Helaas blijkt dat er af en toe nog bots door de registratie en verificatie sluipen. Iets wat de beheerder zal proberen op te lossen.
Mogen jullie een Bot zien (en nee niet schijtlollig doen en (on)bekende forumgangers aangeven), klik dan onderaan het bericht van die Bot op "Meld aan moderator" of stuur TaurusJr en/of mij een PB.
Bedankt voor jullie medewerking!