes, maar wat een oprechte houding achteraf over dat doelpunt van AZ.
Ja, en dan geef je cambuur als beloning nog even een RODE KAART aan het eind. :R
Citaat van: hobbes op oktober 17, 2015, 22:25:49
Ik denk toch dat Barto een sextape heeft liggen van Henk. Anders weet ik niet waarom hij altijd mag blijven staan? Waarom haalt hij Montiero eruit en laat hij Barto zakken naar het middenveld?
3 x wissel door blessure, maar jij had liever geblesseerde speler laten staan?
Citaat van: hobbes op oktober 17, 2015, 22:25:49
Ik denk toch dat Barto een sextape heeft liggen van Henk. Anders weet ik niet waarom hij altijd mag blijven staan? Waarom haalt hij Montiero eruit en laat hij Barto zakken naar het middenveld?
Oh, oh oh, dit is weer een dieptepunt in het bashen van Barto. Ik zeg toch ook niet dat jij bakstenen in je hoofd hebt in plaats van hersenen?
Vermoei de mensen met een realistische blik alsjeblieft niet meer met dat ongefundeerde gezeik op hem en laten jullie lekker in een eigen "Barto afzeiktopic" verder gaan. Kan ik tenminste dat topic op negeren zetten.
Citaat van: hobbes op oktober 17, 2015, 22:25:49
Ik denk toch dat Barto een sextape heeft liggen van Henk. Anders weet ik niet waarom hij altijd mag blijven staan? Waarom haalt hij Montiero eruit en laat hij Barto zakken naar het middenveld?
Mongool
Heb de blessure van Montiero niet mee gekregen, maar die speelde top de eerste helft. Dan is het toch raar dat hij eruit wordt gehaald en Barto op zijn plaats komt. En Barto speelt gewoon niet goed.
Eerste helft stond het goed. Die wissel pakte niet goed uit, Byrne of Bakker op middenveld was misschien beter geweest en dan later Narsingh <-->Houtkoop. Maar dat is altijd makkelijk achteraf.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2015, 23:39:17
Eerste helft stond het goed. Die wissel pakte niet goed uit, Byrne of Bakker op middenveld was misschien beter geweest en dan later Narsingh <-->Houtkoop. Maar dat is altijd makkelijk achteraf.
Ben ik niet met je eens, met name de beide vleugelverdedigers stonden m.i. veel te hoog en te breed. Daardoor moesten Dammers en Peersman ineens elk 30 meter in de breedte verdedigen. Zowel bij balbezit als bij balbezit tegenstander vind ik dat je beter ruimte op de zijkant kunt 'weggeven' dan in je centrum.
Eerste helft stond het goed, alleen merk je dat na weer zo'n goal tegen de moed wat in de schoenen zakt. Dan gaan er weer dingen fout die het eerste kwartier, vijfentwintig minuten wel goed lopen. Heeft alles te maken met zelfvertrouwen. Een overwinning op ADO zou wat dat betreft zeer welkom zijn.
Barto had toch een paar prima acties richting goal 2e helft mooi kopwerk! Lijkt wel of die missers steeds uitvergroot worden!
Duidelijk voor mij is dat Houtkoop in de basis hoort. Alleen hoe komt Ogbeche dan te staan? Als absolute spits in de 433 als aanspeelpunt werkt dat niet echt, in mijn optiek.
Ik heb een heerlijke wedstrijd gezien. Er ging nog genoeg fout, maar er zat tenminste weer spirit in de ploeg. Kansen voor beide clubs. Een hoofdrol voor de keepers. Strijd.. De eerste overwinning komt steeds dichterbij..
Tevreden met een punt. Punt!
Overigens... Hoe haalt ts het in hun hoofd om Vytas op te stellen terwijl hij vrijdag geblesseerd afhaakte bij training? Dik minpunt voor ts, want kost je een wissel.
Vond Nienhuis wel redelijk spelen, maar zeker niet man of the match. Bij het tegendoelpunt maakt hij duidelijk een inschattingsfout en dat gebeurd gewoon te vaak. Achteraf was had het doelpunt nooit goedgekeurd mogen worden. Hij mag ook wel bij corners en voorzetten uit z'n goal komen in de plaats van afwachten.
Verder trotst op cambuur en de tweede helft genoten!
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 19:27:38
Zal je zien dat Cambuur straks een boete krijgt omdat de herhaling van het doelpunt op het grote scherm was te zien...
Ze mogen herhalingen van doelpunten (terecht of niet) gewoon laten zien toch? Al kun je vanuit Zeist van alles verwachten natuurlijk tegenwoordig....
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:08:16
Ligt niet aan Dammers maar aan die sukkel van een scheids. En maar niet snappen waarom er in Nederland geen goede verdedigers zijn... Ik weet het wel, elke actie wordt meteen afgefloten of met een kaart bestraft. Wat gebeurde er nou helemaal met die tweede gele kaart, in mijn beleving kruist hij voor de aanvaller langs.
Hij tikt de aanvaller aan/ brengt deze uit balans. Dat is (tegenwoordig) gewoon een overtreding en veelal geel, of we het daar nou mee eens zijn of niet (ik niet). Maar moet een speler ook weten als hij op scherp staat. Laten we het houden op een leermoment voor Dammers.
Vond Nienhuis goed, maar Ogbeche was absoluut ManOfTheMatch, ook al voor hij scoorde. Die gozer was echt overal, storen, balveroveren en zelf uitverdedigen (meer dan eens).
Jammer dat Vd Laan het helemaal kwijt is, tweede helft was het meermalen billenknijpen, je zag Hupperts elke keer dezelfde actie maken (naar binnen snijden richting 16) en Vd Laan er elke keer achteraan draven. Verder wordt het tijd dat Overgoor eens laat zien waarom we zo blij met hem waren (ondanks assist vandaag) en was Barto slecht maar volgens mij wel een reden dat Ogbeche vrijer kan spelen en na twee gevaarlijke kopballen uit de corners voorafgaand aan de 1-1 een fijne aandachtstrekker voor de corner waaruit Ogbeche scoorde.
Verder genoten van de vechtlust...
ogbeche erg sterk en ben blij dat we zo'n speler hebben. Nienhuis prima reddingen en meer uitstraling dan Zeinstra. Byrne moet meer spelen, met zijn pass en handelingsnelheid moet er meer inzitten..
Overgoor en streek vind ik wat tegenvallen..ze kunnen beter en meer, maar het komt er niet uit..
Vd Laan had het zwaar tegen hupperts, maar vond hem wel verdienstelijk invallen.
Tja en Barto.... Die liet zien, dat je hem erbij kan hebben als het nog 20 min alles of niets is in het strafschop gebied. Maar das niks nieuws..
Start es een keer met die Zweed Henk..
Citaat van: rudie op oktober 18, 2015, 01:04:35
Ze mogen herhalingen van doelpunten (terecht of niet) gewoon laten zien toch? Al kun je vanuit Zeist van alles verwachten natuurlijk tegenwoordig....
Ja dat is geen probleem, maar bv buitenspelsituaties of overtredingen niet, dit was ook een herhaling van de goal waar iets aan vooraf ging
Citaat van: legeips op oktober 18, 2015, 01:33:09
Start es een keer met die Zweed Henk..
Was geblesseerd vandaag he?
Het valt mij op dat Cambuur altijd pas na de 70e minuut of na eigen gemaakt doelpunt wakker lijkt te worden en (goed en gepassioneerd) gaat voetballen. Jammer vind ik dat want tegen dit AZ had er absoluut meer ingezeten! Met een beetje meer geluk bij oa Houtkoop & Overgoor win je deze wedstrijd namelijk gewoon!
Ik vond Mulder eigenlijk niet eens zo heel erg slecht. Had mij zelfs wel een beetje op zijn komst ''verheugd'' gezien zijn eerdere goed gefloten wedstrijden. Zijn assistenten daarentegen had hij wel thuis mogen laten..
Van der Streek, Peersman en Barto waren de slechsten op het veld, de rest was wat ongelukkig. Heb wel genoten van B, Vytas, Monteiro & Nienhuis. Je ziet vooral aan Vytas dat hij in vorm begint te komen en met de week beter word. In B hebben we weer de goede spits van weleer, een goede ontwikkeling :thumbsup Ook met Byrne zag je het spel beter worden! Het vertrouwen is er dus zeker wel!
kunnen we alsjeblieft wel ophouden met die lampjes, Als je je verveelt ga je maar naar huis! En ook mag er wat mij betreft wel gestopt worden met het zingen van de wanstaltige ''Hollandse Hits'' Ook Wonderwall mag wat mij betreft een schop onder zijn hol krijgen l8l
Enfin, Genoeg azijn gepist en op naar ADO thuis! Op naar de eerste 3 puntjes!
Mits fits zou ik zo beginnen:
Nienhuis
Pereira, Mac, Peersman, Vytas
Bakker, Byrne, Overgoor
Narsingh, B, Houtkoop
PS: En Henk? In plaats van de scheids te liefkozen voor de camera had je hem best mogen zeggen dat het een lul was om zijn fout.. Nu word je weer zo'n Mister Positivo en daar word ik *Wim kieft Modus AAN* wel een beetje moe van *Wim kieft Modus UIT* Zeg hem gewoon waar het op staat en dat je baalt van zijn assistenten
Citaat van: moodygrunn op oktober 18, 2015, 01:34:08
Was geblesseerd vandaag he?
Ow.. Dat was mij even ontgaan.. Nou als hij weet fit is, heeft Henk een herkansing :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 21:04:42
Mulder gaf in de rust zijn fout toe, dat waardeer ik ook al koop je er niks voor. Er zijn al teveel flierenfluiters die bij hun besluit blijven en er links of rechts omheen blijven lullen.
We hebben ondertussen heel wat punten van de KNVB te goed, doe ze maar in het kerstpakket dit jaar!!!! Vandaag ook weer een gevalletje van de bal net over/net niet over de lijn??
Citaat van: rudie op oktober 18, 2015, 01:04:35
Ze mogen herhalingen van doelpunten (terecht of niet) gewoon laten zien toch? Al kun je vanuit Zeist van alles verwachten natuurlijk tegenwoordig....
Inderdaad. Het was de herhaling van het doelpunt dusja... Niks op aan te merken.
Citaat van: legeips op oktober 18, 2015, 01:23:50
Zo jammer dit..
Leg uit. Wil je ff makkelijk scoren nu? In plaats van trots te zijn op de prestatie moet er weer gebasht worden. Het begint stumperig te worden hier en jij hebt al twee keer aangegeven weg te blijven maar blijft terug komen hier. Dat is pas jammer.
Was een heerlijk laatste half uur.
Goede invalbeurt Byrne en Houtkoop.
Middenveld nog niet goed genoeg en zal me benieuwen hoe die er straks uit gaat zien. Streek maar ook Overgoor onder de maat. Byrne en Monteiro samen met een echte controleur zou veel meer voetbal en rust geven.
Sfeer laatste 30 minuten goed, maar die lichtjes en aantal nummers
hoeven wat mij betreft niet.
Jammer dat we tegen ADO 2 verdedigers moeten missen!!
Vond het tot de 0-1 ook meer dan prima. Daarna een half uur moeilijk, Byrne bracht het middenveld weer meer in balans. Viel prima in. Sfeer was er pas na de 1-1, tot die tijd af en toe akelig rustig. Zal ook te maken hebben met de resultaten van de afgelopen weken.
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2015, 01:34:47
Het valt mij op dat Cambuur altijd pas na de 70e minuut of na eigen gemaakt doelpunt wakker lijkt te worden en (goed en gepassioneerd) gaat voetballen. Jammer vind ik dat want tegen dit AZ had er absoluut meer ingezeten! Met een beetje meer geluk bij oa Houtkoop & Overgoor win je deze wedstrijd namelijk gewoon!
Ik vond Mulder eigenlijk niet eens zo heel erg slecht. Had mij zelfs wel een beetje op zijn komst ''verheugd'' gezien zijn eerdere goed gefloten wedstrijden. Zijn assistenten daarentegen had hij wel thuis mogen laten..
Van der Streek, Peersman en Barto waren de slechsten op het veld, de rest was wat ongelukkig. Heb wel genoten van B, Vytas, Monteiro & Nienhuis. Je ziet vooral aan Vytas dat hij in vorm begint te komen en met de week beter word. In B hebben we weer de goede spits van weleer, een goede ontwikkeling :thumbsup Ook met Byrne zag je het spel beter worden! Het vertrouwen is er dus zeker wel!
kunnen we alsjeblieft wel ophouden met die lampjes, Als je je verveelt ga je maar naar huis! En ook mag er wat mij betreft wel gestopt worden met het zingen van de wanstaltige ''Hollandse Hits'' Ook Wonderwall mag wat mij betreft een schop onder zijn hol krijgen l8l
Enfin, Genoeg azijn gepist en op naar ADO thuis! Op naar de eerste 3 puntjes!
Mits fits zou ik zo beginnen:
Nienhuis
Pereira, Mac, Peersman, Vytas
Bakker, Byrne, Overgoor
Narsingh, B, Houtkoop
PS: En Henk? In plaats van de scheids te liefkozen voor de camera had je hem best mogen zeggen dat het een lul was om zijn fout.. Nu word je weer zo'n Mister Positivo en daar word ik *Wim kieft Modus AAN* wel een beetje moe van *Wim kieft Modus UIT* Zeg hem gewoon waar het op staat en dat je baalt van zijn assistenten
Praat je nu over Vytas die welgeteld 8 minuten speelde?
Wat mij zorgen baart is het voetballende gedeelte... Wat de afgelopen 2 jaar verzorgd was is er dit jaar een beetje uit. Ik zie spelers ballen inleveren bij de tegenstander waarbij je je kunt afvragen of sommigen wel op het juiste niveau spelen, bijzonder om te zien.
Maar wel genoten gisteren, met een iets mindere keeper bij die gasten hadden we gewonnen. Oh ja.. Sjoerdje had die bal iets beter mogen inkoppen
Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2015, 08:47:01
Praat je nu over Vytas die welgeteld 8 minuten speelde?
Hij heeft het ook over Peersman die slecht was 8P :? Het is gvd een teamsport, we hebben het gister prima gedaan met het materiaal dat we hebben.
Ongelooflijk eigenlijk dat er intern zo'n discussie (geweest) is over de man onder de lat terwijl je blijft volhouden aan de onomstreden Barto of all people. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Wat een kluns is dat zeg. Staat regelmatig met zijn handen in de lucht van "waar moet ik staan, wat moet ik doen?!". Gewoon Ogbeche met Houtkoop ernaast, Byrne erachter. Fut met die vent! Zo, dit is mijn mening en die moest ik even kwijt. l0l
Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 08:53:57
Hij heeft het ook over Peersman die slecht was 8P :? Het is gvd een teamsport, we hebben het gister prima gedaan met het materiaal dat we hebben.
Eens . Niet iedereen was even goed maar bleven wel met zijn allen er voor gaan, ook al kwamen ze ongelukkig achter. Ondanks de lage klassering heb ik wel het idee dat het een echt team is. En daar ben ik wel heel blij. Geen gezeik of groepjesvorming etc ( voor zover ik van afstand kan beoordelen).
Citaat van: 058-4life op oktober 18, 2015, 09:22:20
Ongelooflijk eigenlijk dat er intern zo'n discussie (geweest) is over de man onder de lat terwijl je blijft volhouden aan de onomstreden Barto of all people. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Wat een kluns is dat zeg. Staat regelmatig met zijn handen in de lucht van "waar moet ik staan, wat moet ik doen?!". Gewoon Ogbeche met Houtkoop ernaast, Byrne erachter. Fut met die vent! Zo, dit is mijn mening en die moest ik even kwijt. l0l
Ogbeche rendeert beter op de vleugels en zolang Berisha niet fit is heb je toch iemand in de spits nodig. En ja, vooral de eerste helft was slecht van Barto. Maar heb je zijn dingen in de 2e helft gezien? De aanvalsopzet waarbij Overgoor MOEST scoren? De prima kopbal die Coutinho als een wonder keert? Het trekken, sleuren, rommelen en frommelen waarbij achterin bij AZ paniek ontstond?
Waarschijnlijk had je toen je oogkleppen op!
Verder wil ik nog 1 ding kwijt over de arbitrage van gisteren.
Ik verwijt hen het missen van de handsbal bij de 0-1 niet. Mulder kon het niet zien en ook de assistent kon dit onmogelijk zien (op basis van vermoedens mag je niet vlaggen).
De tweede gele kaart voor Dammers was dom, hij kon nooit meer bij de bal.
Wanneer ging Cambuur gisteren pas kansen creëren? Toen alle tactische plannen overboord gingen en Cambuur opportunistisch ging voetballen.
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 09:58:12
Ogbeche rendeert beter op de vleugels en zolang Berisha niet fit is heb je toch iemand in de spits nodig. En ja, vooral de eerste helft was slecht van Barto. Maar heb je zijn dingen in de 2e helft gezien? De aanvalsopzet waarbij Overgoor MOEST scoren? De prima kopbal die Coutinho als een wonder keert? Het trekken, sleuren, rommelen en frommelen waarbij achterin bij AZ paniek ontstond?
Waarschijnlijk had je toen je oogkleppen op!
Verder wil ik nog 1 ding kwijt over de arbitrage van gisteren.
Ik verwijt hen het missen van de handsbal bij de 0-1 niet. Mulder kon het niet zien en ook de assistent kon dit onmogelijk zien (op basis van vermoedens mag je niet vlaggen).
De tweede gele kaart voor Dammers was dom, hij kon nooit meer bij de bal.
Ik dus wel. Arbitrage staat op het veld om dit soort dingen te zien. En fouten maken is menselijk dus ja dit kan gebeuren. Maar het gebeurt dit seizoen te vaak bij bepalende momenten. En tegen Twente hadden we daar dan geluk mee, maar ook daar betreft het dan uiteindelijk een fout van de arbitrage.
Kaart van Dammers was wel terecht dus daar heb ik geen opmerkingen over.
Ik zeg dit over Barto: te licht als spits voor de eredivisie maar zorgt ervoor dat de druk bij Ogbeche wat is verdwenen. De goals van Ogbeche zijn dus ook zijn verdienste. Bovendien.. er is geen alternatief. Berisha kun je nog niet laten starten. Dus Drumfather.. als je B. weer in de spits zet in je ideale opstelling dan heb je het niet echt gesnapt allemaal.
Byrne viel prima in en kan nog geen hele wedstrijd aan als je de praatjes met Henk een beetje volgt. Mooi laten invallen en 'm langzaam brengen.
Voor de rest: zelden zo op het puntje van mn stoel gezeten als gisteravond. Wat een wedstrijd. Iedereen loopt op zn tenen. Dan valt Vytas weer uit, dan Monteiro.. het elftal blaakt al niet van zelfvertrouwen, dan ook nog constant blessures maar wel op de been blijven tegen Twente Utrecht Roda en AZ. Wederom zeer trots op ons clubje. |:)
Wat ik gister vooral miste in de 1e 65 min, was strijd. Duels willen winnen, af en toe tot het randje gaan. Echte bezieling. Als je het met voetballen niet kunt, dan maar met keihard werken. Maar dat laatste beetje miste ik. Dan had je dit AZ kunnen pakken, want zo geweldig waren ze niet. Peersman en Obgbeche gaan tenminte echt tot het gaatje. En het publiek was muisstil de 1e helft, terwijl dat juist op dat moment hard nodig was
Citaat van: Shar op oktober 18, 2015, 10:04:19
Ik dus wel. Arbitrage staat op het veld om dit soort dingen te zien. En fouten maken is menselijk dus ja dit kan gebeuren. Maar het gebeurt dit seizoen te vaak bij bepalende momenten. En tegen Twente hadden we daar dan geluk mee, maar ook daar betreft het dan uiteindelijk een fout van de arbitrage.
Kaart van Dammers was wel terecht dus daar heb ik geen opmerkingen over.
Het enige wat ik hem kan verwijten is dat het in zijn looplijn gebeurt, zodat hij het had kunnen zien. Maar welke scheidsrechter loopt die lijn helemaal door naar de lijn van de assistent? Is voor die mannen ook niet te doen.
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 09:58:12
Ogbeche rendeert beter op de vleugels en zolang Berisha niet fit is heb je toch iemand in de spits nodig. En ja, vooral de eerste helft was slecht van Barto. Maar heb je zijn dingen in de 2e helft gezien? De aanvalsopzet waarbij Overgoor MOEST scoren? De prima kopbal die Coutinho als een wonder keert? Het trekken, sleuren, rommelen en frommelen waarbij achterin bij AZ paniek ontstond?
Waarschijnlijk had je toen je oogkleppen op!
Je zegt nu precies juist. Hij fungeert het beste als het ALLES OF NIETS is. Volgens mij was dit ook het geval. Dat zou zelfs jij moeten weten... met oogkleppen op!
Citaat van: Dreet op oktober 18, 2015, 10:11:08
Wat ik gister vooral miste in de 1e 65 min, was strijd. Duels willen winnen, af en toe tot het randje gaan. Echte bezieling. Als je het met voetballen niet kunt, dan maar met keihard werken. Maar dat laatste beetje miste ik. Dan had je dit AZ kunnen pakken, want zo geweldig waren ze niet. Peersman en Obgbeche gaan tenminte echt tot het gaatje. En het publiek was muisstil de 1e helft, terwijl dat juist op dat moment hard nodig was
Publiek was stil na de handsgoal. Je voelde gewoon: we worden weer genaaid!
Citaat van: 058-4life op oktober 18, 2015, 10:24:03
Je zegt nu precies juist. Hij fungeert het beste als het ALLES OF NIETS is. Volgens mij was dit ook het geval. Dat zou zelfs jij moeten weten... met oogkleppen op!
Wie wil je dan in de spits zetten zolang Berisha nog niet fit is? Ogbeche doet het op de vleugel beter, plus dat Barto altijd goed als bliksemafleider voor B. fungeert.
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2015, 01:34:47
Het valt mij op dat Cambuur altijd pas na de 70e minuut of na eigen gemaakt doelpunt wakker lijkt te worden en (goed en gepassioneerd) gaat voetballen. Jammer vind ik dat want tegen dit AZ had er absoluut meer ingezeten! Met een beetje meer geluk bij oa Houtkoop & Overgoor win je deze wedstrijd namelijk gewoon!
Ik vond Mulder eigenlijk niet eens zo heel erg slecht. Had mij zelfs wel een beetje op zijn komst ''verheugd'' gezien zijn eerdere goed gefloten wedstrijden. Zijn assistenten daarentegen had hij wel thuis mogen laten..
Van der Streek, Peersman en Barto waren de slechsten op het veld, de rest was wat ongelukkig. Heb wel genoten van B, Vytas, Monteiro & Nienhuis. Je ziet vooral aan Vytas dat hij in vorm begint te komen en met de week beter word. In B hebben we weer de goede spits van weleer, een goede ontwikkeling :thumbsup Ook met Byrne zag je het spel beter worden! Het vertrouwen is er dus zeker wel!
kunnen we alsjeblieft wel ophouden met die lampjes, Als je je verveelt ga je maar naar huis! En ook mag er wat mij betreft wel gestopt worden met het zingen van de wanstaltige ''Hollandse Hits'' Ook Wonderwall mag wat mij betreft een schop onder zijn hol krijgen l8l
Enfin, Genoeg azijn gepist en op naar ADO thuis! Op naar de eerste 3 puntjes!
Mits fits zou ik zo beginnen:
Nienhuis
Pereira, Mac, Peersman, Vytas
Bakker, Byrne, Overgoor
Narsingh, B, Houtkoop
PS: En Henk? In plaats van de scheids te liefkozen voor de camera had je hem best mogen zeggen dat het een lul was om zijn fout.. Nu word je weer zo'n Mister Positivo en daar word ik *Wim kieft Modus AAN* wel een beetje moe van *Wim kieft Modus UIT* Zeg hem gewoon waar het op staat en dat je baalt van zijn assistenten
Vytas heeft maar 7 minuten gevoetbald. ....geen idee waar jij het over hebt?
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:28:41
Wie wil je dan in de spits zetten zolang Berisha nog niet fit is? Ogbeche doet het op de vleugel beter, plus dat Barto altijd goed als bliksemafleider voor B. fungeert.
B. dus ja met Houtkoop links. B. scoort makkelijk op het moment maar waarom zou hij dat niet doen vanuit het centrum? Ik heb respect voor je mening hoor, geen probleem, maar dit is nu eenmaal mijn denkwijze.
Citaat van: 058-4life op oktober 18, 2015, 10:41:01
B. dus ja met Houtkoop links. B. scoort makkelijk op het moment maar waarom zou hij dat niet doen vanuit het centrum? Ik heb respect voor je mening hoor, geen probleem, maar dit is nu eenmaal mijn denkwijze.
Maar volgens mij is B beter gaan spelen en scoren nadat hij op de vleugel is gaan spelen.
Citaat van: De Gast op oktober 18, 2015, 10:04:49
Ik zeg dit over Barto: te licht als spits voor de eredivisie maar zorgt ervoor dat de druk bij Ogbeche wat is verdwenen. De goals van Ogbeche zijn dus ook zijn verdienste. Bovendien.. er is geen alternatief. Berisha kun je nog niet laten starten. Dus Drumfather.. als je B. weer in de spits zet in je ideale opstelling dan heb je het niet echt gesnapt allemaal.
Byrne viel prima in en kan nog geen hele wedstrijd aan als je de praatjes met Henk een beetje volgt. Mooi laten invallen en 'm langzaam brengen.
Voor de rest: zelden zo op het puntje van mn stoel gezeten als gisteravond. Wat een wedstrijd. Iedereen loopt op zn tenen. Dan valt Vytas weer uit, dan Monteiro.. het elftal blaakt al niet van zelfvertrouwen, dan ook nog constant blessures maar wel op de been blijven tegen Twente Utrecht Roda en AZ. Wederom zeer trots op ons clubje. |:)
:proost
Heel erg jammer dat de zwakste schakels bij ons in de achterhoede staan. Kost je een hoop punten.
Nienhuis keepte goed, maar maakt een fout bij de 0-1. En elke indraaiende corner is gevaarlijk omdat ie blijft staan.
Oliedomme gele kaarten voor Dammers en Peersman. Wat een onrust bij die Peersman, levert bijna elke bal over 20 meter in. Vd Laan dramatisch, geen schim meer van wat ie was. Vytas had nooit mogen starten, viel vrijdag nog uit bij de laatste training. Wat ik niet snap is dat ie wel 2 potjes voor Litouwen speelde met een hamstringblessure. Voorlopig maar even niet opstellen!!!
Dan het middenveld. Overgoor kan het niet belopen, Vd Streek is voor de keutel te duur, trekt zijn pootjes terug en Monteiro viel in de rust uit met een bovenbeenblessure. Komt fysiek nog tekort.
Voorin Narsingh plichtmatig, die brengt ook niks extra's meer. Ogbeche briljant, was voor mij man of the match. Barto 200 procent inzet, meer zit er echter niet in qua inzicht en techniek.
Byrne goede invalbeurt, het tempo ging gelijk omhoog. Houtkoop dreigend.
De wedstrijd kantelde de 2e helft omdat Az zijn kansen niet benutte. Met een beetje mazzel win je hem dan dus ook nog.
Tevreden met een punt, sfeer geweldig na de gelijkmaker.
Het allerbeste maar weer! |:)
En dat iedereen op zijn tenen loopt is logisch, omdat er maar 6 uurtjes in de week wordt getraind. Je verliest met 0-1 van telstar op de woensdag en vervolgens is de eerstvolgende training de maandag erop.
ONBEGRIJPELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ogbeche scoort weer met Byrne in het elftal. Toeval bestaat niet.
Heerlijk om te zien dat Byrne een minuut in het veld staat en direct Houtkoop 30 of 40 meter ziet vrijlopen.
We kunnen weer de schuld bij de scheids neerleggen, maar je kan zelf ook de kansen afmaken, dan heeft niemand het meer over de handsbal.
Kan aan mij liggen hoor. Maar ik vond het gisteren best een leuke wedstrijd.
We hadden best kunnen winnen maar die keeper pakt een paar ballen gewoon meesterlijk.
Maar ga gerust door met de orde van de dag, zeuren over de kwaliteit die we missen......
We speelden tegen een ploeg die 4 potjes achter elkaar heeft gewonnen en het in Europa volgens mij ook niet heel slecht doet.
Een leuke wedstrijd hoeft niet per definitie met goed voetbal te zijn. Dit was een wedstrijd waar van alles in zat. Geweldig keeperswerk, geklungel, strijd en passie, kansen over en weer.
Ja dan mag je met een tevreden gevoel naar huis gaan omdat de amusementswaarde hoog was.
Maar blijkbaar is voor sommige mensen de wedstrijd pas leuk als je 380 passes over 5 meter achter elkaar goed geeft.
Citaat van: Scc01 op oktober 18, 2015, 11:53:26
Kan aan mij liggen hoor. Maar ik vond het gisteren best een leuke wedstrijd.
We hadden best kunnen winnen maar die keeper pakt een paar ballen gewoon meesterlijk.
Maar ga gerust door met de orde van de dag, zeuren over de kwaliteit die we missen......
We speelden tegen een ploeg die 4 potjes achter elkaar heeft gewonnen en het in Europa volgens mij ook niet heel slecht doet.
Hier ben ik het helemaal mee eens. We moeten ook realistisch blijven. Wij hebben niet de kwaliteit die AZ heeft, dus dit is gewoon iets om trots op te zijn. tuurlijk zat het (weer) tegen wat arbitrage betreft. Maar we komen goed terug....tegen AZ. Ik ben er blij mee.
Heb wel het idee dat het verwachtingspatroon bij sommigen wat te hoog ligt.
Cambuur heeft nog geen wedstrijd gewonnen, en die wetenschap drukt natuurlijk op de spelers. Dan speel je ook nog tegen een heel aardig team dat de laatste vier wedstrijden (waaronder tegen Twente en Athletic Bilbao) heeft gewonnen. Bovendien een team dat graag en goed op de tegenaanval speelt, terwijl Cambuur moet of wil aanvallen.
Je begint redelijk aan de wedstrijd die tot de 0-1 gelijk op gaat. Vervolgens krijg je voor de zoveelste keer dit seizoen een arbitrale blunder in je nadeel (wat iedereen in het stadion wist). Ik snap dan wel dat het team even van slaag is, eigenlijk tot vlak voor de 1-1. In die fase had AZ het duel zeker op slot kunnen gooien. Daarna krijgen we een paar heel goede kansen, maken we de 1-1 en is het aan Coutinho te danken dat je de wedstrijd uiteindelijk zelfs niet wint.
Nou, ik kan daar eerlijk gezegd prima mee leven. Er zijn uiteraard dingen die beter moeten (heb al gezegd dat ik Barto en Van der Laan zeer slecht vond spelen en dat ik de rode kaart van Dammers dom vind), maar ik heb toch het idee dat het ook veel met zelfvertrouwen te maken heeft. We krijgen zowat het hele rechterrijtje nog. Pas als we daar ook geen punten tegen pakken ga ik me echt zorgen maken.
Mooie wedstrijd man.
Prima eerste 20 minuten met monteiro in een hoofdrol.
Zei al tegen mijn buurman....zul je zien dat we een kut goal tegen krijgen...en ja hoor daar was hij al.
Mooi die verontwaardiging van publiek na de herhaling op het scherm.Daarna hadden we het moeilijk.
Wissel in de rust pakt niet goed uit.Gelukkig missen ze een paar kas beste kansen en houd Nienhuis ons op de been.
Met Byrne er bij kantelt de wedstrijd. ...Mooie 1-1 na 3 corners op rij.
Gelukkig hebben we in Overgoor iemand die ze mooi voor de goal kan brengen.
Daarna dacht ik erop en erover. ..
Maar door de rode kaart werd het nog billenknijpen.
Mooi puntje toch....
Defensie blijft me toch wel zorgen baren....ik zit in ieder geval niet rustig op mijn stoel.
Op naar Den Haag.
Even terugkomend over mijn mening over Vytas want volgens sommigen kan dat niet na 8 minuten spelen en ja; Hoe kan ik het dan ook in mijn appel halen om te oordelen..
Ik vind Vytas steeds beter worden ja en dat vind ik een positieve ontwikkeling! De 8 minuten die hij gisteren speelde vond ik sterk en de laatste wedstrijden zit er een stijgende lijn in! Hij liet meer in 8 zien dan Martijn in 82!
Conclusie, 4 wedstrijden op rij ongeslagen. Kan DKV niet zeggen :thumbsup
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2015, 12:30:55
Even terugkomend over mijn mening over Vytas want volgens sommigen kan dat niet na 8 minuten spelen en ja; Hoe kan ik het dan ook in mijn appel halen om te oordelen..
Ik vind Vytas steeds beter worden ja en dat vind ik een positieve ontwikkeling! De 8 minuten die hij gisteren speelde vond ik sterk en de laatste wedstrijden zit er een stijgende lijn in! Hij liet meer in 8 zien dan Martijn in 82!
:_schater :_schater twee ballen gespeeld....Drie minuten geblesseerd op de grond gelegen....ik zeg.....dikke voldoende :y
Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 12:47:28
:_schater :_schater twee ballen gespeeld....Drie minuten geblesseerd op de grond gelegen....ik zeg.....dikke voldoende :y
Heeft in iedergeval niets fout gedaan :_schater
Ongelukkig opmerking van DSCC, maar ben het wel met hem eens dat Vytas steeds meer een zekerheidje achterin is. Op basis van gisteravond was dat ook te zien. Je miste hem daar gewoon.
Héhé, Iemand die het snapt
Ik kan wel verder lullen over hoe goed ik hem vind ontwikkelen maar bij 90% lul je hier toch tegen een muur
5 minuten echt gespeeld dan maar ik vond dat hij er met vertrouwen stond
Verder houd ik er over op en ga ik van mijn zondag genieten; Fijne zondag mede-supporters :proost
Citaat van: wiekie1969 op oktober 18, 2015, 10:59:43
Heel erg jammer dat de zwakste schakels bij ons in de achterhoede staan. Kost je een hoop punten.
Nienhuis keepte goed, maar maakt een fout bij de 0-1. En elke indraaiende corner is gevaarlijk omdat ie blijft staan.
Oliedomme gele kaarten voor Dammers en Peersman. Wat een onrust bij die Peersman, levert bijna elke bal over 20 meter in. Vd Laan dramatisch, geen schim meer van wat ie was. Vytas had nooit mogen starten, viel vrijdag nog uit bij de laatste training. Wat ik niet snap is dat ie wel 2 potjes voor Litouwen speelde met een hamstringblessure. Voorlopig maar even niet opstellen!!!
Dan het middenveld. Overgoor kan het niet belopen, Vd Streek is voor de keutel te duur, trekt zijn pootjes terug en Monteiro viel in de rust uit met een bovenbeenblessure. Komt fysiek nog tekort.
Voorin Narsingh plichtmatig, die brengt ook niks extra's meer. Ogbeche briljant, was voor mij man of the match. Barto 200 procent inzet, meer zit er echter niet in qua inzicht en techniek.
Byrne goede invalbeurt, het tempo ging gelijk omhoog. Houtkoop dreigend.
De wedstrijd kantelde de 2e helft omdat Az zijn kansen niet benutte. Met een beetje mazzel win je hem dan dus ook nog.
Tevreden met een punt, sfeer geweldig na de gelijkmaker.
Het allerbeste maar weer! |:)
Prima analyse! Niks meer aan toe te voegen. Btw, welke gek heeft Barto als man of the match genoemd in de spelerspoll?? 8P :_schater :zucht
Citaat van: hobbes op oktober 18, 2015, 12:34:38
Conclusie, 4 wedstrijden op rij ongeslagen. Kan DKV niet zeggen :thumbsup
moeten we na cambuur - az weer die kutboeren in dit verhaal betrekken? Krijgen veel te veel aandacht.
lees verhalen over hun en je ziet bijna nooit de naam cambuur daar moeten wij ook naar toe.
Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2015, 13:14:09
moeten we na cambuur - az weer die kutboeren in dit verhaal betrekken? Krijgen veel te veel aandacht.
lees verhalen over hun en je ziet bijna nooit de naam cambuur daar moeten wij ook naar toe.
Lees jij verhalen hun :_spank
Citaat van: 666 op oktober 18, 2015, 13:24:27
Lees jij verhalen hun :_spank
Dacht ik ook al :rodekaart
Ik vind het overigens wel vreemd, dat een speler wel na de wedstrijd geschorst kan worden ook al heeft de scheids het niet gezien. (Kramer) Maar een goal die afgekeurd had moeten worden, kan niet worden teruggedraaid...
Overigens hebben wij inmiddels meer wedstrijden niet (vijf) dan wel (vier) verloren.
Deze handsbal moet nu achteraf nog met rood worden bestraft!! (Vind ik) Wij worden hierdoor ernstig gedupeerd)
DKV is ook goed bezig :devil
Nou komende 3 wedstrijden 5 punten halen en we staan er prima voor |:) Lijkt mij ook zeer realistisch
Citaat van: diekhuzen op oktober 18, 2015, 14:49:01
DKV is ook goed bezig :devil
Worden volledig weggespeeld door Feyenoord.
Citaat van: Collingwood op oktober 18, 2015, 15:00:43
Worden volledig weggespeeld door Feyenoord.
Dat gaat inderdaad hard haha
0-4 hahah
Had al 0-6 moeten zijn....
Citaat van: DK op oktober 18, 2015, 13:08:40
Prima analyse! Niks meer aan toe te voegen. Btw, welke gek heeft Barto als man of the match genoemd in de spelerspoll?? 8P :_schater :zucht
Dat ken er maar 1 weze... Ik noem geen namen maar het begint met een C en eindigd op or..
Citaat van: legeips op oktober 18, 2015, 15:22:46
Dat ken er maar 1 weze... Ik noem geen namen maar het begint met een C en eindigd op or..
Ken er nog een. Begint met D en eindigt op okkumer....
Citaat van: 666 op oktober 18, 2015, 13:24:27
Lees jij verhalen hun :_spank
stond mooi verhaal in vi over bestuurscrisis daar ;)
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 15:48:59
Ken er nog een. Begint met D en eindigt op okkumer....
:_schater :_schater
Die inderdaad oek ;)
Tevreden met het resultaat, 1-1 was een terechte afspiegeling. Ogbeche en Nienhuis (verassend) heel sterk, er stond eindelijk weer eens een man in de goal. Verhaal van Barto is eigenlijk al 2 jaar duidelijk.
Sander vd Heide zei in de rust, dat Overgoor dichter bij de aanval moest spelen?!? De verdediging kon de aanval later maar moeilijk bereiken?!? Overgoor moet dicht bij de verdediging spelen ben ik van mening. En Peersman moet blijven verdedigen, en zich niet met de aanval gaan bemoeien. Bij een uitbraak van de tegenstander wordt hij achter gemist.
Citaat van: legeips op oktober 18, 2015, 15:22:46
Dat ken er maar 1 weze... Ik noem geen namen maar het begint met een C en eindigd op or..
Ik doe nooit mee aan populistische spelletjes dus ik was het niet legeips. Bewijst wel dat je nog nooit begrepen hebt waarom ik Barto vaak verdedig. Geeft niet, ik hoop dat drie keer bij jou scheepsrecht is en je na een volgend afscheid echt niet meer terug komt :O
Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 21:54:30
Ik doe nooit mee aan populistische spelletjes dus ik was het niet legeips. Bewijst wel dat je nog nooit begrepen hebt waarom ik Barto vaak verdedig. Geeft niet, ik hoop dat drie keer bij jou scheepsrecht is en je na een volgend afscheid echt niet meer terug komt :O
Dat jij hier de humor niet van kan inzien, zegt momenteel meer over jou dan over mij.
Ja... Ik ben het forum een aantal keren zat geweest, net als zoveel anderen hier. Maar dat heeft met name te maken met het op de man spelen als iemand zijn mening geeft..
Dokkummer en ik hebben ook wel eens van woord gewisseld, maar moet zeggen dat ik hem sportief vindt en dat hij hier op een fatsoenlijke manier op terug komt.
Natuurlijk kijkt iedereen op zijn manier naar het voetbal, dat gebeurd landelijk ook over het nederlands elftal. Jij en ik horen ook bij die 15 miljoen bondscoaches..
Jij blijft jouw visie hebben op Martijn en ik de mijne.. Dat we elkaar uit de tent lokken met een post is een logisch gevolg...
Maar als jij met een aantal vrienden liever hebt dat ik verdwijn op het forum, dan wordt het een eenzijdige bedoeling en ik ken geen forum in Nederland die zo werkt... Dus laten we het weer over voetbal hebben.. :proost
Citaat van: legeips op oktober 19, 2015, 08:47:46
Dat jij hier de humor niet van kan inzien, zegt momenteel meer over jou dan over mij.
Ja... Ik ben het forum een aantal keren zat geweest, net als zoveel anderen hier. Maar dat heeft met name te maken met het op de man spelen als iemand zijn mening geeft..
Dokkummer en ik hebben ook wel eens van woord gewisseld, maar moet zeggen dat ik hem sportief vindt en dat hij hier op een fatsoenlijke manier op terug komt.
Natuurlijk kijkt iedereen op zijn manier naar het voetbal, dat gebeurd landelijk ook over het nederlands elftal. Jij en ik horen ook bij die 15 miljoen bondscoaches..
Jij blijft jouw visie hebben op Martijn en ik de mijne.. Dat we elkaar uit de tent lokken met een post is een logisch gevolg...
N
Maar als jij met een aantal vrienden liever hebt dat ik verdwijn op het forum, dan wordt het een eenzijdige bedoeling en ik ken geen forum in Nederland die zo werkt... Dus laten we het weer over voetbal hebben.. :proost
Wat het voetbal betreft, ik heb zaterdag genoten. Wat jou verdwijnen betreft, een beetje de Heintje Davids uithangen vind ik raar.
Citaat van: Cor op oktober 19, 2015, 08:52:13
Wat het voetbal betreft, ik heb zaterdag genoten. Wat jou verdwijnen betreft, een beetje de Heintje Davids uithangen vind ik raar.
zucht... je bent bijna net zo vermoeiend als 90 minuten van Barto...
Ik heb een aantal keren me prima aan mijn woord gehouden.. Ook toen ik een voorlopige stilte over jouw (cult) held heb uitgelaten.
Ik had me net zo makkelijk onder een andere naam kunnen inschrijven en weer verder op het forum gekund. Maar goed ik ben inderdaad 1 a 2 keer zo ver geïrriteerd geweest op het forum dat ik heb aangegeven dat ik ermee kap..
1x was dat met Dokkummer die dreigde iemand van het forum te verwijderen omdat hij zijn of haar mening gaf. Ik vond dat een vorm van dictatuur, dus volgens mij een prima reden om van het forum te gaan. Dit is trouwens uitgesproken tussen ons. Dus klaar.
Die andere keer kan ik me wat minder goed herinneren
Maar goed, jij zegt 2x...
Misschien doel je op een paar weken geleden toen ik zei dat het hier klaar was en ik met mijn gezin wat leuks ging doen. (ik was klaar met onze discussie en niet algemeen op het forum) Maar zoals ik al zei: jij leest alleen maar wat jij wil lezen.. En heel eerlijk Cor, ik ben nu wel een beetje klaar met mijn uitleg naar jou.. Zo helder als dit wordt het niet...
Dus ga lekker op je kamer zitten, en kijk naar alle mooie posters van en het gesigneerde cambuur shirt van Martijn Barto op je kamer en zoek in het Barto onderwerp op het forum voor een nieuw slachtoffer om je Barto Evangelie op te dringen, want ik lees dat er genoeg zijn om mogelijk door jou te worden bekeerd..
Gegroet,
Je Forum maatje
Heintje Davids, maar intimi noemen me Legeips.. :koffie
Kom anders zondag na de wedstrijd even in het Hertje, praten we er eens face to face over :proost
Ik zit hier zo langzamerhand op een forum te kijken wat meer gaat lijken op een datingsite.
Ik ben eigenlijk alleen nog benieuwd waarom iemand twee keer weggaat, en later toch besluit om weer terug te komen. Ik moet zeggen, we hebben je niet gemist.
Kun je aangeven wat je oogmerk is om deze proza hier te typen en wat je doelgroep is?
Citaat van: Cor op oktober 19, 2015, 18:02:08
Kom anders zondag na de wedstrijd even in het Hertje, praten we er eens face to face over :proost
Zal er even wat nachtjes over slapen ouwe reus... :proost
Moet er nog iemand bemiddelen tussen jullie? Steblecki ofzo
Dit forum is ongeneeslijk ziek.
Citaat van: Treb op oktober 20, 2015, 02:34:39
Dit forum is ongeneeslijk ziek.
Nee, Cambuur is al een tijdje ziek. Sinds april geen competitiewedstrijd meer gewonnen. Dat merk je op het forum.
Citaat van: Bascambuur op oktober 20, 2015, 04:14:32
Nee, Cambuur is al een tijdje ziek. Sinds april geen competitiewedstrijd meer gewonnen. Dat merk je op het forum.
Misschien moeten we maar eens wat realistischer worden. 2 seizoenen lang boven onze stand geleefd. Zolang we geen extra geld kunnen genereren is dit hoe het zal blijven.
Eigenlijk alleen een fantastische degradatiestrijd overleeft in 2e deel van eerste seizoen en een fantastische eerste seizoenshelft in het tweede seizoen.
We hebben een brede selectie met veel talentvolle jonge spelers en andere nieuwkomers die nog moeten wennen. Daarbij wat vaste waarden met een vormdip of blessures in de eerste wedstrijden. Nu blijven aanhaken en na de winterstop komt het goed.
Citaat van: legeips op oktober 19, 2015, 22:31:46
Zal er even wat nachtjes over slapen ouwe reus... :proost
Iets zegt me dat je het niet doet maat :_schater
Citaat van: Cor op oktober 20, 2015, 08:14:10
Iets zegt me dat je het niet doet maat :_schater
Ow.. er over slapen lukt wel, maar of wij elkaar de handschudden in het hertje is inderdaad zeer twijfelachtig...
Eerst maar 3 punten tegen ADO zien te pakken... Want deze pot is cruciaal voor ons mooie clupke...
Daarnaast hopen dat DKV zaterdag niet verder komt dan 1 punt tegen W2...
Dan lopen we 2 punten in en kunnen we de week erop een dikke dreun uitdelen en misschien wel de mooiste overwinning in de drie seizoenen eredivisie pakken..
Maar goed.. Eerst Ado...
Citaat van: Treb op oktober 20, 2015, 06:57:16
Misschien moeten we maar eens wat realistischer worden. 2 seizoenen lang boven onze stand geleefd. Zolang we geen extra geld kunnen genereren is dit hoe het zal blijven.
_O_
*Mompelt iets met spijker op een hoofd*
_O_
Zolang wij in onze sfeervolle bouwval blijven spelen is elk seizoen dat we overleven niets meer of minder dan een wonder. Wordt niet altijd beseft door de gemiddelde forumganger.