Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op februari 06, 2013, 22:02:34

Poll
Vraag: Wat vinden jullie van de site tot nu toe? (Geef een cijfer van laag naar hoog)
Optie 1: 1 stemmen: 0
Optie 2: 2 stemmen: 0
Optie 3: 3 stemmen: 0
Optie 4: 4 stemmen: 0
Optie 5: 5 stemmen: 0
Optie 6: 6 stemmen: 2
Optie 7: 7 stemmen: 5
Optie 8: 8 stemmen: 17
Optie 9: 9 stemmen: 11
Optie 10: 10 stemmen: 2
Titel: Alles goed?
Bericht door: Taurus Jr op februari 06, 2013, 22:02:34
Ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden tot nu toe :)
Dus stem even, 1 is het laagst en 10 het hoogst uiteraard.

Mocht je een idee dan kan je dat hier aangeven.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=36.0
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Ronnie tng op februari 06, 2013, 22:31:45
Nog niet genoeg complimentjes gehad in het welkom topic?  l0l

Haha nee geintje, ik ben blij dat we weer een fatsoenlijk forum hebben. Wat zeg ik een top forum!  |:)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2013, 22:39:18
 l0l We zijn op zoek naar opbouwende kritiek om het forum -en de site- nóg beter te maken ;)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Taurus Jr op februari 06, 2013, 22:39:25
Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 22:31:45
Nog niet genoeg complimentjes gehad in het welkom topic?  l0l

Haha nee geintje, ik ben blij dat we weer een fatsoenlijk forum hebben. Wat zeg ik een top forum!  |:)

Nee  :wall
Maar gewoon benieuwd hoe het nu bevalt nu het forum wat leeft en er zo'n 175 leden zijn en of er nog dingen zijn die misschien anders mogen voor meesten of wat dan ook :)

En ik wil meer posts  w:)

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2013, 22:39:18
l0l We zijn op zoek naar opbouwende kritiek om het forum -en de site- nóg beter te maken ;)

^
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2013, 23:16:58
Zouden de pagina cijfers ook wat groter kunnen? Ik kijk altijd mobiel en is wel verdomde klein! Tevens staat er rechts onderin vorige en volgende. Ik betrap me regelmatig dat ik erop klik omdat ik denk dat ik denk naar bijv pagina 3 ga ipv naar het volgende onderwerp. Vandaar een 7 ;) anders een dikke 10!
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Destroyer op februari 06, 2013, 23:18:45
Citaat van: Galdiano op februari 06, 2013, 23:16:58
Zouden de pagina cijfers ook wat groter kunnen? Ik kijk altijd mobiel en is wel verdomde klein! Tevens staat er rechts onderin vorige en volgende. Ik betrap me regelmatig dat ik erop klik omdat ik denk dat ik denk naar bijv pagina 3 ga ipv naar het volgende onderwerp. Vandaar een 7 ;) anders een dikke 10!

Dit deel ik.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Taurus Jr op februari 06, 2013, 23:34:46
Maak er allebei dan maar een 10 van :)
Aan de cijfers kan ik niet veel doen, dit is automatisch bepaald door de browser en dergelijke zou kunnen kijken maar dan kan ik problemen veroorzaken met andere browsers/systemen etc.
Als je op Nieuw drukt ga je wel terug naar de laatste post die jij hebt geplaatst/gelezen.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: YellowBlue op februari 07, 2013, 12:56:46
7
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 13:06:51
Misschien een scc pool? :thumbsup
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Taurus Jr op februari 07, 2013, 13:34:30
Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep

Net meer dan een jaar ^^

Citaat van: YellowBlue op februari 07, 2013, 12:56:46
7

Gewoon een 7?  8P

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 13:06:51
Misschien een scc pool? :thumbsup

Dat is al eerder aangegeven door anderen maar daar moet een hele script voor worden gemaakt en al en dan ook nog een koppeling met de database.
Het zou ook via een forum post met tabellen mogelijk zijn wat door iedereen gedaan kan worden, dan word het handmatig werk om het bij te houden maar de vorige pool werd ook handmatig bijgewerkt meende ik.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Clint op februari 07, 2013, 13:47:00
Citaat van: Taurus Jr op februari 07, 2013, 13:34:30
maar de vorige pool werd ook handmatig bijgewerkt meende ik.

Jazeker. Maar dat was zo gepiept. Roepieh had altijd binnen een paar minuten de pool weer geupdate met zijn mobieltje.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Clint op februari 07, 2013, 13:48:07
.........................................en dan stond Clint weer bovenaan, gheghe. :clint
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: John Hiatt op februari 07, 2013, 13:51:16
Citaat van: clint op februari 07, 2013, 13:48:07
.........................................en dan stond Clint weer bovenaan, gheghe. :clint

Oh ja? Zware zelfoverschatting ouwe man!
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Clint op februari 07, 2013, 14:01:43
Tja.........jaloezie. Tis wat. 'Kennnis van  het spelletje' heet dat.  :monk
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2013, 14:38:53
Zo te horen voldoende belangstelling voor een pool! Kan het script van het oude CO niet geïntegreerd worden?
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: gewoon een fan op februari 07, 2013, 15:03:20
Ziet er gewoon goed uit  :proost
Bedankt voor de inzet.

Ik heb een 8 gegeven.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: marrumer op februari 07, 2013, 16:15:53
echt een geweldige forum, ik geef een 9. niet een 10 want niks is perfect  :)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:48:53
Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep
Een voorspel doe je maar bij je liefje :devil
Klopt inderdaad dat dit het derde officiële CO forum is in een goed jaar. Het eerste was een spaghetti van verouderde code's, het tweede was spambot gevoelig -nu gelukkig maar eentje 8P - en hopelijk wordt dit de definitieve met wat uitbreidingen. Of er moet een "mafkees" opstaan die een vergelijkbare CO als vroeger van de bodem opbouwt en dat is te vergelijken met de monniken die vroeger de Statenbijbels schreven...
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 07, 2013, 21:49:54
Ik vind dit forum dik in orde, ik geef een 9,0 !!
Klasse !!!
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: marrumer op februari 07, 2013, 22:32:09
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:48:53
Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep
Een voorspel doe je maar bij je liefje :devil
Klopt inderdaad dat dit het derde officiële CO forum is in een goed jaar. Het eerste was een spaghetti van verouderde code's, het tweede was spambot gevoelig -nu gelukkig maar eentje 8P - en hopelijk wordt dit de definitieve met wat uitbreidingen. Of er moet een "mafkees" opstaan die een vergelijkbare CO als vroeger van de bodem opbouwt en dat is te vergelijken met de monniken die vroeger de Statenbijbels schreven...
een voorspel doe je maar bij je liefje  :_schater
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 10:01:06
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2013, 14:38:53
Zo te horen voldoende belangstelling voor een pool! Kan het script van het oude CO niet geïntegreerd worden?
We zijn ook een groot voorstander van de pool, alleen is het uitvogelen hoe het script geïntegreerd kan worden als dat al mogelijk is...
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Ronnie tng op februari 08, 2013, 14:46:44
Als iemand mij uitlegt hoe het werkte met de punten dan wil ik het wel handmatig bijhouden. Dan een topic aanmaken en dan kan daarin steeds de tussenstand worden neergezet. Dan is de opzet iets anders maar werkt het in principe het zelfde.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: mscc op februari 08, 2013, 15:47:08
9, als de pool weer terug is een 10
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 15:55:42
Citaat van: Ronnie tng op februari 08, 2013, 14:46:44
Als iemand mij uitlegt hoe het werkte met de punten dan wil ik het wel handmatig bijhouden. Dan een topic aanmaken en dan kan daarin steeds de tussenstand worden neergezet. Dan is de opzet iets anders maar werkt het in principe het zelfde.
Zat even via het webarchief te kijken, maar heb de exacte puntentelling niet kunnen vinden. Daarvoor moest je immers ingelogd zijn ;) Zal vanavond wel eens mijn oor te luister leggen bij de voormalige crew.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Ronnie tng op februari 08, 2013, 16:03:47
Oke, ik hoor het wel. Het hoeft ook niet precies hetzelfde te zijn als voorheen. Als we maar een beetje een idee hebben.  8)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 08, 2013, 16:15:19
Inderdaad, de pool mis ik nog.
Dat was zoooo leuk om er aan mee te doen  |:)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 16:16:40
Globaal weet ik het nog wel

Juiste uitslag
Juiste uitslag een van de ploegen
Juiste ruststand
Juiste ruststand een van de ploegen
Juiste aantal gele kaarten
Juiste doelpuntenmaker

Nu de puntjes er nog even bij bedenken :P
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 16:20:23
Hebbes! We hebben immers nog een tijdelijk "onofficieel forum" gehad, waar de pool tijdelijk ingevoerd werd.

Ruststand goed -> 6 punten
Ruststand 1 van de teams goed -> 2 punten

Eindstand goed -> 12 punten
Eindstand 1 van de teams goed ->4 punten
Winnaar goed -> 2 punten

Aantal gele kaarten goed -> 3 punten
Per goede doelpuntenmaker Cambuur -> 6 punten*

Let wel, de doelpuntenmaker moet dan wel het JUISTE Cambuurdoelpunt gemaakt hebben. Dus als de speler de eerste maakt en je voorspelt hem als tweede doelpuntenmaker levert dit geen punten op!
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 08, 2013, 16:29:04
Mooi mooi mooi,
Je hebt tot 20:00 de tijd vanavond om de pool te maken  w:) w:)

Zo, nu eerst een bakkie  :koffie
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 16:32:17
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 08, 2013, 16:29:04
Mooi mooi mooi,
Je hebt tot 20:00 de tijd vanavond om de pool te maken  w:) w:)

Zo, nu eerst een bakkie  :koffie
:_schater Maak er maar 17:45 van, dan ben ik de deur uit :devil
En dan nog tijd voor douchen, eten en mentale voorbereiding :P
Het staat in ieder geval in het overleg tussen de crew vermeld, wordt dus vervolgd.
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Ronnie tng op februari 08, 2013, 16:40:55
Top Dokkie, ik zal het noteren, vanaf volgende week gaan we los!
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 08, 2013, 16:41:34
Citaat van: Ronnie tng op februari 08, 2013, 16:40:55
Top Dokkie, ik zal het noteren, vanaf volgende week gaan we los!

YES !!!!   :thumbsup
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: okkele op februari 11, 2013, 11:47:45
van mij een vette 9.
ziet er heel goed uit,er is zelfs wat fatsoen bij dit zootje.

|:)
Titel: Re: Alles goed?
Bericht door: Leovardiascc op juni 26, 2013, 17:50:36
het forum krijgt van mij ook een 9! |:)